تله کابین میکامال کیش با جدیدترین و پیشرفته ترین امکانات

تله کابین میکامال

تله کابین میکا مال کیش یکی از جاذبه‌های گردشگری جدید در جزیره است. تله کابین کیش در سال ۱۳۹۹ افتتاح شده و یکی از جذاب ترین تفریحات در جزیره کیش می باشد. بسیاری از ما جزیره کیش را برای تفریحات دریایی و مراکز خرید می شناسیم اما باید بدانیم که در حال حاضر تعداد و نوع تفریحات در جزیره بسیار متنوع شده اند. شاید تله کابین را در مناطق دیگر کشورمان یا در کشورهای خارجی تجربه کرده باشید اما قطعا منظره‌ای که در تله کابین میکا مال کیش می‌بینید بسیار شگفت انگیز است.

اگر برای بازدید از تله کابین کیش هیجان زده هستید و دوست دارید بدانید این تله کابین چه ویژگی هایی دارد می‌توانید مطلب پیش رو را دنبال کنید.

 

تله کابین میکامال

 

برای بازدید از جاهای دیدنی قشم کلیک کنید.

 

معرفی تله کابین میکا مال 

 

 در اسفند ماه سال ۱۳۹۹ یک شرکت سوئیسی به نام هلدینگ BMF پروژه ساخت تله کابین میکامال را در جزیره کیش به عهده گرفت. این هلدینگ یکی از خوش سابقه‌ترین شرکت ها در زمینه ساخت تله کابین و دستگاه های شهربازی است و به همین دلیل می‌توانید مطمئن باشید که تله کابین میکا مال در جزیره کیش یکی از استاندارد ترین تله کابین ها در سطح جهانی است.

طول مسیر تله کابین میکامال کیش تقریبا به ۳۰۰۰ متر می رسد همچنین می توانید در بخش هایی از مسیر از ارتفاع ۳۰ متری مناظر را تماشا کنید. زیباترین منظره‌ای که در تله کابین میکا مال مشاهده خواهید کرد، آب های نیلگون خلیج فارس هستند. این تله کابین دارای سه ایستگاه مختلف است. برای ایستگاه آغازی باید به میکامال بروید و در طبقه چهارم بلیط تله کابین را تهیه کنید سپس می توانید به همراه خانواده یا دوستان سواره کابین ها شوید. در انتهای مسیر، تله کابین شما را به اسکله بزرگ تفریحی کیش می‌رساند.

تله کابین میکا مال کیش علاوه بر اینکه منظره زیبایی برای بازدیدکنندگان فراهم می کند همچنین امکانات قابل قبولی در سیستم خود جای داده است برای مثال متناسب با فصلی که در آن هستیم کابین‌ها با استفاده از سیستم های سرمایشی و گرمایشی تجهیز شده‌اند. بنابراین در هر ساعتی از روز می توانید بدون نگرانی درباره ی آفتاب سوزان جزیره از این تله کابین استفاده کنید.

از آنجایی که تله کابین میکا مال با آخرین استانداردهای جهانی طراحی و پیاده سازی شده است باید بگوییم تمام تجربیات خود را درباره تله کابین هایی که در ایران دیده اید به کنار بگذارید و تله‌کابین میکا مال را امتحان کنید. با رزرو بلیط تله کابین کیش می توانید روی صندلی های بسیار راحت بشنید و به موسیقی دلنوازی که در سرتاسر مسیر پخش می شود، گوش فرا دهید، با این موسیقی لذت تماشای مناظر دو چندان گردد.

 

تله کابین میکامال در کیش

 

تله کابین های استاندارد و لاکچری میکا مال کیش

 

تله کابین میکا مال کیش همان طور که قبلا هم گفتیم با استفاده از جدیدترین تجهیزات و دانش مهندسی ساخته شده است. اجازه بدهید تا درباره ویژگی‌های این تله کابین جدید بیشتر صحبت کنیم. تله کابین میکا مال دارای چندین کابین است که با استفاده از چهار دکل در مسیر ۲۴۰۰ متری حرکت می کنند.  تعداد ۲۰ کابین ساده یا اصطلاحا اکانومی در مجموعه تله کابین وجود دارند. همچنین دو کابین لاکچری هم ساخته شده است که تعداد صندلی های آن برای ۴ نفر است؛ بنابراین کابین های ساده می توانند ۸ سرنشین را جابجا کنند و کابین های لاکچری تنها برای چهار نفر ظرفیت دارند. بنابراین گردشگران زیادی برای خرید بلیط تله کابین کیش اقدام می کنند. این جاذبه از جمله محبوب ترین جاذبه های کیش برای گردشگران محسوب می شود.

بدیهی است که امکانات و سرگرمی های بسیاری در کابین های لاکچری در نظر گرفته شده است برای مثال اگر شما یکی از کابین های لاکچری را رزرو کنید می‌توانید در طول مسیر سه هزار متری از اینترنت بی سیم، میان وعده های خوشمزه و نوشیدنی های خنک سرگرمی مانند آی پاد و... استفاده کنید.

طی کردن مسیر ابتدا تا انتهای تله کابین میکا مال کیش نیاز به ۱۸ دقیقه زمان دارد. مطمئن باشید در طول مسیر از تماشای مناظر و به خصوص تماشای آب های نیلگون خلیج فارس از ارتفاع ۳۰ متری بسیار لذت خواهید برد.

برای بازدید از جاهای دیدنی چابهار کلیک کنید.

