هتل‌های نزدیک مراکز خرید مشهد؛ 10 هتل + عکس و آدرس

اشتراک گذاری
عکس فائزه حسین زاده خسرویه (نویسنده تورگردان) به قلم : فائزه حسین زاده خسرویه تاریخ انتشار : 28 شهریور 1403 به روزرسانی : 18 مهر 1403
هتل‌های نزدیک مراکز خرید مشهد
هتل‌های نزدیک مراکز خرید مشهد هتل‌های نزدیک مراکز خرید مشهد هتل‌های نزدیک مراکز خرید مشهد هتل‌های نزدیک مراکز خرید مشهد

ترکیب تفریح، خرید و زیارت را با اقامت در نزدیک‌ترین هتل‌های مشهد به مراکز خرید می‌توانید داشته باشید. در بخش زیر، ما به شما کمک می‌کنیم تا بهترین هتل نزدیک مرکزهای خرید مشهد را برای سفرتان انتخاب کنید. در این مقاله، به معرفی نزدیک‌ترین هتل‌ها به مراکز خرید محبوب مشهد می‌پردازیم تا بتوانید با خیالی آسوده و بدون دغدغه به خرید و تفریح بپردازید.

فهرست مطالب

1- هتل‌های نزدیک به مرکز خرید پروما مشهد

مرکز خرید پروما مشهد

مرکز خرید پروما با موقعیت مکانی مناسب در خیابان فردوسی به عنوان یکی از محبوب‌ترین بازارها و مراکز خرید مشهد در این شهر شناخته می‌شود. علاوه‌بر تنوع بالای محصولات از جمله پوشاک، لوازم آرایشی، صنایع دستی و لوازم خانگی از برندهای معتبر، پروما امکانات رفاهی متنوعی از قبیل شهربازی، سالن بولینگ و بیلیارد، کافی‌شاپ و هایپر مارکت را نیز برای رفاه حال مشتریان خود فراهم کرده است. وجود پارکینگ اختصاصی، دسترسی آسان به این مرکز خرید را برای بازدیدکنندگان تسهیل کرده است. هتل هما 2 (پنج ستاره) و هتل ارس (سه ستاره) از مجموعه‌های اقامتی نزدیک به مرکز خرید پروما محسوب می‌شوند. توضیحات مربوط به آدرس و معرفی هر یک از هتل‌های نزدیک به مرکزهای خرید مشهد را در ادامه آورده‌ایم: 

هتل هما 2 برای اقامت لوکس در نزدیکی پروما


آدرس: مشهد، چهار راه خیام، بلوار جانباز

هتل هما 2 از هتل های نزدیک مراکز خرید مشهد

هتل ۵ ستاره هما ۲ مشهد، یکی از بزرگترین و شناخته شده‌ترین هتل‌های شهر مشهد در نزدیکی مرکز خرید پروما قرار دارد که با بیش از چهل سال سابقه، پذیرای مسافران و زائران بسیاری بوده است. با توجه به این موقعیت استثنایی که هتل هما 2 دارد، دسترسی آسان به مراکز خرید، تفریحی و تجاری را برای مهمانان فراهم می‌کند.

اتاق‌ها و سوئیت‌های لوکس و راحت

هتل هما ۲ با ۲۰۰ اتاق و سوئیت در ۹ طبقه، طیف گسترده‌ای از امکانات و خدمات باکیفیت را به مهمانان ارائه می‌دهد. اتاق‌ها و سوئیت‌های بزرگ، روشن و تمیز، مجموعه هما 2 را به یکی از تمیزترین هتل‌های مشهد تبدیل کرده است. شما می‌توانید بسته به نیاز خود، اتاق‌های یک نفره، دو نفره یا چهار نفره را رزرو کنید.

اتاق های هتل هما 2 برای اقامت لوکس در نزدیکی پروما

امکانات رفاهی متنوع

از جمله امکانات رفاهی متنوع هتل هما ۲ می‌توان به رستوران تابستانی با فضای سبز دلنشین، سفره‌خانه سنتی، سالن‌های کنفرانس و آمفی‌تئاتر، سالن بدنسازی، زمین تنیس، کافی‌شاپ و امکانات بازی کودکان اشاره کرد. همچنین، نزدیکی هتل به مجتمع تجاری پروما، فرصت مناسبی برای خرید و گذراندن اوقات فراغت خواهد بود.

