معرفی 30 مرکز تفریحی برای شهربازی کودکان در مشهد

شهر-بازی-کودکان-در-مشهد-تورگردان

مشهد کلان‌شهری است که علاوه بر بزرگسالان، باید موقعیت‌های تفریحی فراوان برای کودکان نیز داشته باشد. خوشبختانه شهربازی و خانه کودک در مشهد بسیار زیاد است. پس با خیال راحت بچه‌ها را آماده سفر کرده و تور مشهد را رزرو کنید. بسیاری از شهربازی‌های موضوعی یا وسایل بازی کودکان برای اولین بار در شهر مشهد راه‌اندازی شده است و تنوع بازی‌ها نیز در این شهر مثال زدنی است. انواع بازی‌های فکری، بازی‌های حرکتی، بازی با آب، بازی‌های آموزشی و مذهبی در شهربازی‌های مختلف این شهر وجود دارد. شهربازی کودکان در مشهد نیز به خوبی به این نیاز کودکان پاسخ داده است و از دغدغه خانواده‌های مشهدی و گردشگرانی که به مشهد سفر می‌کنند، کاسته است. در این مطلب لیست شهربازی‌های مشهد شامل شهربازی‌های سرپوشیده و رو باز با نوع تفریحاتش به همراه آدرس آن‌ها آمده است. با مجله تورگردان همراه باشید.

 

می‌دونی توی کیش کلی بازی‌های جدید برای بچه ها افتتاح شده؟! همین حالا تور کیش از مشهد رو انتخاب کن و بلیط تخفیف اون شهربازی‌ها رو بگیر

 

فهرست مطالب

کارالند مشهد (شهر مشاغل)

 

  آدرس شهر مشاغل: مشهد، بلوار وکیل آباد، خیابان هفت تیر 8، برج آرمیتاژ گلشن مشهد، طبقه سوم

  تلفن: 05131733

 

 
کارالند پیشرفته ترین شهربازی مشاغل مشهد

 

شهر مشاغل مشهد، اولین و تخصصی‌ترین مرکز تفریحی و در عین حال آموزشی شهر مشهد است. به این نوع شهربازی‌ها، پارک‌های موضوعی می‌گویند؛ چون به موضوعی خاص در آن‌ها تمرکز شده است. کارالند، بهترین شهربازی مشهد است که بر روی موضوع شغل متمرکز شده و فرزندان دلبندتان می‌توانند با حضور در این شهربازی مشهد مانند بزرگسالان شغلِ مورد علاقه‌شان را در قالب بازی به عهده بگیرند. عده‌ای به سراغ مشاغلی مثل آتش نشانی، عمل جراحی، فروشندگی یا خلبانی می‌روند و کوچولوهای با ذوق نیز سراغ آرایشگری و مشاغلی از این دست می‌روند. هر کودکی بسته به نیاز و سلیقه‌اش می‌تواند یکی از این مشاغل را انتخاب کند و با پوشیدن لباس مخصوصِ آن مشغول به بازی شود. این بازی‌ها معمولا به صورت تعاملی انجام می‌شود و به کودکان شیوه کار جمعی و همکاری کردن را می‌آموزد. شهربازی مشاغل مشهد بازی‌های متناسب با سنین 3 تا 13 سال دارد.

 

شهر کاربازیا

 

  آدرس شهر کاربازیا: مشهد، بلوار جانباز، مجتمع تجاری پاژ

 

 

یک شهربازی بچگانه دیگر که کودکان در آن می‌توانند شغل مورد علاقه خود را در آن دنبال کنند، شهر کاربازیا مشهد است. این مجموعه همانند کارالند شامل مشاغلی همچون آتش نشانی، بیمارستان، آشپزی، پلیس، سفالگری، صخره نوردی، بانک، پست و... بوده و برای سنین 3 تا 14 سال فراهم شده است. علاوه بر این در شهر کاربازیا، مشاورین و متخصصین روانشناسی حضور دارند و در حین بازی کودکان به استعدادیابی و تحلیل رفتارهای آنان می‌پردازند.

 

برای رزرو تور مشهد از اهواز با بهترین ایرلاین‌های پروازی همین حالا اقدام کنید

هلیوم پارک

 

آدرس هلیوم پارک: مشهد، برج تجاری هلیوم پارک، بلوار جانباز، بین جانباز 5 و 7

  تلفن: 05135869683

 

 
هلیوم پارک بهترین شهربازی مشهد
 

کدام بچه‌ای است که عاشق بالا و پایین پریدن نباشد. همین که ببینند مبلمان یا تختخوابی به اندازه کافی فنری است، بلافاصله شروع به بپر بپر می‌کنند. خوشبختانه در سال‌های اخیر با رونق گرفتن بازی ترامپولین این نیاز در کودکان و حتی بزرگسالان به خوبی پاسخ داده شده است. این شهربازی بچه ها در مشهد، اولین پارک پرشی در ایران محسوب می شود. تا دلتان بخواهد آنجا ترامپولین پیدا می‌شود. کودکان و نوجوانان می‌توانند اوج هیجان و نشاط را در هلیوم پارک مشهد تجربه کنند. این پارک از بخش‌های مختلف جنگلی، منطقه ساحلی، صخره نوردی و غیره برخوردار است و بازی‌هایی برای کودکان و بزرگسالان دارد. با این حساب بزرگترها هم می‌توانند به جای بیکار نشستن، به همراه کودکان مشغول بازی شوند. هلیوم پارک مشهد بخش مخصوص خانم‌ها و آقایان دارد و به همین دلیل خانم‌ها و دختران نوجوان می‌توانند با پوشش راحت در آن به بازی بپردازند.

راندولا پارک مشهد، اولین تم پارک شکلاتی در خاورمیانه

 

  آدرس راندولا پارک شکلاتی: مشهد، بزرگراه پیامبر اعظم، بین پیامبر اعظم 49 و 51

  تلفن: 05136655363

 

 

یکی از جدیدترین شهربازی‌های مشهد، راندولا پارک شکلاتی است که برای سنین 3 سال تا افراد بزرگسال طراحی شده است. در این شهربازی علاوه بر استفاده از وسایل بازی هیجان‌انگیز می‌توانید از شکلات‌ها و نوتلاهای مجموعه نیز میل کرده و لذت ببرید. از دیگر بخش‌های جذاب و منحصر به فرد پارک شکلاتی مشهد می‌توان به آبشار شکلاتی، فواره شکلاتی و آبشار نوتلا اشاره کرد که تاکنون در هیچ کجا ندیده‌اید. علاوه بر بازی‌هایی که برای خردسالان و کودکان طراحی شده است، بزرگسالان هم می‌توانند با بازی‌های تحرکی و گروهی مثل پرتاب توپ در داخل سوراخ سرگرم شوند.

