جاهای دیدنی کیش | 65 مورد از جاذبه های هیجانی، لاکچری، تفریحی و دیدنی کیش

اسکی-کیش

جاهای دیدنی کیش گردشگران زیادی را هیجان زده می‌کند. همانطور که در راهنمای سفر به هرمزگان اشاره کردیم، کافی است یک بار سفر با تور کیش را تجربه کنید تا دل‌تان بخواهد در اولین فرصت باز هم به این جزیره زیبا سفر کنید. تفریحات آبی مهیج و تکرار نشدنی، تفریحات شبانه و روزانه، جنگ های کمدی و خنده، بناهای تاریخی، پارک‌ها و اسکله‌ها و در کنار همه‌ی این‌ها مراکز خرید لوکس با اجناسی منحصربه‌فرد توجه گردشگران را جلب کرده است. به همین دلیل در مجله تورگردان فهرستی از بهترین جاذبه‌های گردشگری کیش را با قیمت و آدرس و اطلاعات دقیق معرفی کرده‌ایم، تا بتوانید تفریح و مکان دیدنی مورد علاقه خود را به‌راحتی پیدا کنید.

 

فهرست مطالب

جاهای دیدنی کیش را با تفریحات کیش آغاز کنید!

 

چندتا از مکان های تفریحی کیش را می‌شناسید؟ اگر از ما بپرسید که کیش کجا بریم خوش بگذره، بی درنگ اول از همه اماکن تفریحی جزیره را به شما پیشنهاد خواهیم داد. تفریحات کیش شامل تفریحات آبی مثل پاراسل، شاتل سواری، غواصی، قایق‌های کف شیشه‌ای و... و تفریحات غیر آبی مثل سافاری، کارتینگ، جایروکوپتر، شهربازی هایلند، دوچرخه سواری و موارد دیگر می‌‌شود. برای اینکه از تمامی لحظات سفرتان بهره ببرید، بهتر است تور و هتل‌هایی را رزرو کنید که به این مراکز تفریحی نزدیک‌تر هستند مثل هتل مارینا کیش و تور کیش هتل داریوش. حتی می‌توانید از تفریحات رایگان کیش که بدون هزینه در اختیارتان قرار دارد، استفاده کنید و لذت ببرید؛ مثل پیاده روی در ساحل، آب‌تنی یا برگزاری دورهمی‌ها در آلاچیق‌های نزدیک به ساحل. 

در ادامه جاهای تفریحی کیش با قیمت را معرفی کرده‌ایم. 

توجه داشته باشید که این قیمت‌ها، قیمت‌های واقعی و بدون تخفیف هستند. شما می‌توانید بلیط تفریحات کیش را از تورگردان با تخفیف‌های ویژه تهیه کنید و سفری خاطره‌انگیز را برای خود رقم بزنید.

 

بهترین تفریحات آبی کیش


کیش است و تفریحات آبی هیجان‌انگیزش! نمی‌شود کسی به این جزیره سفر کند و سراغی از بازی‌های دریایی و آبی نگیرد. لیست بهترین تفریحات آبی کیش را در ادامه می‌خوانید.

شاتل سواری در کیش

 

مکان استفاده: برای استفاده از این تفریح می‌توانید به ساحل سیمرغ، ساحل دامون، ساحل اسکله تفریحی و ساحل مرجان بروید.

قیمت شاتل سواری کیش: 218 هزار تومان برای 15 دقیقه (به روز رسانی بهمن 1402)

ساعت مراجعه: 9 صبح تا ۵ عصر

هزینه عکاسی روی آب: بین 150 تا 200 هزار تومان

شاتل به صورت یک نفره ارائه نمی‌شود و برای حداقل دو نفر قابل استفاده است.

 

شاتل سواری از تفریحات هیجانی کیش
شاتل سواری از بهترین تفریحات کیش - منبع گوگل مپ

 

 در بازدید از جاهای دیدنی کیش، با شاتل سواری هیجانی دو چندان و فوق العاده را تجربه خواهید کرد. شاتل سواری جزو ابتدایی‌ترین ولی مهیج‌ترین تفریحات آبی است که خوشبختانه در جزیره کیش به شیوه‌ای حرفه‌ای ارائه می‌شود. در این ورزش آبی، یک تیوب بادی بزرگ برای 4 نفر در نظر گرفته شده است که توسط یک قایق موتوری کشیده می‌شود و افرادی که روی آن نشسته‌اند، سعی می‌کنند خودشان را محکم نگه دارند تا در آب سقوط نکنند. این بازی هزینه کمی دارد و امکان استفاده از آن برای بانوان و آقایان به صورت همزمان وجود دارد. 

شاتل سواری کیش تفریحی ساده و جذاب محسوب می‌شود و اخیراً تیوب‌هایی با ظرفیت بیش از 4 نفر هم راه‌اندازی شده که برای استفاده گروه‌هایی با تعداد بیشتر گزینه خوبی است.می‌توانید با خدمات تصویر برداری، از این لحظات مهیج عکس یادگاری و فیلم هم داشته باشید. 

 

اطلاعات بیشتر راجع به این تفریح: شاتل سواری در کیش


پاراسل سواری در کیش

 

مکان استفاده: این تفریح در کلوب‌های دریایی ساحل سیمرغ، ساحل دامون، ساحل مرجان و ساحل اسکله تفریحی کیش ارائه می‌شود.

قیمت چتر پاراسل: هر نفر 654 هزار تومان و مدت زمان پرواز 6 دقیقه (به روز رسانی بهمن 1402)

ساعت مراجعه: 9 صبح تا قبل از تاریکی هوا

هزینه عکاسی پاراسل: بین 150 تا 200 هزار تومان

 

چتر پاراسل از تفریحات مهیج جزیره کیش
پاراسل - منبع گوگل مپ

 

پاراسل یکی از پرطرفدارترین تفریحات کیش است که به صورت هوایی و پروازی اجرا می‌شود؛ ولی چون بر فراز آب‌های خلیج فارس صورت می‌گیرد، جزو تفریحات آبی در نظر گرفته می‌شود. در این تفریح چتر به کمر فرد محکم شده و به کمک یک قایق موتوری به پرواز در آمده و حرکت داده می‌شود. بر روی پاراسل بین یک نفر تا سه نفر هم می‌توانند بنشینند. تعداد نفرات افراد بسته به وزن کلی شان محاسبه می‌شود. گردشگران می‌توانند به صورت خانوادگی یا به همراه دوستان، از این تفریح فوق‌العاده استفاده کنند و پرواز و تفریح آبی را در کنار هم تجربه کنند. مطلب هزینه‌ های سفر به کیش را مطالعه کنید، اگر مایل هستید تا از قیمت هتل، پرواز و سایر هزینه‌های خوش گذرانی در کیش مطلع شوید.

 

اطلاعات بیشتر راجع به این تفریح: پاراسل سواری در کیش


بنانا سواری از تفریحات هیجانی کیش

 

مکان استفاده: مراکز تفریحی کیش در ساحل سیمرغ، ساحل مرجان، اسکله تفریحی و ساحل دامون این تفریح را ارائه می‌دهند.

قیمت بنانا سواری: 218 هزار تومان برای 15 الی 20 دقیقه (به روز رسانی بهمن 1402)

ساعت مراجعه: 9 صبح تا ۵ عصر

 

بنانا سواری از تفریحات هیجان‌انگیز در کیش
بنانا سواری، تفریح آبی مهیج در کیش - منبع گوگل مپ

 

بنانا سواری یکی دیگر از تفریحات آبی مهیج جزیره است که در بهترین مناطق تفریحی کیش ارائه می‌شود. بنانا سواری تیوپی شبیه به یک موز بزرگ و زرد رنگ دارد و تفاوت آن با شاتل این است که در بنانا باید افراد پشت سر هم در یک صف بنشینند ولی در شاتل افراد کنار هم قرار می‌گیرند. در بنانا، پاهای افراد بلند قد در آب قرار می‌گیرد و مثل نشستن روی صندلی است. تفاوت دیگر شاتل با بنانا در این است که کوچکترها هم می‌توانند سوار بنانا شوند و محدودیت سنی ندارد. به نظر می‌رسد که بنانا از شاتل، امن‌تر و کم خطر‌تر است. یکی از جذابیت‌های دیگر این تفریح آبی، لحظه تغییر مسیر است. زمانی که بنانا ناگهان دور می‌زند، باعث می‌شود داخل آب پرت شوید یا بخشی از بدن شما داخل آب برود و این از هیجان‌انگیزترین بخش‌های بنانا سواری است. اگر شما هم جزو آن دسته افرادی هستید که شنا بلد نیستند، جای نگرانی نیست؛ چرا که جلیقه نجات بر تن دارید.

هتل بین المللی کیش، فاصله کمی تا اسکله تفریحی دارد. با اقامت در آن، نیازی به استفاده از تاکسی ندارید و فاصله تا اسکله تفریحی را می‌توانید پیاده روی کنید. با رزرو تور هتل بین المللی کیش نیز اتلاف وقت قبل از شروع سفر را تجربه نمی‌کنید. همه این‌ها در کنار هم، لحظات بهتری را برای شما رقم می‌زنند. 

اسکی روی آب با قایق یا کابل از مهیج‌ترین تفریحات کیش

 

مکان استفاده: در کلوپ 5 ستاره مرکز غواصی که در ساحل اسکاه تفریحی کیش واقع شده ارائه می‌شود. 

قیمت اسکی روی آب با قایق یا با کابل (کیبل اسکی): 654 هزار تومان به مدت 12 دقیقه (به روز رسانی بهمن 1402)

ساعت مراجعه: 9 صبح تا 5 عصر و قبل از تاریکی هوا (این زمان با توجه به فصول مختلف متغییر است.)

هزینه عکاسی اسکی روی آب: بین 150 تا 200 هزار تومان

 

اسکی روی آب از هیجان‌انگیزترین تفریحات آبی در کیش
اسکی روی آب در کیش - منبع گوگل مپ

 

پیشنهاد می‌کنیم در انتخاب جاهای دیدنی کیش و تفریحات آبی، اسکی رو آب‌های خلیج فارس را در برنامه خود قرار دهید. اسکی بیش از اینکه یک تفریح آماتور باشد، یک ورزش حرفه‌ای است و افرادی که در این رشته مهارت دارند، کیش را مقصد خوبی برای سفر می‌دانند. اسکی سوار باید پایش را به اسکی بسته و با سرعت تقریبا 30 کیلومتری بر روی امواج آب حرکت کند. سایت اسکی جزیره کیش نخستین نمونه در کل خاورمیانه است و در دو سطح کیبل اسکی و اسکی روی آب با قایق انجام می‌شود. در اسکی با قایق، فرد با کمک یک قایق موتوری روی آب کشیده می‌شود. در کیبل اسکی نیز فرد کابلی در دست می‌گیرد که به نوک برج دریایی متصل است و قلابی او را بین دو برج به حرکت درمی‌آورد.

 


اطلاعات بیشتر راجع به این تفریح: اسکی روی آب در کیش


اسکوتر زیر دریایی در کیش

 

مکان استفاده: این تفریح در کلوپ مرکز غواصی اسکله تفریحی ارائه می‌شود.

قیمت اسکوتر زیر دریایی: 874 هزار تومان برای 15 الی 20 دقیقه (به روز رسانی بهمن 1402)

ساعت مراجعه: 9 صبح تا 4:30 بعد از ظهر

 

اسکوتر زیر دریایی از بهترین تفریحات آبی کیش
اسکوتر زیر دریایی تفریح آبی محبوب در کیش - منبع گوگل مپ

 

کسانی که غواصی با لباس‌های مخصوص غواصی برای‌شان سخت است، می‌توانند از اسکوتر غواصی به جای آن استفاده کنند. برای این تفریح نیازی به شنا و آموختن مهارت غواصی نیست. کودکان بالای 12 سال نیز می‌توانند از این وسیله استفاده کنند و دنیای زیر آب را تجربه نمایند. اسکوتر زیر دریایی در یکی از مراکز تفریحی کیش به نام مرکز غواصی در بلوار ساحل انجام می‌شود.

 

اطلاعات بیشتر راجع به این تفریح: اسکوتر زیر دریایی کیش


فلای بورد در کیش

 

مکان استفاده: کلوپ 5 ستاره مرکز غواصی اسکله تفریحی کیش 

قیمت فلای بورد: 872 هزار تومان برای 20 دقیقه (به روز رسانی بهمن 1402)

ساعت مراجعه: 9 صبح تا 5 عصر (قبل از تاریکی هوا)

 

فلای بورد از تفریحات آبی کیش
فلای بورد از هیجان‌انگیزترین تفریحات آبی کیش - منبع گوگل مپ

 

فلای بورد از تفریحات آبی مهیجی است که فقط در جاهای دیدنی کیش نمونه‌اش یافت می‌شود. فلای بورد هم پرواز است هم آب بازی. برای انجام دادنِ آن باید ماهیچه‌های قوی و بدنی ورزشکاری داشته باشید. اگر نتوانید حرکات لازم را درست انجام دهید، به شدت در آب سقوط می‌کنید. این وسیله یک شلنگ 18 متری است که با کفش‌هایی مخصوص به پای فرد وصل می‌شود و با فشار آب او را بلند می‌کند. عضلات فرد در این بازی باید ورزیده باشد تا بتواند از پس بازی با فلای بورد بر بیاید.

