خاص‌ترین هتل‌های ایران + معرفی 14 هتل متفاوت

اشتراک گذاری
عکس فائزه حسین زاده خسرویه (نویسنده تورگردان) به قلم : فائزه حسین زاده خسرویه تاریخ انتشار : 2 مهر 1403 به روزرسانی : 8 مهر 1403
خاص‌ترین هتل‌های ایران
خاص‌ترین هتل‌های ایران خاص‌ترین هتل‌های ایران خاص‌ترین هتل‌های ایران خاص‌ترین هتل‌های ایران

خاص‌ترین هتل‌های ایران برای آن دسته از مسافرانی مناسب است که به دنبال تجربه‌ای تکرار نشدنی هستند. تجربه‌ای که در سفرهای قبلی‌شان نداشته‌اند و جذابیت هتل در مقصد، آن‌ها را چنین روز در یک مکان مشخص نگه دارد و حتی بخواهند که مهلت پایان سفرشان را تمدید کنند. شکل و نما، طراحی متفاوت، کارایی خاص و موقعیت مکانی کمتر شناخته شده، همه و همه از فاکتورهای اساسی هستند که باعث می‌شوند هتل‌های معرفی شده در ادامه این مطلب، از خاص‌ترین مجموعه‌های اقامتی در سفر به دور ایران باشند. با ما همراه باشید.

فهرست مطالب

جیزرو قشم برای اقامت در مریخ


آدرس اقامتگاه جیزرو: جزیره قشم، روستای نقاشه

اقامتگاه جیزرو از خاص‌ترین هتل‌های ایران

در دل جزیره زیبای قشم، جایی که آسمان به زمین نزدیک‌تر است، اقامتگاهی جادویی و باورنکردنی طراحی شده به سبک مریخ به نام جیزرو منتظر شماست. این اقامتگاه از بهترین جاهای دیدنی ایران بوده و با تلفیقی از معماری کاملا فانتزی و امکاناتی مدرن، محیطی به سبک مریخ و البته آرام و صمیمی دارد. اتاق‌های جیزرو در قشم همانند خانه‌های مریخی، دکوراسیونی زیبا و ساده دارند و هر کدام قصه‌ای از آرامش را زمزمه می‌کنند. با اقامت در جیزرو (بهترین هتل قشم از نظر مسافران) می‌توانید هم از طبیعت بکر قشم لذت ببرید و هم از امکانات رفاهی مدرنی چون اینترنت پرسرعت در پهنای جزیره بهره‌مند شوید. 

رستوران این اقامتگاه فضایی و جادویی نیز با سرو غذاهای محلی، شما را به سفری در دل طعم‌های اصیل جنوب ایران می‌برد. فاصله نزدیک به فرودگاه، دسترسی آسان به جاهای دیدنی هرمزگان و قیمت مناسب رزرو اتاق‌ها، اقامتگاه جیزرو را به مقصدی کاملا ایده‌آل برای گردشگران تبدیل کرده است.

در حال حاضر، قیمت چند روز اقامت در خانه‌های مریخی جیزرو، ارزانتر از هزینه یک شب اقامت در گرانترین هتل‌های قشم در می‌آید. 

گالری عکس
اقامتگاه جیزرو از خاص‌ترین هتل‌های ایران
اقامتگاه جیزرو از خاص‌ترین هتل‌های ایران
اقامتگاه جیزرو از خاص‌ترین هتل‌های ایران

