نزدیکترین هتل به حرم امام رضا برای یک اقامت زیارتی و معنوی

نزدیکترین هتل به حرم امام رضا

اقامت در نزدیک‌ترین هتل به حرم امام رضا، برای رفت‌وآمد به حرم در هر ساعت از شبانه‌روز، انتخابی عاقلانه‌ است. «بهترین هتل‌های نزدیک به حرم» لزوما همگی گران‌بها نیستند. مجموعه‌هایی مانند هتل جواد، هتل اترک، هتل اطلس و هتل رز درویشی در لیست هتل‌های دور حرم با قیمت مناسب قرار می‌گیرند که با کمترین بودجه‌ها می‌توانید روی اقامت در اتاق‌های رو به حرم‌ حساب باز کنید. تمامی هتل‌های محدوده اطراف حرم که در این مطلب بررسی کردیم، همه سلیقه‌ها را پوشش می‌دهند و با اعمال فیلتر فاصله زمانی 5 دقیقه تا نیم‌ساعته براساس خیابان‌های امام رضا، طبرسی، شیرازی و نواب صفوی انتخاب شده‌اند. 

با توجه به حدودی بودن قیمت هتل‌های نزدیک به حرم، بهترین کار برای اطلاع از عدد و رقم دقیق اجاره اتاق، بهتر است به صفحه‌های تور مراجعه کنید.

فهرست مطالب

بهترین و نزدیکترین هتل به حرم امام رضا خیابان امام رضا

 

اسم هتل

فاصله تا حرم

استعلام قیمت

هتل مشهد4 دقیقه پیاده‌‎رویتور مشهد هتل مشهد

هتل اترک

4 دقیقه پیاده‌روی

تور هتل اترک مشهد

هتل جواد

5 دقیقه پیاده‌روی

تور هتل جواد مشهد

هتل الماس 1

6 دقیقه پیاده‌روی

تور هتل الماس 1 مشهد

هتل کیانا

حدودا 6 دقیقه پیاده‌روی

تور هتل کیانا مشهد

هتل فردوس

حدودا 9 دقیقه پیاده‌روی

تور هتل فردوس مشهد

هتل الماس نوین

10 دقیقه پیاده‌روی

تور هتل الماس نوین مشهد
هتل رفاه11 دقیقه پیاده‌رویتور مشهد هتل رفاه

هتل قصر

10 تا 15 دقیقه‌ پیاده‌روی

تور هتل قصر مشهد

هتل مینو

10 تا 15 دقیقه‌ پیاده‌روی

تور هتل مینو مشهد

هتل الماس 2

20 دقیقه پیاده‌روی

تور هتل الماس 2 مشهد

هتل گلدن پالاس

20 دقیقه پیاده‌روی

تور هتل گلدن پالاس مشهد

هتل درویشی

بیشتر از 20 دقیقه پیاده‌روی

تور هتل درویشی مشهد

خیابان امام رضا مشهد از میدان بیت المقدس یا فلکه آب شروع می‌شود و انتهای آن به پایانه مسافربری امام رضا می‌رسد. در محدوده خیابان امام رضا، هتل‌هایی به حرم نزدیک هستند که تا قبل از میدان 15 خرداد قرار دارند. آن تعدادی از هتل‌های خیابان امام رضا با ویوی حرم هستند که در ابتدای خیابان امام رضا و درست روبروی میدان بیت‌المقدس (فلکه آب) قرار گرفته‌اند. علاوه‌بر بحث اقامت، کافی‌شاپ‌ها و رستوران‌های نزدیک به حرم در این هتل‌ها، موقعیتی مناسب برای شکم‌گردی در اطراف حرم دارند و برای رفع خستگی هم که شده، در سرراست‌ترین مسیر به پست‌تان می‌خورند. سالن کنفرانس و سالن اجتماعات هتل‌های همین محدوده برای برگزاری مراسم‌های رسمی و خانوادگی هم بهترین موقعیت را دراختیارتان قرار می‌دهند.

فهرستی از بهترین و نزدیک‌ترین هتل‌های مشهد به حرم در خیابان امام رضا را در بخش زیر به طور مفصل می‌خوانید. 

هتل اترک؛ اولین و نزدیک‌ترین هتل مشهد به حرم در اول بازار رضا


آدرس: مشهد، فلکه آب (میدان بیت المقدس)، اول بازار رضا
فاصله هتل اترک تا حرم ورودی باب‌الرضا: 4 دقیقه پیاده‌روی

تصویر هتل اترک؛ اولین و نزدیک‌ترین هتل مشهد به حرم در اول بازار رضا

هتل اترک با موقعیتی که در میدان بیت‌المقدس و اول بازار رضا دارد، به حرم بسیار نزدیک است. این مجموعه، هتلی چهارستاره است و مسافران از دسترسی راحتی که از هتل اترک تا حرم امام رضا دارند، راضی هستند. از هتل اترک تا حرم کمتر از 300 متر فاصله است و با 4 دقیقه پیاده‌روی می‌توانید به بارگاه ملکوتی امام رضا (ع) برسید.

هتل اترک، اولین هتل چهارستاره مشهد است که در سال 57 ساخته شده است. آخرین تاریخ بازسازی آن در سال 1401 بود تا کیفیت اتاق‌ها به جهت تجهیز به امکانات بهتر ارتقا پیدا کرد. علاوه‌بر فاصله کم هتل تا حرم امام رضا، کیفیت خوب صبحانه و دو وعده ناهار و شام در اتاق‌های فولبرد هتل، رضایت بالایی داشته‌اند. 

هتل مشهد مشهد؛ نزدیک حرم با 4 دقیقه فاصله


آدرس: مشهد، خیابان امام رضا، بین امام رضا ۱ و ۳
فاصله هتل مشهد تا حرم ورودی باب‌الرضا: 4 دقیقه پیاده‌‎روی

عکس هتل مشهد مشهد؛ نزدیک حرم با 4 دقیقه فاصله

وقتی لیست هتل‌های مشهد نزدیک به حرم معرفی می‌شود، بیشتر هتل‌هایی که در ذهن یادآوری می‌شود، تنها 4 تا دقیقه فاصله دارند. هتل مشهد مشهد از همان گل‌های سرسبد نزدیک‌ترین هتل‌ها به حرم امام رضاست که 4 دقیقه بیشتر تا ورودی باب‌الرضا فاصله ندارد. هتل مشهد، چهارستاره دارد و در همان نخستین خیابان‌های امام رضا واقع شده است. با اینکه از نظر نزدیکی به محدوده حرم، هتل مشهد حرف‌های زیادی برای گفتن و جولان دادن دارد، اما نمی‌توان آن را جزو هتل‌های با ویوی حرم دانست. 

نمای هر اتاق رو به خیابان است، اما از جنبه کلی، موقعیت خوبی نسبت‌به حرم دارید و از تردد بی‌معطلی‌تان رضایت خواهید داشت.

هتل جواد؛ تاپ‌ترین و نزديكترين به حرم امام رضا (ع) در خیابان امام رضا 3


آدرس: مشهد، خیابان امام رضا، نبش امام رضا ۳
فاصله هتل جواد تا حرم ورودی باب‌الرضا: 5 دقیقه پیاده‌روی

عکس هتل جواد؛ تاپ‌ترین و نزديكترين به حرم امام رضا (ع) در خیابان امام رضا 3

هتل جواد از آن اقامتگاه‌هایی است که روی نزدیک بودنش به حرم و همچنین آرامش داخل اتاق‌ها می‌توانید حسابی ویژه باز کنید. هتل جواد چهارستاره است، اگر چه به پای لوکس‌ترین هتل مشهد یعنی هتل درویشی نمی‌رسد، اما امکاناتی مطلوب دارد. فاصله هتل جواد تا حرم ورودی باب‌الرضا، 350 متر است. البته موقعیت مکانی خوب هتل تا جاهای دیدنی نزدیک حرم هم فرصت‌های نامحدودی را برای مشهدگردی پیش‌ پای‌تان قرار می‌دهد. 