 

اطلاعات بیشتر راجع به این تفریح: فلای بورد کیش


کریزی بوت کیش، قایق دیوانه

 

مکان استفاده: ساحل مرجان، ساحل سیمرغ، ساحل اسکله تفریحی کیش

هزینه کریزی بوت: 570 هزار تومان برای هر نفر به مدت 20 دقیقه (به روز رسانی بهمن 1402)

ساعت مراجعه: 9 صبح تا قبل از تاریکی هوا

 

کریزی بوت از تفریحات هیجانی کیش
کریزی بوت، قایق دیوانه جزیره - منبع گوگل مپ

 

کریزی بوت یا قایق دیوانه اولین قایق تندروی کیش است که از بهترین فعالیت‌های پیشنهادی در جزیره کیش به شمار می‌رود. و با قایق‌های موتوری که تا به حال دیده‌ اید، خیلی فرق می‌کند. با این قایق می‌توان مانورهای بسیار سریع و خیره کننده انجام داد و در گروه‌های بین 10 تا 15 نفر با آن حرکت کرد. قایق شیک، سنگین و مهیج کریزی بوت به دل آب می‌زند و گردشگران کیش را حسابی به هیجان می‌آورد. کریزی بوت در تمام کلوپ‌های دریایی و مراکز تفریحی کیش ارائه می‌شود.

 

اطلاعات بیشتر راجع به این تفریح: کریزی بوت کیش


سی باب در کیش

 

مکان استفاده: ساحل سیمرغ

قیمت سی باب: 872 هزار تومان برای هر نفر به مدت 15 دقیقه

ساعت مراجعه: 9 صبح تا 5 عصر (به روز رسانی بهمن 1402)

 

سی باب از مهیج‌ترین تفریحات آبی در کیش
سی باب کیش، تجربه‌ای متفاوت و جدید - منبع گوگل مپ


اگر میخواهید متفاوت‌ترین و پرهیجان‌ترین تفریح آبی کیش را تجربه کنید، سی باب را از دست ندهید. سی باب مشابه جت اسکی است، با این تفاوت که در سی باب باید روی آن دراز بکشید و به کمک فرمانی که دارد آن را هدایت کنید. علاوه بر این می‌توانید به زیر آب هم بروید که در جت اسکی این امکان وجود ندارد. حتما پیشنهاد می‌کنیم زمانی که دارید لیستی از جاهای گشتنی کیش و تفریحات آبی و غیرآبی جزیره را برای سفر خود تهیه می‌کنید، سی باب را به لیست تفریحات جدید و مهیج اضافه کنید و لذت ببرید.

جت اسکی در کیش

 

مکان استفاده: ساحل دامون

قیمت جت اسکی: 1,090,000 تومان برای هر نفر به مدت 15 دقیقه (به روز رسانی بهمن 1402)

ساعت مراجعه: 9 صبح تا 5 عصر (قبل از تاریکی هوا)

این تفریح برای 2 نفر به صورت همزمان قابل استفاده است.

 

جت اسکی کیش از تفریحات آبی جزیره
پر طرفدارترین تفریح کیش، جت اسکی - منبع گوگل مپ

 

جت اسکی از دیگر شناورهایی است که معمولا به دلیل مانورهایی که قایق‌رانان با آن انجام می‌دهند، طرفدار زیادی در میان جاهای دیدنی کیش پیدا کرده است. اسکی بدین شکل تقریبا تفریحی حرفه‌ای است و کسانی که تمایل دارند از آن استفاده کنند باید از قبل به کمک مربیان مخصوص آموزش ببینند. جت اسکی مختص یک نفر است و نمی‌توان گروهی از آن استفاده نمود؛ مگر اینکه وزن فرد پایین باشد و امکان استفاده دو نفره از آن ممکن شود.

 

اطلاعات بیشتر راجع به این تفریح: جت اسکی در کیش


پدل بورد از تفریحات آبی آرام در کیش

 

مکان استفاده: ساحل سیمرغ و ساحل اسکله تفریحی کیش

قیمت پدل بورد: 545 هزار تومان برای هر نفر به مدت یک ساعت (به روز رسانی بهمن 1402)

ساعت مراجعه: 9 صبح تا قبل از تاریکی هوا

 

پدل بورد کیش از تفریحات آبی آرام در جزیره
پدل بورد از تفریحات آبی و آرام - منبع گوگل مپ

 

اگر به تفریحات آبی آرام علاقه دارید و عاشق تمرکز و آرامش هستید، حتما پدل بورد کیش را امتحان کنید. پدل بوردینگ از جدیدترین تفریحات آبی در کیش است که با قیمت مناسب مورد استقبال گردشگران قرار گرفته است. در این تفریح یک تخته محکم که در مدل‌های مختلف در کلوپ‌های دریایی وجود دارد و به همراه یک پارو به شما داده می‌شود. پس از آموزش‌های لازم باید روی این تخته بایستید و به کمک پارو روی آب حرکت کنید. پدل بورد علاوه بر اینکه به تمرکز بالایی احتیاج دارد، می‌تواند هیجان‌انگیز هم باشد؛ چرا که اگر نتوانید تعادل خود را روی تخته به خوبی حفظ کنید، داخل دریا می‌افتید. البته نگران نباشید، چون جلیقه نجات به شما داده می‌شود.

کایاک سواری از بهترین تفریحات آبی

 

مکان استفاده: ساحل اسکله تفریحی کیش

قیمت کایاک سواری: ۵۴۵,۰۰۰ تومان برای کایاک یک نفره و ۱,۱۹۹,۰۰۰ تومان برای کایاک دو نفره (به روز رسانی بهمن ماه 1402)

ساعت مراجعه: 9 صبح تا 4 عصر

 

کایاک سواری در کیش تفریحی مهیج
کایاک سواری کیش - منبع گوگل مپ


کایاک نوعی قایق مسابقه‌ای است که به صورت یک نفره و دو نفره طراحی شده است. کایاک سواری در جزیره کیش یکی از تفریحات محبوب برای قایق‌سوارن است و برای آن‌هایی که دوست دارند خودشان پارو بزنند و روی آب حرکت کنند، بسیار جذاب و لذت‌بخش است. در این تفریح به شما قایق کایاک، پارو و جلیقه نجات داده می‌شود و پس از آموزش لازم می‌توانید برای قایق‌سواری با کایاک به دل آب بزنید. این تفریح برای آقایان و بانوان مورد استفاده قرار می‌گیرد. این تفریح از فعالیت‌های پیشنهادی در جزیره کیش برای افرادی است که به تفریحات انفرادی علاقه دارند؛ پس آن را از دست ندهید.

قایق‌ و کشتی آکواریوم دور شیشه‌ای در کیش

 

مکان استفاده: اسکله تفریحی کیش

هزینه کشتی آکواریوم: 250 هزار تومان برای هر نفر به مدت یک ساعت (به روز رسانی بهمن ماه 1402)

ساعت مراجعه: 10 صبح تا 6 عصر

 

کشتی آکواریوم از بهترین مکان‌های تفریحی کیش
تماشای دنیای زیر آب با کشتی آکواریوم کیش - منبع گوگل مپ

 

از کشتی‌های آکواریومی کیش می‌توان به شناور آکواریوم اشاره کرد که در واقع یک نوع زیر دریایی است. شناور آکواریوم کیش تا عمق سه متری زیر آب می‌رود و امکان تماشای آبزیان دریایی را فراهم می‌کند. کشتی آکواریوم طوطیا و کشتی آکواریوم گردشگر (دور شیشه‌ای)، کشتی آکواریوم تیکا (کف شیشه‌ای)، کشتی آکواریوم سیمرغ (دور و کف شیشه‌ای) و کشتی آکواریوم نهنگ سفید از جمله شناورهایی هستند که این امکان را فراهم می‌کنند.

کشتی‌ها و قایق‌های کف شیشه‌ای یا آکواریوم جزو جاهای لاکچری کیش به شمار می‌روند و هیجان زیادی را به گردشگران انتقال می‌دهند! چرا که لذت سواری با آن‌ها تنها به چرخ زدن در آب‌های آزاد نیست؛ بلکه می‌توان از طریق آن‌ها آبزیان دریایی را نیز مشاهده کرد. قایق‌های آکواریومی تنوع زیادی دارند و بعضی از کشتی‌های تفریحی جزیره کیش نیز آکواریومی هستند و از طریق آن‌ها می‌توان به صورت کامل زیر آب و ماهی‌ها و مرجان‌ها را مشاهده نمود. کمتر گردشگری است که به مکان‌های تفریحی کیش سر زده باشد و قایق‌های کف شیشه‌ای را امتحان نکرده باشد. کشتی آکواریوم کف شیشه‌ای به مدت 1 ساعت در دریا گشت می‌زند و به همراه اجرای موزیک شما را هیجان زده می‌کند. برای امتحان کردن این تفریح کافی است به جاهای باحال کیش مانند اسکله تفریحی بروید.

 

اطلاعات بیشتر راجع به این تفریح: آکواریوم کیش


قایق‌های پدالی، موتوری و بادبانی در کیش

 

قایق‌های تفریحی، تفریحات آبی کیش
قایق سواری در جزیره کیش - منبع گوگل مپ

 

قایق جزو عمومی‌ترین وسایل موجود در مناطق دریایی کیش است؛ اما قایق‌های کیش چنان تنوعی دارند که انواع تفریحی آن تقریبا برای هر سلیقه و سن و سالی پاسخگو است. قایق‌های پدالی، قایق‌های موتوری، قایق‌های تندرو و قایق‌های بادبانی جزو عمومی‌ترین و پرطرفدارترین قایق‌های موجود در اسکله‌ها و جاذبه‌های تفریحی کیش محسوب می‌شوند. این قایق‌های تفریحی غیر از قایق‌هایی است که مردم بومی برای ماهیگیری و مصرف شخصی استفاده می‌کنند. اگر شما هم دوست دارید قایق سواری در کیش را تجربه کنید، کافی است تصمیم بگیرید. یکی از مسافران تورگردان که همه ساله تور کیش از اصفهان را رزرو می‌کند تنها با هدف تمرین و لذت بردن از قایق‌های پدالی به کیش سفر می‌کند و از این مکان تفریحی کیش در کنار خانواده لذن می‌برد. 

 


اطلاعات بیشتر راجع به این تفریح: قایق سواری در کیش


کایت بوردینگ در کیش

 

مکان استفاده: این تفریح در ساحل اختصاصی هتل مارینا پارک و پارک آبی بادی مرینا ارائه می‌شود.

 

کایت بوردینگ از هیجانی‌ترین تفریحات کیش
کایت بوردینگ تجربه‌ای منحصر به فرد - منبع گوگل مپ

 

کایت را در نگاه اول با اسکی روی آب اشتباه می‌گیرند ولی از آنجا که چیزی شبیه به پاراگلایدر به آن نصب است، داستانش با اسکی‌های معمولی فرق می‌کند. با کایت نیز می‌توان نوعی اسکی روی آب را تجربه کرد. کایت بوردینگ تفریحی حرفه‌ای است و برای استفاده از آن باید عضلاتی ورزیده و آمادگی جسمانی زیاد داشته باشید. از این تفریح جذاب در روزهایی که جزیره روزهای بادی خود را تجربه می‌کند، می‌توانید لذت ببرید.

بیگ بال در کیش

 

مکان استفاده: به شرط طوفانی نبودن هوا می‌توانید از این تفریح در ساحل مرجان کیش استفاده نمایید.

 

بیگ بال از تفریحات آبی مهیج کیش
بیگ بال از بهترین تفریحات خانوادگی کیش - منبع گوگل مپ

 

تا به حال درون یک توپ بزرگ رفته‌اید؟ این تفریح متفاوت در میان آب صورت می‌گیرد. باید درون توپی بزرگ بروید و خود را در آب رها کنید. قل خوردن روی آب می‌تواند بهترین تفریح باشد و باعث کلی خنده و شوخی شود. بیگ بال در ساحل مرجانی جزیره کیش انجام می‌شود و از صبح تا شب ادامه دارد. منتهی در ایامی که هوای کیش خیلی گرم می‌شود و جاهای دیدنی کیش از رونق می‌افتد، این تفریح نیز تعطیل است. ساحل مرجانی یکی از بهترین مکان‌های تفریحی کیش به شمار می‌رود و میان گردشگران از معروف‌ترین نقاط جزیره است.