هتل ترنج کیش برای اقامت روی آب


آدرس هتل ترنج کیش: جزیره کیش، صدا و سیما، خیابان جهان 

هتل ترنج کیش یکی از خاص‌ترین هتل‌های ایران

هتل ترنج، اولین هتل دریایی خاورمیانه با طراحی بی‌نظیر و امکانات لوکس خود، تجربه‌ای تکرار نشدنی در سرتاسر خاورمیانه را از اقامت در دل خلیج فارس برای مهمانان و مسافران تور کیش فراهم می‌کند. این هتل ۵ ستاره که در شمال غربی جزیره کیش واقع شده، با دو بخش ساحلی و دریایی، فضایی رویایی را برای اقامت و تفریح دارد. بخش دریایی هتل، شامل ویلاها و سوئیت‌های لوکسی است که بر روی آب‌های نیلگون خلیج فارس شناورند و با کف شیشه‌ای، چشم‌اندازی بی‌نظیر از دنیای زیر آب را بدون هیچ محدودیتی به نمایش می‌گذارند. بخش ساحلی هتل نیز با امکانات متنوعی همچون رستوران‌ها، سالن‌های ورزشی، تفریحات آبی، مکانی ایده‌آل برای استراحت و لذت بردن از طبیعت است. هتل ترنج با تلفیق معماری مدرن در کنار طبیعت بکر، تجربه‌ای متفاوت و لوکس را به خاص‌پسندها و لاکچری‌دوست‌ها ارائه می‌کند. با مراجعه به مطلب‌های معرفی هتل ترنج کیش، اتاق‌های هتل ترنج و رستوران‌های هتل ترنج می‌توانید با امکانات و خدمات این هتل رویایی، آشنایی بیشتری پیدا کنید.

گالری عکس
هتل ترنج کیش یکی از خاص‌ترین هتل‌های ایران
هتل ترنج کیش یکی از خاص‌ترین هتل‌های ایران
هتل ترنج کیش یکی از خاص‌ترین هتل‌های ایران

هتل بالی برای اقامت در کویر


آدرس هتل بالی: استان اصفهان، شهرستان خور و بیابانک، روستای مصر

هتل بالی اصفهان از خاص‌ترین هتل‌های ایران

اگر به دنبال تجربه‌ای متفاوت و غیرتکراری برای اقامت در خاص‌ترین هتل ایران هستید، هتل بالی در دل کویر مرکزی، مجموعه‌ای بی‌نظیر برای شماست. این هتل که در منطقه خور و بیابانک (در یکی از شهرهای نزدیک به اصفهان برای مسافرت) واقع شده، با امکانات و خدمات منحصر به فرد خود، تجربه‌ای متفاوت از اقامت در پهنای کویر را برای گردشگران فراهم می‌کند. در ادامه، توضیحاتی کامل‌تر راجع به دلایل جذابیت این هتل ایرانی و خاص می‌پردازیم:

چرا اقامت در هتل بالی اصفهان جذاب است؟

هتل بالی در واقع اولین هتلی بوده که شرایط استاندارد اقامت در کویر را فراهم کرده است. این هتل با موقعیت استثنایی خود، دسترسی آسان به جاذبه‌های طبیعی و تاریخی کویر را برای مهمانان فراهم می‌کند. از جمله این جاذبه‌ها می‌توان به دریاچه نمک، کویر مصر، کانال‌های پلایا و سه روستای ایراج، گرمه و بیاضه با قلعه‌ای به قدمت 3000 ساله اشاره کرد.

هتل بالی با 32 اتاق مجهز و زیبا، آماده پذیرایی از مهمانان است. اتاق‌های این هتل به دو دسته تقسیم می‌شوند: اتاق‌های مدرن با امکانات کامل و اتاق‌های سنتی با طراحی الهام گرفته از معماری کویر. این تنوع در طراحی اتاق‌های هتل بالی، امکان انتخاب هر نوع اتاقی را برای هر سلیقه‌ای فراهم می‌کند.

