بهترین رستوران های شاندیز در مشهد | تلفن + منو + رزرو

رستوران های شاندیز در مشهد

 

رستوران های شاندیز مشهد می‌توانند بهانه خوبی برای گشت و گذار در این شهر سردسیر باشند. اگر قصد رفتن به شاندیز را دارید، باید بدانید که مقصد شما کجاست. مثلا اگر قصد خوردن غذاهای معروف رستوران شاندیز و به خصوص شیشلیک را دارید، از قبل به «لیست رستوران های شاندیز مشهد» و نظرات مردم نگاهی بندازید. چون وقتی برای اولین بار وارد این منطقه توریستی از مشهد می‌شوید، با تعداد زیادی از رستوران‌ها و غذاخوری‌های شیک و لاکچری روبرو می‌شوید که انتخاب‌شان سخت و گیج کننده است. 

البته که غذاهای بهترین رستوران شاندیز مشهد هم گران هستند و هم خوشمزه! در بین غذاهای معروف شاندیز، شیشلیک جزو غذاهای همه‌پسند است که همه افراد، دست کم یکبار آن را سفارش داده‌اند. بعد از شیشلیک، کباب برگ و چلو ماهیچه جزو انتخاب‌های بعدی اکثر افراد قرار می‌گیرد.

در این مطلب ابتدا بهترین رستوران های شاندیز مشهد را معرفی می‌کنیم. سپس، به منوی غذایی، آدرس و تلفن تماس رستوران‌های شاندیز اشاره می‌کنیم. با تورگردان همراه باشید.

 

لیست رستوران‌های شاندیز مشهد را به ترتیب زیر معرفی و بررسی کردیم:

 

رستوران پدیده شاندیز در مشهد
رستوران ارم شاندیز در مشهد
رستوران حاج حسن شاندیز مشهد
رستوران هوایی دهکده شاندیز در مشهد
رستوران تخت جمشید شاندیز مشهد
رستوران حسین شیشلیکی شاندیز مشهد
رستوران سدروس شاندیز مشهد
رستوران قصر مهرگان شاندیز مشهد
قورمه خوران شاندیز مشهد
رستوران شایان شاندیز مشهد

رستوران صفدری شاندیز مشهد

 

رستوران شاندیز مشهد

>>> این تصویر سینی غذا متعلق به رستوران سدروس شاندیز مشهد است که مشتریان آن به اشتراک گذاشتند <<<

 

رستوران های شاندیز مشهد

 

شاندیز از ییلاقات نزدیک به مشهد است که معرف حضور همه مسافرهایی است که به این شهر می‌آیند. پاتوق اصلی مشهدی‌ها هم در آخر هفته‌ها، طرقبه و شاندیز است. هر چقدر که زمان می‌گذرد، محبوبیت رستوران های شاندیز مشهد بیشتر از قبل می‌شود. چون هم موقعیت مکانی این رستوران‌ها مناسب است و هم تنوع و کیفیت غذاها توانسته شاخص میانگین رضایت افراد را بالا ببرد. بیشتر افراد برای انتخاب، به دنبال رستوران های سینی دار شاندیز هستند. این سینی‌های غذا، دو نفره، سه نفره و یا بیشتر هستند که تنوع زیاد و قیمت مناسبی هم دارند.

 

بنر عکس بنر

 

اسم رستوران پدیده شاندیز، احتمالا برای‌تان آشناست. اسم این رستوران مشابهت زیادی با اسم پروژه‌ پدیده شاندیز دارد و به همین خاطر، زودتر از هر رستوران دیگری در ذهن تداعی می‌شود. غیر از رستوران پدیده شاندیز، انتخاب‌های دیگری دارید؛ اگر لیست پیشنهادی این مطلب را بخوانید.

 

 برای بازدید از جاهای دیدنی مشهد و سر زدن به رستوران های شاندیز کافی است تور مشهد را رزرو کنید.

 

 

 

1. رستوران پدیده شاندیز در مشهد

 

اگر به دنبال رستورانی در شاندیز مشهد هستید که باغ داشته باشد و غذا را در سینی سرو کنید، رستوران پدیده همان گزینه است. با وجود فضای سبز، آلاچیق‌ها، تخت و آبنما، این رستوران توانسته رضایت حداکثری مسافران را جلب کند. قیمت غذاها در این باغ رستوران شاندیز مشهد به دلیل نوسان قیمتی ممکن است گران باشد که باز هم برای لاکچری‌پسندها، ارزش یک وعده غذایی لذیذ را دارد.

