رستوران های کیش ؛ با موسیقی زنده و بدون موسیقی

1شانندیز صفدری ساحلی

رستوران های کیش برای آن هایی که به کیش سفر می کنند اهمیت زیادی دارد. همیشه گردشگران در تور کیش این سوال را می پرسند که برای خوردن غذا به کدام رستوران ها برویم؟ بهترین غذاها کجا پیدا می شود؟ این موضوع بستگی به ذائقه و سلیقه شما دارد. با توجه به اینکه به دنبال غذاهای دریایی، ایرانی، فست فود و هر نوع غذای خارجی باشید و اینکه به اجرای موسیقی در هنگام خوردن غذا علاقه داشته باشید یا نه؛ رستوران های انتخابی شما متفاوت خواهد بود.

 

رستوران میر مهنا کیش

رستوران میر مهنا

 

جزیره کیش همیشه یکی از مکان‌های دیدنی و جذاب برای گردشگران بوده است و به خصوص در فصل‌های پاییز و زمستان شاهد این هستیم که مسافران زیادی به این جزیره زیبا می‌آیند و از زیبایی‌های متنوع آن دیدن میکنند. همین آمار بالای ورود مسافر در این جزیره باعث شده است که تفریحات، جاذبه‌ها، اماکن رفاهی و رستوران‌های زیادی آماده خدمت رسانی به مردم باشند. در این مطلب از تورگردان قصد داریم در خصوص رستوران های کیش صحبت کنیم. جالب است بدانید رقابت بالا بر سر جذب مشتری توسط رستوران‌های کیش باعث شده است که امروزه هر کدام از این رستوران‌ها به عنوان یکی از جاهای دیدنی کیش به حساب بیایند، پس تا اینجای کار می‌توان نتیجه گرفت که سفر به کیش بدون رستوران گردی کامل نمی شود. با ما همراه باشید تا بهترین رستوران‌های کیش را خدمت شما معرفی کنیم تا از همین الان بتوانید برنامه ریزی درستی برای مسافرت به کیش داشته باشید.

 

رستوران های بدون موسیقی زنده 

رستوران های کیش با موسیقی زنده

 

رستوران توتی فروتی کیش

رستوران توتی فروتی

 

معرفی رستوران های کیش

 

رستوران های کیش که در ادامه خدمت شما معرفی می کنیم را برای ساده تر شدن روند معرفی رستوران‌ها به دو دسته بدون پخش زنده موسیقی و دارای پخش زنده موسیقی تقسیم کرده‌ایم. استفاده از چنین دسته بندی ساده‌ای اجازه می دهد تا راحت تر ویژگی‌های مختلف این رستوران‌ها را با هم بررسی کنیم و به این صورت اطلاعات مفید و کاربردی که می‌تواند تاثیر زیادی روی تصمیم گیری شما داشته باشد را در اختیارتان قرار دهیم. در ادامه ابتدا رستوران‌های کیش که بدون پخش موسیقی زنده هستند را خدمت شما معرفی کرده و سپس به سراغ رستوران‌های دارای پخش موسیقی زنده می رویم و آنها را با هم مورد بررسی قرار می دهیم.

 

غذای رستوران نهنگ سفید کیش

 

 

رستوران خانه اسپاگتی کیش

اگر به دنبال خوردن غذاهای لذیذ ایتالیایی هستید، این رستوران بی شک گزینه بسیار خوبی برای شما خواهد بود. طراحی این رستوران به شکل کوه می‌باشد و فضای داخلی آن بسیار دنج و آرام است، همین موضوع باعث شده که بسیاری از گردشگران داخلی و خارجی این رستوران را گزینه بسیار خوبی برای خود بدانند. در ضمن مشتریان رستوران خانه اسپاگتی همواره از طعم و کیفیت غذاهای آن راضی بوده اند و می‌توانید با خیال راحت برای سرو یک وعده غذایی در این رستوران برنامه ریزی کنید.


