بهترین فست فود نزدیک حرم امام رضا + بهترین پیتزا

بهترین فست فود نزدیک حرم مشهد

بهترین فست فود نزدیک حرم امام رضا در مشهد کجاست؟ بیروت فود لبنان و شب‌های لبنان برای بهترین پیتزا مشهد نزدیک حرم جزو گزینه‌های پیشنهادی هستند که قیمت نسبتا زیادی هم دارند. بعد از آن، فست فود هتل‌ درویشی و هتل جواد در لیست فست فود خوب نزدیک حرم امام رضا قرار می‌گیرند.


با قدم زدن در اطراف حرم و خیابان امام رضا پیتزافروشی‌های زیادی را می‌بینید، اما تنها تعدادی لقب «بهترین رستوران برای بهترین پیتزا نزدیک حرم» را دارند. در مطلب زیر از مجله تورگردان به آن‌هایی اشاره کردیم که واقعا ارزش دارند تا خوشمزه‌ترین فست فود را میل کنید. 
 

فهرست مطالب

شب‌های لبنان برای بهترین پیتزا نزدیک حرم

 

  آدرس: مشهد، چهارراه شهدا، نبش بهجت 3

  ساعت کاری: 10 تا 2 بامداد

 05132222115

 

 

شب های لبنان - بهترین فست فود نزدیک حرم امام رضا مشهد
منبع گوگل مپ


پیتزا، ساندویچ و سوخاری، سه نوع غذای اصلی فست فود شب‌های لبنان اند. اگر قصد دارید بهترین فست فود مشهد نزدیک حرم را پیدا کرده و خوشمزه‌ترین پیتزا را میل کنید، به شب‌های لبنان بروید. 

 

با توجه به اینکه اکثر اوقات، فضای این فست فودی پر از مشتری است، سفارش‌تان از نوع بیرون‌بر خواهد بود. اگر شانس بیاورید، می‌توانید به طبقه بالا بروید و غذاهای خود را روی میز و صندلی‌ها میل کنید. آنچه که قبل از سفارش پیتزا از این فست فودی باید بدانید، گران بودن قیمت غذاهاست. علاوه بر گران بودن، ممکن است در صف انتظار طولانی قرار بگیرید که چندان هم خوشایند نیست.

 


اگر رستوران‌های خوب را به جای بهترین فست فودی‌های اطراف حرم ترجیح می‌دهید، حتما مطلب بهترین رستوران‌های نزدیک حرم امام رضا را بخوانید. 



 

نسیم لبنان برای بهترین پیتزا بعلبکی

 

آدرس: مشهد، بین بهجت 4 و بهجت 2.1

  ساعت کاری: شبانه روزی

 05132281000

 

 

نسیم لبنان مشهد
منبع گوگل مپ

 

اگر دیدید رستوران شب‌های لبنان شلوغ است، نسیم لبنان را انتخاب کنید. نسیم لبنان مثل لیالی لبنان (شب‌های لبنان) و یا بیروت فود لبنان، بهترین پیتزاهای نزدیک حرم امام رضا را دارد. همانطور که حدس می‌زنید، غذاهای منوی نسیم لبنان اکثرا عربی است. بعلبکی، بیروتی لحم، پیتزا لحم، پیتزا دجاج، شاورما دجاج، کرسبی، قارچ سوخاری و حمص را از منوی آن می‌توانید رزرو کنید. 


این رستوران روبروی نسیم لبنان است و برای رسیدن به آن از حرم باید از بست شیخ طوسی بیرون بیایید از کنار آرامگاه نادرشاه افشار بگذرید. اول رستوران لیالی لبنان را می‌بینید و بعد از آن، درست در خیابان روبرویی، نسیم لبنان دیده می‌شود. 
 

بیروت فود لبنان

 

  آدرس: مشهد، خیابان امام رضا 1 (کنار هتل رز درویشی)

ساعت کاری: 13 تا 24

05134010

 

 

بیروت فود لبنان - بهترین فست فود نزدیک حرم
منبع گوگل مپ

 

از بهترین فست فودهای نزدیک حرم، بیروت فود لبنان است که در کنار هتل رز درویشی و روبروی میدان فلکه آب قرار دارد. عمده غذاهایی که در بیروت فود تهیه و به مشتریان ارائه می‌شود، پیتزاها و غذاهای عربی است. نقاط قوت آن شامل کیفیت عالی غذاها و فضای دنج آن برای سرو خانوادگی است.
 

هتل جواد (فست فود خوب خیابان امام رضا)

 

  آدرس: مشهد، خیابان امام رضا 3

ساعت کاری: 8 تا 24

05132224135

 


 

فست فود خوب خیابان امام رضا مشهد
منبع گوگل مپ

 

یک خیابان بعد از بیروت فود لبنان، فست فود هتل جواد در خیابان امام رضا 3 قرار دارد. حتی افرادی که در هتل جواد اقامت ندارند، می‌توانند به این فست فودی مراجعه داشته باشند. با توجه به طیف گسترده‌ای از نوشیدنی‌ها و کیک‌های پذیرایی که منوی این فست فود دارد، برای ملاقات‌های دوستانه و گفتگوهای دورهمی می‌توانید انتخاب کنید.
 


