لوکس‌ترین هتل آپارتمان‌های مشهد نزدیک حرم و قیمت‌مناسب

لوکس ترین هتل آپارتمان‌ مشهد

هتل آپارتمان‌های لوکس مشهد در نزدیکی حرم برای هر بار سفر، یک تیر و دو نشان هستند؛ زیرا در جایی اقامت دارید که علاوه‌بر لاکچری بودنشان، قیمتی مناسب دارند، نزدیک به حرم هستند و به امکاناتی جدید و مطلوب می‌توان دسترسی داشت. 

فضای داخلی هتل آپارتمان‌های لاکچری مشهد به‌گونه‌ای است که حس بودن در خانه خودتان را دارید و از تمامی لحظات اقامتتان راضی هستید. 13 تا از هتل آپارتمان‌هایی در مشهد که لوکس هستند و روی نزدیک بودن‌شان به حرم می‌توان حساب باز کرد، در ادامه معرفی و بررسی شده‌اند. همراه ما باشید.

فهرست مطالب

مهریز؛ لوکس‌ترین هتل آپارتمان مشهد نزدیک حرم


آدرس: مشهد، خیابان امام رضا، امام رضا 5، چهنو 10

عکی لوکس‌ترین هتل آپارتمان‌های محدوده خیابان امام رضا و نزدیک به حرم، مجموعه مهریز

از لوکس‌ترین هتل آپارتمان‌های محدوده خیابان امام رضا و نزدیک به حرم، مجموعه مهریز است. اینکه تاکید داریم هتل آپارتمان مهریز، لوکس‌ترین مجموعه اقامتی در محدوده اطراف حرم است، دلیل دارد. این مجموعه در سال 1400 افتتاح شده و بنای آن، کمتر از 5 سال سن دارد. بنابراین، بنای هتل آپارتمان مهریز تازه‌تاسیس است و اتاق‌ها از وضعیت و امکانات بسیار مطلوبی برخوردار هستند. 
چه برای ظرفیت‌های کم و چه سفرهای گروهی، هتل آپارتمان مهریز، اتاق‌های متنوعی دراختیارتان قرار می‌دهد. اتاق دوتخته، سوئیت یکخوابه و دوخوابه برای سه تا شش نفر با لوازم تازه‌ای که دارند، اقامت راحتی را برایتان رقم می‌زنند. 

در هر اتاقی که می‌خواهید اقامت داشته باشید، می‌توانید اقامت با صبحانه را انتخاب کنید یا به‌دنبال اتاق‌هایی بروید که صبحانه، ناهار و شام را دارند.

اتاق لاکچری بگیرید: تور مشهد هتل آپارتمان مهریز

اگر می‌خواهید قیمت پیشنهادی را با هتل‌های هم‌رده مقایسه کنید، اطلاعات مطلب هتل‌های مشهد با صبحانه ناهار شام را بررسی کنید.

هتل آپارتمان گوهر


آدرس: امام رضا ۵, چهنو ۲

عکس یکی از هتل آپارتمان های لاکچری مشهد، هتل آپارتمان گوهر

هتل آپارتمان گوهر را براساس کیفیت بالای امکانات و لوازم داخل اتاق‌ها می‌توان از هتل‌ آپارتمان‌های لاکچری مشهد دانست؛ چون این مجموعه در سال 1400 ساخته شده و لوازم داخل اتاق، کیفیتی بسیار مطلوب دارند. از این هتل تا حرم ورودی باب‌الجواد، 3 دقیقه با خودرو فاصله است. حتی اگر بخواهید تا حرم پیاده هم بروید، دست کم 5 دقیقه در مسیر هستید.
اتاق دوتخته، سه‌تخته و پنج‌تخته هتل آپارتمان لوکس گوهر به‌همراه صبحانه هستند. در صورتی که بخواهید هر سه وعده را داخل هتل میل کنید، اتاق‌های فولبرد شرایط مناسبی را دارند.

