معرفی 11تا از تمیزترین هتل‌های مشهد برای اقامتی دلچسب

تمیزترین هتل‌های مشهد

انتخاب تمیزترین هتل‌های مشهد از این لحاظ ایده‌آل است که حس می‌کنید در خانه خودتان هستید و انگار فقط شهرتان تغییر کرده و هزاران فرصت فوق‌العاده برای دید و بازدید از جاهای جدید دارید. شاید تصور می‌کنید برای انتخاب یک هتل تمیز باید سراغ هتل های نوساز مشهد بروید ولی واقعیت این است که بسیاری از هتل های قدیمی نیز برای جلب رضایت مسافران فاکتور تمیز بودن را رعایت می‌کنند. بهترین هتل‌های تمیز مشهد که نظافت عالی دارند و در عین حال گران هم محسوب می‌شوند، شامل هتل الماس 2، بین‌المللی قصر، مدینه الرضا و درویشی است. اگر می‌خواهید خوش‌قیمت‌ترین هتل تمیز را انتخاب کنید، به‌ترتیب هتل‌های کیانا، سارینا و حلما، شرایط ایده‌آلی را نسبت‌به قیمت‌شان دارند و دراختیارتان قرار می‌دهند. در ادامه، توضیحاتی کاربردی برای هر یک از این مجموعه‌های اقامتی آورده‌ایم تا با اطمینان کافی نسبت به اجاره اتاق و سفرتان به مشهد اقدام کنید.

فهرست مطالب

هتل الماس 2؛ پنج‌ستاره و تمیز

 

آدرس: مشهد، خیابان امام رضا، امام رضا ۲۰

تصویر هتل الماس 2؛ هتلی تمیز در مشهد

هتل الماس 2، هتلی پنج ستاره در مشهد است که تمیزی اتاق‌ها و بهداشت فضاهای داخلی از برجسته‌ترین ویژگی‌های بارز آن به حساب می‌آید. در میان نظرات مسافران، مدام تمیزی هتل و اتاق‌های اقامت به چشم می‌خورد و میانگین امتیاز 8 برای آن، توجیهی منطقی برای زائران رضوی دارد. اگر به‌دنبال اقامتگاهی هستید که پاکیزه بودنش به اندازه ستاره‌هایش باشد، در هتل الماس 2 این شرایط برقرار است.

هتل الماس 2 در رده‌بندی لوکس‌ترین هتل‌های مشهد ارزیابی می‌شود؛ چرا که هر واحد اقامتی آن، به سبک یکی از تمدن‌های ایران و جهان طراحی شده. المان‌های طراحی آفریقا، روسیه، تایلند، ایتالیا، ترکیه، هند و برخی از دوره‌های حکومت ایران مانند صفویه در اتاق‌های ویژه هتل الماس 2 قابل رزرو هستند.


برای رزرو تور مشهد هتل الماس 2 روی صفحه‌های زیر کلیک کنید:


هتل قصر مشهد؛ پاکیزگی به وسعت بین‌المللی!

 

آدرس: مشهد، خیابان امام رضا، بین امام رضا ۱۴ و ۱۶

تصویر هتل بین المللی قصر از هتل های تمیز در مشهد

وقتی هتلی بین‌المللی باشد، تمیزی و پاکیزگی آن هم وسعتی جهانی دارد و به خوبی دیده می‌شود. هتل قصر، سابقه بالایی دارد و از همان اول که افتتاح شد، پاکیزگی از اساسی‌ترین ویژگی آن برای ادامه فعالیتش به شمار می‌رفت. اگر اکنون هم بخواهید که در یکی 220 واحد آن اقامت داشته باشید، بهداشتی بودن تمامی لوازم داخل اتاق تضمین شده است. 

به دلیل رعایت بهداشت در بالاترین سطح کیفی و استفاده از امکاناتی نو، گذراندن ماه عسل در این اقامتگاه، انتخابی مطمئن به حساب می‌آید. اگر می‌خواهید در اتاقی لوکس و در عین حال تمیز اقامت داشته باشید، هتل بین المللی قصر بهترین شرایط را دارد. 

