معرفی 11 هتل‌ استخردار مشهد برای سفری لذت‌بخش

هتل های استخردار مشهد

وجود استخر و مجموعه آبی در هتل‌ می‌تواند امکانات رفاهی کاملی در اختیار مسافرها و زائران رضوی بگذارد. آبتنی و شنا کردن، تفریحی است که با انتخاب هتل‌های استخردار مشهد می‌توانید تجربه کنید، بدون اینکه نیاز باشد پا به خیابان بگذارید و مسافتی را طی کنید. فضای بهداشتی خوب، پاکیزگی آب و امکانات مطلوب از ویژگی‌های اساسی هتل‌های استخردار در مشهد است. ما در تورگردان، این اطمینان را به شما می‌دهیم که تجربه‌ای خوب از اقامتتان در محیطی ایده‌آل داشته باشید. برای معرفی هتل‌های استخردار، ابتدا مجموعه‌های نزدیک‌ به حرم و سپس، گزینه‌های ارزان و اقتصادی را به ترتیب بررسی می‌کنیم.

فهرست مطالب

هتل‌های استخردار مشهد نزدیک حرم کدامند؟

 

اولویت زائرانی که به مشهد سفر می‌کنند، اقامتگاه‌های نزدیک به حرم است. از میان هتل‌هایی هم که استخر دارند، بیشتر آن‌هایی موردتوجه مسافران است که در مجاورت و نزدیک به حرم قرار دارند. هتل‌های اطراف حرم که مجهز به استخر و مجموعه‌های آبی هستند، بهترین و البته گران‌ترین اقامتگاه‌های مشهد به حساب می‌آیند و متقاضیان بسیاری برای آن‌ها سر و دست می‌شکنند.

توجه داشته باشید، قیمت هتل‌های استخردار مشهد که در این مطلب آمده‌اند، به صورت حدودی است.
 

هتل مدینه الرضا

 

آدرس: مشهد، خیابان شیرازی، نبش شارستان رضوی
قیمت این هتل استخردار و نزدیک حرم: شروع از هفت میلیون و 370 هزار تومان

تصویر هتل استخردار مدینه الرضا در مشهد

هیچ هتلی را در مشهد نمی‌توانید پیدا کنید که از هتل مدینه الرضا به حرم نزدیک‌تر باشد. میزان نزدیکی هتل مدینه الرضا به قدری است که با 2 دقیقه پیاده‌روی می‌توانید به حرم برسید. از نظر فاصله، هتل مدینه الرضا، 100 متر با حرم فاصله دارد. حتی کافی است که در یکی از اتاق‌های این هتل اقامت داشته باشید و پرده پنجره را کنار بزنید، آن وقت است که بارگاه طلایی‌رنگ ملکوتی امام رضا را می‌بینید.
هتل مدینه الرضا، یک اقامتگاه پنج ستاره است. تجهیزات مدرن در اتاق‌ها و سوئیت‌های اقامتی هتل مدینه الرضا در درجه لوکس رده‌بندی می‌شوند. در کنار این تجهیزات، هتل مدینه الرضا از امکاناتی ویژه برخوردار است. استخر، ماساژ، سونا و جکوزی از بخش‌های پرطرفدار هتل مدینه الرضا به حساب می‌آید که مسافران تمایل نسبتا زیادی به گذراندن اوقات‌شان در آن‌جا دارند. به علاوه این هتل جزو هتل‌های سلف سرویس مشهد هم محسوب شده و بوفه‌ی صبحانه و ناهار پرطرفداری دارد. 
آنچه باید درباره استخر هتل مدینه الرضا بدانید، امکانات و خدمات VIP آن است. حوضچه آب سرد و سالن بدنسازی، فضاهای مرتبط با استخر هتل هستند و اگر بخواهید، بوفه و کافی شاپ هم جای دنجی برای به دور کردن خستگی‌ به حساب می‌آید. 
لذت شنا در هتل مجلل مدینه الرضا به‌واسطه طراحی شیک و فضای آرامش‌بخش، واقعا دلپذیر است. استخر برای خانم و آقا با فضایی مجزا و کاملا بهداشتی در هتل مدینه الرضا قابل استفاده است. برای وقت گذراندن در استخر این هتل می‌بایست تعرفه ویژه مسافران را بپردازید.


