بهترین هتل مشهد از نظر غذا | کدام هتل‌ها غذای باکیفیت دارند؟

بهترین هتل مشهد از نظر غذا

قطعا شما هم قبول دارید که جذاب‌ترین و لذت‌بخش‌ترین بخش هر سفر غذا و شکم‌گردی است و در این میان اقامت در یک هتل خوب مشهد که کیفیت غذای خوبی داشته باشد، بسیار مهم خواهد بود. در این شهر تعداد هتل‌های فولبرد به دلیل حجم زیاد گردشگران تور مشهد بسیار زیاد است؛ اما واقعا کدام هتل غذای بهتری دارد؟ در این مقاله از مجله تورگردان با معرفی بهترین هتل‌های مشهد از نظر غذا همراه ما باشید.

فهرست مطالب

هتل بین المللی قصر

 

  برای رزرو تماس بگیرید

آدرس هتل: مشهد، خیابان امام رضا، بین امام رضا ۱۴ و ۱۶

هتل بین المللی قصر مشهد - بهترین هتل مشهد از نظر غذا
منبع گوگل مپ

 

یکی از بهترین هتل‌های مشهد از نظر غذا، هتل بین المللی قصر است که کیفیت غذاهای آن زبانزد همه بوده و حتی مشهدی‌ها هم از طرفدار همیشگی غذاها و رستوران‌های هتل پنج ستاره قصر هستند. این هتل 3 رستوران و 1 سالن صبحانه‌خوری دارد که عبارت‌اند از:


1. رستوران قصر: اصلی‌ترین رستوران هتل، رستوران قصر است که با سرو انواع غذاهای ایرانی، فرنگی از شما میزبانی می‌کند. در این رستوران منوی روزانه سرو می‌شود و در روزهای جمعه می‌توان از سرو بوفه لذت برد.
2. رستوران رویال مرسده: اگر علاوه بر غذاهای ایرانی و فرنگی به غذاهای دریایی نیز علاقه دارید، به رستوران رویال مرسده بروید. در این رستوران باکیفیت‌ترین ماهی‌ها و غذاهای دریایی با بهترین طعم سرو می‌شود.
3. رستوران سنتی رز: از دیگر رستوران‌های هتل قصر، رستوران سنتی رز است که با سرو انواع غذاهای اصیل و سنتی ایرانی مثل دیزی، کشک و بادمجان، آش و... از شما پذیرایی می‌کند. این رستوران برای گردشگران خارجی بسیار جذاب است!
4. رستوران خاطره (صبحانه‌خوری): کامل‌ترین و بهترین صبحانه خود را در رستوران خاطره نوش‌جان کنید. هتل قصر مدعی است که مفصل‌ترین بوفه صبحانه در ایران را دارد و با منوی متنوعی شامل غذاها و نوشیدنی‌های سرد و گرم، تجربه‌ای متفاوت را برای افراد رقم می‌زند.


علاوه بر این در کافی شاپ قصر و کافی شاپ ملودی می‌توانید انواع نوشیدنی‌های سرد و گرم، دسرهای خوشمزه و غذاهای سبک را نیز میل کنید. تا به اینجا هتل بین المللی قصر را می‌توان بهترین هتل مشهد از نظر غذا دانست. همچنین فاصله کوتاه هتل تا حرم امام رضا و داشتن امکانات رفاهی متعدد مثل مجموعه آبی (شامل استخر، سونا، جکوزی، ماساژ، حمام ترکی و...)، فضای بازی کودک، آرایشگاه، مرکز خرید اختصاصی، صرافی، سالن همایش و... این هتل را به یکی از بهترین گزینه‌ها برای داشتن اقامتی لوکس و لاکچری در مشهد تبدیل کرده است. تور مشهد از اصفهان نیز با اقامت در این هتل از پر طرفدارترین تورهای داخلی به شمار می‌رود.

