معرفی و مقایسه پارک‌های آبی مشهد | کدام یک بهتر است؟

پارک‌های آبی مشهد

اگر به دنبال تفریحی هیجان‌انگیز هستید و می‌خواهید لحظاتی تکرار نشدنی را در کنار دوستان خود سپری کنید، از پارک‌های آبی مشهد غافل نشوید. شهر مشهد با داشتن 4 پارک آبی سرپوشیده مجهز، رتبه اول در خاورمیانه را به خود اختصاص داده و از پر طرفدارترین جاهای دیدنی مشهد است که گردشگران زیادی را به خود جذب می‌کند. پارک‌های آبی مشهد با داشتن امکانات متنوع و خدمات منحصر به فرد برای همه افراد در هر سنی که باشند، جذاب است و تجربه‌ای متفاوت را رقم خواهد زد. در ادامه لیست پارک‌های آبی مشهد را آورده‌ایم و امکانات و ویژگی‌های هر یک را به طور مفصل بررسی کرده‌ایم تا انتخاب راحت‌تری داشته باشید. در این مقاله از مجله تورگردان با معرفی و مقایسه پارک‌های آبی مشهد همراه ما باشید.

فهرست مطالب

سرزمین موج‌های آبی اولین پارک آبی سرپوشیده ایران


  آدرس پارک موج‌های آبی: مشهد، شهرک غرب (قاسم آباد)، بلوار اندیشه، بین اندیشه 79 و 83
  قیمت بلیط: خرید حضوری 180 هزار تومان و خرید اینترنتی 160 هزار تومان
  ساعت کاری: همه روزه از 10:00 الی 21:00 در دو سانس بانوان و آقایان به صورت همزمان
  تلفن: 05136008
  وب سایت: wwl.ir

 

 

در بین چهار پارک آبی مشهد، سرزمین موج‌های آبی با داشتن امکانات ویژه و سرسره‌های استاندارد رتبه یک را به خود اختصاص داده و در بین گردشگران و شهروندان بسیار محبوب است. موج‌های آبی، اولین پارک سرپوشیده ایران است که فعالیت خود را از سال 1386 آغاز کرد. تا چند سال پیش امکان حضور همزمان بانوان و آقایان ممکن نبود تا اینکه در سال 1397، فاز دوم موج‌های آبی ویژه بانوان افتتاح شد و حالا آقایان و بانوان می‌توانند به صورت همزمان و خانوادگی در دو بخش مجزا تفریح کنند و لذت ببرند.

 

استخر موج در پارک موج‌های آبی مشهد، شبیه به سواحل طبیعی طراحی شده و با ایجاد موج‌های مصنوعی بلند، بسیار هیجان‌انگیز است. سرسره‌های موج‌های آبی نیز به صورت تک نفره و گروهی مورد استفاده قرار می‌گیرند و بدون شک لذت تیوپ سواری گروهی در سرسره‌های طولانی و پر پیج و خم وصف ناپذیر است.

 

سرزمین موج های آبی مشهد

 

انواع سرسره‌های مهیج موج‌های آبی


جت موج (طولانی‌ترین سرسره در ایران)، سقوط آزاد، سوپر لوپ، سرسره تورنادو، کامیکاز، تاپسی، انواع سرسره‌های آهسته و سرعتی، سرسره یو (U)، چاله فضایی، تویستر، استخر موج، رودخانه آرام و خروشان

 

امکانات موج‌های آبی مشهد

 

  منطقه بازی و استخر مخصوص کودکان
  سونا خشک و بخار
  جکوزی
  بزرگ‌ترین حمام سنتی ایران
  اتاق ماساژ
  رستوران با سرو انواع فست فود
  کافی شاپ
  فروشگاه لوازم ورزشی
 

  جاذبه‌های نزدیک موج‌های آبی: سینما سیمرغ، پینت بال مستر، پارک آبی ایرانیان، مجتمع تجاری ابریشم، مرکز خرید و شهربازی اکسیر.
 

پارک آبی موج‌های خروشان با سرسره‌های مهیج


  آدرس موج‌های خروشان: مشهد، بلوار وکیل آباد، ابتدای جاده شاندیز
  قیمت بلیط: خرید حضوری 180 هزار تومان و خرید اینترنتی 160 هزار تومان
  ساعت کاری: همه روزه از 11:00 الی 21:00 در دو سانس بانوان و آقایان به صورت همزمان
  تلفن: 05135144000

  وب سایت: mojhayekhorooshan.ir

 

 

اگر به دنبال جایی برای تخلیه انرژی و هیجان هستید، پارک آبی موج‌های خروشان مشهد، همان جایی است که آدرنالین خون‌تان را به اوج می‌رساند. این پارک آبی به داشتن سرسره‌های بسیار مهیج شهرت دارد و از بهترین پارک‌های آبی مشهد به شمار می‌رود. همچنین وسعت پارک آبی موج‌های خروشان، از دیگر ویژگی‌های منحصر به فرد آن است؛ به طوری که پس از پارک آبی جزیره استوایی در آلمان، عنوان بزرگ‌ترین پارک آبی سرپوشیده جهان را به خود اختصاص داده است.
 