قیمت اجاره اتاق در محدوده نزدیک به حرم، براساس ظرفیت اتاق، وعده غذایی صبحانه و ناهار و ویوی رو به حرم است. با توجه به تنوع بالای واحدهای اقامتی در هتل جواد می‌توان آن را برای مسافرت تک‌نفره، خانوادگی و دوستانه انتخاب کرد. در کنار نزدیک بودن به حرم، رستوران هتل جواد، محلی است برای چشیدن طعم‌های مختلف غذاها؛ چرا که منوی سلف سرویس دارد و در جایگاه بهترین هتل سلف سرویس مشهد توانسته به‌خوبی همان روزهای اولش بدرخشد. 

هتل الماس 1؛ نزدیک‌تر به حرم در خیابان امام رضا 4 و 6

 
آدرس: مشهد، خیابان امام رضا، بین امام رضا ۴ و ۶
فاصله هتل الماس 1 تا حرم ورودی باب‌الرضا: 6 دقیقه پیاده‌روی

تصویر هتل الماس 1؛ نزدیک‌تر به حرم در خیابان امام رضا 4 و 6

اگر بیشتر از 5 دقیقه‌ پیاده‌روی را برای اقامت در بهترین هتل نزدیک به حرم در خیابان امام رضا ترجیح می‌دهید، هتل الماس 1 مناسب‌ترین گزینه برای شماست. این هتل در مقایسه با هتل‌های چهارستاره اطراف حرم، بهترین است؛ چون استخر دارد، اتاق‌ها لوکس طراحی شده و به امکانات رفاهی تجهیز است. با اینکه هتل الماس یک، لوکس به حساب می‌آید، اما قیمت‌ها آنچنان بالا نیست که با 4 میلیون نتوان در واحدهای آن اقامت کرد. اگر بخواهید وعده ناهار را هم دریافت کنید، قیمت رزرو اتاق نزدیک به حرم، گران‌تر محاسبه می‌شود. 

هتل کیانا؛ هتل دور حرم در خیابان امام رضا 2 با شش دقیقه پیاده‌روی


آدرس: مشهد، خیابان امام رضا، امام رضا ۲، کوچه کربلا
فاصله هتل کیانا مشهد تا حرم ورودی باب‌الرضا: حدودا شش دقیقه پیاده‌روی

تصویر هتل کیانا؛ هتل دور حرم در خیابان امام رضا 2 با شش دقیقه پیاده‌روی

بهترین هتل‌های مشهد نزدیک به حرم در محدوده خیابان امام رضا شامل هتل‌‎های چهارستاره هم می‌شوند. هتل کیانا یکی از هتل‌های برتر مشهد در محدوده نزدیک حرم است که بهترین‌ها را در اختیار مسافرها قرار می‌دهد. با توجه به اینکه ساخت و سازهای متعددی در اطراف هتل کیانا انجام شده، ویوی اتاق‌ها رو به حرم نیست.

قیمت هتل کیانا برای اقامت در نزدیکی حرم براساس فاکتورهایی مانند ظرفیت اتاق‌های یک تا چهارنفره متفاوت است. بیشترین قیمت رزرو اتاق‌های هتل کیانا برای واحدهای چهارتخته، کانکت چهارنفره و آپارتمان‌هایی برای ظرفیت‌های بالاست.

هتل فردوس؛ هتلی نزدیک به حرم در نبش خیابان امام رضا 8


آدرس: مشهد، خيابان امام رضا، نبش امام رضا ۸
فاصله هتل فردوس مشهد تا حرم: حدودا 9 دقیقه پیاده‌روی

عکس هتل فردوس؛ هتلی نزدیک به حرم در نبش خیابان امام رضا 8

به‌واسطه فاصله خوبی که هتل فردوس تا نمای گنبد طلایی حرم دارد، این را می‌توان در لیست هتل‌های نزدیک حرم امام رضا دانست. مسافرانی که قبلا این هتل را انتخاب کردند از موقعیت خوب آن رضایت کافی داشته‌ و دارند. در عین حال، نظافت خوب اتاق‌ها و متراژ کافی باعث شده تا زائران نسبت به این تجربه سفرشان، حس دلپذیری داشته باشند. 

هتل فردوس، هتلی چهارستاره است و امکاناتی در همان حد مطلوب خودش دراختیار مسافرها می‌گذارد. پس از بابت اقامت در این هتل می‌توانید از کیفیت اتاق‌ها و خدمات رضایت بالایی داشته باشید.


از نظر مسافرها، کدام یک از هتل‌های تمیز مشهد بهتر است؟


هتل الماس نوین؛ هتل نزدیک حرم در خیابان امام رضا 9


آدرس: مشهد، خیابان امام رضا، امام رضا ۹، کوچه مهرآئین، پلاک ۸۵
فاصله هتل الماس نوین تا حرم ورودی باب‌الرضا: 10 دقیقه پیاده‌روی

عکس هتل الماس نوین؛ هتل نزدیک حرم در خیابان امام رضا 9

10 دقیقه پیاده‌روی تا حرم، مطلوب‌تان است؟ هتل الماس نوین تا حرم در حدود 800 متر فاصله دارد و اگر پیاده‌روی را انتخاب کنید، همان 10 دقیقه طول می‌کشد. دسترسی به بازار رضا و بازار 17 شهریور با اقامت در هتل الماس نوین از سایر ویژگی‌های برجسته آن محسوب می‌شود. با اقامت در اتاق‌های هتل الماس نوین، منوی فولبرد انتخابی هم به پکیج سفرتان اضافه می‌شود و می‌توانید روی طعم بی‌نظیر آن‌ها حساب باز کنید. به همین خاطر است که نام الماس نوین در لیست بهترین هتل مشهد از نظر غذا همچنان می‌درخشد. 
 

هتل رفاه؛ دور حرم در خیابان امام رضا 12


آدرس: مشهد، خیابان امام رضا ۱۲، شهید حنایی ۱۲، بین رجب زاده ۹ و ۱۱
فاصله هتل رفاه تا حرم: 11 دقیقه پیاده‌روی

عکس هتل رفاه؛ دور حرم در خیابان امام رضا 8

از نظر مسافت، هتل رفاه در 650 متری حرم قرار دارد و به‌لحاظ زمانی بین 8 تا 10 دقیقه بین هتل تا حرم فاصله است. در میان معروف‌ترین هتل‌های مشهد، اسم هتل رفاه خیلی کمتر به گوش می‌رسد، اما وقتی بحث نزدیک‌ترین هتل‌ها به حرم امام رضا مطرح باشد، به‌واسطه فاصله کم تا حرم، خیلی به چشم می‌آید. هتل رفاه یکی از بهترین هتل‌های نزدیک حرم امام رضا در خیابان امام رضا است؛ چون علاوه‌بر چهارستاره بودنش، به استخر مجهز است و روف گاردن بی‌نظیری برای زیرپا گذاشتن محیط اطراف حرم دارد. در ضمن بنای هتل نوساز است و اتاق‌ها از فضایی ایده‌آل و بدون نقص برخوردارند.