موقعیت جغرافیایی عالی

موقعیت جغرافیایی بی‌نظیر هتل هما ۲، دسترسی آسان به حرم مطهر امام رضا (ع) و دیگر جاهای دیدنی نزدیک حرم را برای شما فراهم می‌کند. فاصله این هتل تا حرم مطهر حدود ۷ کیلومتر و تا فرودگاه، ترمینال مسافربری و ایستگاه راه آهن مشهد نیز بین ۱۵ تا ۳۰ دقیقه با خودرو است.

هتل ارس (سه ستاره)


آدرس: مشهد، بلوار فردوسی، حد فاصل میدان جانباز و چهارراه خیام

هتل ارس مشهد در نزدیکی مرکز خرید پروما

هتل ارس مشهد با موقعیت مکانی استثنایی خود در خیابان فردوسی، دقیقا در همسایگی مرکز خرید پروما واقع شده است. این هتل سه ستاره با قدمتی بیش از دو دهه، در سال ۱۴۰۳ با بازسازی کامل، تجربه‌ای دلنشین از اقامت در قلب تجاری و اداری مشهد را برای مهمانان خود فراهم کرده است.

اتاق‌های دلباز و مجهز هتل ارس با ظرفیت‌های مختلف، پاسخگوی نیازهای هر مسافری است. در طول اقامت خود می‌توانید از امکانات متنوعی همچون رستوران ایرانی با طعم‌های اصیل، کافی‌شاپ دنج، روم سرویس شبانه‌روزی و سالن همایش استفاده کنید. پرسنل مجرب و خوش‌برخورد هتل نیز همواره آماده‌اند تا اقامتی آرام و خاطره‌انگیز را برای شما رقم بزنند.

چرا هتل ارس، یکی از بهترین هتل‌های سه ستاره مشهد است؟

  • نزدیکی به مراکز خرید: موقعیت مکانی بی‌نظیر هتل ارس، دسترسی آسان به مراکز خرید بزرگ مشهد مانند پروما و کیان سنتر را برای علاقه‌مندان به خرید فراهم می‌کند.
  • دسترسی آسان به حمل‌ونقل عمومی: ایستگاه اتوبوس بهشتی و ایستگاه مترو خیام در نزدیکی هتل قرار دارند و رفت و آمد در شهر را برای شما آسان می‌سازند.
  • اقامتی راحت و دلنشین: اتاق‌های دلباز، امکانات رفاهی متنوع و پرسنل حرفه‌ای، اقامتی آرام و دلنشین را برای شما به ارمغان می‌آورند.
  • موقعیت مرکزی: هتل ارس در قلب تجاری و اداری مشهد قرار دارد و دسترسی به بانک‌ها و سایر امکانات شهری را برای شما آسان می‌کند.

اگر به دنبال هتلی هستید که هم به مراکز تجاری نزدیک باشد و هم امکان دسترسی آسان به سایر جاهای دیدنی مشهد را داشته باشد، هتل ارس انتخابی ایده‌آل برای شما خواهد بود.

2- هتل‌ نزدیک به مجتمع تجاری الماس شرق

مجتمع تجاری الماس شرق

چه عاشق مد باشید، چه سرگرمی و تفریح در مشهد در اولویتتان باشد، الماس شرق مرکز خریدی است که نباید از دست بدهید. این مجتمع تجاری بزرگ و مدرن با قرارگیری در انتهای بلوار خیام شمالی، به راحتی قابل دسترسی است. در 6 طبقه از الماس شرق، دنیایی از امکانات برای شما تدارک دیده شده است. از فروشگاه‌های متنوع با برندهای داخلی و خارجی گرفته تا سینما ۵ بعدی، سرزمین عجایب برای کودکان، آبنمای جامپینگ و رستوران‌ها و کافه‌های متعدد، همه و همه دست به دست هم داده‌اند تا لحظاتی خوش و خاطره‌انگیز را برای شما رقم بزنند. توریست توس، هتلی چهار ستاره و در نزدیکی الماس شرق است که برای اقامت مسافران، مکانی خوب به شمار می‌آید. در ادامه، توضیحاتی کامل‌تر درباره این مجموعه آورده‌ایم.

