آدرس : جزیره کیش، بلوار موج و بالاتر از هتل ویدا
شماره تماس : 09027777110
زمان بازدید : هر روز از 12:00 تا 20:00

نمایش همه امکانات

زمان هر سانس
2 ساعته
خدمات و امکانات ارائه شده در پارک
استفاده از فضای برفی پارک : 540,000 تومان برای کودکان زیر 6 سال : 270.000 تومان سورتمه سواری : رایگان تیوب سواری : رایگان یخ نوردی : با هزینه استفاده از فضای اختصاصی کودکان : رایگان لباس ویژه زمستانی : رایگان تن پوش یکبار مصرف : رایگان پوتین و دستکش : رایگان پل معلق : با هزینه زیپ لاین : با هزینه سایر تفریحات خارج از محیط پارک : با هزینه
قوانین
پذیرش افراد کمتر از 13 سال با همراه سن مجاز بالای 3 سال
هزینه ورودی در 1402
بلیط بزرگسال : 540 هزار تومان بلیط کودک زیر 6 سال : 270 هزار تومان

پارک برفی کیش (تفریحات برفی کیش)

پارک برفی کیش

پارک برفی کیش تنها مجموعه برفی در جزیره زیبای کیش است که برای گردشگران تور کیش تفریحات برفی را فراهم می کند. پارک برفی پنگوئن کیش در شمال شرقی جزیره و در بلوار موج، رو به روی هتل ویدا جا خوش کرده است. این مجموعه از 7 بخش هیجان انگیز تشکیل شده است و گردشگران تور کیش از بدو ورود به این پارک برفی لحظات شادی را در کنارعزیزانشان تجربه خواهند کرد. مفرح ترین بخش پارک برفی پنگوئن کیش پینگوفان است که در آن، می توانید به تفریحاتی از قبیل برف بازی، تیوب سواری، سورتمه سواری و اسکی و اسنوبرد بپردازید. محال است به کیش سفر کنید و دلتان نخواهد هیجان برف بازی را تجربه کنید. اگر شما هم به کیش سفر می کنید تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید تا عکس و آدرس دقیق پارک برفی کیش و هر آنچه قبل از رفتن نیاز دارید را در اختیارتان بگذاریم!

 

 

تفریحات برفی در پارک برفی کیش

 

پارک برفی کیش، پارک برفی پنگوئن کیش

 

هر گردشگری از گذراندن یک روز برفی و پر از هیجان در دل جزیره کیش استقبال می کند. پارک برفی کیش تنها مجموعه برفی در دل جزیره کیش است که گردشگران می توانند انواع تفریحات برفی را در آن تجربه کنند. در پارک پنگوئن می توانید بخشی از تفریحات پارک برفی تهران را تجربه کنید. پارک برفی پنگوئن کیش مساحت 19 هزار متر را به خود اختصاص داده و در شمال شرق جزیره، رو به روی هتل ویدا و در نزدیکی اسکله تفریحی قرار دارد. بله درست است! در کیش بارش برف وجود ندارد اما مسئولین صنعت گردشگری کیش تصمیم گرفتند، با ایجاد برف مصنوعی با دمای منفی 6 درجه، مجموعه ای برفی ایجاد کنند که تجربه برف بازی هیجان انگیز را برای گردشگران فراهم کند. عکس پارک برفی اطلاعات دقیق تری در اختیار شما قرار می دهد. تا پایان مقاله با ما همراه باشید. پارک برفی کیش از 7 بخش تشکیل شده است:

 

1- اسکی و برف بازی و سورتمه سواری در پارک برفی کیش

 

پارک برفی کیش، پینگوفان در پارک برفی پنگوئن کیش

 

پینگوفان در پارک برفی کیش اولین بخش هیجان انگیز این مجموعه محسوب می شود که امکان انجام تفریحات برفی هیجان انگیز را برایتان فراهم می کند. دور تا دور این بخش با دیوار شیشه ای محصور شده و سقفی بلند دارد. برف بازی در کیش، تیوب سواری، سورتمه برف بازی، اسکی برف کیش، اسنوبورد و ساخت آدم برفی تنها بخشی از تفریحات هیجان انگیزی هستند که می توانید در جزیره زیبای کیش تجربه کنید. سالن تیراندازی، سالن بدنسازی، سالن بیلیارد و سالن بولینگ، بانجی جامپینگ و پیست اتومبیل رانی از دیگر تفریحات هیجان انگیز این بخش هستند. حتی می توانید پرواز با جایروکوپتر و پاراگلایدر را هم در آن تجربه کنید. وجود پارک برفی پنگوین کیش باعث شده تا شهر برفی کیش نامی معروف و آشنا برای گردشگران این جزیره باشد. اگر شما هم تور کیش از مشهد را رزرو کردید می توانید در پینگوفان خاطرات زیبایی برای خود و عزیزانتان رقم بزنید.

