گران‌ترین هتل‌های مشهد؛ 10 تا از لوکس‌ترین هتل‌های مشهد برای اقامت لاکچری

گران‌ترین هتل مشهد

گران‌ترین هتل مشهد را می‌شناسید؟ به‌نظرتان هزینه اقامت در لوکس‌ترین هتل مشهد چقدر است؟ با وجود دغدغه و گرفتاری‌های زندگی، دیگر مانند سابق وقت خالی برای سفر رفتن پیدا نمی‌شود و آدم همان یکی دو موقعیتی هم که پیدا می‌کند، می‌خواهد بهترین سفر خود را تجربه کند. به‌همین دلیل فارغ از مقصد، تمام تلاشش را می‌کند تا با توجه به بودجه خود، لوکس‌ترین هتل و بهترین امکانات گردشگری را مهیا سازد. حالا با در نظر گرفتن مشهد به‌عنوان مقصد سفر که یکی از بهترین شهرهای ایران در حوزه امکانات گردشگری است، چگونه بهترین‌ها را برای خود مهیا می‌کنید تا تجربه یک سفر به‌یادماندنی داشته باشید؟ بعد از انتخاب و رزرو هتلی لوکس و جذاب برای سفر با تور هوایی مشهد چمدان‌های خود را ببندید و آماده زیارت و سیاحت باشید؛ اما قبل‌از انتخاب، همراه ما در این مقاله از مجله تورگردان باشید تا با بهترین و گران‌ترین هتل‌های مشهد آشنا شوید.

فهرست مطالب

لوکس‌ترین و گران‌ترین هتل‌های مشهد

 

مشهد به‌عنوان یکی از بزرگ‌ترین شهرهای ایران که سالانه میزبان زائران و گردشگران داخلی و خارجی بسیاری است، هتل‌های لوکس و گران‌بهای بسیاری دارد؛ از هتل‌های پنج‌ستاره و معروف آن گرفته که دست‌کمی‌از هتل‌های پنج‌ستاره بین‌المللی ندارند تا هتل‌هایی همچنان لوکس اما با ستارگان کمتر. خدمات و میزبانی شایسته، امکانات کامل، نزدیکی به حرم و سایر مراکز گردشگری همچون بازارهای مشهد و مناطق تفریحی شهر باعث شده تا گردشگرانی که باهدف زیارت و البته سیاحت به شهر مشهد سفر می‌کنند، دست پر و راضی این شهر را ترک کنند. شما چقدر با هتل‌های پنج‌ستاره و لوکس مشهد آشنایی دارید؟

اگر به‌غیراز هتل درویشی و هتل قصر با دیگر هتل‌های لوکس مشهد آشنایی ندارید، نگران نباشید؛ چراکه در ادامه قرار است با ده تا از هتل‌هایی که در دسته گران‌ترین هتل‌های مشهد قرار می‌گیرند آشنا شویم و درباره خدمات لاکچری آن‌ها بیشتر بدانیم تا اقامتی لوکس را در تور مشهد از تهران یا از سایر شهرهای کشور تجربه کنید.

 

نام هتل

شروع قیمت برای دو نفر

نوع برنامه غذایی

آدرس

رزرو تور با این هتل

هتل مدینه الرضا مشهد

۵,۶۲۱,۱۳۰ تومان

صبحانه

مشهد، خیابان شیرازی، نبش شارستان رضوی

الان رزرو کنید

هتل الماس 2

۴,۹۰۵,۰۰۰ تومان

صبحانه

مشهد، خیابان امام رضا، امام رضا ۲۰

الان رزرو کنید

هتل قصرالضیافه مشهد

۴,۷۰۰,۰۰۰ تومان

 

صبحانه

مشهد، حرم مطهر، خیابان نواب صفوی ۲، صحن هدایت

 

الان رزرو کنید

هتل مدینه الجواد

4,576,۰۰۰ تومان

صبحانه

مشهد، خیابان نواب صفوی. بلوار شهید شوشتری. بین شهید شوشتری ۸ و ۱۰

 

الان رزرو کنید

هتل بین‌المللی قصر۳,۹۹۹,۹۰۰  تومانصبحانه

مشهد، خیابان امام رضا، بین امام رضا ۱۴ و ۱۶

 

الان رزرو کنید

هتل درویشی

3,7۹۰,۰۰۰ تومان

صبحانه

مشهد، خیابان امام رضا، بین امام رضا ۲۴ و ۲۶

 

الان رزرو کنید

هتل رز درویشی

۳,6۹۰,۰۰۰ تومان

فقط هافبرد

مشهد، خیابان امام رضا، بین امام رضا ۱ و ۳

 

الان رزرو کنید

هتل گلدن پالاس (قصر طلایی سابق)

۳,3۹۰,۰۰۰ تومان

صبحانه

مشهد، خیابان امام رضا، بین امام رضا ۳۴ و ۳۶

 

الان رزرو کنید

هتل هما 1

۳,161,۰۰۰ تومان

صبحانه

مشهد، بلوار احمدآباد، تقاطع احمدآباد و کلاهدوز

 

الان رزرو کنید

هتل پردیسان مشهد

۳,۱۱۴,۰۰۰ تومان

صبحانه

مشهد، بزرگراه کلانتری، جنب پارک صداوسیما

 

الان رزرو کنید

 

1- هتل مدینه الرضا مشهد؛ تجربه جدید از میزبانی به سبک ایرانی

 

آدرس: مشهد، خیابان شیرازی، نبش شارستان رضوی

 

هتل مدینه‌الرضا، گران‌ترین هتل‌های مشهد
گران‌ترین هتل مشهد در چند قدمی حرم - منبع گوگل مپ

 

اگر می‌خواهید در فاصله‌ای نزدیک با حرم امام رضا (ع)، تجربه زندگی باکلاس و حرفه‌ای را داشته باشید، پیشنهاد ما به شما هتل مدینه الرضا است. این هتل لاکچری پنج‌ستاره با فاصله دویست متری نسبت‌به حرم مطهر رضوی 24 ساعته به خدمت‌رسانی و پذیرایی از میهمانان خود می‌پردازد. علاوه‌براین نمای فاخر و معماری زیبای این هتل بسیار چشم‌نواز است و در کنار دیگر مزایای آن لذت سفر را دوچندان می‌کند.

