بهترین بوفه صبحانه در هتل های مشهد

بهتربن بوفه صبحانه در هتل های مشهد

کدام هتل مشهد بهترین بوفه صبحانه را دارد؟ مشهد، قطب گردشگری شرق کشور است که هر ساله میلیون‌ها زائر را به دلیل وجود با برکت حرم مطهر امام رضا (ع) و جاذبه‌های گردشگری فراوان به خود جذب می‌کند. همچنین از جمله مقاصد محبوبی است که زیارت و سیاحت را در کنار هم برای میهمانان رقم می‌زند. بنابراین، بسیاری از هتل‌ها در این شهر، بوفه‌های صبحانه با کیفیت و گسترده‌ای را برای میهمانان خود فراهم می‌کنند و حتی مشهدی‌ها نیز برای صرف وعده صبحانه در این هتل‌ها مشتاق هستند.

اگر قصد دارید با تور مشهد سفر کنید و محل اقامت‌تان بوفه صبحانه خوبی داشته باشد، در ادامه این مطلب از مجله تورگردان بهترین بوفه صبحانه در هتل های مشهد را معرفی کرده‌ایم. همراه ما باشید.

فهرست مطالب

رستوران ضیافت هتل قصر طلایی، بزرگ‌ترین سالن صبحانه در مشهد

 

آدرس: مشهد، خیابان امام رضا، بین امام رضا ۳۴ و ۳۶

ساعت کاری: 7 تا 10 صبح

 

سالن صبحانه هتل قصر طلایی، بهترین بوفه صبحانه در هتل‌های مشهد
بوفه صبحانه هتل قصر طلایی مشهد - منبع گوگل مپ

 

یکی از بهترین بوفه‌های صبحانه در هتل‌های مشهد را در هتل قصر طلایی پیدا خواهید کرد. رستوران ضیافت به عنوان سالن صبحانه خوری این هتل با ظرفیت 500 نفر طراحی شده است و در طبقه منفی یک قرار دارد. منوی صبحانه رستوران ضیافت هتل قصر طلایی مشهد، با تنوع بسیار زیادی از غذاهای ایرانی و بین‌المللی پر شده و شامل بوفه غذاهای گرم و غذاهای سرد است. از انواع غذاهای گرم می‌توان به انواع نیمرو، املت، سوسیس، خوراک، عدسی، سوپ، گوشت و... اشاره کرد. صبحانه سرد نیز شامل غذاهایی مثل پنیر، کره، عسل، کیک، شیر، مربا، کالباس، سالاد، کمپوت و... می‌شود. علاوه بر این انواع نان، شیرینی، لبنیات تازه، میوه، نوشیدنی‌های سرد و گرم و آجیل به چشم می‌خورد.

پس، اگر قصد سفر به مشهد را دارید و به دنبال یک صبحانه لوکس و لاکچری هستید، تور مشهد هتل قصر طلایی بهترین گزینه است. این مکان یک محیط مجلل و لوکس، همراه با غذاهای خوشمزه و با کیفیت برای شما فراهم می‌کند.

 

رستوران خاطره هتل بین المللی قصر با مفصل‌ترین بوفه صبحانه در ایران

 

آدرس: مشهد، خیابان امام رضا، بین امام رضا ۱۴ و ۱۶

ساعت کاری: 7 تا 10:30 صبح

 

بهترین بوفه صبحانه در هتل های مشهد
کدام هتل مشهد بهترین بوفه صبحانه را دارد؟ - منبع گوگل مپ

 

اگر می‌خواهید صرف صبحانه در مفصل‌ترین بوفه صبحانه کشور را تجربه کنید، سفر با تور مشهد هتل بین المللی قصر را از دست ندهید. هتل 5 ستاره بین المللی قصر مشهد مدعی است که کامل‌ترین و مفصل‌ترین بوفه صبحانه ایران را دارد و با وجود منویی شامل 156 قلم غذاها و نوشیدنی‌های سرد و گرم، این ادعا کاملا درست بوده و حقیقت دارد. ظرفیت رستوران خاطره هتل قصر 1000 نفر است و آماده سازی و آشپزی غذاها توسط سرآشپزهای ایرانی و بین المللی حرفه‌ای در حضور میهمانان انجام می‌شود.

صبحانه این هتل شامل انواع نان‌ها، پنکیک، وافل، تخم مرغ در سبک‌های مختلف، سوسیس و کالباس، میوه‌های تازه، دسرهای خوشمزه، آبمیوه، نوشیدنی‌های گرم و سرد مختلف، انواع لبنیات، آجیل، سالاد و... است. این رستوران با داشتن فضای مناسب و آرام به بهترین بوفه صبحانه در هتل‌های مشهد تبدیل شده و میهمانان را برای شروع یک روز با انرژی آماده می‌کند. علاوه بر این هتل قصر از بهترین هتل‌های مشهد از نظر غذا است و تجربه‌ای بی نظیر را برایتان به ارمغان می‌آورد.

