هتل ارزان مشهد با غذا + 100 هزار تومان تا دو میلیون

هتل ارزان با ۳ وعده غذا مشهد

معرفی لیستی کامل برای هتل ارزان مشهد با غذا با هدف انتخاب سوئیت، هتل آپارتمان و هتل نزدیک حرم با صبحانه، ناهار و شام بسیار کمک کننده است.    از میان هتل آپارتمان‌ها و چندین هتل ارزان با ۳ وعده غذا مشهد، انتخاب هتل جواهری، آفریقا، جوادیه و هتل آپارتمان آلتون را در اولویتتان بگذارید.    چون یک شب اقامت آن‌ها از قیمت 700 هزار تومان شروع می‌شود. اگر اقامت در هتل ارزان مشهد را دوست دارید و نسبت‌به هتل‌های گران‌قیمت ترجیح می‌دهید، این مطلب برای شماست. در ادامه هتل‌های مشهد نزدیک حرم ارزان با غذا را با مبلغی کمتر از دو میلیون تومان برای هر شب اقامت بررسی می‌کنیم. در مجله تورگردان با ما همراه باشید.

 

 برای اطلاع از دقیق‌ترین قیمت، حتما تماس بگیرید؛ زیرا قیمت‌های اعلام شده برای سوئیت، هتل آپارتمان و هتل ارزان مشهد با غذا ممکن است تغییر کرده باشد. 

فهرست مطالب

هتل های زیر 100 تومان مشهد با ۳ وعده غذا

هتل های زیر 100 تومان مشهد یک اصطلاح است و آنقدر که باید واقعیت داشته باشد، پیدا کردنش در واقعیت ساده نیست. منظور از هتل‌های زیر 100 تومان، هتل آپارتمان‌ها، سوئیت‌ها و یا حتی اتاق‌هایی است که تعداد قابل توجهی از آن‌ها به صورت شخصی ارائه می‌شوند؛ به همین خاطر برای این مجموعه‌ها، تور مشهد هتل هوایی نزدیک حرم تعریف نمی‌شود. 

لیستی که در ادامه برای ارزان‌ترین هتل‌های مشهد آمده، طبق نظرات مسافرانی است که قبلا به این مجموعه‌ها سر زده‌اند. درحال‌حاضر، از جزئیات دقیق قیمت آن‌ها اطلاعاتی دسترس نیست، اما بعد از پیدا کردن روی نقشه و دسترسی به اطلاعات تماس آن‌ها می‌توانید قیمت هر شب اقامت را در سال 1403 بپرسید. 

  • هتل آپارتمان میرمفید (آدرس: مشهد، نبش امام رضا 5، روبروی هتل سایه)
  • سوئیت آپارتمان خلفایی (آدرس: مشهد، خیابان امام رضا (ع) ، امام رضا 5 ، سرشور 27)
  • هتل آپارتمان آتریس (آدرس: مشهد، خیابان امام رضا (ع)، نبش امام رضا 15)
  • هتل آرمیا (آدرس: مشهد، خیابان امام رضا (ع) ، دانش غربی 7 ، کامیاب 11 )
  • هتل زاینده رود (آدرس: مشهد، امام رضا 12، حنایی 9، امت رضا 6)

 پرطرفدارترین مسافرخانه‌های مشهد نزدیک حرم را در این مطلب ببینید


24 هتل ارزان با ۳ وعده غذا مشهد (لیست کامل)

هتل مشهد با غذا

کمترین قیمت برای دو نفر

نوع برنامه غذایی

هتل جواهری

700 هزار تومان

صبحانه - فولبرد

هتل آفریقا

840 هزار تومان

فقط فولبرد انتخابی

هتل جوادیه

840 هزار تومان

صبحانه - فولبرد

هتل آپارتمان آلتون

900 هزار تومان

صبحانه - فولبرد

هتل میهمان

یک میلیون تومان

صبحانه - فولبرد

هتل آتی

یک میلیون تومان

صبحانه - فولبرد

هتل حافظ

یک میلیون و 100 هزار تومان

صبحانه - فولبرد

هتل آبشار

یک میلیون و 100 هزار تومان

صبحانه - فولبرد

هتل آپارتمان علمدار

یک میلیون و 100 هزار تومان

صبحانه - فولبرد

هتل پارمیدا

یک میلیون و 100 هزار تومان

فقط فولبرد

هتل فجر

یک میلیون و 200 هزار تومان

صبحانه - فولبرد

هتل سراج

یک میلیون و 250 هزار تومان

صبحانه - فولبرد

هتل المپیا

یک میلیون و 320 هزار تومان

صبحانه - فولبرد

هتل نیما

یک میلیون و 320 هزار تومان

صبحانه - فولبرد

هتل مرمر

یک میلیون و 400 هزار تومان

فقط فولبرد

هتل ساوین

یک میلیون و 400 هزار تومان

صبحانه - فولبرد

هتل عماد

یک میلیون و 400 هزار تومان

صبحانه - فولبرد

هتل آپارتمان دیدار

یک میلیون و 490 هزار تومان

صبحانه - فولبرد

هتل لیانا

یک میلیون و 500 هزار تومان

صبحانه - فولبرد

هتل آپارتمان گوهر

یک میلیون و 500 هزار تومان

صبحانه - فولبرد

هتل ابریشم

یک میلیون و 715 هزار تومان

صبحانه - فولبرد

هتل ذاکر

یک میلیون و 800 هزار تومان

صبحانه - فولبرد

هتل طبرستان

یک میلیون و 900 هزار تومان

صبحانه - فولبرد

هتل شباهنگ

یک میلیون و 990 هزار تومان

صبحانه - فولبرد

در میان نزدیک‌ترین هتل‌‌های مشهد به حرم با غذا با شبی دست کم 700 هزار تومان برای دو نفر می‌توانید اتاق رزرو کنید. اگر به هتلی کمی دورتر رضایت دهید، باز هم با فاصله یک‌ربع ماشین سواری تا حرم می‌توانید اتاقی در هتل ارزان با ۳ وعده غذا با قیمتی کمتر از یک میلیون تومان رزرو کنید.

راستی این هتل‌ها به هیچ وجه هتل‌های بی‌کیفیتی نیستند؛ بلکه هتلی‌هایی دو ستاره یا یک ستاره با امکاناتی خوب و قابل قبول محسوب می‌شوند. 

در ادامه به معرفی ارزانترین هتل‌ مشهد با غذا پرداخته‌ایم و چند نمونه از مجموعه‌های اقامتی در محدوده اطراف حرم و یا کمی دورتر از آن را در سطح شهر بررسی کرده‌ایم. براساس تجربه سفر مسافران با تور مشهد و تور مشهد از اصفهان در بسیاری از مواقع، قیمت هتل‌ها از ویلاها، خانه‌ها و آپارتمان‌ها ارزان‌تر درمی‌آید. 