آدرس رستوران خانه اسپاگتی کیش: طبقه زیرین هتل پارامیس

منوی غذایی رستوران خانه اسپاگتی کیش : استیک، لازانیا، انواع غذاهای ایتالیایی و انواع اسپاگتی 

 

خانه اسپاگتی کیش

 

رستوران سرآشپز کیش

از ویژگی‌های اصلی رستوران سرآشپز کیش این است که منو باز است و شما می‌توانید انواع کباب‌ها، غذاهای دریایی و غذاهای محلی کیش را در این رستوران نوش جان کنید. به گفته بسیاری از مسافرانی که به جزیره کیش سفر کرده‌اند، اگر به دنبال غذاهای با کیفیت و لذیذ هستید که قیمت مناسبی هم داشته باشند، بی شک رستوران سرآشپز می تواند گزینه بسیار خوبی برای شما باشد. در ضمن یکی دیگر از نقاط قوت رستوران سرآشپز از نظر مشتریان دسرهای خوشمزه و دوست داشتنی آن است. این رستوران با داشتن پارکینگ اختصاصی، زمین بازی کودکان، اینترنت رایگان و… توانسته توجه مشتریان زیادی را به خود جلب کند.


آدرس رستوران سرآشپز کیش: فاز خدماتی گلدیس

 

رستوران سرآشپز کیش

 

رستوران آب و برق کیش

این رستوران در محوطه شهرک آب و برق  جزیره کیش واقع شده و به عنوان یکی از رستوران‌های سنتی کیش شناخته می‌شود. در رستوران آب و برق انواع غذاهای دریایی و غذاهای ایرانی سرو می‌شوند و در صورتی که به دنبال یک رستوران با قیمت مناسب هستید می‌توانید به سراغ رستوران آب و برق بیایید. البته در نظر داشته باشید که ارزان بودن غذاهای این رستوران به دلیل بی‌کیفیت بودن آنها نیست، بلکه بیشتر می‌توان گفت که دلیل اصلی ارزان بودن غذا‌ها و خدمات این دوستان فضای بسیار ساده و معمولی این رستوران است. به عبارتی می‌توان گفت وقتی از خدمات این رستوران استفاده می‌کنید، هیچ هزینه‌ای برای دکوراسیون و زیبایی محیط اطرافتان نمی پردازید.


آدرس رستوران آب و برق کیش: داخل محوطه شرکت آب و برق

 

برای رزرو و مشاهده قیمت تورهای کیش(اقتصادی و لوکس)

کلیک کنید 

 

رستوران آب و برق کیش

 

رستوران توتی فروتی کیش

یکی از رستوران‌های کیش که دارای منظره ساحلی بسیار زیبا، غذاهای خارجی و یک کافی شاپ مجهز است، رستوران توتی فروتی می‌باشد. این رستوران در اسفند ماه ۱۳۸۴ با سرمایه اولیه 600 میلیون تومان  شروع به کار کرد. قرار گرفتن رستوران توتی فروتی در کنار دریا و اسکله تفریحی جدید کیش باعث شده است که به یکی از محبوب ترین و پر رفت و آمد ترین رستوران‌های کیش تبدیل شود. در منوی آن غذاهای دریایی، فست فود، غذاهای خارجی و غذاهای ایرانی وجود دارد و از طرفی کافی شاپ این مجموعه انواع نوشیدنی‌ها سرد و گرم را در اختیار شما قرار می دهد. یکی از قسمت‌های جالب این رستوران پشت بام چوبی آن است که به شما این امکان را می دهد تا  در زمان سرو غذا منظره زیبا و دلنشین دریا را ببینید. در ضمن جالب است بدانید که این رستوران  خدمات ویژه ای برای مشتریانی که قصد برگزاری تولد یا جشن های کوچک داشته باشند در نظر دارد که می‌توانید از آنها استفاده کنید.


آدرس رستوران توتی فروتی کیش : انتهای خیابان دری، کنار اسکله تفریحی جدید

 

 

رستوران خاطره کیش

رستوران خاطره کیش که در طبقه بالای مجموعه ایرانویچ قرار دارد، به دلیل سرو غذاهای با کیفیت و رضایت مشتریان از کیفیت غذاهای این رستوران معروف است. این رستوران از ظهر تا شب آماده خدمت رسانی به مسافران و مشتریانی است که می‌خواهند غذایی خوشمزه و لذیذ نوش جان کنند. نکته‌ای که در خصوص رستوران خاطره باید بدانید این است که کیفیت غذاها بسیار بهتر از طراحی داخلی و دکوراسیون رستوران می‌باشد و ممکن است در نگاه اول این موضوع مشتریان را به شک بیندازد، اما به یاد داشته باشید که امکان ارسال رایگان، رزرو میز از قبل باعث می‌شود این ایراد کوچک به چشم نیاید.


