پارک آبشار کیش از بوستان های زیبا و پر طرفدار

پارک آبشار کیش

پارک آبشار کیش یکی از پارک‌های زیبای جزیره است که طراحی جالبی دارد. همه ما کیش را با سواحل آرام و تفریحات دریایی می‌شناسیم اما جزیره بسیار سخاوتمند‌تر است. تصور کنید که در سفر آینده خود به کیش، تفریحات دریایی، مراکز خرید، رستوران‌های لاکچری و… را امتحان کرده‌اید و می‌خواهید به همراه خانواده یا دوستان در فضایی آرام استراحت یا پیک نیک کنید. پیشنهاد می‌کنیم سری به پارک آبشار کیش بزنید و از آرامش آن لذت ببرید. در ادامه مطلب  می‌خواهیم پارک آبشار را به شما معرفی کنیم. با تورگردان همراه باشید.

 

 

پارک آبشار در کیش

پارک آبشار در جزیره کیش شبیه به پارک‌های سرسبز در منطقه مدیترانه است. از انواع درختان بومی و بوته‌های پر از گل برای طراحی این پارک زیبا استفاده کرده‌اند. بارز‌ترین ویژگی پارک آبشار وجود آبشار‌ها و فواره‌های متعددی است که باعث تلطیف هوای پارک می‌شوند. پارک دارای پستی و بلندی‌های بسیار است همچنین تعداد زیادی پله در آن وجود دارند بنابراین پیشنهاد می‌کنیم پارک دیگری را برای تفریح افراد سالمند انتخاب کنید. یکی دیگر از جاذبه‌های پارک، نورپردازی درختان، برکه‌ها و آبشار‌ها می‌باشد. نورپردازی جذاب باعث می‌شود زیبایی پارک در شب‌های آرام جزیره، دو چندان شود.

نورپردازی در پارک‌ آبشار به کمک پروژکتورها و چراغ‌های ال ای دی ریسه‌ای انجام شده است. یک شب به پارک آبشار کیش بروید و از نور‌های ملایم، صدای آب و سکوت بی‌نظیر شب‌های جزیره به وجد بیایید.

 

پیک نیک در پارک آبشار کیش

یکی دیگر از ویژگی‌های مثبت پارک آبشار کیش این است که اجازه پیک نیک کردن در این پارک دارید. می‌دانید که تقریبا در تمام پارک‌های جزیره برپا کردن برنامه کباب ممنوع است. در پارک آبشار کیش منقل‌های مخصوصی ساخته شده تا به پوشش گیاهی صدمه وارد نشود. همچنین میز و صندلی‌های سنگی در نزدیکی منقل هستند که برای صرف غذا بسیار مناسب و راحت می‌باشند. پس اگر با خودروی شخصی به جزیره کیش سفر کنید و دوست داشته باشید در پارک کباب بخورید، پارک آبشار گزینه پیشنهادی ما است.

اگر بدون خودرو و با تور کیش سفر کرده‌اید و وسایل پیک نیک به همراه ندارید نگران نباشید، بوفه‌های مختلفی در پارک آبشار وجود دارند که غذاهای با کیفیتی ارائه می‌دهند.

نکته: پارک آبشار دارای وسایل بازی برای کودکان نیست. روبروی پارک آبشار، پارک هنگام قرار دارد که برای تفریح کودکان وسایل و تجهیزات مختلفی تعبیه کرده است.

 

بهترین فصل بازدید از پارک آبشار‌

ساعات شب زمان مناسبی برای رفتن به پارک آبشار کیش می‌باشند. بنابراین تفاوتی ندارد در چه فصلی به جزیره سفر کرده‌اید و جاهای دیدنی کیش را دیده اید؛ پارک آبشار همیشه شب ها هوای مناسبی دارد. در اواخر پاییز و تمام زمستان می‌توانید در هنگام روز هم به پارک آبشار کیش سری بزنید. همچنین فضای زیبای پارک آبشار برای عکاسی سوژه‌های زیاد دارد. حتی اگر عکاسی را به صورت حرفه‌ای انجام نمی‌دهید، فضای سرسبز پارک آبشار، پس زمینه مناسبی برای عکس‌های دوستانه و یا خانوادگی شما خواهند بود. در اوایل فصل بهار، بوته‌ها و درختان پارک آبشار کیش به گل می‌روند که بهشت کوچکی در جزیره می‌سازند. اگر هنگام روز به این پارک رفتید حتما از کرم ضد آفتاب و یا کلاه استفاده کنید تا دچار آفتاب سوختگی نشوید.

 

آدرس پارک آبشار کیش

کیش، بلوار فردوسی، روبروی پارک هنگام

 

 

وضعیت آب و هوا
خلاصه مقاله

پارک آبشار کیش یکی از پارک‌های زیبای جزیره است که طراحی جالبی دارد. همه ما کیش را با سواحل آرام و تفریحات دریایی می‌شناسیم اما جزیره بسیار سخاوتمند‌تر است. تصور کنید که در سفر آینده خود به کیش، تفریحات دریایی، مراکز خرید، رستوران‌های لاکچری و… را امتحان کرده‌اید و می‌خواهید به همراه خانواده یا دوستان در فضایی آرام استراحت یا پیک نیک کنید. پیشنهاد می‌کنیم سری به پارک آبشار کیش بزنید و از آرامش آن لذت ببرید. در ادامه مطلب می‌خواهیم پارک آبشار را به شما معرفی کنیم.

انتشار :  3 خرداد 1402 به روزرسانی :  4 مرداد 1402 نویسنده :   شیوا معین
تصاویر مرتبط
  • no_image
اشتراک گذاری
درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید
در رابطه با این مطلب دیدگاهی وجود ندارد