لوکس‌ترین اتاق را بگیرید: تور مشهد هتل آپارتمان گوهر


 

افرا، یکی از هتل‌ آپارتمان‌های لوکس و نزدیک به حرم

 

آدرس: مشهد، میدان شهدا، خیابان شیرازی 20، پلاک 580

عکس اتاق لوکس افرا، هتل آپارتمانی لوکس در حرم

افرا هتل آپارتمانی لوکس در مشهد و نزدیک به حرم است. در کنار لوکس بودن، قیمت هر شب اقامت در واحدهای آن، به‌صرفه است. با انتخاب هتل آپارتمان فرا در کنار اقامت لاکچری، راحتی را هم تجربه می‌کنید. واحدهای قابل رزرو در آن شامل سوئیت‌های بزرگ و آپارتمان‌‌ها و اتاق‌های کانکت است. 
یکی از عواملی که باعث شده تا افرا، هتل آپارتمانی لوکس در حرم و در عین حال ارزان باشد، نبود صبحانه در پکیج اقامتی است؛ یعنی با رزرو هر اتاق، فقط می‌توانید از امکانات داخلی آن استفاده کنید، بدون اینکه وعده صبحانه داشته باشید. 
بزرگ و دلباز بودن اتاق‌ها، دسترسی به هتل از دو ورودی مجزا، تمیزی و نظافت ملحفه‌ها و لوازم داخلی به‌همراه سیستم‌های تهویه مناسب از فاکتورهای لوکس بودن اتاق‌های هتل افرا در نزدیک‌ترین موقعیت به حرم هستند.

هتل آپارتمان بشیر


آدرس: مشهد، بین چهارراه شهدا و چهارراه خسروی، ابتدای خزعلی ۴ (شاهین فر)، پلاک ۱۵۹

عکس هتل آپارتمان بشیر از هتل آپارتمان‌های لوکس و نزدیک به حرم

هتل آپارتمان بشیر در محدوده چهارراه شهدا و چهارراه خسروی از هتل آپارتمان‌های لوکس و نزدیک به حرم در شهر معنوی مشهد است. آخرین بازسازی این هتل آپارتمان در سال 98 بود که به منظور ارتقای کیفی فضای اتاق‌ها و المان‌های طراحی انجام شد. وضعیت دید تعدادی از اتاق‌های مجموعه بشیر، رو به حرم امام رضا (ع) است و قیمت این اتاق‌ها، کمی گران‌تر است. علاوه‌‌بر نزدیکی به حرم، هتل آپارتمان بشیر از ایستگاه راه‌آهن و بازار بزرگ مرکزی هم فاصله کمی دارد. 

 

لوکس بودن را تجربه کنید: تور مشهد هتل آپارتمان بشیر

برای اقامت در این هتل آپارتمان، تمامی اتاق‌ها به‌صورت اقامت تک هستند. اتاق دوتخته، سه‌تخته، چهارتخته و آپارتمان یکخوابه برای ظرفیت‌های چهار و شش نفر از فضای کافی و امکاناتی خوب برخوردارند. برای سرو غذا با هزینه‌ای مجزا می‌توانید به رستوران هتل در طبقه منهای یک بروید و از منوی سلف سرویس آن استفاده کنید.


حتما بخوانید: بهترین هتل‌های سلف سرویس مشهد که ارزش وقت‌گذراندن دارند


هتل آپارتمان علمدار


آدرس: مشهد، خیابان امام رضا ۵، چهنو ۶

تصویر هتل آپارتمان لوکس علمدار مشهد

مهمانپذیر یا هتل آپارتمان علمدار در محدوده خیابان امام رضا، اتاق‌هایی لوکس دارد و اقامت در این واحدها، لاکچری محسوب می‌شود. با وجود منوی سلف سرویس و متنوع بودن غذاهای ارائه‌شده، از کیفیت بالای سفرتان لذت بیشتری خواهید برد. 

واحدهای هتل آپارتمان لوکس علمدار مشهد، به‌همراه وعده صبحانه یا سه وعده غذا قابل رزرو هستند و نسبت به خدماتی که ارائه می‌شود، اقامت در آن برای سفری سه تا چهارروزه، قیمت‌مناسب است. در ضمن، این را هم بدانید که متنوع‌ترین واحدهای اقامتی در این هتل قابل دسترس هستند؛ از اتاق دوتخته گرفته تا اتاق چهارتخته به‌همراه سه وعده غذایی.