آدرس رستوران خاطره کیش: مرکز جزیره کیش، طبقه بالای ایرانویچ

 

رستوران خاطره کیش

 

 

رستوران‌‌ های با موسیقی زنده در کیش

 

رستوران نهنگ سفید

معماری این رستوران به شکل نهنگ سفید می‌باشد و قرار گرفتن آن در کنار دریا باعث شده که فضای آن برای هر بیننده‌ای بسیار جالب باشد. یکی از نقاط قوت این رستوران آشپزهای ماهری است که انواع غذاهای بین المللی، ایرانی و به خصوص غذاهای دریایی را با کیفیتی مثال زدنی در اختیار مشتریان خود قرار می دهند. در این رستوران غذاهایی مانند میگو پفکی، قلیه ماهی و کوسه کباب سرو می‌شود. پیشنهاد  تور گردان به شما این است که حتما کوسه کباب را امتحان کنید. مورد بعدی که در خصوص این رستوران باید بدانید این است که اگر بخواهید بدون اینکه غذا بخورید، فقط برای دیدن موسیقی زنده به این رستوران بروید باید مبلغ اندکی را به عنوان ورودی رستوران پرداخت کنید.


آدرس رستوران نهنگ سفید: میدان سنایی، پشت هتل فارابی و بازار مریم

 

برای رزرو و مشاهده قیمت تورهای استانبول

کلیک کنید

 

رستوران نهنگ سفید کیش

 

رستوران دیدنی‌‌ها در کیش

رستوران دیدنی‌ها در کیش که رستوران مربوط به هتل دیدنی‌های کیش است، حدود ۳۰۰ نفر ظرفیت دارد و در منوی این رستوران شما می‌توانید انواع غذاهای ایرانی را پیدا کنید. این رستوران شامل دو قسمت رو باز و فضای بسته است که به شما این امکان را می‌دهد که بتوانید بین فضای سنتی سرپوشیده  و فضای باز ساحلی، یکی را انتخاب کنید. در این رستوران هر شب برنامه اجرای موسیقی زنده سنتی و پاپ برگزار می‌شود که به شما این امکان را می دهد با لذت بیشتری به خوردن غذای خود ادامه دهید. داشته باشید که کافی شاپ اختصاصی این رستوران شما امکان استفاده از انواع نوشیدنی‌های سرد و گرم و همچنین دسرهای متنوع را می‌دهد در ضمن در صورتی که علاقه دارید از برنامه موسیقی زنده این رستوران دیدن کنید می‌توانید بین ساعات ۲۱ تا یک بامداد به این رستوران بروید.


آدرس رستوران دیدنی ها در کیش: جاده جهان کیش، بعد از بازار مرجان و نزدیک برجهای دوقلو کیش

 

رستوران دیدنی ها کیش

 

رستوران ساحلی میر مهنا

یکی از قدیمی ترین رستوران‌های کیش رستوران ساحلی میرمهنا است که به شما این امکان را می دهد بتوانید در ساحل زیبای خلیج فارس غذای خود را نوش جان کنید و همزمان از اجرای موسیقی زنده لذت ببرید. یکی از جالبترین نکات در خصوص موسیقی زنده که در میرمهنا اجرا می‌شود این است که آهنگ‌هایی با تم نوستالژیک در آن اجرا می شود و در صورتی که قصد سفر به خاطرات خوش گذشته را دارید این رستوران برای شما بسیار دوست داشتنی خواهد بود و اجرای موسیقی های اصیل جنوبی توسط خوانندگان و هنرمندان مطرح جنوب کشورمان تجربه بسیار ناب و تکرار نشدنی برای شما خواهد بود. برای دیدن برنامه‌های متنوع رستوران میرمهنا شما می‌توانید هر شب از ساعت ۸ تا ۱۱ در این رستوران از موسیقی زنده جنوبی لذت ببرید. این رستوران دارای امکانات دیگری مانند اینترنت رایگان، پارکینگ اختصاصی، کافی شاپ و… است. 

ورودی رستوران میر مهنا 35 هزار تومان است که در تورهای اجرا شده از سوی تورگردان به صورت رایگان ارائه می شود. 