 

امکانات و خدمات هتل لوکس مدینه الرضا مشهد

 

از اصلی‌ترین امکانات هر هتل، تنوع در اتاق‌ها، امکانات تفریحی و رفاهی آن است. هتل پنج‌ستاره مدینه الرضا با داشتن 18 طبقه، گزینه‌های متنوعی برای انتخاب اتاق پیش رو میهمانان خود قرار داده است. اتاق‌های گران‌ترین هتل مشهد یعنی هتل مدینه الرضا، شامل انواع اتاق‌های یک، دو و سه تخته به‌صورت مجزا و کانکت یا همان اتاق‌های سینگل، اتاق دبل، اتاق پرنسس روم، دبل اکونومی، دبل لوکس پلاس و آپارتمان دیپلمات است. این واحدهای اقامتی در 9 طبقه مجهز به‌همراه تجهیزات لوکس و مجلل قرار دارند که هر یک داراي

  • سيستم مديريت هوشمند ساختمان (BMS)، 
  • صندوق امانات شخصي، 
  • اينترنت پرسرعت، 
  • سيستم تلویزیون تعاملی (IPTV)، 
  • وان، جکوزي و 
  • خدمات 24 ساعته روم سرويس 

و ديگر ملزومات هستند.

از بحث اتاق‌ها که بگذریم، به رستوران گردان آفتاب‌گردان در طبقه دوازدهم این هتل می‌رسیم که با گردش 360 درجه، نمای زیبای بارگاه امام رضا (ع) را به چشمان میهمانان خود هدیه می‌دهد. این هتل به منظور رفاه حال مسافران خود سرویس ترانسفر رایگان دارد که با هماهنگی قبلی اقدام به جابه‌جایی مسافران می‌کند. از دیگر امکانات این هتل پنج‌ستاره می‌توانیم به مجموعه‌های آبی مجزا برای بانوان و آقایان اشاره کنیم.

 

گران‌ترین هتل‌های لوکس مشهد
اقامت در هتل‌های گران مشهد - منبع گوگل مپ

 

نظرات مسافران هتل مدینه‌الرضا

 

با نگاهی به نظر مسافران متوجه رضایت آن‌ها از زیبایی و آرامش فضای هتل، برخورد حرفه‌ای و مناسب کادر آن و موقعیت مکانی مطلوب هتل می‌شویم.

  • فاصله خیلی کم تا حرم،
  • سکوت و آرامش در هتل، دلبازی اتاق‌ها،
  • اتاق‌های تمیز، سرویس بهداشتی عالی، صبحانه مفصل و پرسنل پاسخگو،
  • کیفیت خوب غذا و
  • سرویس‌دهی سریع به درخواست‌های مسافران.

 

قیمت بهترین هتل مشهد (قیمت هتل مدینه‌الرضا)

 

قیمت اتاق‌های دونفره این هتل از 5 میلیون و 621 هزار تومان شروع می‌شود و بسته به نوع خدمات، وعده‌های غذایی و تعداد افراد قیمت آن افزایش می‌یابد. از دید شمار بسیاری‌از مسافرها، انتخاب اتاق دبل اکونومی یک انتخاب اقتصادی عالی است. علاوه‌براین برای عروس و دامادهای عزیز هم انتخاب اتاق پرنسس روم تجربه یک اقامت شگفت‌انگیز را برای آن‌ها مهیا می‌کند. به‌طورکلی نزدیکی این هتل به حرم و به دیگر جاهای دیدنی مشهد آن را تبدیل به انتخاب اولیه گردشگران کرده است.

 

برای رزرو تور مشهد هتل مدینه الرضا از طریق همین صفحه اقدام کنید.

2- هتل الماس 2؛ تجربه‌ای منحصربه‌فرد از اقامت در مشهد

 

آدرس: مشهد، خیابان امام رضا، امام رضا ۲۰

 

هتل الماس 2، از لوکس‌ترین هتل‌های مشهد
لوکس‌ترین هتل مشهد کدام است؟ - منبع گوگل مپ

 

اگر طرفدار سازه‌های مدرن و آسمان‌خراش‌ها هستید، هتل پنج‌ستاره بین‌المللی الماس 2 بهترین انتخاب از میان هتل‌های لوکس مشهد برای اقامت شماست. این هتل با بنایی فاخر در 25 طبقه به‌همراه اتاق‌هایی الهام‌گرفته‌از هشت تمدن جهان از جمله روم باستان، روسیه، تایلند، هندوستان، عربستان، ترکیه، آفریقا و ایران است.

 

امکانات رفاهی هتل پنج ستاره الماس 2

 

امکانات و خدمات ارائه شده در هتل الماس 2 به معنای واقعی کلمه در حد یک هتل پنج‌ستاره بین‌المللی است. از تعدد و تنوع اتاق‌ها که بگذریم، رستوران، کافی‌شاپ‌ها، سالن‌های ورزشی، استخر و بازارچه درون آن واقعاً نمی‌شود گذشت. هر یک از این‌ها در زیباترین و بهترین حالت خود آماده‌اند تا از میهمانان امام رضا (ع) به نحو احسنت پذیرایی کنند.