شاید گفتنش بد نباشد که رزرو هتل در کیش با منوی فولبرد هم از جمله مواردی است که موقعیتش خیلی کم پیش می‌آید و بسیاری‌از مسافرها همچنان به‌دنبال آن هستند. با جستجو در لیست تور کیش سال 1403 مطمئنا می‌توانید هتل با صبحانه ناهار شام رزرو کنید. 

هتل جواهری با شبی 700 هزار تومان برای یک نفر

  قیمت اتاق یک تخته (اقامت با صبحانه): شروع از 700 هزار تومان

 قیمت اتاق یک تخته (فولبرد): شروع از 950 هزار تومان

آدرس: خیابان امام رضا، نبش امام رضا 6

هتل ارزان مشهد نزدیک حرم، هتل جواهری

 

برای دیدن قیمت تور هتل جواهر شرق مشهد و جزئیات پکیج کلیک کنید

 

  انواع اتاق‌های یک تخته، دو تخته، سه تخته، چهار تخته و پنج تخته آماده میزبانی از زائرانی است که به‌دنبال هتل ارزان با ۳ وعده غذا و اقامت با صبحانه‌اند. قیمت اتاق‌های هتل جواهری به‌ازای یک شب اقامت حداقل 70۰,۰۰۰ تومان برای اتاق یک تخته با صبحانه رایگان و حداکثر 3 میلیون و 375 هزار تومان برای اتاق پنج نفره با صبحانه، ناهار و شام می‌باشد.

هتل جواهری اقامت در هتل ارزان مشهد با 3 وعده غذایی به‌صورت بوفه را برای شما رقم می‌زند. این هتل فاصله کمی تا حرم داشته و به‌دلیل موقعیت مکانی خوبش سبب دسترسی آسان به جاهای دیدنی مشهد شده است. هتل دو ستاره جواهری از قدیمی‌ترین هتل‌های مشهد است که در سال 1358 فعالیت خود را آغاز کرد و در سال 1394 مورد بازسازی قرار گرفت. این هتل در 6 طبقه بنا شده و 65 باب واحد اقامتی را در خود جای داده است.

هتل آفریقا مشهد با صبحانه و نهار و شام – 880 هزار تومان برای دو نفر

 قیمت اتاق دو تخته (اقامت با صبحانه): شروع از 84۰ هزار تومان

 قیمت اتاق دو تخته (فولبرد): شروع از یک میلیون و 440 هزار تومان

آدرس: خیابان امام رضا، امام رضا ۱۶، نبش چهارراه عنصری

هتل های ارزان قیمت مشهد ، هتل آفریقا مشهد

 

تور اقتصادی با غذا را در تورگردان بگیرید: تور مشهد هتل آفریقا

 

هتل دو ستاره آفریقا از هتل‌های مشهد نزدیک حرم با غذا ارزان در سال 1378 در خیابان عنصری افتتاح شده است. عنصری از خیابان‌های معروف است که به خیابان امام رضا منتهی می‌شود و تا حرم امام رضا با پای پیاده کمتر از ده دقیقه فاصله دارید. 

  هتل آفریقا را می‌توانید هم به صورت اقامت با صبحانه و هم به صورت فولبرد (صبحانه ناهار شام) رزرو نمایید. قیمت هتل آفریقا مشهد به‌ازای هر شب حداقل 840 هزار تومان برای اتاق دو تخته فولبرد و حداکثر 4میلیون و 320 هزار تومان برای سوئیت شش نفره فولبرد است.

هتل آفریقا آخرین‌بار در سال 1394 بازسازی شد و از جدیدترین امکانات اقامتی هتل‌های دو ستاره برخوردار گردید. با اقامت در هتل آفریقا نه تنها به حرم، بلکه به راه آهن و فرودگاه هم دسترسی نزدیکی دارید. با تاکسی کمتر از یک ربع با راه آهن و در کمتر از بیست دقیقه با فرودگاه فاصله دارید. ضمن اینکه هم‌جواری هتل با بازارهای مشهد مثل بازار قماش در خیابان دانش و بازار رضا و نزدیکی به بازارهای هفده شهریور، میهمانانش را حسابی سرگرم کرده است. از هتل آفریقا با پای پیاده می‌توانید 10 دقیقه‌ای خود را به اولین ایستگاه مترو برسانید و به‌راحتی به تمام نقاط شهر نظیر مجتمع گردشگری آرمیتاژ گلشن و پارک ملت مشهد دسترسی داشته باشید.

هتل جوادیه مشهد

 قیمت اتاق دو تخته توئین (اقامت با صبحانه): شروع از 640 هزار ومان
 قیمت اتاق دو تخته توئین (فولبرد): شروع از 840 هزار تومان
آدرس: مشهد، خیابان طبرسی، طبرسی ۲۵

تصویر رستوران هتل جوادیه، هتل ارزان در مشهد با غذا

 

تور مسافرتی برای هر نوع سلیقه‌ای که فکرش را کنید: تور مشهد هتل جوادیه

 

هتل جوادیه در محدوده هیابان طبرسی مشهد با ارائه منوی غذایی باکیفیت، میانگین امتیاز 6.1 را توانسته کسب کند. این هتل دوستاره، اتاق‌های چندتخته را به همراه صبحانه، ناهار و شام به مسافران ارائه می‌کند و حتی با وعده صبحانه هم می‌توانید در اتاق موردنظرتان اقامت داشته باشید. تور هتل جوادیه مشهد را به همراه سه وعده غذا می‌توانید در سایت تورگردان رزرو کنید.

هتل جوادیه در سال 1394 ساخته شد و در 1400 هم مورد بازسازی قرار گرفت. این مجموعه اقامتی، دو ستاره است و شامل 5 طبقه می‌شود. با توجه به پایین بودن هزینه اقامت در این هتل با سه وعده غذا ارزان بوده، برای سفری 4 روزه، هزینه کمتری را برایتان دارد. البته قیمت خوبی که هتل جوادیه دارد، فاکتور دور بودنش از حرم را چندان به چشم نمی‌آید.