 کدام هتل‌های استخردار مشهد برای سفری خنک پیشنهاد می‌شوند؟


هتل قصر؛ بهترین هتل بین‌المللی در خیابان امام رضا


آدرس: مشهد، خیابان امام رضا، بین امام رضا ۱۴ و ۱۶
فاصله هتل بین‌المللی قصر تا حرم ورودی باب‌الرضا: 10 تا 15 دقیقه‌ پیاده‌روی

عکس هتل قصر؛ بهترین هتل بین‌المللی در خیابان امام رضا

هتل‌هایی که 10 الی 15 دقیقه تا ورودی حرم فاصله دارند، باز هم گزینه‌های خوبی برای تجربه اقامت در نزدیک‌ترین موقعیت به حرم به حساب می‌آیند. هتل قصر از همان گزینه‌هاست که با انتخابش، بیشتر از 15 دقیقه در مسیر رسیدن به حرم نیستید. این فاصله به‌قدری خوب است که بدون نیاز به اجاره تاکسی می‌توانید همین مسیر را پیاده بروید. 

خیلی‌ها به‌دنبال بهترین هتل نزدیک به حرم امام رضا هستند، آیا این گزینه فوق‌العاده می‌تواند چیزی جز هتل قصر باشد؟ هتل قصر با امکانات بین‌المللی خود، هم‌رده با مطرح‌ترین هتل‌های پرامکانات دنیاست و از شیر مرغ تا جان آدمی‌زاد را می‌توانید در بین خدمات و امکاناتش ببینید.

هتل مینو؛ خیابان امام رضا 16 و 18


آدرس: مشهد، خيابان امام رضا، بين امام رضا ۱۶ و ۱۸
فاصله هتل مینو تا حرم ورودی باب‌الرضا: 10 تا 15 دقیقه پیاده‌‎روی

عکس هتل مینو؛ خیابان امام رضا 16 و 18

هتل مینو چهارستاره دارد و یکی از نزدیک‌ترین هتل‌ها به حرم است. وضعیت کلی بنای هتل، رو به خیابان، کوچه و حرم است. این هتل، قیمت خوبی دارد و علیرغم نزدیک بودن به حرم، خوش‌قیمت بودنش مطرح است. پرمتقاضی بودن اجاره اتاق در هتل مینو موجب شده تا بنای هتل، آخرین فرآیند ارتقا را پشت‌سر بگذراند. تاریخ ساخت هتل در سال 98 بوده و آخرین بازسازی آن در سال 1401 انجام گرفت. 

هتل الماس 2؛ نزدیک به حرم در خیابان امام رضا 20


آدرس: مشهد، خیابان امام رضا، امام رضا ۲۰
فاصله هتل الماس 2 تا حرم ورودی باب‌الرضا: 20 دقیقه پیاده‌روی

عکس هتل الماس 2؛ نزدیک به حرم در خیابان امام رضا 20

هتل الماس 2 در حدود یک کیلومتر از حرم فاصله دارد و از درب هتل تا حرم، حدودا 20 دقیقه در مسیر هستید. هتل الماس 2 نسبت‌به هتل الماس 1 از حرم دورتر است، اما بنای نوتری دارد و به همین خاطر، امکانات آن از هر جهت بهتر هستند. اگر مایل به دیدن نمای بارگاه امام رضا (ع) هستید، رستوران گردان در طبقه آخر، این شرایط را برایتان فراهم می‌کند. در یک طبقه قبل‌تر که کافی‌شاپ قرار دارد، باز هم نمای حرم به چشم می‌آید. 


بهترین صبحانه سلف سرویس مشهد را کجا می‌توانیم سرو کنیم؟


هتل درویشی؛ خیابان امام رضا 24 و 26


آدرس: مشهد، خیابان امام رضا، بین امام رضا ۲۴ و ۲۶
فاصله هتل درویشی مشهد تا حرم ورودی باب‌الرضا: بیشتر از 20 دقیقه پیاده‌روی

عکس هتل درویشی؛ خیابان امام رضا 24 و 26

مجموعه درویشی هتلی درجه یک در نزدیکی حرم امام رضاست. هتل درویشی در میان مشهدی‌ها هم به مجلل بودنش در خیابان‌های منتهی به حرم معروف است. نمای کلی هتل رو به خیابان و کوچه است و با رفتن به بام، چشم‌اندازی از حرم را می‌توانید ببینید. امکانات هتل درویشی به‌معنای واقعی منحصربه‌‎فرد هستند و در جایی دیگر از مشهد نمی‌توانید نظیرش را بببینید. فکر کنید هتلی را انتخاب کرده‌اید که چهار رستوران متفاوت دارد و در هر کدام، منویی متفاوت را می‌توانید انتخاب کنید. درباره کافی‌شاپ‌های هتل مجلل درویشی هم می‌توان همین نظر را داشت؛ چون این رستوران شامل سه کافی‌شاپ هم می‌شود.


چرا رستوران هتل درویشی را همه مشهدی‌‎ها دوست دارند؟


هتل گلدن پالاس؛ نزدیک حرم در خیابان امام رضا 34 و 36


آدرس: مشهد، خیابان امام رضا، بین امام رضا ۳۴ و ۳۶
فاصله هتل گلدن پالاس تا حرم ورودی باب‌الرضا: 20 دقیقه پیاده‌روی

عکس هتل گلدن پالاس؛ نزدیک حرم در خیابان امام رضا 34 و 36

هتل گلدن پالاس همچون نگینی جهانی است که در خیابان‌های امام رضا واقع شده. از نظر موقعیت مکانی، چون هتل قبل از میدان 15 خرداد واقع شده، در لیست هتل‌های نزدیک به حرم قرار می‌گیرد. تنوع بالای اتاق‌ها در هتل گلدن پالاس بسیار بیشتر از سایر هتل‌های پنج‌ستاره است و بسته به سلیقه‌تان می‌توانید اتاق لندسکیپ بگیرید یا به سراغ واحدی مانند سوئیت قاجاری بروید. حتی اگر بخواهید راحتی اقامت در هتل نزدیک به حرم امام رضا را تجربه کنید و از ماه عسل‌تان لذت ببرید، اتاق پرنسس رویال، انتخابی فوق‌العاده به حساب می‌آید.


بهترین هتل‌های مشهد برای ماه عسل برای عروس و دامادها کدامند؟


نزدیکترین هتل به حرم امام رضا خیابان طبرسی

 

اسم هتل

فاصله تا حرم

استعلام قیمت

هتل عماد

کمتر از 10 دقیقه پیاده‌روی

تور مشهد هتل عماد

هتل کوثر ناب

14 دقیقه پیاده‌روی

تور مشهد هتل کوثر

هتل پارسیس

15 دقیقه پیاده‌روی

تور مشهد هتل پارسیس

بست شیخ طبرسی یکی از اصلی‌ترین ورودی‌های حرم مطهر رضوی مشهد است. هتل‌هایی که در سمت طبرسی هستند، در محله‌های نسبتا شلوغی قرار دارند و مسافرانی که تجربه سفر دارند، به‌خوبی این موضوع را می‌دانند. هتل‌های محدوده طبرسی بیشتر در محله‌هایی مانند نوغان، شارستان رضوی و بلوار وحدت قرار دارند. هتل‌هایی که در محدوده خیابان طبرسی و اطراف حرم قرار گرفته‌اند، بین 10 تا 15 دقیقه از گنبد طلایی امام رضا (ع) فاصله دارند.

هتل عماد؛ چهارستاره نزدیک به حرم در محدوده طبرسی


آدرس: مشهد، میدان طبرسی، کوچه نوغان، نبش نوغان ۵
فاصله هتل عماد تا حرم ورودی شیخ طبرسی: کمتر از 10 دقیقه پیاده‌روی

عکس هتل عماد؛ چهارستاره نزدیک به حرم در محدوده طبرسی

از هتل عماد تا حرم مطهر رضوی، 10 دقیقه با پیاده‌روی فاصله دارید. به همین جهت، یکی از هتل‌های نزدیک به حرم، مجموعه عماد است. این هتل چهار ستاره دارد و به لحاظ قیمت مناسب بودن نسبت‌به دو هتل همین محدوده یعنی هتل کوثر ناب و هتل پارسیس، ارزان‌تر است. هتل عماد و حرم از نظر مسافت در حدود 650 متر فاصله دارند و بدون نیاز به خودروی شخصی می‌توانید بهترین تجربه اقامتتان را در حوالی حرم داشته باشید.