با بهترین قیمت، تور مسافرتی هتل مدینه الرضا را رزرو کنید:

  • تور مشهد هتل مدینه الرضا از تهران
  • تور مشهد هتل مدینه الرضا از اهواز
  • تور مشهد هتل مدینه الرضا از کرمانشاه
  • تور مشهد هتل مدینه الرضا از اصفهان
  • تور مشهد هتل مدینه الرضا از شیراز
  • تور مشهد هتل مدینه الرضا از تبریز
  • تور مشهد هتل مدینه الرضا از گرگان
  • تور مشهد هتل مدینه الرضا از رشت

هتل ضیافت الزهرا

 

آدرس: مشهد، خيابان نواب صفوی، شوشتري ٧، آخر كوچه سمت چپ
قیمت این هتل استخردار و نزدیک حرم: شروع از پنج میلیون و 401 هزار تومان
 

عکس هتل ضیافت الزهرا، بهترین هتل استخردار در مشهد

هتل ضیافت الزهرا، اقامتگاهی نوساز است که استخر هم دارد. این هتل پنج ستاره در سال 1400 افتتاح شد، 6 طبقه دارد و 145 واحد اقامتی آن به امکاناتی لوکس تجهز شده‌اند. 
اگر می‌خواهید بدانید که در گران‌ترین هتل‌های مشهد چه چیزهایی در انتظارتان است، امکانات تفریحی و رفاهی هتل مدینه الرضا را بررسی کنید. یک مجموعه آبی شیک و دلباز به‌همراه به‌روزترین تجهیزات، نمایی از چشم‌انداز استخر هتل ضیافت الزهراست.  
استخر هتل ضیافت الزهرا، نمره بالایی به لحاظ بهداشتی دارد و آبتنی در استخر، در جهت حفظ سلامتی بدن است. در کنار استخر، این شرایط برای شما مهیاست تا از جکوزی، سونا، حمام ترکی و سالن ماساژ هم استفاده کنید.

عکس هتل استخردار ضیافت الزهرا در مشهد

با این تور مسافرتی، ویوی بسیار زیبایی رو به حرم مطهر رضوی دارید:

  • تور مشهد هتل ضیافت الزهرا از تهران
  • تور مشهد هتل ضیافت الزهرا از اصفهان

هتل مجلل درویشی (بهترین هتل پنج ستاره استخر دار مشهد)


آدرس: مشهد، خیابان امام رضا، بین امام رضا ۲۴ و ۲۶
قیمت این هتل استخردار و نزدیک حرم: شروع از سه میلیون تومان

تصویر هتل مجلل درویشی (بهترین هتل پنج ستاره استخر دار مشهد)

مجلل‌ترین و لوکس‌ترین هتل استخردار در نزدیکی بارگاه ملکوتی امام رضا، هتل درویشی است. هتل درویشی در اصلی‌ترین خیابان نزدیک حرم قرار دارد و افتتاحیه آن هم در سال 1390 بود. این اقامتگاه 23 طبقه دارد و شامل 223 واحد می‌شود. 
استخر هتل درویشی، سرپوشیده است و در تمامی فصل‌های سال می‌توان از محیط بهداشتی آن استفاده کرد. کیفیت آب استخر هتل درویشی به‌قدری بالاست که تمایل دارید ساعت‌های بیشتری را به آبتنی اختصاص داده و حتی به همسفرانتان هم پیشنهاد دهید.
علاوه‌بر استخر، بخش‌های تفریحی مانند سونای بخار، سونای خشک، سالن بدنسازی، حمام سنتی، ماهی درمانی، سالن ماساژ و سالن بدنسازی از پررفت‌وآمدترین مکان‌های تفریحی در طبقات هتل مجلل درویشی هستند. 
برای اطلاع از هزینه و زمان به مسئول پذیرش هتل مراجعه کنید.