بهترین صبحانه مشهد را در بوفه کدام هتل بخوریم؟ معرفی بهترین بوفه صبحانه در هتل‌های مشهد را در این مطلب بخوانید


آلتون؛ هتل آپارتمان مشهد نزدیک حرم ارزان با غذا

 قیمت ارزان‌ترین اتاق هتل با غذا: شروع از 900 هزار تومان

  آدرس: مشهد، خیابان شیرازی، شیرازی ۲۱

هتل آپارتمان آلتون مشهد

 

یک تور اقتصادی با غذا برای تمام روزهای سفرتان بگیرید تور هتل آپارتمان آلتون مشهد از تهران

 

هتل آپارتمان آلتون یک هتل آپارتمان ارزان با غذا در مشهد است. این هتل در طبقه منفی یک، رستوران دارد و با کیفیت غذاهای خوبش، میزبانی خوب برای مسافرانی است که هتل‌های مشهد نزدیک حرم با غذا را ترجیح می‌دهند. کمترین قیمت برای اقامت یک شب در هتل آپارتمان آلتون مشهد با 3 وعده غذا، 900 هزار تومان است که در نوع خودش، گزینه اقامتی بسیار اقتصادی به‌حساب می‌آید. لیست کامل ارزان‌ترین و لوکس‌ترین هتل آپارتمان‌های مشهد نزدیک حرم را می‌توانید در مطلبی دیگر از تورگردان ببینید.

موقعیت قرارگیری این مجموعه اقامتی در اطراف میدان شهدا و خیابان شیرازی است. خیابان شیرازی از محله‌های نزدیک‌به بارگاه ملکوتی امام رضا (ع) است و با چند دقیقه پیاده‌روی می‌توانید خودتان را به حرم برسانید. در نزدیکی همین هتل، متروی خط شهدا قرار دارد و برای دسترسی‌به جاهای تفریحی مشهد می‌توانید از این خط مترو استفاده کنید و جابجا شوید.

هتل میهمان از هتل‌های مشهد نزدیک حرم با غذا

 قیمت اتاق دو تخته (فولبرد): شروع از یک میلیون تومان

آدرس: خیابان امام رضا، امام رضا ۴۰، پلاک ۲۷

هتل یک‌ ستاره میهمان از جمله هتل‌های مشهد نزدیک حرم با غذاست

 

هتل با 3 وعده غذا و بلیط هواپیمایی دوطرفه را در تورگردان رزرو کنید: تور مشهد هتل میهمان

 

هتل یک‌ ستاره میهمان از جمله هتل‌های مشهد نزدیک حرم با غذاست. این هتل از امکانات بهتری در مقایسه‌با هتل‌ آپارتمان‌های ارزان برخوردار است. این هتل با داشتن امکانات سرمایشی مثل کولر گازی و لوازم گرمایشی، در همه فصل‌ها به‌خوبی از مسافران و زائران رضوی استقبال می‌کند. با نیم‌ساعت پیاده‌روی از هتل میهمان می‌توانید به حرم امام رضا برسید و خیالتان از بابت راحت بودن دسترسی‌به اماکن مذهبی مشهد جمع باشد.

هتل میهمان جزو هتل‌های نوپاست؛ زیرا تاریخ شروع فعالیت آن، سال 90 بود. درست 7 سال بعد از این تاریخ، مراحل بازسازی آن برای بهینه‌تر کردن کیفیت خدماتش انجام شد. 


این بار متفاوت سفر کنید: هتل‌های سلف سرویس مشهد نزدیک حرم کدامند؟


هتل آتی مشهد


قیمت اتاق دو تخته (اقامت با صبحانه): شروع از 800 هزار تومان
قیمت اتاق دو تخته (فولبرد): شروع از یک میلیون تومان

آدرس: مشهد، خیابان امام رضا، امام رضا ۳۲، نبش چهارراه دوم

تصویر رستوران هتل آتی (هتل ارزان با ۳ وعده غذا)

 

این بسته سفر، هر چه بخواهید دارد. برای رزرو کلیک کنید: تور مشهد هتل آتی


هتل دو ستاره و تاپ هتل آتی، یکی از هتل‌های مشهد با غذاست که قیمت ارزانی هم دارد. برای سرو صبحانه، ساعت‌های 8 الی 9:30 صبح، برای سرو ناهار از ساعت 13 الی 14:30 و به منظور سرو شام در رستوران از ساعت 20 الی 21:30، زمان در نظر گرفته شده است و مسافران در خارج از این بازه‌های اعلامی نمی‌توانند برای سرو وعده‌های غذایی خود اقدام کنند. از نظر قدمت بنا، هتل آتی در سال 87 ساخته شده و نسبتا امکانات تمیزی هم برای پذیرایی از مسافران و استراحت دارد. بنای هتل شامل 5 طبقه است و تمامی واحدهای آن به حمام، کمد لباس، چای‌ساز و لوازم بهداشتی مجهز هستند.

هتل آتی، سوئیت ندارد، اما با رزرو اتاق‌های چهار تخته می‌توان برای ظرفیت‌های بالا، اتاقی بزرگ با امکانات کافی رزرو کرد. 


هتل‌های تمیز مشهد کدامند؟ ( پیشنهادهای قیمت‌مناسب)


هتل حافظ مشهد

قیمت اتاق دو تخته (با صبحانه): شروع از 880 هزار تومان
قیمت اتاق دو تخته (صبحانه + ناهار + شام): شروع از یک میلیون و 100 هزار تومان
آدرس: مشهد، خیابان خسروی نو، نبش اندرزگو ۱۴

تصویر هتل حافظ، هتل ارزان با ۳ وعده غذا نزدیک حرم امام رضا

 

این هتل، هم ارزان است و هم نزدیک به حرم امام رضا. برای رزرو کافیست کلیک کنید: تور مشهد هتل حافظ

 

توضیحات هتل ارزان با ۳ وعده غذا نزدیک حرم امام رضا درباره هتل حافظ است. این مجموعه اقامتی دو ستاره، همه آنچه را که می‌خواهید یک‌جا داشته باشید، دارد. هتل حافظ، 51 واحد اقامتی را در 6 طبقه از بنای خود دارد و اتاق‌های آن به صورت چندتخته قابل رزرو هستند. آخرین بازسازی هتل حافظ در سال 1397 بود و به‌واسطه قرارگیری در خیابان معروف خسروی نو، در کمتر از 10 دقیقه می‌توانید خودتان را به حرم برسانید. نزدیکی به مراکز خرید هم باعث شده که با صرف زمانی بسیار کوتاه به هر فروشگاهی که می‌خواهید دسترسی داشته باشید. 


جذاب‌ترین پیشنهادها اینجاست: هتل‌های نوساز و تازه تاسیس مشهد با سن کمتر از 5 سال!


