هتل‌های نوساز و تازه تاسیس مشهد با سن کمتر از 5 سال!

هتل های نوساز مشهد

هتل‌های نوساز و تازه تاسیس مشهد، امکانات رفاهی مطلوب و همه‌پسندی دارند؛ به‌خصوص آن‌هایی که در نزدیکی حرم هستند و گنبد طلایی حرم از پنجره اتاق‌ها دیده می‌شود. فضای استاندارد اتاق برای وقت گذراندن و استراحت در طول شبانه‌روز، نرخ متناسب با لوازم نو، تمیزی و نظافت ملحفه‌ها و تخت‌ها به‌همراه تهویه مناسب، شرایط ایده‌آلی است که دسترسی به آن‌ها با اقامت در هتل‌های نوساز مشهد تضمین می‌شود. در ادامه، 13 تا از تازه‌تاسیس‌ترین هتل‌های شهر مشهد را که کمتر از 5 سال سن دارند، معرفی و بررسی می‌کنیم.

فهرست مطالب

هتل نگین مصلی مشهد (سال ساخت: 1402)

 

آدرس: مشهد، بلوار مصلی، نبش مصلی ۳
فاصله تا ورودی خیابان نواب صفوی حرم: 3 دقیقه با ماشین

تصویر هتل های نوساز نزدیک حرم مشهد، هتل نگین مصلی

 

اتاقی نوساز برای سفرتان بگیرید: تور مشهد هتل نگین مصلی

 

مجموعه اقامتی مصلی، هتلی نوساز در مشهد و نزدیک حرم و البته با چشم‌انداز بارگاه ملکوتی امام رضا (ع) است. هتل نگین مصلی پنج ستاره دارد، درست در یک سال پیش به بهره‌برداری رسیده و گل سرسبد لیست گران‌ترین هتل‌های مشهد است. واحدهای هتل مصلی شامل اتاق‌های یک تخته، دو تخته و سه تخته است. برای رزرو سوئیت تازه‌تاسیس هم می‌‌توانید روی سوئیت‌های یکخوابه و دوخوابه آن حسابی ویژه باز کنید. در تمامی اتاق‌های این مجموعه، وعده صبحانه رایگان است.

حتی اگر بخواهید هتل برای ماه عسل در مشهد انتخاب کنید، هتل نگین مصلی با تازه‌ترین و جدیدترین امکانات، شرایط موردنظرتان را دارد. علاوه‌بر چیدمان خوب اتاق‌ها، بخش‌های سرگرمی و تفریحی هتل نگین مصلی برای تزریق هیجان و البته آرامش، انتخاب‌های متعددی پیش‌رویتان می‌گذارد. سونا، جکوزی و استخر به‌همراه خدمات ماساژ از پررفت‌وآمدترین بخش‌های هتل برای سرگرمی و تفریح جوانان در مشهد است. 

هتل شکوه شارستان مشهد (سال ساخت: 1402)

 

آدرس: مشهد، خیابان شیرازی ۵، بین حسن زاده آملی ۱۰ و ۱۲ هتل شکوه شارستان
فاصله تا ورودی شیخ طبرسی حرم: 9 دقیقه پیاده‌روی

تصویر هتلی چهارستاره و نوساز مشهد در نزدیک حرم، هتل شکوه شارستان

 

نوسازترین هتل نزدیک مشهد را تجربه کنید: تور مشهد هتل شکوه شارستان

 

هتلی چهارستاره و نوساز مشهد در نزدیک حرم، توضیحی درباره هتل شکوه شارستان است. این هتل در سال 1402 افتتاح شده و به‌واسطه بودنش در خیابان شیرازی، از برجسته‌ترین گزینه‌ها برای اقامت در نزدیک‌ترین موقعیت به حرم مطهر رضوی است. 

بنای هتل شکوه شارستان، 13 طبقه و 126 واحد اقامتی دارد. از پنجره اتاق‌ها، گنبد و گلدسته حرم را می‌توان دید. واحدهای اقامتی شامل اتاق‌های دوتخته تا چهارتخته است و سوئیت‌ها با ظرفیت سه و چهار نفر، پذیرای حضور مسافران و زائرانی هستند که راحتی از اصلی‌ترین ویژگی‌های سفر آن‌هاست. برای اقامت در هتل نوساز شکوه شارستان، اقامت به‌همراه صبحانه یا فولبرد (صبحانه، ناهار و شام) را می‌توانید انتخاب کنید. 

