معرفی بهترین جاهای تفریحی مشهد + عکس و توضیحات

جاهای تفریحی مشهد

جاهای تفریحی مشهد شامل تفریحات لاکچری تا مکان‌های تفریحی رایگان است. تنوع زیادی که این اماکن دارند، دست شما را برای انتخاب بهترین تفریحات مشهد بازمی‌گذارند. در این مطلب از مجله تورگردان همراه ما باشید تا بهترین جاهای دیدنی مشهد برای تفریح را معرفی و بررسی کنیم.

فهرست مطالب

پارک های آبی (مکان‌های تفریحی سرپوشیده مشهد)

 

از جاهای تفریحی مشهد که فضایی اختصاصی برای خانم‌ها، آقایان و نیز برای کودکان دارد، می‌توان به پارک‌ های آبی مشهد اشاره کرد. بنابراین برای تفریحات خانوادگی و سرگرمی جوانان، پارک‌های آبی مثل سرزمین موج‌های آبی و موج‌های خروشان را می‌توانید انتخاب کنید.

 

عکس ورودی پارک آبی ایرانیان مشهد
عکس ورودی پارک آبی ایرانیان مشهد (منبع گوگل مپ)

 

همچنین، این پارک‌ها جزو بهترین مراکز تفریحی مشهد برای بهار، زمستان، پاییز و تابستان اند. یعنی برای هر 4 فصل می‌توانید حساب ویژه‌ای روی آن‌ها باز کنید. اسم، آدرس و امکانات هر کدام از پارک‌های آبی در جدول زیر آمده است.

 

اسم پارک آبیآدرس
سرزمین موج‌های آبیمشهد، شهرک غرب (قاسم آباد)، بلوار اندیشه، بین اندیشه 79 و 83
پارک آبی موج‌های خروشانمشهد، بلوار وکیل آباد، ابتدای جاده شاندیز
پارک ساحلی آفتابمشهد، انتهای بلوار خیام شمالی، میدان بهارستان، جنب الماس شرق
پارک آبی ایرانیان مشهدمشهد، شهرک غرب (قاسم آباد)، بلوار حجاب، نبش حجاب 8


 

باشگاه های پینت بال مشهد

 

از مکان های هیجان انگیز مشهد که گزینه ایده آلی برای تفریح خانوادگی و جوانان محسوب می‌شوند، به باشگاه های پینت بال می‌توان اشاره کرد. اکثر مراکز پینت بال، تجهیزات کافی دارند و از این بابت، خیال‌تان راحت باشد. 

 

لیست مراکز پینت بال در مشهد به همراه آدرس و امکانات آن ها در بخش زیر آمده است.

 

اسم باشگاه پینت بالآدرس
مستر پینت بالمشهد، قاسم آباد، بلوار فلاحی
پینت بال مسترمشهد، خیابان امام رضا، پایانه مسافربری امام رضا، شهربازی سرزمین بازی‌ها
پینت بال شوت ایکسمشهد، قاسم آباد، ابتدای بلوار حجاب، روبروی حجاب 1، مجموعه آبی هشتم
پینت بال نامبر وانمشهد، وکیل آباد، بین نمایشگاه و وکیل آباد واقع در مجموعه ورزشی آب منطقه‌‌ای
پینت بال آیریس مشهد، بلوار پیروزی، قبل از میدان شهید کاوه
پینت بال سرزمین خورشیدمشهد، بلوار خیام و مقابل مجموعه مرکز خرید الماس شهر
پینت بال جام جممشهد، ابتدای جاده شاندیز، روبروی نمایندگی شرکت سایپا


 

باشگاه های سوارکاری برای تفریحات لاکچری در مشهد

 

چون که باشگاه های سوارکاری پرهزینه هستند، جزو تفریحات لاکچری مشهد محسوب می‌شوند. با توجه به گران بودن تفریح در مشهد، باز هم می بینید که رفت و آمد علاقه مندان به این نوع از جاهای تفریحی بسیار زیاد است. 


همانطور که در جدول زیر می‌بینید، عمده این باشگاه‌ها در محدوده خارج از شهر هستند. به همین خاطر، مراکز سوارکاری در رده جاهای تفریحی اطراف مشهد قرار می‌گیرد. 