از هتل درویشی و مالک آن چه می‌دانید؟ از اینجا، معرفی هتل درویشی را بخوانید
 

عکس سونا در بهترین هتل پنج ستاره استخر دار مشهد

اقامت و تفریح را در مجلل‌ترین هتل مشهد تجربه کنید:

  • تور هتل درویشی مشهد از تهران
  • تور هتل درویشی مشهد از اصفهان
  • تور هتل درویشی مشهد از شیراز
  • تور هتل درویشی مشهد از گرگان
  • تور هتل درویشی مشهد از یزد
  • تور هتل درویشی مشهد از تبریز
  • تور هتل درویشی مشهد از ساری
  • تور هتل درویشی مشهد از اهواز
  • تور هتل درویشی مشهد از کرمانشاه
  • تور هتل درویشی مشهد از رشت

هتل گلدن پالاس (قصر طلایی) مشهد


آدرس: مشهد، خیابان امام رضا، بین امام رضا ۳۴ و ۳۶

قیمت این هتل استخردار و نزدیک حرم: شروع از سه میلیون و 500 هزار تومان

عکس بزرگترین هتل لوکس و استخردار مشهد

بزرگترین هتل لوکس و استخردار مشهد که آوازه آن به سرتاسر شهر رسیده، هتل گلدن پالاس (قصر طلایی) است. فعالیت هتل قصر طلایی از سال 89 شروع شده و تا الان هم توانسته است که محبوبیتش را داشته باشد. مساحت هتل گلدن پالاس (قصر طلایی) 5000 مترمربع است و بنای آن، 16 طبقه و 357 واحد اقامتی دارد. 
استخر هتل قصر طلایی، پاکیزه است و برای بسیاری از خانواده‌ها، گزینه‌ای کاملا مناسب به شمار می‌آید؛ چرا که برای نگهداری کودکان، فضایی اختصاصی دارد که با نام اتاق مراقبت از کودکان در بنای هتل تعبیه شده. در مجموعه آبی گلدن پالاس، فضاهای ویژه‌ای مانند جکوزی، سالن ماساژ، سونا و حمام ترکی هم در نظر گرفته شده‌اند. 
مجموعه آبی هتل گلدن پالاس، هم استخر آب سرد دارد و هم استخر آب گرم. به دفعات منظم، تصفیه آب برای پر کردن داخل استخر انجام شده و با استفاده از سیستم گاتر، آب‌های سطحی جمع‌آوری می‌شود. 

عکس استخر هتل گلدن پالاس مشهد

لیست تمام بسته‌های لازم برای اقامت در هتل گلدن پالاس اینجاست:

  • تور مشهد هتل گلدن پالاس از تهران
  • تور مشهد هتل گلدن پالاس از اصفهان
  • تور مشهد هتل گلدن پالاس از شیراز
  • تور مشهد هتل گلدن پالاس از تبریز
  • تور مشهد هتل گلدن پالاس از کرمانشاه
  • تور مشهد هتل گلدن پالاس از کرمان

هتل الماس 2 مشهد


آدرس: مشهد، خیابان امام رضا، امام رضا ۲۰

قیمت این هتل استخردار و نزدیک حرم: شروع از چهار میلیون و 290 هزار تومان

عکس هتل الماس 2، برترین هتل‌های استخردار شهر مشهد

هتل الماس 2 در خیابان امام رضا و نزدیک به حرم، یکی از برترین هتل‌های استخردار شهر مشهد است. این هتل، بنای نوسازی دارد و افتتاحیه آن در سال 95 انجام شده است. معماری هر اتاق در هتل الماس 2 متفاوت است و این تفاوت به سبک معماری به‌کاررفته در آن مربوط می‌شود. سبک ایران باستان، عربی، صفوی، روسی و آفریقایی، نشان‌دهنده تنوع ایده‌های طراحی در واحدهای اقامتی آن هستند.
استخر یکی از امکانات مجزای هتل پنج ستاره الماس 2 برای شنا و آبتنی مهمانان است. اگر به بدنسازی و فیتنس هم علاقه‌مندید، جایی مثل سالن بدنسازی هتل برایتان جذابیت خودش را دارد. برای افرادی که کودک همراه خود دارند، استخر کودکان با شرایطی مناسب برای حضور چندین ساعته، مکانی سرگرم‌کننده به حسب می‌آید. 