هتل کوثر ناب؛ پنج‌ستاره با ویوی حرم در بلوار وحدت


آدرس: مشهد، بلوار وحدت، بین وحدت ۷ و ۹، اواسط بلوار امیرالمومنین
فاصله هتل کوثر ناب تا حرم ورودی شیخ طبرسی: کمتر از یک‌ربع پیاده‌روی

عکس هتل کوثر ناب؛ پنج‌ستاره با ویوی حرم در بلوار وحدت

کوثر ناب یکی از هتل‌های نزدیک حرم امام رضا در خیابان طبرسی است. با انتخاب این هتل می‌توانید در سوئیت‌ها و اتاق‌ها با متراژ بالایی اقامت داشته باشید. آپارتمان امپریال فامیلی چهارخوابه از میان واحدهای اقامتی، رو به حرم هستند و با اقامت در آن می‌توانید چشم‌انداز طلایی حرم را ببینید. برای معرفی هتل‌های دور حرم در راسته خیابان طبرسی، هتل کوثر ناب بهترین گزینه است؛ چرا که بین‌المللی است و امکاناتش در نگاهی جهانی، مطلوب و موردپسند است.

هتل پارسیس؛ پنج‌ستاره نزدیک به حرم در بلوار امیرالمومنین


آدرس: مشهد، بلوار وحدت، وحدت ۷، بلوار امیرالمومنین، ساختمان دوم سمت راست
فاصله هتل پارسیس تا حرم ورودی شیخ طبرسی: یک‌ربع پیاده‌روی

تصویر هتل پارسیس؛ پنج‌ستاره نزدیک به حرم در بلوار امیرالمومنین

در راستای محدوده بلوار بلوار وحدت که بعد از خروجی طبرسی بلافاصله به آن می‌رسید، هتل پارسیس قرار دارد. این هتل پنج ستاره است و تا حرم، فقط یک‌ربع فاصله دارد. پارسیس از این جهت بهترین هتل نزدیک به حرم است که علاوه‌بر فاصله کم تا حرم، امکاناتی تفریحی مانند استخر، جکوزی، سونا، گیم‌نت و اتاق بازی دارد. برای انتخاب اتاق هم دستتان باز است، هر طور که مایل باشید، می‌توانید اتاق‌های چندتخته یا سوئیت‌ها را تجربه کنید.

تاپ‌ترین و نزدیک‌ترین هتل به حرم امام رضا خیابان شیرازی

 

اسم هتل

فاصله تا حرم

استعلام قیمت

هتل قصرالضیافه قدس

یک دقیقه‌ پیاده‌روی

تور مشهد هتل قصرالضیافه قدس

هتل مدینه الرضا

2 دقیقه پیاده‌روی

تور مشهد هتل مدینه الرضا

هتل بزرگ جهان

4 دقیقه پیاده‌روی

تور مشهد هتل بزرگ جهان

هتل رضوان

7 دقیقه پیاده‌روی

هتل نگین پاسارگاد

کمتر از 10 دقیقه پیاده‌روی

تور مشهد هتل نگین پاسارگاد

هتل تارا

11 دقیقه پیاده‌روی

تور مشهد هتل تارا

هتل شکوه شارستان

کمتر از یک‌ربع

تور مشهد هتل شکوه شارستان

بست شیخ طوسی یا بالا خیابان یکی از ورودی‌های اصلی حرم مطهر امام رضا علیه السلام است. افرادی که در هتل‌های نزدیک به حرم و واقع در خیابان شیرازی اقامت دارند، با یک چشم به‌هم‌زدن می‌توانند خودشان را به ورودی شیرازی و صحن انقلاب برسانند. بهترین هتل این محدوده پررفت‌وآمد، مجموعه پنج‌ستاره قصرالضیافه قدس بوده که روبروی دارالشفاست و برای رفتن به حرم، کافی است که خودتان را به لابی هتل برسانید و دو قدم بردارید. هم‌رده آن، هتل مدینه الرضاست که اتاق‌ها ویوی گنبد امام رضا دارند. با قیمتی کمتر، اما با همانقدر نزدیکی، هتل نگین پاسارگاد، ایده‌آل‌ترین شرایط را برای اقامت در نزدیکی حرم دارد. 

به‌طور کلی، تمامی هتل‌های خیابان شیرازی، بهترین هتل‌های مشهد در نزدیک حرم هستند و چشم‌بسته می‌توان روی خوب بودن‌شان حساب باز کرد. 

قصرالضیافه قدس؛ با ویوی حرم و یک‌قدمی آن


آدرس: مشهد، ابتدای خیابان شیرازی، روبروی دارالشفا امام رضا
فاصله هتل قصرالضیافه قدس تا حرم ورودی شیرازی: یک‌دقیقه‌ پیاده‌روی÷

عکس قصرالضیافه قدس؛ با ویوی حرم و یک‌قدمی آن

کمترین فاصله تا حرم را هتل قصرالضیافه قدس دارد و یک دقیقه فاصله تا درب ورودی شیرازی حرم، اغراق نیست؛ چرا که از درب خروجی هتل تا ورودی شیرازی، کمتر از 10 قدم فاصله است. هر چقدر هم که سرتان شلوغ باشد و به بازارگردی سرگرم باشید، محال است که هتل قصرالضیافه قدس را تجربه کنید و بارها به حرم مشرف نشوید. 

اگر بخواهیم لیست هتل‌های مشهد را رده‌بندی کنیم، هتل قصرالضیافه قدس به‌لحاظ کمترین فاصله تا حرم، اولین گزینه پیشنهادی است. این هتل در سال 1401 افتتاح شد و برای اقامت در نزدیک‌ترین نقطه به حرم، موردتوجه همیشگی افرادی است که لذت سفر معنوی را به هیچ‌وجه از دست نمی‌دهند.


کدام هتل‌های نوساز مشهد کمتر از 5 سال سن دارند؟


هتل مدینه الرضا؛ نزدیک ترین با ویوی حرم


آدرس: مشهد، خیابان شیرازی، نبش شارستان رضوی
فاصله هتل مدینه الرضا تا حرم امام رضا ورودی شیرازی: 2 دقیقه پیاده‌روی

عکس هتل مدینه الرضا؛ نزدیک ترین با ویوی حرم

بعد از هتل قصرالضیافه قدس، هتل مدینه‌الرضا، نزدیک‌ترین هتل به حرم در شهر مشهد است. محله شارستان رضوی جزو محدوده‌های نزدیک به ورودی شیرازی حرم امام رضا (ع) است که با پیاده‌روی، بدون معطلی به حرم می‌رسید. 

از لابی هتل مدینه الرضا که بیرون بیایید، 20 قدم به سمت حرم بردارید به حرم رسیده‌اید. این هتل پنج ستاره دارد و نمای چشم‌نواز آن، حتی از فاصله‌های دور هم بسیار موردتوجه است. به دلیل اینکه هنوز ساخت و ساز آنچنانی بین هتل مدینه الرضا و حرم صورت نگرفته، اتاق‌ها دید خوبی نسبت به قاب حرم و بارگاه ملکوتی امام رضا دارند. 