آدرس رستوران ساحلی میرمهنا: خیابان پروین اعتصامی، جنب متل تاپ رز

 

رستوران میر مهنا کیش

 

رستوران انرژی کیش

رستوران انرژی، یکی از رستورانهای کیش است که می‌توانید همزمان با گوش دادن به موسیقی در آن، از غذای خود لذت ببرید. در ضمن به یاد داشته باشید که علاوه بر موسیقی زنده این رستوران برنامه های شاد و مفرح دیگری مانند استندآپ کمدی، دی جی شو، اجرای کنسرت ساحلی و... دارد که می تواند برای شما بسیار جالب باشند. ظرفیت این رستوران ۵۰۰ نفر است و به همین دلیل عده‌ای آن را بزرگترین رستوران کیش می دانند که همگی توسط آشپزی ماهر و با استفاده از مواد اولیه با کیفیت تهیه می شود. این رستوران امکاناتی مانند پارکینگ اختصاصی، اینترنت رایگان و کافی شاپ اختصاصی را در اختیار شما قرار می دهد.


آدرس رستوران انرژی کیش: خیابان پروین اعتصامی، روبروی مرکز تجاری، کنار کیبل اسکی.

منوی رستوران انرژی کیش: غذاهای ایرانی مانند انواع ماهی، زرشک پلو با مرغ، کباب نگینی، کباب بختیاری، شیشلیک، جوجه با استخوان، کباب برگ، جوجه کباب، چلوکباب و...

 

رستوران انرژی کیش

 

رستوران شاندیز آبشار کیش

اگر به رستوان های شاندیز مشهد علاقه دارید در کیش نیز می توانید آن ها را تجربه کنید. برای نمونه رستوران شاندیز آبشار که در پارک آبشار قرار گرفته دارای فضای چشم نواز و زیبایی است. این رستوران سلف سرویس غذاهای ایرانی با کیفیتی را در اختیار مشتریان خود قرار می دهد و علاوه بر این موارد شما می‌توانید از امکاناتی مانند اینترنت رایگان و موسیقی زنده که از ساعت 12 ظهر تا آخر شب برقرار است استفاده کنید. موقعیت جغرافیایی این رستوران در جزیره کیش بسیار مناسب است و در نزدیکی هتل داریوش، هتل ارم و مجسمه پنگوئن قرار دارد. در ضمن کیفیت غذاهای این رستوران از نگاه مشتریان خوب بوده است و می توانید با خیال راحت به این رستوران بروید.


آدرس رستوران شاندیز آبشار کیش: پارک آبشار، کنار مجسمه پنگوئن

 

رستوران آبشار کیش

 

رستوران شاندیز VIP کیش

اگر بین رستوران‌های کیش دنبال یک مکان لوکس و زیبا که برنامه‌های سرگرم کننده مانند اجرای موسیقی زنده داشته باشد میگردید، رستوران شاندیز VIP می‌تواند گزینه بسیار خوبی برای شما باشد. در این رستوران بین ساعات  ۲۲ تا ۱ بامداد موسیقی زنده اجرا می شود و همچنین محوطه بیرونی این رستوران میتواند مکانی بسیار لوکس و زیبا برای استراحت کردن شما و نوشیدن یک چایی یا قهوه باشد. رستوران شاندیز VIP به شما این امکان را میدهد که غذای مورد علاقه خود را در فضایی بسیار لوکس و دلنشین نوش جان کنید. البته در نظر داشته باشید که غذاهای این رستوران گران تر از سایر رستوران‌های کیش است.

آدرس رستوران شاندیز VIP: جنب هتل اسپادانا

منوی رستوران شاندیز VIP : غذاهای لذیذ مانند ماهیچه، جوجه، فیله، برگ، شیشلیک، غذاهای دریایی، غذاهای فرنگی مانند کباب مکزیکی و چیکن فینگر

 

رستوران شاندیز vip کیش

 