غواصی در کیش

 

مکان استفاده: اسکله تفریحی کیش، ساحل دامون، ساحل مرجان، ساحل سیمرغ

قیمت غواصی: 654 هزار تومان برای هر نفر به مدت 15 دقیقه غواصی و 2 ساعت قایق سواری (به روز رسانی بهمن ماه 1402)

ساعت مراجعه: 9 صبح تا قبل از تاریکی هوا

 

غواصی در کیش
غواصی کیش - منبع گوگل مپ

 

غواصی از تفریحات آبی کیش محسوب می‌شود. این روزها غواصی تنها اختصاص به غواصان حرفه‌ای ندارد؛ چرا که افراد معمولی نیز با نیم ساعت آموزش دیدن می‌توانند به دل آب‌های آزاد بزنند و در اعماق خلیج فارس غواصی کنند. پوشش مرجانی ساحل شرقی کیش بهترین مکان برای غواصی است. غواصی در کیش در سطوح اسنورکلینگ و نایت دایو برگزار می‌شود و امکان عکاسی ماکرو از افراد نیز در زیر آب فراهم است. 

 


اطلاعات بیشتر راجع به این تفریح: غواصی در کیش


تم پارک آبی اوشن

 

آدرس تم پارک اوشن: جاده جهان، تم پارک آبی اوشن

قیمت ورودی تم پارک اوشن: 1 میلیون و ۱۰۰ هزار تومان برای هر نفر (به روز رسانی بهمن 1402)

ساعت مراجعه: نیم سانس بانوان از 9 صبح تا 2 بعد از ظهر و نیم سانس آقایان از 3 بعد از ظهر تا 8 شب

تلفن: 07644465985

 

پارک آبی اوشن از بهترین تفریحات آبی کیش
پارک آبی اوشن - منبع گوگل مپ

 

جزیره کیش جاهای دیدنی بسیار زیادی دارد که یکی از لاکچری‌ترین آن‌ها پارک آبی اوشن است و یکی از بهترین مکان‌های تفریحی کیشبرای گردشگران در هر سنی به شمار می‌رود. در ایران پارک‌های آبی و تفریحی فراوان است؛ ولی پارک آبی روباز تنها در جزیره کیش یافت می‌شود. پارک آبی روباز که یکی از معروف‌ترین جاهای دیدنی کیش محسوب می‌شود، حال و هوای دیگری دارد؛ چون زیر آسمان آبی می‌توانید کلی هیجان و آب بازی را تجربه کنید. تم پارک آبی اوشن کیش نخستین پارک آبی روباز ایران است که با سرسره‌ها و برج‌های سقوط آزاد در آب تجهیز شده است. خانم‌ها و آقایان می‌توانند در ساعات متفاوتی از روز به این مرکز تفریحی کیش بروند.

 


اطلاعات بیشتر راجع به این تفریح: تم پارک آبی اوشن کیش


پارک آبی بادی مارینا کیش

 

آدرس پارک آبی بادی مارینا: کیش، بلوار مرجان، جنب برج‌های دوقلو، مارینا پارک

هزینه پارک بادی مارینا: 50 هزار تومن به مدت 1 ساعت

ساعت کاری: 10:00 تا 18:00

 

پارک آبی بادی مارینا کیش، مکان های دیدنی کیش
پارک آبی بادی مارینا کیش - منبع گوگل مپ

 

از دیگر امکانات تفریحی کیش، پارک آبی بادی مارینا است که در ساحل هتل مارینا پارک کیش قرار گرفته است. پارک آبی مارینا از جذاب‌ترین تفریحات مهیج جزیره است که روی آب‌های نیلگون خلیج فارس قرار گرفته و دارای انواع سرسره‌های بادی، مانع‌ها و چالش‌هایی است که باید از آن‌ها عبور کنید. از افتادن درون آب هم نترسید؛ چراکه به شما جلیقه نجات می‌دهند و تمام مدت ناجیان حرفه‌ای و مجرب مراقب شما هستند. 

در حال حاضر این پارک آبی بادی تنها برای آقایان و کودکان بالای 3 سال (دختران تا زیر 11 سال) قابل استفاده است و خانم‌ها امکان استفاده از آن‌ها را ندارند. پس آقایان می‌توانند در بین مکان های دیدنی کیش، یک روز جذاب و به یاد ماندنی را در پارک آبی بادی مارینا سپری کنند و لذت ببرند.

تفریحات غیر آبی کیش برای کوچک و بزرگ

 

اگر از تفریحات آبی خسته شدید و یا از بازی‌های دریایی ترس دارید، به سراغ تفریحات غیر آبی کیش بروید. در این جزیره انواع پارک‌ها، شهربازی‌ها، سافاری، گشت‌های شهری، جنگ‌های شبانه و کنسرت‌های مختلف وجود دارد که بسیار پرطرفدار هستند. در ادامه با بهترین تفریحات غیر آبی در کیش آشنا می‌شوید. 

پارک برفی کیش

 

آدرس پارک برفی پنگوئن: کیش، میدان سنایی، بلوار موج، مقابل هتل ویدا، مجتمع توریستی پنگوئن

قیمت پارک برفی: 540 هزار تومان برای هر نفر برای سورتمه سواری، تیوپ سواری و برف بازی به مدت 2 ساعت در هر سانس (به روز رسانی بهمن ماه 1402)

ساعت کاری: هر روز از ساعت 11 تا 24 (ساعت پذیرش 12 تا 18)

تلفن: 09027777110

 

جاهای دیدنی کیش، پارک برفی
پارک برفی پنگوئن کیش - منبع گوگل مپ

 

از بهترین جاهای کیش برای تفریح در اوج گرما، رفتن به پارک برفی پنگوئن است که می‌توان تفریحات متفاوتی را در آن تجربه کرد، آن هم از نوع برفی! این پارک با تولید برف مصنوعی و داشتن دمای منفی 6 درجه تنها پارک برفی مصنوعی جزیره است. در این پارک انواع تفریحات برفی جذاب مانند سورتمه سواری، اسکی روی یخ، برف بازی و… انجام می‌شود. پارک برفی کیش دارای بخش‌های مختلفی است و محال است به آن‌جا بروید و بدون پذیرایی باز گردید. کافه پنگوئن و کافه رستوران و کافه بیکری با دسرها، نوشیدنی‌های گرم و سرد و انواع غذاها آماده پذیرایی از شما هستند. پس در میان جاهای دیدنی کیش حواستان به این مکان منحصربه‌فرد باشد.

 


اطلاعات بیشتر راجع به این تفریح: پارک برفی کیش


پیست اسکیت روی یخ دامون کیش

 

آدرس پیست اسکی روی یخ دامون: کیش، مرکز خرید دامون، طبقه دوم

 

پیست اسکی روی یخ دامون
پیست اسکی روی یخ دامون کیش - منبع گوگل مپ

 

آیس رینک دامون یا همان پیست اسکی روی یخ دامون یکی از بهترین جاهای دیدنی وتفریحی کیش است که تمام سنین می‌توانند از آن لذت ببرند و سرگرم شوند. این پیست اسکی فعالیت خود را از سال 1393 آغاز کرده و مساحتی حدود 200 متر مربع دارد. 

آیس رینک دامون در طبقه دوم مرکز خرید دامون کیش واقع شده و مربیان حرفه‌ای این مجموعه آموزش‌های لازم را به شما می‌دهند. علاوه بر این چشم‌انداز این مکان تفریحی رو به آب‌های نیلگون خلیج فارس است و جذابیت آن را چندین برابر می‌کند. به همین دلیل پیست اسکی روی یخ دامون به یکی از جاهای دیدنی کیش در روز تبدیل شده و اغلب افراد ترجیح می‌دهند تا قبل از تاریکی هوا به این مجموعه بروند تا همزمان با اسکی از منظره زیبای آن نیز لذت ببرند. بدون شک در گرمای شرجی جزیره، رفتن به پیست اسکی روی یخ، تجربه‌ای جذاب و وسوسه‌انگیز در میان مکان های دیدنی کیش خواهد بود.

سافاری در کیش

 

آدرس مجموعه پارس سافاری: کیش، بلوار امام خمینی، بلوار سافاری، جنب فاز 3 صنعتی

قیمت ورودی سافاری: 25 هزارتومان (در تورگردان ورودی سافاری رایگان ارائه می‌شود)

تلفن: 07644450440

 

سافاری کیش از بهترین تفریحات هیجانی کیش
مکان های تفریحی کیش، پارس سافاری جزیره کیش - منبع گوگل مپ

 

سافاری به معنی سفر ماجراجویانه در طبیعت است. در ایران سافاری معمولا در مناطق کویری با ماسه و رمل زیاد، قابل استفاده است. کیش نیز به دلیل برخورداری از چنین طبیعتی برای تور سافاری مورد توجه قرار می‌گیرد. در تور سافاری کیش با خودروهای لندکروز و افرود در میان کویر چرخ می‌زنند یا با انواع موتورهای حرفه‌ای به طبیعت گردی مشغول می شوند. مجموعه پارس سافاری با فضایی 50 هکتاری از جاهای دیدنی کیش است که تفریحاتی همچون شترسواری، موتور سواری، بانجی جامپینگ، پینت بال و کارتینگ نیز در آنجا وجود دارد. 

هموطنان عزیزمان که سافاری را در شهرهای خودشان تجربه کرده اند عموما از سافاری کیش استقبال خوبی می کنند. برای مثال یک گروه از مسافران شیرازی تورگردان معمولا زمستان ها تور کیش از شیراز را رزرو می‌کنند و در یک گروه دوستانه تمام تفریحات این مجموعه را تجربه می‌کنند. 

در جدول زیر آیتم‌های مختلف پارک سافاری به همراه جدیدترین قیمت (به روز رسانی بهمن 1402) آن‌ها را آورده‌ایم:

 

آیتم‌های پارک سافاری کیش

قیمت مصوب

باگی cc 250

330,000 تومان

باگی خانواده

700,000 تومان

سافاری

230,000 تومان

زورب بال

220,000 تومان

کارتینگ

185,000 تومان

موتور دریفت

95,000 تومان

موتور کودک ATV50

185,000 تومان

موتور ATV90

185,000 تومان

شتر سواری

85,000 تومان

بانجی ترامپولین

95,000 تومان

بانجی شوتینگ

320,000 تومان

ماشین کوبنده

95,000 تومان

پینت بال

150,000 تومان

ترامپولین

85,000 تومان

سینما 9 بعدی

95,000 تومان

هرم مومیایی VIP

95,000 تومان

مینی گلف

60,000 تومان

قایق بامپر

85,000 تومان

صاعقه

245,000 تومان

فیش اسپا

120,000 تومان

بیگ جامپ یک پرش (یک نفره)

95,000 تومان

بیگ جامپ سه پرش (دو نفره)

195,000 تومان

بیگ جامپ شش پرش (چهار نفره)

295,000 تومان

 

پکیج‌های مختلفی مانند پکیج طلایی، پکیج ماه عسل، پکیج آدرنالین، پکیج کوپک، پکیج نوجوان، پکیج گروهی و پکیج همدم با آیتم‌های مختلف و قیمت‌های گوناگون برای تور سافاری کیش وجود دارد که با توجه به سلیقه خود می‌توان یکی از آن‌ها را انتخاب نمود. تور سافاری کیش به صورت معمولی و VIP برنامه ریزی شده و در آن آپشن‌هایی مثل آفرود، پینت بال، بانجی شوتینگ، کارتینگ، شتر سواری، ترامپولین و بانجی ترامپولین، موتورهایی مثل اتوماتیک و دریفت، استوانه جادویی، فوتبال حبابی و فیش اسپا وجود دارد.

 


اطلاعات بیشتر راجع به این تفریح: سافاری در کیش


باشگاه سوارکاری کیش

 

آدرس باشگاه سوارکاری: شمال کیش، جنب دهکده المپیک

قیمت کرایه اسب: هزینه کرایه اسب به صورت توافقی بین سوارکار و صاحب اسب تعیین می‌شود.

ساعت کاری: 8:00 تا 18:00

 

جاهای دیدنی و تفریحی کیش، باشگاه سوارکاری کیش
باشگاه سوارکاری کیش - منبع گوگل مپ

 

یکی دیگر از مکان های دیدنی کیش برای تفریح، باشگاه سوارکاری کیش است. این باشگاه مجهز در سال 1372 جهت برگزاری مسابقات بین المللی خلیج فارس احداث شد و پس از آن برای آموزش افراد مبتدی و تمرین افراد حرفه‌ای مورد استفاده قرار گرفت. این باشگاه حدود 6 هزار متر مربع مساحت دارد و دارای پیست‌های مختلف نظیر پیست کورس استاندارد، مانژ صحرایی، اصطبل‌های استاندارد برای افراد مبتدی تا حرفه‌ای است.

علاوه بر این در این مجموعه نژادهای مختلف اسب‌های سوارکاری مانند اسب تروبرد انگلیسی، اسب دره شوی ایرانی، اسب‌های عربی فرمانبردار و اسب دوخون نگهداری می‌شوند که امکان استفاده از آن‌ها زیر نظر مربیان وجود دارد. رفتن به این باشگاه سوارکاری برای عموم آزاد است و آقایان و بانوان امکان استفاده به صورت همزمان را دارند. در نتیجه باشگاه سوارکاری مروارید از بهترین جاهای دیدنی کیش برای تفریحات خانوادگی و دوستانه نیز به شمار می‌رود. هر زمان هم که از اسب سواری خسته شدید، می‌توانید به رستوران، کافی شاپ و فضای سبز مجموعه بروید و استراحت کنید.