هتل بزرگ جهان؛ 200 متری حرم از ورودی شیرازی


آدرس: مشهد، خیابان شیرازی، انتهای شیرازی ۴
فاصله هتل بزرگ جهان تا حرم ورودی شیرازی: 4 دقیقه پیاده‌روی

عکس هتل بزرگ جهان؛ 200 متری حرم از ورودی شیرازی

هتل بزرگ جهان با 200 متر مسافت تا حرم، سومین هتل نزدیک به حرم امام رضا (ع) است. از این هتل تا ورودی خیابان شیرازی، 4 دقیقه فاصله است و با پیاده‌روی، کمتر از 5 دقیقه در مسیر هستید. هتل بزرگ جهان در سال 1401 ساخته شده و به جهت نوساز بودنش برای اقامت در نزدیک‌ترین فاصله به حرم، اقامتگاهی موردپسند خانواده‌هاست. 

تعدادی از اتاق‌های بزرگ جهان رو به نمای بارگاه ملکوتی امام رضا (ع) هستند. به طور معمول، آن دسته از اتاق‌هایی که رو به بارگاه نیستند، قیمت ارزانتری دارند. نوساز بودن هتل موجب شده تا تمامی اتاق‌های ارزان و گران، همگی از فضای مطلوب و امکاناتی خوب بهره‌مند باشند.

هتل رضوان؛ چهارستاره نزدیک به حرم در شیرازی 5


آدرس: مشهد، شیرازی 5، کوچه صاحبکار، بین شارستان 9 و 11
فاصله هتل رضوان تا حرم ورودی شیرازی: 7 دقیقه پیاده‌روی

عکس هتل رضوان؛ چهارستاره نزدیک به حرم در شیرازی 5

از فاصله هفت دقیقه‌ای هتل تا حرم، رضایت دارید؟ هتل رضوان در محدوده خیابان شیرازی و با فاصله 200 متری از حرم مطهر امام رضا، تنها 7 دقیقه پیاده‌روی فاصله دارد. این هتل چهارستاره دارد و اتاق‌هایش نوساز محسوب می‌شود. 

برای اقامت در این هتل نزدیک به حرم، اتاق‌های چندتخته، سوئیت‌ها و آپارتمان‌ها قابل رزرو هستند و برای هر نوع سفری به مشهد می‌توانید روی امکانات مطلوبش حساب باز کنید. با توجه به اینکه مسافران عرب بحرین از بزرگی اتاق‌ها و کامل بودن تجهیزات داخل اتاق‌ها رضایت دارند، هتل رضوان پاتوق بیشتر بحرینی‌هاست و برای رزرو اتاق، در اسرع وقت باید این کار را انجام دهید تا ظرفیت تکمیل نشود.

هتل چهارستاره نگین پاسارگاد؛ نزدیک به حرم در خیابان شیرازی 4


آدرس: مشهد، خیابان شیرازی، نبش شیرازی ۴
فاصله هتل نگین پاسارگاد تا حرم ورودی شیرازی: کمتر از 10 دقیقه پیاده‌روی

عکس هتل چهارستاره نگین پاسارگاد؛ نزدیک به حرم در خیابان شیرازی 4

نگین پاسارگاد یکی از هتل‌های نزدیک به حرم در خیابان شیرازی است. فاصله این هتل تا حرم به 10 دقیقه هم نمی‌رسد و حتی بدون اینکه لازم باشد یک کورس سوار تاکسی شوید، می‌توانید خودتان را به ورودی شیرازی حرم امام رضا برسانید. با اینکه هتل نگین پاسارگاد چهار ستاره دارد، اما به استخر مجهز است و برای آب‌تنی در فصل‌های گرم سال می‌توانید روی امکانات سرگرم‌کننده‌اش حساب باز کنید.

هتل تارا؛ دور حرم در شیرازی 17 و 19


آدرس: مشهد، خیابان شیرازی، بین شیرازی ۱۷ و ۱۹، جنب باغ نادری
فاصله هتل تارا تا حرم ورودی شیرازی: 11 دقیقه پیاده‌روی

عکس هتل تارا؛ دور حرم در شیرازی 17 و 19

هتل تارا، سرراست‌ترین هتل خیابان شیرازی است و به‌واسطه نزدیمی به حرم، گزینه انتخابی خیلی‌هاست. بدون اینکه نیاز باشد تا تاکسی بگیرید و یا از وسایل حمل و نقل عمومی استفاده کنید، از هتل تارا تا حرم را می‌توانید تنها در عرض 11 دقیقه پیاده بروید. این هتل چهارستاره دارد و از نظر موقعیت مکانی، به باغ نادری نزدیک است. در کمتر هتلی از مشهد می‌توانید این شانس را داشته باشید که در کنار جاذبه‌ تاریخی باغ نادری اقامت کنید و علاوه‌بر حال‌وهوایی معنوی، حسی تاریخی به سفرتان تزریق کنید. 


بهترین پیتزا را در کدام فست فودی نزدیک حرم امام رضا بخوریم؟


هتل شکوه شارستان؛ چهارستاره نزدیک به حرم در شیرازی 5


آدرس: مشهد، خیابان شیرازی ۵، بین حسن زاده آملی ۱۰ و ۱۲ هتل شکوه شارستان
فاصله هتل شکوه شارستان تا حرم ورودی شیرازی: کمتر از یک‌ربع

عکس هتل شکوه شارستان؛ چهارستاره نزدیک به حرم در شیرازی 5

در بهترین زمان سفر به مشهد که بسیاری از مسافران ترجیح می‌دهند در آن زمان سفر کنند، کوچه و خیابان‌های اطراف حرم، پر از جمعیت می‌شود. اقامت داشتن در هتلی نزدیک به حرم با فاصله‌ای کمتر از یک‌ربع، گزینه‌ای مطلوب است. بالاخره هر چه باشد، با پای پیاده و به دور از رانندگی در خیابان‌های شلوغ می‌توانید به ورودی شیرازی حرم برسید و زیارتتان را در اسرع وقت انجام بدهید. 

خوش‌قیمت بودن هتل شکوه شارستان نسبت‌به هتل مدینه الرضا یا قصرالضیافه قدس، دلیل دیگری است که راضی‌تان می‌کند این هتل را انتخاب کنید. در سال 1401، خبری از اسم هتل شکوه شارستان در لیست نزدیک‌ترین هتل‌ها به مشهد نبود؛ چرا که این مجموعه در سال 1402 ساخته شده و فعالیتش را به تازگی شروع کرده است. اتاق‌ها کاملا نوساز بوده و پذیرای حضور زائران رضوی است.

شکوه شارستان، 4 ستاره دارد و واحدهای اقامتی آن شامل اتاق‌های چندتخته و سوئیت‌ها برای ظرفیت‌های 2 تا چهارنفره است. 

بهترین نزدیک‌ترین هتل به حرم امام رضا خیابان نواب

 

اسم هتل

فاصله تا حرم

استعلام قیمت

هتل خورشید هشتم

7 دقیقه پیاده‌روی

تور مشهد هتل خورشید هشتم

هتل ضیافت الزهرا

7 دقیقه پیاده‌روی

تور مشهد هتل ضیافت الزهرا

هتل قصرالضیافه

کمتر از 10 دقیقه پیاده‌روی

تور مشهد هتل قصرالضیافه

هتل لیان

10 دقیقه پیاده‌روی

تور مشهد هتل لیان

بست شهید نواب صفوی یکی از هشت درب ورودی به حرم امام رضا (ع) است. بلوار سردار شوشتری، بلوار وحدت و محدوده طبرسی جنوبی، نزدیک‌ترین معابر این محدوده هستند. برای اینکه یکی از هتل‌های نزدیک به حرم خیابان نواب صفوی را انتخاب کنید، باید مجموعه‌‎هایی را در همین حوالی قرار دارند، به‌خوبی بشناسید. چهاره‌تا از بهترین هتل‌های نزدیک به حرم در محدوده نواب شامل هتل قصرالضیافه، ضیافت‌الزهرا، خورشید هشتم و لیان است. 

