جُنگ های شبانه کیش | خرید بلیط و اطلاعات کامل

جنگ-های-شبانه-کیش-تورگردان (3)

جنگ های شبانه از کیش آغاز شده است. شب های کیش حال و هوای به خصوصی دارد. شب ها نمی توان به سراغ بعضی تفریحات و بازدیدهای جزیره رفت ولی جنگ های شبانه کیش جای خالی این برنامه ها را پر کرده است. همانطور که می دانید کیش در تفریحات، «اولین» است.

بد نیست این را هم بدانید در کنار تفریحاتی مثل خرید کردن از برندهای به نام؛ شکم گردی در بهترین رستوران ها؛ ماشین سواری با خودروهای لوکس و خارجی و... آنچه در شب های کیش اهمیت زیادی دارد، خندیدن و خوش گذراندن در جُنگ های شبانه کیش است. در این جشن ها اغلب شاهد حضور بازیگران و خوانندگان مطرح کشور هستیم و می توانیم از هنرمندان محبوبمان نه تنها امضا که با آن ها عکس سلفی بگیریم.

جنگ های شبانه کیش اختصاص به گروه سنی خاصی ندارد، بلکه خانواده هایی که کودک یا افراد مسن به همراه دارند می توانند با خیال راحت در این شوها شرکت کرده و لحظاتی شاد را برای همه خانواده رقم بزنند. بی تردید خاطره این لحظات شاد تا آخر عمر فراموش نخواهد شد.

 

 

برنامه جُنگ های شبانه کیش

 

در جُنگ های شبانه کیش برنامه های متنوعی ارائه می شود که همه سنین در قالب جمع های دوستانه یا خانوادگی می توانند در سالن های آن سرگرم باشند. لیست بعضی از این برنامه ها در زیر می آید:

- اجرای زنده نمایش های کمدی با حضو شومن ها و کمدین های برتر کشور

- اجرای زنده موسیقی

- کنسرت موسیقی

- حضور بازیگران و خوانندگان معروف و سلبریتی ها

- تئاتر کمدی

- اجرای حرکات آکروباتیک و مهیج

- رقص نور و لیزر شو

- اجرای مسابقات

- پرفورمنس و حرکات پارکور

- لایت شو، الوایر شو، بین باکس، حلقه و ال ای دی و...

 

 

جنگ های شبانه معروف در کیش

 

1.جُنگ شبانه ایرانیا

این جُنگ از قدیمی ترین جُنگ ها و جاهای دیدنی کیش به شمار می رود. برنامه های ایرانیا بین 2 تا 3 ساعت زمان می برد. معروف ترین چهره این جُنگ حمید خندان  است.

 

2.جُنگ شبانه دینامیت شو

دینامیت شو از جُنگ های شبانه پر طرفدار و پر کار جزیره است. هنرمند محبوب این جُنگ، میلاد صالحی است که سال ها در اجرای کمدی و طنز سابقه دارد. دینامیت شو سال های 93 و 94 در قصر هیجان، برنامه اجرا می کرد ولی هم اکنون در مجموعه پارس سافاری کیش با سالنی 420 نفری برنامه دارد.

 

3.جُنگ ستارگان رنگارنگ

ستارگان رنگارنگ کیش به نام شخصیت محبوب خود اکبر اقبالی شناخته می شود. برنامه های متنوع از اجرای موسیقی زنده گرفته تا تقلید صدا و... در این جُنگ ها پیاده می شود و برنامه های با کیفیت و شاد اجرا می گردد.

 

4.جُنگ شبانه بیست شو(شوک شو قدیم)

دو چهره هنرمند بیست شو فرهاد باقری و امیر عبدالله هستند. این جُنگ 3 ساعت طول می کشد و هر شب از 12 تا 3 بامداد ادامه پیدا می کند. محل اجرای این جُنگ شبانه هتل ققنوس کیش است.

 

5.شادی شو

جُنگ شادی شو برنامه مفرح 3 ساعته برگزار می کند و هر شب از 12 تا 3 بامداد اجرا دارد. از امتیازات «شادی شو» تکنوازی های خلاقانه و برنامه های موزیکال است.

 

6.خندون شو

این جُنگ را مهدی قناعتی، از بهترین استندآپ کارهای کشور هدایت می کند. این جُنگ اجراهای مدرن تری دارد و در آن پرفورمنس، حرکات پارکور، بیت باکس، لیزر شو و... هم اجرا می شود. خندون شو هر شب از ساعت 9 تا 12 برنامه دارد.

 

7.پازل شو

پازل شو 8 سال است که افتتاح شده و در این سال ها 14 لوح تقدیر از سازمان منطقه آزاد دریافت کرده است. این جُنگ اغلب هنرمندان محبوب کشوری را دعوت می کند. به علاوه برنامه هایی مثل لایت شو، الوایر شو، ایروبیک، بین باکس، حلقه و ال ای دی برای اولین بار در پازل شو اجرا شده است.

 

 

قیمت جنگ های شبانه کیش

جُنگ های شبانه کیش قیمت های متفاوتی دارد و به خصوص در ایام پر سفر افزایش پیدا می کند ولی عموما برای برنامه های بین 2 تا 3 ساعت، بلیط هر نفر 150 هزار تومان(جنگ پازل شو) است. (وی ای پی 550 هزار تومان در دی ماه 1402) البته معمولا در خریدهای اینترنتی و رزرو بلیط، تخفیف هایی نیز اعمال می شود.

 

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره تورهای کیش و برنامه های هر کدام به سایت تورگردان مراجعه کنید.

 

وضعیت آب و هوا
خلاصه مقاله

جُنگ های شبانه از کیش آغاز شده است. زمانی که خیلی از ما با مفاهیمی مثل استندآپ کمدی آشنا نبودیم این هنر در کیش اجرا می شد. بنابراین طبیعی است که برترین کمدین ها و استندآپ کارهای کشور، کارشان را از جُنگ های کیش آغاز کرده باشند. این گونه نمایش ها پس از کیش به تهران و سایر شهرهای کشور راه پیدا کرد.

انتشار :  5 بهمن 1399 به روزرسانی :  11 دی 1402 نویسنده :   عفیفه خدنگی
تصاویر مرتبط
  • جنگ-های-شبانه-کیش-تورگردان (3)
اشتراک گذاری
درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید
در رابطه با این مطلب دیدگاهی وجود ندارد