پینت بال در مشهد : معرفی باشگاه های پر طرفدار

پینت بال در مشهد

درباره پینت بال های مشهد

 

پینت بال ورزش لوکس و هیجان انگیزی است که در سال‌های اخیر طرفداران زیادی پیدا کرده و از طرفی وجود باشگاه‌های پینت بال متنوع و جذاب در شهر مشهد، هرساله افراد زیادی را برای تفریح به خود جذب می‌کند. در ادامه این مطلب با ما همراه باشید تا پینت بال های مشهد را به شما معرفی کنیم و اطلاعات کاربردی در خصوص این باشگاه‌ها در اختیار شما بگذاریم. 

فهرست مطالب

لیست باشگاه‌های پینت بال مشهد

 

  • مستر پینت بال مشهد
  • باشگاه پینت بال شهراد مشهد
  • پینت بال پارک ملت
  • پینت بال سران (نامبر وان سابق)

 

پینت بال آیریس مشهد
عکس از یکی از مراکز پینت بال در شهر مشهد

 

باشگاه‌‌های پینت بال مشهد در سال‌های اخیر و با توجه به پرطرفدار شدن ورزش پینت بال، بسیار رونق گرفتند. هرساله شاهد این هستیم که افراد زیادی برای تخلیه انرژی و داشتن لحظات خوش به این باشگاه‌ها می‌روند. پینت بال های مشهد در کنار سایر اماکن مذهبی و تاریخی این شهر، تبدیل به جاذبه‌های گردشگری شده‌اند.

از طرفی آمار بالای مسافرت به مشهد باعث شده است که پینت بال‌های مشهد برای جذب مشتری با هم به رقابت بپردازند. به همین دلیل است که شما در باشگاه‌های مختلف می‌توانید امکانات متنوع و فضاسازی‌های بسیار هیجان انگیز و حرفه‌ای را ببینید و از امکانات متنوع آنها استفاده کنید. با رزرو تور مشهد می توانید به بهترین باشگاه های پینت بال مشهد سر بزنید و هیجانی متفاوت را تجربه کنید.

 

پینت بال در مشهد
عکس از تفریحات پینت بال در شهر مشهد

 

باشگاه پینت بال شهراد مشهد در مجموعه کوهسر

پینت بال شهراد

 

اگر به دنبال فضایی شیک و لاکچری برای دورهمی می­‌گردید و همزمان می‌­خواهید زمانی را به بازی و تفریح اختصاص دهید، مجموعه کوهسر مشهد بهترین گزینه است. در این مجموعه، انواع امکانات و بازی­‌ها نظیر بولینگ، گیم سنتر، سالن بیلیارد، اتاق فرار، زمین تنیس، مرکز خرید، کافی شاپ و... وجود دارد. 

پینت بال کوهسر نیز با نام باشگاه پینت بال شهراد مشهد به مدیریت شهراد شریفی، مربی درجه 1 پینت بال و عضو انجمن پینت بال کشور اداره می شود. این مجموعه لحظاتی خاطره­‌انگیز را برای‌تان به ارمغان خواهد آورد. باشگاه پینت بال شهراد مشهد از معدود مجموعه‌هایی است که دوره‌های آموزشی از مبتدی تا حرفه‌ای در این زمینه برگزار می‌کند. ساعت کاری باشگاه همه روزه از 10 صبح تا 12 شب است. 

در صورتی که تمایل داید اطلاعات حرفه‌ای تری در زمینه پینت بال به‌دست آورده یا همین الان برای این تفریح هیجان انگیز ثبت نام کنید، وارد باشگاه پینت بال شهراد مشهد شوید.

 

آدرس باشگاه پینت بال: مشهد، بلوار هاشمیه، بین هاشمیه ۶۰ و ۶۲، مجموعه کوهسر.

شماره تماس باشگاه: 09159105305

مسیریابی

مستر پینت بال مشهد

مستر پینت بال(نیکان)، دومین پینت بال هیجان­‌انگیز مشهد است که در فضایی دو هزار متری فعالیت می‌­کند. در باشگاه مستر پینت بال تمام تجهیزات بازی نظیر لباس، گلوله و... در اختیارتان قرار می­‌گیرد و لحظاتی شاد و مهیج را برایتان رقم می‌­زند. علاوه‌براین، امکانات رفاهی دیگری همچون پارکینگ، کافی شاپ و... نیز برای شما فراهم شده است. بدون شک از خرید بلیط این باشگاه پینت‌بال پشیمان نخواهید شد و خاطره­‌ای ماندگار را برای خود به ثبت می­‌رسانید.

