پارک آبی اوشن کیش و هر آنچه باید درباره آن بدانید (امکانات و قیمت ها)

تم پارک

پارک آبی اوشن کجاست؟ تم پارک آبی اوشن در سال 1395 در جزیره کیش افتتاح شد. این پارک اولین تم پارک آبی در ایران است که در مساحت ۶ هکتار بر اساس داستان قلعه خورشید بنا شده است. امکانات، خدمات رفاهی و تفریحات مختلفی که در این پارک آبی وجود دارد سبب شده است تا اوشن پارک به یکی از جاهای دیدنی و تفریحی کیش تبدیل گردد و گردشگران زیادی را در تور کیش به خود جذب کند. در ادامه این مطلب با ما همراه باشید تا درباره این پارک آبی کیش بیشتر توضیح دهیم.

سرسرهه ای آبی تم پارک

 

تم پارک آبی اوشن کیش

 

پارک آبی کیش اوشن (Ocean Water Park) در نزدیکی ساحل ساخته شده و به دلیل آب و هوای مرطوب و گرم کیش، تفریح در این پارک بسیار لذت بخش است. در این تم پارک می‌توانید به انواع تفریحات آبی بپردازید، شنا کنید، حمام آفتاب و ماساژ بگیرید، نوشیدنی‌های خنک میل کنید و حسابی خوش بگذرانید. تم پارک آبی اوشن برای تمام سنین تفریحاتی را در نظر گرفته است. بنابراین می‌توانید با دوستان یا اعضای خانواده از این امکانات استفاده کنید.

توجه داشته باشید که سانس آقایان و خانم‌ها متفاوت است و اتفاقا همین موضوع باعث شده تم پارک برای گردشگران مسلمان جذاب و مناسب باشد.

 

بازی های تم پارک کیش

 

 

امکانات و تفریحات پارک آبی اوشن کیش

 

تم پارک آبی اوشن تنها پارکی آبی روباز برای بانوان است. همچنین موج سواری را فقط در این پارک می‌توانید پیدا کنید. در اوشن کیش انواع راید آرام، راید تند، راید هولناک، فلورایدر و اسپا وجود دارد که می‌توانید اوج هیجان و لذت را با آن‌ها تجربه کنید.

راید آرام تم پارک اوشن شامل آبتین (استخر کودکان)، چالاب، راشین ریور، رابو (جکوزی)، برکو (مخصوص کودکان)، استخر دینگو (جکوزی خانوادگی) و استخر آبان (استخر بزرگسالان) می‌باشد. آناکوندا (مار بزرگ و پر پیچ و خم)، دینگل، رالی راید، گرداب، مارپیچ، موجاب و دریاچه سونامی در دسته رایدهای تند اوشن پارک قرار می‌گیرند. اگر به دنبال هیجانی فراتر هستید آدرنالین و پیچالوپ را که جزو رایدهای هولناک هستند امتحان کنید. علاوه بر تفریحات آبی و مهیج در تم پارک آبی اوشن می‌توانید از امکانات دیگری مانند کافی شاپ، رستوران و سالن ماساژ هم استفاده کنید. در این تم پارک ۲ رستوران و ۴ کافی شاپ وجود دارند که انواع نوشیدنی‌های سرد، بستنی، ساندویچ‌های میان وعده و فست فود سرو می‌کنند.

سالن حرفه‌ای اسپا در تم پارک آبی اوشن، با ارائه یک ماساژ حرفه‌ای در محیطی آرام، تمام استرس‌های اخیر را از بدن شما رفع می‌کند.

 

سرسره تم پارک آبی اوشن

 

قوانین تم پارک آبی اوشن کیش

 

- کودکان زیر ۱۲ سال باید با یک همراه بالای ۱۸ سال وارد پارک شوند.

- افراد با وزن بالای ۱۳۶ کیلوگرم نمی‌توانند از سرسره استفاده کنند.

- خانم‌های باردار و افرادی که دارای مشکلات قلبی یا تنفسی هستند اجازه استفاده از سرسره ندارند.

- مایو باید حالت استاندارد داشته و هیچگونه سگک فلزی یا زیپ نداشته باشد.

