قایق سواری در کیش ( همه آنچه باید درباره خرید یا اجاره قایق در کیش بدانید)

قایق سواری در کیش

قایق سواری در کیش جزو تفریحات مهیج و پر طرفدار است. هوای آفتابی کیش در بیشترین روزهای سال شرایطی را بوجود آورده که انواع تفریحات دریایی در این جزیره زیبا در دسترس باشند. البته قایق سواری در کیش تنها به تفریحات تک نفره پر جنب و جوش خلاصه نمی‌شود. اگر ترجیح می‌دهید دقایقی را روی آبهای نیلگون خلیج فارس، استراحت کنید و از ناظر لذت ببرید، قایق سواری در کیش گزینه مناسبی است. در این مطلب می‌خواهیم انواع قایق سواری و تفریحات مرتبط با آن را نام ببریم، درباره هر کدام توضیحاتی بدهیم، قیمت بلیت آن‌ها را بررسی کنیم و ببینیم این تفریحات در کدام قسمت جزیره کیش در دسترس می‌باشند.

 

اجاره قایق در کیش

روی قایق مورد نظر کلیک کنید:

قایق بادبانی کیش

قایق ماهیگیری در کیش

قایق تندرو کیش

کایاک پدالی و پارویی کیش

قایق کف شیشه ای کیش

قایق تفریحی VIP در کیش

کایت بوردینگ در کیش

پدل بورد کیش

کریزی بوت کیش

یات در کیش

اجاره قایق در کیش

خرید قایق تفریحی در کیش

 

قایق بادبانی در کیش

اگر شاتل و بنانا به اندازه کافی برای شما جذاب و مهیج نیستند بهتر است سراغ یک تفریح لاکچری در تور کیش بروید. پیشنهاد ما قایق بادبانی (کاتاماران) است. قایق‌های بادبانی در کیش به صورت یک نفره یا دو نفره می‌باشند. اگر در راندن قایق بادبانی مهارت ندارید یک ناخدا همراه شما می‌آید به این ترتیب کافی است در قسمت اختصاصی قایق بنشینید و از حر کت قایق بادبانی بر روی امواج خلیج فارسی لذت ببرید. بسته به وضعیت امواج حرکت قایق تندتر یا کندتر خواهد بود. لازم یه ذکر است که قیمت بلیط قایق‌های بادبانی کمی بالا می‌باشد.

 

استفاده از این قایق‌ها محدودیت سنی بالای ۱۸ سال دارد.

 

قایق بادبانی در کیش

 

قیمت بلیط قایق بادبانی در کیش

قایق‌های تک نفره ۱۵۰ هزار تومان

قایق‌های دو نفره ۲۰۰ هزار تومان

آدرس قایق بادبانی در کیش

۱. کلوپ دریایی مارینا کیش: جزیره کیش، بلوار مرجان، انتهای مرجان ۷، ساختمان شماره ۷

۲. تفریحات دریایی کیش: جزیره کیش، انتهای بلوار اندیشه

 

قایق ماهیگیری در کیش

حال که تعدادی از انواع قایق سواری در کیش را نام بردیم ممکن است شما هیچ کدام را نپسندیده باشید. بسیاری از افراد به تفریحات پر جنب و جوش علاقه ندارند و در سفر به جنوب ترجیح می‌دهند از آرامش خلیج فارس لذت ببرند. اگر شما هم از این دسته افراد هستید، پیشنهاد می‌کنیم ماهیگیری در خلیج فارس را امتحان کنید. قایق‌های ماهیگیری در کیش شما را به مناطق پر از ماهی می‌برند، تجهیزات ماهیگیری در اختیارتان قرار می‌دهند تا در آرامش به ماهیگیری مشغول شوید. معمولا تور‌هایی که برای ماهیگیری برگزار می‌شوند حدود ۳ ساعت طول می‌کشند.