امکانات و خدمات هتل بالی:

  • اقامتگاه‌های متنوع مانند اتاق‌های مدرن و سنتی
  • رستوران با غذاهای محلی برای تجربه طعم اصیل غذاهای کویری
  • امکانات تفریحی برای کویرنوردی، شترسواری و آسمان‌نما

چرا هتل بالی؟

  • تجربه‌ای متفاوت از سفر برای اقامت در دل کویر و لذت بردن از طبیعت بکر
  • امکانات کامل و مدرن برای اقامتی راحت و آسوده
  • دسترسی آسان به جاذبه‌های گردشگری کویر برای کشف زیبایی‌های ناشناخت
  • پرسنل مجرب و حرفه‌ای برای ارائه بهترین خدمات به مهمانان

گالری عکس
هتل بالی اصفهان از خاص‌ترین هتل‌های ایران
هتل بالی اصفهان از خاص‌ترین هتل‌های ایران
هتل بالی اصفهان از خاص‌ترین هتل‌های ایران

هتل کپری قلعه گنج


آدرس هتل کپری: چابهار، قلعه گنج، بلوار علوی، مقابل سایت اداری بینا 

هتل کپری قلعه گنج یکی از خاص‌ترین هتل‌های ایران

خاص‌ترین هتل‌های ایران برای فرار از شلوغی شهر، انتظارات بسیاری را برآورده می‌کنند. هتل کپری، یکی از همین هتل‌های خاص و متفاوت است. این هتل کپری، اولین و تنها هتل کپری چهار ستاره ایران، تجربه‌ای کاملا متفاوت از اقامت و زیستن در دل کویر را رقم می‌زند. این اقامتگاه بی‌نظیر که در روستای قلعه گنج در قلب استان کرمان واقع شده، با الهام از معماری سنتی کپرهای ایرانی، فضایی صمیمی و دلنشین را برای استراحت و سکونت مهمانان فراهم می‌کند. هر یک از 31 اتاق کپری این هتل با حفظ اصالت معماری کپر و بهره‌گیری از امکانات مدرن، فضایی آرام، تمیز و موردپسند برای اقامت دارد. با انتخاب اتاق در هتل کپری می‌توانید از طبیعت بکر کویر لذت ببرید، همزمان با فرهنگ غنی مردم منطقه آشنا شوید و لحظاتی فراموش‌نشدنی را تجربه کنید.

گالری عکس
هتل کپری قلعه گنج یکی از خاص‌ترین هتل‌های ایران
هتل کپری قلعه گنج یکی از خاص‌ترین هتل‌های ایران
هتل کپری قلعه گنج یکی از خاص‌ترین هتل‌های ایران

هتل کاروانسرای بیستون


آدرس هتل کاروانسرای بیستون: ۳۰ کیلومتری شرق کرمانشاه، محوطه داخلی سایت جهانی بیستون

هتل کاروانسرای بیستون از هتل های خاص ایرانی

خاص‌ترین هتل‌ها در مقایسه با گران‌ترین هتل‌های ایران، از این جهت متفاوت هستند که هم در لوکیشن بسیار متفاوتی قرار دارند و هم امکانات رفاهی آن‌ها برای سفر چند روزه، ایده‌آل است. هتل کاروانسرای بیستون یکی از همین هتل‌های خاص در کشورمان است که هر دو جنبه آن را به خوبی می‌توانید ارزیابی کنید.

در دامنه کوه تاریخی بیستون و روبه‌روی فرهاد تراش (از آثار تاریخی کرمانشاه)، کاروانسرایی با قدمت صفوی به هتلی پنج ستاره و مجلل تبدیل شده است. کاروانسرای لاله بیستون با حفظ اصالت معماری تاریخی خود، اقامتی بی‌نظیر را در دل یکی از مهم‌ترین آثار تاریخی ایران برای تمامی مسافران فراهم می‌کند. این هتل با 20 اتاق و سوئیت، ظرفیت پذیرایی تنها 100 مهمان را دارد و با موقعیت مکانی استثنایی خوبش، به بی‌نظیرترین جاهای دیدنی کرمانشاه مانند کتیبه بیستون، طاق‌بستان و غار شکارچیان دسترسی آسانی می‌توانید داشته باشید. اقامت در این هتل، فرصتی استثنایی برای تجربه زندگی در یک کاروانسرای تاریخی و در عین حال بهره‌مندی از امکاناتی مدرن و لوکس است. با انتخاب کاروانسرای لاله بیستون، سفری به گذشته دارید و در عین حال از تمام امکانات رفاهی یک هتل پنج ستاره بهره‌مند خواهید شد.