اگر دوست دارید نزدیک به این باشگاه سوارکاری اقامت داشته باشید، تور هتل امیرکبیر کیش را رزرو نمایید. این هتل تنها هتل 5 ستاره سنتی جزیره کیش است و اقامتی متفاوت را برایتان رقم می‌زند.

تله کابین میکا مال کیش

 

آدرس تله کابین میکامال: کیش، بلوار داریوش، میدان آبشار، مرکز خرید و تفریح میکامال

قیمت تل کابین کیش: 272 هزار تومان برای هر نفر - هزینه بلیط برای کوکان زیر 5 سال رایگان است. (به روز رسانی بهمن ماه 1402)

ساعت کاری: همه روزه از 10 تا 12 بامداد

تلفن: 07644456990

 

تله کابین کیش
تله کابین میکامال کیش - منبع گوگل مپ

 

یکی از جدیدترین و مدرن‌ترین مکان‌های گردشگری کیش، تله کابین میکامال است که در سال 1399 به بهره برداری رسید. مسیر رفت و برگشت این تله کابین حدود سه کیلومتر بوده و شامل کابین‌های معمولی، لاکچری و VIP است. خصوصیت کابین‌های ویژه این است که در آن امکاناتی نظیر اینترنت پر سرعت، کامپیوتر دستی، غذا و نوشیدنی ارائه می‌گردد. کابین‌های معمولی نیز با ظرفیت 8 نظر برای خانواده‌ها و گروه‌های دوستانه با تعداد بالا طراحی شده است. مسیر تله کابین کیش از طبقه چهارم میکا مال آغاز شده و تا اسکله تفریحی کیش ادامه می‌یابد. بدون شک از این مسیر و تماشای آب‌های نیلگون خلیج فارس و چشم انداز دل انگیز شهر لذت خواهید برد. 

شهربازی هایلند کیش

 

آدرس شهربازی هایلند: کیش، میدان امیر کبیر، پارک شهر، ورودی کارتینگ

قیمت ورودی شهربازی هایلند: 180 هزار تومان برای هر نفر شامل ورودی، کارت شارژها پکیج تفریحات (به روز رسانی بهمن ماه 1402)

ساعت کاری: همه روزه از 17:30 تا 24 بامداد

 

شهربازی هایلند کیش
جاهای تفریحی کیش، شهربازی هایلند - منبع گوگل مپ

 

یکی از «بهترین مکان‌های تفریحی کیش برای کودکان و بزرگسالان» شهربازی هایلند است. این مجموعه تفریحی سرپوشیده شامل بازی‌های پرهیجان و جذابی نظیر بازی‌های کامپیوتری، زمین گلف، پلی استیشن، تیراندازی، چرخ و فلک، آبشار، سورتمه، رنجر، رودخانه وحشی، سفینه، رولر کاستر هوایی و آبی، قطار لاستیکی، سینما 7 بعدی پیشرفته، شبیه ساز خلبانی، ترامپولین و... است. با این وجود می‌توانید در کنار دوستان یا خانواده بهترین و به یادماندنی‌ترین لحظات را سپری کنید.

قلعه وحشت کیش

 

آدرس قلعه وحشت کیش: شرق جزیره کیش، بلوار داریوش، به سمت میدان آبشار، طرف درب جنوبی هتل بزرگ ارم

قیمت قلعه وحشت: 50 هزار تومان برای هر نفر به مدت 10 دقیقه برای هر سانس (به روز رسانی بهمن ماه 1402)

ساعت کاری: 18 الی 2 بامداد

تلفن: ۰۹۳۴۷۶۸۸۴۹۸

 
قلعه وحشت از هیجان انگیزترین تفریحات کیش
قلعه وحشت جزیره کیش - منبع گوگل مپ

 

اگر به دنبال این هستید که هیجان و ترس زیادی را تجربه کنید و از ته دل فریاد بزنید، رفتن به قلعه وحشت را فراموش نکنید. یکی از هیجان‌انگیزترین تفریحات کیش، قلعه وحشت است که خیلی‌ها از رفتن به آنجا پشیمان می‌شوند؛ اما پیشنهاد ما به شما این است که اگر جرئتش را دارید ارزش امتحان کردن را دارد! این مجموعه سه سانس فول اکشن، متوسط و کم اکشن برای افراد زیر 14 سال دارد. از جزئیات این قلعه بیشتر نمی‌گوییم تا خودتان بروید و تجربه کنید. 

مرکز فلای دامون کیش

 

آدرس مرکز فلای دامون: کیش، مرکز خرید دامون، طبقه اول

 

مرکز فلای دامون کیش
مرکز فلای دامون کیش - منبع گوگل مپ

 

اگر به پرواز علاقه دارید و رویای خلبانی را در سر می‌پرورانید، می‌خواهیم یکی از جاهای دیدنی کیش را به شما معرفی کنیم. مرکز فلای دامون از بهترین جاذبه‌ های کیش است که در طبقه اول مرکز خرید دامون واقع شده و می‌توانید با شرایطی مشابه، یک پرواز واقعی را تجربه کنید. در واقع مرکز فلای دامون کیش، اولین مرکز تخصصی شبیه‌سازهای پروازی در کشور به شمار می‌رود که پروازهای ایرباس ۳۲۰، بویینگ ۷۳۷ و هواپیماهای دو موتوره را شبیه‌سازی می‌کند. 

قبل از هر چیز هم متخصصین پرواز در این مجموعه آموزش‌های لازم را به شما می‌دهند تا بهترین تجربه را داشته باشید. به هر حال در بین مکان های دیدنی کیش، مرکز خرید دامون همان‌جایی است که تفریحاتی جدید و لذت‌بخش را در خود جای داده و نباید آن‌ها را از دست داد!

بولینگ مریم

 

آدرس بولینگ مریم: کیش، بلوار دریا، خیابان دریا

تلفن: 07644421121

 

بولینگ مریم از مکان های تفریحی کیش
بولینگ مریم کیش - منبع گوگل مپ

 

از دیگر جاهای دیدنی کیش برای تفریح می‌توان از بولینگ مریم نام برد. بولینگ مریم یکی از بزرگ‌ترین سالن‌ها بولینگ کشور به شمار می‌رود که به اسکله تفریحی بسیار نزدیک بوده و دسترسی به آن راحت است. این مجموعه از سال 1383 فعالیت خود را با هدف سرگرمی و رقم زدن اوقاتی شاد و مفرح برای گردشگران آغاز کرد. علاوه بر سالن بولینگ مجهز کیش امکانات دیگری نظیر سالن بیلیارد، سالن بدنسازی، سونا و جکوزی، دنیای بازی، رستوران و کافی شاپ را در خود جای داده است و می‌توانید ساعت‌ها در این مجموعه سرگرم شوید.

کافه یخی کیش

 

آدرس کافه یخی: کیش، مجتمع برفی پنگوئن

ساعت کاری: 12:00 الی 20:00

مدت حضور میهمانان در کافه: 40 دقیقه

 

مکان های دیدنی کیش، کافه یخی کیش
کافه یخی کیش - منبع گوگل مپ

 

کافه یخی کیش از متفاوت‌ترین و جدیدترین جاهای دیدنی کیش است که تاکنون گردشگران زیادی را به خود جذب کرده است. اگر تحمل گرمای طاقت‌فرسای جزیره را ندارید، می‌توانید به این کافه یخی رفته و دلی از عزا در بیاورید. دمای این کافه به منفی 10 درجه می‌رسد و بر خلاف هوای بیرون از آن، باید با لباس‌های گرم و مخصوص وارد شوید که البته لباس و کلاه در بدو ورود به شما داده می‌شود.

هنگامی که وارد این کافه یخی سانتی‌گراد می‌شوید، آش رشته و قهوه داغ برایتان سرو می‌شود تا گرم شوید و تحمل سرمای داخل کافه را داشته باشید. منوی کافه یخی کیش شامل انواع غذاها و نوشیدنی‌های گرم است و می‌توانید سفارش دلخواه خود را به کارکنان کافه بدهید.

نمایشگاه خزندگان کیش

 

آدرس نمایشگاه خزندگان: کیش، خیابان فردوسی، جنب پارک آهوان

 

نمایشگاه خزندگان کیش
نمایشگاه خزندگان از زیباترین جاذبه‌های گردشگری کیش - منبع گوگل مپ

 

گفتیم که جاهای دیدنی جزیره کیش به تفریحات آبی و همیشگی ختم نمی‌شود و پیشنهاد می‌کنیم در هربار سفر به این جزیره، از جدیدترین تفریحات و دیدنی های کیش بازدید کنید. یکی از این مکان‌های گردشگری که برای کودکان و افراد بزرگسال بسیار جذاب خواهد بود، نمایشگاه خزندگان کیش است. به خصوص اگر به حیات وحش علاقه دارید و طرفدار پر و پا قرص دیدن مستندهای طبیعت هستید، بدون شک از رفتن به این نمایشگاه لذت خواهید برد. در نمایشگاه خزندگان کیش بیش از 100 گونه خزنده از جمله مارهای بوآ، مارهای پیتون، انواع سوسمارها، عقرب‌های آفریقایی، مار پرنده تایلند، عنکبوت‌های بزرگ و پرنده‌خوار، آفتاب‌پرست‌ها و... نگهداری می‌شوند. 

اگر قصد بازدید از این مکان دیدنی کیش را داشتید، حواستان باشد موقع عکاسی نور فلش دوربین خود را خاموش کنید تا باعث بی‌قراری این خزندگان نشوید! امیدواریم از رفتن به این جاذبه تفریحی و دیدنی لذت ببرید.

کنسرت‌های کیش

 

قیمت بلیت کنسرت در کیش: بین 380 تا 700 هزار تومان بسته به جایگاه صندلی، سالن و نوع کنسرت (به روز رسانی بهمن ماه 1402)

 

کنسرت‌های کیش از بهترین جاهای دیدنی کیش در شب
کنسرت‌های کیش - منبع گوگل مپ

 

از محبوب ترین جاهای دیدنی کیش در شب، کنسرت‌ها است که با دعوت از خوانندگان پاپ و سنتی برپا می‌شود. هنرمندان محبوب مردمی همچون محسن ابراهیم زاده، بهنام بانی، ماکان بند و... مکررا در کیش کنسرت اجرا می‌کنند. علاوه بر سالن‌های مخصوص اجرای زنده کنسرت کیش، رستوران‌ها و دیگر جاذبه‌های گردشگری کیش نیز میزبان هنرمندان می‌باشند و با اجرای زنده موسیقی از گردشگران استقبال می‌کنند. با خرید بلیط کیش و بازدید از جاهای دیدنی کیش و شرکت در کنسرت‌ها، سفری خاطره انگیز را تجربه خواهید کرد.

 


اطلاعیه برگزاری جدیدترین کنسرت‌های کیش را با کلیک روی لینک مورد نظر مشاهده کنید و برای رزرو کنسرت خواننده محبوب خود اقدام نمایید.


جنگ های شبانه کیش

 

قیمت بلیت جنگ های شبانه: بین 160 تا 500 تومان بسته به نوع صندلی و جایگاه آن (به روز رسانی بهمن ماه 1402)

 

جنگ های شبانه کیش
جنگا‌های شبانه از بهترین دیدنی های کیش - منبع گوگل مپ

 

از برنامه‌های تفریحی و دیدنی‌های کیش می‌توان به جنگ‌های شبانه اشاره کرد. کمدین‌ها و استندآپ کارهای معروف کشور کار خود را از کیش آغاز می‌کنند. سالن‌های جدیدی برای این منظور در جزیره فراهم شده و گردشگران با توجه به علاقه خود به یکی از این برنامه‌ها می‌روند. در جنگ‌های شبانه عموما برنامه اجرای زنده موسیقی و اکروبات و انواع حرکات نمایشی نیز انجام می‌شود. جنگ‌های اکبر اقبالی، ستارگان، پازل شو، بیست شو، دینامیت شو و غیره از جنگ‌های معروف کیش محسوب می‌شوند.

 


اطلاعات بیشتر درباره این تفریح: جنگ های شبانه کیش


کشتی‌های تفریحی کیش

 

قیمت کشتی های تفریحی: بین 400 هزار تومان و 2.700.000 تومان بسته به نوع کشتی و برنامه‌های آن (به روز رسانی بهمن ماه 1402)

 

کشتی‌های تفریحی کیش
کشتی‌های تفریحی کیش - منبع گوگل مپ

 

از دیگر دیدنی های کیش می‌توان به کشتی‌های تفریحی جزیره اشاره کرد. گشت دریایی با کشتی‌های غول پیکر برای بسیاری از گردشگران سرگرم کننده است. کشتی‌ها شب‌ها به آب می‌زنند و علاوه بر گشت میان دریا، برنامه‌های متنوعی همچون جنگ و استندآپ کمدی و صرف شام را در داخل عرشه ارائه می‌کنند. سانس های کشتی‌ها 2 ساعت به بالاست. از جمله کشتی‌های جزیره می‌توان به کشتی رانیا، کشتی آرتمیس، کشتی دنا، کشتی نوید دریا، کشتی سیمرغ خلیج فارس، کشتی اوستا و کشتی ستاره اشاره کرد. قیمت کشتی‌ها متفاوت است ولی تقریبا سرو نهار و عموما شام و جشنی یک ساعته در آن جزو برنامه‌های روتین محسوب می‌شود. 