سرزمین موج‌های خروشان دو سالن جدا برای آقایان و بانوان فراهم کرده که به صورت همزمان و با خیال راحت می‌توانید از امکانات و تفریحات این مجموعه استفاده کنید. این پارک آبی در خرداد ماه سال 1394 افتتاح گردید و به دلیل امکانات و تفریحات منحصر به فرد نظیر اولین زیپ لاین سرپوشیده جهان، غار نمک و... توجه بسیاری از افراد را به خود جلب کرد. بدون شک روزی خاطره‌انگیز را در موج‌های خروشان مشهد تجربه خواهید کرد.

 

سرزمین موج های خروشان مشهد

 

امکانات سرزمین موج‌های خروشان

 

  بخش ویژه کودکان
  زیپ لاین
  ترامپولین
  فیش اسپا (دکتر ماهی)
  غار نمک
  سونا خشک و بخار
  فوتبال صابونی 
  سالن ماساژ
  حمام سنتی
  سالن ماساژ پیشرفته
  لیزرتگ (پینت بال لیزری)
  سالن ایروبیک
  رستوران و کافی شاپ
  پارکینگ
  مرکز خرید

 

  جاذبه‌های نزدیک پارک آبی موج‌های خروشان: رستوران سدروس، پارک جنگلی شاندیز، ییلاقات شاندیز و زشک، مراکز خرید طرقبه

پارک ساحلی آفتاب با خدمات VIP، بزرگ‌ترین پارک آبی طبقاتی


  آدرس پارک ساحلی آفتاب: مشهد، انتهای بلوار خیام شمالی، میدان بهارستان، جنب الماس شرق
  قیمت بلیط: خرید حضوری بزرگسالان 140 هزار تومان و خرید اینترنتی 118 هزار تومان – قیمت بلیط خردسالان با قد کمتر از 120، 80 هزار تومان.
  ساعت کاری: بخش آقایان و بانوان همه روزه از ساعت 11:00 تا 22:00 (بخش بانوان روزهای چهارشنبه تا ساعت 19:30 و جمعه ها از 10 الی 22 فعال است)
بخش VIP همه روزه از ساعت 15:00 الی 23:00، جمعه ها از ساعت 10:00 الی 23:00 و چهارشنبه ها تا ساعت 19:30 فعال است.
  تلفن: 05137037

  وب سایت: psaftab.com

 

 

یکی دیگر از معروف‌ترین و بهترین پارک‌های آبی مشهد، پارک ساحلی آفتاب است که با داشتن 7 طبقه، به عنوان بزرگ‌ترین پارک آبی طبقاتی جهان شناخته شده است. در این پارک آبی پذیرش آقایان و بانوان به صورت همزمان صورت می‌گیرد و از این نظر رضایت افراد را بدست آورده است. پارک ساحلی آفتاب در مقایسه با سایر پارک‌های آبی مشهد، امکانات و خدمات ویژه‌ای را فراهم کرده که سبب تمایز آن شده است.


این پارک آبی دو سالن مجزا برای آقایان و بانوان و یک بخش VIP طراحی کرده است. بخش بانوان و آقایان مشابه سایر پارک‌های آبی امکاناتی نظیر استخر موج، سرسره‌های متنوع (سرسره‌های آهسته، سرعتی، پیچ، دو قلو، چاله فضایی و...)، سونای خشک و بخار، جکوزی، رودخانه، آبشار خروشان، چشمه جوشان و... را در خود جای داده است. در بخش VIP خدمات متفاوتی ارائه می‌شود. به عنوان مثال استخر نمک دریایی، حمام اسپوتا، سونای ماسه، حمام آفتاب، سالن یوگا و ایروبیک، سالن ماساژ، سالن بدنسازی، مشاوره رایگان ورزش در آب با اساتید مجرب تربیت بدنی، کلینیک دندانپزشکی و... از جمله خدمات ویژه پارک ساحلی آفتاب در بخش وی آی پی هستند که در صورت عضویت می‌توانید از این امکانات استفاده کنید.

 

پارک ساحلی آفتاب مشهد
 

امکانات پارک ساحلی آفتاب

 

  منطقه بازی کودکان با سرسره‌های مخصوص
  اتاق نگهداری کودک
  برگزاری کلاس‌های آموزش شنا و غواصی به صورت خصوصی، نیمه خصوصی و ...
  سالن ماساژ
  سالن بدنسازی
  سالن ایروبیک و یوگا
  حمام اسپوتا
  سونای  ماسه
  چایخانه سنتی
  رستوران
  کافی شاپ
 

  جاذبه‌های نزدیک پارک ساحلی آفتاب: الماس شرق، مرکز خرید وصال، شهربازی قهرمانان، تونل باد صبا، باغ پرندگان، بازار بزرگ سپاد
 