سالن پاتیناژ پدیده شاندیز در مشهد

 

آدرس سالن پاتیناژ پدیده: شاندیز، شهر پدیده، بلوک پنجم مرکز تعطیلات سرگرمی

 

 

شهربازی سرپوشیده، سالن پاتیناژ پدیده مشهد

 

این روزها پاتیناژ آنقدر رونق گرفته که در بیشتر شهربازی‌های مشهد، نوجوان‌ها و جوان‌هایی را می‌بینیم که به اسکیت‌سواری مشغول‌اند. این همه علاقه باعث شده در بیشتر بوستان‌ها و مراکز گردشگری، زمینی را برای اسکیت و پاتیناژ اختصاص دهند. سالن‌های پاتیناژ نیز در چندین مرکز تفریحی راه اندازی شده است و کودکان و نوجوانان در آن به فراگیری این رشته و تمرین کردن می‌پردازند. البته با اینکه اصل این رشته اسکی روی یخ است ولی در مشهد چنین امکانی فراهم نیست و تنها به صورتی سالنی انجام می‌شود. یکی از سالن‌های پاتیناژ و جاهای دیدنی مشهد، در مجموعه پدیده شاندیز قرار گرفته است. در این مجموعه علاوه بر کودکان، بزرگسالان نیز انتخاب‌های زیادی پیش رو دارند. از معایب سالن پاتیناژ پدیده شاندیز مشهد این است که خانم‌ها فقط تا زیر 9 سال می‌توانند از امکانات آن استفاده کنند؛ ولی این محدودیت سنی برای آقایان وجود ندارد. دور تا دور این سالن در چند طبقه امکان حضور تماشاگران فراهم شده است.

شهربازی معارفی نزدیک به حرم

 

  آدرس شهربازی معارفی: مشهد، حرم امام رضا، ورودی باب‌الجواد

 

 
شهربازی معارفی، بهترین شهربازی نزدیک به حرم

 

شهربازی معارفی از شهربازی‌های نزدیک به حرم امام رضا محسوب می‌شود و به همین مناسبت در میان جاهای دیدنی مشهد استقبال زیادی از آن می‌شود. این شهربازی متناسب با آموزه‌های دینی فرهنگ سازی شده است و المان‌های بازی‌های آن، بر پایه معارف دینی و اجتماعی است. در این شهربازی کودکانه در مشهد انواع بازی‌های سرگرم کننده و مهارت‌های زندگی طراحی شده و در فضایی شاد در اختیار کودکان و نوجوانان قرار گرفته است. شهربازی معارفی شامل 30 مجموعه بازی و 100 اسباب بازی است که بخش خردسال بازی‌هایی همچون خانه فوم، کاروان زیارت، زنبور عسل، کشتی نوح و… را در خود جای داده است. بازی‌های کودکان نیز شامل بازی‌هایی مثل صخره نوردی، دشمن شناسی، شهرک ترافیک، شهر علم، بازیافت و آتش‌نشان است. بخش نوجوانان از قبیل بازی راه رسیدن، بازی اتاق عمل، ماجراجویی و بازی راه و بی راه است.

پارک علمی پروفسور بازیما

 

  آدرس پارک پروفسور بازیما: مشهد، بلوار شاهنامه، شاهنامه ۴۲، پلاک ۱۶

  تلفن: 05137115052 - 09302998890

 

 

پروفسور بازیما مشهد

 

پارک علمی پروفسور بازیمای مشهد اولین و متفاوت‌ترین پارک موضوعی ایران و سومین پارک موضوعی سفر به درون بدن انسان در جهان است. در این شهربازی کودکان در مشهد بازی‌هایی مثل ماشین زمان، عصب سنج، بازی‌های تعاملی و واقعیت مجازی در موضوعاتی مثل جانورشناسی، انسان شناسی، دیرینه شناسی، پرواز، افلاک نما و… وجود دارد. این شهربازی برای گروه‌های سنی مختلف جذاب است و بزرگترها نیز با اشتیاق فراوان به همراه کودکانشان در آن‌جا، چیزهای جدید یاد می‌گیرند. پروفسور بازیما در واقع دانشمندی است که فهم همه چیز را از طریق بازی برای کودکان ممکن می‌سازد. کارشناسان شهربازی، در بخش‌های مخلتف کودکان را همراهی می‌کنند و در حین بازی به سنجش آن‌ها از نظر علمی و روانی می‌پردازند. در بخش بدن شناسی، بدن غول پیکری از انسان طراحی شده که کودکان و بزرگسالان می‌توانند وارد آن شوند و به گونه‌ای دیگر زیست شناسی و پزشکی را فرا بگیرند. موضوعاتی مربوط به رنگ چشم‌ها، درد، حافظه و انرژی بدن از طریق این بازی به بچه‌ها تعلیم داده می‌شود.

 

شهر بازی هپی لند مشهد

 

  آدرس شهربازی هپی لند:

 

1- مشهد، خیابان طبرسی، بین طبرسی 27 و 29

 

 

2- مشهد، احمدآباد، بین پاستور و قائم، مجتمع ورسیج، طبقه اول

 

 
هپی لند از شهربازی های سرپوشیده مشهد

 

هپی لند جزو بهترین شهربازی‌های مشهد به شمار می‌رود و لباس فروشی‌های معروفی نیز در مشهد برای کودکان دارد. یکی از شعبه‌های هپی لند مشهد در خیابان طبرسی قرار دارد. در آن‌جا، بازی‌هایی مثل انگری برد، بیلیارد، ماشین کوبنده، هلی کوپتر، سینما چند بعدی، صخره نوردی، پلی استیشن، کاروس، کشتی، سیمیلاتور، ایکس باکس و دیگر بازی‌های کامپیوتوری وجود دارد. این شهربازی جزو نزدیک‌ترین شهربازی‌ها به حرم امام رضا به شمار می‌رود و پرسنلی آموزش دیده در کنار کودکان به فعالیت می‌پردازند. در شهربازی‌های هپی لند معیارهای آموزشی روز دنیا به کار بسته می‌شود و به لحاظ بهداشتی و ایمنی تاییده دریافت کرده است. هپی لند طبرسی برای گروه سنی 2 تا بزرگسال قابل استفاده است.

شعبه دیگر هپی لند در مرکز تجاری ورسیج و در قلب بازار خیابان احمد آباد قرار گرفته است. از آنجایی که این شهربازی از مهد کودک برای نگهداری اطفال برخوردار است، بسیاری از خانواده‌ها با خیال راحت فرزندان‌شان را به آنجا می‌سپارند و به دور زدن در بازارهای مشهد مشغول می‌شوند.

شهربازی سرزمین عجایب

 

  آدرس شهربازی سرزمین عجایب: مشهد، انتهای بلوار خیام، طبقه فوقانی مجتمع تجاری الماس شرق

  تلفن: 05137113327

 

 
سرزمین عجایب، شهربازی مشهد

 

شهربازی سرزمین عجایب بهترین شهربازی سرپوشیده مشهد به شمار می‌رود که از بازی‌های متنوع و جدیدی برخوردار است و برای تمامی گروه‌های سنی حرف برای گفتن دارد. بازی‌هایی مثل کشتی صبا، ماشین کوبنده، توماس، آفتاب مهتاب، کیدی راید هواپیما، کیدی راید حیوانات، ماجراجویان، مینی رایدر، تکان دهنده هواپیما، سک، زنبور و زرافه، فوتبال دستی، صندلی ماساژور و بسیاری بازی‌های دیگر در این شهربازی قرار گرفته و از رونق خوبی برخوردار است. به دلیل قرار گرفتن این شهربازی در یکی از معروف‌ترین مراکز خرید مشهد، یعنی مجتمع الماس شرق، همیشه استقبال خوبی از آن می‎‌شود و جزو پر طرفدارترین شهربازی کودکان در مشهد است. خانواده‌هایی که به خرید و چرخ زدن در الماس شرق مشغول‌اند، کودکان‌شان را به آن‌جا می‌آورند. البته باید خاطر نشان کرد این شهربازی مرکز نگهداری کودکان ندارد و به همین دلیل خانواده‌ها باید خودشان هم همراه کودکان حضور داشته باشند. سرزمین عجایب ورودی ندارد ولی برای سوار شدن بر هر یک از وسایل باید جداگانه بلیط تهیه کرد.