 


اطلاعات بیشتر درباره این تفریح: کشتی تفریحی کیش


مسیر دوچرخه سواری کیش

 

مسیر دوچرخه سواری، از تفریحات رایگان کیش
دوچرخه سواری از بهترین تفریحات کم هزینه کیش - منبع گوگل مپ

 

اگر به دنبال تفریحات کم هزینه در کیش هستید، در بخشی از نوار ساحلی جزیره، یک مسیر دوچرخه سواری وجود دارد که از بخش‌های مهم جزیره عبور می‌کند. بخشی از مسیر از کنار ساحل می‌گذرد و در ادامه به بخش‌های مهم، بکر و دیدنی جزیره کشیده می‌شود. در مسیر دوچرخه سواری، تنها می‌توان از دوچرخه‌های یک نفره و دو نفره، اسکوتر و موتورهای برقی که سرعتی متوسط و آرام دارند، استفاده کرد. بنابراین بسیاری از افراد این تفریح آرام را به خصوص شب‌ها انتخاب می‌کنند تا هم گشتی در جزیره بزنند و هم کمی ورزش کنند. آن‌هایی که خیلی ورزشکار نیستند برای تنوع موتورهای برقی را انتخاب می‌کنند. این موتورها برای مدت یک ساعت شارژ می‌شود و علاوه بر مسیر دوچرخه سواری، در سایر خیابان‌ها و بخش‌های مختلف جزیره هم می‌توان با آن‌ها تردد کرد. 

اسکله تفریحی کیش

 

آدرس اسکله تفریحی: کیش، خیابان سنایی، بلوار دریا

 

اسکله تفریحی از بهترین مکان‌های تفریحی کیش
اسکله بزرگ تفریحی از جاهای دیدنی کیش - منبع گوگل مپ

 

اسکله تفریحی کیش از مراکز تفریحی کیش برای تفریحات آبی و گشت و گذار در ساحل است. عرشه چوبی این اسکله، شب‌ها فضایی رویایی را به وجود می‌آورد و هنگام روز پر از پرندگان مهاجر می‌شود. تقریبا همه تفریحات آبی کیش از غواصی و پاراسل سواری یا قایق‌های تفریحی در اسکله تفریحی انجام می‌شود. قایق‌های ماهیگیری نیز آنجا رونق زیادی دارد. طول اسکله 437 متر است و به دیگر جاهای دیدنی کیش مثل بولینگ مریم، سینما 4 بعدی، کلوپ تفریحات دریایی و غیره نزدیک است. به علاوه در آن حوالی همه گونه امکانات رفاهی مثل کافه و رستوران و مراکز اقامتی فراهم است.

 


اطلاعات بیشتر درباره این اماکن تفریحی: اسکله های کیش از ماریناپارک تا پلاژ بانوان


اسکله هتل مارینا پارک کیش

 

آدرس اسکله هتل مارینا: کیش، بلوار مرجان، جنب برج‌های دو قلو

 

اسکله تفریحی هتل مارینا پارک کیش
اسکله اختصاصی هتل مارینا پارک کیش - منبع گوگل مپ

 

بعضی از هتل‌ها، دارای اسکله اختصاصی هستند و از مراکز تفریحی و جاهای دیدنی کیش به شمار می‌روند. البته سایر گردشگرانی که در آن هتل‌ها اقامت ندارند نیز می‌توانند از امکاناتش استفاده کنند. از تفریحات اسکله تفریحی مارینا پارک می‌توان به چتر بازی، قایق‌های تفریحی، غواصی، پارک آبی بادی و امکاناتی همچون رستوران و کافی شاپ اشاره نمود. با خواندن مطلب معرفی هتل مارینا کیش احتمالا این اقامتگاه به یکی از محبوب‌ترین گزینه‌های شما برای سفر تبدیل شود.

پلاژهای تفریحی شنا در کیش

 

آدرس پلاژ بانوان: خیابان سنایی، انتهای خیابان آریان   مسیریابی

آدرس پلاژ آقایان: خیابان فردوسی، انتهای بلوار هنر، پرشین گلف   مسیریابی

 

پلاژهای تفریحی بانوان و آقایان در کیش
پلا‌ژهای کیش برای بانوان و آقایان - منبع گوگل مپ

 

به دلیل شور بودن آب‌های خلیج فارس شنا کردن در آن برای بیشتر افراد سخت است ولی اگر امکانات کامل برای شنا در یک پلاژ فراهم باشد، کمتر کسی از آن صرف نظر می‌کند. آب‌های شفاف و تمیز دریای کیش ارزش تحمل شوری آن را دارد. در کیش پلاژ مخصوص برای خانم‌ها و آقایان موجود است. این پلاژها امنیت لازم را برای شنا فراهم کرده‌اند و در آن‌ها می‌توان از امکاناتی مثل دوش آب، سایه بان، سالن بدنسازی و نجات غریق بهره برد. پلاژهای تفریحی شنا از جمله مکان های دیدنی کیش برای تفریحات آبی محسوب می‌شوند. اگر شما هم می‌خواهید از نزدیک پلاژ های تفریحی شنا در کیش را ببینید، کافی است تور گردشگری کیش را رزرو نمایید.

 


کسب اطلاعات بیشتر درباره این جاذبه: پلاژهای کیش برای شنا و آب بازی


اجاره ماشین در کیش

 

قیمت اجاره ماشین: بین 1.300.000 تومان تا 20.000.000 تومان بسته به نوع ماشین برای هر 24 ساعت - مبلغ ضمانت از 5 میلیون تومان تا 50 میلیون تومان (به روز رسانی بهمن ماه 1402)

 

اجاره خودرو در کیش
اجاره خودروهای لوکس در کیش - منبع گوگل مپ

 

یکی از تفریحات هیجان انگیز در کیش اجاره کردن ماشین‌های خارجی و مدل بالاست. کیش به دلیل اینکه منطقه آزاد تجاری محسوب می‌شود، انواع ماشین‌های خاص در آن وجود دارد. امکان کرایه ماشین‌های لوکس مثل اف جی کروز، اسپورتیج، رنو داستر، مازاراتی، پورشه، شورلت، BMW Z4، کامارو کوپه، موستانگ، دوج چلنجر، کروک، کادیلاک، کوروت، لینکولن، بنز، آزرا، هامر و تقریبا هر ماشینی که دوست داشته باشید، وجود دارد.

این ماشین‌ها به مدت 24 ساعت در اختیار شما قرار می‌گیرند و می‌توانید با آن در جزیره گشت زده، عکس سلفی بگیرید و دوستان‌تان را به یک سواری لاکچری در کیش مهمان کنید. کافی است سری به اماکن اجاره ماشین در کیش بزنید و با سپردن ودیعه و گذاشتن چک با توجه به نرخ ماشین بین 5 تا 50 میلیون تومان برای 24 ساعت ماشین مورد علاقه خود را اجاره کنید. گشت دور جزیره و بازدید از مکان‌های دیدنی کیش با ماشین‌های لوکس هیجان بیشتری را به شما هدیه می‌دهد.

 


اطلاعات بیشتر درباره این تفریح: اجاره ماشین در کیش


جاهای دیدنی کیش؛ از پارک‌ها تا اماکن طبیعت‌گردی و سواحل زیبا

 

از جاهای دیدنی کیش در همه فصل‌ها، پارک‌ها و اماکن طبیعت گردی است؛ حتی برای سفر به کیش در زمستان هم می‌توانید به طبیعت زیبای داخل جزیره و سایر جزیره‌ها مثل هندروابی سر بزنید. در این جزیره زیبا، گونه‌های گیاهی و جانوری متنوعی وجود دارد که توجه گردشگران را به خود جلب می‌کند و به عنوان جاهای توریستی کیش مشهور هستند. در این جزیره بخش‌های روستایی، سواحل خاص و منحصر به فرد و گونه‌های جانوری مانند، دلفین و لاک پشت‌ها جذابیت زیادی دارند. هنگام رزرو کیش حتما یک تا دو روز را جهت بازدید از این جاذبه‌های طبیعی در نظر بگیرید.

 


اطلاعات بیشتر راجع به این نوع تفریحات: طبیعت گردی در کیش


بوستان آهوان در کیش

 

آدرس بوستان آهوان: کیش، انتهای خیابان فردوسی

 

بوستان آهوان کیش از جاذبه‌های طبیعی کیش
مکان‌های طبیعی کیش: بوستان آهوان - منبع گوگل مپ

 

آیا می دانستید در این جزیره آهوان زیبایی زندگی می‌کنند؟ پارک آهوان کیش به دلیل داشتن آهوهای زیبایی که در آن زیست می‌کنند، به این نام معروف شده است. این بوستان مساحتی 2 هکتاری دارد و یکی از خاص ترین دیدنی های کیش در خیابان فردوسی است. در بوستان آهوان علاوه بر آهو، حیواناتی همچون شیر، روباه، شغال، میمون، گوزن و پرندگان نیز نگهداری می‌شوند ولی همه آن حیوانات مثل آهوها آزاد نیستند. آهوها آزادانه نزد مردم می‌آیند و گاهی با آمدن به محل بازی کودکان موجب خرسندی آن‌ها می‌گردند. این حیوانات از دست مردم نیز غذا می‌خورند. در سفر به کیش پیشنهاد می‌شود از این جاذبه طبیعی، دیدن کنید. پارک آهوان کیش از مناطق دیدنی کیش است و گردشگران زیادی را به خود جذب می‌کند.

 


کسب اطلاعات بیشتر درباره این جاذبه: بوستان آهوان کیش


ساحل مرجانی در کیش

 

آدرس پارک ساحلی مرجان: کیش، میدان مرجان، پشت ساحل مرجان

 

ساحل مرجانی کیش
پارک ساحلی مرجان کیش - منبع گوگل مپ

 

ساحل مرجانی در شرق جزیره کیش قرار گرفته و جزو خاص ترین جاذبه‌های طبیعی کیش محسوب می‌شود. مرجان‌ها موجودات زنده‌ای هستند که شبیه به گیاه، سنگ یا خزه به نظر می‌رسند و در رنگ‌های متفاوت و جذاب در حاشیه دریا یا زیر آب قرار گرفته‌اند. ساحل مرجانی کیش به صورت یک خط ساحلی با آلاچیق‌ها و درختان نخل تزئین شده است. در آن‌جا نیز انواع تفریحات دریایی به راه است و بیش از همه غواصی و اسکوتر زیر دریایی برای تماشای مرجان‌ها و آبزیان دریایی طرفدار دارد. سواحل بکر کیش با شور و نشاط دیگری به استقبال گردشگران می‌رود.

 


کسب اطلاعات بیشتر درباره این جاذبه: ساحل مرجانی در کیش 


درخت انجیر معابد در کیش

 

آدرس مجموعه درخت سبز: جزيره كيش، مجموعه درخت سبز

 

درخت انجیر معابد از مکان‌های طبیعی کیش
درخت انجیر معابد کیش - منبع گوگل مپ

 

انجیر معابد، درختی سبز از گونه‌ای گیاهی با تنه‌ای منشعب از شاخه‌های تو در تو است که هر یک بعد از بیرون آمدن دوباره در دل خاک نشسته‌اند. درخت سبز یا درخت انجیر معابد در شمال جزیره زیاد به چشم می‌خورد و به خصوص در دره پرتغالی‌ها فراوان است. مجموعه‌ای به نام درخت سبز پیرامون یکی از قدیمی‌ترین درختان انجیر معابد در کیش که احتمالا عمری 600 ساله داشته باشد، احداث شده که از مهم‌ترین جاهای دیدنی کیش است. مردم کیش این درخت را خوش یمن می‌دانند و بعضی‌ها از آن حاجت می‌گیرند.

 


کسب اطلاعات بیشتر درباره این جاذبه: درخت انجیر معابد کیش


لاک پشت‌های دریایی در کیش

 

آدرس بازدید از لاک پشت‌های دریایی در کیش: دماغه غربی و سواحل جنوب غربی کیش

 

لاک پشت‌های دریایی جزیره از جاهای دیدنی کیش
لاک پشت‌های دریایی کیش - منبع گوگل مپ

 

لاک پشت‌های دریایی از دیگر جاهای دیدنی و تفریحی کیش به شمار می‌روند. معمولا در مناطق ساحلی جنوب ایران لاک پشت‌های آبی در بعضی مناطق خاص تخم‌گذاری می‌کنند و در بعضی فصل‌ها امکان بازدید از آن‌ها وجود دارد. در ساحل جزیره کیش نیز لاک پشت‌های پوزه عقابی بین اسفند ماه و مرداد ماه تخم‌گذاری می‌کنند. محل حضور این لاک پشت‌ها در سواحل جنوبی و غربی جزیره کیش قرار دارد. در این ایام گردشگرانی که به کیش سفر کرده باشند، می‌توانند از دور لاک پشت‌ها را در مناطق حفاظت شده ببینند. این لاک پشت نگری می‌تواند یکی از بهترین تفریحات علاقمندان به طبیعت در کیش محسوب شود.

