رستوران های مشهد برای هر نوع ذائقه و بودجه

رستوران های مشهد

رستوران های مشهد نه تنها از سوی مشهدی ها که از سوی مسافران و زائرانی که به این شهر می آیند مورد استقبال زیادی واقع می شود. مشهدی ها علاقه زیادی به شکم گردی و رفتن به رستوران دارند. غذاخوردن در رستوران های مختلف برای مردم این شهر حکم تفریح را دارد. به همین دلیل همیشه آخر هفته ها پای ثابت مردم، رستوران های مختلف برای سرو کردن کباب، فست فود، کله پزی ها، دیزی و غیره است. در ضمن بیشتر شاغلین غذای نهار را بیرون از منزل نوش جان می کنند و عموما از رستوران های مشهد که نزدیک به محل کارشان باشد استفاده می کنند. این شهر رستوران هایی از گذشته، و یک سری رستوران تازه تاسیس اما پر طرفدار دارد که بد نیست با همه آن ها آشنا شوید و از منوی غذایی، آدرس و کیفیت پذیرایی و غذایشان مطلع گردید. در ادامه مطلب با تورگردان همراه باشید تا به معرفی رستوران های مشهد بپردازیم.

فهرست مطالب

رستوران شاندیز مشهد (صبا)

 

  آدرس رستوران صبا شاندیز: مشهد، بین اسدالله زاده 11 ومیدان تختی (محله سناباد)         مسیریابی

  تلفن: 05137444987

  آدرس رستوران صبا شعبه شاندیز: مشهد، جاده شاندیز، حاشیه میدان فردوسی         مسیریابی

  تلفن: 09359004404

 

رستوران شاندیز مشهد صبا

 

رستوران شاندیز مشهد با ارائه انواع غذاهای ایرانی، کبابی و گوشتی از میهمانانش پذیرایی می‌کند و امکان سفارش غذا به صورت آنلاین نیز از آنجا امکانپذیر است. می‌توان از طریق اپلیکیشن‌های اسنپ فود، ریحون، چیلیوری و… بعد از مشاهده قیمت‌ها غذا سفارش داد.

 

منوی رستوران شاندیز مشهد صبا

 

چلوکباب، شیشلیک، چلوکباب برگ ممتاز، چلوکباب فیله ممتاز، چلوکباب سلطانی، چلوکباب بختیاری ممتاز و مخصوص، چلوکباب کوبیده، خوراک کباب برگ و فیله، خوراک ماهیچه، خوراک گوشت، خوراک مرغ، خوراک کباب پاچینی، خوراک کباب سلطانی، خوراک کباب لقمه مخصوص، انواع خوراک جوجه، خوراک ماهی قزل کبابی، چلو ماهیچه مخصوص، چلوگوشت مخصوص، چلو مرغ سرخ شده، چلو ماهی قزل آلا، پاچین مخصوص با انواع سالاد و نوشیدنی سرو می‌شود.

 

رستوران سدورس با سینی‌های معروف

 

  آدرس شعبه شاندیز: مشهد، ابتدای جاده شاندیز، بین ویرانی 1 و 3         مسیریابی

  تلفن: 05138763030

  آدرس شعبه رضاشهر: مشهد، رضاشهر، پیروزی 5، نبش دعبل خزائی 12         مسیریابی

  تلفن: 05138762020

 

رستوران سدروس مشهد

 

رستوران سدورس دارای شعب مختلفی در بخش‌های مختلف داخل و بیرون از شهر مشهد است. رستوران سدروس به سینی‌های ترکیبی غذا با طراحی فوق العاده و طعم‌های بی‌نظیر معروف است. در این سینی‌ها ترکیبی از انوع کباب، جوجه، شیشلیک و... با دیزاینی زیبا و هوس برانگیز چیده می‌شود. شعبه شاندیز از شهریور سال 1394 افتتاح شده است. شعبه رضاشهر قبل از آن یعنی از سال 1393 افتتاح شد. این شعبه سومین شعبه سدورس محسوب می‌شود که برای 350 نفر به صورت همزمان ظرفیت دارد. رستوران دارای دو سالن به همراه فضای تابستان نشین است. میز بوفه، کترینگ فعال برای ارسال غذا به سطح شهر، فضایی شیک، طبخی بی‌نظیر است.