 

اسم باشگاه سوارکاریآدرس
باشگاه سوارکاری فردوسیمشهد، بزرگراه آسیایی، سه راه فردوسی، نبش جاده زمزم
ارشاد    مشهد، انتهای بلوار وکیل آباد، نرسیده به دوراهی طرقبه شاندیز، سمت راست
مدرسه سوارکاری کاظمیانمشهد، جاده طرقبه، امام رضا 17
باشگاه آریانا    مشهد، ابتدای جاده شاندیز، روبروی ویرانی 1 دیزدر
باشگاه سوارکاری سورانمشهد، شاندیز، 50 متر بعد از رستوران بهارستان، کیلومتر 7 جاده سوران
باشگاه سوارکاری ملی    مشهد، بلوار شاهنامه، شاهنامه 76
باشگاه اسب سواری سالار خراسانمشهد، کیلومتر 4 جاده فریمان .پشت مقبره خواجه اباصلت
باشگاه اسب‌ سواری پارمیدامشهد، بزرگ راه آسیایی، بعد از چهار فصل، روبروی کارخانه به صبا، خیابان پارمیدا، جنب کافه موستانگ


 

بهترین مکان های تفریحی مشهد در طبیعت و پارک‌ها

 

مشهد تفریح کجا بریم؟ اگر جزو افرادی هستید که طبیعت گردی را نوعی از فعالیت‌های تفریحی به حساب می آورید، پارک‌ها و طبیعت شهر مشهد همان جای تفریحی مورد نظر شماست. در ادامه، هر کدام از تفریحگاه‌های مشهد به مختصر معرفی و بررسی شدند تا تجربه خوبی از سفر به این شهر داشته باشید.
 

طرقبه
 

آدرس: ۱۶ کیلومتری مشهد، در قسمت انتهایی غربی بلوار وکیل آباد

 

 

باغ پونه طرقبه
عکس باغ پونه طرقبه (منبع گوگل مپ)

 

طرقبه در مشهد، بهترین جا برای تفریح در اطراف شهر است؛ چرا که هم آب و هوای خوبی دارد و هم برای طبیعت گردی مناسب است.


شهر طرقبه در مشهد، بیشتر برای تفریحات آخر هفته خوب است و امکانات گردشگری و تفریحی زیادی هم دارد. یکی از جاهای دیدنی طرقبه، باغ‌های تفریحی است. در این باغ‌های بزرگ که غالبا شخصی هستند، در فصل تابستان می‌توانید میوه‌هایی مثل سیب و گیلاس را بچینید. در زمستان هم می‌توانید از فضای این باغ‌ها برای روشن کردن آتش به دور از درختان، استفاده کنید.


در کنار باغ‌های تفریحی، چشمه‌های آب شیرین طرقبه هم جزو تفریحگاه‌های مشهد به شمار می‌آیند که برای پیک نیک خانواده‌ها و یا تفریحات با دوستان، مناسب اند. 
 

آبشار اخلمد


  آدرس: مشهد، روستای اخلمد، ۲ کیلومتری روستای اخلمد

  زمان دسترسی: 24 ساعته

 

 

عکس آبشار اخلمد
عکس آبشار اخلمد در تابستان (منبع گوگل مپ)


در لیست تفریحات با دوستان و همچنین، جاهای تفریحی بیرون شهر مشهد و ۱۵ کیلومتری شهرستان چناران می‌توان آبشار اخلمد را قرار داد. علاوه براین آبشار اخلمد جزو تفریحات رایگان مشهد است. 

 

این آبشار در روستایی به همین نام واقع شده است. برای رسیدن به آبشار اخلمد باید از مرکز روستا به سمت آن پیاده روی کنید. در بین راه، تخت‌هایی را می بینید که روی آب قرار گرفتند و در کنار آن‌ها، رستوران‌ها آماده پذیرایی از گردشگران هستند. حتی اگر بخواهید، خودتان هم می‌توانید لوازم جوجه آتشی را با خود ببرید و بعد از جمع کردن هیزم و روشن کردن آتش، از دورهمی و جمع خانوادگی لذت ببرید.  
 

باغ ملی

 

  آدرس: مشهد، خیابان امام خمینی، امام خمینی ۲۵، روبه‌روی خیابان جنت

 

 

عکس باغ ملی مشهد
عکس باغ ملی مشهد در تابستان (منبع گوگل مپ)

 

اگر در داخل شهر به دنبال «نزدیک‌ترین جای تفریحی مشهد» هستید، به باغ ملی بروید. باغ ملی که از جاهای دیدنی مشهد است، جزو نقاط تفریحی هم محسوب می‌شود. یکی از مهم ترین دلایلی که باعث شده تا باغ ملی در لیست مکان‌های تفریحی داخل شهر مشهد قرار بگیرد، وجود قنات قدیمی رکن آباد است. 