تصویر استخر هتل الماس 2 از برترین هتل‌های استخردار شهر مشهد

برای سفر به مشهد و تجربه تفریحات آبی در محل اقامتتان آماده‌اید؟ بسته‌های سفر هتل الماس 2 را از طریق صفحه‌های زیر ببینید و خرید کنید:

  • تور هتل الماس 2 مشهد از تهران 
  • تور هتل الماس 2 مشهد از اصفهان
  • تور هتل الماس 2 مشهد از شیراز
  • تور هتل الماس 2 مشهد از گرگان
  • تور هتل الماس 2 مشهد از یزد
  • تور هتل الماس 2 مشهد از تبریز
  • تور هتل الماس 2 مشهد از اهواز
  • تور هتل الماس 2 مشهد از کرمان
  • تور هتل الماس 2 مشهد از رشت

3 هتل استخردار مشهد با قیمت ارزان و مناسب

 

وقتی بحث مالی مطرح می‌شود، محدودیتی برای انتخاب هتل‌های استخردار مشهد به میان می‌آید. البته خیلی جای نگرانی نیست؛ چون همچنان می‌توانید به مشهد سفر کنید و در استخر هتل آبتنی داشته باشید. 3 تا از بهترین هتل‌های ارزانی که به استخر مجهز هستند، در ادامه معرفی و بررسی کرده‌ایم:

هتل خورشید تابان

 

آدرس: مشهد، بلوار امام خمینی، خیابان پاسداران، جنب فرمانداری
قیمت این هتل استخردار در مشهد: یک میلیون و 950 هزار تومان

تصویر استخر هتل خورشید تابان مشهد

هتل خورشید تابان، چهار ستاره است و استخری سرپوشیده دارد. اقامت چندروزه در این هتل، به صرفه است؛ چون واقع خوش‌قیمت به حساب می‌آید. این هتل در سال 95 افتتاح شده و با 65 واحد اقامتی به‌همراه 10 سوئیت، پتانسیل پذیرفتن اکثر درخواست‌های مسافران را دارد. 
استخر هتل خورشید تابان به قدر کافی تمیز و پاکیزه است. رنگ و طرح آن هم نمای داخلی این فضا را شیک‌تر و دلپذیرتر کرده است. بعد از شنا اگر بخواهید، می‌توانید به سراغ سونا و جکوزی هم بروید و زمان بیشتری را به استراحت و آرامش‌تان اختصاص دهید.


در هر زمانی از سال که بخواهید به مشهد سفر کنید، تور هتل خورشید تابان، خوش‌قیمت است و به مذاق طرفدارانش، می‌نشیند. برای رزرو بسته‌های سفر به مشهد از مبدا تهران و اصفهان روی صفحات زیر کلیک کنید:

  • هتل خورشید تابان مشهد از تهران
  • هتل خورشید تابان مشهد از اصفهان

هتل پردیسان مشهد


آدرس: مشهد، بزرگراه کلانتری، جنب پارک صدا و سیما

قیمت این هتل استخردار: شروع از سه میلیون و 150 هزار تومان
 

عکس استخر هتل پردیسان مشهد

شاید اسم هتل پردیسان مشهد، خیلی کم به گوش کسی رسیده باشد، درست مانند مرواریدی در صدف که کمتر کسی می‌داند که گوی درخشانی در آن پنهان شده است. فعالیت هتل پردیسان از سال 1380 شروع شد و در سال 1400 هم مورد بازسازی قرار گرفت. 
هتل پردیسان مجهز به استخر سرپوشیده است و برای وقت‌گذرانی در همه روزهای هفته به جز جمعه‌ها می‌توان روی حساب باز کرد. جکوزی، سالن ماساژ، سونا و حمام ترکی هم جزو برنامه‌هایی هستند که برای تفریح آبی می‌توانید برنامه‌ریزی کنید.


هتل استخردار به‌همراه بلیط هواپیما رفت و برگشت را می‌توانید از طریق صفحه‌های زیر بگیرید:


هتل با جکوزی داخل اتاق مشهد داریم؟

 

رزرو هتل با جکوزی داخل اتاق در شهر مشهد، هر چه باشد ارزانتر از اجاره ویلای استخردار هزینه دارد. هتل‌های گلدن پالاس، هما 2، مدینه الرضا، درویشی و الماس 2 از هتل‌هایی هستند که در اتاق‌شان وان و جکوزی دارند. 
بدون شک، اگر جکوزی و وان داخل اتاق محل اقامتتان باشد، سختی چندانی را برای آب‌بازی و آب‌تنی متحمل نمی‌شوید. لیست هتل‌هایی که در اتاق‌‌ها، فضایی مجزا برای جکوزی دارند، عبارتند از:
 