اگر رعایت نکات بهداشتی، نظرتان را جلب کرده و می‌خواهید استعلام قیمت بگیرید، روی لینک‌های زیر کلیک کنید:


ماه عسل کدام هتل بریم؟ | کلیک کنید: بهترین هتل مشهد برای ماه عسل


هتل گلدن پالاس، پنج‌ستاره و بسیار تمیز


آدرس: مشهد، خیابان امام رضا، بین امام رضا ۳۴ و ۳۶

تصویر هتل گلدن پالاس، هتلی تمریز و مرتب در مشهد

گلدن پالاس از آن هتل‌های پنج‌ستاره و تمیز است که نظافت و بهداشت را در وجب به وجب اتاق‌ها و حتی لابی می‌توانید ببینید. ملحفه و ظروف داخل اتاق‌های گلدن پالاس بعد از تحویل اتاق‌ها هم تمیز و مرتب می‌شوند. این موضوع تا حدودی، نگرانی‌هایتان را درباره بهداشتی بودن محل اقامتتان رفع می‌کند. شیک بودن اتاق‌ها را باید به فضای بهداشتی و تمیز آن اضافه کرد. 

هتل گلدن پالاس که جزو هتل‌های استخردار مشهد و البته گران و لوکس است، استخر فعال و مطلوبی دارد. سونا و جکوزی آن هم برای مدتی که اقامت دارید، در دسترس‌اند و آرامش در تمامی لحظات‌تان جاری است. خوب است بدانید که هتل گلدن پالاس در گذشته با اسم قصر طلایی شناخته می‌شد و مدت کوتاهی است که نامی جدید برای آن انتخاب شده. 


با کلیک روی صفحه‌های زیر هر اتاقی که بخواهید، می‌توانید تور هتل گلدن پالاس مشهد رزرو کنید:


هتل هما 1، هتلی پنج‌ستاره با نظافت عالی

 

آدرس: مشهد، بلوار احمدآباد، تقاطع احمدآباد و کلاهدوز

عکس هتل هما 1، هتلی پنج‌ستاره با نظافت عالی

هتل هما 1 جزو آن مجموعه‌های بسیار تمیزی است که اثرات نظافت عالی را می‌توانید در تمامی 135 واحد اقامتی‌اش ببینید. هتل هما 1، پنج ستاره دارد و محوطه آن در مقایسه با سایر هتل‌های مشهد، دلبازتر و بزرگتر است. کیفیت لوازم و تجهیزات به کار رفته در آن مطلوب است و به واسطه بهداشتی بودن اقلام داخل اتاق‌ها، مورد انتخاب بسیاری از کسانی است که استراحت در جایی تمیز را به هر پیشنهاد دیگری ترجیح می‌دهند. علاوه‌بر اتاق‌ها، در بخش‌های متعدد مجموعه آبی هتل هما 1 مانند سالن ماساژ، سونا و جکوزی، تمامی استانداردهای لازم برای حضور افراد در نظر گرفته شده است. 


بسته‌های سفر هتل هما 1 را می‌توانید با کلیک روی لینک‌های زیر دریافت کنید:


هتل مدینه الرضا، نزدیک‌ترین هتل تمیز و رو به حرم

 

آدرس: مشهد، خیابان شیرازی، نبش شارستان رضوی

عکس هتل مدینه الرضا، هتلی پنج‌ستاره و تمیز

هتل‌هایی که در محدوده خیابان شیرازی و نزدیک به حرم قرار دارند، می‌توانند تمیزترین اتاق‌ها را در اختیارتان قرار بدهند. هتل مدینه الرضا یکی از هتل‌های تمیز محدوده خیابان شیرازی است که بیشتر از 10 سال قدمت دارد و به‌واسطه تمیز بودن اتاق‌ها، انتخابی فوق‌العاده خوب به حساب می‌آید، اگر گرانی را فاکتور بگیریم. در صورتی که بخواهید در طول اقامتتان همچنان ظاهری آراسته داشته باشید، خشک‌شویی هتل مدینه الرضا با رعایت فاکتورهای بهداشتی متعدد می‌تواند شرایطی ایده‌آل برای نگهداری و تحویل لباس‌ها داشته باشد.

اقامت در بهداشتی‌ترین اتاق هتل مدینه الرضا را به‌همراه بلیط هواپیما رفت‌وبرگشت می‌توانید در سایت تورگردان بگیرید:


اقامت و شکم‌گردی را در یک نقطه تجربه کنید: بهترین هتل‌های مشهد از نظر غذا کدامند؟


هتل درویشی، تمیزترین هتل لوکس مشهد

 

آدرس: مشهد، خیابان امام رضا، بین امام رضا ۲۴ و ۲۶

عکس هتل درویشی مشهد، تمیز و مرتب

اتاق‌های چندتخته، سوئیت‌ها و اتاق‌های VIP هتل پنج‌ستاره درویشی که جزو لاکچری ترین هتل های مشهد محسوب می‌شود، بسیار تمیز هستند و نکات بهداشتی متعددی برای نگهداری و نظافت آن‌ها رعایت می‌شود. تمیزی حوله‌ها، پاکسازی سطوح با مواد شوینده مخصوص و دسترسی به لوازم شخصی بهداشتی از فاکتورهایی است که در هتل درویشی رعایت می‌شوند.