همان‌طور که اشاره شد، اتاق‌های هتل الماس 2 بر اساس تمدن‌های هشت‌گانه مطرح جهان طراحی شده‌اند. این اتاق‌ها در انواع 

  • یک تخته، 
  • امپریال جونیور، 
  • امپریال سوپریور، 
  • سوئیت یک خوابه، 
  • سوئیت ماه عسل، 
  • سوئیت هانی مون رویال، 
  • سوئیت پرزیدنت، 
  • سوئیت رویال 
  • و اتاق کانکت 

وجود دارند. از دیگر امکانات این اتاق‌ها می‌توانیم بهIPTV، یخچال، دراور، صبحانه، روم سرویس، مینی‌بار با هزینه و صندوق امانات داخل اتاق اشاره کنیم.

امکانات این هتل به اتاق‌های لاکچری ختم نمی‌شود؛ بلکه شما از اتاق خود که خارج شوید، می‌توانید وعده‌غذایی خود را در یک رستوران بین‌المللی با کلاس حرفه‌ای میل کنید. بعد از آن با بازدید از بازارچه داخلی هتل، خودتان را سرگرم کنید و در پایان روز با حضور در استخر زیبای این هتل می‌توانید خستگی روز را از تن خود به در کنید.

 

قیمت گران‌ترین هتل مشهد
قیمت گران‌ترین هتل مشهد چقدر است؟ - منبع گوگل مپ

 

نظرات مردم درباره هتل الماس 2

 

اگر از وضعیت پارکینگ و ترافیک همیشگی خیابان منتهی به حرم بگذریم، جز رضایت و نظر مثبت درباره این هتل مطلب دیگری در بین نظرات مردم نمی‌توانیم پیدا کنیم.

  • رفتار عالی پرسنل،
  • صبحانه لذیذ و محیط دلباز رستوران،
  • نظافت و بهداشت اتاق‌ها و لابی هتل،
  • لوازم خوب و نو در اتاق‌ها و امکانات سرگرمی،
  • نمای مجلل و باشکوه نمای بیرونی هتل،
  • فضای آلاچیق و رستوران‌گردان شیک و
  • ترانسفر رفت‌وبرگشت در ساعت‌های منظم.

 

قیمت اقامت در هتل الماس 2

 

اگر قصد سفر خانوادگی به مشهد را دارید، اقامت در اتاق‌های کانکت و سوئیت‌های این هتل لاکچری انتخاب مناسبی برای شماست. علاوه‌براین اگر به دنبال یک گزینه اقتصادی و درعین‌حال لوکس برای اقامت در مشهد می‌گردید، اتاق‌های دبل و تویین گران‌ترین هتل مشهد، یعنی هتل الماس 2، یک گزینه ایده‌آل است. 

قیمت هتل الماس 2 برای رزرو اتاق یک تخته از 2 میلیون و 530 هزار تومان به بالاست. البته با اعمال طرح اقتصادی برای اتاق یک تخته، قیمتش به 2 میلیون و 310 هزار تومان هم می‌رسد. لقب گران‌ترین اتاق هتل الماس 2 ‌به اتاق‌ کانکت می‌رسد. این اتاق‌ برای 4 نفر ظرفیت دارد و معماری ویژه‌اش برای هر مسافری، جلب توجه می‌کند. 

برای یک اقامت رویایی در مشهد، تور هتل الماس ۲ مشهد را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

3- هتل قصر الضیافه قدس؛ اقامت در جوار امام رضا (ع)

 

آدرس: مشهد، ابتدای خیابان شیرازی، روبروی دارالشفا امام رضا

 

هتل‌های گران مشهد
هتل‌های گران مشهد - منبع گوگل مپ

 

چشم‌هایتان را که باز کردید به امام رضا (ع) سلام کنید! هتل پنج‌ستاره قصر الضیافه قدس یکی‌از نزدیک‌ترین هتل‌ها به حرم رضوی است. این هتل، انتخاب اول زائرانی است که قصد دارند در تمام مدت اقامت‌شان در جوار امام رضا (ع) باشند.

 

امکانات و خدمات هتل قصر الضیافه قدس

 

این هتل زیبا با نمایی خاص و متفاوت براساس جدیدترین استانداردهای هتل‌سازی در سال 1401 افتتاح شده است. هتلی پنج ستاره با یازده طبقه و 225 اتاق به‌همراه خدماتی در سطح حرفه‌ای در رده سوم گران ترین هتل مشهد قرار گرفته است. تنوع زیاد در اتاق‌های این هتل باعث شده تا زائران با هرنوع سلیقه‌ای از اقامت‌شان رضایت بالایی داشته باشند. انواع اتاق‌های این هتل لاکچری شامل 

  • اتاق دبل، 
  • رویال، 
  • تویین، 
  • کانکت، 
  • ماه عسل، 
  • پرزیدنت، 
  • اگزکیوتیو، 
  • توئین و 

سوئیت دو خوابه است. 

این هتل با داشتن با کافه و رستوران به‌نام‌های رستوران رکسان، رستوران مدیترانه‌ای زیتون، رستوران میلانو، رستوران روف‌گاردن و کافی‌شاپ انرژی نیاز مسافرین خود را به هر نوع غذا و نوشیدنی‌ تأمین می‌کند. علاوه‌براین با وجود باشگاه بدنسازی مدرن و با امکاناتی دیگر، نگرانی‌ بابت عقب ماندن از برنامه ورزشی خود در طول سفر نخواهید داشت.