 

قایق ماهیگیری در کیش

 

قیمت بلیط ماهیگیری در کیش

قایق ماهیگیری معمولی برای هر نفر ۱۸۰ هزار تومان

قایق ماهیگیری ترولینگ برای هر نفر ۳۵۰ هزار تومان

آدرس قایق ماهیگیری در کیش

کیش، بلوار ایران، بندرگاه کیش

 

قایق تندرو در کیش

یکی دیگر از تفریحات ساده در میان جاهای دیدنی کیش، سوار شدن به قایق تندرو است. این تفریح برای خانواده‌ها مناسب است زیرا تمام افراد خانواده می‌توانند به طور همزمان سوار این قایق‌ها شوند و لذت ببرند. قیمت بلیط این قایق‌ها هم بسیار کمتر از انواع دیگر قایق‌ها در جزیره کیش می‌باشد. قایق‌های تندرو انواع مختلفی دارند که بسته به نوع آن‌ها قیمت بلیط متفاوت خواهد بود.

 

قایق در هتل مارینا پار کیش

 

قیمت بلیط قایق تندرو در کیش

شروع قیمت از ۱۵۰ هزار تومان برای ۲۰ دقیقه

 

آدرس قایق تندرو در کیش

۱. کلوپ دریایی مارینا کیش: جزیره کیش، بلوار مرجان، انتهای مرجان ۷، ساختمان شماره ۷

۲. اسکله تفریحی کیش: جزیره کیش، خیابان سنایی، بلوار دریا

۳. ساحل سیمرغ: جزیره کیش، خیابان جهان

۴. ساحل مرجان: جزیره کیش، میدان مرجان

 

برای بازدید از "پارک برفی کیش" کلیک کنید.

 

کایاک پدالی و کایاک پارویی کیش

اگر علاقه دارید در خلیج فارس قایق سواری کنید ولی بودجه برای شما اهمیت دارد، ارزان‌ترین انواع قایق، کایاک‌های پدالی و پارویی می‌باشند. این قایق‌ها معمولا دو نفره هستند و در بخش‌هایی از خلیج فارس که امواج آرام‌تری دارند دیده می‌شوند. مدت زمان این تفریح جذاب دریایی نسبت به دیگر انواع قایق سواری طولانی‌تر است. کایاک‌های پدالی و پارویی به مدت ۱ ساعت در اختیار شما خواهند بود.

 

کایاک پدالی و کایاک پارویی کیش

 

قیمت بلیط کایاک پدالی (دو نفره)

برای هر دو نفر ۲۵۰ هزار تومان

قیمت بلیط کایاک پارویی (تک نفره)

برای هر نفر ۱۸۰ هزار تومان

آدرس کایاک پدالی و کایاک پارویی در کیش

کلوپ دریایی مارینا کیش: جزیره کیش، بلوار مرجان، انتهای مرجان ۷، ساختمان شماره ۷

 

قایق کف شیشه‌ای در کیش

وقتی در سفر کودکان همراه شما هستند ترجیح می‌دهید تفریحاتی مانند قایق سواری به صورت دسته جمعی، آموزنده و کم خطر باشند. در سفر به جزیره کیش هم تفریحات دریایی خانوادگی متنوعی وجود دارند. یکی از این تفریحات قایق کف شیشه‌ای است. این قایق یک نوع قایق تندرو می‌باشد که در کابین آن چند ردیف صندلی وجود دارد و کف آن از شیشه محکمی ساخته شده است. قایق تندرو مسافران را به مناطقی از خلیج فارس می‌برد که ماهی‌ها و موجودات دریای دیگر جمعیت بیشتری دارند. می‌توانید از کف قایق این موجودات را تماشا کنید.