 


اطلاعات بیشتر درباره این تفریح: لاک پشت های دریایی در کیش


پارک آبشار کیش

 

آدرس پارک آبشار: کیش، خیابان فردوسی، رو به روی پارک هنگام

 

پارک آبشار از بهترین پارک‌های کیش
پارک آبشار از زیباترین پارک‌های کیش برای گردشگران - منبع گوگل مپ

 

اگر در میان خرید و گشت‌و‌گذار در بازارهای کیش نیاز به مدتی استراحت و نشستن داشتید، پارک آبشار می‌تواند یکی از بهترین جاهای دیدنی کیش برای شما باشد. این پارک زیبا نزدیک به میدان پردیس و بازارهای پردیس 1 و 2 و هتل‌هایی همچون هتل ارم کیش و هتل کوروش است. پارک آبشار همانطور که از نامش پیداست، با آبشارهای پلکانی و آبنماهای بسیار تزئین شده است.

 


کسب اطلاعات بیشتر درباره این جاذبه: پارک آبشار کیش


پارک ساحلی سیمرغ در کیش

 

آدرس پارک ساحلی سیمرغ: کیش، ضلع جنوب شرقی جزیره، مجاور هتل مارینا پارک، هتل سیمرغ و مجموعه دلفیناریوم

 

پارک ساحلی سیمرغ از بهترین پارک‌های ساحلی کیش
پارک ساحلی سیمرغ، مکان تفریحی کیش مورد علاقه دوچرخه سواران - منبع گوگل مپ

 

پارک ساحلی سیمرغ به تندیس بزرگ و سفیدی از صورت یک مرد کامل معروف است. این ساحل بزرگ و خوش آب‌و‌هوا به دلیل قرار گرفتن در مسیر دوچرخه سواری معمولا هنگام گذشتن افرادی که دوچرخه کرایه کرده‌اند، محلی برای استراحت محسوب می‌شود. تقریبا همه گردشگران کیش حداقل برای یک بار هم که شده گذرشان به پارک ساحلی سیمرغ می‌خورد. پارک ساحلی سیمرغ در جنوب شرق کیش قرار گرفته و آبیِ بیکران دریا را پیش روی گردشگران کیش قرار می‌دهد. به هیچ وجه این مکان تفریحی کیش را از دست ندهید؛ چراکه می‌توانید زیباترین عکس‌ها را در پارک و ساحل سیمرغ بگیرید!

 


کسب اطلاعات بیشتر درباره این جاذبه: پارک ساحلی سیمرغ کیش


پارک مرد ماهیگیر در کیش

 

آدرس پارک ساحلی مرد ماهیگیر: ضلع شرقی ساحل جزیره کیش

قیمت ورود: بازدید از این جاذبه گردشگری رایگان است.

 

پارک ساحلی مرد ماهیگیر کیش
پارک ساحلی مرد ماهیگیر کیش - منبع گوگل مپ

 

پارک مرد ماهیگیر از زیباترین جاهای دیدنی کیش در بهار است که با مجسمه 12 متری و نمادین خود شناخته شده است و گردشگران را به سوی خود می‌کشاند. در این پارک ساحلی به وسعت 500 متر مربع فضای سبز زیبا و انواع گونه‌های گیاهی را می‌بینید که منظره خارق العاده‌ای را در نزدیکی ساحل به وجود آورده است. علاوه بر این افرادی که به ساخت مجسمه‌های شنی علاقه دارند به ساحل شنی این پارک می‌روند و بهترین لحظات را برای خود ثبت می‌کنند.

 


کسب اطلاعات بیشتر درباره این جاذبه: پارک ماهیگیر کیش


پارک خانواده یا بوستان مینا در کیش

 

آدرس پارک خانواده: کیش، شهرک میر مهنا، نو بنیاد

قیمت ورودی: بازدید از این جاذبه گردشگری رایگان است.

زمان بازدید: 24 ساعته

 

جاهای دیدنی کیش، پارک خانواده کیش
پارک خانواده کیش - منبع گوگل مپ

 

پارک خانواده از ناشناخته‌ترین جاذبه های دیدنی کیش مشتمل بر تفریحات زیادی مثل زمین‌های ورزش، بازی‌های متنوع، پیست دوچرخه سواری و... است که در این پارک راه اندازی شده‌اند. فضای پارک خانواده زیباست و در آن درختان و آبنماهای متنوعی وجود دارد که محیطی مصفا و دلچسب را فراهم کرده است. اگر شما هم به کیش سفر کردید و نام پارک مینا را شنیدید، تعجب نکنید! چرا که نام دیگر پارک خانواده "پارک مینا" است.

 


کسب اطلاعات بیشتر درباره این جاذبه: پارک خانواده کیش


ساحل درختان نارگیل در کیش

 

آدرس ساحل درختان نارگیل: نزديك اسكله بزرگ تفريحی و پلاژ آقايان

 

ساخل درختان نارگیل کیش
ساحل درختان نارگیل کیش - منبع گوگل مپ

 

این ساحل از زیباترین جاهای دیدنی کیش است که به دلیل داشتن درخت‌های نارگیل و شن‌های روشن و براقش معروف شده است. مناظر زیبا و چشم اندازهای بی‌بدیل ساحل درختان نارگیل محیط خوبی برای استراحت و گذراندن اوقات خوش محسوب می‌شود.

 


کسب اطلاعات بیشتر درباره این جاذبه: ساحل درختان نارگیل در کیش


پارک ساحلی میرمهنا در کیش

 

آدرس پارک ساحلی میرمهنا: بلوار پیامبر

هزینه ورودی: بازدید از این جاذبه گردشگری رایگان است.

زمان بازدید: 24 ساعته

 

پارک ساحلی میرمهنا از جاهای دیدنی کیش
پارک ساحلی میرمهنا - منبع گوگل مپ

 

پارک ساحلی میر مهنا از معروف‌ترین جاهای دیدنی کیش است که در شمال و شمال غرب جزیره قرار گرفته و به دلیل شکل سنتی و خاص خود با استقبال زیادی مواجه می‌شود. آلاچیق‌های ساحل میر مهنا حصیری و متناسب با معماری بومی‌منطقه است. این پارک زیبا کنار ساحل از مسجدی به نام خاتم الانبیا تا میدان جاسک امتداد یافته است. یکی از فازهای پارک، اسکله تفریحی است که در سمت مسجد قرار دارد و فاز دوم آن اسکله ماهیگیری است که در طرف میدان جاسک قرار گرفته است. در این پارک تجهیزات لازم برای اتراق کردن و پخت‌وپز فراهم شده و پارکینگ، سرویس‌های بهداشتی و دیگر امکانات رفاهی موجود است.

 


کسب اطلاعات بیشتر درباره این جاذبه: پارک ساحلی میرمهنا در کیش


روستای کهن باغو در کیش

 

آدرس روستای باغو: کیش، خیابان باغو، روستای باغو

 

روستای باغو از جاهای دیدنی کیش
روستای باغو - منبع گوگل مپ

 

روستای باغو از بخش‌های مسکونی باقیمانده از دوران گذشته و یکی از دیدنی‌های کیش است. در گذشته‌ای نه چندان دور مردم کیش در سه بخش روستایی در جزیره زندگی می‌کردند. خوشبختانه روستای باغو هنوز پابرجاست و در نزدیکی کشتی یونانی در معرض دید عموم گردشگران قرار دارد. پیشینه نام باغو درواقع به نام پیرزنی باز می‌گردد که در گذشته در روستای کیش زندگی می‌کرده است. اگر دوست دارید از روستای باغو کیش بازدید کنید، کافی است همین الان با شماره‌های مندرج در سایت تماس بگیرید تا کارشناسان ما شما را راهنمایی کنند. بازدید از روستاهای کیش خالی از لطف نیست و باعث می‌شود، بیشتر با سنت، فرهنگ و سبک زندگی مردم کیش در گذشته آشنا شوید.

پارک دلفین کیش (دلفیناریوم)

 

آدرس پارک دلفین‌ها: کیش، بلوار مرجان یا بلوار جهان

قیمت بلیط دلفیناریوم: 590 هزار تومان (به روز رسانی بهمن ماه 1402)

 

جاهای دیدنی کیش پارک دلفین‌ها
پارک دلفین کیش - منبع گوگل مپ

 

پارک دلفین کیش، یکی از محبوب‌ترین جاهای دیدنی و تفریحی کیش است. در پارک دلفین کیش دلفین‌های باهوش و دوست داشتنی وجود دارند و برای مردم حرکات نمایشی جالب و هیجان انگیز انجام می‌دهند. دلفیناریوم کیش از جمله جاذبه‌های گردشگری کیش است که می‌توانید نصف روز را در آن سپری کنید و از حرکات نمایشی این حیوانات لذت ببرید. پارک دلفین کیش برای همه گروه‌های سنی مناسب است و محدودیت سنی ندارد. اگر می‌خواهید این مکان دیدنی کیش را از نزدیک ببینید، همین الان با تورگردان تماس بگیرید و تور کیش را از شهر خودتان رزرو نمایید.

 


اطلاعات کامل درباره این مکان تفریحی: پارک دلفین های کیش


ماهیگیری تفریحی در تور کیش

 

آدرس مناطق مجاز برای ماهیگیری: ماهيگيري در سرتاسر سواحل جزيره آزاد است.

 

ماهیگیری در کیش
سواحل کیش برای ماهیگیری - منبع گوگل مپ

 

بندرگاه کیش محل خوبی برای صید ماهی است. غیر از صیادانی که این کار را به شکل حرفه‌ای انجام می‌دهند، آماتورها هم می‌توانند با یک قلاب و کمی طعمه در بعضی مناطق کیش به ماهیگیری مشغول شوند. ماهیگیری تمرکز افراد را بالا می‌برد. اگر به این تفریح علاقمند هستید باید سری به کلوپ‌های دریایی کیش بزنید. در آنجا تجهیزات ماهیگیری در اختیارتان قرار می‌گیرد. این لوازم را از بازار عرب ها (بازار صفین) نیز می‌توانید تهیه کنید. 

دو نوع ماهیگیری در کیش امکانپذیر است: ماهیگیری ترولینگ با شناور و ماهیگیری ثابت با شناور.

پس حتما در سفر خود به این جزیره، برای این تفریح دلچسب وقت بگذارید و آرامشی غیرقابل وصف را تجربه کنید.

 


کسب اطلاعات بیشتر درباره این جاذبه: ماهیگیری تفریحی در کیش


پارک هنگام یکی از محبوب‌ترین جاهای دیدنی کیش

 

آدرس پارک هنگام: ساحل شرقی جزیره کیش، خیابان فردوسی، روبه روی بازار فردوسی

قیمت ورودی: بازدید از این جاذبه گردشگری رایگان است.

زمان بازدید: 24 ساعته

 

پارک هنگام کیش
پارک هنگام کیش - منبع گوگل مپ

 

پارک هنگام از بزرگ‌ترین پارک‌ها و جاهای گردشی کیش است که در ساحل شرقی جا خوش کرده و فضای سبزی بسیار زیبا، رنگارنگ و متنوع دارد. قدم زدن در پارک یکی از مهم‌ترین خواسته‌های گردشگران و ساکنان جزیره است. از امکانات پارک می‌توان به دوچرخه‌های کرایه‌ای، اسکوتر و موتور برقی‌های کرایه‌ای، کافه‌ها، مراکز خرید نزدیک  و... اشاره نمود. مراکز خرید پردیس 1 و 2،  میکا مال، بازار پانیذ، بازارچه حافظ، کافی شاپ آبشار و رستوران عمو اکبر بعضی از جاذبه‌های نزدیک به پارک هنگام به شمار می‌روند. درون پارک به زیبایی نورپردازی شده و شب‌ها به راحتی می‌توان آن را از دور تشخیص داد.

باغ پرندگان کیش

 

آدرس باغ پرندگان: جنوب شرقی کیش، داخل پارک دلفین‌ها

ساعت بازدید: نیمه اول سال ساعت 18 تا 20 -  نیمه دوم سال ساعت 16 تا 18

تلفن: 07644471010

 

باغ پرندگان از بهترین جاذبه‌های گردشگری کیش
جاهای دیدنی کیش، باغ پرندگان - منبع گوگل مپ

 

آیا دوست دارید در سفر به کیش ساعت‌ها به تماشای پرندگان بپردازید؟ باغ پرندگان مخصوص علاقه‌مندان به پرندگان در مجموعه دلفیناریوم کیش راه‌اندازی شده است. باغ پرندگان از جاذبه‌های گردشگری کیش به شمار می‌رود و در آن بیش از 50 گونه پرنده از جمله طاووس، فلامینگو، درنای تاج دار و انواع لک لک نگهداری می‌شود. وسعت باغ پرندگان کیش به 100 هکتار می‌رسد و این مجموعه فعالیت خود را از سال 1380 آغاز نموده که در دو بخش مجزا از پرندگان نگهداری می‌کند.