 

لوکس بودن را تجربه کنید: تور هتل آپارتمان علمدار مشهد

اگر می‌خواهید در جایی ارزانتر از هتل آپارتمان علمدار اقامت داشته باشید، به صفحه هتل ارزان با 3 وعده غذا سر بزنید تا گزینه‌های اقتصادی‌تر و البته باکیفیت را به‌راحتی پیدا کنید.

هتل آپارتمان لوکس آلتون در خیابان شیرازی


آدرس: مشهد, خیابان شیرازی, شیرازی 21

تصویر هتل آپارتمان لوکس آلتون مشهد

لوکس بودن هتل آپارتمان آلتون به‌قدری است که زوج‌های جوان بتوانند برای ماه‌ عسل‌شان در مشهد، روی اتاق‌های لاکچری آن حساب باز کنند و در عین حال، ارزانی واقعی نصیب‌شان شود. 

از نظر موقعیت مکانی هم در محدوده خیابان شیرازی قرار دارد و براساس نزدیک بودنش به حرم، جزو گزینه‌های همیشه موردپسند زائران و مسافران است. با پیاده‌روی، 10 دقیقه از هتل تا حرم فاصله است. آخرین بازسازی هتل آپارتمان آلتون در سال 98 بود که چندین فاکتور در اتاق‌ها بهینه شدند تا اقامت راحت‌تری داشته باشید.

اتاق‌های هتل آپارتمان لوکس آلتون به‌همراه صبحانه یا سه وعده غذایی قابل رزرو هستند. اتاق دوتخته، آپارتمان یکخوابه برای ظرفیت چهار و پنج‌نفر در این مجموعه از فضایی تمیز، نورگیر و البته با متراژ کافی برای بسیاری از مسافران، مورد رضایت است.

 

اتاقی لوکس بگیرید: تور هتل آپارتمان آلتون مشهد

به‌دنبال گزینه‌های بیشتری برای اجاره اتاق تمیز در نزدیکی حرم هستید؟ لیست پیشنهادی تمیزترین هتل‌های مشهد را در سایت تورگردان بخوانید.

هتل آپارتمان افتخار در محدوده خیابان امام رضا


آدرس: مشهد خیابان امام رضا، خیابان دانش شرقی ۱۲، رجب زاده ۱۱، پلاک ۱۴۲
 

عکس هتل آپارتمان لوکس و لاکچری افتخار

آرام بودن فضای هتل و محوطه اطرافش، مجموعه اقامتی افتخار را به یکی از هتل‌ آپارتمان‌های لوکس و لاکچری مشهد تبدیل کرده است. فاصله هتل تا حرم ورودی باب‌الرضا با خودروی شخصی، 3 دقیقه است و برای هر بار رفتن به سمت حرم، کمترین معطلی را خواهید داشت. 
بنای هتل آپارتمان افتخار در سال 94 ساخته شد و از این لحاظ، شاید ظاهری قدیمی داشته باشد، اما همچنان پتانسیل خوبی برای پذیرایی از مسافرها در هر فصلی از سال دارد.

هتل آپارتمان اسپینو؛ لوکس در محدوده هفده شهریور

 

آدرس: مشهد، خیابان هفده شهریور، خیابان عنصری شرقی پلاک ۲۰
 

عکس لاکچری‌ترین هتل آپارتمان‌های نزدیک حرم، هتل آپارتمان اسپینو

اتاق‌های هتل آپارتمان اسپینو، فضایی لاکچری دارد و نورپردازی‌های ظریفی برای نمایش دادن اتاق‌ها به زیباترین شکل ممکن انجام شده است. با این حساب، اسپینو، هتل آپارتمانی لاکچری در مشهد به حساب می‌آید. با اطمینان می‌توان گفت که امکانات تفریحی مانند سونا و استخر فقط در همین هتل آپارتمان تعبیه شده و به‌لحاظ برجسته بودن در میان لاکچری‌ترین هتل آپارتمان‌های نزدیک حرم، انتخابی فوق‌العاده منحصربه‌فرد است. 