هتل خورشید هشتم؛ پنج‌ستاره نزدیک به حرم در بلوار نواب صفوی


آدرس: مشهد، بولوار شهید شوشتری، انتهای شهید شوشتری ۷
فاصله هتل خورشید هشتم تا حرم ورودی نواب صفوی: 7 دقیقه پیاده‌روی

تصویر هتل خورشید هشتم؛ پنج‌ستاره نزدیک به حرم در بلوار نواب صفوی

هتل خورشید هشتم رئوف کوثر، هتلی دور حرم در مشهد و واقع در محدوده بولوار شهید شوشتری است. این شهر به خاطر اقامتگاه های مجلل، امکانات رفاهی عالی و موقعیت مکانی مناسب در نزدیکی حرم مطهر امام رضا (ع) شهرت دارد. مسافت هتل خورشید هشتم تا ورودی حرم در حدود 500 متر است و با گذر از خیابان‌های شیرازی و مکان تاریخی پیر پالاندوز خیلی سریع می‌توانید خودتان را به حرم برسانید.

از نظر لوکس بودن امکانات و فضاهای لاکچری، هتل خورشید هشتم بر سر زبان‌هاست؛ چرا که این مجموعه پنج ستاره در سال 1401 افتتاح شد و بنای آن، طول عمر زیادی ندارد. 

هتل ضیافت الزهرا؛ 500 متری حرم در محدوده نواب


آدرس: مشهد، خيابان نواب صفوی، شوشتري ٧، آخر كوچه سمت چپ
فاصله هتل ضیافت الزهرا تا حرم ورودی نواب صفوی: 7 دقیقه پیاده‌روی

تصویر هتل ضیافت الزهرا؛ 500 متری حرم در محدوده نواب

اصولا بیشتر هتل‌هایی که در محدوده نواب صفوی و نزدیک به حرم واقع شده‌اند، کاملا نوساز هستند و همچون برگ زرینی، اقامتتان را دلچسب‌تر می‌کنند. هتل ضیافت الزهرا یکی از هتل‌های کم فاصله تا حرم است که زائران بدون نیاز به طی کردن مسافت زیادی در هر ساعت از شبانه‌روز می‌توانند به حرم بیایند و بروند. همانند آنچه که از اقامت در بهترین هتل نزدیک حرم امام رضا انتظار می‌رود، هتل ضیافت‌الزهرا از اتاق‌هایی با متراژ کافی، نورپردازی خوب و نمایی کاملا زیبا می‌تواند بهترین اوقات دورهمی و استراحت را برایتان فراهم کند. این هتل در سال 1400 افتتاح شده و عمر بنا کمتر از 5 سال است.

هتل قصرالضیافه؛ داخل حرم در صحن هدایت


آدرس: مشهد، حرم مطهر، خیابان نواب صفوی ۲، صحن هدایت
فاصله هتل قصرالضیافه تا حرم ورودی نواب صفوی: کمتر از 10 دقیقه تا حرم

عکس هتل قصرالضیافه؛ داخل حرم در صحن هدایت

هتل قصرالضیافه از نظر موقعیت مکانی در نزدیک‌ترین فاصله به حرم قرار دارد و تنها با 8 دقیقه پیاده‌روی می‌توانید از ورودی نواب صفوی حرم بگذرید. اگر اقامت در آن را تجربه کنید، متوجه می‌شوید که هتل قصرالضیافه، مرزهای نزدیکی به حرم را گذرانده؛ چرا که بنای هتل داخل صحن هدایت است و برای رفت‌وآمد به سمت حرم اصلا نیازی به زحمت نیست و کافی است که درب هتل را باز کنید و آداب زیارت را انجام دهید.

هتل قصرالضیافه در رده هتل‌های پنج ستاره مشهد است که از نظر لوکس بودن و تناسب خدمات نسبت به کیفیت، رضایت همیشگی مسافران را توانسته جلب کند.

هتل لیان (مدینه الجواد)؛ 10 دقیقه پیاده‌روی تا حرم


آدرس: مشهد، خیابان نواب صفوی، بلوار شهید شوشتری، بین شهید شوشتری ۸ و ۱۰
فاصله هتل لیان تا حرم ورودی نواب صفوی: 10 دقیقه پیاده‌روی

عکس هتل لیان (مدینه الجواد)؛ 10 دقیقه پیاده‌روی تا حرم

هتل لیان در گذشته به مدینه الجواد معروف بود و در طی سال‌های گذشته، تغییر نام داد و هنوز هم در لیست تاپ‌ترین هتل‌های اطراف حرم از ورودی نواب صفوی به‌خوبی قبل می‌درخشد. هتل لیان چهارستاره دارد و بنای هتل در سال 1400 ساخته شد. با توجه به تازه‌تاسیس بودنش می‌توانید روی ظرافت طراحی اتاق و سالم بودن لوازم به کار رفته در آن حساب باز کنید و مانند خانه خودتان بدانیدش.

هتل های نزدیک حرم امام رضا مشهد با قیمت مناسب

اسم هتل

فاصله تا حرم

استعلام قیمت

هتل اطلس

میدان بیت المقدس (فلکه آب)، 4 دقیقه

تور مشهد هتل اطلس

هتل رضویه

میدان بیت المقدس (فلکه آب)، 4 دقیقه

تور مشهد هتل رضویه

هتل رز درویشی

بین امام رضا ۱ و ۳، 4 دقیقه

تور مشهد هتل رز درویشی

هتل آفتاب شرق

ضلع جنوبی بازار رضا، 6 دقیقه

تور مشهد هتل آفتاب شرق

هتل جواهر شرق

بین امام رضا 6 و 8، 7 دقیقه

تور مشهد هتل جواهر شرق

هتل بشری

خیابان امام رضا به سمت اندرزگو، 8 دقیقه 

تور مشهد هتل بشری

هتل منجی

ضلع جنوبی بازار رضا، 8 دقیقه

تور مشهد هتل منجی

هتل نور

میدان بیت المقدس به سمت خسروی نو، 9 دقیقه

تور مشهد هتل نور

هتل سهند

امام رضا 2، 9 دقیقه

تور مشهد هتل سهند

هتل ایران زمین

امام رضا 8، 9 دقیقه

تور مشهد هتل ایران زمین

هتل هلیا 

امام رضا 8، 10 دقیقه

تور مشهد هتل هلیا

هتل تهران مشهد

نبش امام رضا 8، 10 دقیقه

تور مشهد هتل تهران مشهد

هتل فیروزه توس

ابتدای خیابان نواب صفوی، 11 دقیقه

 

هتل آدینا

بین امام رضا ۱۶ و ۱۸، یک‌ربع

تور مشهد هتل آدینا

هتل هاترا

خیابان امام رضا، 16 دقیقه

تور مشهد هتل هاترا

هتل سیمرغ فیروزه

خیابان امام رضا، 17 دقیقه

تور مشهد هتل سیمرغ

هتل پارمیدا

امام رضا 24، 20 دقیقه

تور مشهد هتل پارمیدا

هتل حلما

امام رضا 26، 20 دقیقه

تور مشهد هتل حلما

هتل میامی

امام رضا 35، 28 دقیقه

تور مشهد هتل میامی

هتل اطلس با ویوی حرم در فلکه آب


آدرس: مشهد، خیابان امام رضا (ع)، میدان بیت المقدس
فاصله هتل اطلس تا حرم ورودی باب‌الرضا: 4 دقیقه پیاده‌روی

عکس هتل اطلس با ویوی حرم در فلکه آب

 هتل اطلس بعد از هتل اترک، نزدیک‌ترین هتل سه‌ستاره به حرم امام رضا در خیابان امام رضاست. به دلیل اینکه برخی از اتاق‌ها رو به حرم هستند، هتل اطلس را می‌توان یک هتل با ویوی حرم امام رضا دانست. بیشتر هتل‌هایی که به بارگاه ملکوتی امام رضا نزدیک هستند، تا بازار رضا هم فاصله کمی دارند. هتل اطلس از آن اقامتگاه‌هایی است که تا بازار رضا فاصله‌ای ندارد و با دو دقیقه پیاده‌روی می‌توانید خودتان را برسانید. 