کلوپ پاندا در مشهد

 

  آدرس کلوپ پاندا: مشهد، بلوار وکیل آباد، بلوار صیاد شیرازی، صیاد شیرازی 18

  تلفن: 05138931358

 

 
کلوپ پاندا، بهترین شهربازی سرپوشیده مشهد
 

کلوپ پاندا از پرطرفدارترین شهربازی‌های مشهد با امکاناتی برای سنین زیر 10 سال است. این مجموعه سرپوشیده از سال 1390 افتتاح شده است و موقعیت خوبی برای پارکینگ و رفت و آمد دارد. کودکان می‌توانند در این شهربازی انواع بازی‌های حرکتی و فکری، مهیج و آرام را تجربه کنند. در گوشه‌ای، ماشین‌های کنترلی به چشم می‌خورد و در فضایی دیگر، خانه‌هایی کوچک که بچه‌ها می‌توانند در آن خاله‌بازی کرده و نقش‌های خانوادگی را در محوریت یک خانه به عهده بگیرند. بازی‌های مختلف ورزشی و حرکتی مثل صخره نوردی، ترامپولین و تیر و کمان، بازی‌های مهیجی مثل اتوموبیل رانی و قایق سواری، بازی‌های فکری، درست کردن کاردستی و تمرینات مربوط به دست‌ورزی، کارگاه نقاشی و هنرهای خلاق همگی در کلوپ پاندا وجود دارد.

خانواده‌ها هم به دلیل نزدیکی آن به یک بوستان و پارکینگ، استقبال خوبی از کلوپ کرده‌اند. با عضویت در کانال‌های اجتماعی این کلوپ از تخفیف‌های سالانه آن می‌توان برخوردار شد. کلوپ پاندا مشهد علاوه بر بازی‌های ذکر شده از کتابخانه کودکان، کافی شاپ و خدمات مربوط به جشن تولد برخوردار است. تصور کنید چقدر به کودکان خوش خواهد گذشت اگر به جشن تولدی در یک شهربازی دعوت شوند یا اینکه جشن تولد خودشان در دل بازی‌ها متعدد برگزار شود. مهم‌ترین جشن برای کودکان، جشنِ بازی است.

سرزمین بازی‌ها (شهربازی سمگا)

 

  آدرس سرزمین بازی‌ها: مشهد، انتهای خیابان امام رضا، ترمینال مسافربری، هسته مرکزی پایانه، طبقه منهای یک

  تلفن: 05138519611

 

 
شهربازی یچه ها، سرزمین بازی های مشهد
 

سرزمین بازی‌ها، از بهترین شهربازی‌های مشهد است که با وسعت زیاد و در فضایی سرپوشیده برای سنین مختلف، از کودک تا بزرگسال طراحی شده است. سرزمین بازی‌های مشهد مساحتی برابر با 20 هزار متر مربع دارد و در محل ترمینال اتوبوسرانی مسافری مشهد قرار گرفته است. این شهربازی بزرگ بیش از 200 نوع بازی و 6 باشگاه ویژه نوجوانان و بزرگسالان از قبیل سالن بیلیارد، سالن بولینگ، لیزرتگ و پینت بال دارد. در ضمن از یک استودیو اختصاصی نیز برخوردار است. از بازی‌های کودکانه سرزمین بازی‌ها می‌توان به اتاق لگو، ماشین کوبنده، موتور شارژی، شبیه سازی، اسب دوانی، هند اسپید کهکشانی، استخر توپ و تفریحاتی هچون گریم کودکان و عکاسی با حیوانات نام برد. سرزمین بازی‌ها امکانات دیگری همچون فست فود و کافی شاپ برای تجدید قوای آن‌هایی که فعالیت زیادی داشته‌اند، تدارک دیده است. برای استفاده از بازی‌های این شهربازی کودکان در مشهد می‌توان انواع کارت شارژهای پایه، معمولی، ویژه و حرفه‌ای را تهیه کرد.

شهربازی کودکان مشهد با جنگل جادویی

 

  آدرس جنگل جادویی: مشهد، ضلع شمال شرق میدان جانباز، مرکز تجاری پروما، طبقه سوم

 

 
شهر بازی کودکان مشهد، جنگل جادویی
 

جنگل جادویی از شهربازی‌های سرپوشیده مشهد است که در مرکز خرید پروما قرار دارد. عده زیادی از مشهدی‌ها و مسافرانِ تور مشهد هر روز از این مجتمع تجاری بازدید می‌کنند و با دست پر از آن بیرون می‌آیند. گروه سنی برای شهربازی جنگل جادویی پروما، کودک و نوجوان است. به علاوه باشگاه‌های بولینگ و بیلیارد آن نیز می‌تواند برای بزرگسالان سرگرم کننده باشد. قرار گرفتن این شهربازی بچگانه در مرکز خرید پروما از دلایلی است که استقبال خوبی از آن می‌شود و خانواده‌ها می‌توانند با خیال راحت پس از گذاشتن فرزندان‌شان در این شهربازی به خرید و دور زدن در مرکز خرید مشغول شوند. بسیاری از مسافران تور مشهد برای تهیه سوغات و برندها و محصولات جدید به صورت خانوادگی به پروما مراجعه می‌کنند. به همین دلیل شهربازی جنگل جادویی برای آن‌ها بسیار قابل استفاده است. انواع بازی‌های حرکتی و مهیج مثل شهر بادی، سرسره‌های بادی، ایرهاکی، مینی بولینگ و… برای فراهم کردن ساعاتی شاد و مفرح برای کودکان و نوجوانان فراهم شده است.

باشگاه کودک و آینده

 

  آدرس باشگاه کودک و آینده: مشهد، بلوار خیام، نبش خیام جنوبی 14، باشگاه کودک و آینده

  تلفن: 05137636037

 

 

باشگاه کودک و آینده معروف ترین خانه بازی مشهد

 

باشگاه کودک و آینده بهترین «خانه کودک در مشهد» است که بر خلاقیت و هوش هیجانی کودکان با محوریت بازی تمکز کرده است. گروه سنی 2 تا 12 سال می‌توانند در این باشگاه با موضوعاتی مثل ارتباط صحیح، کنترل خشم، اعتماد به نفس و… به بازی مشغول شوند. بازی‌های حرکتی مثل آب بازی و وسطی و بازی‌هایی همچون شطرنج و نقاشی و موسیقی، کارگاه‌های مادر و کودک، گیاه شناسی، مونته سوری، قایق‌رانی، قصه گویی و… با هدف پروش هوش و روان کودکان و شادی و نشاط آن‌ها راه‌اندازی شده است. در واقع این باشگاه، بازی را به معنای واقعی کلمه، ابزاری برای رشد کودکان در نظر گرفته است. باشگاه کودک و آینده از سال 88 در مشهد راه‌اندازی شده است و کلاس‌ها و کارگاه‌های مختلفی را در طی سال تحصیلی و در ایام تعطیل دنبال می‌کند.