 

آدرس باشگاه مستر پینت بال: مشهد، قاسم آباد، بلوار فلاحی

 شماره تماس برای رزرو: 09150079008

 

این را نیز می پسندید: لیست 10 نوع بازی و تفریح هیجان انگیز در مشهد

باشگاه پینت بال سران (نامبر وان) مشهد

باشگاه پینت بال نامبر وان مشهد که در فضایی بزرگ به مساحت ۲۰۰۰ متر احداث شده، یکی از «جذاب ترین و مجهزترین باشگاه‌های پینت بال شهر مشهد» می‌باشد که امکانات بسیار خوب و مناسبی را در اختیار مشتریان خود قرار می‌دهد. این باشگاه که در هر سانس فقط تعداد ۱۴ نفر را میزبانی می‌کند، از امکاناتی مانند ماسک، لباس مخصوص، آموزش رایگان، دستگاه بخار برای ایجاد فضایی هیجان انگیز و جالب و برنامه‌های مهیج بسیاری برخوردار است. در زمین کافی شاپ دارای امکانات تفریحی مانند پارکینگ اختصاصی، فست فود و کافی شاپ نیز می‌باشد.

 

پینت بال نامبر وان
عکس از فضای پینت بال نامبر وان مشهد

 

آدرس پینت بال نامبر وان: مشهد، وکیل آباد، بین نمایشگاه و وکیل آباد واقع در مجموعه ورزشی آب منطقه‌‌ای

شماره تماس پینت بال نامبر وان مشهد:  09331311557

باشگاه پینت بال ملت مشهد

از بهترین جاهای دیدنی مشهد پارک ملت است که علاوه بر باغستانی پر درخت و فضایی جنگلی به داشتن شهربازی بزرگ و مجهز معروف است. در این شهربازی انواع تفریحات هیجان انگیز برای سنین مختلف تعبیه شده است. از مهیج‌ترین تفریحات گروهی پارک ملت می توان به پینت بال ملت اشاره کرد که تا 11و نیم شب به فعالیت خود مشغول است. برای ورود به بخش پینت بال باید از خیابان امامت وارد شوید. ماشین را در حاشیه خیابان یا کوچه های روبرو پارک کنید و وارد محوطه شوید. این مجموعه نیز از برنامه‌های آموزشی برخوردار است. 

 

پینت بال ملت مشهد

 

 

آدرس باشگاه پینت بال ملت: بلوار امامت

‎ شماره تماس: 09916464609

 

نیاز به کلی آدرنالین و شلوغ‌کاری با دوستای پایه داری؟

الان فصل کیشه!

از همینجا قیمت‌ها رو ببین

پینت بال شوت ایکس مشهد

از جذاب‌ترین پینت بال های مشهد، پینت بال سرپوشیده شوت ایکس می‌باشد که در قاسم آباد و ابتدای خیابان حجاب ۱ واقع شده است. این باشگاه امکانات بسیار زیادی را در اختیار مشتریان خود قرار می‌دهد و همین باعث شده است که به عنوان یکی از محبوب‌ترین پینت بال‌ها در تور مشهد شناخته شود. شوت ایکس قبلا در فضای بسته بود ولی به تازگی در فضای باز فعالیت خود را آغاز کرده است. برای رفتن به این باشگاه پینت بال باید در نظر داشته باشید که حتماً از قبل سانس مورد نظر خود را رزرو کنید.

 

آدرس باشگاه پینت بال شوت ایکس مشهد: قاسم آباد، ابتدای بلوار حجاب، رو به روی حجاب شرقی 1، مجموعه آبی هشتم

ساعت کار پینت بال شوت ایکس مشهد: سانس‌های این باشگاه دو ساعته‌اند.

باشگاه پینت بال آیریس

 این باشگاه در حال حاضر فعال نیست

یکی از »معروف‌ترین پینت بال‌های مشهد» برای اهالی این شهر باشگاه پینت بال آیریس می‌باشد که دارای امکانات بسیار زیاد و متنوعی برای افرادی است که قصد تفریح در این مجموعه را دارند. یکی از ویژگی‌های منحصر به فرد این باشگاه آماده‌سازی فضایی نظامی برای مشتریان است که بتوانند در فضای واقعی تجربه بسیار منحصر به فرد و جذاب داشته باشند. در ضمن بهتر است بدانید که این باشگاه دارای پارکینگ اختصاصی می‌باشد و آقایان و بانوان همزمان می‌توانند در این باشگاه به تفریح بپردازند. باشگاه آیریس علاوه بر پینت بال، سرگرمی‌های دیگری نیز دارد.