برای هر تاریخی که بخواهید اقامت داشته باشید و بلیط هواپیما رفت و برگشت بگیرید، روی تورهای مسافرتی تورگردان می‌توانید حساب باز کنید. کافی است که روی لینک‌های زیر کلیک کنید:


هتل الماس نوین، تمیز و نزدیک به حرم


آدرس: مشهد، خیابان امام رضا، امام رضا ۹، کوچه مهرآئین، پلاک ۸۵

هتل الماس نوین، تمیز و نزدیک به حرم

هتلی که تمیز باشد و از آن تا حرم هم بیشتر از 5 دقیقه فاصله نباشد؟ هتل الماس نوین از مجموعه‌های اقامتی تمیز و بهداشتی و البته نزدیک به حرم است. چیدمان المان‌ها مدرن است و سعی شده که از باکیفیت‌ترین متریال‌ها و لوازم استفاده شود. تهویه مطبوع و استفاده از چیلرهای کارآمد، توجیهی خوب برای انتخاب هتل الماس نوین به‌عنوان بهداشتی‌ترین اقامتگاه مشهد است. 

هتل چهارستاره الماس نوین در سال 96، فعالیتش را در عرصه هتلداری شروع کرد و تا به امروز، اتاق‌های بسیار تمیز و استاندارد آن، فوق‌العاده‌ترین شرایط اقامت را برای مسافران دارند. با کلیک روی لینک‌های زیر می‌توانید قیمت پیشنهادی تور و اقامت در تمیزترین هتل مشهد را ببینید:


این پیشنهاد استثنائی را ببینید: هتل‌های سلف سرویس مشهد کدامند؟ 


هتل کیانا؛ اقامتگاهی برای لمس رد پای تمیزی در همه‌جا

 

آدرس: مشهد، خیابان امام رضا، امام رضا ۲، کوچه کربلا

تصویر تمیزترین هتل مشهد، هتل کیانا

نزدیک‌ترین هتل به حرم و البته تمیزترین هتل مشهد که می‌توانید روی پاکیزه بودنش حساب باز کنید، مجموعه کیانا است. هتل کیانا، چهارستاره دارد و علاوه‌بر اتاق‌ها، مجموعه‌های آبی آن هم براساس استانداردهای بهداشتی مراقبت و نگهداری می‌شوند. به طور کلی، پاکیزگی فضاهای داخلی هتل کیانا با توجه به تعداد ستاره‌ها، توجیهی منطقی دارد. 


تور هتل کیانا مشهد برای اقامت در بهداشتی‌ترین اتاق‌ها با تمیزترین وسایل را با کلیک روی لینک‌های زیر می‌توانید بگیرید:


هتل سارینا، هتلی تمیز و ارزان در مشهد

 

آدرس: مشهد، چهارراه بی سیم، خیابان جهاد، نرسیده به بیمارستان سینا، جهاد ۵

عکس هتل سارینا، هتلی تمیز و ارزان در مشهد

اگر نمی‌خواهید خیلی هزینه کنید و در عین حال، هتلی تمیز برای اقامت در مشهد داشته باشید، هتل سارینا، این شرایط را دارد. سارینا، مجموعه اقامتی چهارستاره است و در کنار ارزانی واقعی، محیطی تمیز و بهداشتی دارد. بنای هتل سارینا در سال 98 ساخته شده و در نوع خودش، تازه‌ساز به حساب می‌آید. این هتل تا حرم، فاصله کمی دارد و برای رزرو اتاق‌هایی با ظرفیت یک، دو و سه نفره، محیطی کاملا بهداشتی دارد. 


برای اقامت در این هتل و رزرو بلیط هواپیما رفت و برگشت می‌توانید از تورگردان، تور مسافرتی بگیرید. تور مسافرتی هتل سارینا قیمت مطلوبی دارد. برای رزرو بسته‌های سفر روی لینک‌های زیر کلیک کنید:


هتل فرهنگ و هنر، تمیزترین هتل سه‌ستاره مشهد

 

آدرس: مشهد، میدان ده دی، رازی غربی، نبش رازی غربی یک

عکس هتل فرهنگ و هنر، تمیزترین هتل سه‌ستاره مشهد

تاپ‌ترین هتل‌های سه‌ستاره مشهد را هم می‌توان به‌عنوان تمیزترین هتل‌های مشهد، شناخته می‌شوند. فضای اتاق‌های هتل برای استراحت و اقامت مسافران، تمیز و دنج است. نزدیک به 81 درصد از مسافرانی که به این مجموعه آمده‌اند، از برازنده بودن اسم هتل نسبت به تمیزی اتاق‌ها و واحدها، رضایت کافی داشته‌اند. 