 

رستوران پدیده شاندیز در مشهد

 

رستوران پدیده شاندیز از بهترین رستوران های ارائه دهنده شیشلیک در شهر مشهد است که محیطی وسیع، زیبا و دلنشین دارد. از نظر افراد، وقت آن رسیده که دکوراسیون و طراحی آن به روزتر شود. با این حال، هنوز هم با برخورداری از امکاناتی مثل رستوران بین المللی، رستوران انتخاب آزاد، لمکده، رستوران تابستانی و باغ پرندگان، همیشه جزو انتخاب‌اولی‌ها برای مسافران است. علاومه براین، خدماتی که رستوران پدیده به افراد ارائه می‌کند، لحظاتی به یادماندنی را در ذهن مشتریان ثبت می‌کند.

طبق تجربه افراد، سالاد بار این رستوران از تنوع زیادی برخوردار است و انتظار هم می‌رود که بتوانید دسرهای متنوعی را سرو کنید. 

 

رستوران پدیده شاندیز مشهد

 

منوی غذای رستوران پدیده شاندیز

 

منوی باغ رستوران پدیده در شاندیز، بیشتر به صورت سینی غذاست و حس سرو غذا در یک رستوران سنتی را برجسته می‌کند.

  • چلو شیشلیک و چلو فیله با سرویس کامل

  • چلوکباب برگ

  • چلو گوشت سرخ شده

  • چلو کباب میکس

  • چلو کباب قفقازی

  • چلو کباب بختیاری

  • جوجه کباب با استخوان و بدون استخوان

  • دیس‌های متنوع سه نفره و دو نفره شیشلیک (و ویژه، شاندیز)

  • دیس‌های سه نفره ماهیچه، بوقلمون، وزیری

  • دیس لقمه و دیس خانوادگی

 

دسرها: زیتون پرورده، خیارشور، سالاد مخصوص، ماست موسیر، سالاد ماکارانی، سالاد فصل

 

آدرس دقیق رستوران پدیده شاندیز مشهد

 

  •  مشهد، شاندیز، بعد از میدان اول شاندیز، رستوران پدیده شاندیز

  • تلفن: ۰۵۱۳۴۲۸۱۷۰۱

 

 

 

2. رستوران ارم شاندیز در مشهد

 

رستوران ارم شاندیز بعد از رستوان پدیده جزو رستوران های معروف شاندیز است که از سه بخش رستوران فضای باز، رستوران فضای بسته و سالن VIP دارد. شما به انتخاب خود می‌توانید یکی از بخش‌های رستوران ارم را برای نشستن و سرو غذا انتخاب کنید. هم فضای بسته و هم فضای باز رستوران ارم شاندیز از کیفیت بالایی برخورداری هستند. مثلا فضای بسته این رستوران لوکس است و مطابقت زیادی با ساختار مدرن کلی آن دارد. فضای باز آن هم شامل آلاچیق‌ها و آبنمای زیبایی است که جو آن را صمیمی‌تر کرده است. علاوه بر محیط بسیار زیبا و دلنشین، خدمات عالی و بهترین امکانات در دسترس شماست.

 

رستوران ارم شاندیز مشهد

 

توضیحاتی کامل‌تر درباره رستوران ارم شاندیز

 

رستوران ارم در قطعه زمینی به مساحت ۱۲۰۰۰ متر قرار گرفته‌ که از امتیازات قابل توجه آن، کارخانه تولید لبنیات ارم است. این کارخانه در انتهای سالن غذاخوری قرار گرفته و محصولات آن فقط برای خود رستوران استفاده می‌شود.

 

رستوران ارم شاندیز مشهد

 

رستوران ارم شاندیز، رمز و رازهایی در دل خودش دارد که با حضور در فضای آن، حس کنجکاوی مدام در ذهن، برجسته می‌شود. به همین خاطر، بد نیست اشاره‌ای هم به صاحب این رستوران بکنیم. حاج حسن ایزدی، مالک رستوران ارم که به تاریخ امسال یعنی سال 1402 باید حدود 92 سال سن داشته باشد. او در جوانی، کار نجاری و ساخت و ساز انجام می‌داده است و بعدها در سفری به چین و در شهر گوانجو از کارخانه تولید محصولات لبنی بازدید می‌کند. این ایده را در سال 82 در رستوران خودش اجرا می‌کند. آقای حسن ایزدی دو سال قبل از آن یعنی سال 80، اتحادیه رستوران‌های طرقبه و شاندیز را تاسیس می‌کند و تا سال 88 هم ریاست این اتحادیه را به عهده داشته است.

