جاهای دیدنی کیش در پاییز + تفریحات پاییزی کیش

جاهای دیدنی کیش در پاییز

 

جاهای دیدنی کیش در پاییز که قرار است در این مطلب مجله تورگردان معرفی کنیم، همگی در داخل جزیره قرار دارند و با استفاده از حمل و نقل عمومی هم در دسترس اند. مثلا آکواریوم کیش در داخل جزیره بوده و تا هتل‌هایی مثل مارینا پارک، سیمرغ، کوثر و شباویز فاصله بسیار کمی دارد.

فهرست مطالب

جاهای دیدنی کیش در پاییز کجاست؟

 

آکواریوم بزرگ، کشتی یونانی، ساحل درختان نارگیل و ... جاهای دیدنی کیش در پاییز اند که در مجله تورگردان آشنا می‌شوید. چنانچه مایل هستید در فصل پاییز به کیش سفر کنید، تور و هتل‌هایی را انتخاب کنید که به جاهای دیدنی کیش نزدیک‌تر اند. تور کیش هتل مارینا یکی از گزینه‌های خوبی است که می‌توانید برای دسترسی راحت‌تر به جاذبه‌ها تجربه کنید.

 

کشتی یونانی

 

آدرس: کیش، جنوب غربی جزیره، خیابان غروب، میدان غروب.

کشتی یونانی از جاهای دیدنی کیش در پاییز
منبع گوگل مپ


از دیدنی‌های کیش در پاییز در کنار سواحل، کشتی یونانی است. این کشتی، اولین جاذبه گردشگری جزیره کیش بوده و از سال 1966 تا الان، برای مدت زیادی به گِل نشسته است. هر فردی که به کیش سفر می‌کند، برای یکبار هم که شده به نزدیکی سواحل می‌رود. برای رفتن به کشتی یونانی، نیاز به برنامه ریزی خاصی نیست. همین که به میدان غروب بروید، نمای کشتی را می‌بینید. با رسیدن به ساحل، بدون هماهنگی نمی‌توانید وارد این کشتی شوید. برای هماهنگی و ورود به کشتی می‌بایست به کلوپی در نزدیکی همان جا سر بزنید. 

 

غیر از وارد شدن به کشتی یونانی، از دیگر فعالیت‌های تفریحی که می‌توانید در نزدیکی آن انجام بدهید؛ عکاسی با نمای کشتی است.

 

لیست هتل‌های نزدیک به کشتی یونانی در یک نگاه


کشتی یونانی، فاصله کمی تا هتل‌های معروف و باکیفیت کیش دارد. اگر بخواهید تور کیش از تهران و حتی سایر مبداها را رزرو کنید، دانستن اسم این هتل‌ها خوب است:

هتل گامبرون کیش، هتل صدف کیش، هتل لوتوس کیش، هتل آنا، هتل کوروش، هتل ایران، هتل پارس و هتل ویدا کیش.

ساحل درختان نارگیل کیش

 

آدرس: کیش، بلوار فردوسی

ساحل درختان نارگیل از دیدنی‌های کیش در زمستان
منبع گوگل مپ

 

اگر بگوییم در قدم به قدم سواحل کیش در پاییز می‌توانید جاذبه گردی کنید، اغراق نکرده‌ایم. ساحل درختان نارگیل از همان دیدنی‌های کیش در پاییز بوده که پلاژ آقایان هم در نزدیکی آن قرار دارد. قدم زدن در اطراف ساحل و یا حتی آب‌تنی برای مدت کوتاهی می‌توانند در کنار این ساحل سرگرم‌کننده باشد. علاوه‌براین‌ها، گذراندن اوقات فراغت در آلاچیق‌ها و دورهمی‌های خانوادگی، جاذبه‌ها و آرامش اطراف این ساحل را بیشتر کرده است.

 

این ساحل در بخش شرقی جزیره بوده و عمدتا مسافرپذیر است. این ساحل شبیه سایر خطوط ساحلی کیش نیست و همین مورد هم باعث شده تا جالب و دیدنی باشد. وجود درخت‌های سربه‌فلک‌کشیده نارگیل به سبب آب و هوای استوایی این منطقه، همه چیز را باب میل کرده است.

ساحل کلبه هور

 

آدرس: کیش، جاده جهان

ساحل کلبه هوش از نقاط دیدنی زمستانی کیش
منبع گوگل مپ

 

غربی‌ترین ساحل جزیره را هم در لیست جاهای دیدنی کیش در پاییز قرار بدهید. ساحل کلبه هور از نظر موقعیت مکانی، در غرب جزیره بوده و کشتی یونانی هم در اطراف و نزدیکی آن است. بعد از سر زدن به کشتی یونانی و برای تماشای غروب می‌توانید به سمت آلاچیق‌های این ساحل حرکت کنید. 