 

منوی رستوران سدورس

 

هفت خوان سدروس مشتمل بر 2 لیگ شیشلیگ و 350 گرم گوشت گوسفندی طبخ شده؛ هشت خوان محتوی ران مرغ سرخ شده 450 گرمی و یک سیخ کباب لقمه؛ هفت خوان ویژه سدروس دو نفره مشتمل بر 3 لیک شیشلیک و 400 گرم گوشت گوسفندی طبخ شده؛ کترینگ خانواده شامل دو سیخ کباب کوبیده و یک سیخ جوجه زعفرانی؛ سرتاس سدروس دارای 5 تکه پاچین سوخاری و چهار تکه فیله سوخاری؛ هفت فصل سدروس شامل دو سینی سرد و گرم به همراه چای و سه مدل نوشیدنی سرد، سبزی، پنیر، مربا، املت، تخم مرغ، فرنی، فلافل، خوراک سوسیس و...  

رستوران پسران کریم با چلو گوشت‌های لذیذ

 

  آدرس رستوران پسران کریم شعبه فرهاد: مشهد، بلوار خیام، خیابان فرهاد، فرهاد 22         مسیریابی

  تلفن: 05134043

  آدرس رستوران پسران کریم شعبه خیام: مشهد، بلوار خیام شمالی به سمت الماس شرق، بین خیام 61 و 63، ساختمان مروارید         مسیریابی

  تلفن: 05131919

  آدرس رستوران پسران کریم شعبه آلتون: مشهد، خیابان دانشگاه، بین دانشگاه 15 و 17، برج آلتون         مسیریابی

  تلفن: 05138491208

 

رستوران پسران کریم

 

رستوران پسران کریم از سال 1359 در خیابان طالقانی مشهد آغاز به حکار کرد و هنوز که هنوز است یکی از بهترین و گران‌ترین رستوران‌های مشهد به شمار می‌رود. شعبه اصلی رستوران کریم بعد از کمتر از سه دهه به محل فعلی خود در بلوار خیام انتقال یافت. دو شعبه دیگر نیز از این رستوران در شهر مشهد افتتاح شده است. بانی اصلی این رستوران مرحوم کریم قاسم زاده حاتمی بود که بیش از نیم قرن مدیریت این رستوران را به عهده داشت. شروع کار او به سال 1300 یعنی 96 سال پیش بر می‌گردد. بعد از او فرزندانش راه او را ادامه دادند و به همان کیفیت غذاهای مخصوص خود را در اختیار میهمانان مشهدی و غیر مشهدی قرار دادند. بیش از نیمی از فضای رستوران به انبارهای موادغذایی با رعایت کاملا سلامت، تازگی و بهداشت غذاست. این تلاش بی نتیجه نبوده و هیچ کس نیست که از عطر و طعم غذای رستوران تعریف نکند.

 

غذای اصلی رستوران پسران کریم چه در وعده نهار و چه شام، ماهیچه، چلو گوشت، شیشلیک و انواع کباب است. برنج‌ها همه ایرانی و گوشت‌ها تازه، زیاد و لذیذ است. معروف‌ترین غذای این رستوران چلو ماهیچه است.مزه گوشت رستوران پسران کریم فوق العاده است. بعضی مشتریان هم طعم شیشلیک‌های رستوران را به هیچ وجه فراموش نمی‌کنند. رستوران‌های پسران کریم درهر سه شعبه سالن‌هایی با طراحی کلاسیک دارند و تنها غذای ایرانی سرو می‌کنند. شعبه اصلی سه طبقه است و فضای باز جلوی آن برای پارک کردن ماشین‌ها مناسب است. با این همه در ایام پر ازدحام باید در کوچه‌های اطراف ماشین‌ها را پارک کنید.

رستوران امیرشاهان

 

  آدرس رستوران امیرشاهان: مشهد، بلوار وکیل آباد، بلوار هفت تیر، بین هفت تیر 3 و 5

  تلفن: 05138681919 - 05138683434 - 05138656767

 

 

رستوران امیرشاهان مشهد

 