رستوران سنتی بابا قدرت کیش

یکی از رستوران‌های کیش که همیشه برای مشتریان جذابیت داشته، رستوران بابا قدرت است. فضای این رستوران ترکیبی از حس و حال سنتی و مدرن می‌باشد که بی‌شک برای شما جالب خواهد بود. شما در این رستوران غذاهایی مانند بشقاب دریایی مجلل و بشقاب سنتی مجلل می‌توانند برای شما بسیار جالب باشند و پیشنهاد می‌کنیم که حتما آنها را امتحان کنید. در ضمن منوی مربوط به پیش غذا، دسر و نوشیدنی و سالاد این رستوران بسیار کامل است. این رستوران دارای برنامه اجرای موسیقی زنده است و مجموعا ظرفیت پذیرایی از 180 نفر را دارد. نکته‌ای که در خصوص این رستوران زیبا و دوست داشتنی باید در نظر داشته باشید این است که به دلیل کیفیت بالای غذا، فضای بسیار زیبا و امکانات دیگری مانند اینترنت رایگان، کافی شاپ و پارکینگ اختصاصی، خدمات حرفه‌ای و سریع و... قیمت‌ها بالاست؛ البته افرادی که به این رستوران رفته‌اند بر این باورند که استفاده از خدمات این رستوران با قیمت بالا ارزشش را دارد.


آدرس رستوران سنتی بابا قدرت : خیابان رودکی، طبقه زیرین هتل پارمیدا

منوی غذایی رستوران سنتی باباقدرت : انواع کبابها مانند جوجه کباب با استخوان و بدون استخوان، لقمه زعفرانی، کباب ترش، بناب، شیشلیک، کباب برگ شترمرغ، فیله، برگ گوسفندی، بختیاری و سلطانی ؛ بشقاب دریایی مجلل و بشقاب سنتی مجلل 

 

رستوران بابا قدرت کیش

 

رستوران شاندیز صفدری کیش

رستوران شاندیز صفدری یکی از رستوران‌های کیش است که باید در زمان غروب از آن دیدن کنید تا از دیدن مناظر بسیار زیبای آن لذت ببرید. این رستوران که فضایی بسیار آرام و زیبا دارد به شما این امکان را می دهد که در کنار خوردن غذای خود به موسیقی زنده گوش بسپارید و به این صورت از لحظات خود در این رستوران مجلل لذت ببرید. معروف‌ترین غذای این رستوران شیشلیک‌های آن است و به گفته بسیاری از مشتریان بهترین شیشلیک ایران را در این رستوران نوش جان می کنید. در ضمن جالب است بدانید که این رستوران بزرگترین رستوران ساحلی کشور است و در صورتی که بین رستوران‌های کیش به دنبال مکانی هستید که بتوانید در آن لذت خوردن غذا در کنار آبهای خلیج تجربه کنید، این رستوران بهترین گزینه برای شما خواهد بود.


آدرس رستوران شاندیز صفدری: جاده جهان، بین کلبه هور و کشتی یونانی

منوی غذایی رستوران شاندیز صفدری : بهترین غذاهای این رستوران جوجه بدون استخوان، برگ مخصوص گوسفندی، شیشلیک مخصوص، لابستر و ماهی شکم‌ پر

ورودی رستوران صفدری 40 هزار تومان است که در تورهای اجرا شده از سوی تورگردان به صورت رایگان ارائه می شود. 

 

رستوران شاندیز صفدری کیش

 

رستوران پدیده شاندیز کیش

رستوران پدیده شاندیز کیش یکی از لوک‌ ترین رستوران های کیش است و با داشتن مساحتی در حدود ۶۵۰۰ متر به عنوان بزرگترین رستوران سرپوشیده جهان شناخته میشود. اولین نکته جالبی که در خصوص این رستوران باید بدانید این است که ورودی آن بر اساس دروازه شهر بابل قدیم طراحی و ساخته شده است. همین موضوع باعث شده است که این رستوران به عنوان یکی از جاذبه‌های گردشگری کیش به شمار بیاید. منوی این رستوران دارای تنوع بالایی است و برای هر سلیقه‌ای غذای مناسب وجود دارد. یکی از قسمتهای بسیار دلنشین و جذاب این رستوران، بخش کافی شاپ و رستوران شیشه‌ای است که در ارتفاع 50 متری از زمین قرار دارد و چشم اندازی که در این قسمت وجود دارد بی‌شک برای همه بسیار جذاب و دیدنی خواهد بود. از طرفی نواختن پیانو به صورت زنده در این رستوران فضایی رویایی پدید می آورد که برای همه بسیار جالب خواهد بود.


