بهترین هتل‌های سه ستاره مشهد؛ معرفی 5 هتل سه ستاره مشهد + رزرو

بهترین هتل‌های سه ستاره مشهد

بهترین هتل‌های 3 ستاره مشهد را می‌شناسید؟ از هزینه اقامت در این هتل‌ها مطلع هستید؟ مشهد هرساله میزبان میلیون‌ها زائر و گردشگر است و تقاضا برای انتخاب یک هتل مناسب ممکن است برای برخی افراد کمی چالشی باشد. اقامت در بهترین هتل‌های سه ستاره مشهد هم تا حدودی کیفیت هتل‌های چهار تا پنج ستاره را دارد و هم در مقایسه با گران‌ترین هتل‌های مشهد با قیمت بسیار مناسب‌تری قابل رزرو هستند. به همین دلیل تصمیم گرفتیم در این مطلب از مجله تورگردان به معرفی بهترین هتل سه ستاره در مشهد بپردازیم که علاوه بر نزدیکی به حرم، کیفیت عالی و قیمت مناسب دارند. همراه ما باشید.

فهرست مطالب

1- هتل رز درویشی، لوکس‌ترین هتل 3 ستاره مشهد

 

  برای رزرو تماس بگیرید

آدرس: مشهد، خیابان امام رضا، بین امام رضا ۱ و ۳

قیمت اتاق دو تخته دبل استاندارد (هافبرد): ۳,۰۶۰,۰۰۰ تومان

فاصله هتل تا باب‌الرضا: ۲۳۰ متر 

 

هتل رز درویشی، لوکس‌ترین هتل 3 ستاره مشهد
لوکس‌ترین و بهترین هتل 3 ستاره مشهد - منبع گوگل مپ

 

نام هتل لوکس و پنج ستاره مجلل درویشی را حتما شنیده‌اید! هتل رز درویشی نیز متعلق به همین مجموعه است و بدون شک از لوکس‌ترین و بهترین هتل‌های سه ستاره مشهد به شمار می‌رود. این هتل نسبتا تازه‌تاسیس بوده و فعالیت خود را از سال ۱۳۹۹ آغاز کرده است. علاوه‌براین هتل رز درویشی، از بهترین هتل‌های نزدیک حرم امام رضا (ع) است و در کمترین زمان ممکن، با ۴ دقیقه پیاده‌روی خود را مقابل گنبد طلایی خواهید دید.

 

انواع اتاق‌ها و امکانات هتل رز درویشی

 

این هتل ۲۲ طبقه دارد و دارای ۱۰۷ باب واحد اقامتی با ظرفیت دو تا چهار نفر است و میهمانان گزینه‌های متنوعی برای اقامت پیش رو دارند. اتاق‌ها و سوئیت‌های این هتل شامل اتاق‌های استاندارد و استاندارد پلاس، اتاق‌های اکونومی یا اقتصادی، اتاق‌های سه تخته و چهار تخته کینگ و اتاق چهار تخته رویال هستند که در دو نوع فصل (بدون چشم‌انداز حرم) و رضوان (با چشم‌انداز رو به حرم) طراحی شده‌اند. 

این هتل سه ستاره خدمات خود را به صورت هافبرد، یعنی همراه با صبحانه و ناهار ارائه می‌دهد و امکانات و خدمات متعددی را برای میهمانان خود فراهم کرده است. رستوران پاشا با منویی متنوع از غذاهای ایرانی و سنتی، کافی شاپ رومانو با فضایی دنج و دلنشین، روف گاردن پانوراما در طبقه بیستم با دید مستقیم حرم، اینترنت و... از جمله امکانات هتل سه ستاره رز درویشی هستند.

 

بهترین هتل‌های سه ستاره نزدیک حرم
بهترین هتل سه ستاره نزدیک به حرم - منبع گوگل مپ

 

راستی همان‌طور که گفتیم این هتل زیرمجموعه هتل مجلل درویش بوده و چون هتل رز درویشی فاقد استخر و مجموعه آبی است، استفاده از استخر هتل 5 ستاره درویشی برای اتاق‌های رویال، کینگ و استاندارد پلاس رایگان و برای اتاق‌های استاندارد و اکونومی با ۵۰ درصد تخفیف صورت می‌گیرد!