 

2- نوشیدن قهوه و دسر شکلاتی در کافه پینگو پارک برفی کیش

 

پارک برفی کیش، پینگو کافه

 

همانطور که می دانید جزیره کیش منطقه ای خشک و مرطوب است و به ندرت اتفاق می افتد که برف در کیش مشاهده شود، بنابراین یک پارک برفی می تواند در یک روز بسیار گرم تابستان حس فوق العاده ای را به شما القا کند. مجتمع پارک برفی پنگوئن کیش امکانات ویژه ای برای گردشگرانی که دوست دارند در اوج سرما، نوشیدنی گرم مانند قهوه، کاپوچینو، دمنوش و یا نوشیدنی های سرد میل کنند، پینگو کافه را راه اندازی نموده است. در پینگو کافه کیفیت دسر و شیرینی بسیار بالا است و از طعم خاص برخوردار است.

 

برای بازدید از بهترین کافه های تهران کلیک کنید.

 

3- سرو دسر خوشمزه در پینگو بیکری پارک برفی کیش

 

پارک برفی کیش دارای یک بخش مخصوص سرو انواع کیک و شیرینی و نان است. پینگو بیکری برای آنهایی که دوست دارند، پس از چند ساعت تفریح هیجان انگیز کمی از خودشان پذیرایی کنند، پیشنهاد های متنوعی دارد. محال است یک بار از غذاهای لذت بخش پینگو بیکری بچشید و ناراضی باشید. طعم خاص دسرها و محیط دنج انرژی شما را دو چندان خواهد کرد. پینگو بیکری با داشتن محفل گرم و صمیمی همراه با دسرهای خوشمزه به میزبانی گردشگران تور کیش می آید. با همان دسرهای خوشمزه ای که دوست دارید! کافی است به پارک پنگوئن کیش بیایید.

 

برای رزرو تور کیش کلیک کنید

 

4- پارک برفی پنگوئن کیش و پینگو کافئین برای استراحت در فضایی دنج

 

پارک برفی کیش، پینگو کافئین

 

هر چقدر هم که به نوشیدنی های محبوب مانند کاپوچینو علاقه داشته باشید، بازهم امتحان کردن قهوه و شکلات خارجی با کیفیت آن هم در مجموعه برفی کیش را نمی توان نادید گرفت. در پارک برفی کیش یک کافه کوچک وجود دارد که می توانید مدتی را در یک محیط دنج و صمیمی به سرو خوراکی های خوشمزه بپردازید. پینگوکافئین داخل پارک برفی قرار دارد. تنها چیزی که بعد از برف بازی و انجام کلی کار هیجان انگیز شما را به وجد می آورد، بازدید از جاهای گردشگری کیش است. 

 

5- پینگو شاپ در پارک برفی کیش برای خرید 

 

پارک برفی کیش

 

گردشگرانی که تور کیش از تهران یا تور کیش از مشهد را رزرو می کنند، محال است برای خرید دنبال مراکز خرید کیش نروند. برندهای مختلف و معتبر خارجی در مراکز خرید کیش رونمایی می کنند.  پینگوشاپ هم مجموعه ای است که انواع محصولات پوشاک، لوازم ورزشی و لوازم آرایشی را ارائه می دهد. جاهای دیدنی و تفریحی کیش بسیار متنوع هستند و با ارائه بهترین تفریحات هیجانی و ابی و برقی شما را به وجد می آورند. پارک پنگوئن کیش از جمله جاهای گردشی کیش به شمار می رود. چه در زمستان و چه در تابستان و بهار به پارک‌برفی کیش بیایید، سرگرم تفریحات برفی و بازدید از جاهای تفریحی کیش خواهید شد.

 

6- پارک برفی پنگوئن کیش و لذت خرید اشیاء دکوری

 

اگر شما هم دوست دارید انواع لوازم خانگی و دکوری را خریداری کنید، پینگو هوم پلاس منتظر شماست. این مجموعه برندهای محبوب مانند Ikea غرفه دارند. در پینگو هوم پلاس شما لوازم بسیار شیک و لوکس را مشاهده خواهید کرد که بهترین گزینه برای هدیه دادن هستند. پارک برفی پنگوئن به عنوان هیجان انگیز ترین جای دیدنی کیش همواره میزبان گردشگرانی است که تور کیش از تهران را رزرو می کنند.

 

7- پارک برفی کیش و لذت سرو غذایی خوشمزه 

 

پارک برفی کیش، پینگو فود پارک برفی پنگوئن کیش

 

پینگو فودِ پارک برفی پنگوئن کیش از یک تراس بزرگ و زیبا برخوردار است که از مجموعه رستوران های ایرانی و فرنگی و فست فود تشکیل شده است و در آن انواع غذاهای ایرانی، دریایی و فست فودها و سالاد سرو می شود. اگر تور کیش از تهران را رزرو کردید، پیشنهاد می کنیم به کافه پنگوئن کیش در این پارک برفی سر بزنید و بهترین غذای آن را امتحان کنید.

 

برای آشنایی با تفریحات دریایی کیش کلیک کنید.

آدرس و ساعت کار پارک برفی کیش 

 

پارک برفی کیش، آدرس دقیق روی نقشه

 

پارک برفی پنگوئن در مجموعه تفریحی پنگوئن قرار دارد و از دسترسی خوبی برخوردار می باشد.