سرگرم‌کننده‌ترین امکانات و بخش‌های رفاهی داخل هتل شکوه شارستان شامل استخر سرپوشیده برای خانم‌ها و آقایان با فضایی مجزا و اختصاصی است. سونا، جکوزی، ماساژ، سالن ورزشی، سالن بیلیارد و لوازم بدنسازی از سایر بخش‌های رفاهی این هتل تازه‌تاسیس به حساب می‌آیند.


این را هم می‌پسندید: هتل‌های استخردار مشهد کدامند؟


هتل رونا مشهد (سال ساخت: 1402)

 

آدرس: خراسان رضوی، مشهد، خیابان امام رضا، امام رضا ۱۷
فاصله تا ورودی باب‌الرضا حرم: 4 دقیقه با ماشین

تصویر هتل نوساز مشهد نزدیک حرم، مجموعه رونا

 

پکیج خوش‌قیمت سفر به مشهد به‌همراه اقامت در اتاقی نوساز بگیرید: تور مشهد هتل رونا 

 

هتل رونا، ساخته شده در سال 1402 از تازه‌تاسیس‌ترین هتل‌های مشهد برای اقامت به‌همراه امکانات متنوع و مطلوب است. بنای این هتل، کاملا نوساز است و تمیزی اتاق‌ها و واحدها برای هر بار استفاده از امکانات و لوازم، تضمین شده است. از این لحاظ، هتل رونا را می‌توان جزو تمیزترین هتل‌های مشهد حساب کرد. 

بنای هتل رونا، 14 طبقه دارد و شامل 186 واحد اقامتی می‌شود. برای اقامت در هتل نوساز رونا می‌توانید اقامت با صبحانه یا اقامت به‌همراه سه وعده غذایی را انتخاب و تجربه کنید. کافی‌شاپ، اینترنت و لوازم بدنسازی از جمله پراستفاده‌ترین امکانات هتل رونا به حساب می‌آیند که کیفیت نسبتا مطلوبی هم دارند.


برای یک لیست جذاب کلیک کنید: هتل‌های فولبرد مشهد


هتل قصرالضیافه قدس مشهد (سال ساخت: 1401)


آدرس: مشهد، ابتدای خیابان شیرازی، روبروی دارالشفا امام رضا
فاصله تا ورودی خیابان شیرازی حرم: یک دقیقه پیاده‌روی
 

تصویر اتاق نوساز هتل قصرالضیافه قدس مشهد

 

یک تور مسافرتی باکیفیت بگیرید: تور هتل قصرالضیافه قدس 

 

یکی از لاکچری‌ترین هتل‌های مشهد، هتل قصر الضیافه قدس است که در سال 1401 افتتاح شد. در ساخت این مجموعه نوساز و پنج‌ستاره سعی شده که اتاق‌ها به امکاناتی کاملا نو مجهز باشند. از نظر موقعیت مکانی، هتل در مجاورت دارالشفای امام رضا قرار دارد و از درب هتل تا ورودی حرم، کمتر از 50 قدم فاصله است. بیشتر اتاق‌های هتل قصرالضیافه قدس، رو به حرم هستند و با باز کردن پنجره، حرم مطهر امام رضا را می‌توان دید. در صورتی که بخواهید مبلغی کمتر بپردازید و همچنان در هتل نوساز قصرالضیافه قدس اقامت داشته باشید، واحدهای بدون چشم‌انداز حرم، این خواسته شما را برآورده می‌کنند. 

هتل جوارالملک مشهد (سال ساخت: 1401)


آدرس: مشهد، اندرزگو ۱۸ (آخوند خراسانی ۸)
فاصله تا ورودی باب الرضا: 2 دقیقه با ماشین

عکس هتل نوساز هتل جوارالملک مشهد

 

تور مسافرتی مشهد با بهترین قیمت و پیشتیبانی بگیرید: تور مشهد هتل جوارالملک

 

یکی از هتل‌های سه ستاره نوساز مشهد، هتل جوارالملک است. این مجموعه اقامتی در سال 1401 افتتاح شده، 15 طبقه دارد و شامل 142 واحد اقامتی می‌شود. تمیزی اتاق و استفاده از مدرن‌ترین امکانات، هتل جوارالملک را به یک مجموعه اقامتی دلنشین با تهویه مطبوع تبدیل کرده است. با توجه به این توضیحات، میانگین رضایت 7.7، خوب بودن اقامت در هتل جوارالملک را برای هر سلیقه‌ای تضمین می‌کند.  

اتاق‌های هتل جوارالملک برای ظرفیت‌های یک نفره تا دو نفره، فضایی کافی و دلباز دارند. اگر بخواهید احساس راحتی بیشتری داشته باشید، سوئیت‌های vip و آپارتمان‌ها، انتخابی مطمئن هستند و لذت اقامتتان را چندبرابر بیشتر می‌کنند.