اتاق‌های هتل حافظ در بسیاری از اوقات، مشمول تخفیف می‌شوند و برای همین، ارزانی آن‌ها واقعی است. بعد از تماس با پشتیبانی تورگردان می‌توانید اتاق‌های آن را به همراه سه وعده غذا یا فقط وعده صبحانه رزرو کنید. پس معطل چه هستید؟

هتل آبشار؛ هتل مشهد نزدیک حرم با غذا ارزان

 قیمت اتاق دو تخته (فولبرد انتخابی): شروع از یک میلیون و 100 هزار تومان

آدرس: امام رضا ۵، چهنو ۱۰

راه‌های دسترسی 

هتل آبشار مشهد

 

با یک کلیک جزئیات تور مشهد هتل آبشار و قیمت آن را ببینید

 

  رنج قیمتی هتل آبشار از یک میلیون و 100 هزار تومان برای اتاق دو تخته فولبرد شروع شده و سقف آن تا چهار تومان برای آپارتمان پنج نفره فولبرد ادامه پیدا می‌کند.

به جرئت می‌توانیم بگوییم تاثیری که انتخاب هتل‌های مشهد نزدیک حرم با غذا ارزان در لذت سفر دارد، در هیچ چیز دیگری نیست. هتل آبشار یکی از همین انتخاب‌های خوب است؛ چرا که این هتل دو ستاره هم نزدیک‌به حرم امام رضاست و هم می‌توانید اتاق با 3 وعده غذایی صبحانه، ناهار و شام (فولبرد) را رزرو کنید. علاوه‌براین، هتل آبشار برای 4 نفر و بیشتر هم ظرفیت دارد.


از بهترین هتل‌های فولبرد مشهد بخوانید


مهمانپذیر علمدار، یکی‌از هتل‌های مشهد نزدیک حرم با غذا

  قیمت اتاق دو تخته دبل (اقامت با صبحانه): شروع از یک میلیون تومان

 قیمت اتاق دو تخته (فولبرد): شروع از یک میلیون و 100 هزار تومان

آدرس:  خیابان امام رضا 5، چهنو 6

هتل ارزان مشهد با غذا و نزدیک حرم، مهمانپذیر علمدار مشهد

 

جهت مشاهده قیمت و خرید تور مشهد هتل علمدار کلیک کنید

 

  قیمت اتاق‌های مهمانپذیر علمدار مشهد به‌ازای هر شب اقامت حداقل یک‌میلیون تومان برای اتاق دو تخته دبل با صبحانه و حداکثر یک میلیون و 100 هزار تومان برای اتاق چهار تخته با صبحانه، ناهار و شام می‌باشد. 

مهمانپذیر علمدار از نظر موقعیت مکانی، تنها یک کوچه با خیابان با هتل آبشار فرق دارد و قیمت هر دوی آن‌ها در  سال 1403 حدودا یکسان ست. اگر با این اختلاف قیمتی مشکلی ندارید، مهمانپذیر علمدار به‌عنوان هتل مشهد نزدیک حرم با غذا، انتخاب بهتری است.

یکی‌از هتل‌های ارزان مشهد با 3 وعده غذایی، مهمانپذیر علمدار است که نسبت‌به دیگر هتل‌ها فاصله بسیار کمی با حرم دارد. این هتل دو ستاره دارای 4 طبقه و 34 باب واحد اقامتی است که به‌صورت اقامت با صبحانه یا صبحانه، ناهار و شام با منوی انتخابی قابل رزرو است. در این هتل، اتاق‌های متنوعی نظیر دو تخته دبل، سه تخته و چهار تخته وجود دارد که با امکانات رفاهی مورد نیاز تجهیز شده‌اند. این هتل فاقد پارکینگ است، اما می‌توانید به راحتی از پارکینگ‌های اطراف حرم استفاده کنید.

هتل پارمیدا مشهد

قیمت اتاق دو تخته دبل (با صبحانه): شروع از 500 هزار تومان
قیمت اتاق دو تخته دبل (صبحانه، ناهار و شام): شروع از یک میلیون و 100 هزار تومان 
آدرس: مشهد، خیابان امام رضا، امام رضا ۲۴

هتل پارمیدا مشهد برای برای رزرو سوئیت مشهد ارزان با غذا

 

سفری که باب میل‌تان خواهد شد، اینجاست. کلیک کنید: تور هتل پارمیدا مشهد

 

ارائه سه وعده غذا با قیمتی ارزان تا کمتر از دو میلیون تومان، اصلی‌ترین ویژگی هتل پارمیدا است. مجموعه پارمیدا، سه ستاره است و فعالیتش از سال 1388 شروع شد. هتل پارمیدا 90 واحد اقامتی در 5 طبقه دارد. برای رزرو سوئیت مشهد ارزان، هتل پارمیدا شرایط لازم را دارد. سوئیت چهار تخته و پنج تخته، امکانات بیشتر و فضایی بزرگتر نسبت به اتاق‌های عادی دارند. برای سفرهای گروهی به مشهد و سرو صبحانه، ناهار و شام، سوئیت‌های مجموعه پارمیدا، امکانات و شرایط موردنظرتان را به خوبی می‌توانند فراهم کنند.

خوبی انتخاب هتل پارمیدا این است که یک نوبت رایگان استخر هم دارید، به‌خصوص اگر در فصل تابستان به مشهد سفر کنید و هوا، هوای آبتنی باشد.


برای آب‌تنی روی این هتل‌های استخردار مشهد حساب باز کنید


هتل فجر مشهد

قیمت اتاق دوتخته (با صبحانه): شروع از یک میلیون تومان
قیمت اتاق دو تخته (با سه وعده غذا): شروع از یک میلیون و 200 هزار تومان
آدرس: مشهد، خیابان امام رضا، امام رضا ۱۶، نبش عنصری ۹

هتل فجر از آپارتمان های ارزان با غذا در مشهد

 

کلیک کنید و تور برای آپارتمان ارزان با غذا بگیرید: تور هتل فجر مشهد

 

قدمت بالا و در عین حال، ارزانی آپارتمان با غذا در مشهد، هتل دو ستاره فجر را به یک گزینه همواره موردپسند برای سفرهای خانوادگی تبدیل کرده است. به صرفه بودن آپارتمان‌ها درهتل فجر به قدری هست که با کمتر از سه میلیون تومان هم بتوانید برای همسفران‌تان، اتاقی بزرگ و دلباز بگیرید.

منوی هتل فجر فولبرد است و با رزرو سوئیت یا اتاق چندتخته می‌توانید سه وعده صبحانه، ناهار و شام را داشته باشید و فقط به فکر گشت‌وگذار در قلب مشهد باشید. در نظر داشته باشید که برای سرو وعده‌های ناهار و شام در هتل فجر نمی‌توانید روی محیط تمیز اتاق‌تان حساب باز کنید؛ چون که سرو دو وعده غذا فقط در محیط رستوران امکانپذیر است. 