آدرس رستوران پدیده شاندیز کیش: جاده جهان، نرسیده به میدان غروب

 

رستوران پدیده شاندیز کیش

 

رستوران پایاب کیش

رستوران پایاب کیش یک بخش از مجموعه تاریخی پایاب در جزیره کیش است که حدود 300 نفر ظرفیت دارد و یکی از رستوران‌های معروف کیش به شمار می‌رود. موسیقی سنتی که در این رستوران به صورت زنده اجرا می‌شود و فضای فرح بخشی که فواره‌ها و جوی‌های آب درست کرده‌اند بدون شک برای افرادی که در این رستوران غذا می خورند بسیار جذاب و دلنشین خواهد بود. غذاهای متنوعی در این رستوران سرو می شوند، اما باید در نظر داشته باشید که تمرکز این رستوران بر روی غذاهای سنتی ایرانی است.  مشتریان رستوران پایاب از کیفیت غذاها راضی بوده اند.

 

رستوران پایاب کیش


آدرس رستوران پایاب کیش: میدان المپیک، خیابان المپیک 

منوی رستوران پایاب : آبگوشت، دیزی، انواع کباب، قیمه ، قرمه سبزی به صورت ویژه و در کنار آن غذاهای متنوع دیگر.

 

 

 

وضعیت آب و هوا
خلاصه مقاله

رستوران های کیش برای آن هایی که به کیش سفر می کنند اهمیت زیادی دارد. همیشه گردشگران در تور کیش این سوال را می پرسند که برای خوردن غذا به کدام رستوران ها برویم؟ بهترین غذاها کجا پیدا می شود؟ این موضوع بستگی به ذائقه و سلیقه شما دارد. با توجه به اینکه به دنبال غذاهای دریایی، ایرانی، فست فود و هر نوع غذای خارجی باشید و اینکه به اجرای موسیقی در هنگام خوردن غذا علاقه داشته باشید یا نه؛ رستوران های انتخابی شما متفاوت خواهد بود.

انتشار :  14 اسفند 1398 به روزرسانی :  4 مرداد 1402 نویسنده :   بابک بیاتی
تصاویر مرتبط
خانه اسپاگتی کیش
  • خانه اسپاگتی کیش
  • رستوران توتی فروتی کیش
  • غذای رستوران نهنگ سفید کیش
  • رستوران خاطره کیش
  • رستوران شاندیز صفدری کیش
  • رستوران آبشار کیش
  • رستوران انرژی کیش
  • رستوران پدیده شاندیز کیش
  • رستوران شاندیز vip کیش
  • رستوران نهنگ سفید کیش
  • رستوران دیدنی ها کیش
  • رستوران بابا قدرت کیش
  • رستوران پایاب کیش
  • رستوران میر مهنا کیش
  • رستوران میر مهنا کیش
  • رستوران سرآشپز کیش
  • رستوران آب و برق کیش
  • 1شانندیز صفدری ساحلی
اشتراک گذاری
درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید
8 دیدگاه در رابطه با این مطلب وجود دارد .
زیبا
کامنتهای مردم از رستوران میرمهنا در مورد کیفیت غذا بد بود .با ترس ولرز رفتم خودم امتحان کنم .بشقاب دریایی و ماهیچه اش عالی بود .زیتون پرورده اش نه زیاد .موسیقیش هم خوب بود همش اهنگهای هایده ومهستی و خاطره ها را میخوندن .قیمت غذا همه جا کیش گرون بود
سحر علیزاده

با سلام رستوران میرمهنا از بهترین رستورانهای کیش با موسیقی زنده است و البته سلایق غذایی گردشگران کاملا متفاوت است

متشکرم از بیان تجاربتون، امیدوارم سفری خوش را تجربه کرده باشید.

زیبا ب
قیمت ورودی این رستوران ها اگر نخوایم غذا بخوریم چقدره؟
خدنگیعفیفه خدنگی
بیشتر رستوران ها ورودی جداگانه ندارند ولی آن هایی که هزینه جداگانه دریافت می کنند متفاوت اند
حسین سلطانس
موسیقی برای رستوران های کیش
خدنگیعفیفه خدنگی
اجرای زنده در رستوران ها برگزار میشه
علی
عاای
خدنگیعفیفه خدنگی
سپاس