بنای هتل در سال 93 ساخته شده و شامل اتاق‌های دوتخته، سه‌تخته و چهارتخته است. اقامت تک، اقامت به‌همراه صبحانه و حتی امکان سرو سه وعده غذایی در اتاق‌های موردنظرتان برقرار است. 

 

هتل آپارتمان جمالی


آدرس: مشهد، خیابان امام رضا، امام رضا ۸، کوچه دوم سمت چپ
 

عکس هتل لوکس مشهد در نزدیکی حرم (هتل آپراتمان جمالی)

با اینکه مدت زیادی از ساخته‌شدن هتل آپارتمان جمالی می‌گذرد، اما همچنان در میان لیست هتل‌های لوکس مشهد در نزدیکی حرم می‌درخشد؛ چرا که بازسازی آن در ابتدای امسال بوده و سعی شده که ایرادهای اتاق‌ها تا 70 درصد برطرف شود. 

بهداشتی بودن فضای اتاق‌ها و لوازم ویژه استراحت برای شب‌ها، اقامت در هتل آپارتمان جمالی را دلپذیرتر کرده است. برای اقامت در اتاق‌های لوکس می‌توانید سوئیت‌های دوتخته، سه‌تخته، چهارتخته، پنج‌تخته و کانکت‌های شش‌نفره را انتخاب کنید.

 

با ارزان‌ترین‌ها، لاکچری باشید: تور مشهد هتل آپارتمان جمالی

هتل آپارتمان میقات


آدرس: مشهدمقدس، میدان بسیج، خیابان امام رضا (ع) ۲۸، پلاک ۲۱

عکس هتل آپارتمان میقات، لوکس و نزدیک به حرم در مشهد

هتل آپارتمان میقات، هم لوکس است و هم فاصله کمی تا حرم دارد. اتاق‌های هتل به سیستم سرمایشی و گرمایشی مجهزند و مبلمان هم دارند. هر وسیله‌ای که در فضای اتاق‌ها قرار دارد، کاملا تمیز و بهداشتی است؛ چرا که تا قبل از ورود هر مسافر، وسیله‌ها پاکسازی می‌شوند تا در اختیار گروه مسافران جدید قرار بگیرند.

اتاقی لوکس اجاره کنید: تور مشهد هتل آپارتمان میقات

هتل آپارتمان کنعان


آدرس: مشهد، خیابان امام رضا، امام رضا ۸، کوچه شهيد ربیعی، کوچه صاحب علم
 

عکس هتل آپارتمان کنعان

هتل آپارتمان کنعان جزو مجموعه‌های لاکچری و لوکس است؛ چون بسیاری از مسافرها از وضعیت اقامت‌شان در حد هتل‌های سه‌ستاره رضایت دارند. تمیزی اتاق‌ها، آرام بودن فضای هتل و نزدیک بودن به حرم، فاکتورهای انتخابی مسافران برای رزرو این هتل به‌شمار می‌روند.

هتل آپارتمان کنعان، یک رستوران در طبقه همکف دارد که برای سرو سه وعده غذایی که برای هر اتاق در نظر گرفته شده، می‌توانید به آن مراجعه کنید.

لوکس ولی اقتصادی سفر کنید: تور مشهد هتل آپارتمان کنعان

 

هتل آپارتمان نوین؛ لاکچری با قیمتی اقتصادی

 

آدرس: مشهد، خیابان امام رضا، امام رضا ۱، میدان بیت المقدس

عکس لوکس‌ترین هتل آپارتمان در نزدیکی حرم، هتل آپارتمان نوین

هتل آپارتمان نوین در میدان بیت المقدس، لوکس‌ترین هتل آپارتمان در نزدیکی حرم است. این مجموعه در سال 80 افتتاح شده و بنای آن شامل 30 اتاق در 6 طبقه است. آخرین بازسازی آن در سال 95 بود و فضای داخل اتاق‌ها جهت رضایت بیشتر مسافرها مورد بازسازی قرار گرفتند. 