حالا که حرف از قدمت بالای هتل فجر شد، باید بگوییم که این هتل در سال 77 ساخته شده و آخرین بازسازی آن هم در سال 99 بود. پارکینگ آن، ظرفیت نگهداری از 15 خودرو را دارد و برای اینکه خودروی شخصی‌تان را نگهدارید، نیازی به پرداخت هزینه نیست.


اگر دلتان خواست کمی بیشتر هزینه کنید، یک روز را به رستوران‌های هتل درویشی مشهد سر بزنید و یک وعده‌ی غذایی پرتجمل نوش جان کنید


 

هتل سراج مشهد؛ قیمت مناسب و با 3 وعده غذا

قیمت اتاق دو تخته فولبرد: شروع از یک میلیون و 210 هزار تومان
آدرس: مشهد، خیابان طبرسی، طبرسی ۱۶

تصویر غذاخوری هتل سراج از هتل های مشهد نزدیک حرم با غذا

 

هر سه وعده غذا را در این تور دریافت می‌کنید: تور مشهد هتل سراج

 

از محدوده خیابان طبرسی تا ورودی شیخ طبرسی حرم امام رضا، 6 دقیقه فاصله است. همچنین وقتی که در اتاقی از این مجموعه اقامت دارید، چشم‌انداز حرم از پنجره قابل مشاهده است. هتل سراج جزو مجموعه‌های ارزان با سه وعده غذاست که در اکثر مواقع، تخفیف‌ها بر روی قیمت نهایی آن‌ها اعمال می‌شود. واحدهای هتل سراج شامل اتاق‌های چندتخته با ظرفیت بالا و سوئیت‌ها با فضایی نسبتا بزرگ هستند. این هتل دو ستاره است و تمامی اتاق‌ها و آپارتمان‌های آن در 6 طبقه تعبیه شده‌اند.

هتل سراج، نه آنچنان قدیمی است و نه آنچنان که انتظار می‌رود، تازه‌تاسیس و نوساز است. این اقامتگاه در سال 94 افتتاح شده و رنج قیمتی آن در مقایسه با هتل‌های هم‌ساختش، واقعا به صرفه و ارزان است. 

هتل المپیا مشهد

قیمت اتاق دو تخته (فولبرد): شروع از یک میلیون و 320 هزار تومان
آدرس: مشهد، خیابان امام رضا، امام رضا ۸، نبش تقاطع دوم

تصویر هتل المپیا از هتل های مشهد نزدیک حرم با غذا

 

این تور هم به صرفه است و هم سه وعده ناهار دارد: تور هتل المپیا مشهد

 

هتل المپیا جزو آن مجموعه‌های اقامتی نوساز، نزدیک به حرم و با غذاست. هتل المپیا، دو ستاره دارد و واحدهای اقامتی آن از نوع چندتخته است. این هتل دارای امکانات رفاهی مناسب نظیر رستوران با طبخ غذاهای ایرانی، فرنگی، سنتی، فست فود و عربی بوده و آماده پذیرایی و خدمت‌رسانی به زائرین گرامی حضرت ثامن الحجج (ع) است. علاوه‌بر محیط بزرگ رستوران، این هتل به دلیل فاصله نزدیکی که به حرم دارد، موردپسند مسافران واقع شده است. 

افتتاحیه هتل المپیا در سال 1390 بود و هفت سال بعد هم مورد بازسازی قرار گرفت. اتاق دو تخته و سه تخته این هتل با سه وعده غذای صبحانه، ناهار و شام قابل رزرو هستند. با توجه به تعداد ظرفیت و نوع اتاقی که انتخاب می‌کنید، فضا می‌تواند بزرگ باشد یا متناسب با ظرفیت کمی که انتخاب کردید.

هتل نیما مشهد

قیمت اتاق دو تخته فولبرد: شروع از یک میلیون و 320 هزار تومان
آدرس: مشهد، خیابان طبرسی، بین طبرسی ۲۵ و ۲۷

تصویر غذای سرو شده در هتل نیما مشهد

 

این تور خوش‌قیمت است: تور هتل نیما مشهد

 

با اینکه هتل نیما سه ستاره است و انتظار می‌رود که کلاس قیمتی بالاتری داشته باشد، اما برای اجاره اتاق ارزان با غذا در مشهد، بهترین پیشنهاد قیمتی را دارد. هتل نیما در سال 89 افتتاح شد و در سال 96 هم مورد بازسازی قرار گرفت. از نظر زمانی، هتل نیما تا ورودی شیخ طبسی حرم، کمتر از 10 دقیقه فاصله است. با اجاره اتاق‌های این مجموعه به امکاناتی مانند حمام، یخچال، لوازم بهداشتی، تلویزیون، اینترنت و شبکه پخش فیلم دسترسی دارید.

تصویر هتل نیما برای برای اجاره اتاق ارزان با غذا در مشهد

هتل مرمر مشهد ( یک ستاره و 700 هزار تومان برای هر نفر)

 

 اتاق دو تخته (اقامت با صبحانه): شروع از 880 هزار تومان

 قیمت اتاق دو تخته (فولبرد): شروع از یک میلیون و 100 هزار تومان

  آدرس: خیابان امام رضا (ع)، امام رضا ۶۴، نبش چهار راه اول

هتل زیر 200 تومان مشهد، هتل مرمر مشهد

 

جهت مشاهده قیمت و رزرو تور هتل مرمر مشهد کلیک کنید

 

هتل مرمر در لیست هتل‌های مشهد نزدیک حرم همراه با غذا قرار می‌گیرد. در واقع اگر می‌خواهید محل اقامتتان نزدیک‌به حرم باشد، 3 وعده غذایی ارائه بدهد و هم هزینه کمی پرداخت کنید، هتل مرمر بهترین انتخاب است. این هتل در خیابان امام رضا 8 واقع شده تا ورودی باب الرضا حرم، حدود 10 دقیقه پیاده‌روی دارد. این هتل نسبتا تازه تاسیس بوده و در سال 1394 افتتاح شده است.

  در این هتل انواع اتاق‌های دو تخته، سه تخته، چهار تخته و سوئیت یکخوابه پنج نفره به‌چشم‌می‌خورد که هم به صورت اقامت با صبحانه و هم فولبرد قابل رزرو است.

  قیمت اتاق‌های هتل مرمر مشهد به‌ازای هر شب اقامت حداقل 880 هزار تومان برای اتاق دو تخته با صبحانه رایگان و حداکثر دو میلیون و 750 هزار تومان برای اتاق پنج تخته فولبرد است.