 

قایق کف شیشه‌ای در کیش

 

قیمت بلیط قایق کف شیشه‌ای در کیش

شروع قیمت از ۵۵ هزار تومان برای هر نفر

آدرس قایق کف شیشه‌ای در کیش

۱. بندرگاه کیش: کیش، بلوار ایران

۲. اسکله تفریحی کیش: کیش، خیابان سنایی، خیابان دریا

 

قایق تفریحی VIP در کیش

اگر با جمعی از دوستان یا به همراه خانواده به جزیره کیش سفر کنید یک تفریح لاکچری و دسته‌ جمعی را به شما پیشنهاد می‌کنیم. می‌توانید قایق تفریحی VIP در کیش اجاره کنید و در کنار خانواده یا دوستان لذت ببرید. این قایق‌ها انواع مختلفی دارند که امکانات متنوعی در آن‌ها جای داده شده است. بسته به نوع قایق و مقدار زمانی که قایق را اجاره می‌کنید، میزان هزینه متغیر است.

 

قایق تفریحی در کیش

 

قیمت بلیط قایق تفریحی VIP در کیش

به ازای هر ساعت ۱ میلیون و پانصد هزار تومان

آدرس قایق تفریحی VIP‌در کیش

بندرگاه کیش: کیش، بلوار ایران

 

کایت بوردینگ در کیش

کایت بوردینگ در کیش از جمله ورزش‌های مهیج و پر جنب و جوش است که با ورزش‌های دریایی دیگر تفاوت دارد. کایت بوردینگ یک بورد شبیه به تخته موج سواری است که باید روی آن بایستید و همزمان کابل یک کایت را دست نگه دارید. کایت با انرژی باد شما را در دریا پیش می‌برد. توجه داشته باشید که کایت بوردینگ نیاز به تمرین و مهارت دارد. همچین برای انجام دادن این ورزش بایستی آمادگی جسمانی کافی داشته باشید. کایت بوردینگ برای افرادی که بیماری قلبی یا ریوی دارند ممنوع است. خوشبختانه می‌توانید در سواحل جزیره کیش، کایت بوردینگ را امتحان کنید. اگر در کایت بوردینگ مهارت ندارید می‌توانید در کیش آموزش ببینید.

 

کایت بوردینگ در کیش

 

قیمت بلیط کایت بوردینگ در کیش

۱۵۰ هزار تومان برای هر بار

آدرس کایت بوردینگ در کیش

کلوپ دریایی مارینا کیش: جزیره کیش، بلوار مرجان، انتهای مرجان ۷، ساختمان شماره ۷

 

پدل بورد در کیش

اگر از بین ورزش‌های دریایی به قایق سواری خصوصا قایق‌های پارویی علاقه دارید ولی در عین حال ترجیح می‌دهید، این کار مهیج‌تر باشد پدل بورد را به شما پیشنهاد می‌کنیم. پدل بورد، قایق مسطح کشیده و باریک است که باید روی آن بایستید و با یک پاروی بلند در مسیر خود حرکت کنید. نکته مهم درباره پدل بورد این است بتوانید تعادل خود را بر روی قایق حفظ کنید. پدل بورد سواری در قسمت‌هایی از دریا ممکن است که امواج آرام هستند.

 

پدل بوردینگ در کیش

 

قیمت بلیط پدل بورد کیش

به ازای هر ساعت ۱۰۰ هزار تومان

آدرس پدل بورد در کیش

۱. کلوپ دریایی مارینا کیش: جزیره کیش، بلوار مرجان، انتهای مرجان ۷، ساختمان شماره ۷

۲. ساحل مرجان: جزیره کیش، میدان مرجان

 

کریزی بوت در کیش

یکی از تفریحات هیجان انگیز و گروهی در کیش، کریزی بوت است. این قایق‌ها با نام دیوانه تندرو هم شناخته می‌شوند. کریزی بوت گنجایش ۱۰ تا ۱۵ سرنشین دارد که همگی بایستی جلیقه نجات بپوشند. قایق با سرعت زیادی روی موج‌های خروشان حرکت می‌کند و گاهی حرکات نمایشی هم انجام می‌دهد. راننده قایق دارای مهارت کافی است و قایق هیچ گاه واژگون نمی‌شود اما هیجان این قایق سواری می‌تواند آدرنالین شما را حسابی بالا ببرد.