 

پینت بال آیریس مشهد
عکس از باشگاه پینت بال آیریس مشهد

 

آدرس باشگاه پینت بال آیریس: مشهد، بلوار پیروزی، قبل از میدان شهید کاوه

 

این را نیز می پسندید: 30 مرکز تفریحی برای شهر بازی کودکان در مشهد

پینت بال سرزمین خورشید

 این باشگاه در حال حاضر فعال نیست

یکی از از بهترین پینت بال‌های مشهد از نگاه مشتریان پینت بال سرزمین خورشید می‌باشد که در مرکز خرید الماس شرق مشهد واقع شده است. این باشگاه مانند سایر مجموعه‌های پینت بال مشهد کلاه ایمنی و لباس را در اختیار مشتریان خود قرار می‌دهد و همچنین آموزش‌های رایگانی برای بازی‌های گروهی بالای ۱۰ نفر در نظر گرفته است. سانس‌های این باشگاه دو ساعته می‌باشند و ایجاد فضای شبه نظامی در این باشگاه باعث شده که در این ساعات شما اوقات بسیار هیجان انگیز و خوبی را تجربه کنید. 

 

این باشگاه در طول بازی یک داور در اختیار تیم‌ها قرار می‌دهد تا بتوانند با خیال راحت به رقابت بپردازند و همچنین سانس‌های شرق می‌توانند زیر نور پروژکتورها به بازی و تفریح بپردازند. گردشگران می توانند برای استعلام قیمت پینت بال مشهد می توانند با سرزمین خورشید تماس بگیرند.

 

پینت بال سرزمین خورشید
عکس از محیط بازی پینت بال سرزمین خورشید مشهد

 

آدرس پینت بال سرزمین خورشید: این باشگاه در بلوار خیام و مقابل مجموعه مرکز خرید الماس شهر قرار دارد.

 

 

 

وضعیت آب و هوا
خلاصه مقاله

در این مطلب از تورگردان قصد داریم در مورد یکی از جذاب ترین تفریح‌هات مشهد صحبت کنیم. پینت بال در مشهد به ورزشی لوکس و هیجان انگیز تبدیل شده و در سالهای اخیر طرفداران زیادی پیدا کرده است. بعضی از این باشگاه‌ها طی سال‌های گذشته تعطیل شده و بعضی به تازگی افتتاح شده‌اند. سعی کردیم در اینجا جدیدترین اطلاعات را قرار دهیم. در صورتی که هر گونه مغایرتی مشاهده کردید لطفا برایمان کامنت بگذارید.

انتشار :  4 خرداد 1401 به روزرسانی :  12 بهمن 1402 نویسنده :   بابک بیاتی
تصاویر مرتبط
پینت بال نامبر وان
  • پینت بال نامبر وان
  • پینت بال در مشهد
  • پینت بال آیریس مشهد
  • پینت بال آیریس مشهد
  • پینت بال سرزمین خورشید
  • پینت بال شهراد
  • پینت بال ملت مشهد
اشتراک گذاری
درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید
8 دیدگاه در رابطه با این مطلب وجود دارد .
علیرضا
عالی بود. ما از همین طریق رفتیم پینت بال‌ ملت. این همه می‌رفتیم پارکش . نمی‌دونستم پینت بال داره. واقعا دمتون گرم
ملانی
پینت بال شهراد که توی کوهسر هست رو من تجربه کردم خیلی فضای قشنگ و کادر حرفه ای دارن.. تجربه پینت بال توی این زمین رو به همه پیشنهاد میکنم.. شماره رزروشون هم این بود 09159105305 لطفا شماره رزرو مجموعه ها رو بذارید که بتونید قبل از رفتن هماهنگ کنیم باهاشون
محمد رضا
سلام خدمت همشهریان عزیز و زائران گرامی .اکثر مراکز پینت بالی که در بالا ذکر شده متاسفانه بسته شده است .در صورتی که پاسخگو نبودن و دوست دارید از یک باشگاه مورد قبول و با فضای عالی استفاده کنید با شماره 09150079008 تماس بگیرید .باشگاه پینت بال نیکان(مستر) بنده موسوی هستم مدیریت باشگاه
محمد
باشگاه پینت بال مشهد در بلوار خیام امکانات خوبی داشت، توصیه می‌کنیم
مونا
ما پینت بال آیریس رو رفتیم، خیلی خوب بود، ولی انقد همبازی هامون بدجنس بودن ک من چند جای بدنم کمبود شد، امثل گردنم ک باز بود. ممنون از معرفی
Naderi
لطفا شماره تلفن پینت بال ها رو هم بذارید ک قبل رفتن بتونیم تماس بگیریم
خدنگیعفیفه خدنگی
سلام دوست عزیز به زودی اطلاعات تماس رو تکمیل می کنیم
مهدی
عالی