ناگفته نماند که باغ ملی هم جزو مراکز تفریحی کودکان در مشهد است، چرا که فضای مشخصی از این پارک برای بازی کودکان اختصاص داده شده است. این باغ، 24 ساعته باز است و در دسترس همه افراد قرار دارد.
 

پارک ملت (تفریحی دوستانه و خانوادگی)


  آدرس: مشهد، بلوار وکیل آباد، پارک ملت

 

 

عکس پارک ملت مشهد
عکس پارک ملت مشهد (منبع گوگل مپ)

 

پارک فلکه پارک به گفته مردم مشهد یا پارک ملت از جاهای تفریحی و حتی جاهای دیدنی مشهد است. علاوه براین، اولین مورد در «لیست مکان‌های تفریحی مشهد با مترو» است. چون با استفاده از خط مترو و با رسیدن به ایستگاهی به همین نام می‌توانید به پارک دسترسی پیدا کنید. 


امکانات تفریحی پارک ملت شامل زمین‌های ورزشی مثل زمین چمن فوتبال، زمین والیبال، زمین بسکتبال، پیست مخصوص دویدن و میز تنیس روی میز است. این پارک شامل شهربازی بزرگ آن هم می‌شود. در این شهربازی می‌توانید از چرخ و فلک، اسکیت بورد، ترن هوایی، تاب گردان، اسکیت بورد، کشتی دوقلو و بسیاری از وسایل سرگرمی دیگر استفاده کنید.
 

پارک کوهسنگی

 

  آدرس: مشهد، بلوار کلانتری، انتهای خیابان کوهسنگی، پارک کوهسنگی مشهد
 

 

پارک کوهسنگی مشهد
عکس پارک پلکانی و تفریحی کوهسنگی مشهد (منبع گوگل مپ)

 

بعد از پارک ملت، کوهسنگی دومین پارک و البته قدیمی‌ترین پارک مشهد و نزدیک به حرم امام رضاست. پارک کوهسنگی مشهد از نوع پلکانی است. مهم‌ترین فعالیت تفریحی آن هم قدم زدن در پلکان و یا پیک نیک در کنار استخر بزرگ آن است. با قدم برداشتن در امتداد پله‌های آن به نوک کوه می‌رسید. در نوک کوه، آرامگاه تعدادی از شهدا را می بینید. بعد از صعود می‌توانید برگردید و یا همان جا بنشینید و از منظره زیبای کل شهر لذت ببرید.
 

مکان های تفریحی مشهد برای جوانان

 

علاوه بر اینکه، شهر مشهد از نوع زیارتی و بیشتر مسافرت‌ها از نوع خانوادگی است، تفریحات سرگرم کننده‌ای هم برای جوانان دارد که حتما باید تجربه کنید. در ادامه، به معرفی جاهای باحال مشهد برای تفریح جوانان می‌پردازیم.

 

موتورسواری در پیست

 

پیست‌های موتورسواری مشهد، غالبا در جاده شاندیز هستند و برای رفتن به آن‌ها باید از مرکز شهر دور شوید. پیست موتور کراس و پیست موتورسواری ویرانی جزو مراکز فعال در این حوزه اند. موتورسواری در این پیست‌ها برای خانم‌ها و آقایان مجاز و البته پرهزینه است. علاوه بر دو پیست گفته شده، مجموعه ورزشی ثامن الائمه هم امکانات لازم برای موتورسواری، ماشین سواری و مسابقه‌های دوچرخه سواری را فراهم کرده است. توضیحات و آدرس هر یک از این مراکز در بخش زیر آمده است.

 

پیست موتور کراس

 

  آدرس: مشهد، جاده شاندیز

 

 

برای رفتن به پیست موتور کراس و تفریح کردن، الزامی برای داشتن گواهی نامه نیست. امکانات آن شامل تپه‌های خاکی برای مسابقه و سرویس بهداشتی است. خانم‌ها و آقایان طبق اطلاعاتی که در پیج اینستاگرام این پیست نوشته شده می‌توانند به آن مراجعه کنند. 