از امکانات داخل اتاق‌ها که در اختیار هر مسافری قرار می‌گیرد، می‌توانیم به لوازم زیر اشاره کنیم:

  • سیستم سرمایش و گرمایش
  • اینترنت
  • سرویس بهداشتی فرنگی و ایرانی
  • چای‌ساز
  • یخچال
  • دراور
  • مبلمان
  • دمپایی
  • کمد لباس
  • لوازم بهداشتی (صابون، شامپو،حوله و سشوار)
  • تلفن
  • تلویزیون

هتل آپارتمان نوین با اینکه لوکس و لاکچری است، اما واحدهای آن فقط به صورت اقامت تک قابل رزرو هستند و برای سرو صبحانه، ناهار و شام در رستوران هتل، هزینه مجزایی پرداخت می‌شود.


 

هتل آپارتمان شارستان طلایی در محدوده طبرسی


آدرس: مشهد، ابتدای بلوار شهید شوشتری، نبش طبرسی ۱۹

تصویر هتل آپارتمان شارستان طلایی

هتل آپارتمان شارستان طلایی یک مجموعه اقامتی لوکس و لاکچری به حساب می‌آید؛ چرا که بنای نوسازی دارد که کمتر از 10 سال از قدمت آن می‌گذرد. اتاق‌های آن به سینک ظرفشویی مجهزند و در برخی از واحدها هم بالکن تعبیه شده است. لوازم بهداشتی و رخت‌آویز هم از جمله اساسی‌ترین امکاناتی است که همه اتاق‌ها دارند. 

رزرو و اجاره اتاق در این هتل لوکس تنها به‌صورت فولبرد و با سه وعده‌ غذایی ممکن است. اگر قیمت‌ هر اتاق و پکیج آن را ببینید، در عین لوکس بودنش به‌لحاظ ارزانی، گزینه دیگری پیدا نمی‌کنید.

لوکس را ارزان بگیرید: تور هتل آپارتمان شارستان طلایی


 

وضعیت آب و هوا
خلاصه مقاله

13 هتل آپارتمان مشهد در نزدیکی حرم هستند که به لوکس بودن‌شان معروف‌اند. از نظر موقعیت مکانی، لوکس‌ترین هتل آپارتمان‌های مشهد در خیابان‌های منتهی به حرم قرار دارند و برای رفتن به سمت حرم از درب آن‌ها، تنها بیشتر از 5 دقیقه پیاده‌روی فاصله نیست. هتل آپارتمان علمدار، آلتون، افتخار، اسپینو و جمالی از لاکچری‌ترین آپارتمان‌هایی است که پیشنهاد می‌کنیم اقامت در نزدیکی حرم و جایی لوکس را تجربه کنید.

انتشار :  24 اردیبهشت 1403 به روزرسانی :  18 تیر 1403 نویسنده :   فائزه حسین زاده خسرویه
تصاویر مرتبط
عکس هتل آپارتمان بشیر از هتل آپارتمان‌های لوکس و نزدیک به حرم
  • عکس هتل آپارتمان بشیر از هتل آپارتمان‌های لوکس و نزدیک به حرم
  • عکس هتل آپارتمان کنعان
  • تصویر هتل آپارتمان شارستان طلایی
  • عکس لاکچری‌ترین هتل آپارتمان‌های نزدیک حرم، هتل آپارتمان اسپینو
  • عکس هتل آپارتمان میقات، لوکس و نزدیک به حرم در مشهد
  • عکس لوکس‌ترین هتل آپارتمان در نزدیکی حرم، هتل آپارتمان نوین
  • عکس هتل آپارتمان لوکس و لاکچری افتخار
  • عکس هتل لوکس مشهد در نزدیکی حرم (هتل آپراتمان جمالی)
  • عکس اتاق لوکس افرا، هتل آپارتمانی لوکس در حرم
  • تصویر هتل آپارتمان لوکس علمدار مشهد
  • تصویر هتل آپارتمان لوکس آلتون مشهد
  • عکس یکی از هتل آپارتمان های لاکچری مشهد، هتل آپارتمان گوهر
  • عکی لوکس‌ترین هتل آپارتمان‌های محدوده خیابان امام رضا و نزدیک به حرم، مجموعه مهریز
پرسش و پاسخ
اشتراک گذاری
نظرات کاربران
در رابطه با این مطلب دیدگاهی وجود ندارد