شهر آجری یا لگو سیتی مشهد

 

  آدرس لگو سیتی: مشهد، بلوار جانباز، تقاطع فرامرز عباسی، مجتمع کیان سنتر 2، طبقه 11

  تلفن: 05136144403

 

 

لیست شهربازی های مشهد، لگو سیتی

 

اگر کودک شما عاشق بازی لگو و خانه سازی است، هیچ تفریحی برای او بهتر از شهر لگوها نیست؛ یک شهر آجری که می‌تواند در آن بازی کند و و تا دلش می‌خواهد خانه بسازد. در عین حال باید خاطر نشان کرد که بازی‌ها و تفریحات لگو سیتی تنها به خانه سازی محدود نمی‌شود. بازی‌هایی مثل ایرهاکی، سورتمه، بسکتبال، شکلات چرخشی، چرخ و فلک، بازی‌های ماجراجویانه و حتی سینمای XD  نیز در این شهربازی کودکانه در مشهد قرار گرفته و فرصت خوبی برای تمرکز و خلاقیت کودکان فراهم می‌سازد. بازی‌های مهیج لگو سیتی مختص کودکان است؛ ولی همه اعضای خانواده در هر گروه سنی می‌توانند از آن استفاده کنند. لگو سیتی در مساحتی بالغ بر 2500 متر مربع بازی‌هایی نیز برای بزرگان مثل بولینگ و بیلیارد و بازی‌های ویدئویی راه‌اندازی کرده است. قرار گرفتن این شهربازی مشهد در کیان سنتر 2 با انواع بخش‌های تجاری و اداری و امکاناتی مثل پارکینگ و کافی شاپ باعث شده خانواده‌ها استقبال خوبی از شهر آجری داشته باشند.

 

کیدز کلاب کیدو

 

  آدرس کیدز کلاب کیدو: مشهد، بلوار جانباز، جانباز 10، تقاطع سمت راست، بین خیابان توکلی 54 و 56، پلاک 41

  ساعت کاری: 8 تا 20

  تلفن: 05137623628

 

 

کیدز کلاب کیدو مشهد بهترین خانه کودک در مشهد

 

کیدز کلاب کیدو مشهد اولین کلوپ بازی آموزشی به روش‌های اسکوپ است. تمام اسباب بازی‌های کیدو کلاب از برندهای مطرح دنیا تهیه شده است. اسباب بازی‌هایی که رنگ و رو و کیفیت آن‌ها، خانواده‌ها را هم برای بازی وسوسه کرده و کودک درون‌شان را بیدار می‌کند. تفریحات و اسباب بازی‌هایی برای سنین 2 تا 7 سال در این شهربازی جای گرفته است. در ضمن، کلاس‌ها و کارگاه‌های مختلفی در آن‌جا برای کودکان وجود دارد.

خانواده‌هایی که به جشن تولدهای لوکس علاقه دارند، می‌توانند از سالن جشن تولد کیدز کلاب کیدو برای این منظور استفاده کنند و تولدی رویایی برای دلبندان‌شان خلق کنند. این مرکز که لوکس‌ترین خانه بازی کودک در مشهد به شمار می‌رود، از کافی شاپ و امکانات رفاهی نیز برخوردار است و فضایی شاد و مفرح را برای خانم‌ها و مامان‌های عزیز فراهم کرده است.

سینمای مخصوص کودکان در پردیس سینمایی اطلس

 

  آدرس سینمای کودک: مشهد، بزرگراه کلانتری، میدان حافظ، بازار بزرگ اطلس، طبقه 4، پردیس سینمایی اطلس

  تلفن: 05133001

 

 

سینمای کودک در پردیس سینمایی اطلس، تخفیف شهربازی مشهد

 

مشهد، اولین سینمای کودک را در خود جای داده است. خوشبختانه چند سالی است که در مشهد پردیس‌های سینمایی با سالن‌های متعدد و امکانات نمایشی و رفاهی بی‌نظیر راه‌اندازی شده است. یکی از این سینماها، سینما اطلس است که محیط آن برای کودکان و بزرگسالان، جذاب و سرگرم کننده است. در این پردیس سینمایی، 2 سالن مجزا به کودکان اختصاص یافته و آن‌ها می‌توانند هر گونه که دلشان خواست در این سالن رنگارنگ و جذاب با رنگ‌بندی‌های شاد و متنوع، بنشینند. تماشای فیلم‌های کودکان در این سالن مخصوص، می‌تواند بهترین هدیه به کودکان دلبندتان باشد. پس هرگاه به هر دلیل خواستید به کودکان امتیاز داده و آن‌ها را تشویق کنید، آن‌ها را به تماشای یک فیلم مناسب سنشان در سینما ببرید. صندلی‌های این سالن بسیار راحت است و کودکان می‌توانند راحت، پاهایشان را روی آن دراز کنند یا به صورت دو زانو بنشینند. حتی می‌توانند عروسک‌ها و اسباب بازی‌های مورد علاقه‌شان را نیز برای تماشای فیلم کنار خود بچینند. رنگ‌بندی، نور، تصویر و صدا، همه، متناسب با اقتضائات کودکانه طراحی و تجهیز شده است. صدا و تصاویر، دو بعدی و سه بعدی است و ظرفیت هر سالن برای 20 نفر است.

 


بیشتر بخوانید: معرفی کامل سینماهای مشهد به همراه آدرس و امکانات آن‌ها


-

پارک های آبی مشهد

 

  آدرس سرزمین موج های آبی: مشهد، بزرگراه امام علی، بلوار اندیشه، اندیشه 11

  مسیریابی

  تلفن: 05136008

 

  آدرس پارک ساحلی آفتاب: مشهد، انتهای بلوار خیام، میدان بهارستان، کنار الماس شرق

  مسیریابی

  تلفن: 05137037

 

  آدرس موج های خروشان: مشهد، ابتدار بلوار شاندیز

  مسیریابی

  تلفن: 05135144002

 

بهترین شهربازی های مشهد

 

پارک‌های آبی مشهد فضایی شاد و مفرح برای بزرگسالان و کوچکترهاست. تقریبا همه استخرها و پارک‌های آبی مشهد، استخر مخصوص کودکان و حتی سرسره‌های آبی و استخر موج و انواع تفریحات کودکانه را دارند. نیازی به یادآوری نیست که برای کودکان، آب به تنهایی بسیار مفرح و روح‌بخش است. بنابراین بردن کودکان بالای 4 سال به پارک‌های آبی می‌تواند بهترین پیشنهاد برای شهربازی بچه‌ها باشد. نکته مثبت در اینگونه تفریحات این است که خانواده‌ها نیز می‌توانند بدون دغدغه لحظاتی شاد و سرگرم کننده را تجربه کنند. بهترین پارک‌های آبی مشهد برای این منظور سرزمین موج‌های خروشان، پارک آبی ایرانیان، سرزمین موج‌های آبی و پارک ساحلی آفتاب است.

پونی پارک

 

  آدرس پونی پارک: مشهد، بلوار جانباز، جانباز 1، مجتمع نیکا، طبقه مثبت 3

 

 

شهربازی بچگانه، پونی پارک

 

پونی پارک، بهترین شهربازی مشهد با محوریت مشاغل است. این شهربازی سرپوشیده مشهد فضایی بسیار مفرح را برای آموزش و تفریح کودکان راه‌اندازی کرده و مشتمل بر انواع بازی‌های برقی و حرکتی و فکری برای کودکان زیر 8 سال است. به دلیل قرار گرفتن پونی پارک در بلوار جانباز، بسیاری از مردمی که از مرکز شهر دور هستند، می‌توانند با بردن کودکان دلبندشان، از بازی‌ها یا کلاس‌ها و برنامه‌های آموزشی پونی پارک استفاده کنند. پونی پارک در مجتمع نیکا واقع شده و بازی‌هایی مثل استخر توپ، شن بازی، سرسره بادی، تاب فرار کودکان، پازل فکری و سطح شیب‌دار دارد. علاوه بر بازی‌های عمومی بخشی به نام خانه مشاغل نیز دارد که مشتمل بر مشاغلی مثل آشپزی در آشپزخانه مخصوص کودکان، فروشندگی در فروشگاه، پزشکی، آرایشگری، موسیقی، نقاشی و… است. پونی پارک مجهز به بوفه فست فود و تنقلات و دارای پارکینگ رایگان است. ساعت کاری این شهربازی عصرهاست.