رستوران امیر شاهان از رستوران‌های نسبتا جدید در یکی از محله‌های مشهد است که در دهه اخیر اهمیت گردشگری زیادی پیدا کرده است. جاذبه‌هایی همچون برج آرمیتاژ و قله زو در همین خیابان قرار گرفته‌اند. فضای داخلی رستوران مشتمل بر دو سالن معمولی و VIP است. محوطه بیرونی رستوران مشتمل بر تراسی بزرگ با چیدمانی بسیار زیباست که تابستان‌ها صفای دیگری دارد. این مجموعه یک سالن سنتی نیز دارد که روی تخت از میهمانان پذیرایی می‌کنند. در کل این رستوران دارای 4 سالن است و از پارکینگ نیز برخوردار است. رستوران امیرشاهان جزو شیک‌ترین رستوران‌های مشهد و حتی از جاهای دیدنی مشهد به شمار می‌رود. از سالن‌های آن برای برگزاری مراسم نیز استفاده می‌شود. پرسنل این رستوران بسیار خوش برخوردند و سفارش‌ها را خیلی زود آماده می‌کنند. مدیریت رستوران با آقای فاتحی است. این رستوران شعب دیگری نیز در سایر شهرها دارد؛ از جمله یک شعبه از آن در 5 کیلومتری رویان و نرسیده به جنگل سیسنگان است.

 

منوی رستوران امیر شاهان هفت تیر

 

چلو شیشلیک، چلو برگ مخصوص، چلو فیله، چلو ماهیچه، چلو گردن، چلو بختیاری، چلو جوجه با استخوان، چلو جوجه بدون استخوان، چلو لقمه، باقلا پلو؛ انواع پیش غذا برای شکم گردی مثل سوپ ساده و سوپ شیر، سالاد، ماست، خیار شور، زیتون و غیره و همچنین دارای میز اردور است.

کباب ازقندی مشهد

 

  آدرس کباب ازقندی: مشهد، میدان شریعتی به سمت خیابان کوهسنگی، نبش کوهسنگی 3/1

  تلفن: 05138422886

 

 

کبابسرای ازقندی از کبابی‌های قدیمی مشهد است که کباب‌های تپل و خوشمزه به مشتریانش عرضه می‌کند. لقمه‌های چرب و چیلی کباب ازقندی از قدیم معروف بوده است. متاسفانه رستوران به فضای خود رسیدگی نکرده و هنوز به سبک رستوران‌های قدیم دو سالن دو طبقه کوچک دارد. به تازگی یه محوطه بیرونی نیز در خیابان روبروی رستوران قرار گرفته است که صفای بیشتری از داخل رستوران دارد. بیشتر مشتریان این رستوران غذا را سفارش داده و بیرون می‌برند. بنابراین عموما به خصوص دم ظهر آنجا با خانم‌ها و آقایانی مواجه می‌شوید که صف می‌بندند و انتظار می‌کشند تا کباب‌شان آماده شود. لقمه‌های کباب 150 گرمی است و به تنهایی با چلو یا با نان یک نفر را سیر می‌کند.

در تور مشهد چند رستوران دیگر به نام ازقندی وجود دارد ولی ازقندی واقعی در ابتدای خیابان کوهسنگی کمی بعد از میدان شریعتی قرار دارد. این رستوران نزدیک به رستوران قائم و نسبتا از پارک کوهسنگی دور است و عموما مردم محلی از آن خرید می‌کنند. در ساعت‌های شلوغ امکان پیدا کردن جای پارک در نزدیکی رستوران دشوار است. رستوران ازقندی برای وعده غذایی شام و نهار در خدمت مشتریان است. در این رستوران جگر نیز می‌توان سفارش داد.

رستوران مهستان شاندیز

 

  آدرس رستوران مهستان شاندیز: مشهد، بلوار وکیل آباد، بلوار هفت تیر، هفت تیر 8

  تلفن: 05138696666

 

 

رستوران مهستان هفت تیر

 

رستوران مهستان مشهد با دو فضای زمستان نشین و تابستان نشین به صورت ییلاقی و قشلاقی با دکوراسیونی طبیعی در شهر مشهد قرار گرفته است. مشتریان می توانند در محیط روباز روی تخت های سنتی، در آلاچیق ها یا سالن ها غذایشان را نوش جان کنند و از فضا لذت ببرند. رستوران مهستان در زمینی به مساحت 2000 متر مربع قرار گرفته و از نظر سرویس دهی، دلبازی فضا و سفارشات بیرون بر مثال زدنی است. این رستوران برای سفارش غذای نهار و شام برای غذای ایرانی در خدمت میهمانان است.