 


برای آشنایی با هتل‌ ارزان مشهد با 3 وعده غذا کلیک کنید 


 

گالری عکس
پذیرایی دسرهای باکیفیت در رستوران هتل بین المللی قصر مشهد
رستوران سلف سرویس هتل بین المللی قصر مشهد
رستوران هتل بین المللی قصر مشهد
  • پذیرایی دسرهای باکیفیت در رستوران هتل بین المللی قصر مشهد
  • رستوران سلف سرویس هتل بین المللی قصر مشهد
  • رستوران هتل بین المللی قصر مشهد

هتل مجلل درویشی مشهد

 

  برای رزرو تماس بگیرید

آدرس هتل: مشهد، خیابان امام رضا، بین امام رضا ۲۴ و ۲۶

 
غذای باکیفیت هتل درویشی
منبع گوگل مپ

 

هتل مجلل درویشی با منوی غذایی متنوع و باکیفیت یکی دیگر از بهترین هتل‌های مشهد از نظر کیفیت غذا به شمار می‌رود. این هتل لوکس‌ترین هتل 5 ستاره، گران‌ترین هتل مشهد و اولین هتل آتریوم شرق کشور است. در رستوران‌های هتل درویشی هر غذایی که بخواهید، از غذاهای ایرانی و سنتی گرفته تا غذاهای فرنگی، دریایی و حتی فست فود قابل سفارش است و همین تنوع در منو غذا، هتل درویشی را به بهترین هتل مشهد از نظر غذا تبدیل کرده است.
 

این هتل 4 سالن غذاخوری دارد که رستوران آتریوم برای سرو انواع غذاهای ایرانی و فرنگی، رستوران روف گاردن برای سرو انواع غذاهای بین المللی، فست فود فیروزه برای سرو انواع پیتزا و کنتاکی و سالن ارغوان برای صرف صبحانه طراحی شده‌اند. علاوه بر این در چایخانه سنتی برکه با حوضچه آب و آلاچیق‌های چوبی، می‌توانید در کنار خانواده از صرف چای لذت ببرید. کافی شاپ مرکزی نیز بهترین مکان برای برگزاری دورهمی‌های دوستانه و خانوادگی شماست.
 

از دیگر مزایای این هتل و اقامت در آن می‌توان به نزدیکی به حرم مطهر امام هشتم و امکانات فوق‌العاده مثل مجموعه آبی، سالن بیلیارد، سالن بدنسازی، مرکز خرید، فضای سبز، اتاق بازی کودک، پارکینگ و... اشاره کرد. با رزرو تور هتل درویشی با نهار و شام سفری به یاد ماندنی را برای خود رقم بزنید.

گالری عکس
محیط رستوران هتل درویشی
محیط تمیز هتل مجلل درویشی برای سرو غذا
رستوران هتل درویشی برای سرو غذاهای باکیفیت
  • محیط رستوران هتل درویشی
  • محیط تمیز هتل مجلل درویشی برای سرو غذا
  • رستوران هتل درویشی برای سرو غذاهای باکیفیت

هتل الماس 2 مشهد

 

  برای رزرو تماس بگیرید

آدرس هتل: مشهد، خیابان امام رضا، امام رضا ۲۰

غذاهای باکیفیت هتل الماس 2 مشهد
گوگل مپ

 

صرف غذا در مکانی مجلل با کیفیتی بی‌نظیر، قطعا جذاب و وسوسه‌انگیز است. اگر هنگام رزرو هتل به دنبال بهترین هتل مشهد از نظر غذا هستید، هتل الماس 2 انتخاب هوشمندانه‌ای است. این هتل در سال 1395 تاسیس شده و مجهز به امکانات و خدمات رفاهی در بالاترین سطح است. در این هتل 2 رستوران بزرگ و لوکس وجود دارد که با غذاهای متنوع میزبان مسافران و زائران عزیز هستند.
 

رستوران پانوراما با معماری منحصر به فرد و چشم انداز 360 درجه، نمایی متفاوت از بارگاه ملکوتی امام رئوف را به نمایش گذاشته و صرف غذا در چنین فضایی بسیار خاطره‌انگیز است. برای صرف صبحانه، ناهار و شام نیز می‌توانید به رستوران لاکچری فیروزه هتل الماس 2 بروید. این رستوران نیز با چشم انداز 360 درجه طراحی شده و میزها دور تا دور سالن چیده شده‌اند. صبحانه به صورت بوفه و سلف سرویس سرو می‌شود و برای وعده‌های ناهار و شام می‌توانید انواع غذاهای ایرانی و فرنگی را سفارش داده و نوش جان کنید.
 