 

این ساحل مثل ساحل درختان نارگیل، آنقدر قابل توجه مسافران نیست. به همین دلیل، بکر و دست‌نخورده است. تماشای زندگی خرچنگ‌ها و برخورد آب به صخره‌های کم عمق از فعالیت‌های تفریحی است که می‌توانید تجربه کنید.

ساحل مرد ماهیگیر

 

آدرس: ضلع شرقی ساحل جزیره کیش

ساحل مرد ماهیگیری از دیدنی های کیش در زمستان
منبع گوگل مپ

 

اگر هتل‌ یا اقامتگاه‌تان در نزدیکی ضلع شرقی کیش بوده و به دنبال جای دیدنی کیش در پاییز هستید، ساحل مرد ماهیگیر را انتخاب کنید. این نقطه دیدنی و برجسته به دلیل مجسمه 12 متری که دارد، زیبا بوده و تا این حد معروف شده است. آن چیزی که ساحل مرد ماهیگیر را با سایر ساحل‌های جزیره کیش متمایز کرده، فعالیت‌های تفریحی آن است. با وجود شن‌های ساحل و مجسمه‌ها می‌توانید اشکال مورد نظر خود را بسازید و تا جایی که بخواهید، وقت بگذارید. 

پارک دلفین‌های کیش

 

آدرس: جزیره کیش، خیابان جهان، جنب پارک نیلوفر، مجموعه پارک دلفین کیش

ساعت بازدید: همه روزه از 16:30 تا 20:30 به جز چهارشنبه‌ها (از 15 الی 21:30)

شماره تماس: ۰۷۶۴۴۴۴۵۲۳۷

پارک دلفین های کیش در زمستان
منبع گوگل مپ

 

پارک دلفین‌ها از تفریحات کیش در پاییز بوده که اگر هر فردی تجربه نکند، انگار زیبایی‌ها را ندیده است. فعالیت این پارک از 10 سال پیش شروع شده و با وجود جوان بودنش، لقب بزرگترین جاذبه‌های گردشگری کیش را از آن خود کرده است.

پارک دلفین‌‌های کیش فقط شامل یک سرگرمی و تفریح نیست. مجموعه‌ای از تفریحات را می‌توانید در این پارک تجربه کنید. مثلا اگر فرصت نکردید به آکواریوم بزرگ کیش در بلوار مرجان سر بزنید، آکواریوم آب شور این مجموعه برای شماست. علاوه بر آکواریوم آب شور، باغ پرندگان و آمفی تئاتر هم از دیدنی‌های داخل این مجموعه هستند.

اگر برای اولین بار است که به این مجموعه می‌روید، با اتوبوس قطاری می‌توانید همه این دیدنی‌ها را تماشا کنید و لذت ببرید. 

آکواریوم کیش

 

آدرس: جزیره کیش، بلوار مرجان، ساختمان کانون هنر

ساعت بازدید: هر روز از 8 صبح تا 8 شب (به جز جمعه‌ها)

هزینه: دارد

آکواریوم کیش
منبع گوگل مپ

 

شاید فکر کنید که با رسیدن فصل پاییز، کیش گردی چندان جاذبه و هیجانی نداشته باشد، اما بهترین‌ نقاط دیدنی در لیست شماست. آکواریوم کیش، همان جایی است که دنیا را در زیر آب می‌توانید تماشا کنید و لذت ببرید. از نظر قیمتی از بین دیدنی‌های کیش در پاییز، آکواریوم نسبت به غواصی ارزان‌تر است. 

برای تفریح پاییزی در آکواریوم بزرگ کیش می‌توانید به دو بخش سر بزنید. اولین بخش که مورد توجه خیلی‌هاست. بخش اول شامل کوسه و ماهی‌های بزرگی و عظیم الجثه بوده و در بخش دوم، آبزیان آب شیرین نگهداری می‌شوند. قدم زدن در فضای تونلی این آکواریوم‌ها هم برای کودکان و هم برای بزرگسالان، تماشایی است. 

در بین بخش‌های جذاب و تماشایی آکواریوم کیش، کمتر از بخش دیرینه شناسی اسم برده می‌شود. دیرینه شناسی هم جزو قسمت‌های مهم بوده و فرصت تماشای آبزیان تاکسیدرمی در اینجا برای همه بازدیدکنندگان فراهم است.

 

لیست هتل‌های نزدیک به آکواریوم بزرگ کیش در یک نگاه

 

هتل مارینا پارک و هتل سیمرغ از نظر موقعیت مکانی به آکواریوم بزرگ کیش نزدیک‌تر اند، هتلی مثل هتل شایگان و هتل لوتوس، فاصله زیادی از این جاذبه دارند.

با توجه به اینکه در تور کیش هتل سیمرغ از تهران، گشت شهری در جزیره و ترانسفر فرودگاهی به صورت رایگان است، به نظر می‌رسد که با رزرو آن به همه نقاط دیدنی در پاییز دسترسی دارید؛ از کشتی یونانی گرفته تا مراکز خرید و بازار.