 

رستوران ارم شاندیز

 

منوی غذای رستوران ارم شاندیز 

 

  • کباب شیشلیک

  • کباب برگ

  • جوجه کباب

  • چلو گوشت

  • چلو ماهیچه

 

از آنجایی که کارخانه لبنیاتی در کنار سال انتهایی این رستوران واقع شده، ماست، دوغ، کره و ماست چکیده را بعد از تولید می‌توانید مصرف کنید. یک سرویس ویژه هم برای مشتریان در نظر گرفته شده که شامل برنج سفید ایرانی، ته دیگ زعفرانی، انواع نوشیدنی به همراه دورچین پیاز، ترشی و زیتون است.

 

آدرس دقیق و تلفن رستوران ارم شاندیز

 

  • مشهد، شاندیز، نرسیده به میدان دوم، رستوران ارم شاندیز

  • تلفن: ۰۵۱۳۴۲۸۴۰۰۰ و ۰۵۱۳۴۲۸۲۰۲۰

 

 

 

3. رستوران حاج حسن شاندیز مشهد

 

رستوران حاج حسن شاندیز جزو رستوران‌های ستاره‌دار شهر شاندیز است. تخصص اصلی این رستوران، چلوگوشت است و مدیریت آن ادعا دارد که با برنج صد درصد ایرانی، پرس غذا را به دست مشتریان می‌دهند. با یکبار سرو غذا مطمئن می‌شوید که تمام این خوبی‌ها را تنها در یک رستوران در شاندیز مشهد می‌توانید پیدا کنید. از نظر موقعیت مکانی هم اگر خواسته باشیم به رستوران حاج حسن شاندیز مشهد رتبه بدهیم؛ باز هم نمره خوبی می‌گیرد. چون فضای روباز آن با درخت‌ها و تخت‌هایی که کنار رودخانه هستند، احاطه شده و مورد پسند افرادی است که رستوران‌های سنتی را دوست دارند.

 

رستوران حاج حسن شاندیز مشهد

 

رستوران حاج حسن هم از رستوران‌های حاج حسن ایزدی است. به قول خودش، وی از دوران کودکی عاشق این بوده که در رستوران پدربزرگش مشغول به کار شود و اکنون هم اسمش روی خیلی از رستوران‌های شاندیز می‌درخشد. جالب‌تر، این است که کل ایران، رستوران‌ها و منوهای غذایی آن‌ها را می‌شناسند و گردشگرهای تور مشهد از تهران  برای سرو یک وعده غذایی، سر و دست می‌شکنند. البته که تمام این شهرت و افتخارات رستوران حاج حسن بخاطر عشق و علاقه‌ای است که در کار خود صرف کرد. البته که تخصص خانوادگی هم سرعت رشد و شکوفایی آن را در میان «لیست بهترین رستوران‌های شاندیز مشهد» چند برابر کرد. ظاهرا مدیریت فعلی دست پسر آقای ایزدی است

 

رستوران حاج حسن شاندیز مشهد

 

پیشنهاد ما این است که روزهای تعطیل و شب‌های جمعه را برای رفتن به رستوران حاج حسن انتخاب نکنید. چون احتمالا به علت ازدحام در جای پارک، کلی معطل خواهید شد. اگر دغدغه جای پارک ندارید، در هر روز از هفته حتی جمعه‌ها و روزهای تعطیل، رستوران حاج حسن را برای سرو یک وعده غذایی انتخاب کنید. 

 

عکس بنر

 

منوی غذای رستوران حاج حسن شاندیز

 

رستوران حاج حسن شاید سه چهار نوع غذا بیشتر نداشته باشد، ولی حجم غذا خیلی زیاد است. عموما سرویس کنار غذا با اینکه خیلی پر و پیمان است، هزینه رایگانی دارد. سوپ هم جزو همین سرویس رایگان به شمار می‌رود. برخورد پرسنل با مشتریان بسیار محترمانه است و نشستن روی تخت‌ها خیلی باصفاست. در طراحی جدید این رستوران، غرفه‌هایی مجزا و سرپوشیده ساخته شده که دیوار شیشه‌ای آن رو به محوطه و آبنمای میانی قرار گرفته است. اگر تور تهران به مشهد را رزرو کردید، حتما به این رستوران سر بزنید.

 

  • مزایای رستوران حاج حسن شاندیز: کیفیت بالای غذا، جای پارک، فضای مناسب

 

چلو گوشت رستوران حاج حسن شاندیز

 

آدرس دقیق و تلفن رستوران حاج حسن شاندیز

 

  • مشهد، شانديز، پايين تر از ميدان دوم

  • تلفن مدیریت: 915-3150666 (98+)

  • تلفن رزرو: 513-4282699 (98+)

 

رستوران حاج حسن شاندیز

 

 

 

4. رستوران هوایی دهکده شاندیز در مشهد

 

رستوران معلق یا رستوران هوایی شاندیز با 6 و نیم تن وزن طراحی شده و در محلی شهرک مانند به نام دهکده شاندیز قرار گرفته است. رستوران هوایی دهکده شاندیز به کمک یک جرثقیل تا ارتفاع 40 متر بالا می‌رود و در یک نوبت یک ساعته، امکان پذیرایی از 28 نفر با 10 خدمه را دارد. یعنی 7 میز 4 نفره در رستوران هوایی دهکده شاندیز جای می‌گیرند. خوب است بدانید که برای ساخت این رستوران هوایی، 20 میلیارد ریال هزینه شده است.