کلیک کنید و یک لیست کامل از خوش‌قیمت‌ترین هتل‌ها را بگیرید: بهترین هتل‌های سه ستاره مشهد


هتل بزرگ جهان مشهد (سال ساخت: 1401)


آدرس: مشهد، خیابان شیرازی، انتهای شیرازی ۴
فاصله تا حرم ورودی خیابان شیرازی: 4 دقیقه پیاده‌روی

عکس هتلی نوساز در مشهد و نزدیک حرم، هتل بزرگ جهان

 

با تخفیف بیشتر سفر کنید: تور مشهد هتل بزرگ جهان


مجموعه بزرگ جهان، هتلی نوساز در مشهد و نزدیک حرم است، پنج‌ستاره دارد و از واحدهای آن می‌توانید چشم‌انداز نزدیک به بارگاه ملکوتی را ببینید. این هتل لوکس و البته نوساز به بازارهای مشهد هم نزدیک است و فرصت فال و تماشا را برای هر مسافری با هر سلیقه‌ای رقم می‌زند. 

بیشتر واحدهای اقامتی هتل بزرگ جهان از نوع سوئیت هستند و برای ظرفیت‌های دونفر به بالا از فضای کافی برخوردارند. اقامت در هتل بزرگ جهان به همراه وعده صبحانه است که به انتخاب خودتان می‌توانید مواد غذایی صبحانه را به صورت سلف سرویس استفاده کنید.


کلیک کنید: هتل های مشهد با غذای سلف سرویس کدامند؟


هتل آریو مشهد (سال ساخت: 1401)

 

آدرس: مشهد، خیابان امام رضا ۲۸، پلاک ۲۲
فاصله تا ورودی باب‌الرضا: 3 دقیقه با ماشین
 

عکس هتل آریو، هتل تازه تاسیس 3 ستاره مشهد

 

از سفر جا نمانید، بیشترین تخفیف اینجاست: تور مشهد هتل آریو

 

آریو، هتل تازه تاسیس 3 ستاره مشهد است که در سال 1401 ساخته شد. از نظر موقعیت مکانی، مجموعه آریو از هتل‌های خیابان امام رضا مشهد به حساب می‌آید و وضعیت دید اتاق‌ها رو به خیابان است. کل واحدهای اقامتی آن، 54 باب است که در 12 طبقه قرار دارد. سونا، جکوزی و ماساژ از بخش‌های تفریحی این مجموعه نوساز به حساب می‌آید و برای خوش‌گذرانی می‌توانید از خدمات و امکانات‌شان استفاده کنید.

نوساز بودن اتاق‌های هتل آریو همان نکته برجسته‌ای است که با ورود به واحدهای آن می‌توانید احساس کنید. تا جایی که می‌شود، در این هتل تمیزی و نظافت لوازم مورداستفاده مسافرها در سطح بالایی قرار دارند.

هتل ارغوان مشهد (سال ساخت: 1401)


آدرس: مشهد، بلوار وحدت، بلوارامیرالمومنین
فاصله تا حرم ورودی خیابان نواب صفوی: 3 دقیقه با ماشین

تصویر هتل ارغوان از از هتل‌های تازه تاسیس مشهد

از هتل‌های تازه تاسیس مشهد می‌توان به مجموعه چهارستاره ارغوان اشاره کرد. این اقامتگاه در سال 1401 افتتاح شده و بیشتر از 5 سال نیست که مورداستفاده قرار می‌گیرد. از نظر فاصله تا حرم، هتل نوساز ارغوان خیلی فاصله‌ای ندارد و از پشت پنجره اتاق‌ها می‌توان نمای طلایی گنبد را دید. صرافی، کافی‌نت، اتاق چمدان، تاکسی‌سرویس، خدمات باربری، کرایه اتومبیل و هر چه فکرش را کنید، در بنای هتل قابل دسترس است و نیازی پیدا نمی‌کنید که به خارج از ساختمان هتل بروید.

هتل خورشید هشتم مشهد (سال ساخت: 1401)


آدرس: مشهد، بولوار شهید شوشتری، انتهای شهید شوشتری ۷
فاصله تا حرم ورودی خیابان نواب صفوی: کمتر از 15 دقیقه پیاده‌روی
 

عکس مجموعه خورشید هشتم از هتل‌های پنج‌ستاره و تازه تاسیس مشهد

 

تا تجربه یک سفر لوکس، یک کلیک فاصله است: تور مشهد هتل خورشید هشتم

 

هتل‌های تازه تاسیس مشهد به مجموعه‌های چهارستاره و سه‌ستاره محدود نمی‌شوند. مجموعه خورشید هشتم از هتل‌های پنج‌ستاره و تازه تاسیس مشهد بوده که به حرم مطهر رضوی هم نزدیک است. 