این مطلب را هم می‌پسندید: بهترین هتل مشهد از نظر غذا (100 درصد تضمین‌شده)


هتل ساوین (سه‌ستاره، نزدیک به حرم و با غذا)

قیمت اتاق دو تخته (با صبحانه): شروع از یک میلیون و 400 هزار تومان
قیمت اتاق دو تخته (فولبرد): شروع از یک میلیون و 760 هزار تومان
آدرس: مشهد، خیابان امام رضا ۱۲، نبش حنایی ۶

تصویر رستوران هتل ساوین از پرطرفدارترین هتل‌های ارزان با ۳ وعده غذا نزدیک حرم امام رضا

 

تور مسافرتی به‌صرفه با غذای سلف سرویس در هتل می‌پسندید؟ کلیک کنید: تور هتل ساوین مشهد


کمتر پیش می‌آید که هتل‌های سه ستاره در رده‌بندی هتل‌های ارزان در محدوده اطراف حرم قرار بگیرند که اتاق‌های‌شان با سه وعده غذا قابل رزرو باشد. هتل ساوین یکی از هتل‌های سه ستاره است که اتاق‌های آن را می‌توان به همراه صبحانه، ناهار و شام رزرو کرد. این مجموعه اقامتی در سال 97 تاسیس شده و به دلیل نزدیک بودنش به حرم، یکی از پرطرفدارترین هتل‌های ارزان با ۳ وعده غذا نزدیک حرم امام رضاست. 

برای سرو غذا در وعده‌های ناهار، شام و حتی صبحانه، رستوران هتل ساوین با ظرفیت حداکثری 90 نفر از مهمانان و زائران رضوی پذیرایی می‌کند. رستوران اصلی در طبقه منهای یک و منهای دو قرار دارد و روی کیفیت بالای غذاهای ایرانی آن می‌توان حسابی ویژه باز کرد. سلف سرویس بودن غذاهای رستوران، هتل ساوین را به یک گزینه اقامتی باب میل برای مسافران تبدیل کرده است.

با استفاده از لیست بهترین هتل‌های سه ستاره مشهد می‌توانید قیمت هتل ساوین را مقایسه کنید.

هتل عماد مشهد

قیمت اتاق دو تخته (با صبحانه): شروع از یک میلیون و 200 هزار تومان
قیمت اتاق دو تخته (فولبرد): شروع از یک میلیون و 400 هزار تومان
آدرس: مشهد، میدان طبرسی، کوچه نوغان، نبش نوغان ۵

تصویر رستوران هتل عماد مشهد با غذا

 

پبشنهادهای به‌صرفه‌ای داریم، کلیک کنید: تور مشهد هتل عماد از تهران

 

همانقدر که انتظار می‌رود یک اقامتگاه چهار ستاره، یکی از گران‌ترین هتل‌های مشهد باشد، نمی‌توان باور کرد که هتل چهارستاره و فولبرد با قیمتی کمتر از دو میلیون تومان اتاقی برای اجاره با صبحانه، ناهار و شام داشته باشد. هتل عماد همان مجموعه چهار ستاره است که اتاق فولبرد آن همواره شامل تخفیف می‌شود و زائران رضوی می‌توانند با قیمتی به‌صرفه، بهترین اتاق فولبرد و البته ارزان را انتخاب کنند. هر چه از تخفیف‌های استثنائی این هتل بگوییم، کم گفته‌ایم. 

در کنار تمامی چیزهایی که برای توصیف هتل عماد گفتیم، موقعیت مکانی خوب را هم به لیست خوبی‌هایش می‌بایست اضافه کنید. تا ورودی شیخ طبرسی حرم، کمتر از 10 دقیقه فاصله است و با چند قدم پیاده‌روی به بارگاه ملکوتی حضرت می‌رسید. بنای هتل عماد شاید آنقدر که باید خوش‌ساخت باشد و امکانات جدید در آن به کار رفته باشد، کمتر از حد انتظار است. همین موضوع، علت پایین بودن قیمت آن را برای اجاره اتاق با 3 وعده غذا و ارزان توجیه می‌کند.

نمای هتل عماد مشهد

هتل آپارتمان دیدار مشهد نزدیک حرم ارزان با غذا

  قیمت سوئیت دو تخته (فولبرد): شروع از یک میلیون و 490 هزار تومان

 قیمت آپارتمان یک خوابه دو نفره (فولبرد): شروع از یک میلیون و 490 هزار تومان

آدرس: خیابان امام رضا 6، تقاطع اول سمت راست

هتل آپارتمان ارزان مشهد، هتل آپارتمان دیدار مشهد

 

تور برای هتل‌های ارزان با 3 وعده غذا را اینجا رزرو کنید: تور مشهد هتل دیدار

 

  قیمت این هتل به‌ازای هر شب حداقل 660 هزار تومان برای سوئیت دو تخته بدون وعده غذایی و حداکثر چهار میلیون و 450 هزار تومان برای آپارتمان دو خوابه شش نفره فولبرد می‌باشد. 

اگر می‌خواهید در یک هتل آپارتمان ارزان مشهد اقامت داشته باشید و هزینه بسیار پایینی را پرداخت کنید، هتل آپارتمان دیدار را به شما پیشنهاد می‌دهیم. این هتل آپارتمان در سال 1387 فعالیت خود را آغاز کرد و در سال 1390 به منظور افزایش و بهبود سطح کیفی خدمات و امکاناتش مورد بازسازی قرار گرفت. هتل دیدار در خیابان امام رضا 6 واقع شده و به حرم بسیار نزدیک است. به‌طوری که با کمتر از 8 دقیقه پیاده‌روی، گنبد طلایی را زیارت خواهید کرد. علاوه‌براین به بازار رضا و مراکز خرید هفده شهریور از جاهای دیدنی نزدیک حرم امام رضا نیز دسترسی آسانی دارد.

همچنین علاوه‌بر نزدیک بودن به حرم، اقامت فولبرد نیز از دیگر مزایای این هتل ارزان با غذا به‌شمار می‌رود. به‌طوری که می‌توانید هم به‌صورت فولبرد و هم بدون وعده غذایی برای رزرو هتل دیدار اقدام کنید.

اگر اتاقی ارزان و بدون وعده غذایی رزرو کردید، برای انتخاب غذا از لیست بهترین رستوران‌های نزدیک حرم امام رضا استفاده کنید.