 

هتل قصرالضیافه قدس از هتل‌های گران مشهد
نزدیک‌ترین هتل گران‌قیمت به حرم - منبع گوگل مپ

 

نظرات مسافران هتل قصرالضیافه قدس

 

نزدیکی به حرم امام رضا (ع) و مراکز خرید، بزرگ‌ترین حسن این هتل در کنار معماری زیبا و برخورد حرفه‌ای کارکنان آن است؛ اما از طرف دیگر نداشتن ترانسفر و استخر نیز از نقاط ضعف این هتل پنج‌ستاره و تاپ به‌حساب می‌آید.

 

قیمت اقامت در هتل

 

با نگاهی‌به قیمت اتاق‌های این هتل، مناسب‌ترین و اقتصادی‌ترین اتاق‌ها برای یک زوج، اتاق‌های دبل و تویین که دید به حرم ندارند، خواهد بود. قیمت هتل قصر الضیافه قدس برای اتاق‌های بدون دید به حرم از 5 میلیون 215 هزار تومان به بالاست. اتاق‌های دو تخته که دید کاملی به حرم دارند، حدودا یک میلیون تومان بیشتر هزینه دارند. بیشترین نرخ اقامت در هتل قصر الضیافه به سوئیت چهار تخته آن مربوط می‌شود که قیمتش نزدیک‌به 15 میلیون تومان است.

 

برای رزرو تور مشهد هتل قصرالضیافه قدس با کارشناسان ما در تورگردان تماس بگیرید.

4- هتل مدینه الجواد مشهد (هتل لیان سابق)

 

آدرس: مشهد، خیابان نواب صفوی. بلوار شهید شوشتری. بین شهید شوشتری ۸ و ۱۰

 

هتل مدینه‌الجواد از گران‌ترین هتل‌های مشهد
گران‌ترین هتل‌ها در مشهد کدامند؟ - منبع گوگل مپ

 

اگر آن‌قدر که به امکانات و لوکس بودن هتل اهمیت می‌دهید به تعداد ستارگان آن بها نمی‌دهید، هتل بین‌المللی مدینه الجواد یک انتخاب ایده‌آل برای شمایی است که به دنبال هتل‌های لاکچری مشهد می‌گردید. این هتل نوساز در سال 1400 افتتاح شده است؛ به‌همین‌ دلیل تمام تجهیزات و امکانات لوکس و نو آن در اختیار شما قرار می‌گیرند و پرسنل مجرب آن از شما پذیرایی ویژه خواهند داشت. ضمن آن که به علت نزدیکی و دسترسی راحت هتل به حرم امام رضا (ع)، هر زمان که اراده کنید، می‌توانید به پابوس حضرت بروید.

 

امکانات رفاهی هتل مدینه الجواد

 

این هتل چهارستاره لوکس دارای هشت طبقه با 126 باب اتاق و سوئیت است. اتاق‌های هتل مدینه‌الجواد شامل 

  • اتاق یک تخته استاندارد، 
  • اتاق دوتخته برای یک نفر، 
  • اتاق دو تخته توئین استاندارد، 
  • اتاق دو تخته دبل استاندارد، 
  • سوئیت یکخوابه دونفره استاندارد و 

آپارتمان یکخوابه دونفره vip هستند. 

از امکانات اتاق‌ها می‌توانیم به IPTV، روم سرویس، صندوق امانات داخل اتاق، مینی‌بار با هزینه، صبحانه و سیستم تهویه مطبوع در اتاق اشاره کنیم.

 

لوکس‌ترین و گران‌ترین هتل 4 ستاره در مشهد
گران‌ترین هتل 4 ستاره مشهد - منبع گوگل مپ

 

نظرات مسافران هتل مدینه الجواد

 

  • زیبایی و دلبازی اتاق‌ها، 

  • برخورد حرفه‌ای کارکنان و 

تمیزی هتل جزو نقاط قوت هتل مدینه الجواد از دید مسافرها محسوب می‌شود.

گرانی قیمت غذا و در بعضی موارد کیفیت از جمله نکات منفی گزارش شده از این هتل بوده است.

 

 

قیمت هتل 4 ستاره مدینه الجواد مشهد

 

همان‌طور که اشاره شد این هتل چهار ستاره دست کمی از هتل‌های لوکس و پنج ستاره مشهد ندارد. برای کسانی که به خدمات حرفه‌ای هتل بها می‌دهند و از طرفی به‌دنبال یک هتل اقتصادی هستند، هتل مدینه الجواد انتخاب مناسبی است. هزینه یک شب اقامت در این هتل برای دو نفر در اتاق دو تخته دبل استاندارد 3 میلیون و 800 هزار تومان است.

5- هتل بین‌المللی قصر با بیش از 50 سال قدمت

 

آدرس: مشهد، خیابان امام رضا، بین امام رضا ۱۴ و ۱۶

 

امکانات هتل‌های گران مشهد
امکانات هتل‌های گران مشهد - منبع گوگل مپ

 

زمانی که طول تنها ساختمان بلند در خیابان امام رضا (ع) مشهد نهایت به دو طبقه می‌رسید، هتل بین‌المللی قصر با 12 طبقه و 220 اتاق در سال 1356 افتتاح گردید؛ هتلی لوکس، مجلل، اصیل و البته پنج ستاره!

 

امکانات ویژه هتل قصر مشهد

 

اگر اصالت مکانی که در آن اقامت دارید برایتان مهم است، بدون شک هتل بین‌المللی قصر انتخاب اول شما خواهد بود. با اینکه این هتل به‌نوعی لوکس‌ترین و گران‌ترین هتل مشهد شناخته می‌شود، اما مطمئن باشید ارزش هزینه‌ای که می‌کنید را دارد. 