اگر به دنبال هتل 4 ستاره نزدیک حرم هستید، از دست ندهید    معرفی هتل جواد مشهد


 

فست فود پدیده در خیابان امام رضا 2 و 4

 

  آدرس: مشهد، بین خیابان امام رضا 2 و 4

ساعت کاری: شبانه روزی

05138526578


از رستوران‌های قدیمی خیابان امام رضا که بهترین پیتزاها را هم دارد، فست فود پدیده است. این رستوران در مقابل فست فود هتل جواد واقع شده و نزدیک به هتل الماس 1 است. 


هم از نظر بهداشتی بودن محیط و هم از نظر کیفیت همبرگرها، پیتزاها و سایر غذاهای فست فودی، پدیده امتیاز بسیار خوب را از مشتریان قبلی خود گرفته است. از نظر قیمت غذاهای منو هم بهتر است نظرات مشتریان آن را مطالعه کنید.
 

فست فود فیروزه هتل درویشی

 

  آدرس: مشهد، خیابان امام رضا، بین امام رضا ۲۴ و ۲۶

 

 

 

فست فود فیروزه از بهترین فست فودهای نزدیک حرم امام رضا
منبع گوگل مپ

 

هتل‌های 5 ستاره هم شامل رستوران‌ها و فست فودهایی هستند که اکثر مسافران و یا رهگذران می‌پسندند. بشقاب سوخاری، پیتزا، همبرگر و چیز برگر شامل غذاهای این رستوران است. فیروزه در هتل درویشی از بهترین فست فودهای خیابان امام رضا مشهد است که کیفیت و البته کلاس قیمتی بالایی هم دارد. 

 


فاصله هتل درویشی تا حرم چقدر است؟ | اینجا بخوانید     معرفی هتل درویشی مشهد


 

کافه رستوران هتل قصر طلایی (فست خوب نزدیک حرم)

 

  آدرس: مشهد، خیابان امام رضا، بین امام رضا ۳۴ و ۳۶

 

 

در لابی هتل قصر طلایی، کافه رستورانی به نام فرانسیسکو است و همه افراد برای سرو غذاهای فست فودی می‌توانند به آن مراجعه کنند. علاوه بر بهترین پیتزا می‌توانید بهترین غذاهای ایتالیا مثل لازانیا گوشت، انواع پاستا مثل پاستا گوشت آلفردو، مرغ آلفردو و همچنین انواع ساندویچ مانند ساندویچ اسپشیال قصر طلایی و ساندویچ ژامبوویچ و هات ویگنز را میل کنید.


برای سرو غذا در کافه رستوران فرانسیسکو، این فرصت در اختیار شماست که محیط باز یا سرپوشیده را انتخاب کنید.

 


می‌خواهید از کیفیت غذاها و خدمات رستوران‌ها و کافی شاپ‌ها بیشتر بدانید؟ | اینجا بخوانید   معرفی هتل درویشی


 

فست فود صمون عراقی با قیمت مناسب در نزدیکی حرم

 

آدرس: مشهد، بلوار طبرسی جنوبی، نرسیده به طبرسی 22

  ساعت کاری: 11 تا 1 بامداد

  شماره تماس: 05132250368

 

 

صمون عراقی فست فود خوب نزدیک حرم
منبع گوگل مپ

 

اسم فست فود صمون عراقی به اندازه بیروت فود و شب‌های لبنان آنقدر شناخته شده نیست، اما جزو «فست فودهای خوب نزدیک حرم و بلوار طبرسی جنوبی» است. همانطور که از اسم آن پیداست، برای سرو فست فودهای عربی با مزه‌های تند و تیز می‌توانید به آن امیدوار باشید. طبق نظر مشتریان، کیفیت پیتزاها و ساندویچ‌های عربی بسیار خوب گزارش شده است. در کل به نظر می‌رسد که صمون عراقی از لحاظ قیمتی هم مناسب باشد.


 

وضعیت آب و هوا
خلاصه مقاله

پیتزا، غذاهای عربی و ساندویچ در منوی بهترین فست فودهای نزدیک حرم امام رضا هستند. بیروت فود لبنان در خیابان امام رضا 1، لیالی لبنان و نسیم لبنان برای بهترین پیتزا مشهد نزدیک حرم انتخاب خوبی هستند. علاوه بر فست فودهای خوب خیابان امام رضا، گزینه‌های دیگری هم دارید که در مطلب زیر از تورگردان (مجری مستقیم تورهای داخلی و خارجی) معرفی کردیم.

انتشار :  3 مرداد 1402 به روزرسانی :  14 مرداد 1402 نویسنده :   فائزه حسین زاده خسرویه
تصاویر مرتبط
شب های لبنان - بهترین فست فود نزدیک حرم امام رضا مشهد
  • شب های لبنان - بهترین فست فود نزدیک حرم امام رضا مشهد
  • فست فود خوب خیابان امام رضا مشهد
  • بیروت فود لبنان - بهترین فست فود نزدیک حرم
  • صمون عراقی فست فود خوب نزدیک حرم
  • فست فود فیروزه از بهترین فست فودهای نزدیک حرم امام رضا
  • نسیم لبنان مشهد
اشتراک گذاری
نظرات کاربران
2 دیدگاه در رابطه با این مطلب وجود دارد .
یکشنبه 8 مرداد 1402
مقاله خوبی بود....ممنون از اطلاعات خوبتون
علیسه شنبه 3 مرداد 1402
خسته نباشید