بازار گردی کیش در فصل پاییز

 

اگر خرید کردن یا تفریح بدانید، بازار گردی از تفریحات کیش در پاییز محسوب می‌شود. بازارهای کیش، بیشتر از تعداد انگشتان دو دست تنوع دارند. لیست مراکز خرید جزیره کیش برای بازارگردی در پاییز در جدول زیر آمده است:
 

نام مرکز خرید

آدرس

پاساژ بهکیش

جزیره کیش، بلوار سنایی، روبروی بانک ملی مرکزی کیش، مرکز خرید بهکیش

بازار صفین کیش

جزیره کیش، میدان سعدی، محله عرب ها، خیابان لارک، خیابان هامور

مرکز تجاری کیش

جزیره کیش، خیابان فردوسی، مرکز تجاری کیش

بازار مرجان

جزیره کیش، جاده جهان

بازار مروارید

جزیره کیش، شهرک صدف، بلوار مروارید، میدان امیرکبیر، روبه‌روی مجتمع سارینا ۲

مرکز خرید پانیذ

جزیره کیش، خیابان فردوسی، جنب هایپر مارکت در قطب خرید جزیره

مراکز خرید پردیس 1 و 2

جزیره کیش، بلوار خیام، میدان پردیس

بازار پارس خلیج

جزیره کیش، شهرک صفین، میدان سعدی، خیابان میرمهنا

بازار ونوس

جزیره کیش، خیابان سنایی، مرکز خرید ونوس کیش

پاساژ مریم کیش

جزیره کیش، میدان سنایی و بلوار دریا، بازار مریم کیش

پاساژ زیتون کیش

جزیره کیش، خیابان فردوسی، میدان امیرکبیر، بلوار ساحل

دیپلمات مال کیش

جزیره کیش، بلوار لارک، میدان لارک

مرکز خرید دامون

جزیره کیش، جنب مجتمع دامون ساحلی و دامون کیش ایر

بازار عرب‌ها کیش

میدان سعدی، محله عرب‌ها، خیابان لارک، خیابان هامور

رویا مال کیش

جزیره کیش، خیابان رودکی، نبش هتل پانیذ

 

بازار گردی کیش در پاییز
منبع گوگل مپ

شکم گردی برای ماه‌های پاییزی

 

بعد از خرید و فعالیت‌های تفریحی در پاییز، همیشه وقت برای شکم گردی اضافه می‌آید. رستوران‌ های کیش با موزیک زنده می‌تواند همان پاتوق شما برای خوش گذرانی در ماه‌های نسبتا سرد پاییز این جزیره باشند.

 

نام رستوران

آدرس

رستوران شاندیز قدیم کیش

جزیره کیش، میدان امیرکبیر، بعد از پارک شهر، نرسیده به مجتمع فرهیختگان 

رستوران میرمهنا کیش

کیش، خیابان فردوسی، خیابان اعتصامی، روبروی هتل آبادگران

رستوران کافه بام ایرن کیش

کیش، میدان سنایی، مجتمع بیست، طبقه ۴

رستوران کف شیشه ای کیش بام رویایی

جزیره کیش، جاده جهان، غروب کیش، روبروی رستوران پدیده شاندیز

رستوران کوه نور کیش

کیش، میدان امیر کبیر، جنب هتل صدف

 

رستوران گردی کیش در پاییز
منبع گوگل مپ

وضعیت آب و هوا
خلاصه مقاله

جاهای دیدنی کیش در پاییز و تفریحات گردشگری آن، برای اکثر مسافرها مورد پسند است. کیش گردی در پاییز با آب و هوای دلچسبش، برای همه ممکن است. کشتی یونانی، ساحل درختان نارگیل، پارک دلفین‌ها با چند جاذبه گردشگری، پاساژها و مراکز خرید لوکس از دیدنی‌های پاییزی جزیره کیش هستند. اگر برای سفر به کیش در ماه‌های پاییزی نیاز به مشاوره خرید بهترین تور دارید، با پشتیبانی تورگردان با شماره 02147627800 تماس بگیرید.

انتشار :  5 شهریور 1402 به روزرسانی :  8 بهمن 1402 نویسنده :   فائزه حسین زاده خسرویه
تصاویر مرتبط
آکواریوم کیش
  • آکواریوم کیش
  • ساحل درختان نارگیل از دیدنی‌های کیش در زمستان
  • رستوران گردی کیش در پاییز
  • ساحل کلبه هوش از نقاط دیدنی زمستانی کیش
  • کشتی یونانی از جاهای دیدنی کیش در پاییز
  • ساحل مرد ماهیگیری از دیدنی های کیش در زمستان
  • بازار گردی کیش در پاییز
  • پارک دلفین های کیش در زمستان
اشتراک گذاری
درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید
در رابطه با این مطلب دیدگاهی وجود ندارد