هتل لیانا، تاپ‌ترین هتل دوستاره مشهد با غذا

قیمت اتاق دو تخته دبل (اقامت با صبحانه): شروع از یک میلیون و 200 هزار تومان
قیمت اتاق دو تخته دبل (فولبرد): شروع از یک میلیون و 500 هزار تومان
آدرس: مشهد، خیابان امام رضا، امام رضا ۳۲

تصویر رستوران هتل لیانا مشهد برای سرو غذا

 

با این بسته سفر در تاپ‌ترین هتل دوستاره مشهد به‌همراه سه وعده غذا اقامت دارید: تور مشهد هتل لیانا

 

اگر به کیفیت غذا اهمیت می‌دهید و در عین حال ارزانی اقامت در هتل‌های مشهد با سه وعده اولویت‌تان است، هتل دو ستاره لیانا خواسته‌های شما را برآورده می‌کند. نسبت قیمت به امکانات و ارائه سه وعده در هتل لیانا اثبات می‌کند که این مجموعه از هتل‌های ارزان با غذا به حساب می‌آید. مجموعه لیانا در سال 1392 افتتاح شد و آخرین بازسازی آن هم در سال 1401 بود. 

برای سرو هر وعده غذایی در هتل لیانا می‌بایست به رستوران هتل در طبقه همکف بروید. منوی آن شامل غذاهای ایرانی است و کیفیت ناهار و شام طبق تجربه مسافرها، فوق‌العاده است. 

هتل آپارتمان گوهر؛ آخرین هتل آپارتمان مشهد نزدیک حرم با غذا

  قیمت اتاق دو تخته دبل (اقامت باصبحانه): شروع از یک میلیون و 10۰ تومان

  قیمت اتاق دو تخته دبل (فولبرد بوفه): شروع از یک میلیون و 500 هزار تومان

  آدرس: امام رضا ۵, چهنو ۲

هتل آپارتمان گوهر مشهد
هتل آپارتمان گوهر مشهد
 

فروش ویژه تور مشهد ویژه هتل‌های نزدیک حرم: تور مشهد هتل آپارتمان گوهر (هوایی)

 

بعد از هتل آپارتمان دیدار، هتل آپارتمان علمدار و هتل آپارتمان قصر آیدین اگر بخواهیم یک «هتل آپارتمان مشهد نزدیک حرم ارزان با غذا» نام ببریم، مجموعه اقامتی گوهر است. هتل آپارتمان گوهر، فقط دو کوچه با فلکه آب یا همان میدان بیت‌المقدس فاصله دارد و از میدان بیت‌المقدس هم چشم انداز حرم دیده می‌شود. باتوجه‌به اینکه هتل آپارتمان در کوچه داخل امام رضاست، با باز کردن پنجره اتاق‌ها می‌توانید کوچه و خیابان را ببینید. طبق نظرات مسافران، کیفیت 3 وعده غذای آن، خوب و مورد تایید بوده و تنوع سالادها زیاد است. 

هتل ابریشم مشهد؛ دوستاره، نزدیک به حرم با غذا

قیمت اتاق دو تخته (با صبحانه): شروع از یک میلیون و 275 هزار تومان
قیمت اتاق دو تخته (فولبرد): شروع از یک میلیون و 715 هزار تومان
آدرس: مشهد، خیابان امام رضا، امام رضا ۲، کوچه کربلا

هتل ابریشم مشهد از ارزانترین هتل های مشهد نزدیک حرم با غذا

 

تور برای اقامت در هتلی با سه وعده غذا می‌خواهید؟ کلیک کنید: تور مشهد هتل ابریشم

 

هتل ابریشم در اصلی‌ترین خیابان نزدیک به حرم، یکی از گزینه‌های پیشنهادی برای رزرو هتل ارزان با ۳ وعده غذاست. این هتل، دو ستاره است و در سال 85 افتتاح شد. آخرین بازسازی آن به سال 96 برمی‌گردد. واحدهای اقامتی آن شامل اتاق‌های دوتخته، سه‌تخته، چهارتخته و همچنین آپارتمان یکخوابه برای ظرفیت چهارنفر است. اگر خانوادگی سفر می‌کنید، آپارتمان دوخوابه با ظرفیت پنج نفر می‌تواند محیطی لذت‌بخش برای استراحت و گذراندن اوقات فراغتتان باشد. 

اتاق‌هایی که در هتل ابریشم به صورت فولبرد قابل رزرو هستند، خدمات سرو صبحانه، ناهار و شام آن‌ها در رستوران و طبقه همکف انجام می‌شود. 

هتل ذاکر، هتلی ارزان با ۳ وعده غذا نزدیک حرم امام رضا

  قیمت اتاق دو تخته دبل (اقامت با صبحانه) شروع از یک میلیون و 600 هزار تومان

 قیمت اتاق دو تخته دبل (فولبرد): شروع از یک میلیون و 800 هزار تومان

آدرس: خیابان امام رضا، امام رضا ۱۸

هتل ذاکر مشهد

 

با 15% تخفیف رزرو کنید: تور مشهد هتل ذاکر (هوایی)

 

اگر به‌دنبال هتل ارزان مشهد با غذا هستید، بهتر است هتل‌ فولبرد و ارزان‌قیمتی مثل هتل ذاکر را انتخاب کنید. البته ناگفته نماند که اگر دوست ندارید اتاق با سه وعده غذایی صبحانه، ناهار و شام را رزرو کنید، هنوز هم این هتل، گزینه مناسبی برای شماست؛ چون امکان رزرو اتاق دو تخته دبل، سه تخته و چهار تخته تنها با رزرو صبحانه امکانپذیر است. 

  قیمت هتل ذاکر مشهد برای اقامت دو نفر از یک میلیون و 600 هزار تومان شروع می‌شود و تا سقف سه میلیون تومان برای اتاق چهارتخته با 3 وعده غذایی ادامه پیدا می‌‌کند.

این هتل در فاصله‌ بیشتر از یک کیلومتری حرم امام رضا واقع شده و اتاق‌های آن رو به کوچه است. به‌همین‌خاطر، مسافرانی که این هتل را رزرو می‌کنند، از آرامش و اوقات فراغتشان در اقامتگاه خود لذت می‌برند. 

طبرستان؛ هتلی تازه‌تاسیس با غذا در مشهد

قیمت اتاق دوتخته (با صبحانه): شروع از یک میلیون و 300 هزار تومان
قیمت اتاق دو تخته (با منوی فولبرد بوفه): شروع از یک میلیون و 900 هزار تومان
آدرس: مشهد، خیابان شیرازی، شیرازی ۳، کوچه ملاهاشم
مسیریابی

طبرستان؛ هتلی تازه‌تاسیس با غذا در مشهد

 

تور ارزان مشهد با ویوی حرم امام رضا بگیرید: تور هتل طبرستان مشهد

 

هتل طبرستان، هتلی تازه‌تاسیس در مشهد است که سه وعده غذایی صبحانه، ناهار و شام را برای واحدهای اقامتی خود ارائه می‌کند. این هتل، دو ستاره است، 5 طبقه دارد و اتاق‌های آن به صورت چندتخته برای ظرفیت‌های دو، سه و چهارنفره قابل رزرو هستند. از نظر نزدیکی به حرم، هتل طبرستان تا بارگاه ملکوتی از ورودی خیابان شیرازی، 2 دقیقه با ماشین فاصله است. 