 

امکانات تله کابین و مرکز خرید میکا مال کیش

 

تله کابین کیش

 

تله کابین میکا مال کیش در مجموعه بزرگ میکا مال که یکی از بزرگترین مراکز خرید در جزیره کیش می باشد تاسیس شده است. بنابراین امکانات بسیار سطح بالا و قابل قبولی برای تله کابین میکا مال در نظر گرفته‌اند. وقتی که به ایستگاه اول یعنی طبقه چهارم میکامال بروید می توانید باجه تهیه بلیط را مشاهده کنید. همچنین در این طبقه یک کافی شاپ برای بازدیدکنندگان ساخته شده تا پیش از سوارشدن به کابین‌ها بتوانند نوشیدنی یا خوراکی های دیگر را تهیه کنند.

علاوه بر این امکانات می توانید عکاس های حرفه ای را که در این طبقه مستقر شده اند با خود به کابین ببرید، تا از شما و خانواده تان تصاویر زیبایی ثبت کنند. البته شاید برای شما جالب باشد که بدانید مجموعه میکا مال تنها دارای تله کابین نیست بلکه تعداد زیادی مرکز خرید و سرگرمی های دیگر نیز در این مجتمع تجاری بزرگ جای داده شده اند.

در مرکز خرید میکا مال انواع نمایندگی‌های پوشاک، کفش، کیف، عینک، کیف، چمدان و...  وجود دارند.  همچنین یک سالن مجهز به پاتیناژ در آن ساخته شده است که جزو برترین ها در خاورمیانه بوده و در کشورمان اولین می باشد. پیشنهاد می‌کنیم  از سرگرمی هایی مانند مجتمع سینمایی، زمین گلف مجازی، سرزمین عجایب،  شهربازی برای کودکان، پیست کارتینگ و آکواریوم میکامال نیز دیدن کنید.

لازم به ذکر است که نورپردازی تله کابین کیش بسیار دقیق و زیبا بوده و به همین دلیل می توانید در ساعات شب هم از مناظر زیبای جزیره از فراز آسمان دیدن کنید.

 

جاهای دیدنی نزدیک تله کابین میکا مال کیش

 

با بررسی جاهای دیدنی نزدیک به تله کابین میکال مال می‌توانید برنامه دقیق تری برای روز خود داشته باشید. از جمله جاهای دیدنی کیش که در نزدیکی این تله کابین قرار دارند می توانیم به مرکز غواصی جزیره کیش بازار ونوس، هتل شایان و اسکله بزرگ تفریحی اشاره کنیم. همان طور که در بخش‌های قبلی هم گفتیم ایستگاه پایانی تله کابین اسکله بزرگ تفریحی است.

 

ساعات کاری تله کابین میکا مال کیش

 

تله کابین میکا مال کیش همه روزه از ساعت ۸ صبح تا ساعت ۱۲ شب فعال است. گردشگرانی که تور کیش را رزرو می کنند می توانند در ساعات مختلف به تله کابین کیش سر بزنند و از منظره های زیبای ساحل نیلگون خلیج فارس و جزیره زیبای کیش لذت ببرند.

 

بلیط تله کابین میکا مال کیش

 

 هزینه ورودی تله کابین برای هر نفر ۱۰۰ هزار تومان می باشد. برای استفاده از کابین های لاکچری باید هزینه بیشتری بپردازید. برای اطلاعات بیشتر درباره بلیط کابین‌های لاکچری با روابط عمومی میکا مال یا تله کابین میکا مال کیش تماس بگیرید.

تله کابین میکا مال کیش در دوران کرونا تعداد سرنشین های کابین‌های ساده را از ۸ نفر به ۴ نفر کاهش داده است.

 

یکی دیگر از جاذبه های تفریحی و هیجانی کیش پارک برفی پنگوئن کیش است. شما با رفتن در این پارک می توانید به تفریحاتی از قبیل برف بازی، سورتمه سواری و بانجی جامپینگ و غیره بپردازید. برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید مقاله زیر را مطالعه کنید. 

 

برای مطالعه مقاله "پارک برفی کیش (تفریحات برفی کیش)" کلیک کنید.

آدرس تله کابین کیش

 

 جزیره کیش، ضلع شرقی جزیره، میدان امیر کبیر، طبقه چهارم میکا مال

 

برای رزرو تور به مقاصد داخلی و خارجی و همچنین تور کیش با تورگردان همراه باشید. 

 

وضعیت آب و هوا
خلاصه مقاله

تله کابین میکا مال کیش یکی از جاذبه‌های گردشگری جدید در جزیره است. این تله کابین در سال ۱۳۹۹ افتتاح شده و یکی از جذاب ترین تفریحات در جزیره کیش می باشد. بسیاری از ما جزیره کیش را برای تفریحات دریایی و مراکز خرید می شناسیم اما باید بدانیم که در حال حاضر تعداد و نوع تفریحات در جزیره بسیار متنوع شده اند. اگر برای بازدید از تله کابین میکا مال هیجان زده هستید و دوست دارید بدانید این تله کابین چه ویژگی هایی دارد می‌توانید مطلب پیش رو را دنبال کنید.

انتشار :  24 اسفند 1400 به روزرسانی :  4 مرداد 1402 نویسنده :   سحر علیزاده
تصاویر مرتبط
تله کابین میکامال در کیش
  • تله کابین میکامال در کیش
  • تله کابین میکامال
  • تله کابین کیش
  • no_image
اشتراک گذاری
درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید
در رابطه با این مطلب دیدگاهی وجود ندارد