در هتل فرهنگ و هنر، لوازمی مانند حوله، حمام و ست کامل بشقاب، لیوان و چای برای هر نفر قرار داده می‌شود و از این لحاظ هم افراد به لوازمی کاملا بهداشتی دسترسی دارند. در ضمن، نورگیر بودن اتاق‌ها، این هتل را به یک مجموعه اقامتی همه‌چیز تمام و کاملا ایده‌آل برای تور مشهد هوایی ارزان هتل نزدیک حرم تبدیل کرده است.


برای دیدن قیمت تور هتل فرهنگ و هنر با سه شب اقامت و یا بیشتر می‌توانید به صفحه‌ زیر مراجعه کنید:


هتل حلما با اتاق‌های بسیار تمیز شبیه به خانه‌تان


آدرس: مشهد، خيابان امام رضا، امام رضا ۲۶، كوچه رفيعی، پلاک ۱۰۴

عکس هتل بسیار تمیز مشهد، هتل حلما

حلما یکی از هتل‌های خیابان امام رضاست که به تمیز بودن اتاق‌هایش معروف است. علاوه‌بر تمیزی، وسایل و لوازم اتاق‌ها از کیفیت بالایی برخوردارند؛ انگار که در خانه شخصی خودتان هستید و برای گذراندن یک روز کامل، هیچ کم و کسری ندارید. در هتل حلما، قبل از تحویل اتاق به مسافرها، روتختی، حوله، بالشت و هر وسیله شخصی برای استراحت، شست‌وشو داده شده و بعد، این اقلام ضدعفونی می‌شوند. اتاق‌های هتل حلما به صورت فولبرد و یا به‌همراه صبحانه قابل رزرو هستند و استانداردهای بهداشتی در طول مدت اقامتتان هم از سوی پرسنل رعایت می‌شود. 

با کلیک روی صفحه‌های زیر می‌توانید هزینه تور برای سه شب را ببینید و بدون واسطه رزرو کنید:


هتل‌های فولبرد مشهد کدامند؟ | کلیک کنید: هتل‌های فولبرد مشهد 


وضعیت آب و هوا
خلاصه مقاله

تمیزترین هتل‌های مشهد کدامند؟ در سال 1403، 11 مجموعه اقامتی، تمیزترین هتل مشهد به حساب می‌آیند. این مجموعه‌های اقامتی تمیز و بهداشتی عبارتند از: هتل الماس 2، بین المللی قصر، گلدن پالاس، الماس نوین، هما 1، مدینه الرضا، درویشی، کیانا، سارینا، حلما و هتل فرهنگ و هنر. از میان مجموعه‌های معرفی شده، هتل کیانا، سارینا و حلما، هم بهداشتی‌اند و هم پاکیزه و بهداشتی.

انتشار :  17 اردیبهشت 1403 به روزرسانی :  8 خرداد 1403 نویسنده :   فائزه حسین زاده خسرویه
تصاویر مرتبط
تصویر هتل بین المللی قصر از هتل های تمیز در مشهد
  • تصویر هتل بین المللی قصر از هتل های تمیز در مشهد
  • عکس هتل هما 1، هتلی پنج‌ستاره با نظافت عالی
  • تصویر تمیزترین هتل مشهد، هتل کیانا
  • عکس هتل فرهنگ و هنر، تمیزترین هتل سه‌ستاره مشهد
  • تصویر هتل الماس 2؛ هتلی تمیز در مشهد
  • عکس هتل بسیار تمیز مشهد، هتل حلما
  • عکس هتل سارینا، هتلی تمیز و ارزان در مشهد
  • عکس هتل مدینه الرضا، هتلی پنج‌ستاره و تمیز
  • عکس هتل درویشی مشهد، تمیز و مرتب
  • هتل الماس نوین، تمیز و نزدیک به حرم
  • تصویر هتل گلدن پالاس، هتلی تمریز و مرتب در مشهد
اشتراک گذاری
نظرات کاربران
در رابطه با این مطلب دیدگاهی وجود ندارد