از امکانات این هتل مجلل و لاکچری می‌توانیم به 

  • اینترنت روزانه سه گیگابایت، 
  • خدمات IPTV رایگان، 
  • پذیرایی CIP در بدو ورود، 
  • لاندری (خشک‌شویی)، 
  • عکس رایگان، 
  • وسایل بدنسازی، 

رستوران‌ها و کافه‌های مجلل مانند رستوران مرسده، رستوران سنتی، رستوران دریایی و رستوران قصر اشاره کنیم. از امکانات عمومی این هتل که بگذریم به بحث اتاق‌های آن می‌رسیم. این هتل لوکس دارای 

  • اتاق یک‌تخته، 
  • اتاق دوتخته استاندارد، 
  • اتاق دوتخته دبل کلاسیک، 
  • اتاق دوتخته دبل ویژه، 
  • پرنسس روم، 
  • سوئیت هانی مون، 
  • اتاق دوتخته هخامنش، 
  • اتاق دوتخته قاجار، 
  • سوئیت پرزیدنت دونفره ویژه، 

هانی مون رمانتیک و اتاق دوتخته دبل رویال لاکچری است. از امکانات اتاق‌های هتل پنج ستاره بین‌المللی قصر می‌توانیم به پاور سوئیچ، مینی بار با هزینه، صندوق امانات داخل اتاق و صبحانه اشاره کنیم.

 

گران‌ترین هتل‌های مشهد
اقامت در گران‌ترین هتل‌های مشهد - منبع گوگل مپ

 

نظرات میهمانان هتل بین المللی قصر

 

وقتی هتلی حدود پنجاه سال است که با قدرت به ارائه خدمات به مسافران می‌پردازد، مشخص می‌کند که صاحبان به خوبی نیاز مسافران را دانسته و بلد هستند که چگونه آن را برطرف سازند. برهمین‌اساس در بین نظرات افراد، به‌سختی می‌توان نظر منفی پیدا کرد؛ رضایت حداکثری از برخورد کارکنان و غذا اولین نقطه قوت این هتل لوکس است. در این بین هم می‌توان نارضایتی افراد از کوچکی فضای اتاق، تهویه و پارکینگ و تجهیزات رفاهی مانند استخر مشاهده کرد.

 

 

هزینه اقامت در هتل قصر

 

هتل بین‌المللی قصر یک هتل‌ لوکس در مشهد و انتخاب اول بسیاری از مسافرانی است که به دنبال آرامش و اصالت در محل اقامت خود می‌گردند. قیمت اتاق‌های این هتل به نسبت دیگر هتل‌های لاکچری و گران‌قیمت مشهد، به نسبت متعادل‌تر است. برای مثال یک زوج با پرداخت کمتر از 4 میلیون بابت یک شب می‌توانند از خدمات لاکچری این هتل زیبا استفاده کنند.

6- هتل مجلل درویشی؛ لاکچری‌ترین هتل مشهد

 

آدرس: مشهد، خیابان امام رضا، بین امام رضا ۲۴ و ۲۶

 

گران‌ترین هتل‌های 5 ستاره مشهد
هتل درویش، لوکس‌ترین هتل مشهد - منبع گوگل مپ

 

کمتر زائری را می‌توانیم پیدا کنیم که به مشهد آمده باشد و غرق در زیبایی و شکوه هتل درویشی نشده باشد. این هتل بین‌المللی پنج‌ستاره در زمان خود نه‌تنها لوکس‌ترین هتل مشهد بود؛ بلکه در سطح ایران و خاورمیانه نیز حرف‌ها برای گفتن داشت.

 

امکانات هتل 5 ستاره درویشی مشهد

 

ساختمان هتل درویشی مشهد با 23 طبقه، مرتفع ترین مرکز اقامتی در زمان ساخت خود و تنها هتل آتریوم شرق کشور است. این هتل دارای 223 اتاق بوده که شامل

  • انواع سوئیت فصل دو نفره استاندارد، 

  • اتاق امپریال سه تختهVip ، 

  • سوییت دو نفره استاندارد پلاس، 

  • اتاق چهار تخته اکونومی فصل، 

  • اتاق چهار تخته فصل استاندارد، 

  • دوبلکس ملل، 

  • اتاق آینده  Top vip، 

دوبلکس پرزیدنتال TOP VIPو اتاق دو تخته توئین فصل استاندارد هستند. هتل درویشی یکی‌از  گران‌ترین هتل‌های ایران است و اتاق‌های کویین دونفره vip آن انتخابی ایده ال برای ماه عسل به‌حساب می‌آیند.

از دیگر امکانات این هتل لوکس پنج‌ ستاره می‌توانیم به 

  • صرافی، 
  • سالن بیلیارد، 
  • استخر، 
  • سونا و جکوزی، 
  • انواع رستوران و کافی‌شاپ، 
  • سرویس به حرم، 

چایخانه سنتی و خشک‌شویی اشاره کنیم.

 

هتل درویشی، از بهترین و گران‌ترین هتل‌های مشهد
بهترین و گران‌ترین هتل‌های مشهد - منبع گوگل مپ

 

نظرات مردم درباره هتل درویشی

 

برخورد حرفه‌ای پرسنل و کیفیت غذاها از نقاط مثبت این هتل از دید میهمانان بوده است. در مقابل، درباره اندازه اتاق‌ها، پارکینگ و وسایل بهداشتی نقطه‌نظرات منفی را هم در بین نظرات گوناگون می‌توانید پیدا کنید.

