8 مسافرخانه‌ مشهد نزدیک حرم + معرفی و بررسی برای اجاره

مسافرخانه مشهد نزدیک حرم

مشهد آمده‌اید و مسافرخانه ارزان می‌خواهید؟ اگر می‌خواهید نزدیک‌ترین مسافرخانه به حرم امام رضا (ع) را پیدا کنید، لازم است بدانید که این مهمانسراها در خیابان امام رضا 1 تا 20 قرار دارند. اکثر آن‌ها، با قیمتی پایین برای یک شب، شرایط مسافرت با اقامت در ارزان‌ترین اقامتگاه‌ها را فراهم می‌کنند. بعد از خیابان امام رضا، خیابان طبرسی هم جزو مجموعه‌های اقامتی نزدیک به حرم محسوب می‌شود. درباره قیمت این مسافرخانه‌ها باید بگوییم که قیمت مسافرخانه‌های قدیمی، ارزانترین است. برای آشنایی با مناسب‌ترین مسافرخانه مشهد نزدیک حرم، تا انتهای این مطلب از مجله تورگردان همراه ما باشید. 

فهرست مطالب

1- مسافرخانه تجلی در نزدیکی حرم + سوئیت


آدرس: مشهد، خیابان امام رضا 3

مسافرخانه مشهد نزدیک حرم که ارزان و در عین حال، باکیفیت باشد، موردپسند مسافران زیادی است. مسافرخانه تجلی با فراهم کردن امکانات عالی و تراز با هتل‌های یک‌ ستاره، تصور شما را از مهمانسراهای ارزان‌قیمت، تغییر می‌دهد. برای اقامت در این مسافرخانه می‌توانید یکی از 3 سوئیت سه‌ نفره یا 2 واحد یک‌خوابه چهارنفره یا 1 واحد یک‌خوابه پنج‌نفره را انتخاب کنید.
 

2- مسافرخانه جوادالائمه

 

آدرس: مشهد، خیابان امام رضا امام رضا ۳، جنب حسینیه قزوینی‌ها

چهره امروز مسافرخانه جوادالائمه، متعلق به تاریخ تاسیس آن یعنی اواخر سال 1396 است. این مهمانپذیر، 3 طبقه دارد و برای تردد بین طبقه‌ها می‌توانید از آسانسور استفاده کنید. از بین امکانات این مسافرخانه باید پنجره و اتاق‌های نورگیر را خط بزنید.
 

3- مسافرخانه جباری در طبرسی مشهد


آدرس: مشهد مقدس، خیابان طبرسی، چهار سوق، نوغان اول، کوچه حمام حاج نوروز، دست چپ، کوچه اول

از مسافرخانه‌های مشهد در اطراف حرم و محدوده خیابان طبرسی می‌توانیم به مسافرخانه جباری اشاره کنیم. این مرکز اقامتی در مقایسه با مهمانپذیر تجلی و جوادالائمه، فاصله بیشتری از حرم دارد؛ اما همچنان، جزو مسافرخانه‌های نزدیک به حرم بوده که موج ارزانی‌اش، مسافران را جذب می‌کند. فاصله مسافرخانه جباری تا حرم، 10 دقیقه است. واحدهای اقامتی آن، نورگیر دارند و محیط مطلوبی برای پذیرایی از همه مسافران دارد.
 

4- مسافرخانه سعادت در طبرسی مشهد


آدرس: مشهد، نوغان، میدان طبرسی، خیابان نوغان

مهمانپذیر یا مسافرخانه سعادت در محدوده طبرسی در لیست بهترین مسافرخانه‌های مشهد و نزدیک به حرم قرار دارد. امکاناتی مثل اینترنت رایگان، سرویس خواب کامل، حمام و لابی در این هتل باعث شده تا اکثر مسافران از خدمات آن رضایت داشته باشند.
 

5- مهمانپذیر منتظران مهدی مشهد


آدرس: مشهد، امام رضا 8، تقاطع اول، سمت چپ، پشت هتل تهران، پلاک 51

در فاصله 700 متری از حرم امام رضا، مهمانپذیر منتظران مهدی قرار دارد. این مهمانپذیر در سال 1396 مورد بازسازی قرار گرفته و شامل دو طبقه مثبت و یک طبقه منفی است. وضعیت دید پنجره اتاق‌های مهمانپذیر منتظران مهدی با نمای رو به پاسیو است.
 

6- مهمانپذیر ابوذر


آدرس: مشهد، خیابان امام رضا 6، کوچه توکلی، پلاک ۱۸۶

مسافرخانه یا مهمانپذر ابوذر در نزدیکی حرم با قیمتی ارزان، اقامتی کاملا به‌صرفه را برای اکثر مسافران فراهم می‌کند. از نقاط قوت این مهمانپذیر می‌توانیم به امکانات رفاهی و بهداشتی مطلوب آن اشاره کنیم.
 

7- مسافرخانه اتحاد


آدرس: مشهد مقدس، میدان طبرسی،کوچه حوض امیر، پلاک ۶۳  

ارزانترین مسافرخانه مشهد نزدیک حرم در خیابان طبرسی، مسافرخانه اتحاد است. با توجه به ارزان بودن قیمت این مسافرخانه در تاریخ‌های متعدد سال، بهتر است که برای اجاره آن با مدیریتش تماس بگیرید.
 

8- مسافرخانه افشار


آدرس: مشهد، خيابان طبرسي، کوچه حوض امير، پلاک 27

مسافرخانه افشار جزو آن مسافرخانه‌های نزدیک حرم است که واحدهای اقامتی‌اش، آشپزخانه برای پخت‌وپز دارد. حتی اگر تمایلی به آشپزی ندارید، از رستوران این مجموعه استفاده کنید.
 

مسافرخانه مشهد نزدیک حرم ارزان با غذا رزرو کنیم یا نه؟


ارزانی واقعی را در اجاره مسافرخانه‌های مشهد نزدیک حرم می‌توانید پیدا کنید؛ اما قیمت بعضی از آن‌ها هم‌تراز با ارزانترین هتل‌های مشهد است. مثلا مهمانپذیرهای نوساز، قیمت بیشتری دارند و بهتر است که هتل‌های ارزان با 3 وعده غذا را انتخاب کنید. این‌ها هم گزینه‌ای به‌صرفه برای سفر در هر تاریخ از سال‌اند.
 

وضعیت آب و هوا
خلاصه مقاله

برای اجاره مسافرخانه‌های مشهد در نزدیکی حرم، گزینه‌های خوبی دارید. مسافرخانه جوادالائمه، مسافرخانه جباری، مسافرخانه جبلی و مسافرخانه سعادت، نزدیک‌ترین مسافرخانه ارزان به حرم و جزو تاپ‌ترین مراکز اقامتی در شهر مشهد محسوب می‌شوند. شماره رزرو شماره مسافرخانه مشهد نزدیک حرم ارزان هم در گوگل مپ یا نقشه‌های آنلاین درج شده است. به‌دلیل تغییر کردن شماره تلفن‌ها، به‌ناچار در این مطلب نیاورده‌ایم.

انتشار :  17 آبان 1402 به روزرسانی :  17 آبان 1402 نویسنده :   فائزه حسین زاده خسرویه
اشتراک گذاری
نظرات کاربران
در رابطه با این مطلب دیدگاهی وجود ندارد