شهربازی خانه فسقلی ها در مشهد

 

  آدرس خانه بازی فسقلی‌ها: مشهد، میدان جانباز، مجتمع نیکا، طبقه اول

 

 

شهر بازی کودکان در مشهد، خانه فسقلی ها

 

اگر به دنبال «خانه کودک در مشهد» می‌گردید، خانه فسقلی‌ها در میدان جانباز واقع در مجتمع نیکا، انتخاب خوبی است. خانه فسقلی‌ها فضایی برای بازی کودکان است که کاملا با مهد کودک‌ها و پارک‌های دیگر متفاوت است. کودکان می‌توانند در فضایی کاملا مناسب به بازی‌های حرکتی و فیزیکی و تعامل با هم سن و سال هایشان مشغول شوند. در خانه بازی فسقلی‌ها بر خلاف سایر مهد کودک‌ها که باید برای یک سال تحصیلی کامل در آن‌ها ثبت نام نمود، می‌توان کودکان را به صورت ماهانه ثبت نام کرد تا از کلاس‌های متنوع آموزشی نیز برخوردار شوند. مدت زمان استفاده از بازی‌ها 30 دقیقه است. در خانه فسقلی‌ها، بازی‌هایی مثل ترامبولگ، استخر توپ تاپ، ماشین سطح شیب‌دار، سرسره، بازی‌های فکری و دستگاه‌های برقی وجود دارد. در این خانه بازی مشهد می‌توان کودکان را به مدت روزانه یا به صورت ساعتی ثبت نام کرده و با خیال راحت از آن‌جا خارج شد.

شهربازی مجد

 

  آدرس شهربازی بازار مجد: مشهد، بلوار شهید قرنی، حد فاصل چهارراه مجد و چهارراه شهید مطهری

 

 

مجتمع تجاری مجد مشهد بورس انواع لوازم آرایشی، لوازم خرازی، و لوازم تحریر است. در طبقه پایینی این مرکز خرید یک شهربازی کوچک ولی بسیار پر و پیمان وجود دارد. انواع بازی‌ها برای سنین 2 تا 10 سال در آن‌جا یافت می‌شود. یک سرسره بادی خیلی بزرگ، ماشین‌های کنترلی، شن بازی، ترامپولین، استخر توپ و بسیاری بازی‌های مفرح و سرگرم‌کننده دیگر کنار هم قرار گرفته و لحظاتی خوش را تقدیم کودکان می‌کند. این شهربازی را برای مناسبت‌هایی مثل جشن تولد نیز می‌توان رزرو کرد و از امکانات آن در این زمینه برخوردار شد.

 

کمترین نرخ تور مشهد از اصفهان را در تورگردان مشاهده کنید

شهر بازی قلعه سحر آمیز مشهد

 

  آدرس شهربازی قلعه سحر آمیز: مشهد، بلوار امام رضا، امام رضا 62

 

 

قلعه سحر آمیز مشهد هیجان انگیز ترین شهربازی سرپوشیده در مشهد

 

شهربازی قلعه سحر آمیز از بهترین شهربازی‌های کودکان در مشهد به شمار می‌رود که فضایی سرپوشیده را به خود اختصاص داده است و نمای بیرونی آن مثل شهربازی‌ها و به صورت یک قلعه بزرگ و بادی شبیه به خانه سیندرلا و کارتون‌های دیزنی است. در شهربازی قلعه سحر آمیز دستگاه‌های برقی و بازی‌های پیشرفته، وسایل برقی ویژه برای کودکان و نوجوانان مثل ماشین سواری وجود دارد، در همه فصول قابل استفاده است و شباهت زیادی به قلعه سحر آمیز تهران دارد. از دیگر امکانات قلعه حیوانات فست فود و کافی شاپ با انواع غذاها و نوشیدنی‌های سرد و گرم است.

فرهنگسرای کودک و آینده

 

  آدرس فرهنگسرای کودک و آینده: مشهد، بلوار شهید منتظری، منتظری 11، بوستان کوهسنگی

  ساعت کاری: 8 تا 17

 

 

شهر بازی کودکان در مشهد، فرهنگسرای کودک و آینده

 

فرهنگسرای کودک و آینده تنها فرهنگسرای مختص کودکان در شهر مشهد است که از سال 1389 در گوشه‌ای از بوستان کوهسنگی مشهد، کار خود را آغاز کرده است. این فرهنگسرا که نوعی شهربازی بچگانه در مشهد به شمار می‌رود، از بخش‌های مختلفی مثل آمفی تئاتر، سالن‌های متعدد برای بازی، کلاس‌های آموزشی با محوریت بازی و… برخوردار است. از بخش‌های پرطرفدار این فرهنگسرا، سالن حواس پنجگانه است که برای کودکان زیر 5 سال برگزار می‌شود تا به کودکان کمک کند از طریق محیط اطراف، حواس بینایی، لامسه، شنوایی، بویایی و چشایی را درک کنند. در این فرهنگسرا رویدادها و کارگاه‌های مختلفی مثل کارگاه کتابخوانی مادر و کودک، شهر جعبه‌ای، کارگاه موسیقی مادر و کودک، جشن یلدا، همایش بچه‌های مشهد، کارگاه مادر و کودک بازی خلاق، تور بازی، کارگاه اوریگامی مادر و کودک، حساسیت لمسی در کودکان، داستان خوانی، رویارویی کودکان با ترس، کارگاه مزه کردن فلسفه و رویدادهایی از این دست برپا می‌شود. فرهنگسرای کودک و آینده 4800 متر مربع مساحت دارد و در مقابل موزه بزرگ خراسان قرار گرفته است؛ منتها فرهنگسرا در طبقات زیرین پارک قرار دارد.

کافه بازی فکرینو

 

  این کافه بازی در حال حاضر تعطیل است و به محض شروع فعالیت مجدد اطلاع رسانی خواهد شد.

  آدرس کافه بازی فکرینو: مشهد، تقاطع سناباد و کلاهدوز، نبش سناباد 48

 

 

شهر بازی کودکان در مشهد، فکرینو

 

کافه بازی فکرینو از معروف‌ترین کافه گیم‌های مشهد است که بازی‌های متعدد فکری برای سن 3 تا 90 سال دارد. بخش بازی کودکان در این کافه با همراهی مربیان کارآزموده در حوزه کودکان همراه است. فکرینو در 300 متر فضا به مدت یک ساعت امکان شارژ دارد و در این زمان می‌توان بازی‌هایی مثل مافیا، انواع برد گیم مثل کاتان، ریسک، اسپلندر، مموری 24، فرار از جهنم و… را استفاده کرد. فکرینو از فروشگاه و پارکینگ در دسترس برخوردار است. خانواده‌ها می‌توانند به همراه همدیگر به این کافه گیم رفته و انواع بازی‌ها مخصوص بزرگسالان و کودکان را تجربه کنند. کافه گیم‌هایی شبیه به این به مثابه یک شهربازی یا خانه بازی کودک در مشهد، فراوان است و برای گروه‌های سنی مختلف، بازی دارد.