 

رستوران هوایی شاندیز

 

در حال حاضر بلژیک تنها سازنده سازه های هوایی در دنیاست و حالا ایران هم با این رستوران مقام دوم را در این زمینه کسب کرده است. رستوران هوایی دهکده مرتفع ترین، مجهزترین و بزرگترین رستوران معلق جهان است و اگر تور مشهد از اصفهان یا تور مشهد از شیراز را رزرو کردید، پیشنهاد می‌کنیم حتما به این رستوران سر بزنید.

 

رستوران هوایی شاندیز

 

فر موجود در رستوران هوایی شاندیز توانایی گرم نگه داشتن ۴۰ غذا را دارد. به همین دلیل است که می‌توانید انواع غذاها مثل شیشلیک و کباب و... را سفارش بدهید. جالب است بدانید که در رستوران‌های هوایی بلژیک، به دلیل نبود گرم کن غذا، تنها می‌توان دسر میل کرد.

 

رستوران هوایی شاندیز

 

منوی غذای رستوران هوایی دهکده شاندیز

 

  • انواع چلو جوجه

  • چلو کباب برگ

  • شیشلیک

 

دسر: ماست، زیتون، خیارشور، سیرترشی، سالاد

 

رستوران هوایی دهکده شاندیز

 

آدرس و تلفن رستوران هوایی شاندیز

 

  • شهر شاندیز، مجموعه گردشگری دهکده شاندیز

  • تلفن تماس : 09031966900

 

بنر عکس بنر

 

 

5. رستوران تخت جمشید شاندیز مشهد

 

رستوران تخت جمشید رستورانی مجلل با نمایی شبیه به معماری باستانی پاسارگاد و تخت جمشید است و فضایی لوکس و بسیار بزرگ دارد. عموما بخش‌های مختلف آن با گل‌های زیبا تزیین می‌شود و فضای دلنشینی برای صرف غذا فراهم کرده است. سالاد بار آن از نگاه مشتریان، خیلی پر و پیمان است و به دلیل تنوع زیادی که دارد، می‌توانید انواع سالاد و دسر را انتخاب کنید. این رستوران پس از تاسیس، خیلی زود محبوبیت پیدا کرد. یکی از دلایل محبوبیت زیاد آن، کیفیت خوب غذایی است که مشتریان سرو می‌کنند. 

 

رستوران تخت جمشید شاندیز مشهد

 

طبق عکس‌هایی که مشتریان به اشتراک گذاشتند، رستوران تخت جمشید شامل بخش‌های مختلفی مثل رستوران، تالار و سالن همایش است. 

 

منوی رستوران تخت جمشید شاندیز

 

  • چلو جوجه کباب

  • جوجه با استخوان

  • لقمه مخصوص

  • سرویس اضافه

  • برنج اضافه

  • فیله مینیون

  • چیکن استیک

  • تی بون

  • انتراکت استیک

  • پاستا گوشت

  • پاستا آلفردو

  • پاستا پستو

  • برگر اسپشیال

  • فیله استریپس

  • بیگ مک

  • پیتزا بیکن

  • پیتزا چانو

  • پیتزا میلانو

  • پیتزا مخصوص تخت جمشید

  • سیرو استیک

  • چیکن باربیکیو

  • پیتزا پپرونی

 

برای سفارش غذا در رستوران تخت جمشید حتما نیازی نیست که به گارسون سفارش بدهید. با استفاده از بارکدی که روی میز قرار دارد، می‌توانید منوی غذایی را به همراه قیمت شیشلیک‌ و سایر غذاها ببینید و سفارش بدهید. درباره کیفیت غذا هم باید به تصویر زیر اشاره کرد. همانطور که می‌بینید، کیفیت غذاها در این رستوران، بالاست و برای برگزاری یک مهمانی باکیفیت علاوه بر باشکوه بودن فضا و طراحی داخلی می‌توانید روی کیفیت بالای غذاها هم حساب ویژه‌ای باز کنید.

 

رستوران تخت جمشید شاندیز مشهد

 

آدرس رستوران تخت جمشید شاندیز 

 

  • ابتدای شاندیز، حد فاصل خیابان امام رضای ۳ و ۵.

