شاتل سواری و بنانا سواری در کیش با تخفیف 90%

شاتل در کیش

 

شاتل سواری کیش

 

شاتل نوعی تیوپ بادی بزرگ است که یک یا چند نفر می توانند بر روی آن سوار شوند و به کمک آن در آب کشیده شوند. شاتل ها به قایق هایی تندرو وصل می شوند و به دل آب می زنند. این تیوپ بادی تکان های زیادی می خورد و هیجان و لذت زیادی دارد. آن هایی که طالب بالا رفتن آدرنالین خون هستند همیشه پای ثابت شاتل سواری اند چون معلوم نیست وقتی سوار شاتل می شوند چقدر با سرعت حرکت کنند؛ حتی ممکن است هنگام دور زدنِ قایق، در آب سقوط کنند. با این حال جای نگرانی نیست؛ تمام مسائل ایمنی رعایت می شود. این سقوط کردن ها برنامه ریزی شده است و بخش مهمی از هیجان شاتل سواری کیش است. ناخدای قایق تندرو، عمدا هنگام دور زدن، افراد را درون آب پرتاب می کند.

 

 

شاتل سواری در کیش

 

رزرو و مقایسه قیمت تور کیش از مشهد 
با ارزان ترین قیمت

 

برای شاتل سواری کیش تنها کافی است بلیط تهیه کنید و جلیقه نجات و کلاه ایمنی بپوشید. بعد از آن خودتان می توانید تصمیم بگیرید که انتظار یک شاتل سواری آرام را دارید یا می خواهید به طور ناگهانی در دریای مرجانی غوطه ور شوید. اگر ماهیچه های قوی داشته باشید و مقاومت کنید به این راحتی نمی توانند شما را در آب پرت کنند و اینجاست که شاتل سواری کیش به یک چالش هیجان انگیز تبدیل می شود. خبر خوش اینکه این تفریح را خانم ها و آقایان به همراه هم می توانند انجام دهند.

 

شاتل سواری مهیج در کیش

 

 

کلوپ های شاتل سواری در کیش

 

کلوپ های تفریحات دریایی کیش در همه سواحل جزیره فعالیت دارند. در این سواحل تفریحاتی مثل غواصی، پاراسل، شاتل و بنانا صورت می گیرد. کلوپ های مخصوص شاتل سواری کیش همه روزه از 10 صبح تا 4 عصر در خدمت مسافران هستند. این کلوپ ها عبارتند از:

کلوپ های دریایی ساحل و اسکله مرجان کیش: این کلوپ ها از زیباترین سواحل جزیره کیش به شمار می روند.

کلوپ های دریایی ساحل اسکله تفریحی کیش: امتیاز این کلوپ ها نزدیک بودن به بیشتر هتل ها و مراکز تجاری است.

کلوپ های دریایی ساحل سیمرغ کیش: این کلوپ ها در شرق جزیره قرار دارند و ساحل های شنی آن ها بسیار زیباست. به علاوه چشم انداز وسیعی را تحت پوشش قرار می دهند.

کلوپ دریایی مارینا کیش: جزیره کیش، بلوار مرجان، انتهای مرجان ۷، ساختمان شماره ۷

 

لوازم و تجهیزات شاتل سواری در کلوپ های تفریحی در اختیار افرادی که بلیط این تفریح را تهیه کرده باشند با همان هزینه بلیط قرار می گیرد. افراد باید یک لباس بلند بادی بپوشند تا در صورت خیس شدن و پاشیده شدن آب اذیت نشوند. 

 

شاتل سواری خانم ها در کیش

 

مقایسه قیمت لحظه آخری تور کیش از اصفهان
در هتل های 2 تا 5 ستاره

 

 

بنانا؛ نوع دیگری از تیوپ سواری در کیش

 

یکی دیگر از تیوب های تندرو در میان جاهای دیدنی کیش، بناناست. بنانا و شاتل هر دو زیرمجموعه‌ ورزش‌ های water tubing هستند. بنانا هم مثل شاتل به قایق تندرو وصل می شود و روی آب حرکت می کند ولی طراحی ظاهری آن مثل یک موز بزرگ است. خانواده ها می توانند همگی حتی به همراه کودکان سوار آن شوند و این تفریح را همگی در کنار هم تجربه کنند. حتی اگر بچه ها بخواهند با هم سوار بنانا شوند این امکان فراهم است و قایق رانان سعی می کنند یک تیوپ سواری ایمن را برای آن ها رقم بزنند.

قبل از سوار شدن به بنانا به شما جلیقه نجات و کلاه مخصوص داده می‌شود. آقایان باید شلوارک و حوله به همراه داشته باشند اما برای خانم‌ها لباس مخصوص یا wet suit در نظر گرفته شده که پس از تهیه بلیط به آن‌ها داده می‌شود.