از نظر امکانات و کیفیت خدمات‌رسانی در هتل اطلس، چیزی فراتر از یک هتل سه ستاره نیست. به‌لحاظ قیمتی هم در همان حدود هتل سه ستاره با قیمتی مناسب و به‌صرفه از این اقامتگاه در نزدیکی حرم انتظار می‌رود. 

هتل رز درویشی در 300 متری حرم امام رضا


آدرس: مشهد، خیابان امام رضا، بین امام رضا ۱ و ۳
فاصله هتل رز درویشی تا حرم ورودی باب‌الرضا: کمتر از 5 دقیقه پیاده‌روی

عکس هتل رز درویشی در 300 متری حرم امام رضا

دو قدم بعد از خروجی باب‌الرضا را که بگیرید، به هتل رز درویشی می‌رسید. این هتل تا حرم، 300 متر فاصله دارد و برخی از اتاق‌های آن، مشرف به بارگاه ملکوتی هستند. هتل رز درویشی، هتلی لوکس و نزدیک به حرم است که علیرغم همه تعریف و تمجیدها، سه ستاره دارد. علاوه‌بر فاصله بسیار کم تا حرم، کیفیت پذیرایی و چیدمان المان‌ها در هتل رز درویشی به‌قدری خوب است که بسیاری از مسافران برای بار بعدی، همان اتاق همیشگی‌ خودشان را انتخاب می‌کنند. 

بحث قیمت اقامت در هتل رز درویشی را که بررسی کنیم، هزینه هر شب اقامت کمی بیشتر از برآورد یک هتل سه ستاره است؛ چون لوکس بودن اتاق‌ها و لوازم استفاده شده در آن، تضمین می‌شود و تمامی اتاق‌ها شامل دو وعده صبحانه و ناهار می‌شوند.


کدام یک از تاپ‌ترین هتل‌های فولبرد مشهد، ارزش اقامت دارند؟


هتل رضویه در 350 متری حرم


آدرس: مشهد، میدان بیت المقدس (فلکه آب)، جنب درب ورودی بازار رضا
فاصله هتل رضویه تا حرم ورودی باب‌الرضا: 5 تا 7 دقیقه پیاده‌روی

عکس هتل رضویه در 350 متری حرم

اقامت در اتاق رو به حرم را می‌توانید در هتل رضویه مشهد تجربه کنید. هتل رضویه یکی از بهترین هتل‌های سه ستاره شهر مشهد و البته جزو خوش‌قیمت‌هاست که به‌واسطه قرارگرفتنش در جنب ورودی باب‌الرضا، دسترسی بسیار راحتی را برای مسافران رقم زده. این هتل، بیشتر موردپسند مسافران است؛ چرا که در هر ساعت از شبانه‌روز، امکان تردد از هتل به سمت حرم فراهم است. قیمت مناسب برای کرایه اتاق در نزدیکی حرم هم از برجسته‌ترین ویژگی‌هایی است که می‌توانیم قید کنیم. 

با انتخاب هتل رضویه در اوایل محدوده خیابان امام رضا، علاوه‌بر تردد نامحدود به سمت حرم می‌توانید از تجربه‌ای عالی از اقامت در یکی از تمیزترین هتل‌های مشهد داشته باشید. 

هتل سایه مشهد با 10 دقیقه پیاده‌روی تا حرم


آدرس: مشهد، خیابان امام رضا ، امام رضا ۵
فاصله هتل سایه تا حرم ورودی باب‌الرضا: 10 دقیقه پیاده‌روی

عکس هتل سایه مشهد با 10 دقیقه پیاده‌روی

از هتل سایه که پیاده به سمت حرم قدم بردارید، تنها 10 دقیقه فاصله است. از دید بسیاری از مسافرهای نسبتا جوان که تنها به قصد زیارت به مشهد می‌آیند، هتل سایه به‌دلیل مسیر 10 دقیقه‌ای را انتخاب می‌کنند. البته که از نظر موقعیت مکانی به سرشناس‌ترین بازارهای مشهد مانند بازار رضا و جاذبه‌های اطراف حرم هم دسترسی دارید. 

قیمت اتاق نزدیک به حرم در هتل سایه برای ظرفیت‌های یک‌نفره، دونفره، سه و چهارنفره براساس وعده غذایی ارائه‌شده متفاوت است؛ چون در تعدادی از اتاق‌ها، هر سه وعده صبحانه، ناهار و شام قابل دریافت است. 


از بین هتل‌های ارزان با ۳ وعده غذا مشهد کدام را انتخاب کنم، بهتر است؟


هتل‌های دو‌ستاره مشهد نزدیک به حرم با قیمت مناسب

اسم هتل

فاصله تا حرم

استعلام قیمت

هتل ادریس

جنب درب ورودی باب الرضا حرم مطهر، 3 دقیقه

تور مشهد هتل ادریس

هتل ابریشم

امام رضا ۲، 7 دقیقه

تور مشهد هتل ابریشم

هتل جواهری

نبش امام رضا 6، 7 دقیقه

تور مشهد هتل جواهری

هتل سقا

امام رضا 2، 10 دقیقه

 

هتل زمزم 2

شیرازی 3 ، 11 دقیقه

تور مشهد هتل زمزم

هتل المپیا

امام رضا 8، 12 دقیقه

تور هتل المپیا مشهد

هتل کارن 

امام رضا 8، 12 دقیقه

تور مشهد هتل کارن

هتل دیبا 

امام رضا 8، 12 دقیقه

تور مشهد هتل دیبا

هتل سینا 

روبروی بست طبسی، 13 دقیقه

 

هتل خاور

بین امام رضا ۱۴ و ۱۶، 13 دقیقه

تور مشهد هتل خاور

هتل آتور

امام رضا 16، یک‌ربع

تور هتل آتور مشهد

هتل ذاکر

امام رضا 18، 17 دقیقه

تور مشهد هتل ذاکر

هتل ملیسا

بین امام رضا ۲۱ و ۲۳، 18 دقیقه

تور مشهد هتل ملیسا

هتل سراج

طبرسی 16، 24 دقیقه

تور مشهد هتل سراج

هتل فراز

امام رضا 31، 26 دقیقه

تور مشهد هتل فراز

هتل جوادیه

طبرسی 25، 26 دقیقه

تور مشهد هتل جوادیه

هتل جاوید

طبرسی 27، کمتر از نیم‌ساعت

تور مشهد هتل هتل جاوید

هتل گل گندم شباهنگ

امام رضا 64، 41 دقیقه

تور مشهد هتل گل گندم

لیست نزدیکترین هتل آپارتمان‌های مشهد به حرم امام رضا

اسم هتل آپارتمان

فاصله تا حرم

استعلام قیمت

هتل آپارتمان اخوان

میدان بیت المقدس (فلکه آب)، 3 دقیقه

 

هتل آپارتمان ملل

امام رضا 1، 5 دقیقه

 

هتل آپارتمان کریمخان

امام رضا 2، 5 دقیقه

 

هتل آپارتمان نینوا

امام رضا 2، 6 دقیقه

 

هتل آپارتمان سبحان

امام رضا 15، 6 دقیقه

 