ویوی اتاق‌های ارزان با سه وعده در هتل طبرستان، رو به حرم است. وسایل نو و کاملا تمیز، بنای تازه ساختمان و البته قیمت خوب، هتل طبرستان را به یک گزینه اقامتی خوب در میان لیست ارزان‌ترین هتل‌های مشهد با غذاست.

شباهنگ؛ آخرین هتل ارزان با ۳ وعده غذا نزدیک حرم امام رضا

  قیمت اتاق دو تخته دبل (اقامت با صبحانه): شروع از یک میلیون و 600 هزار تومان

 قیمت اتاق دو تخته دبل (فولبرد): شروع از یک میلیون و 995 هزار تومان

آدرس: مشهد، خیابان امام رضا، امام رضا ۵ ،پلاک ۲۶

هتل شباهنگ؛ هتل ارزان با ۳ وعده غذا نزدیک حرم امام رضا

 

خوش‌قیمت‌ترین تور مسافرتی اینجاست تور مشهد هتل شباهنگ

 

هتل شباهنگ را هم می‌توانیم جزو هتل‌های ارزان مشهد با 3 وعده غذا بدانیم. این مجموعه اقامتی در خیابان‌ امام رضا و نزدیک‌به بارگاه ملکوتی امام رضا قرار دارد و از نظر دسترسی‌به مراکز دیدنی اطراف حرم و جاهای دیدنی اطراف مشهد می‌توانید حسابی ویژه روی آن باز کنید. 

روبان افتتاحیه هتل شباهنگ در سال 85 بریده شد و آخرین بازسازی آن هم به سال 94 برمی‌گردد. شمار اتاق‌های این مجموعه اقامتی به 52 واحد می‌رسد که در 6 طبقه قرار گرفته‌اند. باتوجه‌به سایر هتل‌های ارزان مشهد با غذا که معرفی کردیم، هتل شباهنگ انتخاب بهتری است؛ زیرا علاوه‌بر قیمت‌مناسبش، به حرم هم نزدیک بوده و شرایطی ویژه را برای زائران و مسافران رقم می‌زند.
 

تصویری از هتل شباهنگ؛ هتل ارزان با ۳ وعده غذا نزدیک حرم امام رضا

وضعیت آب و هوا
خلاصه مقاله

هتل های ارزان ۳ وعده غذا در مشهد شامل جواهری، آفریقا، جوادیه و هتل آپارتمان آلتون است. در میان هتل‌های نزدیک به حرم همراه با غذا با شبی دست کم 350 هزار تومان می‌توانید برای هر نفر اتاق رزرو کنید. این هتل‌ها به هیچ وجه هتل‌های کم‌امکاناتی نیستند؛ بلکه هتل‌هایی دو ستاره، سه ستاه و حتی چهار ستاره با امکاناتی خوب و قابل قبول محسوب می‌شوند. در این مطلب با هتل ارزان مشهد با غذا برای سه وعده بیشتر آشنا خواهید شد.

انتشار :  14 اسفند 1400 به روزرسانی :  18 تیر 1403 نویسنده :   عفیفه خدنگی
تصاویر مرتبط
هتل های ارزان قیمت مشهد ، هتل آفریقا مشهد
  • هتل های ارزان قیمت مشهد ، هتل آفریقا مشهد
  • هتل ارزان مشهد با غذا و نزدیک حرم، مهمانپذیر علمدار مشهد
  • هتل ارزان مشهد نزدیک حرم، هتل جواهری
  • هتل آپارتمان ارزان مشهد، هتل آپارتمان دیدار مشهد
  • هتل زیر 200 تومان مشهد، هتل مرمر مشهد
  • هتل آبشار مشهد
  • هتل ذاکر مشهد
  • هتل آپارتمان گوهر مشهد
  • هتل آپارتمان آلتون مشهد
  • تصویری از هتل شباهنگ؛ هتل ارزان با ۳ وعده غذا نزدیک حرم امام رضا
  • هتل شباهنگ؛ هتل ارزان با ۳ وعده غذا نزدیک حرم امام رضا
  • هتل یک‌ ستاره میهمان از جمله هتل‌های مشهد نزدیک حرم با غذاست
  • تصویر غذاخوری هتل سراج از هتل های مشهد نزدیک حرم با غذا
  • تصویر رستوران هتل عماد مشهد با غذا
  • هتل ابریشم مشهد از ارزانترین هتل های مشهد نزدیک حرم با غذا
  • تصویر هتل نیما برای برای اجاره اتاق ارزان با غذا در مشهد
  • هتل فجر از آپارتمان های ارزان با غذا در مشهد
  • تصویر رستوران هتل جوادیه، هتل ارزان در مشهد با غذا
  • طبرستان؛ هتلی تازه‌تاسیس با غذا در مشهد
  • تصویر هتل حافظ، هتل ارزان با ۳ وعده غذا نزدیک حرم امام رضا
  • تصویر غذای سرو شده در هتل نیما مشهد
  • نمای هتل عماد مشهد
  • هتل پارمیدا مشهد برای برای رزرو سوئیت مشهد ارزان با غذا
  • تصویر رستوران هتل آتی (هتل ارزان با ۳ وعده غذا)
  • تصویر رستوران هتل لیانا مشهد برای سرو غذا
  • تصویر هتل المپیا از هتل های مشهد نزدیک حرم با غذا
  • تصویر رستوران هتل ساوین از پرطرفدارترین هتل‌های ارزان با ۳ وعده غذا نزدیک حرم امام رضا
اشتراک گذاری
نظرات کاربران
6 دیدگاه در رابطه با این مطلب وجود دارد .
نیلوفر

حالا با ۱۰۰ تومن دو تا چیپس نمی‌دن. می‌خوایم برین مشهد؟ هتل دم حرم

رضا محبی

ما طبق معرفی شما هتل منجی رو رزرو کردیم. خیلی دعاتون کردیم. آن شالله امام رضا دستگیری تون کنه

علی خسروجردی

تمیز

ریحانی

هتل الوند وهتل آفریقا عالی بودن ان شالله امام رضابطلبه منم بیام ممنون از تلاشتون یاعلی

سحر علیزاده

با سلام 

ان شاءالله شما هم به حرم مطهر رضوی مشرف شوید.

بله هتل الوند و هتل آفریقا توجه گردشگران زیادی را به خود جذب می کند.

 

------- مشاهده 1 پاسخ
------- مخفی کردن پاسخ ها
بستن
تورهای مشابه