  •  تلفن رزرو: 09011012121 و 05134324074

 

رستوران تخت جمشید شاندیز مشهد

 

پیشنهاد خواندنی را از دست ندهید: بهترین دیزی جهان در یکی از رستوران های مشهد 

 

 

 

6. رستوران حسین شیشلیکی شاندیز مشهد

 

حسین شیشلیکی از رستوران‌های قدیمی در تور مشهد است که غذاهایی دلچسب و با کیفیت سرو می‌کند. حسین شیشلیکی به استفاده از مواد اولیه مرغوب مشهور است. سرویس‌دهی عالی و فضای زیبای این رستوران در طی این همه سال توانسته توجه مشتری‌ها را جلب کند و مشتریان خود را وفادار نگه‌دارد.

 

رستوران حسین شیشلیکی مشهد

 

اگر شما هم یکبار مشتری شده باشید، آن را به هیچ یکی از رستوران‌های دیگر ترجیح نمی‌دهید. به خصوص شیشلیک مخصوص آن، ارزش امتحان کردن دارد. همانطور که در عکس‌ها می‌بینید، حجم غذا بسیار زیاد است و یک پرس غذا برای دو نفر کافی است.

 

رستوران حسین شیشلیکی مشهد

رستوران حسین شیشلیکی مشهد

 

منوی رستوران حسین شیشلیکی شاندیز

 

  • چلو شیشلیک مخصوص

  • چلو برگ مخصوص

  • چلو بختیاری مخصوص

  • چلو جوجه کباب مخصوص 

  • چلو گوشت مخصوص 

  • چلو ماهیچه مخصوص 

  • سرویس اضافه

  • چلو اضافه 

  • چای

 

رستوران حسین شیشلیکی مشهد

 

آدرس رستوران حسین شیشلیکی شاندیز مشهد

 

جاده شاندیز، قبل از میدان سوم، روبروی رستوران پدیده شاندیز

 

 

7. رستوران سدروس شاندیز مشهد

 

از رستوران های سینی دار شاندیز مشهد می‌توان به رستوران سد روس اشاره کرد. همچنین، این رستوران در لیست بهترین رستوران‌های مشهد قرار دارد که در سطح شهر، ۴ شعبه دارد. طعم و کیفیت غذا در رستوران سد روس مثل شعار رستوران‌های زنجیره‌ای است و طعمی لذیذ و خاطره‌ای ماندگار را در ذهن انسان‌ها رقم می‌زند.

 

اگر اهل شکم گردی در مشهد هستید، رستوران سدروس با غذاهای بی‌نظیر و لذیذی که دارد، پاتوق بسیار خوبی است. سدروس علاوه بر شاندیز، 3 شعبه دیگه هم در شهر مشهد دارد. پیشنهاد ما این است که بعد از سرو غذا در این رستوران از همه جاهای دیدنی مشهد بازدید کنید.

 

امکانات ویژه شعبه شاندیز رستوران سدروس

 

رستوران خوب در شاندیز مشهد همان رستورانی است که امکانات و بخش‌های متعددی برای پذیرای تعداد زیادی از مهمانان و مشتریان دارد. اگر قصد دارید که یک رستوران در شاندیز مشهد انتخاب کنید که برای پذیرایی از مهمان خوب باشد، رستوران سد روس همان است که می‌خواهید.

 

رستوران سدروس شاندیز مشهد

 

این رستوران، ظرفیت 1000 نفری دارد که برای سرو غذاهای متنوع ایرانی مهمانی‌ها و دورهمی‌های دوستانه خود می‌توانید آن را انتخاب کنید. همچنین، تالار پذیرایی با ظرفیت 450 نفر و سالن همایش 500 نفری و سالن VIP آن هم برای برگزاری همایش، امکانات و خدمات لازم را دارد.

 

رستوران سدروس شاندیز مشهد

 

منوی غذای رستوران سدروس شاندیز

 

منوی غذای رستوران سدروس شاندیز به دو دسته اصلی تقسیم می‌شود. سینی‌های غذا و غذاهای اصلی همان دو دسته‌بندی هستند. «سینی های سدروس شاندیز در مشهد» نسبت به سایر رستوران‌ها، تنوع بیشتری دارند و دست شما در انتخاب نوع غذا و مهمان کردن خانواده و یا دوستان‌تان باز است. 