هتل آپارتمان امید

شیرازی 3، 8 دقیقه

 

هتل آپارتمان بشری

میدان بیت المقدس (فلکه آب)، 8 دقیقه

 

هتل آپارتمان زمرد

امام رضا 6، 8 دقیقه

 

هتل آپارتمان حیات شرق

نبش نواب صفوی 10، 8 دقیقه

تور مشهد هتل حیات شرق

هتل آپارتمان شکوه ایمان

نبش نواب 12، 8 دقیقه

 

هتل آپارتمان سروش

خیابان نواب صفوی، 9 دقیقه

 

هتل آپارتمان دیدار

امام رضا 8، کمتر از 10 دقیقه

تور مشهد هتل دیدار

هتل آپارتمان برج 

امام رضا 8، 10 دقیقه

 

هتل آپارتمان کنعان

امام رضا 8، 10 دقیقه

تور مشهد هتل آپارتمان کنعان

هتل آپارتمان کاویان

امام رضا 8، 10 دقیقه

 

هتل آپارتمان سفرا  

امام رضا 6، 11 دقیقه

 

هتل آپارتمان ایوان

امام رضا 10، 12 دقیقه

 

هتل آپارتمان لبخند

امام رضا 8، 12 دقیقه

 

هتل آپارتمان آرمان

خیابان امام رضا 4، 12 دقیقه

تور مشهد هتل آرمان

هتل‌آپارتمان یزدان

شیرازی 7، 12 دقیقه

تور مشهد هتل یزدان

هتل آپارتمان نیکا

خیابان امام رضا، 13 دقیقه

 

هتل آپارتمان شادتوس

خیابان طبرسی، 13 دقیقه

 

هتل آپارتمان پاویون

امام رضا 8، 13 دقیقه

 

هتل آپارتمان پرنیان

امام رضا 12، 14 دقیقه

 

هتل آپارتمان میلاد

بین نواب صفوی 13 و 15، یک‌ربع

 

هتل آپارتمان طباطبایی

امام رضا 8، یک‌ربع

 

هتل آپارتمان ادمان

امام رضا 19، 16 دقیقه

 

هتل آپارتمان آلتون

شیرازی ۲۱، 16 دقیقه

تور مشهد هتل آپارتمان آلتون

هتل آپارتمان قصر آیدین

امام رضا 19، 17 دقیقه

 

هتل آپارتمان معین درباری

امام رضا 19، 18 دقیقه

 

هتل آپارتمان برین

امام رضا 10، 18 دقیقه

 

هتل آپارتمان یلدا

امام رضا 16، 20 دقیقه

 

هتل آپارتمان شمس العماره

امام رضا 28، 25 دقیقه

 

هتل آپارتمان دماوند

طبرسی 25، 26 دقیقه

 

هتل آپارتمان فاخر

امام رضا 48، 32 دقیقه

 


با هر بودجه‌ای سفر کنید: لوکس‌ترین هتل آپارتمان‌های مشهد برای اقامت عالی و مقرون به‌صرفه


وضعیت آب و هوا
خلاصه مقاله

پرطرفدارترین هتل‌های مشهد، آن‌هایی است که در نزدیکی حرم قرار دارند و با 5 دقیقه پیاده‌روی می‌توان به بارگاه ملکوتی امام رضا علیه السلام رسید. با اقامت در هتل‌های پنج ستاره قصرالضیافه قدس، مدینه‌الرضا، بزرگ جهان، رضوان، خورشید هشتم و ضیافت‌الزهرا می‌توانید در کمتر از 10 دقیقه به حرم بیایید و برگردید. از بین هتل‌های چهارستاره نزدیک به حرم می‌توان به هتل‌های اترک، مشهد و جواد اشاره کنیم. در محدوده اطراف حرم یعنی میدان بیت‌المقدس (فلکه آب)، خیابان امام رضا، خیابان شیرازی و خیابان نواب صفوی، تنوع هتل‌های قیمت مناسب بسیار زیاد است. از تاپ‌ترین هتل‌های اطراف حرم که امکانات و در عین حال قیمت خوبی دارند، می‌توانیم هتل‌های اطلس، رضویه، رز درویشی، آفتاب شرق، ادریس و ابریشم را نام ببریم.

انتشار :  9 خرداد 1403 به روزرسانی :  9 خرداد 1403 نویسنده :   فائزه حسین زاده خسرویه
تصاویر مرتبط
عکس هتل الماس نوین؛ هتل نزدیک حرم در خیابان امام رضا 9
  • عکس هتل الماس نوین؛ هتل نزدیک حرم در خیابان امام رضا 9
  • عکس هتل مینو؛ خیابان امام رضا 16 و 18
  • عکس هتل عماد؛ چهارستاره نزدیک به حرم در محدوده طبرسی
  • عکس هتل کوثر ناب؛ پنج‌ستاره با ویوی حرم در بلوار وحدت
  • عکس هتل مدینه الرضا؛ نزدیک ترین با ویوی حرم
  • عکس هتل چهارستاره نگین پاسارگاد؛ نزدیک به حرم در خیابان شیرازی 4
  • عکس هتل تارا؛ دور حرم در شیرازی 17 و 19
  • عکس هتل رز درویشی در 300 متری حرم امام رضا
  • عکس هتل رفاه؛ دور حرم در خیابان امام رضا 8
  • عکس هتل قصر؛ بهترین هتل بین‌المللی در خیابان امام رضا
  • عکس هتل مشهد مشهد؛ نزدیک حرم با 4 دقیقه فاصله
  • تصویر هتل کیانا؛ هتل دور حرم در خیابان امام رضا 2 با شش دقیقه پیاده‌روی
  • تصویر هتل پارسیس؛ پنج‌ستاره نزدیک به حرم در بلوار امیرالمومنین
  • عکس هتل اطلس با ویوی حرم در فلکه آب
  • تصویر هتل الماس 1؛ نزدیک‌تر به حرم در خیابان امام رضا 4 و 6
  • عکس هتل الماس 2؛ نزدیک به حرم در خیابان امام رضا 20
  • تصویر هتل خورشید هشتم؛ پنج‌ستاره نزدیک به حرم در بلوار نواب صفوی
  • عکس هتل لیان (مدینه الجواد)؛ 10 دقیقه پیاده‌روی تا حرم
  • تصویر هتل ضیافت الزهرا؛ 500 متری حرم در محدوده نواب
  • عکس هتل سایه مشهد با 10 دقیقه پیاده‌روی
  • عکس هتل درویشی؛ خیابان امام رضا 24 و 26
  • عکس هتل گلدن پالاس؛ نزدیک حرم در خیابان امام رضا 34 و 36
  • عکس هتل جواد؛ تاپ‌ترین و نزديكترين به حرم امام رضا (ع) در خیابان امام رضا 3
  • عکس هتل فردوس؛ هتلی نزدیک به حرم در نبش خیابان امام رضا 8
  • تصویر هتل اترک؛ اولین و نزدیک‌ترین هتل مشهد به حرم در اول بازار رضا
  • عکس قصرالضیافه قدس؛ با ویوی حرم و یک‌قدمی آن
  • عکس هتل رضوان؛ چهارستاره نزدیک به حرم در شیرازی 5
  • عکس هتل بزرگ جهان؛ 200 متری حرم از ورودی شیرازی
  • عکس هتل شکوه شارستان؛ چهارستاره نزدیک به حرم در شیرازی 5
  • عکس هتل قصرالضیافه؛ داخل حرم در صحن هدایت
  • عکس هتل رضویه در 350 متری حرم
پرسش و پاسخ
اشتراک گذاری
نظرات کاربران
در رابطه با این مطلب دیدگاهی وجود ندارد
تورهای مشابه