گالری عکس
هتل کاروانسرای بیستون از هتل های خاص ایرانی
هتل کاروانسرای بیستون از هتل های خاص ایرانی
هتل کاروانسرای بیستون از هتل های خاص ایرانی

هتل صخره‌ای کندوان


آدرس هتل صخره‌ای کندوان: شهر تبریز ،اسکو، دهکده توریستی کندوان

هتل صخره‌ای کندوان از هتل‌های متفاوت ایرانی

در دل روستای تاریخی کندوان، جایی که خانه‌ها در دل صخره‌ها کنده شده‌اند، اقامتگاهی بی‌نظیر به نام لاله کندوان منتظر شماست. این اقامتگاه سنگی با معماری تکرار نشدنی‌اش، شما را به سفری در زمان می‌برد و تجربه‌ای کاملا متمایز از زندگی در دل طبیعت را برایتان رقم می‌زند. هتل صخره‌ای کندوان آنقدر شهرت دارد که به یکی از جاهای دیدنی تبریز تبدیل شده است.

هر اتاق در هتل صخره‌ای کندوان، یک اثر هنری برجسته با سنگ تراشیده شده و با امکاناتی مدرن تجهیز شده است. آرامش و خنکا در لابه‌لای هر یک از خانه‌های صخره‌ای اینجا جریان دارد. برای لمس این شرایط کافی است تصور کنید که در اتاقی آرام و دنج با پنجره‌ای رو به طبیعت بکر به خوابی عمیق فرو رفته‌اید. اقامتگاه صخره‌ای یا لاله کندوان، تنها یک اقامتگاه ساده نیست، بلکه دروازه‌ای به دنیای زیبایی‌های طبیعی و تاریخی تبریز است. با اقامت در این هتل با سقف و دیوارهای صخره‌ای می‌توانید از جاذبه‌های گردشگری همچون غارهای تاریخی، چشمه‌های آب معدنی و مناظر بکر اطراف لذت ببرید. همچنین با چشیدن غذاهای محلی خوشمزه، مسیری برای سفر به دنیای طعم‌های اصیل آذربایجان در پیش دارید.

طبق تجربه مسافران قبلی، کارکنان مهمان‌نواز و حرفه‌ای لاله کندوان آماده‌اند تا اقامتی دلنشین و خاطره‌انگیز را برای شما فراهم کنند. با اقامت در این هتل، نه تنها از یک اقامتگاه لذت می‌برید، بلکه با فرهنگ و تاریخ غنی منطقه نیز آشنا می‌شوید.
 

گالری عکس
هتل صخره‌ای کندوان از هتل‌های متفاوت ایرانی
هتل صخره‌ای کندوان از هتل‌های متفاوت ایرانی
هتل صخره‌ای کندوان از هتل‌های متفاوت ایرانی

مهینستان راهب کاشان


آدرس اقامتگاه مهینستان راهب: کاشان، خیابان فاضل نراقی، کوچه فرهنگ ۳۱

مهینستان راهب از هتل‌های خاص ایران در کاشان

در مهینستان راهب، شما نه تنها در یک خانه تاریخی و خاص اقامت می‌کنید، بلکه تجربه سفری به دل تاریخ و فرهنگ ایران را خواهید داشت. این اقامتگاه با معماری سنتی و دکوراسیونی نوستالژیک، فضایی آرام و دل‌انگیز را برای سفر چندروزه و استراحتتان دارد. 