روی بنانا برای هر نفر دستگیره‌هایی وجود دارد که باید در هنگام حرکت آن‌ها را محکم بگیرید. بنانا سواری بسیاری مهیج است و لازم نیست نگران ایمنی آن باشید. مراقب باشید که در حال حرکت، دست خود را روی سطح آب نزنید زیرا در این حالت، آب برنده است.

 

شاتل سواری کیش

 

قیمت بلیط شاتل سواری

 

شاتل سواری بین 15 تا 20 دقیقه طول می کشد. کرایه یک شاتل دو نفره برای هر نفر حدود 100هزار تومان است ولی عموما می توانید از تخفیف هایی تا 40 درصد برخوردار شوید. قیمت بنانا از شاتل سواری کمی ارزان تر است.

شروع قیمت‌ها از ۶۵ هزار تومان برای هر نفر دریافت می‌شود.

 

آدرس بنانا در کیش

۱. کلوپ دریایی مارینا کیش: جزیره کیش، بلوار مرجان، انتهای مرجان ۷، ساختمان شماره ۷

۲. اسکله تفریحی کیش: جزیره کیش، خیابان سنایی، بلوار دریا

۳. ساحل سیمرغ: جزیره کیش، خیابان جهان

۴. ساحل مرجان: جزیره کیش، میدان مرجان

 

اگر علاقمند به عکسبرداری و فیلمبرداری باشید باید هزینه ای جداگانه تقریبا برابر با قیمت بلیط تقبل کنید. در ازای این هزینه حدود 30 عکس از شما گرفته شده و در اختیارتان قرار می گیرد. در ضمن فیلمی چند دقیقه ای هم از هیجان انگیزترین لحظات شاتل سواری ضمیمه آن می شود.

 

برای تهیه بلیط تور کیش به سایت تورگردان مراجعه کنید.

 

 

وضعیت آب و هوا
خلاصه مقاله

شاتل سواری یا تیوپ سواری از هیجان انگیزترین تفریحات دریایی کیش است. اگر می خواهید بدانید شاتل چیست؟ هیجان شاتل سواری به چیست؟ و در جزیره کیش چه نوع شاتل هایی در چه کلوپ هایی وجود دارد ادامه مطلب را از دست ندهید. قیمت بلیط شاتل سواری کیش هم به همراه اطلاعات تخفیف ها در این مطلب آمده است.

انتشار :  8 خرداد 1398 به روزرسانی :  8 بهمن 1402 نویسنده :   عفیفه خدنگی
تصاویر مرتبط
شاتل سواری کیش
  • شاتل سواری کیش
  • شاتل سواری خانم ها در کیش
  • شاتل سواری مهیج در کیش
  • شاتل سواری در کیش
  • شاتل در کیش
  • شاتل-سواری-خانوادگی
  • شاتل-بانوان
اشتراک گذاری
درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید
11 دیدگاه در رابطه با این مطلب وجود دارد .
Pooya
منم بصورت افتخاری ببرید چون پول ندارم ولی هر چقدر دلتون خواست باهام عکس و فیلم بگیرید شاید فردای قیامت توشه راهتون بشم. بنانا دوست
حسین
میخواستم ازشما سوال کنم من همکارانم تو مازندران این شاتل ۴ نفره جنسشان این بنانا هستش با قایق موتور ۸۵ میشه کشید از راهنمایی شما متشکرم
الهام
از چه سني امكان شاتل سواري هست؟
حسینیسیده تکتم حسینی

با سلام . از 10 سال به بالا مشکلی نداره 

Narin
آیا کسانی که وزن زیادی داشته باشند میتوانند سوار شاتل و پاراسل بشوند ؟
مرجان
اگر تور نگرفته باشیم، بازم میتونیم بلیط تفریحات رو با تخفیف ازتون بگیریم؟
خدنگیعفیفه خدنگی
بله بدون تور هم امکانپذیره. البته تخفیف خدمات گردشگری روی تورها خیلی بیشتره و به علاوه لیدر هم در کیش شما رو همراهی می کنه
reza
ما گروهی رفتیم و سوار شاتلای 7 نفره شدیم، خیلی باحال بود.
خدنگیعفیفه خدنگی
شاتل ها 7 نفره کمه ولی اگر گیرتون بیاد عالیه
یاسر
من از تخفیف شما برای شاتل و بقیه بازی های دریای استفاده کردم. واقعا هیج جا مث شما بلیط رایگان و تخفیف نمیده. قیمت تورتون با خدماتش عالیه. دمتون گرم
خدنگیعفیفه خدنگی
چقد خوووب. بله؛ خوشبختانه ما تخفیف های خوبی برای تفریحات داریم