 

پیست موتور ویرانی

 

  آدرس: مشهد، جاده شاندیز، 28 کیلومتری مشهد، ویرانی

 

 

یکی از دلایلی که پیست‌های موتورسواری برای تفریح جوانان در مشهد پیشنهاد می‌شود، نام آوران مشهدی این رشته در سطح ملی هستند. علی برزوزاده، محمدخانی و پورشکیب از جمله ورزشکارانی هستند که موفق به کسب مدال آسیایی شدند. با توجه به اینکه مسیر دسترسی به پیست موتور ویرانی است، می‌بایست از بلوار وکیل آباد مشهد به سمت جاده شاندیز بروید. 

 

مجموعه ورزشی ثامن الائمه مشهد

 

  آدرس: مشهد، ۱۰ کیلومتری مشهد در جاده مشهد به شاندیز، مجموعه ورزشی ثامن الائمه

 

 

موتورسواری یکی از تفریحات مجموعه ورزشی ثامن الائمه است. علاوه بر موتور سواری، پیست‌های دیگری هم در این مجموعه وجود دارد که مورد پسند جوان‌هاست. پیست دوچرخه سواری و ماشین سواری به همراه سالن‌های ورزشی چند منظوره و استادیوم فوتبال از بخش‌های دیگر آن هستند. برای رفتن به مجموعه ورزشی ثامن الائمه باید از داخل شهر بیرون بزنید و به سمت جاده مشهد به شاندیز بروید.

 

اسکی بازی در پیست شیرباد

 

  آدرس: 38 کیلومتری مشهد

 

 

پیست اسکی شیرباد
منبع گوگل مپ

 

از تفریحات جوانان مشهدی‌ در زمستان، اسکی بازی است. برای رسیدن به این نقطه تفریحی می‌بایست به پیست اسکی شیرباد بروید که در 38 کیلومتری از مشهد قرار دارد. برای دسترسی راحت‌تر، کافی است به سمت جاده چناران حرکت کنید و با رسیدن به دوربرگردان گلمکان دور بزنید و دو کیلومتر به‌سمت مشهد، در جاده پیش بروید. 

 

مکان های تفریحی رایگان مشهد

 

عمده جاهای تفریحی مشهد که برای رفتن به آن‌ها نیازی به پرداخت هزینه ندارید، در دل طبیعت هستند. مثلا تعدادی از پارک‌های داخل شهر، بازارها یا روستاهای اطراف مشهد رایگان اند و مکان مناسبی برای پیک نیک و دورهمی‌های خانوادگی هم محسوب می‌شوند. در ادامه، لیستی از تفریحات رایگان مشهد را آورده ایم:

 

  • باغ ملی در خیابان ارگ
  • پارک میرزا کوچک خان (نزدیکترین به حرم)
  • پارک کوهسنگی 
  • پارک چهل بازه
  • پارک وکیل آباد
  • پارک ملت
  • کوهشار
  • کوهسر
  • بازار 17 شهریور
  • بازار سپاد و الماس شرق
  • میل اخنگان
  • پارک طبیعی هفت حوض
  • آبشار قره سو
  • باغ گل‌ها و پارک مینیاتوری برای مشهدگردی در روز
  • چشمه گیلاس
  • آبشار اخلمد
  • روستای کنگ
  • روستای عنبران
  • روستای زشک
  • روستای نغندر
     

مکان های تفریحی مشهد برای کودکان

 

«جاهای تفریحی مشهد برای کودکان» فقط محدود به شهربازی‌ها نیست. با وجود مجموعه‌های تفریحی و آموزشی مثل کارالند و تفریحات مدرنی مثل پارک علمی پروفسور بازیما، فرصت‌های تفریحی بیشتری را در اختیار کودکان شما قرار می‌دهد.


در کل، برای رفتن به بهترین جاهای تفریحی کودکان در مشهد، در مسیریابی داخل شهر هستید.
 

کارالند برای کودکان 3 تا 13 ساله


  آدرس: مشهد، بلوار هفتم تیر، نبش هفت تیر 8، برج تجاری آرمیتاژ طبقه سوم

  ساعت کاری: 9:30 صبح تا 20:30

 

 

در بین اماکن تفریحی مشهد برای کودکان می‌توانید تفریحات آموزشی هم پیدا کنید. مجموعه کارالند یکی از همین تفریحات آموزشی کودکان است. 