پارک آبی ایرانیان مشهد


  آدرس پارک آبی ایرانیان: مشهد، شهرک غرب (قاسم آباد)، بلوار حجاب، نبش حجاب 8
  ساعت کاری: آقایان روزهای فرد و جمعه‌ها از ساعت 14 تا 21 به صورت تمام وقت و از ساعت 18 تا 21 به صورت نیمه وقت
بانوان روزهای زوج از ساعت 14 تا 21 به صورت تمام وقت و از ساعت 18 تا 21 به صورت نیمه وقت
  تلفن: 05136613004

 

 

پارک آبی ایرانیان مشهد، از دیگر پارک‌های آبی پر طرفدار است که با داشتن سرسره‌ها و بازی‌های پر هیجان به یکی از بهترین جاذبه‌های گردشگری شهر تبدیل شده است. در این پارک آبی تفریحاتی همچون چاله فضایی، رودخانه خروشان، موج سواری در استخر، سرسره‌های آهسته و سرعتی، سقوط آزاد و... طراحی شده و همه چیز برای داشتن روزی فوق العاده فراهم است. پارک آبی ایرانیان یک سالن دارد که روزهای فرد برای آقایان و روزهای زوج برای بانوان در نظر گرفته شده است. در نتیجه اگر مسافر هستید و می‌خواهید به صورت خانوادگی یک روز را به تفریح در پارک‌های آبی مشهد اختصاص دهید، پارک آبی ایرانیان انتخاب مناسبی نخواهد بود.

 

پارک آبی ایرانیان مشهد

 

امکانات پارک آبی ایرانیان مشهد

 

  استخر و محل بازی کودکان
  حمام ترکی
  سالن ماساژ
  سونا و جکوزی
  سالن زیبایی آقایان و بانوان
  فروشگاه لوازم ورزشی و شنا
  سالن بدنسازی
  سینما 5 بعدی
  رستوران و کافی شاپ
  پارکینگ
 

  جاذبه‌های نزدیک پارک ایرانیان: مجتمع تجاری اکسیر، سینما سیمرغ، پینت بال مستر، پارک موج‌های آبی 
 

پارک آبی مشهد برای کودکان

 

تمام پارک‌های آبی مشهد، فضایی ویژه با سرسره‌های مخصوص، وسایل بازی و استخر کم عمق برای کودکان در نظر گرفته‌اند که زیر نظر مربیان مخصوص اداره می‌شود. 

 

سرزمین موج‌های آبی برای کودکان

 

در این بین پارک آبی کودکان سرزمین موج‌های آبی از بهترین پارک‌های آبی مشهد برای کودکان است و با طراحی بسیار زیبا، خاطره‌ای خوش برای فرزندان دلبندتان رقم می‌زند. در نتیجه شما می‌توانید با خیال راحت خردسالان و کودکان خود را برای بازی و آب تنی به مربیان بسپارید و به سراغ تفریح خود بروید. این نکته را نیز مورد توجه قرار دهید که پذیرش کودکان پسر در سالن آقایان و پذیرش کودکان دختر در سالن بانوان صورت می‌گیرد.
 

بهترین پارک آبی مشهد از نظر مردم

 

امکانات پارک‌های آبی مشهد و تنوع بازی‌ها و سرسره‌ها، باعث شده است هر کدام از این پارک‌های آبی با توجه به خدماتی که ارائه می‌دهند، بهترین باشند. در نتیجه انتخاب بهترین پارک آبی مشهد وابسته به سلیقه و انتظار افراد از خدمات آن مجموعه است. با این حال، بر اساس تجربه و نظر مردم، بهترین پارک آبی مشهد از نظر داشتن سرسره‌های مهیج سرزمین خروشان است. از سوی دیگر، پارک آبی موج‌های آبی از نظر امکانات به روز و داشتن وسایل ایمن و استاندارد بهترین بوده و بهترین پارک آبی از نظر داشتن خدمات متنوع و آب درمانی پارک ساحلی آفتاب است.
 

وضعیت آب و هوا
خلاصه مقاله

پارک‌های آبی مشهد از مهم‌ترین و پرطرفدارترین جاذبه‌های گردشگری شهر هستند و برای مسافران جذابیت زیادی دارند. شهر مشهد اولین پارک آبی سرپوشیده ایران، بزرگ‌ترین پارک آبی در خاورمیانه و بزرگترین پارک آبی طبقاتی جهان را در خود جای داده است. پس در سفر به مشهد حتما یک روز را برای تفریح در پارک‌های آبی مشهد کنار بگذارید و خاطره‌ای بی نظیر را برای خود و خانواده به ثبت برسانید. با معرفی کامل پارک‌های آبی مشهد همراه ما باشید.

انتشار :  7 مرداد 1402 به روزرسانی :  14 مرداد 1402 نویسنده :   زهرا بادفرسا
تصاویر مرتبط
پارک آبی ایرانیان مشهد
  • پارک آبی ایرانیان مشهد
  • سرزمین موج‌های آبی برای کودکان
  • سرزمین موج های خروشان مشهد
  • سرزمین موج های آبی مشهد
  • پارک ساحلی آفتاب مشهد
اشتراک گذاری
درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید
در رابطه با این مطلب دیدگاهی وجود ندارد