مواد اولیه با کیفیت کمک زیادی به طعم متفاوت غذاها کرده است. سرویس دهی و خدمات رستورانی در حد حرفه ای است. این رستوران با انواع غذاهای ایرانی از جمله کباب ها و خورشت ها از میهمانانش پذیرایی می کند. پیش غذاهای متنوع، نوشیدنی های جورواجور متناسب با طراحی زیبا و خاص رستوران آنجا را دلنشین و منحصر به فرد کرده است. رستوران مهستان حس خوب بون در خانه را به شما القا می کند چرا که فضایی راحت و در عین حال زیبا را در اختیارتان قرار می دهد و امکان انتخاب زیادی پیش روی شماست. رستوران مهستان هفت تیر برای 300 نفر ظرفیت دارد و از قبل می توان آنجا را برای مهمانی ها رزرو کرد. به علاوه امکان بیرون بردن غذا نیز وجود دارد. این رستوران همه روزه از ساعت 12 ظهر تا 12 شب باز است.

رستوران رضایی مشهد

 

  آدرس رستوران رضایی دریادل: مشهد، خیابان کاشانی، بین کاشانی 21 و 23         مسیریابی

  تلفن: 05132230000

  آدرس رستوران رضایی شعبه آبکوه: مشهد، تقاطع بلوار کلاهدوز و آبکوه         مسیریابی

  تلفن: 05138442000

  آدرس رستوران رضایی شعبه پارک: مشهد، بزرگراه آزادی، عمید 4 (محله ملک آباد)         مسیریابی

  تلفن: 05136099006

  آدرس رستوران رضایی شعبه خاکی: مشهد، خیابان آخوند خراسانی، بین آخوند خراسانی 4 و 6         مسیریابی

  آدرس رستوران رضایی شعبه شاندیز: مشهد، ابتدای جاده شاندیز، مقابل پمپ بنزین، مدرس 8، مجتمع گردشگری رضایی         مسیریابی

  تلفن: 09153700174

 

 

منوی رستوران رضایی مشهد شامل چلو جوجه کباب سینه، چلو جوجه کباب فیله، خوراک جوجه کباب سینه، خوراک جوجه کباب فیله، چلو کباب برگ معمولی، چلوکباب برگ مخصوص، چلوکباب برگ ممتاز، چلو ماهی قزل آلا سرخ شده، خوراک ماهی قزل آلا سرخ شده، چلو کباب کوبیده، چلو مرغ پرورده زعفرانی، چلو خورشت قورمه سبزی، چلو شیشلیک مخصوص، چلو کباب سلطانی، چلو کباب برگ، چلو کباب بختیاری، چلو کباب کوبیده، چلو کباب لقمه زعفرانی، چلو جوجه کباب سینه، چلو جوجه کباب با استخوان با ته دیگ زعفرانی، چلو گوشت مخصوص، چلو ماهیچه، چلو مرغ پرورده زعفرانی، چلو جوجه چینی، چلو ماهی قزل آلا سرخ شده، قورمه سبزی، خورشت قیمه به صورت بیرون بر با سفارش تلفنی، اینترنتی و همچنین پذیرایی داخل سالن می‌باشد. 

برخورد پرسنل رستوران رضایی حرفه‌ای و محترمانه است و سرویس‌دهی آن‌ها با وجود ازدحام ساعت‌های نهار و شام سریع است. فضای رستوران رضایی دو طبقه و به سبک کلاسیک است و دکوراسیون خاص و جدید در آن به چشم نمی‌خورد.

رستوران شورورزی مشهد

 

  آدرس رستوران شورورزی شعبه اصلی: مشهد، بلوار شهید صادقی ( بلوار سازمان آب )، نبش شهید صادقی 15         مسیریابی

  تلفن: 05137265300

  آدرس رستوران شورورزی شعبه دوم: مشهد، احمداباد، بلوار رضا، بین رضای 11 و 13         مسیریابی

  تلفن: 05138331080

 

رستوران شورورزی

 

رستوران شورورزی از رستوران‌های نسبتا جدید ولی با کیفیت مشهد است. این رستوران فضایی دنج با ظرفیت 400 نفر را در بر گرفته است و غذاهای ایرانی به خصوص کباب و انواع استیک‌ها را ارائه می‌کند. قیمت غذاها در این رستوران نسبتا بالاست ولی در ازای هزینه‌ای که می‌کنید، غذاهایی با کیفیت با مواد اولیه ارگانیک و کشتار روز گوشت گوسفندی میل می‌کنید و برنج‌ها صد در صد ایرانی هستند. رستوران شورورزی همه روزها برای نهار از ساعت 12 تا 3 و نیم و برای شام از ساعت 8 تا 12 باز است. این رستوران با برخورداری از سالادهای متنوع در بوفه و نوشیدنی بار دست میهمانان را در انتخاب سالاد و نوشیدنی باز گذاشته است. پرسنل خوش‌برخورد و حرفه‌ای رستوران شورورزی استقبال گرمی از میهمانان می‌کنند و حس بودن در خانه خود را به آن ها القا می‌کنند. از این رستوران می‌توان سرویس بیرون‌بر نیز دریافت کرد.