  • هتل گلدن پالاس (قصر طلایی) مشهد: بیشتر اتاق‌ها به وان مجهزند و در فضای داخلی سوئیت‌ها، وان و جکوزی تعبیه شده است. 
  • هتل هما 2 مشهد: به‌واسطه وان و جکوزی که داخل هتل هما 2 تعبیه شده، فضای کافی برای تفریح و استراحت دارید. 
  • هتل مدینه الرضا مشهد: علاوه‌براینکه هتل مدینه الرضا دارای استخر مجزا برای حضور خانم‌ها و آقایان است، تعدادی از واحدهای اقامتی آن هم مجهز به جکوزی و وان هستند.
  • هتل درویشی مشهد: تعدادی از واحدهای اقامتی هتل درویشی هم به وان و جکوزی مجهز هستند و این هتل در نزدیکی حرم، بهترین موقعیت تفریح و آسایش را برای مسافران رقم می‌زند. 
  • هتل الماس 2 مشهد: اگر اتاق ماه عسل یا «هانی مون» هتل الماس 2 را رزرو کنید، در جای چندمتری اتاق‌‌تان به وان و جکوزی دسترسی دارید تا یک خوش‌گذرانی تمام‌عیار را تجربه کنید.     

هتل‌های استخردار، لاکچری و دور از حرم

 

هتل‌های پنج ستاره مشهد که در محدوده وکیل آباد و دور از حرم قرار دارند، به استخر مجهز هستند. اقامت در این هتل‌ها، لاکچری به حساب می‌آید؛ چرا که امکانات به‌کاررفته در آن‌ها بسیار مطلوب و در درجه کیفی بالا ارزیابی می‌شوند.  هتل میثاق و هتل پارس در محدوده وکیل‌آباد مشهد را در ادامه به همراه امکانات و خدمات‌شان معرفی و بررسی کرده‌ایم.
 

هتل هما 1 مشهد

 

آدرس: مشهد، بلوار احمدآباد، تقاطع احمدآباد و کلاهدوز

قیمت این هتل استخردار: شروع از سه میلیون تومان

تصویر استخر هتل 1 در مشهد

هتل هما 1 از هتل‌های استخردار دور از حرم به حساب می‌آید. فعالیت هتل هما 1 در سال 52 شروع شد و آخرین بازسازی آن هم به سال 96 مربوط می‌شود. بنای هتل هما 1 با تمامی هتل‌های مشهد، متفاوت است؛ چرا که ساختمان آن شامل ساختمان اصلی، واحدهای ویلایی و آپارتمان هم می‌شود.
این را خاطر نشان کنیم که استخر هتل هما 1، فضای مجزایی برای حضور خانم‌ها و آقایان ندارد و در سانس‌هایی مجزا و ویژه بانوان و آقایان می‌توانید از شنا کردن در آب لذت ببرید. 


با تور هتل هما 1 در هتلی بین‌المللی، هم تفریح دارید و هم استراحت. از طریق صفحه‌های زیر، این تور مسافرتی را رزرو کنید:


هتل هما 2 مشهد


آدرس: مشهد، میدان جانباز، چهارراه خیام، بلوار اخوان ثالث
 

عکس استخر هتل هما 2 مشهد

آنچه که اقامت در هتل 2 را برای مسافران دلپذیرتر می‌کند، رایگان بودن استخر برای شناست. هتل هما 2، پنج ستاره است و در رده هتل‌های خوش‌نام مشهد به شمار می‌آید. این هتل در سال 75، فعالیتش را شروع کرد و آخرین بازسازی آن هم به سال 95 مربوط می‌شود. 
مجموعه آبی هتل هما 2، آنقدر بزرگ نیست که انتظارش را دارید، اما فضایی تمیز و آبی باکیفیت دارد که همه‌جوره برای شنا در چند ساعت متوالی، خوب و مطلوب است. با وجود حمام ترکی، ماساژ و سونا هم به نظر می‌رسد که برنامه تفریحات آبی و خوش‌گذرانی برای‌تان، همواره برپا باشد. 