 


این مطلب را نیز می‌پسندید: 10 تفریح هیجان انگیز برای گیم و بازی در مشهد


کتابخانه تخصصی کودک بچه‌های آسمان

 

  آدرس کتابخانه بچه‌های آسمان: مشهد، بلوار آموزگار، آموزگار 80، کوچه اول سمت راست

  ساعت کاری: 10:30 تا 19:30

  تلفن: 05135093438

 

 

کتابخانه بچه های آسمان، کتابخانه تخصصی کودک در مشهد

 

کتابخانه بچه‌های آسمان تنها کتابخانه در کل کشور است که اختصاص به کودکان دارد و طبیعی است که کتابخانه کودکان باید تعامل زیادی با بازی داشته باشد. در این کتابخانه علاوه به امانت دادن انواع کتاب‌ها برای گروه‌های سنی مختلف، بازی‌های فکری و متنوع، به امانت داده می‌شود. این کتابخانه فضایی تمیز و مرتب با کتاب‌های ارزشمند را در بر گرفته است. کتابخانه کودکان در مشهد فضای کافی برای کودکان دارد و به راحتی می‌توانند کفش‌هایشان را درآورند. طبقه همکف مختص کودکان و خردسالان است و طبقه بالا به بازی‌های فکری و کتاب‌های تربیتی اختصاص یافته است. این کتابخانه از سال 91 راه اندازی شده است و 9 هزار جلد کتاب و 320 نوع بازی متنوع را در خود جای داده است. کتاب‌های تربیتی مختص والدین نیز به 1000 جلد می‌رسد. برای استفاده از امکانات کتابخانه بچه‌های آسمان باید ثبت نام کرده و مبلغی برای عضویت سالانه بپردازید. پرداخت این مبلغ کاملا به صرفه است چون بازی‌ها و کتاب‌هایی که به امانت برده می‌شوند معمولا هزینه‌های نسبتا بالایی دارد. این کتابخانه در سال 94 به عنوان کتابخانه مستقل برتر در کشور انتخاب شد.

 

شهربازی اکسیر مشهد

 

  آدرس شهربازی اکسیر: مشهد، شهرک غرب، چهارراه مخابرات، مجتمع تجاری اکسیر، طبقه چهارم

 

 

شهر بازی اکسیر مشهد

 

شهربازی اکسیر مشهد در مرکز خریدی به همین نام قرار گرفته و بازی‌هایی برای همه گروه‌های سنی دارد. یک خانواده چند نفره با سلایق مختلف می‌توانند به این شهربازی مشهد مراجعه کنند و همگی برنامه‌ای برای تفریح و سرگرمی خود بیابند. از جمله بازی‌های شهربازی اکسیر می‌توان به ایرهاکی کودک، بسکتبال و هیپو کودک اشاره کرد. بازی‌های بزرگسالان نیز از قبیلِ بیلیارد، کلبه وحشت وVR  است.

شهر دریایی الماس شرق

 

  این مجموعه به طور دائم تعطیل شده است؛ با این حال در صورت بازگشایی مجدد اطلاع رسانی‌های لازم انجام خواهد شد.

  آدرس شهر دریایی الماس شرق: مشهد، بلوار خیام شمالی، بلوار بهارستان، میدان مولوی بلخی، مجتمع الماس شرق، طبقه چهارم

 

 

شهر دریایی الماس شرق مشهد

 

این بخش جذاب یکی از مهم‌ترین دیدنی‌های مرکز تجاری الماس شرق مشهد است. بزرگ‌ترین نمایشگاه تخصصی آبزیان دریاهای شور دنیا در این ساختمان واقع شده و می‌تواند برای بچه‌ها سرگرم‌کننده و آموزنده باشد. علاوه بر بچه‌ها، بزرگترها هم می‌توانند از این فضا خیلی لذت ببرند. تنوع ماهی‌های آکواریوم بزرگ الماس شرق از جمله کوسه ماهی‌ها، سفره ماهی‌ها، هزار ماهی‌ها و مجموعه کاملی از ماهیان رنگارنگ می‌تواند روزی بسیار رنگی و جذاب را به کودکان هدیه دهد. توجه داشته باشید که این مجموعه به دلیل شیوع کرونا و جابجایی فعالیت خود را متوقف کرد و تاکنون شروع به کار نکرده است. 

خانه بازی درنا

 

  آدرس خانه بازی درنا: مشهد، کوهسنگی، بهشتی 9، خانه بازی درنا

 

 

خانه بازی کودک در مشهد

 

مجموعه خانه بازی درنا مشتمل بر انواع بازی‌های فکری و مهارتی در محیطی شاد و جذاب است و با برخورداری از امکاناتی مثل کافی شاپ برای کوچکترها و بزرگترها قابل استفاده است. این خانه کودک مشهد شامل بازی‌های ایستگاهی مثل ایستگاه پزشکی، ایستگاه فضانوردی، شهرک ترافیک، اتاق بازی فکری کودک، بازی‌های گروهی، بازی‌های تضادی و ایستگاه‌های مهارتی مثل نانوایی، بنایی، نجاری، ماسه بازی و چای آتشین است. خانه بازی درنا به نوعی شهربازی بچه گانه به شمار می‌رود که مختص کودکان 3 تا 12 سال است.

شهربازی اکسون پارک مشهد

 

  آدرس شهربازی اکسون پارک: مشهد، میدان 17 شهریور، مجتمع تجاری اکسون، طبقه 4

  تلفن: 05133402500

 

 

شهربازی اکسون پارک بهترین شهربازی سرپوشیده مشهد

 

شهربازی اکسون پارک «بهترین شهربازی سرپوشیده مشهد» است که در نزدیکی مراکز خرید 17 شهریور واقع شده است. از این رو خانواده‌ها می‌توانند پس از خرید کودکان خود را برای تفریح به این شهربازی بیاورند تا خستگی و کلافگی خرید از سرشان بپرد. در این شهربازی سرپوشیده مشهد انواع وسایل بازی مور علاقه کودکان و یک اتاق گریم وجود دارد.

شهربازی ویلاژ توریست

 

  آدرس شهربازی ویلاژ توریست: مشهد، ابتدای جاده طرقبه، مجتمع تجاری گردشگری ویلاژ توریست، طبقه 4

  تلفن: 05135510956

 

 

شهربازی ویلاژ توریست بهترین شهربازی کودکان در مشهد

 

شهربازی ویلاژ توریست در مسیر طرقبه و مناطق ییلاقی مشهد قرار دارد که از پر طرفدارترین مکان‌های تفریحی برای مشهدی‌ها و مسافران به شمار می‌رود. در این شهربازی بیش از 70 نوع وسیله مختلف برای سرگرمی کودکان و بزرگسالان وجود دارد. اگر می‌خواهید بدانید این شهربازی در حال حاضر فعالیت دارد یا نه پیش از رفتن به آنجا با شماره آن تماس بگیرید.