ظرفیت‌ اتاق‌های نوساز هتل خورشید هشتم، یک‌نفره، دونفره، سه و چهارنفره است. بسته‌به سلیقه‌تان می‌توانید در اتاق سه‌تخته یا سوئیت اقامت داشته باشید و صبحانه، ناهار و شام را هم در طول سفرتان دریافت کنید. در صورتی که بخواهید هزینه سفر به مشهد را مدیریت کنید، اقامت به‌همراه صبحانه گزینه‌ای مطلوب است.

هتل ضیافت الزهرا مشهد (سال ساخت: 1400)


آدرس: مشهد، خيابان نواب صفوی، شوشتري ٧، آخر كوچه سمت چپ
فاصله تا حرم ورودی شیخ طبرسی: 6 دقیقه پیاده‌روی
 

عکس هتل تازه تاسیس ضیافت‌الزهرا مشهد

 

پکیج سفر به مشهد به‌همراه اقامت در هتل نوساز را از اینجا بگیرید: تور مشهد هتل ضیافت الزهرا

 

هتل تازه تاسیس ضیافت‌الزهرا، مجموعه‌ای پنج‌ستاره است که در سال 1400 افتتاح شد. از نظر موقعیت مکانی، هتل ضیافت‌الزهرا به قدری به حرم نزدیک است که با 11 دقیقه پیاده‌روی می‌توانید خودتان را به بن بست شیخ طبرسی برسانید.

اگر این هتل نوساز را برای سفرتان به مشهد انتخاب کنید، از پنجره اتاق هم می‌توانید گنبد و بارگاه را ببینید و از اقامتتان رضایت بالایی داشته باشید. شمار واحدهای این هتل به 145 اتاق می‌رسد و تمامی آن‌ها به امکانات مدرن و نو مجهزند. تنوع واحدها در این هتل پنج‌ستاره و تازه‌تاسیس بالاست؛ از اتاق دوتخته گرفته تا سوئیت و اتاق کانکت برای ظرفیت چهار نفره.

هتل مدینه الجواد مشهد (سال ساخت: 1400)

 

آدرس: مشهد، خیابان نواب صفوی، بلوار شهید شوشتری، بین شهید شوشتری ۸ و ۱۰
فاصله تا حرم ورودی خیابان نواب صفوی: 3 دقیقه با ماشین
 

عکس هتل مدینه الجواد از هتل‌های 4 ستاره و تازه تاسیس مشهد

 

در شیک‌ترین هتل‌ها اقامت کنید: تور مشهد هتل مدینه الجواد

 

هتل مدینه الجواد از هتل‌های 4 ستاره و تازه تاسیس است که بیشتر از 5 سال از قدمت آن نمی‌گذرد. تمیزی اتاق‌ها و رعایت نکات بهداشتی در بالاترین سطح کیفیت ممکن از ویژگی‌های بارز هتل به حساب می‌آید که مسافران هم استقبال زیادی از آن داشته‌اند. هتل مدینه الجواد با نام هتل لیان شناخته می‌شد، اما مدتی بعد از افتتاح، این هتل با نام مجموعه مدینه الجواد بر سر زبان‌ها افتاد. 

بنای هتل دارای 8 طبقه و 126 واحد اقامتی است. آنچه که اقامت در هتل تازه ساخت مدینه الجواد را جذاب می‌کند، پکیج شب رایگان است. در بعضی از اتاق‌هایی که دید حرم دارند، هر دو وعده صبحانه و ناهار به صورت رایگان به زائران ارائه می‌شود. هر نوع اتاقی که بخواهید (یک‌تخته، دوتخته، آپارتمان یک‌خوابه و سوئیت یک‌خوابه) در این مجموعه تازه‌ساز قابل رزرو هستند و دستتان برای انتخاب هرنوع اتاقی، کاملا باز است.