 


در تورگردان امکان رزرو تمام هتل‌های سه ستاره مشهد وجود دارد. همچنین اگر قصد دارید با کمترین هزینه سفر کنید، رزرو تور هتل‌های سه ستاره مشهد بهترین گزینه است.

برای مشاوره و استعلام دقیق قیمت تور هتل رز درویشی مشهد می‌توانید با کارشناسان ما به شماره 02147627800 تماس بگیرید و برنامه سفرتان را بچینید.


 

2- هتل رضویه، مشرف به حرم مطهر

 

  برای رزرو تماس بگیرید

آدرس: مشهد، میدان بیت المقدس (فلکه آب)، جنب درب ورودی بازار رضا

قیمت اتاق دو تخته کلاسیک (اقامت با صبحانه): ۱,۹۹۵,۰۰۰ تومان

قیمت اتاق دو تخته کلاسیک (فولبرد): ۲,۶۲۵,۰۰۰ تومان

فاصله هتل تا باب‌الرضا: ۲۷۰ متر 

 

هتل رضویه، نزدیک‌ترین هتل سه ستاره مشهد به حرم
نزدیک‌ترین هتل سه ستاره مشهد به حرم - منبع گوگل مپ

 

هتل رضویه، بهترین هتل سه ستاره مشهد است که در فاصله کوتاهی از حرم مطهر واقع شده و در سال 1397 آخرین بازسازی هتل براساس آخرین استانداردهای روز دنیا انجام شد. ویژگی خاص هتل رضویه نسبت به سایر هتل‌های سه ستاره مشهد این است که دو درب ورودی و خروجی دارد؛ به‌طوری‌که درب شمالی آن مشرف به باب‌الرضا و درب جنوبی آن همجوار با بازار رضا است. همچنین دسترسی آسان این هتل به خطوط بی آر تی سبب شده تا گردشگران به راحتی به هر نقطه از شهر که دوست دارند، بروند و از جاهای دیدنی مشهد بازدید کنند.

 

معرفی اتاق‌ها و امکانات هتل رضویه

 

هتل 3 ستاره رضویه در ۱۳ طبقه بنا شده و با داشتن ۹۲ اتاق به صورت فولبرد و اقامت با صبحانه پذیرای زائران امام هشتم است. این واحدهای اقامتی در دو نوع کلاسیک و رویال ساخته شده‌اند که هشت واحد آن رو به حرم طراحی شده و با ظرفیت‌های مختلف یک تخته تا چهار تخته، لحظاتی ماندگار از اقامت در مشهد را برای میهمانان به ارمغان می‌آورد. 

از امکانات و خدمات رفاهی این هتل نیز می‌توان به رستوران با ظرفیت 150 نفر، کافی شاپ، پارکینگ، آرایشگاه زنانه و مردانه، خدمات ویژه CIP و... اشاره کرد. در نظر داشته باشید که سرویس بهداشتی اتاق‌ها از نوع فرنگی است و سرویس بهداشتی ایرانی در راهرو طبقات قرار دارد.

 

رزرو بهترین هتل‌های سه ستاره مشهد
رزرو بهترین هتل سه ستاره مشهد - منبع گوگل مپ

 


از تخفیف ویژه تور هتل رضویه مشهد جا نمانید!

برای رزرو این تور همین حالا اقدام کنید و سفری دلنشین را برای خود رقم بزنید!


3- هتل آپارتمان بشری، در چند قدمی باب‌الجواد

 

  برای رزرو تماس بگیرید

آدرس: مشهد، میدان بیت المقدس، شهید اندرزگو ۸ (مقابل باب الجواد)، بین سرشور ۳ و ۵

قیمت آپارتمان دو نفره کلاسیک (اقامت با صبحانه): ۲,۱۰۰,۰۰۰ تومان

قیمت آپارتمان دو نفره کلاسیک (فولبرد): ۴,۰۰۰,۰۰۰ تومان

فاصله هتل تا باب‌الجواد: ۳۰۰ متر

 

هتل بشری، محبوب‌ترین هتل 3 ستاره در مشهد
هتل سه ستاره بشری در بازار قدیمی سرشور - منبع گوگل مپ

 

محال است کسی به مشهد سفر کند و دلش نخواهد در کوچه‌پس‌کوچه‌های محله قدیمی سرشور قدم بزند. هتل آپارتمان بشری از بهترین هتل‌های سه ستاره مشهد نزدیک حرم است که در کوچه سرشور واقع شده و همین‌که به بیرون از هتل قدم بگذارید، خود را دل این بازار سنتی خواهید دید. آخرین بازسازی این هتل در سال 1395 انجام شده و با پرسنلی مجرب و آموزش‌دیده پذیرای زائران و گردشگران گرامی است. علاوه‌براین هتل بشری در میان بهترین هتل‌های مشهد از نظر غذا حرفی برای گفتن دارد و میهمانان بیشترین رضایت را از کیفیت و تنوع غذایی هتل دارند.