در قاب اقامتگاه مهینستان راهب کاشان، اتاق‌های رنگارنگ با پنجره‌های مشرف به باغ، شما را به سفری در زمان می‌برد. مهینستان راهب، با تلفیقی از سنت و مدرنیته، امکانات رفاهی کامل را در کنار آرامش یک خانه سنتی ارائه می‌دهد. رستوران این مجموعه نیز با سرو غذاهای محلی، مزه‌ای از فرهنگ غنی ایران را به کامتان هدیه می‌دهد. حضور در باغ سرسبز مهینستان راهب، شما را از هیاهوی شهر دور کرده و لحظاتی دنج و مملو از شادی و خنده را در ذهن‌ها به یادگار می‌گذارد.

گالری عکس
مهینستان راهب از هتل‌های خاص ایران در کاشان
مهینستان راهب از هتل‌های خاص ایران در کاشان
مهینستان راهب از هتل‌های خاص ایران در کاشان

هتل داد یزد


آدرس هتل داد: یزد، خیابان دهم فروردین

هتل‌های داد یزد از هتل‌های خاص ایران

هتل داد یزد، قصه‌ای زیبا از معماری سنتی و میهمان‌نوازی ایرانی را روایت می‌کند. این بنای تاریخی که قدمتی بیش از یک قرن دارد، پس از سال‌ها مرمت و بازسازی به یکی از زیباترین هتل‌های سنتی یزد تبدیل شده است. با اقامت در هتل «داد» می‌توانید در دل بافت تاریخی شهر قدم بزنید و از جاهای دیدنی یزد همچون آتشکده زرتشتیان و میدان امیرچخماق دیدن کنید. در معماری و طراحی این هتل از آجر و کاه‌گل استفاده شده و نمای آن، شما را به دل کویر و خانه‌های قدیمی یزدی می‌برد. در بخش رفاهی آن، امکاناتی متنوع چون رستوران‌های باکیفیت، استخر و اسپا، اقامتی لاکچری و موردانتظار را برایتان رقم می‌زند.

گالری عکس
هتل‌های داد یزد از هتل‌های خاص ایران
هتل‌های داد یزد از هتل‌های خاص ایران
هتل‌های داد یزد از هتل‌های خاص ایران

اقامتگاه لوله‌ای بوشهر


آدرس اقامتگاه لوله‌ای بوشهر: 34 کیلومتری عسلویه، بندر شیرینو

اقامتگاه لوله‌ای بوشهر از هتل‌های متفاوت ایران

اقامتگاه لوله‌ای بوشهر، با طراحی نوآورانه و مدرن خود، چشم‌ها را به سمت خود می‌کشاند. این اقامتگاه که از لوله‌های بزرگ بتنی ساخته شده، فضایی ابتکاری، دنج و خصوصی را برای میهمانانش فراهم می‌کند. هر اتاق لوله‌ای که در این مجموعه وجود دارد، مجهز به امکانات رفاهی کامل است و منظره‌ای خیره‌کننده از دریا و طبیعت اطراف را ارائه می‌دهد.

دهکده گردشگری دریایی پازارلند شیرینو که این اقامتگاه‌ها در آن قرار دارند، با موقعیتی استثنایی در کنار ساحل، فرصتی عالی برای کسانی است که به دنبال تجربه‌ای متفاوت در کنار دریا هستند و به جای بهترین هتل‌های ساحلی کیش، این اتاق‌های متفاوت در لب دریا را ترجیح می‌دهند. این دهکده با ارائه خانه‌های چوبی و اقامتگاه‌هایی با طراحی خاص، حسی متفاوت از آرامش و صفا را به میهمانان خود القا می‌کند. در داخل این مجموعه، علاوه‌بر اتاق‌های لوله‌ای برای سکونت، امکاناتی مانند رستوران‌های ساحلی، فضای سبز و محیطی به دور از شلوغی، این دهکده را به مکانی ایده‌آل برای گذراندن اوقات خوش و مملو از آرامش تبدیل کرده است.