 

کریزی بوت

 

قیمت بلیط کریزی بوت در کیش

شروع قیمت از ۶۵ هزار تومان برای هر نفر

آدرس کریزی بوت در کیش

۱. کلوپ دریایی مارینا کیش: جزیره کیش، بلوار مرجان، انتهای مرجان ۷، ساختمان شماره ۷

۲. اسکله تفریحی کیش: جزیره کیش، خیابان سنایی، بلوار دریا

۳. ساحل سیمرغ: جزیره کیش، خیابان جهان

۴. ساحل مرجان: جزیره کیش، میدان مرجان

 

یات در کیش

یات همان قایق‌ تفریحی VIP با امکانات کامل‌تر است. یات دارای آشپزخانه، حمام، یخچال و تختخواب می‌باشد همچنین یک ناخدای حرفه‌ای شما را به میان آبهای نیلگون خلیج فارس می برد. یک تفریح لاکچری در کیش اجاره یات است که مخصوصا به زوج‌های جوان برای ماه عسل پیشنهاد می‌شود. می‌توانید یک عکاس حرفه‌ای همراه ببرید و تصاویر زیبایی از منظره دریا در یات ثبت کنید. توجه داشته باشید که با تهیه یک بلیط یات می‌توانید به اندازه ظرفیت قایق، افراد را همراه خود ببرید.

 

قیمت بلیط یات در کیش

شروع قیمت از ۳ میلیون و پانصد تومان برای یک ساعت

آدرس یات در کیش

بندرگاه کیش، جزیره کیش، بلوار ایران

 

اجاره قایق در کیش

 

اجاره قایق در کیش فرصتی برای شما بوجود می‌آورد تا از گشت‌های دریایی در خلیج فارس لذت ببرید. خوشبختانه اجاره قایق در سواحل این جزیره زیبا، گزینه‌های زیادی پیش روی شما قرار خواهد داد بنابراین با هر روحیه و سلیقه‌ای حتما نوعی از قایق‌ها نظر شما را جلب می‌کند. هزینه اجاره قایق در جزیره کیش بستگی به نوع قایق و مدت زمان اجاره دارد. بدیهی است که قایق‌های جدید‌تر و بزرگ‌تر، نیاز به بودجه‌ بیشتری دارند. معمولا قایق‌های تفریحی و یا قایق‌های ماهیگیری طرفداران زیادی دارند که پکیج‌های مختلفی برای اجاره آن‌ها در نظر گرفته شده است. هر نوع قایقی که اجاره می‌کنید با یک ناخدا در اختیار شما قرار می‌گیرد. در ادامه درباره اجاره قایق‌های تفریحی و ماهیگیری بیشتر صحبت می‌کنیم.

 

اجاره قایق در کیش

 

اجاره قایق ماهیگیری در کیش

برای اجاره قایق ماهیگیری در کیش باید به بندرگاه این جزیره بروید. شناور‌های مختلفی وجود دارند که برای ماهیگیری در اطراف جزیره در اختیار شما قرار می‌گیرند. بهترین نوع قایق برای ماهیگیری، قایق تفریحی ماهیگیری است که تمام امکانات و تجهیزات ماهیگیری را در اختیار شما قرار می دهند. همچنین ماهیگیری به دو صورت ثابت و ترولینگ انجام می‌شود. در ماهیگیری ثابت، شما به همراه ناخدا به طرف آبهای عمیق حرکت می‌کنید و بر اساس تشخیص ناخدا، در یک نقطه توقف می‌نمایید. سپس تجهیزات ماهیگیری را آماده کرده و مشغول به صید می‌شوید.