رستوران شورورزی مشهد محیطی مناسب برای قرارهای کاری، قرارهای دو نفره، جمع‌های خانوادگی و مناسب برای سفارش دادن غذاهای خاص و گران قیمت یا غذاهای اقتصادی است. حتی برای برگزاری جشن‌ها و میهمانی‌های کوچک نیز می‌توان روی رستوران شورورزی حساب باز کرد. جای پارک رستوران در حاشیه خیابان است و عموما مشکلی برای جای پارک پیدا نمیکنید.

رستوران راستگو از بهترین و لاکچری ترین رستوران های خانوادگی و قدیمی

 

  آدرس رستوران راستگو: مشهد، بلوار وکیل آباد، بعد از پل هاشمیه، بین وکیل آباد۲۳ و ۲۵         مسیریابی

  تلفن: ۰۵۱۳۶۰۱۶۶۹۶ - ۰۵۱۳۶۰۱۶۶۹۸

 

رستوران راستگو مشهد

 

رستوران راستگو بیش از 50 سال است که در مشهد فعالیت می‌کند. در این رستوران غذاهای کبابی ایرانی سرو می‌شود. سالن آن ظرفیت پذیرایی از 120 نفر را به صورت همزمان دارد. پرسنل آن بسیار محترمانه و به سرعت سرویس می‌دهند. می‌توان از قبل میز را برای وعده غذایی مورد نظر رزرو کرد؛ اما این رستوران در سال‌های اخیر که شهر مشهد با خیل گسترده‌ای از رستوران‌های متنوع روبرو شده است، به اندازه قبل با ازدحام مواجه نمی‌شود. در عین حال هنوز مشتری‌هایی اصیل از خانواده‌های قدیمی و جدید مشهدی دارد.

رستوران راستگو مشهد VIP است و می توان بهترین غذاها را آنجا سفارش دهید. از امتیازات رستوران راستگو این است که ساعت مشخصی برای سرو غذای نهار و شام ندارد و در بازه زمانی گسترده‌تری برای ارائه غذا در خدمت مشتریانش است. بنابراین اگر کمی دیرتر از وقت نهار در سایر رستوران‌ها نیاز به غذا داشتید می‌توانید روی رستوران راستگو حساب باز کنید. این موضوع برای شام نیز صدق می‌کند. در رستوران راستگو معمولا با مشکل پارکینگ مواجه نمی‌شوید، چرا که در کوچه‌های اطراف و پشتی یا حاشیه خیابان وکیل آباد فضای کافی برای پارک کردن ماشین وجود دارد.

حجم غذاها خیلی زیاد است و هر یک پرس به راحتی دو نفر را سیر می‌کند. رستوران راستگو به تازگی تغییر دکوراسیون داده و فضایی به روزتر و مناسب با سلیقه جدید مشتریان به راه انداخته است. یک میز اردور نیز برای انواع سالاد، دسر، مخلفات و نوشیدنی موجود است. قیمت رستوران به مناسبت کیفیت و حجم غذاها و مجموعه امکانات همچنان بالاست. این رستوران بیشتر برای قرارهای کاری برای مشاغل محدوده وکیل آباد و همچنین قرارهای خانوادگی مشهدی‌های قدیم و اصیل کاربرد دارد. به علاوه به دلیل نزدیکی به هتل میثاق و هتل بین المللی پارس مشهد میهمانان این هتل‌ها نیز عموما از رستوران راستگو استقبال می‌کنند.

 

منوی رستوران راستگو

 

در رستوران راستگو انواع غذاهای کبابی و ماهیچه وشیشلیک یافت می شود. انواع کباب ها با کیفیتی در سطح بهترین های مشهد سرو می شود. شیشلیک های رستوران راستگو از قدیم معروف بوده و هنوز هم طرفداران خاص خودش را دارد.

رستوران غذا مذا

 

  آدرس رستوران غذا مذا شعبه سید رضی: مشهد، بلوار سید رضی، نبش سید رضی 22         مسیریابی

  تلفن: 05136037777

  آدرس رستوران غذا مذا شعبه پیروزی: مشهد، بلوار پیروزی، تقاطع کوثر         مسیریابی

  تلفن: 05138800700

 

رستوران غذا مذا

 

غذا مذا رستورانی برای انواع غذاهای ایرانی، خورشتی و کبابی است. شعبه اصلی آن در خیابان سید رضی و یک شعبه آن در بلوار پیروزی است. قیمت‌های این رستوران در مقایسه با سایر کبابی‌های سطح شهر مناسب‌تر است. این رستوران شله مشهدی نیز سرو می‌کند.