گالری عکس
اقامتگاه لوله‌ای بوشهر از هتل‌های متفاوت ایران
اقامتگاه لوله‌ای بوشهر از هتل‌های متفاوت ایران
اقامتگاه لوله‌ای بوشهر از هتل‌های متفاوت ایران

اقامتگاه ماجرا هرمز


آدرس اقامتگاه ماجرا: استان هرمزگان، جزیره هرمز

اقامتگاه ماجرا هرمز از متفاوت‌ترین هتل‌های ایران

اقامتگاه بومگردی ماجرا، هتلی رنگارنگ در دل جزیره هرمز است که با نمای خلاقانه‌اش، در سال 2020 موفق به کسب جایزه طلایی مسابقه تیدای تیوان شد. این اقامتگاه با الهام از طبیعت رنگارنگ جزیره، گنبدهای خشتی خود را به رنگ‌های مختلف آراسته و فضایی رویایی را در کوله بار راهنمای سفر به هرمزگان به یادگار گذاشته است. 

هر یک از 12 سوئیت دنج این مجموعه با معماری گنبدی شکل و دکوراسیون رنگی، قصه‌ای از آرامش و زیبایی را روایت می‌کند. موقعیت بی‌نظیر اقامتگاه در ساحل، چشم‌اندازی دل‌انگیز از دریا را به همراه دارد و فرصتی عالی برای فرار از شلوغی شهر و لذت بردن از طبیعت بکر دارد. امکانات رفاهی مانند رستوران، سیستم سرمایشی و چشم‌انداز رو به دریا، اقامتی باب میل‌تان را برای شما تضمین می‌کند. اگر به دنبال سفری متفاوت و تجربه اقامتی در فضایی خاص هستید، اقامتگاه رنگارنگ ماجرا با شکل و شمایل فانتزی‌اش، بهترین انتخاب برای شما خواهد بود.
 

گالری عکس
اقامتگاه ماجرا هرمز از متفاوت‌ترین هتل‌های ایران
اقامتگاه ماجرا هرمز از متفاوت‌ترین هتل‌های ایران
اقامتگاه ماجرا هرمز

سرای عامری‌ها کاشان


آدرس سرای عامری‌ها: کاشان، خیابان علوی، بن بست باستان هفتم

سرای عامری‌ها کاشان از هتل‌های متفاوت کشور ایران

بهترین زمان گلاب گیری کاشان که فرا برسد، سرای عامری‌ها مملو از مهمان‌ها و توریست‌ها می‌شود؛ چرا که این هتل به قدر خودش واقعا خاص است و نظیرش را در نقطه‌ای دیگر از ایران نمی‌توانید پیدا کنید. آیا تا به حال آرزوی اقامت در یک خانه تاریخی با معماری باشکوه قاجاری را داشته‌اید؟ سرای عامری‌ها در کاشان با فضایی جادویی و رویایی، شما را به سفری دراز در دل تاریخ می‌برد. این خانه تاریخی که اکنون به یکی از لوکس‌ترین هتل‌های سنتی ایران تبدیل شده، تجربه‌ای واقعی از اقامت در یک بنای تاریخی با امکانات مدرن را به مسافرها هدیه می‌دهد.

حیاط مرکزی با صفا و حوض بزرگ آب، فضایی نوستالژیک و صمیمی را برای استراحت و لذت بردن از زیبایی‌های معماری سنتی دارد. اتاق‌های زیبا با دکوراسیون سنتی و پنجره‌های رنگارنگ، گرد رویایی بودن را به جادوی این هتل خاص افشانده است. یادتان باشد هر زمان که به سرای عامری‌ها رفتید، به رستوران سنتی آن سر بزنید. رستوران سنتی سرای عامری‌ها نیز با ارائه غذاهای ایرانی اصیل، لذت سفر شما را دوچندان خواهد کرد.

اگر به دنبال تجربه اقامتی در هتلی متفاوت و فراموش‌نشدنی در شهر کاشان هستید، سرای عامری‌ها بهترین انتخاب برای شما خواهد بود.