برج برفی مشهد

 

  آدرس برج برفی: مشهد، بلوار جانباز، بین جانباز 1 و 3

  تلفن: 0513714

 

 

برج برفی مشهد، از شهربازی های مشهد

 

یکی دیگر از جدیدترین و بهترین شهربازی های مشهد، برج برفی یا پویا پارک برفی است. این مجموعه در سال 1401 فعالیت خود را آغاز کرد و از زمان بازگشایی خود به یکی از بهترین مکان‌های تفریحی مشهد تبدیل شده است. سرزمین برفی مشهد تنها یک شهربازی نیست؛ بلکه در آن پردیس سینمایی، فودکورت و کافی شاپ نیز وجود دارد و مهم‌ترین بخش آن سرزمین برفی است. هنگام ورود شهربازی برج برفی مشهد که از برف مصنوعی ساخته شده است، به شما لباس مخصوص داده می‌شود. سپس در سالن می‌توانید با استفاده از تیوپ و وسایل دیگر سرسره بازی روی برف را تجربه کنید و خاطره‌ای هیجان‌انگیز را برای خود و فرزندان‌تان رقم بزنید. 

 


برای تهیه بلیط بیشتر شهربازی های مشهد با تخفیف‌های ویژه می‌توانید سایت‌هایی مثل نت برگ، تخفیفان و… را دنبال کنید و با قیمت‌های باورنکردنی تخفیف شهربازی مشهد را دریافت کرده و فرزندان دلبندتان را به بازی‌های فکری و هیجانی دعوت کنید.


پارک ملت

 

  آدرس شهربازی پارک ملت: مشهد، میدان آزادی، ورودی پارک از خیابان امامت

  تلفن: 05136094986

 

 

شهربازی پارک ملت بزرگ ترین شهربازی روباز مشهد

 

شهربازی پارک ملت از قدیمی‌ترین مراکز تفریحی و بزرگ‌ترین شهربازی مشهد به شمار می‌رود. در این شهربازی روباز بزرگ‌ترین چرخ و فلک خاورمیانه به نام فانفار جا خوش کرده و اکنون به یکی از نمادها و المان‌های مهم شهر مشهد تبدیل شده است. این مجموعه که از سال 1351 آغاز به کار کرده در گوشه‌ای از پارک ملت مشهد قرار گرفته و بازی‌های متنوعی برای کودکان و بزرگسالان دارد. از بازی‌های هیجانی آن می‌توان به سورتمه، پاتیناژ، اسکای فلایر، آکروجت فضایی، ترن هوایی، جایروسوئینگ، تاپ اسپین، گردباد و کشتی دوبل اشاره کرد. بازی‌های خانوادگی آن فانفار، استخر توپ، ماشین برقی، شتر سواری و… است. مبلغ ورودی به این شهربازی کودکان و بزرگسالان در مشهد به صورت جداگانه دریافت می‌شود و برای هر یک از بازی‌ها نیز باید به صورت مجزا بلیط تهیه کرد.

شهربازی قهرمانان با بزرگ‌ترین ترن هوایی کشور

 

  آدرس شهربازی قهرمانان (سرزمین خورشید سابق): مشهد، بلوار خیام شمالی، روبه روی بازار بین المللی سپاد

  تلفن: 05138527804

 

 

شهر بازی کودکان در مشهد، سرزمین خورشید

 

شهربازی قهرمانان یا همان سرزمین خورشید سابق از معروف‌ترین شهربازی‌های مشهد است. این پارک روباز بالغ بر 20 بازی سرگرم کننده را در خود جای داده و در حال حاضر با مساحت ۴ هکتار، بزرگترین شهر بازی مشهد به شمار می‌‌رود. شهربازی قهرمانان از پارکینگ اختصاصی برخوردار است و بازی‌هایی مثل پیست اتوموبیل رانی، سینمای تابستانی، کشتی 12 نفره، تاب زنجیری، سورتمه، ترن کودک، ماشین شارژی، استخر توپ، مینی هیمالیا، فانفار، یو، مری گرند، اسکای فلایر، فنجان گردان، سرسره بادی، قطار خانواده، کشتی صبا و… را در خود جای داده است.

شهربازی قهرمانان بزرگ‌ترین ترن هوایی کشور را دارد و آدرنالین خونتان را تا بیشترین حدد ممکن بالا می‌برد. از دیگر امکاناتی که به تازگی به این مجموعه اضافه شده، کلوپ VR است که بر اساس واقعیت مجازی طراحی شده است. در نتیجه هر نوع بازی را که انتخاب کنید با گوشت و پوست و استخوانتان آن را حس خواهید کرد و چه چیزی از این هیجان‌انگیزتر؟!

باغ وحش وکیل آباد

 

  آدرس باغ وحش وکیل آباد: مشهد، انتهای بلوار وکیل آباد، بعد از دو راهی طرقبه و شاندیز، سمت چپ میدان

  تلفن: 05135014433

 

 

شهر بازی کودکان در مشهد، باغ وحش وکیل آباد

 

 از مهم‌ترین تفریحات شهر مشهد برای کودکان این است که آن‌ها را به باغ وحش ببرید. باغ وحش مشهد در منطقه‌ای خوش آب و هوا و چسبیده به پارک جنگلی وکیل آباد است. باغ وحش به مساحت 40 هزار متر مربع، بیش از 800 جانور در 125 گونه جانوری از قبیل 61 گونه پستاندار، 49 گونه پرنده، 10 گونه آبزی، 5 گونه خزنده را در خود جای داده است. این باغ وحش برای آموزش دنیای حیوانات به کودکان در فضایی شاد بسیار موثر است. حیوانات محبوب نزد کودکان مثل طاووس، خرس، شیر، ببر، میمون، گرگ و پرندگان همگی در باغ وحش به چشم می‌خورند. باغ وحش مشهد کاملا ایمن است و حیوانات وحشی با دو ردیف نرده کشی از بازدیدکنندگان جدا شده‌اند؛ ولی حیواناتی مثل آهوها و لاماها یا گوزن‌ها به راحتی می‌توانند از دست انسان‌ها غذا بخورند. از دیگر جانوران این باغ وحش، می‌توان به گراز، مار، سیاهگوش، قوچ، خوک، ببر بنگال، ببر اندونزی، تیز شاخ سفید، قوچ و میش آئوراد، تمساح، پلنگ آفریقا، همستر و ماهی اشاره کرد.

شهربازی پارک وحدت مشهد

 

  آدرس شهربازی پارک وحدت: مشهد، بلوار وحدت، بوستان وحدت

  تلفن: 05133663676

 

 

شهربازی پارک وحدت از بهترین شهربازی های مشهد

 

یکی از بهترین پارک‌های مشهد برای گشت و گذار زائران، پارک وحدت است. با رفتن به این پارک می‌توانید از منظره لذت‌بخش فضای سبز، دریاچه مصنوعی و آبشار لذت ببرید. علاوه بر آن یکی از شهربازی‌های مشهد در پارک وحدت واقع شده است. این شهربازی شامل وسایلی همچون استخر کودک، تاب کودک، فانفار، قطار کودک، بشقاب پرنده و... است. بدون شک کودکان و بزرگسالان در این شهربازی اوقات خوشی را سپری خواهند کرد.

کوهسنگی لند

 

  آدرس کوهسنگی لند: مشهد، خیابان کوهسنگی، انتهای خیابان دکتر بهشتی، بلوار شهید خلیلی، انتهای خیابان رودکی

  تلفن: 05137240226

 

کوهسنگی لند بهترین شهربازی مشهد

 

بوستان کوهسنگی از قدیمی‌ترین پارک‌های مشهد است که در حاشیه کوهی به همین نام از رشته کوه‌های جنوبی شهر قرار گرفته است. تابستان گذشته این بوستان سومین میزان گردشگر را بعد از حرم و آرامگاه فردوسی به خود دیده است. کوهسنگی بخش‌های مختلفی دارد که بعضی قسمت‌های آن به تازگی بهره‌برداری شده است. دریاچه جنوبی و فاز جنوبی کوهسنگی یکی از همین بخش‌هاست که از جدیدترین شهربازی کودکان در مشهد به شمار می‌رود. امکانات سایت دریاچه جنوبی کوهسنگی از قبیل قایق پدالی بزرگسال، زوربال استوانه، قایق دستی کودک، بایک ریسینگ، ترامپولین، استخر توپ، قطار کودک و کافی شاپ است. در این فضا دریاچه‌ای زیبا احداث شده است که مرغابی‌هایی رنگارنگ در آن زندگی می‌کنند.