هتل الماس 2 مشهد، علاوه بر کیفیت غذا که حرفی برای گفتن دارد، در طراحی اتاق‌های خاص و شیک نیز بسیار محبوب است. در این هتل انواع اتاق یک تخته تا اتاق چهار تخته طراحی شده و اتاق‌هایی به سبک ملل مختلف نظیر آفریقا، روسیه، عرب، ایتالیا، ترکیه، تایلند، هند، ایران باستان و... به چشم می‌خورد. از دیگر امکانات رفاهی و تفریحی هتل نیز می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:
 

  • مجموعه آبی شامل استخر، سونا خشک و بخار، جکوزی، ماساژ و…
  • رستوران و کافی شاپ
  • مرکز خرید اختصاصی در هتل
  • اتاق بازی کودک
  • پارکینگ
  • اینترنت نامحدود رایگان
  • سرویس حرم
  • خدمات CIP (تشریفات ویژه)

گالری عکس
غذاهای باکیفیت هتل الماس 2 مشهد
رستوران هتل الماس 2 برای سرو غذای باکیفیت
رستوران سلف سرویس هتل الماس 2
  • غذاهای باکیفیت هتل الماس 2 مشهد
  • رستوران هتل الماس 2 برای سرو غذای باکیفیت
  • رستوران سلف سرویس هتل الماس 2

هتل قصر طلایی

 

  برای رزرو تماس بگیرید

آدرس هتل: مشهد، خیابان امام رضا، بین امام رضا ۳۴ و ۳۶

غذای باکیفیت هتل قصر طلایی مشهد
گوگل مپ

 

یکی از بهترین هتل‌های مشهد نزدیک حرم، هتل قصر طلایی است که کیفیت عالی غذای آن نیاز به تعریف ندارد. در این هتل 6 رستوران وجود دارد که هر یک وعده‌های غذایی مختلف و منوی متفاوتی را ارائه می‌دهند.


1. رستوران ترنم: این رستوران انواع غذاهای ایرانی و فرنگی را سرو می‌کند و دارای بوفه ویژه ناهار است. انواع سوپ، دسر، سالاد، نوشیدنی، چلو کباب، چلو گوشت، چلو جوجه، چلو گوشت و... را می‌توانید در این رستوران سلف سرویس میل کنید.
2. رستوران ضیافت: صرف صبحانه در بزرگ‌ترین سالن صبحانه‌خوری کشور، تجربه خاطره‌انگیزی خواهد بود. در رستوران ضیافت انواع غذاهای سرد و گرم، میوه، خشکبار، چای، قهوه، آبمیوه، دسر، کیک و کلوچه، لبنیات تازه و... با بهترین کیفیت به صورت بوفه می‌شود.
3. رستوران سنتی ترمه: در این رستوران می‌توانید انواع غذاهای سنتی و اصیل ایرانی را در محیطی دنج و دلنشین و در ظروف مسی نوش جان کنید و از موسیقی ایرانی لذت ببرید.
4. رستوران تابستانی بارگاه: اگر تابستان را برای سفر به مشهد و اقامت در هتل قصر طلایی انتخاب کردید، سری به رستوران تابستانی بارگاه بزنید. در این رستوران می‌توانید انواع غذاهای ایرانی، فرنگی و فست فود را سفارش دهید.
5. رستوران 5 قاره زوشا: اگر به خوردن غذاهای بین المللی علاقه دارید، رستوران زوشا بهترین گزینه است. در منوی این رستوران انواع غذاهای 5 قاره آفریقا، آسیا، آمریکا، اروپا و اقیانوسه به چشم می‌خورد و تجربه منحصر به فردی را برایتان رقم می‌زند.
6. کافه رستوران فرانسیسکو: برای صرف انواع غذاهای ایتالیایی می‌توانید به رستوران فرانسیسکو بروید و انواع پاستا، لازانیا، ساندویچ، پیتزا و مرغ گریل شده را امتحان کنید.
 

هتل بین المللی قصر طلایی از هتل‌های 5 ستاره شهر است که در خیابان امام رضا واقع شده و موقعیت مکانی خوب آن سبب دسترسی آسان به حرم، مراکز خرید هفده شهریور و سایر جاهای دیدنی مشهد شده است. پس اقامت در این هتل و استفاده از امکانات و خدمات آن را از دست ندهید!

گالری عکس
رستوران سلف سرویس هتل قصر طلایی مشهد
پنکیک صبحانه در هتل قصر طلایی
صبحانه باکیفیت در هتل قصر طلایی
  • رستوران سلف سرویس هتل قصر طلایی مشهد
  • پنکیک صبحانه در هتل قصر طلایی
  • صبحانه باکیفیت در هتل قصر طلایی

هتل جواد مشهد

 

  برای رزرو تماس بگیرید

آدرس هتل: مشهد، خیابان امام رضا، نبش امام رضا ۳

هتل جواد - بهترین هتل مشهد از نظر غذا
گوگل مپ

 

اگر به دنبال یک هتل با صبحانه، ناهار و شام در مشهد هستید، هتل جواد گزینه مناسبی است. هتل جواد در میان هتل‌های چهار ستاره، بهترین هتل مشهد از نظر غذا است که می‌توانید برای رزرو آن اقدام نمایید. این هتل نزدیک حرم واقع شده و همین دسترسی سریع به حرم از مزایای اقامت در آن محسوب می‌شود.
 