آدرس پارک برفی کیش​: میدان سنایی، بلوار موج، رو به روی هتل ویدا 

ساعت کار: 11 ظهر الی 12 شب

 

 

البته گردشگران دقت داشته باشید که قبل از رفتن به آن جا با شماره تلفن مجموعه پارک پنگوئن کیش 09027777110 تماس حاصل نمایید و از ارائه خدمات آن مطمئن شوید. هم اکنون این پارک برفی در حال ارائه خدمات است. اگر تور کیش را با تورگردان رزرو کنید، تمامی تفریحات از جمله پارک‌برفی کیش را با تخفیف دریافت خواهید کرد.

 

برای رزرو تور چابهار کلیک کنید

 

بهترین زمان بازدید از پارک برفی کیش (تفریحات برفی کیش)

 

 

پارک برفی کیش، مجموعه برفی پنگوئن کیش


آب و هوای کیش در فصل تابستان بسیار گرم است و فصل کم گردشگر محسوب می شود. اما فصل های بهار، پاییز و زمستان بهترین زمان برای گردش و تفریح در کیش است. پارک برفی پنگوئن کیش از مجموعه های سرپوشیده کیش محسوب می شود و در همه فصول دارای دمای منفی 6 درجه است. بنابراین فرقی ندارد چه زمانی به این مجموعه سر بزنید. برف بازی یکی از تفریحات برفی هیجان انگیز در این جزیره زیبا است و چه بسا اگر در فصل های پر گردشگر و شلوغ به این پارک بروید، نشاط بیشتری در محیط حاکم خواهد بود. عکس پارک برفی کیش نشان می دهد که کودکان و نوجوانان در این پارک هیجان و نشاط بیشتری را تجربه خواهند کرد. اگر تور کیش را با تورگردان تهیه و خریداری نمایید، تمامی تفریحات هیجانی از جمله بلیط پارک پنگوئن کیش را با تخفیف دریافت خواهید کرد.

 

برای رزرو تور قشم کلیک کنید

 

نکات احتیاطی رفتن به پارک برفی کیش

 

پارک پنگوئن کیش از جمله مکان های تفریحی کیش با دمای منفی 6 درجه سلسیوس است. مجموعه پارک برفی پنگوئن لباس گرم را در اختیار شما قرار می دهد، اما می توانید لباس گرم به همراه داشته باشید. همچنین قبل از رفتن سعی کنید، نظرات سایر گردشگران را بخوانید و خودتان به دقت بررسی کنید. چرا که اگر مدت زمان سفر شما به کیش کوتاه باشد بهتر است برای بازدید از جاهای تفریحی کیش اولویت بندی داشته باشید. کودکان بالای 2 سال می توانند از خدمات این مجموعه استفاده کنند.

 

برای بازدید از جاهای دیدنی شمال کلیک کنید.

 

جاذبه های گردشگری نزدیک پارک برفی کیش

 

گردشگرانی که به بازدید از پارک برفی پنگوئن می پردازند، می توانند به جاذبه های گردشگری نزدیک پارک پرفی پنگوئن کیش هم بپردازند. اسکله تفریحی، پلاژ بانوان، پارک ساحلی کیش، مجموعه کشتی تفریحی، مسجد ماشه، مجموعه غواصی کیش، مرکز خرید زیتون و مرکز خرید مریم نزدیک است. 

برای آشنایی بیشتر با جاذبه های کیش و کسب اطلاعات دقیق تر می توانید مقاله "جاهای دیدنی کیش" را مطالعه کنید. در این مقاله لیست تمام جاهای تفریحی و گردشگری این جزیره را گردآوری نموده ایم، تا هنگام سفر به کیش برنامه ریزی خوبی داشته باشید. برای بازدید از پارک برفی کیش کافی است همین الان تور کیش را از شهر خودتان رزرو نمایید.

وضعیت آب و هوا
خلاصه مقاله

کیش و برف بازی؟! پارک برفی کیش شما را به برف بازی و سورتمه سواری در دل جزیره فرا می خواند. برف بازی در کیش محال است اما با وجود پارک برفی پنگوئن کیش به راحتی می توانید تفریحات برفی را به خود و عزیزانتان هدیه بدهید. برف بازی در کیش جوانان و نوجوان را بسیار هیجان زده می کند.

انتشار :  27 اردیبهشت 1401 به روزرسانی :  8 بهمن 1402 نویسنده :   سحر علیزاده
تصاویر مرتبط
پارک برفی کیش، پینگوفان در پارک برفی پنگوئن کیش
  • پارک برفی کیش، پینگوفان در پارک برفی پنگوئن کیش
  • پارک برفی کیش، پینگو فود پارک برفی پنگوئن کیش
  • پارک برفی کیش، پارک برفی پنگوئن کیش
  • پارک برفی کیش
  • پارک برفی کیش، پینگو کافه
  • پارک برفی کیش، مجموعه برفی پنگوئن کیش
  • پارک برفی کیش، پینگو کافئین
  • پارک برفی کیش، آدرس دقیق روی نقشه
  • no_image
اشتراک گذاری
درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید
در رابطه با این مطلب دیدگاهی وجود ندارد