هتل توریست توس (چهار ستاره)

 

آدرس: مشهد، بزرگراه آسیایی، بعد از پل قائم، نرسیده به بیمارستان رضوی

توریست توس از هتل‌های مشهد نزدیک الماس شرق

هتل توریست توس، یکی از بزرگترین و باسابقه‌ترین هتل‌های مشهد در نزدیکی مرکز خرید الماس شرق است. این هتل چهار ستاره با 44 سوئیت مجلل و امکاناتی متنوع، آماده پذیرایی از مهمانان عزیز است. این هتل با قرار گرفتن در نزدیکی مرکز خرید مهمی همچون الماس شرق، گشت و گذار آسان در میان جاهای دیدنی مشهد را فراهم کرده است. 

با اقامت در هتل توریست توس می‌توانید از آرامش و زیبایی محیط ویلایی لذت ببرید و در عین حال به راحتی به مراکز خرید، تفریحی و تجاری شهر دسترسی داشته باشید. این هتل با ارائه خدمات متنوعی مانند رستوران، کافی‌شاپ، اینترنت رایگان، سرویس رایگان به حرم، مراکز خرید و امکانات تفریحی همچون مراکز کرایه دوچرخه در مشهد و زمین‌های ورزشی، اقامتی دلنشین را برای شما فراهم می‌کند.

نزدیکی به الماس شرق و سایر مراکز مهم

یکی از مزایای اصلی اقامت در هتل توریست توس، نزدیکی آن به مجتمع تجاری الماس شرق است. با چند دقیقه رانندگی می‌توانید به این مرکز خرید بزرگ و مدرن دسترسی پیدا کنید و از دنیایی از برندها و محصولات متنوع لذت ببرید. همچنین، این هتل به آرامگاه فردوسی، جاهای دیدنی طرقبه، بهترین رستوران‌های شاندیز، روستای اخلمد و سایر جاهای دیدنی اطراف مشهد نزدیک است.

3- هتل‌ نزدیک به مجتمع تجاری وصال

هتل‌‌ نزدیک به مجتمع تجاری وصال

مجتمع تجاری و گردشگری وصال در محدوده خیام شمالی، یکی از لوکس‌ترین و جامع‌ترین مراکز خرید مشهد است که با طراحی مدرن و امکانات متنوعش، تجربه‌ای متفاوت از خرید در منطقه‌ای لاکچری را برای شما ایجاد می‌کند. این مجتمع ۶ طبقه با برخورداری از پارکینگ طبقاتی، هایپر مارکت، رستوران‌ها و فست‌فودهای متنوع، فضایی دلپذیر را برای گذراندن اوقات فراغت شما فراهم کرده است.

از نظر موقعیت مکانی، مجتمع تجاری وصال تا الماس شرق، فاصله‌ای آنچنانی ندارد. برای همین، هتل توریست توس که نزدیک به الماس شرق است، از کم‌فاصله‌ترین مراکز اقامتی مشهد تا مجتمع‌ تجاری وصال محسوب می‌شود.

تنوع محصولات مجتمع وصال 

در مجتمع وصال، شما می‌توانید انواع محصولات مورد نیاز خود را پیدا کنید. از جمله:

  • مبلمان و دکوراسیون داخلی: جدیدترین مدل‌های مبلمان، سرویس خواب، میز ناهارخوری و لوازم دکوری
  • پوشاک و کیف و کفش: برندهای معتبر داخلی و خارجی
  • صنایع دستی: صنایع دستی زیبا و منحصر به فرد ایرانی
  • عطر و ادکلن: انواع عطر و ادکلن با برندهای معتبر
  • لوازم آرایشی و بهداشتی: محصولات آرایشی و بهداشتی با کیفیت

4- هتل‌های نزدیک به مرکز خرید آرمان مشهد

مرکز خرید آرمان مشهد

مرکز خرید آرمان با موقعیت مکانی عالی در خیابان شهید نواب صفوی، به راحتی قابل دسترسی است. این مجتمع تجاری لوکس و مدرن با ترکیب هوشمندانه‌ امکانات تفریح و پذیرایی، تجربه‌ای متفاوت از گشت و گذار و خرید لوکس از مراکز تجاری مشهد را برای شما فراهم می‌کند. نزدیکی به حرم مطهر امام رضا (ع) نیز بر جذابیت این مرکز افزوده است. 