گالری عکس
سرای عامری‌ها کاشان از هتل‌های متفاوت کشور ایران
سرای عامری‌ها کاشان از هتل‌های متفاوت کشور ایران
سرای عامری‌ها کاشان از هتل‌های متفاوت کشور ایران

اکوکمپ عشایری دورنا

 

آدرس اکوکمپ دورنا: مشگین شهر، جاده گردشگری موئیل، ۲۰ کیلومتری جنوب مشگین شهر، نرسیده به دوراهی آبگرم قینرجه، سمت چپ، ۱ کیلومتر بعد از روستای ناصرآباد (دیزو) 

اکوکمپ عشایری دورنا از خاص‌ترین هتل‌ها

خاص‌ترین هتل‌های ایران، همواره شکل و شمایلی شبیه به ساختمان‌های امروزی را ندارند. اکوکمپ عشایری دورنا از همان هتل‌هایی است که این ساختار را در هم شکسته و با معماری زندگی عشایری خود برای تجربه زندگی روستایی، فرصتی ناب ایجاد کرده است. اگر به دنبال تجربه‌ای آمیخته با طبیعت هستید، اکوکمپ دورنا بهترین انتخابی است که تجربه کردنش برای بیشتر از دوبار می‌ارزد. این اقامتگاه با الهام از معماری سنتی و زندگی عشایری، فضایی دوست‌داشتنی و برگرفته از زندگی روستایی را در دامنه سبلان برایتان دارد. با ورود به این مجموعه، چشم‌های‌تان به سمت سوئیت‌های دایره‌ای شکل و چادرهای عشایری همراه با امکانات رفاهی مدرن، اقامتی تکرار نشدنی را به شما هدیه می‌دهد که تا به حال، تجربه شبیه به آن را نداشته‌اید. 

با سکونت در این اقامتگاه می‌توانید از طبیعت بکر، آب و هوای خنک، غذاهای محلی لذیذ و موسیقی زنده طبیعت اطراف اتاق‌تان لذت ببرید. تفریحات متنوعی همچون اسب‌سواری، دوچرخه‌سواری و پاراگلایدر نیز برای علاقه‌مندان فراهم شده است. موقعیت مکانی بی‌نظیر اکوکمپ دورنا در نزدیکی آبشار گورگور و آب گرم قینرجه، بر جذابیت‌های برگرفته از طبیعت در نزدیکی این اقامتگاه اضافه کرده است.

گالری عکس
اکوکمپ عشایری دورنا از خاص‌ترین هتل‌ها
اکوکمپ عشایری دورنا از خاص‌ترین هتل‌ها
اکوکمپ عشایری دورنا از خاص‌ترین هتل‌ها

هتل عماد نظام فردوس


آدرس عماد نظام فردوس: خراسان جنوبی، فردوس، بلوار امام رضا (ع)

عکس خاص‌ترین هتل ایران؛ هتل عماد نظام فردوس

بوتیک هتل عماد نظام فردوس با معماری اصیل و امکاناتی مدرن، تجربه‌ای بی‌نظیر را از اقامت در جایی تاریخی در دل خراسان جنوبی رقم می‌زند. این هتل که در دل شهر فردوس قرار دارد، با اتاق‌های لوکس، رستوران سنتی، کافی‌شاپ و امکانات رفاهی متنوع، حال و هوایی نوستالژیک برای اقامتتان دارد.

علاوه‌بر اقامت در هتل عماد نظام فردوس، نزدیکی آن به مجموعه عمادنظام، پارک علمی فن‌آموز، شهربازی سرپوشیده و دیگر امکانات تفریحی، فضایی مناسب برای تفریح و یادگیری را برای تمام اعضای خانواده فراهم کرده است. اگر به دنبال سفری هستید که هم به شما ترکیبی از استراحت و آرامش بدهد و هم فرصتی برای تجربه فعالیت‌های متنوع را فراهم کند، بوتیک هتل عمادنظام فردوس بهترین انتخاب برای شماست.