 

عکس شهر مشاغل کارالند مشهد
عکس شهر مشاغل کارالند (منبع گوگل مپ)

 

کارالند مشهد، اولین پارک آموزشی برای کودکان در ایران است. در این مجموعه، 21 عنوان شغلی برای آموزش و تجربه کردن کودکان در رده سنی 3 تا 13 ساله تعریف شده است. از نظر موقعیت مکانی، کارالند در برج اداری آرمیتاژ گلشن واقع شده و نزدیک به 1000 متر فضا به آن اختصاص داده شده است.
 

پارک علمی پروفسور بازیما

 

  آدرس: مشهد، بلوار شاهنامه، شاهنامه 42، پلاک 16
ساعت کاری: 9صبح تا 22

 


از «بهترین جاهای تفریحی مشهد مقدس برای کودکان و نوجوانان» پارک علمی پروفسور بازیماست. فضای این پارک برای کسب تجربه های علمی کودکان طراحی شده و با قدم زدن در آن، کودکان از پیدایش جهان هستی مطلع می‌شوند. 


تفریحات مشهد برای کودکان در پارک علمی پروفسور بازیما شامل بخش‌های مختلفی است مثل شبیه‌ساز زمین لرزه، واقعیت مجازی، عصب سنجی، بازی‌های تعاملی، افلاک نما، جانور شناسی، فرار از لیزر ماز، دیرینه شناسی، شبیه‌ساز پرواز، ماشین زمان و زمین شناسی.
 

پارک ساحلی آفتاب


  آدرس: انتهای بلوار خیام شمالی، جنب الماس شرق

 

 

اگر به دنبال جای تفریحی در مشهد هستید که هم کودک‌تان و هم خودتان فعالیت سرگرمی داشته باشید، به پارک ساحلی آفتاب بروید.

 

عکس پارک ساحلی آفتاب سالن کودکان
سالن کودکان در پارک ساحلی آفتاب (منبع گوگل مپ)


 برای سرگرم کردن کودکان، کافی است سالن کودکان را در پارک ساحلی پیدا کنید و به آنجا بروید. سونای ماسه، حمام آفتاب و حمام اسپوتا، بخش هایی است که کودک شما را سرگرم می کند.
 

سرزمین عجایب (بزرگترین مکان تفریحی سرپوشیده برای کودکان)


آدرس سرزمین عجایب: مشهد، انتهای بلوار خیام شمالی، داخل مجتمع الماس شرق

 

 

 

عکس جای دیدنی سرزمین عجایب مشهد
عکس فضای داخلی سرزمین عجایب مشهد (منبع گوگل مپ)

 

بعد از مجموعه‌های تفریحی و آموزشی، نوبت به معرفی شهربازی‌‌های مشهد برای کودکان است. سرزمین عجایب یکی از همین‌هاست که در طبقه سوم و چهارم مجتمع الماس شرق قرار دارد. مزیت سرزمین عجایب نسبت به سایر اماکن تفریحی مشهد، سرپوشیده بودن آن است که موجب شده برای مراجعه در تمامی فصل‌ها مناسب باشد. 

 


لیست شهربازی‌های مشهد را دریافت کردید؟ از اینجا بخوانید   شهربازی کودکان مشهد


 

باشگاه کودک و آینده


  آدرس: مشهد، بلوار فلسطین، فلسطین 18

 

از دیگر مکان‌های تفریحی مشهد برای کودکان، باشگاه کودک و آینده است. در این باشگاه سعی شده تا از مهارت‌های اجتماعی کودکان برای سرگرمی‌ها و بازی‌ها استفاده شود. بنابراین، کودک و آینده جزو تفریحات مدرن مشهد محسوب نمی‌شود. 

 

عکس باشگاه کودک و آینده
عکس باشگاه کودک و آینده در خیابان فلسطین مشهد (منبع گوگل مپ)


عمده تفریحاتی که در این باشگاه صورت می گیرد، گل بازی و بازی‌های حرکتی است که اکثر کودکان آن را دوست دارند.
 

شهربازی پارک ملت


  آدرس: مشهد، انتهای بلوار وکیل آباد، در جوار بوستان ملت، شهر بازی پارک ملت

 


همانطور که گفتیم، تفریحات در مشهد برای کودکان شامل شهربازی ها هم می‌شود. کوهستان پارک شادی یا شهربازی پارک ملت، مکانی مناسب برای بازی کودکان است. تابستان و بهار، بهترین زمان برای رفتن به این شهربازی است.