در قلب مرکز خرید آرمان، تفریحگاهی با مساحتی وسیع و چشم‌اندازی بی‌نظیر وجود دارد که با آبشاری خروشان، مجسمه‌های هنری و رستورانی دنج، لحظاتی دلنشین را برای خرید و استراحت رقم می‌زند. با توجه به موقعیت ممتاز این مرکز خرید، بهترین و گرانترین هتل‌های مشهد در اطراف آن قرار دارند که اقامتی راحت و دلپذیر را برای مسافران فراهم می‌کنند. تعداد هتل‌هایی که در نزدیکی مرکز خرید آرمان قرار دارند، زیاد است. در بخش زیر، مهم‌ترین اطلاعات کاربردی را برای معرفی و بررسی این هتل‌ها آورده‌ایم:

هتل مدینه الجواد (لیان سابق)

 

آدرس: مشهد، خیابان نواب صفوی، بلوار شهید شوشتری، بین شهید شوشتری ۸ و ۱۰

هتل مدینه الجواد در نزدیکی مراکز خرید مشهد

مرکز خرید آرمان یکی از جاهای دیدنی نزدیک به حرم امام رضا (ع) است. هتل‌هایی هم که در نزدیکی این مرکز خرید قرار دارند، فاصله کمی تا بارگاه ملکوتی دارند. مدینه الجواد، یکی از نزدیک‌ترین هتل‌ها به حرم امام رضا (ع) است. هتل چهار ستاره مدینه الجواد، با موقعیت مکانی بی‌نظیر خود در فاصله‌ی تنها 300 متری حرم مطهر، این امکان را برای شما فراهم می‌کند تا با چند قدم پیاده به حرم برسید. این هتل چهارستاره، با امکانات و خدماتی در سطح هتل‌های پنج ستاره، امکان اقامتی لوکس را فراهم می‌کند. 

گالری عکس
هتل مدینه الجواد از نزدیک ترین هتل های مشهد به مراکز خرید
هتل مدینه الجواد از نزدیک ترین هتل های مشهد به مراکز خرید
هتل مدینه الجواد از نزدیک ترین هتل های مشهد به مراکز خرید

هتل ضیافت‌الزهرا (پنج ستاره)

 

آدرس: مشهد، خيابان نواب صفوی، شوشتري ٧، آخر كوچه سمت چپ

هتل ضیافت الزهرا از هتل های مشهد نزدیک مراکز خرید

اگر به دنبال هتل نوساز مشهد هستید که به مراکز خرید شهر هم نزدیک باشد، هتل ضیافت الزهرا بهترین گزینه پیشنهادی است. این هتل پنج ستاره با معماری چشم‌نواز و امکانات روز دنیا، در قلب شهر مشهد و در نزدیکی مرکز خرید آرمان واقع شده است.

با اقامت در هتل ضیافت الزهرا می‌توانید از اتاق‌هایی با ویوی بی‌نظیر به حرم مطهر رضوی لذت ببرید و با چند قدم پیاده به این مکان مقدس دسترسی داشته باشید. همچنین، هتل به سایر مراکز خرید، بازارهای سنتی، گنبد خشتی مشهد و جاهای دیدنی حرم امام رضا مانند صحن گوهرشاد نیز بسیار نزدیک است و امکان دسترسی آسان به آن‌ها را برای شما فراهم می‌کند.

هتل خورشید هشتم (پنج ستاره)


آدرس: مشهد، بولوار شهید شوشتری، انتهای شهید شوشتری ۷

هتل خورشید هشتم در نزدیکی مرکز خرید آرمان مشهد

هتل خورشید هشتم کوثر، یکی از «لوکس‌ترین و مدرن‌ترین هتل‌های مشهد در نزدیکی مراکز خرید» قرار دارد که در سال ۱۴۰۱ افتتاح شده است. این هتل پنج ستاره با ۶ طبقه و ۱۵۸ واحد اقامتی، امکانات رفاهی متنوعی را برای مهمانان خود فراهم کرده است.