همچنین در این پارک حیونات دیگری مانند تمساح پوزه کوتاه و آهو و میمون نیز نگهداری می‌شوند که می‌توانید از نزدیک ببینید. تهران و اصفهان و مشهد نیز دارای باغ پرندگان هستند، اما باغ پرندگان کیش زیباترین پرندگان را در خود جای داده است. در باغ پرندگان کیش، محوطه‌ای را مشاهده می‌کنید که پرندگان آزادانه به هر سو پر می‌زنند. اگر شما هم به این باغ بروید، احساس می‌کنید در جنگلی وسیع قدم گذاشته‌اید؛ چرا که در آن، محل زندگی پرندگان شبیه سازی شده و طبیعت زیبایی را پدید آورده است و از جاهای باحال کیش به شمار می‌رود.

پرندگانی که در در این باغ نگه‌داری می‌شوند بسیار زیبا، رنگارنگ و متنوع هستند که در 2 بخش نگهداری می‌شوند: 1- بخش پرندگان در قفس 2- بخش پرندگان آزاد

پرندگانی که در این باغ نگهداری می‌شوند بیش از 57 نوع هستند که از قاره آمریکا و آفریقا به ایران آورده شده‌اند. جالب‌ترین نوع پرندگانی که در این باغ نگهداری می‌شوند، توکان و پیلا پیلا است که به دلیل داشتن آناتومی متفاوت و رنگ‌بندی خارق‌العاده توجه گردشگران زیادی را به خود جذب می‌کنند. بدون شک در میان جاهای دیدنی کیش این باغ خاطرات شیرینی را برای شما رقم می‌زند که هیچ‌گاه از تماشای آن دل زده نمی‌شوید.

جاهای دیدنی کیش؛ برای علاقه‌مندان به تاریخ، فرهنگ و تمدن مردم جزیره

 

از مکان‌های تاریخی کیش غافل نمانید! این جزیره زیبا همانند سایر شهرهای ایران جاذبه‌های تاریخی زیادی را در خود جای داده که بازدید از آن‌ها بسیار شیرین و لذت‌بخش است. اگر به بازدید از اماکن تاریخی علاقه دارید، حتما زمانی را به دیدن این جاذبه‌های دیدنی اختصاص دهید. جاهای تاریخی و فرهنگی کیش را در ادامه معرفی کرده‌ایم.

شهر زیر زمینی کاریز کیش

 

آدرس شهر زیر زمینی کاریز: بلوار میرمهنا، حد فاصل میدان المپیک و میدان فارور

قیمت ورودی کاریز: 130 هزار تومان (به روز رسانی بهمن ماه 1402)

 
شهر زیر زمینی کاریز از مکان‌های تاریخی کیش
جاهای تاریخی کیش، شهر زیرزمینی کاریز - منبع گوگل مپ

 

کاریز به معنی قنات عربی است. کاریزها کانال‌های زیرزمینی آب برای تامین آب شرب و شیرین بوده‌اند. کاریز کیش 8 متر طول و بالغ بر 10 هزار متر مربع مساحت دارد و هم اکنون به یک شهر زیرزمینی با موزه، کافی شاپ، رستوران و یکی از مکان های دیدنی کیش تبدیل شده است. این شهر منحصربه‌فرد 16 متر زیر زمین قرار گرفته و از تاریخی‌ترین جاهای دیدنی کیش به شمار می‌رود که در سقف‌ها و در و دیوار آن، فسیل‌هایی از آبزیان دریایی و صدف‌های زیبا به چشم می‌خورد. در بخش‌های مختلف کاریز نیز می‌توان به تهیه صنایع دستی مخصوص کیش نیز مبادرت ورزید.

 


اطلاعات بیشتر درباره این مکان دیدنی: شهر زیر زمینی کاریز کیش


آب انبار دو قلو (دو گنبد) و پنج بادگیر کیش

 

آدرس آب انبار دو قلو: کیش، مجاور شهر حریره

 

آب انبار کیش از اماکن تاریخی کیش
آب انبار دو قلو کیش - منبع گوگل مپ

 

به عنوان یکی از جاذبه‌های گردشگری کیش، بیشتر مسافران اینجا را نمی‌شناسند. این آب انبارها یادآور معماری کویری یزد هستند که به زیبایی بنا شده‌اند. آب انبار به سازه‌ای در معماری سنتی گفته می‌شود که در آن آب شرب برای مصارف روزانه در کل سال ذخیره می‌شود. به دلیل برخورداری از دو گنبد مدور با حفره‌هایی پنجره مانند به آن دو گنبد یا دو قلو می‌گویند. در ضمن در اطراف این گنبدها چهار بادگیر نیز به چشم می‌خورد که از نظر زیبایی دست کمی از بادگیرهای تاریخی استان یزد ندارد. بادگیر برای خنک ساختن هوای واحدهای مسکونی استفاده می‌شده است و در این جا نیز نقش تهویه هوای آب آنبار و خنک نگه داشتن را به عهده داشته است.

 


اطلاعات بیشتر درباره این مکان تفریحی: آب انبار کیش


خانه مردم‌شناسی بومیان کیش

 

آدرس خانه مردم شناسی بومیان: کیش، محله سفین، روبه‌روی بندرگاه صیادی

قیمت ورودی خانه مردم شناسی بومیان: 40 هزار تومان، با پذیرایی رایگان قهوه عربی و خرما (به روز رسانی بهمن ماه 1402)

تلفن: 07644432844

 

دیدنیهای کیش، خانه مردم شناسی بومیان کیش
خانه بومیان کیش بهترین جای دیدنی کیش برای تاریخ‌دوستان - منبع گوگل مپ

 

خانه مردم‌شناسی متعلق به یکی از بومیان جزیره و از تجار به نام در صنعت مروارید بوده است. خانه‌ای 200 ساله که به موزه تبدیل شده و نوع زندگی بومیان جزیره کیش را نمایش می‌دهد. بخش‌های مختلف این خانه همچون مطبخ، ابزار آلات ماهیگیری، وسایل پخت و پز، محل نگهدای خرما و بخش‌هایی از این دست در معرض دید عموم قرار گرفته است. خانه مردم‌شناسی بومیان جزیره در سال 1393 بازسازی شد و به موزهای سنتی تبدیل گردید. قطعا برای کسانی که به تاریخ و فرهنگ مردمان اصیل کیش علاقه دارند و به دنبال اطلاعات هستند، بازدید از این مکان در میان دیدنیهای کیش بسیار لذت‌بخش خواهد بود.

برج ایفل کیش

 

آدرس برج ایفل کیش: کیش، بین خیابان فردوسی و بلوار رازی

 

عکس‌های برج ایفل کیش
برج ایفل کیش - منبع گوگل مپ

 

یکی دیگر از مکان‌های فرهنگی جزیره که از جدیدترین جاذبه‌های گردشگری کیش نیز به شمار می‌رود، نماد برج ایفل است. این برج الهام گرفته از برج ایفل پاریس در فرانسه است که با هدف افزایش توریسم و رونق صنعت گردشگری در جزیره ساخته شد. برج ایفل کیش در بازار پردیس یک قرار گرفته و می‌توانید با یک تیر دو نشان بزنید! هم خرید خود را انجام دهید و هم از یکی از بهترین دیدنی‌های کیش بازدید کنید و عکس‌های جذاب بگیرید.

کلبه هور یکی از جاذبه های دیدنی کیش

 

آدرس کلبه هور: کیش، میدان هور

قیمت ورودی: بازدید از این جاذبه گردشگری رایگان است.

 

مناطق دیدنی کیش، کلبه هور کیش
کلبه هور کیش - منبع گوگل مپ

 

کلبه هور منطقه‌ای گردشگری در جزیره کیش است که از جنبه‌های مختلف مورد توجه است. این منطقه که در غرب جزیره کیش قرار دارد مشتمل بر صخره‌ای با آب‌های زلال است. کلبه هور از جاهای تفریحی کیش است که آن‌جا به راحتی آبزیان زیر دریا، صدف‌ها و لاک پشت‌ها به دلیل شفافیت آب دیده می‌شوند. به همین دلیل این منطقه بهترین مکان برای غواصی است. غار کوچکی با 5 متر طول در آنجا وجود دارد که در هنگام مد کامل دریا دیدنی می‌شود. امکانانی همچون نیمکت‌هایی برای نشستن، باربکیو، نورافکن، آلاچیق و سرویس‌های رفاهی در آن‌جا فراهم است و می‌توانید لحظاتی دلنشین را در کنار خانواده و دوستان خود سپری کنید.

کشتی یونانی از معروف‌ترین جاهای دیدنی کیش

 

آدرس کشتی یونانی: جنوب غربی جزیره کیش، خیابان غروب، میدان غروب، پارک ساحلی غروب (پارک ساحلی کشتی یونانی)

قیمت بازدید: بازدید از این جاذبه گردشگری رایگان است.

 

جاهای دیدنی کیش، کشتی یونانی
کشتی یونانی کیش - منبع گوگل مپ

 

یکی از معروف‌ترین جاهای دیدنی کیش، کشتی یونانی است که اغلب هنگام غروب آفتاب بهترین سوژه عکاسی بوده و در میان گردشگران تبدیل به بهترین مکان تفریحی کیش شده است. این کشتی نمادی از این جزیره زیبا است و اغلب گشت‌های دور جزیره و گشت‌های توریستی با بازدید از آن به اتمام می‌رسد. پیشینه این جاذبه دیدنی کیش، به سال 1996 باز می‌گردد. کشتی یونانی منسوب به کوالا اف است و در مسیر یونان به ایران در جنوب غربی جزیره در سال 1345 به گل نشسته است و هنوز هم در آن منطقه قرار دارد.

 


اطلاعات بیشتر درباره این جاذبه دیدنی: کشتی یونانی کیش


شهر باستانی حریره کیش

 

آدرس شهر تاریخی حریره: کیش، بلوار میرمهنا، بلوار المپیک، میدان حریره، خیابان کرانه

قیمت بلیط حریره: بازدید از این جاذبه گردشگری رایگان است.

 

شهر باستانی حریره از اماکن تاریخی کیش
جاهای دیدنی و تاریخی کیش، شهر باستانی حریره - منبع گوگل مپ

 

حریره از قدیمی‌ترین جاذبه های گردشگری کیش به شمار می‌رود که در قسمت شمال آن قرار گرفته است. در این فضا، معماری دوران قدیم به چشم می‌خورد و ویرانه‌های برجای مانده از آن یادگار روزگار پر ابهت گذشته آن است. این بنای تاریخی از قرن هشتم هجری بوده و سعدی شیرازی در کتاب گلستان به آن اشاره کرده است. با این حال بعضی از باستان شناسان آن را نه شهری 7-8 قرنی، بلکه شهری هزار ساله می‌دانند که مدت‌های طولانی متروکه بوده است.

 


اطلاعات بیشتر راجع به این جاذبه: شهر تاریخی حریره


محله سفین قدیم کیش

 

آدرس محله سفین: کیش، شمال غربی جزیره

 

محله سفین از مکان‌های تاریخی کیش
محله سفین قدیم کیش - منبع گوگل مپ

 

محله سفین یا محله عرب‌ها از معروف‌ترین محله‌های قدیمی و جاهای دیدنی کیش است که به داشتن بازاری پر رونق معروف است. محله سفین محله‌ای سنتی قدیمی است و با بخش‌های مدرن و شیک جزیره زمین تا آسمان از هر نظر فرق می‌کند. تنها با قدم زدن در کوچه پس کوچه‌های این محله می‌توانید حس نوستالژیک درون‌تان را ارضا کنید. با این همه بازدید از جاذبه‌های دیگری چون بازار، باغ ابراهیمی (محل حصیربافی بومیان) و.. خالی از لطف نیست. خانه مردم شناسی بومیان کیش نیز در این محله قرار دارد.

خانه اعیانی در کیش

 

آدرس خانه اعیانی: کیش، شهر باستانی حریره

 

خانه اعیانی از جاذبه‌های تاریخی کیش
خانه اعیانی کیش، یادگار دوره ایلخانان - منبع گوگل مپ

 

خانه اعیانی که یکی از دیدنی های کیش محسوب می‌شود، در شهر باستانی حریره قرار گرفته است. این خانه در واقع یکی از خانه‌های قدیمی ایران است که در گذشته چند خانواده در آن زندگی می‌کردند. متاسفانه خانه اعیانی از قدیمی‌ترین جاهای دیدنی کیش، تاکنون مرمت نشده و همچون یک ویرانه است. با این حال هنوز هم شکوه گذشته‌اش را فریاد می‌زند. خانه متعلق به عصر حکومت ایلخانان مغول است و در آن تزئیناتی مثل کاشی‌های ستاره‌ای در نمای خارجی به چشم می‌خورد. بناهایی همچون تخت سلیمان و سلطانیه نیز با همین مصالح تزئین شده‌اند. خانه اعیانی متعلق به فردی ثروتمند در کیش بوده است که در آن دوره زمانی زندگی می‌کرده است. این خانه بسیار بزرگ است و طاق‌های آجری آن هنوز پابرجاست.  