 

اتاق‌ها و امکانات هتل آپارتمان بشری

 

هتل 3 ستاره بشری با 10 طبقه بنا و 300 سوئیت و آپارتمان یکخوابه تا دوخوابه از بهترین امکانات رفاهی برخوردار است. واحدهای اقامتی این هتل در انواع مختلف کلاسیک، رویال و رویال رضوی طراحی شده‌اند و تفاوت آن‌ها در دکوراسیون و چشم‌انداز هتل است؛ در نتیجه می‌توان از نام اتاق رویال رضوی تاحدود فهمید که چشم‌انداز این اتاق رو به حرم مطهر رضوی طراحی شده است

امکانات هتل بشری نیز بسیار قابل توجه است و رفاه هرچه بیشتر میهمانان را به همراه دارد. پارکینگ با ظرفیت 100 خودرو، رستوران با ظرفیت 550 نفر، اینترنت رایگان، کافی شاپ، فروشگاه، ارایشگاه، اتاق بازی‌های ویدئویی و... از جمله خدمات و امکانات هتل به حساب می‌آیند.

 

بهترین هتل‌های 3 ستاره مشهد
منبع گوگل مپ

 


با رزرو تور هتل بشری مشهد از تهران به همراه صبحانه، ناهار و شام، سفری ارزان و خاطره‌انگیز را برای خود رقم بزنید


4- هتل حلما، سه ستاره قیمت مناسب

 

  برای رزرو تماس بگیرید

آدرس: مشهد، خيابان امام رضا، امام رضا ۲۶، كوچه رفيعی، پلاک ۱۰۴

قیمت اتاق دو تخته دبل اکونومی (اقامت با صبحانه): ۱,۳۵۰,۰۰۰ تومان

قیمت اتاق دو تخته دبل اکونومی (فولبرد): ۲,۳۵۰,۰۰۰ تومان

فاصله هتل تا باب‌الرضا: ۱ کیلومتر و ۴۰۰ متر

 

هتل حلما، از بهترین هتل‌های 3 ستاره مشهد
بهترین هتل‌های سه ستاره مشهد در خیابان امام رضا - منبع گوگل مپ

 

هتل سه ستاره حلما، قیمت مناسب‌ترین و بهترین هتل سه ستاره مشهد در خیابان امام رضا است که در سال 1394 افتتاح گردیده و با کادری حرفه‌ای و مجرب میزبان زائران امام رئوف است. این هتل به دلیل دسترسی آسان به بازارهای مشهد نظیر بازار رضا، مراکز خرید هفده شهریور، راه آهن و... توانسته نظر مسافران را به خود جلب کند.

 

انواع اتاق‌ها و خدمات هتل حلما

 

هتل حلما مشهد 7 طبقه دارد و 70 باب واحد اقامتی مجهز را در خود جای داده است. اقامت در این هتل به صورت فولبرد و یا صبحانه به انتخاب مسافر در  تور مشهد ارائه می‌شود و با توجه به سلیقه و بودجه خود می‌توانید هر یک از اتاق‌های دو تخته اکونومی، دو تخته استاندارد، سه تخته و چهار تخته را برای اقامتی دلپذیر انتخاب کنید. 

علاوه‌براین در هتل سه ستاره حلما امکاناتی همچون رستوران، کافی شاپ، پارکینگ، اینترنت، آسانسور، خدمات لاندری (خشکشویی) و... برای رفاه هرچه بیشتر میهمانان فراهم شده است.