 

  • سینی هفت خوان سدروس

  • سینی هشت خوان سدروس

  • سینی شیش خوان سدروس

  • سینی خوان مشتی سدروس

  • سینی چلو گوشت گردن

  • سینی چلو کباب لقمه ممتاز

  • سینی چلوجوجه کباب با استخوام

  • سینی چلو شیشلیک

  • سینی چلو ماهیچه

  • سینی چلو جوجه زعفرانی ممتلز

  • سینی چلو خورش فسنجان

  • سوپ روز

 

رستوران سدروس شاندیز مشهد

 

در ادامه لیست غذاهای اصلی رستوران سدروس در شاندیز مشهد را می‌بینید: 

 

  • سینی چلو گوشت گردن

  • سینی چلو جوجه کباب با استخوان

  • سینی چلو جوجه زعفرانی ممتاز

  • سینی چلو شیشلیک

  • سینی چلو ماهیچه

  • سینی چلو مرغ سرخ شده

  • چلو جوجه زعفرانی ممتاز

  • سینی چلو خورش فسنجان

 

 

برای سرو هر کدام از سینی‌های غذا و یا غذاهای اصلی می‌توانید محیط دلنشینی به نام باغ ایرانی را انتخاب کنید که با آلاچیق‌ها و نورپردازی‌ها محصور شده است. 

 

آدرس و تلفن رستوران سدروس شاندیز

 

  • جاده شاندیز، نبش ویرانی ۳، رستوران سدروس

  • شماره تلفن شعبه شاندیز: ۰۵۱۳۸۶۷۳۰۳۰

 

رستوران سدروس شاندیز مشهد

 

 

 

8. رستوران قصر مهرگان شاندیز مشهد

 

 اگر در محیط رستوران قصر مهرگان قرار بگیرید، واقعا متوجه می‌شوید که در یک قصر هستید و می‌خواهید شاهانه، وعده غذایی خود را میل کنید! بخش زیادی از شکوهمندی و بزرگی این رستوران به دلیل محیطی بسیار بزرگ و بکری از طبیعت دلنشین شاندیز است که رستوران قصر مهرگان در آن واقع شده است.

 

رستوران مهرگان شاندیز مشهد

 

طبق نظرات و تجربه‌های افرادی که حداقل یکبار در این رستوران خاطره داشتند، با نهایت آرامش می‌توانید ناهار یا شام را میل کنید و از صرف غذا در محیطی شیک لذت ببرید. با دیدن عکس‌هایی که از محیط این رستوران در شاندیز مشهد تهیه شده، متوجه دلیل درخشش آن خواهید شد.

 

رستوران قصر مهرگان شاندیز مشهد

 

در قصر مهرگان شاندیز، غذاهای ایرانی و سنتی طبخ می‌شود. این غذاها عموما باکیفیت و رفتار پرسنل هم بسیار محترمانه است. چون همگی در این زمینه آموزش دیده‌اند و تجربه زیادی دارند. تجربه‌های قبلی نشان داده افرادی که این رستوران را انتخاب می‌کنند، همگی راضی بیرون می‌آیند.

 

رستوران قصر مهرگان شاندیز مشهد

 

 

منوی رستوران قصر مهرگان شاندیز

 

  • چلو ماهی قزل آلا
    چلو کباب لقمه
    چلو جوجه کباب
    قرمه سنتی مخصوص 
    دیزی سنگی مخصوص
    چلو شیشلیک
    چلو کباب فیله
    ماهیچه 
    چلو گوشت

 

آدرس رستوران قصر مهرگان شاندیز

 

  • مشهد، شاندیز، نبش امام رضای 11، قصر مهرگان

  • شماره تلفن: ۵_۰۵۱۳۴۳۲۴۰۳۰

 

 

 

9. قورمه خوران شاندیز مشهد

 

از بین رستوران های خوب شاندیز، رستوران قورمه خوران به دلیل معماری و فضاسازی که دارد، در 4 فصل سال همواره انتخاب خوبی است.
غذای محبوب این رستوران، قورمه است که مورد پسند افرادی است که دوست‌دار جلوه‌های سنتی هستند. برای سرو غذا می‌توانید آلاچیق‌های فضای باز و یا میز و صندلی‌های سالن غذاخوری را انتخاب کنید. ظرفیت کلی این رستوران 350 نفر است و برای جشن‌ها و میهمانی‌های کوچک و بزرگ، حتی قرارهای کاری و دورهمی‌های خانوادگی، خیلی خاص و مورد پسند است.

 

رستوران قورمه خوران شاندیز مشهد

>>> تصویر فضای باز رستوران قورمه خوران شاندیز <<<

رستوران قورمه خوران شاندیز مشهد

>>> تصویر سالن غذاخوری رستوران قورمه خوران شاندیز <<<

 

قورمه خوران، همه نوع غذای سنتی را دارد و حتی امکان سفارش غذاهایی مثل کشک بادمجون و آش و... هم برای شما فراهم است. اما غذای مخصوص این رستوران، قورمه است. به طور کلی، قیمت غذاها مناسب است و با اینکه ساعت کاری قورمه خوران از 11 ظهر تا 12 شب است، شاید در روزهای شلوغ نتوانید به راحتی جای پارک پیدا کنید. چون این رستوران پارکینگ مخصوص ندارد.