 

عکس شهربازی پارک ملت برای کودکان
عکس شهربازی پارک ملت (منبع گوگل مپ)


 

مجتمع تفریحی جام جم در بلوار وکیل آباد


  آدرس: مشهد، انتهای وکیل آباد، ابتدای جاده شاندیز

 

مسیریابی 

 

باشگاه تفریحی جام جم مشهد
مسابقات پرش اسب در سال 1402 برای کودکان (منبع گوگل مپ)


پینت بال نیز جزو فعالیت‌های تفریحی کودکان در مشهد محسوب می‌شود. جاذبه تفریحی که هم پینت بال داشته باشد و هم پیست کارتینگ، مجتمع تفریحی جام جم در وکیل آباد است. در کنار این بخش‌ها، رستوران و فست فود جام جم هم وجود دارد تا بعد از انجام سرگرمی‌ها بتوانید استراحت کنید و دوباره انرژی بگیرید. برای رسیدن به مجتمع جام جم می‌توانید از پارک و باغ وحش وکیل آباد بگذرید و گشت و گذاری داشته باشید. 
 

تفریحات شبانه مشهد

 

شب در مشهد کجا بریم؟ سوالی است که برای پاسخ به آن با چالش خاصی مواجه نیستید. چون از بازارهای مشهد گرفته تا طرقبه و شاندیز، همگی جای تفریحی خوبی در شب هستند. «لیست بهترین مکان های تفریحی مشهد» برای شب در بخش زیر آمده است:


  شکم گردی در مکان های توریستی: شاندیز و طرقبه و منطقه گردشگری چالیدره (برای تله کابین و رستوران برج گردان)
  بازارگردی در مراکز خرید مشهد: مرکز خرید الماس شرق مشهد، مجتمع تجاری آرمیتاژ، مجتمع تجاری اطلس، مجتمع تجاری وصال، مجتمع تجاری پروما، مجتمع تجاری ویلاژ، مجتمع تجاری کیان و مجتمع تجاری آرمان.
  قدم زدن در بام ‌های مشهد: بام خورشید، بام هفت تیر و بام خلج.
  سایر نقاط مشهدی گردی در شب: مجتمع کوهسر، پارک کوهسنگی و پارک پلکانی بابا کوهی.

 

عکس بام هاشمیه مشهد در شب
عکس بام هاشمیه مشهد در شب (منبع گوگل مپ)


 

وضعیت آب و هوا
خلاصه مقاله

از جاهای تفریحی مشهد کجا بریم خوبه؟ مکان های تفریحی رایگان مشهد مثل پارک کوهسنگی، چشمه گیلاس، آبشار قره سو، پارک مینیاتوری. تفریحات لاکچری مشهد مثل پاراگلایدر، پیست اسکی شیرباد و زیپ لاین. مکان های تفریحی مشهد برای جوانان مثل پارک‌های آبی، پیست دوچرخه سواری ثامن الائمه، باشگاه کارتینک و آبشار اخلمد. این موارد خلاصه‌ای از تفریحات مشهد است. اطلاعات مطلب زیر بروز می‌شوند، پس از دست ندهید.

انتشار :  8 مرداد 1402 به روزرسانی :  27 فروردین 1403 نویسنده :   فائزه حسین زاده خسرویه
تصاویر مرتبط
باغ پونه طرقبه
  • باغ پونه طرقبه
  • عکس شهر مشاغل کارالند مشهد
  • عکس شهربازی پارک ملت برای کودکان
  • عکس پارک ساحلی آفتاب سالن کودکان
  • پارک کوهسنگی مشهد
  • باشگاه تفریحی جام جم مشهد
  • عکس ورودی پارک آبی ایرانیان مشهد
  • پیست اسکی شیرباد
  • عکس باشگاه کودک و آینده
  • عکس آبشار اخلمد
  • عکس باغ ملی مشهد
  • عکس جای دیدنی سرزمین عجایب مشهد
  • عکس پارک ملت مشهد
  • عکس بام هاشمیه مشهد در شب
پرسش و پاسخ
اشتراک گذاری
درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید
در رابطه با این مطلب دیدگاهی وجود ندارد