 

قیمت اقامت در هتل درویش

 

این هتل باتوجه‌به تعداد زیاد اتاق‌هایی که دارد و انواع متعدد آن انتخابی مناسب برای سفر گروهی همراه با دوستان و خانواده است. رزرو سوئیت دو نفره آن باتوجه‌به قیمتشان انتخاب اقتصادی برای خانواده است. قیمت سوئیت دونفره آن از 5 میلیون تومان به بالاست.

7- هتل لوکس رز درویشی

 

آدرس: مشهد، خیابان امام رضا، بین امام رضا ۱ و ۳

 

هتل رز درویشی، گران‌ترین هتل 3 ستاره مشهد
گران‌ترین هتل 3 ستاره در مشهد - منبع گوگل مپ

 

تجربه موفق هتل درویشی، باعث شد تا دوباره ایده ساخت یک هتل دیگر با امکانات به‌روزتر، لوکس‌تر و مجهزتر در ذهن صاحبان هتل درویشی جرقه بزند. هتل لوکس رز درویشی در سال 1399 افتتاح گردید و تمام 107 باب اتاق آن در 22 طبقه آماده پذیرایی میهمانان در یک هتل پنج ستاره بین‌المللی‌اند.

 

امکانات و خدمات رفاهی هتل رز درویشی

 

همان‌طور که اشاره شد این هتل دارای 107 باب اتاق شامل 

  • اتاق سه تخته استاندارد، 
  • اتاق دو تخته دبل اکونومی، 
  • اتاق دو تخته دبل استاندارد، 
  • اتاق دو تخته توئین استاندارد، 
  • اتاق دو تخته دبل رضوان استاندارد، 
  • اتاق سه تخته اکونومی، 
  • اتاق دو تخته دبل فصل استاندارد پلاس، 
  • سوئیت چهار نفره اکونومی، 

سوئیت چهار تخته فصل استاندارد پلاس و اتاق چهار تخته رویال است. 

اقامت در هتل بین المللی رز درویشی که گرانترین و لوکس‌ترین هتل مشهد نیز محسوب می‌شود، به‌همراه صبحانه و یک وعده غذایی رایگان در نظر گرفته شده است. علاوه‌براین، استفاده از استخر در هتل مجلل درویشی (۵ ستاره) برای اتاق‌های رویال، کینگ و استاندارد پلاس به‌صورت رایگان و در اتاق‌های استاندارد و اکونومی با 50% تخفیف صورت خواهد گرفت.

از دیگر امکانات این هتل مجلل و لوکس می‌توانیم به 

  • نزدیکی آن به حرم مطهر، 
  • صندوق امانات داخل اتاق،
  •  IPTV، 
  • مینی بار با هزینه، 
  • ترانسفر رفت‌وبرگشت با هزینه، 
  • اتاق چمدان، 
  • آژانس مسافرتی، 

رستوران‌ها و کافی‌شاپ لاکچری اشاره کنیم. 

 

 

هتل‌های گران قیمت در مشهد
گران‌قیمت‌ترین هتل مشهد - منبع گوگل مپ

نظر کاربران درباره هتل 3 ستاره رز درویشی

 

همان‌طور که انتظار می‌رود این هتل توانسته است رضایت حداکثری میهمانان خود را به دست بیاورد؛ اما در این بین انتقادات و نظرات منفی نیز وجود دارد. مواردی مانند فضای کوچک اتاق‌ها، کیفیت غذاها و چرب بودن آن‌ها از جمله مواردی بوده است که در بین نظرات مسافرها دیده می‌شود.

 

قیمت اقامت در هتل

 

تنوع اتاق‌ها در این هتل پنج‌ستاره به‌گونه‌ای است که یک زوج تازه ازدواج کرده و یک خانواده چهارنفره به‌راحتی می‌توانند اتاق مناسب خود را پیدا کنند. علاوه‌براین، ضمن تجربه یک اقامت لوکس، از جنبه مالی نیز اقتصادی و به‌صرفه است. برای اقامت یک خانواده چهار نفره، سوئیت چهارنفره اکونومی با قیمت 6 میلیون و 165 هزار تومات یک گزینه ایده‌آل است؛ چراکه این اتاق علاوه بر هزینه اقتصادی، سرویس صبحانه و ناهار نیز دارد. برای دو نفر هم اتاق دوتخته دبل اکونومی با قیمت 3 میلیون و 505 هزار تومان، یک انتخاب اقتصادی و مناسب خواهد بود. این اتاق نیز به‌صورت هافبرد است و علاوه‌بر صبحانه، سرویس ناهار نیز شامل این اتاق می‌شود.

8- هتل گلدن پالاس (قصر طلایی)، اقامت به سبک پادشاهان

 

آدرس: مشهد، خیابان امام رضا، بین امام رضا ۳۴ و ۳۶

 

هتل لوکس و گران قصر طلایی مشهد
هتل قصر طلایی از هتل‌های گران مشهد - منبع گوگل مپ

 

تجربه موفق هتل‌داری باعث شد صاحبان و سرمایه‌گذاران هتل بین‌المللی قصر به فکر ایجاد هتلی لوکس دیگر با امکانات و تجهیزات بهتر باشند. هتل قصر طلایی در سال 89 با بیست طبقه و حدود 358 اتاق تاسیس شد تا در صدر بهترین و گران‌ترین هتل‌های مشهد قرار گیرد.

 

امکانات و خدمات هتل لوکس گلدن پالاس مشهد

 

از امکانات این هتل 5 ستاره و لاکچری می‌توانیم به 

  • ماساژ، سونا و استخر، 

  • صرافی، 

  • کتابخانه، 

  • وسایل بدنسازی، 

  • رستوران بام، 

  • مرکز خرید، 

  • خدمات تور، 

  • اتاق بازی، 

  • سرویس حرم، 

  • خدمات نگهداری کودک، 

سالن بیلیارد و خدمات برای معلولین اشاره کنیم. 