با اقامت در هتل خورشید هشتم می‌توانید پس از زیارت حرم مطهر، به راحتی به مرکز خرید آرمان رفته و از خرید لذت ببرید. این مرکز خرید بزرگ و مدرن، با تنوع بالای فروشگاه‌ها و برندهای مختلف، مکانی ایده‌آل برای گذراندن اوقات فراغت است.

گالری عکس
هتل خورشید هشتم در نزدیکی مرکز خرید آرمان مشهد
هتل خورشید هشتم در نزدیکی مرکز خرید آرمان مشهد
هتل خورشید هشتم در نزدیکی مرکز خرید آرمان مشهد

هتل آپارتمان حیات شرق (ارزان و نزدیک به مرکز خرید آرمان)


آدرس: مشهد، خیابان نواب صفوی، نواب صفوی ۱۰، شوشتری ۱۰

هتل آپارتمان حیات شرق در نزدیکی مراکز خرید مشهد

اگر به دنبال مکانی دنج و راحت برای اقامت در مشهد هستید، هتل آپارتمان حیات شرق، اتاق‌هایی دنج و البته خوش‌قیمتی را برای شما دارد. این هتل ۳ ستاره با ۳۳۲ اتاق و سوئیت، در یکی از بهترین نقاط شهر مشهد، یعنی خیابان نواب صفوی واقع شده است. این خیابان، مشرف به حرم است و کافی است چند قدم بردارید تا به درب ورودی حرم برسید. قیمت رزرو اتاق در هتل حیات شرق همانند رده قیمتی هتل‌های ارزان مشهد با غذاست.

5- هتل‌های نزدیک به برج آلتون مشهد

برج آلتون مشهد

برج آلتون، یکی از شاخص‌ترین و بلندترین ساختمان‌های تجاری در مشهد است که در بلوار دانشگاه قرار دارد. این برج 25 طبقه نه تنها به عنوان یک مرکز خرید لوکس شناخته می‌شود، بلکه مجموعه‌ای کامل از امکانات رفاهی و تفریحی را در خود جای داده است. در برج آلتون، طیفی وسیع از برندهای معتبر داخلی و خارجی در حوزه‌های مختلف از جمله پوشاک، کیف و کفش، لوازم خانگی، ساعت و جواهرات حضور دارند. اگر به دنبال خرید محصولات باکیفیت و لوکس هستید، برج آلتون بهترین گزینه برای شما خواهد بود.

علاوه‌بر فروشگاه‌های متنوع، برج آلتون امکانات رفاهی دیگری نیز در اختیار بازدیدکنندگان قرار می‌دهد:

  • رستوران پسران کریم: یکی از شعبه‌های معروف رستوران پسران کریم در برج آلتون قرار دارد که با ارائه غذاهای خوشمزه و باکیفیت، لحظات خوشی را برای شما رقم می‌زند.
  • فودکورت: در فودکورت برج آلتون، می‌توانید انواع غذاهای ایرانی و فرنگی را در فضایی دلنشین میل کنید.
  • پارکینگ طبقاتی: با ظرفیت بالا، برای راحتی هرچه بیشتر بازدیدکنندگان
  • امکانات تفریحی: فضایی برای استراحت و تفریح پس از خرید

هتل آسیا، هتل درویشی و هتل بزرگ جهان از نزدیک‌ترین هتل‌های مشهد به برج آلتون هستند. معرفی اجمالی آن‌ها را در ادامه آورده‌ایم تا در بهترین زمان به سفر مشهد، خاطره‌انگیزترین لحظه‌ها را داشته باشید.

هتل درویشی مشهد


آدرس: مشهد، خیابان امام رضا، بین امام رضا ۲۴ و ۲۶

هتل درویشی مشهد؛ از بهترین هتل‌های نزدیک به مراکز خرید

از هتل درویشی تا مرکز تجاری آلتون مشهد، فقط یک ربع فاصله است. به همین خاطر می‌توانیم اسم هتل درویشی را در رده بهترین هتل‌های نزدیک به مراکز خرید مشهد دانست. هتل درویشی جزو بهترین هتل‌های مشهد از نظر مسافران است و 5 ستاره دارد. همچنین، درویشی جزو تمیزترین هتل‌های مشهد است و می‌توانید از وضعیت اتاق‌های اقامتی‌تان، رضایتی نسبتا زیاد داشته باشید. 