 

منوی رستوران غذا مذا

 

چلو جوجه کباب، استانبولی، چلو کباب کوبیده، چلو مرغ سرخ شده، چلو کباب برگ ممتاز، چلو کباب بختیاری ممتاز، چلو کباب لقمه ممتاز، چلو کباب کوبیده، چلو جوحه کباب، چلو جوحه مخصوص، چلو جوجه کباب با استخوان، خوراک جوجه، خوراک کباب بختیاری، خوراک کباب لقمه ممتاز، خوراک مرغ ربی، خوراک مرغ سرخ شده، خوراک بادمجان، خوراک ماهی قزل آلا، چلو ماهی قزل آلا، چلو مرغ سرخ شده، چلو مرغ آلو، زرشک پلو با مرغ، خورشت قورمه سبزی، خورشت کرفس، خورشت قیمه بادمجان، خورشت فسنجان، خورشت قیمه با سیب زمینی با انواع نوشیدنی‌ها و مخلفات

رستوران باغ زیتون (سجاد سابق)

 

  آدرس رستوران باغ زیتون: مشهد، بلوار سجاد، بهارستان 10/3، اولین کوچه باریک سمت راست         مسیریابی

  تلفن: 05137664482 - 05137621382

  آدرس شعبه بیرون بر: مشهد، بلوار هاشمیه، هاشمیه 10، خیابان فرشته، بین فرشته 3 و 5         مسیریابی

  تلفن: 05138844848

 

رستوران باغ زیتون

 

رستوران باغ زیتون در مشهد دو شعبه دارد و تمرکز آن بر روی انواع غذاهای ایتالیایی و فست فود است. این رستوران در غذاهایش گوشت و مرغ را جایگزین سوسیس و کالباس کرده و مواد غذایی به هیچ وجه فریزی و یخی نمی‌شوند. همه مواد به صورت تازه و تا حد امکان ارگانیک استفاده می‌شوند. سبزیجات کاملا ضد عفونی می‌شوند و از کارگاه‌های با مجوز بهداشت تهیه می‌گردند. فضای رستوران بسیار با صفا و دلباز است. رستوران باغ زیتون همه روزه از ساعت 7 و نیم عصر تا 11 و نیم شب باز است و فقط شام سرو می‌کند.

رستوران باغ زیتون به استیک‌هایش معروف است؛ ولی در ارائه انواع پیتزا و پاستا و غذای ایتالیایی نیز مشهور است. نوع دیزاین و طراحی غذاها بسیار متنوع و هوس برانگیز است. پرسنل رستوران بسیار با حوصله و محترمانه با میهمانان برخورد می‌کنند و سرویس‌دهی سریع و خوبی دارند. طراحی نمای بیرونی، محوطه و سالن‌های رستوران بسیار متفاوت و چشمنواز است. سالاد سزار، پیتزا، نان سیر  بسیار خوش طعم و پر طرفدار، استیک مرغ، پنه آلفردو و... تنها گوشه‌ای از تنوع غذایی منوی رستوران باغ زیتون 2 در مشهد است.

وضعیت آب و هوا
خلاصه مقاله

رستوران شاندیز مشهد با ارائه انواع غذاهای ایرانی، کبابی و گوشتی از میهمانانش پذیرایی می کند و امکان سفارش غذا به صورت آنلاین نیز از آنجا امکانپذیر است. می توان از طریق اپلیکیشن های اسنپ فود، ریحون، چیلیوری و غیره بعد از مشاهده قیمت ها غذا سفارش داد.

انتشار :  6 بهمن 1400 به روزرسانی :  9 مرداد 1402 نویسنده :   عفیفه خدنگی
تصاویر مرتبط
رستوران شاندیز مشهد صبا
  • رستوران شاندیز مشهد صبا
  • رستوران غذا مذا
  • رستوران سدروس مشهد
  • رستوران پسران کریم
  • رستوران امیرشاهان مشهد
  • رستوران مهستان هفت تیر
  • رستوران باغ زیتون
  • رستوران شورورزی
  • رستوران راستگو مشهد
  • رستوران های مشهد
اشتراک گذاری
درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید
در رابطه با این مطلب دیدگاهی وجود ندارد