 

آدرس قورمه خوران شاندیز

 

  • شاندیز، میدان آبشار، حاشیه میدان آبشار

  • تلفن قورمه خوران برای رزرو : 05134284050

 

 

 

10. رستوران شایان شاندیز مشهد

 

بخش زیادی از میزان رضایت بالایی که مشتریان بعد از سرو غذا در رستوران شایان شاندیز مشهد دارند، بخاطر فضای شیک و مدرن آن است. بعد از آن، برخورد پرسنل هم سهم زیادی در جلب رضایت مشتریان داشته است. در رابطه با قیمت منوها در رستوران شایان شاندیز هم باید به یک رضایت نسبی اشاره کرد. چون قیمت گوشت گوسفندی با توجه به نرخ بازار در حال افزایش است و مدیریت رستوران‌های شاندیز هم به ناچار مجبور هستند تا قیمت‌ها را پلکانی افزایش دهند.

 

رستوران شایان شاندیز مشهد

 

در منوی غذایی، ماهیچه‌های رستوران شایان حرف ندارد و فوق العاده لذیذ است. همچنین در منوی غذایی آن، شیشلیک، جوجه، لقمه و... هم وجود دارد و می‌توان گفت که همه غذاها از کیفیت خوب و کافی برخوردار هستند. البته اینطور نیست که فقط یه غذای خاص و مخصوص سرآشپز داشته باشد. همراه با غذا ماست، نان تازه و كره محلی هم سرو می‌شود که عطر و طعم دیگری به غذا می‌دهد.

 

رستوران شایان شاندیز مشهد

 

منوی غذای رستوران شایان شاندیز

 

  • شیشلیک

  • جوجه کباب مخصوص

  • فیله

 

دسر و سرویس: سالاد فصل، ماست ویژه، زیتون پرورده، خیار شور، سیر ترشی، نوشابه یا دوغ، کره محلی، نان داغ

 

آدرس و تلفن رستوران شایان شاندیز

 

  • نرسیده به شاندیز ، قبل از میدان پدیده

  • تلفن تماس: 05134282708

 

 

 

11. رستوران صفدری شاندیز مشهد

 

رستوران صفدری شاندیز یکی از «رستوران‌ های خوب شاندیز مشهد» است. این رستوران مشتریان زیادی دارد و اکثر اوقات، برای برگزاری تولدها شلوغ است. رستوران صفدری شاندیز انواع غذاهای ایرانی مانند چلو شیشلیک مخصوص، چلوبرگ، چلو ماهیچه، چلو فیله و چلو کباب مخصوص را در منوی خود قرار داده است. غذاهای این رستوران بسیار با کیفیت و لذیذ هستند. پذیرایی این رستوران در دو سالن انجام می‌شود و هر دو محیط بسیار باصفا و صمیمی است. 


وجود آبنمای زیبا و فضای سبز در کنار تخت‌ها، احساس خوبی را ایجاد می‌کند و همچنین، فضای خوبی برای قدم زدن دارد. همانطور که گفتیم این رستوران یک فضای سرپوشیده برای فصول سرد سال دارد که در صورت تمایل می‌توانید از آن استفاده کنید. رستوران صفدری شاندیز همه‌روزه از ساعت ۱۲:۳۰ ظهر تا ۱۲ شب آماده سرویس‌دهی به مشتریان است.

 

آدرس رستوران صفدری شاندیز

 

  • مشهد، شاندیز، نبش امام رضا 24

  • شماره تماس:09156629896

وضعیت آب و هوا
خلاصه مقاله

برای انتخاب رستوران شاندیز مشهد با گزینه‌های متعددی از جمله رستوران های سینی دار و بهترین رستوران های شاندیز مشهد روبرو هستید. از آنجایی که لیست رستوران های شاندیز و منوی غذایی آن‌ها بسیار متنوع و طولانی است، به معرفی 11 رستوران پیشنهادی از نگاه مشتریان پرداختیم. این رستوران‌ها برای برگزاری مهمانی‌ها و دورهمی‌های دوستانه و کاری، مکان مناسبی هستند که امکانات مناسبی هم در اختیارتان قرار می‌دهند. برای دسترسی به این لیست، همراه ما باشید.