در هتل جواد مشهد غذا به صورت سلف سرویس سرو شده و شامل انواع غذاهای ایرانی و فرنگی می‌شود. از دیگر امکانات هتل می‌توان به جکوزی، سونا خشک و بخار، کافی شاپ، پارکینگ، سالن ورزشی، اینترنت رایگان و... اشاره کرد.

 


برای کسب اطلاعات بیشتر این مطلب را از دست ندهید: بهترین رستوران مشهد نزدیک حرم


گالری عکس
پذیرایی عالی در رستوران هتل جواد
غذای باکیفیت هتل جواد
رستوران باکیفیت هتل جواد
  • پذیرایی عالی در رستوران هتل جواد
  • غذای باکیفیت هتل جواد
  • رستوران باکیفیت هتل جواد

هتل الماس نوین

 

  برای رزرو تماس بگیرید

آدرس هتل: مشهد، خیابان امام رضا، امام رضا ۹، کوچه مهرآئین، پلاک ۸۵

ته دیگ زعفرانی در هتل الماس نوین مشهد
منبع گوگل مپ

 

انتخاب دیگری که می‌توانید برای بهترین هتل مشهد از نظر غذا داشته باشید، هتل الماس نوین است. این هتل چهار ستاره در جوار بارگاه ملکوتی امام رضا (ع) واقع شده و فاصله بسیار کمی تا حرم دارد. این هتل هم به صورت فولبرد (با صبحانه، ناهار و شام) و هم به صورت اقامت با صبحانه با توجه به سلیقه و بودجه شما قابل رزرو است.
 

هتل الماس نوین 3 رستوران با بهترین کیفیت غذایی را دارد که عبارت‌اند از:
 

  • رستوران الماس با سرو انواع غذاهای ایرانی و فرنگی، انواع سالاد، دسر، پیش غذا و…
  • رستوران چشم انداز با سرو انواع فست فود در بام هتل با فضای سبز و چشم انداز رو به حرم
  • رستوران سنتی بام سبز با طبخ انواع غذاهای محلی و سنتی ایرانی 
     

از دیگر امکانات این هتل که برای رفاه هرچه بیشتر میهمانان فراهم شده است، می‌توان به استخر، سونا، جکوزی، ماساژ، کافی شاپ، سالن همایش، فضای سبز، پارکینگ، اینترنت رایگان و... اشاره کرد.

گالری عکس
غذاهای رستوران هتل الماس نوین
غذاهای رستوران هتل الماس نوین
غذاهای رستوران هتل الماس نوین
  • غذاهای رستوران هتل الماس نوین
  • غذاهای رستوران هتل الماس نوین
  • غذاهای رستوران هتل الماس نوین
وضعیت آب و هوا
خلاصه مقاله

انتخاب بهترین هتل مشهد از نظر غذا کار تقریبا دشواری است؛ چرا که هتل‌های این شهر اغلب باکیفیت‌ترین غذاها را سرو می‌کنند و بدون شک طعم غذاهای لذیذ مشهد را در هیچ کجا پیدا نخواهید کرد. پس مهم است هتلی را رزرو کنید که علاوه بر داشتن امکانات رفاهی عالی، غذای با کیفیتی برای میهمانان خود تدارک دیده باشد. در ادامه بهترین هتل مشهد از نظر کیفیت غذا را مورد بررسی قرار داده‌ایم.

انتشار :  23 مرداد 1402 به روزرسانی :  4 آبان 1402 نویسنده :   زهرا بادفرسا
تصاویر مرتبط
غذای باکیفیت هتل درویشی
  • غذای باکیفیت هتل درویشی
  • هتل بین المللی قصر مشهد - بهترین هتل مشهد از نظر غذا
  • ته دیگ زعفرانی در هتل الماس نوین مشهد
  • هتل جواد - بهترین هتل مشهد از نظر غذا
  • غذاهای باکیفیت هتل الماس 2 مشهد
  • غذای باکیفیت هتل قصر طلایی مشهد
اشتراک گذاری
درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید
در رابطه با این مطلب دیدگاهی وجود ندارد