خانواده‌ها می‌توانند به همراه فرزندانشان سوار بر قایق‌های پدالی شوند و به این مرغابی‌ها در میان آب غذا بدهند. مجموعه کوهسنگی لند مشهد هر روز از 9 صبح تا 2 بامداد مشغول به کار است. برای استفاده از این امکانات می‌توان از طریق فروشگاه کوهسنگی لند، کارت پلانتیوم، کارت طلایی، کارت نقره‌ای و کارت آبی دریافت کرد.

وضعیت آب و هوا
خلاصه مقاله

بازی لازمه رشد کودک است و اگر شرایط بازی کردن برای کودکان فراهم نشود، در بسیاری از مراحل رشد با مشکل مواجه می شوند. کودکان از طریق بازی کردن آموزش های لازم را فرا می گیرند و برای پذیرش مسئولیت ها در بزرگسالی آماده می شوند. در این مطلب لیست کاملی از این شهربازی ها با نوع تفریحاتش به همراه قیمت و آدرس آن ها آمده است. با تورگردان همراه باشید.

انتشار :  4 مهر 1398 به روزرسانی :  12 بهمن 1402 نویسنده :   عفیفه خدنگی
تصاویر مرتبط
شهر بازی کودکان مشهد، جنگل جادویی
  • شهر بازی کودکان مشهد، جنگل جادویی
  • شهر بازی کودکان در مشهد، باغ وحش وکیل آباد
  • بهترین شهربازی های مشهد
  • شهر بازی کودکان در مشهد، خانه فسقلی ها
  • شهر بازی کودکان در مشهد، سرزمین خورشید
  • شهربازی یچه ها، سرزمین بازی های مشهد
  • سینمای کودک در پردیس سینمایی اطلس، تخفیف شهربازی مشهد
  • لیست شهربازی های مشهد، لگو سیتی
  • پروفسور بازیما مشهد
  • هلیوم پارک بهترین شهربازی مشهد
  • شهربازی سرپوشیده، سالن پاتیناژ پدیده مشهد
  • شهربازی معارفی، بهترین شهربازی نزدیک به حرم
  • هپی لند از شهربازی های سرپوشیده مشهد
  • کلوپ پاندا، بهترین شهربازی سرپوشیده مشهد
  • شهربازی بچگانه، پونی پارک
  • سرزمین عجایب، شهربازی مشهد
  • شهر دریایی الماس شرق مشهد
  • شهر بازی اکسیر مشهد
  • کوهسنگی لند بهترین شهربازی مشهد
  • خانه بازی کودک در مشهد
  • شهر بازی کودکان در مشهد، فرهنگسرای کودک و آینده
  • کتابخانه بچه های آسمان، کتابخانه تخصصی کودک در مشهد
  • شهر بازی کودکان در مشهد، فکرینو
  • قلعه سحر آمیز مشهد هیجان انگیز ترین شهربازی سرپوشیده در مشهد
  • شهربازی پارک ملت بزرگ ترین شهربازی روباز مشهد
  • شهربازی ویلاژ توریست بهترین شهربازی کودکان در مشهد
  • باشگاه کودک و آینده معروف ترین خانه بازی مشهد
  • کارالند پیشرفته ترین شهربازی مشاغل مشهد
  • شهربازی اکسون پارک بهترین شهربازی سرپوشیده مشهد
  • کیدز کلاب کیدو مشهد بهترین خانه کودک در مشهد
  • شهربازی پارک وحدت از بهترین شهربازی های مشهد
  • برج برفی مشهد، از شهربازی های مشهد
  • شهر-بازی-کودکان-در-مشهد-تورگردان
اشتراک گذاری
درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید
14 دیدگاه در رابطه با این مطلب وجود دارد .
آذین
من تا حالا استفاده نکردم کاش میگفتین هر کدوم برای سنین چند سال من پسرم ۱ سال و سه ماهشه نمیدونم کجا ببرمش بازی کنه بعضیها نوشته چه سنی باید باشه جایی میخوام خودمم باشم
خدنگیعفیفه خدنگی
سلام دوست عزیز. توصیه می‌کنم کودک دلبندتون رو به شهربازی‌های مشاغل نزدیک به محدوده سکونتتون ببرید؛ مثل کلوپ پاندا، پونی پارک و فسقلی‌ها. در این پارک‌ها معمولا خانه‌های بازی برای کودکان زیر 3 سال وجود داره و خانواده‌ها هم می‌تونن در کنارشون حضور داشته باشن. در کل بیشتر شهربازی‌های سرپوشیده با همراهی خانواده‌هاست؛ پس جای نگرانی نداره
دنیایی
شهربازی ها همه بازن الان؟
تینا
شهر بازی سرزمین عجایب الماس شرق تخفیف های خیلی خوبی دارا و ب درد بچه های زیر ده سال میخوره
خدنگیعفیفه خدنگی
به نکته خوبی اشاره کردید! بچه ها می تونن برن بازی و بزرگترها هم می تونن در پاساژ خرید کنن
محبوبه پژمان
در مشهد ماسه بازی برای کودکان هست؟
خدنگیعفیفه خدنگی
خیلی از شهربازی های سرپوشیده ماسه بازی رنگی دارند. به علاوه در شهربازی کوهسنگی، در نزدیکی موزه بزرگ مشهد هم فضایی بزرگ و رو باز برای ماسه بازی تعبیه شده که بچه ها خیلی اون فضا رو دوست دارند
۱
پارک بازی سرزمین عجایب الماس شرق بسیار بد بود. دزدی آشکار در روز روشن. وسایل همه قدیمی. پرسنل بی ادب. متنفر شدم از این مجتمع
علی بقایی
بسیار عالی من ساکن مشهد هستم ولی واقعا درباره این شهر بازی ها خبر نداشتم الان میرم خونه لباس بچه هارو میپوشونم باهاشون میرم شهر بازی هز طرف بچه هامم واقعا ازتون ممنونم
سحر علیزاده

سلام بله جاهای دیدنی مشهد بسیار متنوع اند و ما سعی کردیم راهنمای جامعی برای بازدید از مکان های دیدنی مشهد ارائه بدهیم.

حیدری
مطالب بسیار عالی و کاربردی بود? من از اینهمه مراکز بازی کودکان در مشهد بی اطلاع بودم? سپاسگذارم
هانیه احمدپناه
سلام،ی فضای تولد می خوام برای پسر ۵سالم که با دوستاش حسابی اونجا کیف کنن و یا رایگان باشه یا کم هزینه??
مریم فدایی
عالی بود.عاااااالی. واقعا از اطلاعاتی که داده شد لذت برم.من ساکن مشهد هستم ولی خیلی از مکانهایی که معرفی شد در این مقاله رو نمیشناختم.واقعا ممنونم
خدنگیعفیفه خدنگی
از اینکه مقاله مورد توجه شما قرار گرفته خرسندیم.