انتشار :  13 اردیبهشت 1402 به روزرسانی :  4 مرداد 1402 نویسنده :   عفیفه خدنگی
تصاویر مرتبط
رستوران ارم شاندیز
  • رستوران ارم شاندیز
  • رستوران پدیده شاندیز مشهد
  • رستوران حاج حسن شاندیز
  • چلو گوشت رستوران حاج حسن شاندیز
  • رستوران هوایی شاندیز
  • رستوران هوایی دهکده شاندیز
  • عکس بنر
  • بنر عکس بنر
  • بنر عکس بنر
  • رستوران حاج حسن شاندیز مشهد
  • رستوران پدیده شاندیز در مشهد
  • رستوران تخت جمشید شاندیز مشهد
  • رستوران سدروس شاندیز مشهد
  • رستوران سدروس شاندیز مشهد
  • رستوران سدروس شاندیز مشهد
  • رستوران شاندیز مشهد
  • رستوران قصر مهرگان شاندیز مشهد
  • رستوران شایان شاندیز مشهد
  • رستوران هوایی شاندیز
  • رستوران حسین شیشلیکی مشهد
  • رستوران قصر مهرگان شاندیز مشهد
  • رستوران قورمه خوران شاندیز مشهد
  • رستوران قورمه خوران شاندیز مشهد
  • رستوران سدروس شاندیز مشهد
  • رستوران ارم شاندیز مشهد
  • رستوران ارم شاندیز مشهد
  • رستوران هوایی شاندیز
  • رستوران حسین شیشلیکی مشهد
  • رستوران حسین شیشلیکی مشهد
  • رستوران تخت جمشید شاندیز مشهد
  • رستوران مهرگان شاندیز مشهد
  • رستوران شایان شاندیز مشهد
  • رستوران حاج حسن شاندیز مشهد
  • رستوران حسین شیشلیکی مشهد
  • رستوران تخت جمشید شاندیز مشهد
  • رستوران های شاندیز در مشهد
  • رستوران حاج حسن شاندیز1
  • پدیده شاندیز
  • شیشلیک شاندیز مشهد
  • حاج حسن ایزدی شاندیز مشهد
اشتراک گذاری
درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید
13 دیدگاه در رابطه با این مطلب وجود دارد .
جواد

با سلام. من اهل مشهد هستم، اطلاعاتتان خوب بود. اگر رستوران با قیمت مناسب و غذای خوب خواستید و البته قیمت مهم نبود همان رستوران ارم شاندیز عالی است. ولی اگر خواستید قیمت هم مناسب باشه رستوران اکبری رو پیشنهاد میکنم.

محمود
من مورخ ۲۹ تیر ۱۴۰۱ رفتم کیفیت غذا خیلی بد ، پرسنل بسیار بد برخورد ، قیمت سینی هفت خوان ۳۸۹ بود وقتی محاسبه کرد با یک دوغ و یک نوشابه و یک زیتون تقریبا ۴۷۰ پول گرفتند و وقتی کمی برنج اضافه خواستم یک دیس برنج که چهار کفگیر نمیشد ۱۳۰ هزار تومان پول گرفتند و بعد برنج آوردند زمانی که درخواست پیاله خالی کردیم پرسنل میگه دونه ایی ۲۵۰۰ تومان باید هزینه بپردازید فقط دزد خونه هست و کیفیت غذا افتضاح پیشنهاد میکنم اصلا نروید
مرتضی رگجان
داداش فقط پنجشنبه و جمعه شبنبه مدرسه خانه چناران
سحر علیزاده

اگر تجربه رفتن به رستوران های دیگر شاندیز را هم داشتید برای ما کامنت بگذارین و نظراتتون رو اعلام کنید.

سحر علیزاده

با سلام ممنونم از بیان تجربتون

مهتاب
رستوران پدیده از پول یه بطری آب رو هم میگیره ولی رستوران حسین شیشلیکی آب و دوغ و نوشابه نیاره مجانی
خدنگیعفیفه خدنگی
ممنون از اظهار نظر و اطلاعاتتون
فرشته غلامی
سلام اطاعات ومعرفی مفیدبود ازعکس هاومنظره هاگیفهای متعدددرست کنیدانشالله تابرای معرفی وترقیب وحتا ایجاد نشاط بتوانیم برای همدیگر بفرستیم
خدنگیعفیفه خدنگی
ممنون از شما. حتما دوست عزیز. پیشنهاد خوبیه
مریم
چرا بعضی رستورانا اطلاعاتش، قیمت و منوش کامله ولی بعضیا قیمت های جدید و منو رو نیاوردید؟
خدنگیعفیفه خدنگی
این رو دیگه شما باید کمک کنید. هر رستورانی که تشریف می برید منو و قیمتاش رو برامون بفرستید تا ما اطلاعات رو تکمیل کنیم دوست عزیز.
امیر غلامی
سلام خیلی عالی بود واقعا بدردم خورد این اطلاعاتون ***
خدنگیعفیفه خدنگی
خوشحالیم که مقاله رو پسندیدید