هتل آسیا (چهار ستاره)


آدرس: مشهد، خیابان پاسداران، مقابل سینما قدس

عکس هتل آسیا از هتل‌های نزدیک به مراکز خرید مشهد

در نزدیکی برج آلتون مشهد، هتل آسیا قرار دارد که با خودرو، تنها در 2 دقیقه می‌توانید خودتان را به این مرکز خرید برسانید. هتل آسیا در سال 1368 افتتاح شد و جزو قدیمی‌ترین هتل‌های مشهد به حساب می‌آید. آخرین بازسازی هتل آسیا در سال 95 بود و به جهت ارتقاء کیفیت خدماتش، بسیاری از لوازم داخل اتاق‌ها به تازگی مورد استفاده قرار گرفتند.

هتل خانه سبز (سه ستاره)

 

آدرس: مشهد، میدان توحید، توحید ۲۶، جنب مجتمع تجاری نصر

هتل خانه سبز از بهترین هتل‌های مشهد در نزدیکی مراکز خرید

از بهترین هتل‌های سه ستاره مشهد که در کنار برج آلتون قرار گرفته، می‌توانیم به هتل خانه سبز اشاره کنیم. این هتل در سال 82 ساخته شده و تا به امروز، بیشتر از 10 سال از شروع به فعالیتش گذشته است. از آنجایی که برج آلتون در فاصله‌ای دور نسبت به حرم قرار دارد، هتل خانه سبز هم از هتل‌های دور از حرم به حساب می‌آید. با اقامت در این مجموعه اقامتی، تمیزترین اتاق‌ها در اختیارتان قرار داده می‌شود تا در وضعیتی مطلوب، روزهای سفرتان را بگذرانید.

وضعیت آب و هوا
خلاصه مقاله

هتل‌های نزدیک به مراکز خرید مشهد را می‌توانیم به دو دسته تقسیم کنیم. آن‌هایی که لوکس هستند و لحظات فوق‌العاده گرانبهایی را در آن تجربه کرد، مانند هتل هما 2 و هتل ضیافت‌الزهرا. در رده‌های قیمتی پایین‌تر هم می‌توانید روی هتل ارس مشهد با سه ستاره و هتل آپارتمان حیات شرق، حسابی ویژه باز کنید.

تصاویر مرتبط
  • مجتمع تجاری الماس شرق
  • هتل ارس مشهد در نزدیکی مرکز خرید پروما
  • هتل مدینه الجواد در نزدیکی مراکز خرید مشهد
  • هتل آپارتمان حیات شرق در نزدیکی مراکز خرید مشهد
  • هتل هما 2 از هتل های نزدیک مراکز خرید مشهد
  • هتل ضیافت الزهرا از هتل های مشهد نزدیک مراکز خرید
  • مرکز خرید آرمان مشهد
  • اتاق های هتل هما 2 برای اقامت لوکس در نزدیکی پروما
  • هتل خورشید هشتم در نزدیکی مرکز خرید آرمان مشهد
  • توریست توس از هتل‌های مشهد نزدیک الماس شرق
  • مرکز خرید پروما مشهد
  • برج آلتون مشهد
  • هتل‌‌ نزدیک به مجتمع تجاری وصال
  • هتل درویشی مشهد؛ از بهترین هتل‌های نزدیک به مراکز خرید
  • عکس هتل آسیا از هتل‌های نزدیک به مراکز خرید مشهد
  • هتل خانه سبز از بهترین هتل‌های مشهد در نزدیکی مراکز خرید
  • هتل‌های نزدیک مراکز خرید مشهد
  • هتل‌های نزدیک مراکز خرید مشهد
  • هتل‌های نزدیک مراکز خرید مشهد
  • هتل‌های نزدیک مراکز خرید مشهد
نظرات کاربران
در رابطه با این مطلب دیدگاهی وجود ندارد