تنوع اتاق در هتل گلدن پالاس به‌عنوان لوکس‌ترین هتل مشهد بسیار زیاد است و به‌راحتی می‌توانید اتاق مدنظر خود را پیدا کنید. انواع اتاق‌های هتل قصر طلایی شامل 

  • سوئیت پرزیدنت دوخوابه چهارنفره، 

  • سوئیت قاجار،

  • اتاق دوتخته پاناروما، 

  • اتاق سینگل لاکچری، 

  • اتاق یک‌تخته اکونومی، 

  • آپارتمان یک‌خوابه چهارنفره رویال، 

  • اتاق پرنسس رویال، 

  • سوئیت سنیور یک‌خوابه دونفره، 

  • اتاق دبل لاکچری تراس‌دار، 

  • سوئیت وسترن دونفره، 

اتاق دوتخته لاکچری و اتاق دوتخته آتریوم است.

این هتل جزو بهترین هتل های مشهد برای ماه عسل است.

 

گران‌ترین هتل مشهد
قصر طلایی، گران‌ترین هتل لاکچری مشهد - منبع گوگل مپ

 

نظرات مردم درباره هتل گلدن پالاس

 

برخلاف هتل‌های دیگر، رضایت افراد را از فضای بزرگ و دلباز اتاق‌ها می‌توان متوجه شد؛ اما در عوض در نظرات نسبت به برخورد کادر هتل انتقادهایی در میان نظرات این مجموعه اقامتی دیده می‌شود.

 

قیمت هتل 5 ستاره گلدن پالاس

 

یک خانواده چهارنفره که به دنبال تجربه مجدد اصالت گذشته در بافتی مدرن هستند، می‌تواند با پرداخت مبلغی نزدیک‌به 10 میلیون تومان به‌ازای هر شب در سوئیت بزرگ و زیبای قاجار هتل گلدن پالاس اقامت کنند. پیشنهاد اقتصادی‌تر آن است که با انتخاب اتاق دوتخته آتریوم بابت همان امکانات لاکچری هزینه کمتری به‌اندازه 3 میلیون و 220 هزار تومان بپردازند.

9- هتل هما 1 در بهترین منطقه شهر

 

آدرس: مشهد، بلوار احمدآباد، تقاطع احمدآباد و کلاهدوز

 

هتل بین المللی هما 1، هتل گران مشهد
معرفی گرانترین هتل مشهد - منبع گوگل مپ

 

هتل‌های پنج ستاره و گران مشهد تنها در اطراف حرم پیدا نمی‌شوند؛ بلکه اگر اندکی به سمت مرکز شهر، یعنی خیابان احمدآباد بروید، با هتلی زیبا، باشکوه و اصیل به نام هتل هما 1 مواجه خواهید شد.

 

امکانات رفاهی و لاکچری هتل هما 1

 

بدون شک یکی‌از بهترین و گران‌ترین هتل‌های مشهد، هتل هما 1 است. این هتل با فضای سبز بسیار دل‌انگیز، موقعیت مکانی عالی و امکانات و خدمات حرفه‌ای رضایت حداکثر میهمانان خود را جلب کرده است. از امکانات این هتل می‌توانیم به 

  • زمین تنیس، 
  • سالن ماساژ، سونا و جکوزی، 
  • سرویس رفت‌وبرگشت به حرم مطهر امام رضا، 
  • پارک کودک، 
  • مرکز خرید، 
  • صندوق امانات داخل اتاق، 
  • مینی‌بار با هزینه،
  •  IPTV، 

ترانسفر فرودگاهی با هماهنگی قبلی و صبحانه بوفه اشاره کنیم.

 

نظرات مردم درباره هتل هما 1 مشهد

 

اگر در کنار زیارت قصد سیاحت هم دارید، برای انتخاب هتل هما 1 تاکید می‌کنیم. کارکنان حرفه‌ای، فضایی جذاب، غذاهای با کیفیت و دسترسی مناسب به بهترین رستوران‌های مشهد و سایر جاذبه‌های گردشگری از نقاط قوت این هتل بوده که نظر میهمانان را به خود جلب کرده است. براساس نظرات منفی این را هم بدانید که ممکن است وضعیت اینترنت، اندازه اتاق‌ها و نداشتن استخر شما را اذیت کند.

 

برای رزرو برای تور هتل هما 1 مشهد همین الان هم می‌توانید اقدام کنید

 

گران‌ترین هتل‌های مشهد
بهترین و گرانترین هتل مشهد - منبع گوگل مپ

 

قیمت هتل هما 1

 

این هتل از هر نظر انتخاب ایده‌آلی است. هزینه اقامت در یک اتاق دوتخته برای هر شب از 3 میلیون و 161 هزار تومان شروع می‌شود که باتوجه‌به سطح بین‌المللی و پنج‌ستاره بودنش واقعاً قیمت مناسبی دارد.

10- هتل پردیسان مشهد

 

آدرس: مشهد، بزرگراه کلانتری، جنب پارک صدا و سیما

 

هتل‌های لوکس مشهد
هتل‌های لوکس و گران در مشهد - منبع گوگل مپ

 

آخرین هتل در لیست گران‌ترین و لوکس‌ترین هتل‌های مشهد، هتل پنج‌ستاره پردیسان است که با فاصله‌ای بیشتر از حرم مطهر، اما با موقعیت جغرافیایی عالی به میزبانی مسافران خود می‌پردازد.