 

قیمت بهترین هتل‌های سه ستاره مشهد
قیمت بهترین هتل‌های سه ستاره مشهد چقدر است؟ - منبع گوگل مپ

 


برای استعلام دقیق قیمت و رزرو تور هتل حلما مشهد با کارشناسان تورگردان به شماره 02147627800 در تماس باشید


5- هتل میامی، بهترین هتل سه ستاره ارزان

 

  برای رزرو تماس بگیرید

آدرس: مشهد، خیابان امام رضا، امام رضا ۳۵

قیمت اتاق دو تخته دبل (اقامت با صبحانه): ۱,۰۰۰,۰۰۰ تومان

قیمت اتاق دو تخته دبل (فولبرد): ۱,۶۰۰,۰۰۰ تومان

فاصله هتل تا باب‌الرضا: ۲ کیلومتر

 

بهترین هتل سه ستاره مشهد
هتل 3 ستاره میامی مشهد - منبع گوگل مپ

 

از دیگر هتل‌های سه ستاره مشهد که در بین گردشگران از محبوبیت خاصی برخوردار است، هتل میامی است. این هتل با معماری فوق‌العاده زیبا و متفاوت به همراه امکانات رفاهی عالی رضایت میهمانان خود را جلب کرده و در مقایسه با هتل‌های ارزان مشهد، باکیفیت‌ترین خدمات را ارائه می‌دهد. هتل میامی از سال 1392 آغاز به کار کرده و با توجه به نزدیکی به مترو و خطوط بی‌آرتی، به راحتی می‌توانید به تمام نقاط شهر دسترسی داشته باشید.

 

انواع اتاق‌ها و امکانات هتل میامی

 

هتل میامی مشهد در ۳ طبقه بنا شده و دارای 39 اتاق دو تخته و سه تخته است که هم به صورت فولبرد (با صبحانه، ناهار و شام) و هم به صورت اقامت با صبحانه قابل رزرو است. علاوه‌براین امکاناتی نظیر رستوران، کافی شاپ، پارکینگ، اینترنت و... برای میهمانان هتل فراهم شده است. جکوزی نیز از خدمات ویژه این هتل به شمار می‌رود که با پرداخت هزینه می‌توانید از آن استفاده کنید و ساعتی را در آرامش بگذرانید.

 

بهترین هتل 3 ستاره مشهد
منبع گوگل مپ

 


آفرهای ویژه بهترین هتل‌های سه ستاره مشهد را از دست ندهید!

برای رزرو تور هتل میامی مشهد همین حالا اقدام نمایید و اقامتی لوکس با قیمت مناسب را تجربه کنید


وضعیت آب و هوا
خلاصه مقاله

بهترین هتل‌های سه ستاره مشهد با ارائه خدماتی با کیفیت و قیمت مناسب گزینه‌ای عالی برای اقامت در مشهد محسوب می‌شوند. این هتل‌ها با طراحی زیبا، امکانات رفاهی و خدمات پذیرایی حرفه‌ای برای کسانی که بودجه لازم برای اقامت در هتل‌های پنج ستاره را ندارند و از طرفی دوست دارند با هزینه متوسط از کامل‌ترین خدمات بهره‌مند شوند، تجربه‌ای منحصربه‌فرد و لذت‌بخش خواهد بود. از بهترین هتل‌های 3 ستاره مشهد می‌توان به هتل رز درویشی، هتل رضویه، هتل بشری، هتل حلما، هتل اطلس، هتل حیات شرق، هتل جواهر شرق، هتل ایران زمین و هتل میامی اشاره کرد. اقامت در این هتل‌ها سفر شما به مشهد را به‌یادماندنی خواهند کرد.

انتشار :  14 آبان 1402 به روزرسانی :  14 آبان 1402 نویسنده :   زهرا بادفرسا
تصاویر مرتبط
هتل حلما، از بهترین هتل‌های 3 ستاره مشهد
  • هتل حلما، از بهترین هتل‌های 3 ستاره مشهد
  • هتل رز درویشی، لوکس‌ترین هتل 3 ستاره مشهد
  • هتل بشری، محبوب‌ترین هتل 3 ستاره در مشهد
  • بهترین هتل سه ستاره مشهد
  • بهترین هتل 3 ستاره مشهد
  • رزرو بهترین هتل‌های سه ستاره مشهد
  • بهترین هتل‌های 3 ستاره مشهد
  • قیمت بهترین هتل‌های سه ستاره مشهد
  • بهترین هتل‌های سه ستاره نزدیک حرم
  • هتل رضویه، نزدیک‌ترین هتل سه ستاره مشهد به حرم
اشتراک گذاری
درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید
در رابطه با این مطلب دیدگاهی وجود ندارد