هتل تبرک مشهد (سال ساخت: 1400)


آدرس: مشهد، خیابان امام رضا ۱۲، شهید حنایی ۱۲، رجب زاده ۱

فاصله تا حرم ورودی باب الرضا: 3 دقیقه با ماشین

تصویر بهترین هتل 3 ستاره نوساز مشهد، هتل تبرک

 

سفر به مشهد با کامل‌ترین پکیج اقامت را تجربه کنید: تور مشهد هتل تبرک


بهترین هتل 3 ستاره نوساز مشهد که می‌توانید رزرو کنید و بعد از چندبار سفر همچنان از اقامتتان راضی باشید، هتل تبرک است. این هتل سه‌ستاره در سال 1400 افتتاح شده و به‌واسطه موقعیت مکانی خوبش، دسترسی راحتی را برای مسافران رقم می‌زند. صبحانه و حتی صبحانه، ناهار و شام از وعده‌های قابل سرو در هتل تبرک هستند که بسته‌به نوع اتاق‌تان می‌توانید یکی از آن‌هارا تجربه کنید. 

اتاق دوتخته، سوئیت، اتاق سه‌تخته، اتاق کانکت و آپارتمان دوخوابه از واحدهای قابل رزرو هتل تبرک به حساب می‌آیند. در تعدادی از آن‌ها، مسافران از پنجره می‌توانند نمای طلایی گنبد را ببینند.

هتل رضوان مشهد (سال ساخت: 1400)


آدرس: مشهد، خیابان شیرازی ۵، کوچه صاحب کار
فاصله تا حرم ورودی خیابان شیرازی: 5 دقیقه پیاده‌روی
 

عکس هتل رضوان از هتل‌های 4 ستاره و نوساز مشهد

تعداد هتل‌های 4 ستاره و نوساز مشهد در طی 5 سال گذشته، کم نیستند. هتل رضوان، یکی از همین هتل‌های تازه تاسیس نزدیک به حرم است. از نظر موقعیت مکانی، هتل رضوان در محدوده خیابان شیرازی است و برای دسترسی سریع و راحت به حرم، این موقعیت ایده‌آل به حساب می‌آید.

این مجموعه برای هر نوع سفر و هر تعداد همسفری که به همراه دارید، فضای کافی دراختیارتان می‌گذارد و فکر می‌کنید که واقعا در محیط خانه خودتان هستید. اتاق دوتخته، سه‌تخته، چهارتخته، آپارتمان یکخوابه با ظرفیت‌های بالا، همگی از امکانات کافی و مطلوبی برخوردارند. دستگاه واکس کفش، تاکسی‌سرویس، اینترنت رایگان، تلویزیون در لابی و کلی لوازم دیگر در محوطه این هتل قابل دسترس‌اند.

وضعیت آب و هوا
خلاصه مقاله

تازه‌تاسیس‌ترین و نوسازترین هتل مشهد، هتل نگین مصلی است که پنج‌ستاره دارد. این مجموعه در سال 1402 افتتاح شده و در حال حاضر، اتاق‌هایش کاملا نو هستند و احتمالا شما اولین مسافرانی خواهید بود که از امکانات کاملا نوی آن استفاده می‌کنید. شکوه شارستان، رونا، قصرالضیافه، جوارالملک و هتل بزرگ جهان از جمله سایر هتل‌های تازه‌ساخت شهر مشهد به حساب می‌آیند و عموما همگی آن‌ها در نزدیکی حرم قرار دارند.

انتشار :  18 اردیبهشت 1403 به روزرسانی :  5 خرداد 1403 نویسنده :   فائزه حسین زاده خسرویه
تصاویر مرتبط
تصویر هتل نوساز مشهد نزدیک حرم، مجموعه رونا
  • تصویر هتل نوساز مشهد نزدیک حرم، مجموعه رونا
  • تصویر اتاق نوساز هتل قصرالضیافه قدس مشهد
  • عکس هتل آریو، هتل تازه تاسیس 3 ستاره مشهد
  • تصویر هتل ارغوان از از هتل‌های تازه تاسیس مشهد
  • عکس هتل تازه تاسیس ضیافت‌الزهرا مشهد
  • عکس هتل نوساز هتل جوارالملک مشهد
  • تصویر هتل های نوساز نزدیک حرم مشهد، هتل نگین مصلی
  • عکس هتلی نوساز در مشهد و نزدیک حرم، هتل بزرگ جهان
  • عکس مجموعه خورشید هشتم از هتل‌های پنج‌ستاره و تازه تاسیس مشهد
  • عکس هتل رضوان از هتل‌های 4 ستاره و نوساز مشهد
  • تصویر هتلی چهارستاره و نوساز مشهد در نزدیک حرم، هتل شکوه شارستان
  • عکس هتل مدینه الجواد از هتل‌های 4 ستاره و تازه تاسیس مشهد
  • تصویر بهترین هتل 3 ستاره نوساز مشهد، هتل تبرک
اشتراک گذاری
نظرات کاربران
در رابطه با این مطلب دیدگاهی وجود ندارد