موقعیت مکانی این هتل به‌گونه‌ای است که هر زمان اراده کنید می‌توانید به مراکز گردشگری، جاهای تفریحی مشهد و مراکز خرید بروید. ضمن آن که با داشتن سرویس ترانسفر رایگان به حرم، دیگر بابت دور بودن از حرم امام رضا (ع) نگرانی‌ باقی نمی‌ماند.

 

امکانات لوکس هتل پردیسان

 

از امکانات این هتل می‌توانیم به 

  • ترانسفر استقبال فرودگاهی، 

  • بوفه صبحانه، 

  • ترانسفر رایگان حرم، 

  • مجموعه آبی مجهز، 

  • سالن‌های پذیرایی، 

  • سالن‌های همایش، 

  • فضای سبز کم‌نظیر، 

  • زمین تنیس، 

  • سالن بیلیارد، 

  • کتابخانه، 

فضای بازی کودکان و اتاق‌های متنوع اشاره کنیم. انواع اتاق‌های هتل پنج ستاره پردیسان شامل اتاق یک‌ تخته لوکس، اتاق دو تخته توئین لوکس، اتاق دو تخته دبل لوکس، سوئیت لوکس یک‌ خوابه دونفره و اتاق کانکت چهارنفره لوکس هستند.

 

نظرات مردم درباره هتل پردیسان مشهد

 

همان‌طور که از یک هتل 5 ستاره انتظار می‌رود، هتل پردیسان با اتاق‌های دلباز و زیبا، فضای سبز چشم‌نواز و کادر حرفه‌ای توانسته رضایت حداکثر میهمانان خود را به دست بیاورد. در خصوص کیفیت و تنوع غذاها هم انتقادهایی جهت بهبود دیده می‌شود.

 

گران‌ترین هتل مشهد دور از حرم
هتل‌های گران دور از حرم در مشهد - منبع گوگل مپ

 

قیمت اقامت در هتل پردیسان

 

باتوجه‌به این که هتل پردیسان از لوکس‌ترین هتل‌های مشهد است، قیمت بسیار مناسبی دارد. هزینه اقامت برای دو نفر در اتاق دبل لوکس حدود 3 میلیون و 114 هزار تومان است؛ درحالی‌که سایر هتل‌های لوکس مشهد با پنج‌ستاره و امکاناتی مشابه ممکن است مبلغ بیشتری را برای یک شب اقامت در اتاق دونفره لحاظ کنند.

 

اگر این هتل توانسته است توجه شما را به خود جلب کند تور هتل پردیسان مشهد را از دست ندهید!

 

در پایان اگر هتل مدنظر خود را هنوز انتخاب نکرده‌اید، می‌توانید با نگاهی به مقاله هتل‌های ارزان مشهد مثل هتل هرمس و هتل انقلاب انتخاب را برای خود راحت‌تر کنید.

وضعیت آب و هوا
خلاصه مقاله

گران‌ترین هتل‌ مشهد کدام است؟ مشهد، شهری است که به دلیل وجود با برکت حرم مطهر امام رضا (ع) هر سال میزبان میلیون‌ها زائر از سراسر جهان است، اما علاوه‌براین جاذبه مذهبی، هتل‌های بسیار لوکس و شیک در این شهر ساخته شده‌اند که همه ما دوست داریم حداقل چند شب اقامت در این هتل‌ها را تجربه کنیم. هتل درویشی، هتل مدینه‌الرضا، هتل الماس 2، هتل قصرالضیافه قدس، هتل بین‌المللی قصر، هتل قصر طلایی، هتل هما ۱، هتل پردیسان، هتل مدینه‌الجواد و هتل رزر درویشی از گران‌ترین هتل‌های مشهد به‌شمار می‌روند. به‌طور کلی، اقامت در این هتل‌های گران‌قیمت می‌تواند تجربه‌ای لوکس و بی‌نظیر را برای مسافران به ارمغان بیاورد. با انتخاب یکی‌از این هتل‌های لوکس می‌توانید لحظاتی استثنایی و خاطره‌ای فراموش‌نشدنی را در سفرتان به مشهد تجربه کنید.

انتشار :  4 آبان 1402 به روزرسانی :  14 فروردین 1403 نویسنده :   زهرا مطلق
تصاویر مرتبط
گران‌ترین هتل‌های 5 ستاره مشهد
  • گران‌ترین هتل‌های 5 ستاره مشهد
  • هتل‌های گران قیمت در مشهد
  • قیمت گران‌ترین هتل مشهد
  • هتل مدینه‌الرضا، گران‌ترین هتل‌های مشهد
  • هتل بین المللی هما 1، هتل گران مشهد
  • لوکس‌ترین و گران‌ترین هتل 4 ستاره در مشهد
  • گران‌ترین هتل‌های مشهد
  • هتل مدینه‌الجواد از گران‌ترین هتل‌های مشهد
  • هتل لوکس و گران قصر طلایی مشهد
  • امکانات هتل‌های گران مشهد
  • گران‌ترین هتل‌های مشهد
  • هتل قصرالضیافه قدس از هتل‌های گران مشهد
  • هتل رز درویشی، گران‌ترین هتل 3 ستاره مشهد
  • هتل‌های لوکس مشهد
  • گران‌ترین هتل مشهد دور از حرم
  • هتل درویشی، از بهترین و گران‌ترین هتل‌های مشهد
  • هتل الماس 2، از لوکس‌ترین هتل‌های مشهد
  • هتل‌های گران مشهد
  • گران‌ترین هتل مشهد
  • گران‌ترین هتل‌های لوکس مشهد
اشتراک گذاری
درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید
در رابطه با این مطلب دیدگاهی وجود ندارد