- ورود کودک دختر به همراه پدر و ورود کودک پسر به همراه مادر ممنوع است.

- همراه بردن گوشی موبایل، دوربین، تبلت، زیورآلات و … ممنوع می‌باشد.

- همراه بردن سیگار و استعمال دخانیات در محیط پارک و یا ورود افرادی که مشروبات الکلی و مواد روان‌گردان مصرف کرده‌اند ممنوع است.

- افراد بالای ۶۵ سال و کودکان با قد کمتر از ۱۲۰ سانتیمتر تخفیف ویژه دریافت می‌کنند.

-استفاده از هرگونه لنز و عینک برای برخی بازی‌ها ممنوع است.

-هرگونه عکاسی و فیلم برداری در پارک آبی اوشن کیش ممنوع است.

 

پارک آبی اوشن کش

 

هتل‌های نزدیک به پارک آبی اوشن

 

برخی افراد در سفر به کیش تمایل دارند در نزدیک‌ترین هتل به این پارک ابی اقامت کنند تا به راحتی به آن دسترسی داشته باشند. از بهترین هتل‌های نزدیک به اوشن پارک می‌توان به هتل داریوش، هتل شایگان، هتل مارینا پارک، هتل پارسیان و هتل میراژ اشاره کرد. فاصله این هتل‌ها تا تم پارک آبی اوشن کمتر از 10 کیلومتر است.

 

نزدیک‌ترین جاهای دیدنی کیش به تم پارک آبی اوشن

 

بعد از یک آبتنی حسابی و تخلیه هیجانات خود در اوشن کیش می‌توانید به همراه خانواده یا دوستان خود از جاهای دیدنی کیش که به این پارک نزدیک است دیدن کنید. کشتی یونانی، ساحل مرجانی، روستای باغو، شهر زیر زمینی کاریز، شهر قدیمی حریره و اسکله تفریحی از جمله نزدیک‌ترین جاذبه‌های نزدیک به پارک آبی کیش اوشن می‌باشند و دسترسی به آن‌ها نیز بسیار راحت است.

 

آدرس تم پارک آبی اوشن

 

تم پارک آبی اوشن در میدان ابوموسی، جاده جهان واقع شده است و نزدیک به خط ساحلی جزیره کیش است.

 

قیمت بلیط پارک آبی اوشن کیش در سال 1401

 

قیمت بلیط تم پارک اوشن در فصول مختلف سال متغییر است و بهترین راه برای اطلاع دقیق از قیمت و خرید بلیت پارک آبی اوشن کیش مراجعه به سایت این پارک آبی می‌باشد؛ با این حال در زمان نوشتن این مطلب قیمت بلیط این پارک آبی برای هر فرد بزرگسال بین 520 تا 545 هزار تومان است. همچنین تایم کاری اوشن پارک برای آقایان ساعت 9 الی 14 و برای بانوان 15 الی 20 می‌باشد. 

وضعیت آب و هوا
خلاصه مقاله

تم پارک آبی اوشن در جزیره کیش قرار دارد. این پارک اولین تم پارک آبی در ایران بوده که در مساحت ۶ هکتار بنا شده است. تم این پارک بر اساس داستان قلعه خورشید می‌باشد. این تم پارک آبی در سال ۱۳۹۵ افتتاح شد و امکانات تفریحی رفاهی مختلفی را در خود جای داده است. ویژگی‌های این پارک باعث شده به یکی از مراکز تفریحی منحصر بفرد در منطقه خاورمیانه تبدیل شود. در این مطلب کوتاه درباره تم پارک آبی اوشن با شما سخن می‌گوییم.

انتشار :  3 خرداد 1402 به روزرسانی :  4 مرداد 1402 نویسنده :   شیوا معین
تصاویر مرتبط
پارک آبی اوشن کش
  • پارک آبی اوشن کش
  • بازی های تم پارک کیش
  • سرسره تم پارک آبی اوشن
  • سرسرهه ای آبی تم پارک
  • no_image
اشتراک گذاری
درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید
در رابطه با این مطلب دیدگاهی وجود ندارد