سالن صبحانه‌خوری ارغوان هتل مجلل درویشی مشهد

 

آدرس: مشهد، خیابان امام رضا، بین امام رضا ۲۴ و ۲۶

ساعت کاری: 7 تا 10 صبح

 

بوفه صبحانه هتل درویشی مشهد
بوفه صبحانه هتل مجلل درویشی مشهد - منبع گوگل مپ

 

روزی جدید و پر نشاط را از ورای پنجره‌های پر نور سالن صبحانه خوری ارغوان در هتل مجلل درویشی به صرف صبحانه‌ای متفاوت و لوکس آغاز کنید. هتل درویشی از لوکس‌ترین هتل‌های نزدیک به حرم است و بهترین بوفه صبحانه در هتل‌های مشهد را دارد. اگر در سفر به مشهد این هتل را برای اقامت انتخاب کرده‌اید، بی‌تردید تجربه‌ای لوکس و منحصر به فرد را برای خود رقم خواهید زد.

منوی سالن صبحانه‌خوری ارغوان هتل درویشی بسیار متنوع بوده و شامل غذاها و نوشیدنی‌های سرد و گرم مثل تخم مرغ، پنیر، کره، خامه، مربا، مارمالاد، عسل، انواع نان، کیک و شیرینی، سوسیس، کالباس، آبمیوه طبیعی، میوه، دسرهای خوشمزه و... است. به طور کلی هتل درویشی با دکوراسیونی زیبا و مجلل، تجربه‌ای لوکس و لذت‌بخش از صبحانه و وعده‌های ناهار و شام در سالن‌های پذیرایی دیگر را به میهمانان خود ارائه می‌دهد. همچنین، با خدمات حرفه‌ای و مودبانه کارکنان، اقامت شما را کامل می‌کند.

برای استعلام دقیق قیمت و رزرو تور مشهد هتل درویشی با نهار و شام می‌توانید با کارشناسان تورگردان به شماره 02147627800 تماس بگیرید.

سالن صبحانه هتل الماس 2 مشهد

 

آدرس: مشهد، خیابان امام رضا، امام رضا ۲۰

ساعت کاری: 8 تا 10 صیح

 

سالن صبحانه خوری هتل الماس 2 مشهد
بوفه صبحانه هتل الماس 2 مشهد - منبع گوگل مپ

 

از دیگر هتل‌های مشهد که بهترین بوفه صبحانه را در خود جای داده، هتل الماس 2 است. بوفه صبحانه این هتل منویی متنوع برای انواع سلیقه‌ها و ذائقه‌ها را تدارک دیده و با بهترین کیفیت سرو می‌شود. منوی سالن صبحانه‌خوری هتل الماس 2 شامل انواع نان تست، سنگک، بربری و...، انواع نوشیدنی‌های سرد و گرم مانند چای، قهوه، نسکافه، آبمیوه و شیر، انواع کیک صبحانه، شیرینی، پنکیک، بیسکوییت و...، لبنیات تازه، مربا و عسل، غذاهای گرم نظیر عدسی، سوپ، خوراک لوبیا، سوسیس، انواع نیمرو و املت، میوه و... است و تمام میهمانان با هر سبک و رژیم غذایی از منوی این رستوران رضایت دارند.

اگر می‌خواهید سفری لوکس به مشهد را تجربه کرده و در این هتل 5 ستاره لاکچری اقامت داشته باشید، تور مشهد هتل الماس 2 را رزرو نمایید و سفری خاطره‌انگیز را برای خود رقم بزنید.

وضعیت آب و هوا
خلاصه مقاله

احتمالا آوازه مفصل بودن و کیفیت بوفه‌های صبحانه در هتل‌های مشهد را شنیده‌اید. وعده صبحانه برای همه ما مهم است و دوست داریم در سفر نیز این وعده را به شکلی کامل نوش‌جان کنیم. بهترین بوفه صبحانه در هتل‌های مشهد را می‌توانید در هتل‌های لوکس و 5 ستاره درویشی، قصر طلایی، بین المللی قصر و الماس 2 پیدا کنید. منوی رستوران و سالن صبحانه خوری این هتل‌ها بسیار متنوع است و شامل انواع غذاهای سرد و گرم نظیر عدسی، سوپ، سوسیس، املت، نوشیدنی‌ها و آبمیوه‌های طبیعی، دسر، انواع نان، لبنیات تازه، میوه و... هستند. بدون شک با اقامت در این هتل‌ها سفری لوکس را تجربه کرده و با صرف صبحانه‌ای باکیفیت و مفصل روز خود را با انرژی آغاز خواهید کرد.

انتشار :  6 مهر 1402 به روزرسانی :  14 آبان 1402 نویسنده :   زهرا بادفرسا
تصاویر مرتبط
سالن صبحانه خوری هتل الماس 2 مشهد
  • سالن صبحانه خوری هتل الماس 2 مشهد
  • سالن صبحانه هتل قصر طلایی، بهترین بوفه صبحانه در هتل‌های مشهد
  • بهترین بوفه صبحانه در هتل های مشهد
  • بوفه صبحانه هتل درویشی مشهد
اشتراک گذاری
درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید
در رابطه با این مطلب دیدگاهی وجود ندارد