این مطلب در انتخاب هتل کمک‌تان می‌کند: تمیزترین هتل‌های مشهد 


 

هتل میثاق


آدرس: مشهد، بلوار وکیل آباد، بین اقبال لاهوری ۲۰ و ۲۲

قیمت این هتل استخردار: شروع از سه میلیون و 25 هزار تومان
 

تصویر مجموعه آبی هتل میثاق مشهد

هتل میثاق، چهار ستاره است و مسافران از استخر این مجموعه می‌توانند به صورت رایگان استفاده کنند. هتل میثاق در نوع خودش، لاکچری و لوکس به حساب می‌آید و به‌واسطه قرارگیری در منطقه‌ای ییلاقی، چشم‌اندازی بی‌نظیر دارد. 
استخر هتل میثاق، هم برای خانم‌ها و هم برای آقایان قابل استفاده است. قبل از رزرو نوبت شنا در استخر باید بدانید که فقط روزهای یکشنبه و سه‌شنبه به حضور خانم‌ها اختصاص داده شده است. در سایر روزهای هفته، آقایان می‌توانند از فضای دوست‌داشتنی استخر استفاده کنند.


پکیج اقامت در هتل میثاق برای سفری چندروزه به مشهد را با کلیک روی گزینه‌های زیر می‌توانید رزرو کنید:


هتل پارس مشهد

 

آدرس: مشهد، بلوار وکیل آباد، چهارراه شهید صیاد شیرازی

قیمت این هتل استخردار: هنوز اعلام نشده

تصویر استخر هتل پارس مشهد

هتل پارس، 5 ستاره است و فعالیتش را در عرصه هتلداری از سال 82 شروع کرده. بنای هتل شامل 227 واحد اقامتی در 6 طبقه است و امکانات رفاهی ایده‌آلی برای مسافران دارد. هتل پارس، خدمات تفریحی متفاوتی دارد، از استخر و سونا گرفته تا باشگاه ورزشی. اسکواش، بیلیارد و دارت هم از امکانات ورزشی هتل پارس به حساب می‌آیند و در نوع خود، پاتوقی برای حضور و سرگرمی جوانان است.

 

اگر هزینه اقامت در هتل‌های 5 ستاره برایتان زیاد است می‌توانید هتل های سه ستاره مشهد را برای اقامت رزرو کنید و در ساعت‌هایی از روز به استخرها و مجموعه ‌های آبی مشهد یا استخر هتل‌های 5 ستاره در نزدیکی حرم مراجعه کنید. مجبور نیستید فقط از استخر هتل خودتان استفاده کنید. 
 

وضعیت آب و هوا
خلاصه مقاله

وجود استخر در هتل‌های مشهد برای سفری تابستانی همانند پیدا کردن بهشتی برای جولان دادن در میان سیل هجوم تابش‌های گرم خورشید است. بهترین هتل‌های استخردار مشهد در نزدیکی حرم شامل هتل مدینه الرضا، ضیافت الزهرا، هتل مجلل درویشی، هتل الماس 2 و هتل هما 1 است. اگر بخواهید هتلی استخردار و اما ارزان انتخاب کنید، مجموعه خورشید تابان، هما2 و پردیسان، بهترین پیشنهادات قیمتی را دارند. از بین هتل‌های دور از حرم هم مجموعه اقامتی میثاق و پارس، تمیزترین استخر در بنای آن‌ها تعبیه شده است.

انتشار :  10 اردیبهشت 1403 به روزرسانی :  22 اردیبهشت 1403 نویسنده :   فائزه حسین زاده خسرویه
تصاویر مرتبط
تصویر استخر هتل الماس 2 از برترین هتل‌های استخردار شهر مشهد
  • تصویر استخر هتل الماس 2 از برترین هتل‌های استخردار شهر مشهد
  • تصویر استخر هتل پارس مشهد
  • تصویر هتل مجلل درویشی (بهترین هتل پنج ستاره استخر دار مشهد)
  • عکس هتل الماس 2، برترین هتل‌های استخردار شهر مشهد
  • تصویر مجموعه آبی هتل میثاق مشهد
  • عکس استخر هتل هما 2 مشهد
  • تصویر هتل استخردار مدینه الرضا در مشهد
  • تصویر استخر هتل 1 در مشهد
  • عکس استخر هتل پردیسان مشهد
  • عکس سونا در بهترین هتل پنج ستاره استخر دار مشهد
  • عکس هتل استخردار ضیافت الزهرا در مشهد
  • عکس هتل ضیافت الزهرا، بهترین هتل استخردار در مشهد
  • عکس بزرگترین هتل لوکس و استخردار مشهد
  • عکس استخر هتل گلدن پالاس مشهد
  • تصویر استخر هتل خورشید تابان مشهد
پرسش و پاسخ
اشتراک گذاری
نظرات کاربران
در رابطه با این مطلب دیدگاهی وجود ندارد