گالری عکس
Kish-Daryosh-43
عکس خاص‌ترین هتل ایران؛ هتل عماد نظام فردوس
عکس خاص‌ترین هتل ایران؛ هتل عماد نظام فردوس

بوتیک هتل کریاس اصفهان


آدرس هتل بوتیک کریاس: اصفهان، خیابان استانداری، کوچه شهید عمرانی

عکس هتل‌هتل‌های خاص در ایران: بوتیک هتل کریاس اصفهان

هتل سنتی کریاس اصفهان با معماری اصیل قاجاری و فضایی آرام، شما را به سفری دلنشین در دل تاریخ پرفراز و نشیب اصفهان می‌برد. این عمارت تاریخی که زمانی خانه نظام الاسلام میرزامحمد بوده، امروزه به یکی از زیباترین بوتیک هتل‌های ایران تبدیل شده است. با ورود به این هتل، گویی به گذشته سفر می‌کنید و در فضایی سرشار از اصالت و زیبایی غرق می‌شوید. 

حیاط دلباز با حوضی زیبا در کنار اتاق‌هایی با دکوراسیون سنتی و سقف‌های بلند در بوتیک هتل کریاس اصفهان، همگی دست به دست هم داده‌اند تا اقامت در فضایی دلباز و سنتی را برای شما رقم بزنند. موقعیت مکانی عالی این هتل، دسترسی آسان به جاهای دیدنی اصفهان مانند میدان نقش جهان و سی‌ و سه پل را برایتان فراهم می‌کند. خلاصه که با اقامت در هتل کریاس می‌توانید از آرامش یک خانه تاریخی و هیجان کشف یک شهر تاریخی هم لذت ببرید.

گالری عکس
عکس هتل‌هتل‌های خاص در ایران: بوتیک هتل کریاس اصفهان
عکس هتل‌هتل‌های خاص در ایران: بوتیک هتل کریاس اصفهان
عکس هتل‌هتل‌های خاص در ایران: بوتیک هتل کریاس اصفهان
وضعیت آب و هوا
خلاصه مقاله

خاص‌ترین هتل‌های ایران را که بخواهید از نزدیک ببینید، باید روی 14 هتل حساب باز کنید. اولین هتل خاص ایران، هتل ترنج است که به عنوان، اولین هتل دریایی خاورمیانه شناخته می‌شود. بعد از آن، اقامتگاه جیزرو قشم از خاص‌ترین هتل‌هاست. برای دریافت لیست کامل متفاوت‌ترین هتل‌های ایران، این مطلب را به طور کامل بخوانید و از فهرست آمده در ابتدا، استفاده کنید.

تصاویر مرتبط
  • هتل بالی اصفهان از خاص‌ترین هتل‌های ایران
  • مهینستان راهب از هتل‌های خاص ایران در کاشان
  • هتل‌های داد یزد از هتل‌های خاص ایران
  • هتل کپری قلعه گنج یکی از خاص‌ترین هتل‌های ایران
  • سرای عامری‌ها کاشان از هتل‌های متفاوت کشور ایران
  • عکس هتل‌هتل‌های خاص در ایران: بوتیک هتل کریاس اصفهان
  • هتل صخره‌ای کندوان از هتل‌های متفاوت ایرانی
  • اکوکمپ عشایری دورنا از خاص‌ترین هتل‌ها
  • اقامتگاه ماجرا هرمز از متفاوت‌ترین هتل‌های ایران
  • اقامتگاه لوله‌ای بوشهر از هتل‌های متفاوت ایران
  • هتل ترنج کیش یکی از خاص‌ترین هتل‌های ایران
  • اقامتگاه جیزرو از خاص‌ترین هتل‌های ایران
  • هتل کاروانسرای بیستون از هتل های خاص ایرانی
  • عکس خاص‌ترین هتل ایران؛ هتل عماد نظام فردوس
  • خاص‌ترین هتل‌های ایران
  • خاص‌ترین هتل‌های ایران
  • خاص‌ترین هتل‌های ایران
  • خاص‌ترین هتل‌های ایران
نظرات کاربران
در رابطه با این مطلب دیدگاهی وجود ندارد