در ماهیگیری ترولینگ، شرایط و تجهیزات کاملا متفاوت هستند. ترولینگ روشی از ماهیگیری است که برای ماهی‌های بزرگ و مهاجم مورد استفاده قرار می‌گیرد. یک طعمه زنده به قلاب بسته شده و به دریا پرتاب می‌شود سپس قایق با سرعت یکنواخت حرکت می‌کند. به این ترتیب ماهی‌های مهاجم برای شکار طعمه به دنبال قلاب آمده و صید می‌شوند. همان‌ طور که حدس می‌زنید هزینه اجاره قایق ماهیگیری ترولینگ بیشتر از ماهیگیری ثابت می‌باشد. اجاره قایق ماهیگیری در کیش حداقل ۴ ساعت قایق را در اختیار شما قرار می‌دهد و اگر هیچ صیدی نداشته باشید، به طور رایگان تمدید می‌گردد.

اگر هیچ مهارتی در ماهیگیری ندارید علاوه بر ناخدا، یک مربی ماهیگیری نیز شما را همراهی خواهد کرد. همچنین تمام تجهیزات ماهیگیری در قایق وجود دارند.

 

اجاره قایق تفریحی در کیش

اجاره قایق تفریحی در کیش یکی از تفریحات لاکچری در جزیره است. معمولا گردشگران، قایق‌های تفریحی را به صورت دسته‌جمعی اجاره می‌کنند البته دراین باره باید به ظرفیت کشتی تفریحی توجه کنید. اجاره یات در کیش به صورت ساعتی یا روزانه می‌باشد. هر چقدر یات بزرگتر و مجهزتر باشد هزینه اجاره آن بالاتر می‌باشد. امکاناتی که در یات وجود دارند شامل سرویس بهداشتی، ۴ تختخواب، آشپزخانه و یخچال می‌باشد. برای اجاره قایق تفریحی در کیش باید به بندرگاه کیش بروید.

 

خرید قایق تفریحی در کیش

اگر در طول سال چندین بار به کیش سفر می‌کنید و بودجه لازم را دارید می‌توانید با خرید قایق تفریحی در کیش از گشت‌های دریایی در خلیج فارس لذت ببرید. در سال‌های اخیر به افراد عادی مجوز خرید قایق تفریحی در کیش اعطا می‌شود. علاوه بر هزینه خرید قایق، بایستی به صورت ماهانه یا سالانه هزینه نگهداری کشتی تفریحی را در بندرگاه بپردازید. از آنجایی که کیش یک منطقه آزاد تجاری است، هزینه خرید و نگهداری قایق تفریحی مقرون به صرفه می‌باشد.

 

برای رزرو تورهای داخلی و خارجی به منوی مربوطه در سایت تورگردان مراجعه کنید. 

 

وضعیت آب و هوا
خلاصه مقاله

قایق سواری در کیش جزو تفریحات مهیج و پر طرفدار است. هوای آفتابی کیش در بیشترین روزهای سال شرایطی را بوجود آورده که انواع تفریحات دریایی در این جزیره زیبا در دسترس باشند. البته قایق سواری در کیش تنها به تفریحات تک نفره پر جنب و جوش خلاصه نمی‌شود. اگر ترجیح می‌دهید دقایقی را روی آبهای نیلگون خلیج فارس، استراحت کنید و از ناظر لذت ببرید، قایق سواری در کیش گزینه مناسبی است.

انتشار :  17 اسفند 1400 به روزرسانی :  4 مرداد 1402 نویسنده :   شیوا معین
تصاویر مرتبط
کریزی بوت
  • کریزی بوت
  • اجاره قایق در کیش
  • قایق تفریحی در کیش
  • قایق در هتل مارینا پار کیش
  • پدل بوردینگ در کیش
  • قایق ماهیگیری در کیش
  • کایاک پدالی و کایاک پارویی کیش
  • اجاره قایق در کیش
  • کایت بوردینگ در کیش
  • قایق بادبانی در کیش
  • قایق کف شیشه‌ای در کیش
  • no_image
اشتراک گذاری
درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید
در رابطه با این مطلب دیدگاهی وجود ندارد