 


کسب اطلاعات بیشتر درباره این جاذبه: خانه اعیانی کیش


مسجد ماشه کیش

 

آدرس مسجد ماشه: شمال شرقی جزیره کیش، خیابان سنایی، ساحل شهرزاد، نزدیک مسیر دوچرخه سواری

 
مسجد ماشه از اماکن مذهبی و تاریخی کیش
مسجد ماشه کیش - منبع گوگل مپ

 

مسجد ماشه یا مسجد جامع یکی از جاهای دیدنی کیش است که متاسفانه چندان شناخته شده نیست ولی شکوه و زیبایی خاصی دارد. این مسجد متعلق به دوره قاجار است و حدود 114 سال پیش یعنی سال 1285 به همت عبدالحسین نور احداث شده است. عبدالحسین نور از تاجرانِ به نام در زمینه مروارید بود و این مسجد را برای مردم بنا نمود که در گذشته به نام مسجد نور نیز شناخته می‌شد. محله ماشه که مسجد در آن قرار گرفته از محله‌های قدیمی کیش است که بازدید از آن برای همه رایگان است ولی اهالی آن عموما به سایر نقاط جزیره مهاجرت کرده‌اند. مردم آن محله از اهالی سنت می‌باشند و به همین مناسبت مسجد نیز به نام اهل سنت شده است.

مسجد ماشه بر خلاف بیشتر بناهای دینی مسلمانان که دیده‌اید، یک طبقه است تا کم توانان و افراد مسن بتوانند به راحتی از آن استفاده کنند. از دیگر ویژگی‌های معماری آن استحکام بناست؛ تا جایی که علی رغم نزدیک بودن به دریا همچنان پابرجاست. مسجد فاقد مناره است و همین موضوع باعث شده در ظاهر و نگاه اول شبیه به مساجد نباشد. مسجد ماشه در  27 دی 1377 جزو آثار ملی ایران شده است. 

کاخ الیت یا کاخ شاه کیش (کاخ شماره یک پهلوی)

 

آدرس کاخ الیت: ساحل شرقی کیش، به موازات خیابان فردوسی

 
جاهای دیدنی کیش، کاخ الیت
جاهای گردشگری کیش، کاخ الیت یا کاخ شماره یک پهلوی - منبع گوگل مپ

 

محمد رضا پهلوی هنگام آمدن به کیش در کاخ شماره یک پهلوی‌ها به نام کاخ الیت مستقر می‌شد. خانواده وی معمولا اواخر زمستان تا پایان تعطیلات نوروز از این کاخ استفاده می‌کردند. بعد از سقوط سلطنت پهلوی کاخ الیت به تجارت‌خانه و سپس بازارچه تغییر کاربری داد. تا اواخر دهه 70 شمسی همین کاربری را داشت ولی در حال حاضر جزو املاک ستاد اجرایی فرمان امام محسوب می‌شود. شاید هنگام دور‌ زدن با قایق‌های تفریحی کیش از مقابل کاخ الیت رد شده باشید. 

کاخ الیت به سبک خانه‌های بومی ساخته شده و شباهت به اهرام ثلاثه در مصر دارد. کاخ الیت یکی از مناطق گردشگری کیش محسوب می‌شود که در آن زمان برای احداث کاخ آخرین تکنولوژی‌ها و استانداردهای ساختمانی را به کار برده برده‌اند. دو طبقه دارد و اسکلت آن از بتون آرمه می‌باشد. معماری کاخ در زمان خود در جزیره منحصر به فرد بوده است. نمای آن گچی است و اتاق‌های زیادی را در بر گرفته است. بیشتر اتاق‌ها و عناصر بنا تخریب شده‌اند. در طول چند دهه پیشین دچار آش سوزی، زنگ زدگی و... شده و بر روی دیوارهای آن یادگاری‌هایی نوشته شده است. متاسفانه امکان بازدید از داخل بنا وجود ندارد. کاخ الیت یا کاخ شاه با شماره 24380 در سال 1378 در فهرست آثار مل ایران به ثبت رسیده است. 

کاخ ولیعهد یا کاخ فرح کیش

 

آدرس کاخ ولیعهد: کیش، پارک ساحلی مرجان

 
کاخ ولیعهد یا کاخ فرح کیش از اماکن تاریخی کیش
کاخ ولیعهد یا کاخ دوم پهلوی‌ها در کیش - منبع گوگل مپ

 

کاخ دوم پهلوی‌ها در کیش، کاخ ولیعهد است که از جاهای دیدنی کیش به شمار می‌رود. از نظر معماری نمای آن شبیه به سر یک گرگ طراحی شده است. بیشتر بنا تخریب شده ولی اقداماتی برای مرمت آن به تازگی صورت گرفته است. بعد از مرمت به عنوان مرکز فعالیت‌های فرهنگی هنری به کار گرفته می‌شود. اطراف کاخ ولیعهد فنس‌کشی شده و امکان بازدید از آن وجود ندارد. مالک فعلی آن سازمان منطقه آزاد کیش است.

ساختمان ساحل یا کاخ شماره سه پهلوی

 

آدرس ساختمان شماره سه پهلوی‌ها: کیش، نوار ساحلی، انتهای بلوار ساحل

 

ساختمان شماره سه پهلوی‌ها معروف به کازینو در نزدیکی هتل شایان قرار گرفته است. عده‌ای معتقدند که طرح ساختمان از روی یک تاج اقتباس شده است. ساختمان شماره سه در طی پنج دهه گذشته برای کاربری‌های زیادی تعریف شده ولی بیشتر آن‌ها تاکنون جامه عمل نگرفته است. با رزرو تور هتل شایان کیش در نزدیکی این مکان تاریخی اقامت خواهید داشت و هر زمان که بخواهید می‌توانید از آن بازدید کنید.

گذر هنرمندان در کیش

 

آدرس گذر هنرمندان: کیش، بلوار دریا، خیابان سنایی

قیمت بازدید: بازدید از این جاذبه گردشگری رایگان است.

زمان بازدید: 24 ساعته

 

گذر هنرمندان از مکان‌های فرهنگی کیش
گذر هنرمندان کیش - منبع گوگل مپ

 

گذر هنرمندان که از جاذبه های گردشگری کیش محسوب می‌شود، در واقع مسیری است که در آن مجسمه‌هایی از بزرگان اهل ادب و هنر ایران زمین نصب شده است. هم اکنون تندیس‌های پروین اعتصامیِ شاعر، غلامحسین بنانِ موسیقی دان و خواننده، محمد تقی جعفریِ فیلسوف، لطفی موسیقی دان، حسین بهزاد نقاش، جلال آل احمد، محمود فرشچیان، استاد شهریار و بزرگانی دیگر در این گذر وجود دارد. این منطقه از بخش‌های فرهنگی جزیره زیبای کیش محسوب می‌شود که در سال 1378 با هدف آشنایی بیشتر گردشگران با مشاهیر ایران احداث شده است. از مکان های گردشگری کیش که به گذر هنرمندان نزدیک است، می‌توان به اسکله تفریحی اشاره نمود.

نماد فرهنگی کیش یا موزه خلیج فارس

 

آدرس نماد فرهنگی کیش: مابین کشتی یونانی‌ها و کلبه هور

قیمت بازدید: بازدید از این جاذبه گردشگری رایگان است.

زمان بازدید: 24 ساعته

 

نماد فرهنگی کیش از جاهای دیدنی کیش
موزه فرهنگی هنر خلیج فارس، نماد فرهنگی کیش - منبع گوگل مپ

 

نماد فرهنگی کیش سازه‌ای بلند و مرتفع در دل موزه کیش است که به عنوان دومین سازه مهم کشور بعد از برج میلاد تهران شناخته می‌شود. نماد فرهنگی در مجموعه‌ای فرهنگی و تفریحی قرار گرفته و قابل مقایسه با برج‌های دبی است. نماد فرهنگی از دیدنیهای کیش محسوب می‌شود که به طول 50 متر و به شکل دو صدف و مرواریدی در میان آن طراحی شده است. موزه خلیج فارس نیز در پایین این سازه به وسعت 3500 متر بنا شده و شامل بخش‌های مختلفی نظیر سالن گالری، آمفی تئاتر، بخش اداری، کافی شاپ و کارگاه آموزشی است. علاوه بر این در آن یک پیست دوچرخه سواری، یک محوطه شاتل و تفریحات سرگرم کننده و بخش‌های فرهنگی هنری قرار دارد که گروه‌های سنی مختلف را سرگرم خواهد کرد.

 


اطلاعات بیشتر درباره این جاذبه: نماد فرهنگی کیش


بازار فرانسه در کیش

 

آدرس بازار فرانسه: کیش، روبه‌روی بازار بهکیش

قیمت ورودی: بازدید از این جاذبه گردشگری رایگان است.

 

بازار فرانسه از جاهای دیدنی کیش
بازار فرانسه کیش - منبع گوگل مپ

 

از دیگر جاهای دیدنی کیش که می‌توان آن را جزو مکان‌های تاریخی قرار داد، بازار فرانسه است که بیشتر گردشگران هنوز با آن آشنا نشده‌اند. بازار قدیمی فرانسه حدود 3700 متر مربع وسعت دارد و در دو طبقه احداث شده است که طبقه اول آن در زیر زمین قرار دارد. در گذشته‌ای نه چندان دور این بازار پر از اجناس لوکس فرانسوی بود و به همین مناسبت به بازار فرانسوی معروف شد؛ ولی هم اکنون به بنایی تاریخی تبدیل شده که نیاز به مرمت دارد. معماری بازار فرانسه به سبک معماری اروپایی و ایرانی طراحی شده و احداث آن به دوره پهلوی بر می‌گردد. در آینده بازار فرانسه مرمت خواهد شد و به عنوان یکی از موزه‌های اصلی کیش و موزه دوم ایران باستان در معرض دید عموم قرار خواهد گرفت. 

جزیره‌های دیدنی اطراف جزیره کیش

 

جاهای دیدنی کیش به داخل جزیره محدود نمی‌شود. اگر کمی از جزیره کیش فراتر برویم، جزیره‌های کوچک و زیبایی وجود دارد که ارزش حداقل یک بار دیدن را دارند و جاذبه‌های گردشگری شگفت انگیزی را در خود جای داده‌اند. در ادامه چندین جزیره دیدنی اطراف کیش را معرفی خواهیم کرد.

جزیره هرمز

 

جزیره هرمز از دیدنی‌های اطراف کیش
جزیره هرمز، دیدنی های اطراف کیش - منبع گوگل مپ

 

جزیره هرمز در 42 کیلومتری خلیج فارس واقع شده و تنها 8 کیلومتر با بندرعباس فاصله دارد. نکته اینجاست که شما نمی‌توانید به صورت مستقیم از کیش به هرمز بروید و برای رفتن به این جزیره زیبا دو راه دارید. اولین راه این است که به اسکله شهید حقانی بندر عباس رفته و از آنجا با قایق مسیری حدودا نیم ساعته را طی کنید. راه دوم نیز این است که خود را به قشم برسانید و از جزیره قشم مسیر خود را آغاز کنید. در این صورت باید ابتدا به اسکله شهید ذاکری بروید و مسافت مورد نظر را با قایق موتوری طی کنید. در این مسیر هم تقریبا نیم ساعت در راه خواهید بود.

جزیره هرمز به خاک سرخش معروف است و با رسیدن به آنجا حیرت‌زده خواهید شد. مردمان جزیره هرمز نیز تنها در یکی از روستاهای این جزیره ساکن هستند و سایر روستاها متروکه شده‌اند. علاوه بر این جزیره هرمز جاهای دیدنی بسیار زیبایی نظیر دره رنگین کمان، قلعه پرتغالی‌ها، دره مجسمه، جنگل حرا، جزیره هنگام، غار الهه نمک و فرش خاکی دارد که می‌توانید با بازدید از آن‌ها عکس‌های زیبایی را ثبت کرده و اوقات خوشی را سپری کنید.

جزیره هندورابی

 

جزیره هندورابی از زیباترین جزیره‌های دیدنی اطراف کیش
جزیره هندورابی از دیدنیهای نزدیک به کیش - منبع گوگل مپ

 

گردشگران بسیاری دوست دارند، از جزیره های نزدیک کیش هم دیدن کنند و سفری هیجان انگیز و متنوع را برای خود رقم بزنند. هندورابی حدود 23 کیلومتر مربع مساحت دارد و ارتفاع آن از سطح دریا، تقریبا 29 متر است. جزیره هندورابی نیز از جاهای دیدنی کیش در قلب جزیره است که در زمان حضور پرتغالی‌ها در ایران، به عنوان پایگاه تجاری و نظامی در اختیار آن‌ها قرار داشته است. هم اکنون آثار به جای مانده از آن زمان یعنی قرن 15 میلادی در معرض دید عموم قرار گرفته و در فاصله 8 کیلومتری از آن واقع شده است.

نکته جالب در مورد این جزیره بکر و کوچک ایران، ساخت فرودگاه در این جزیره است. در نتیجه اگر به کیش سفر کردید، می‌توانید با تهیه بلیط به صورت هوایی سری به این جزیره بزنید. از جمله مکان‌های دیدنی و تاریخی جزیره هندورابی می‌توان به روستای الدورات و الصراه که در زمان گذشته پایگاه پرتغالی‌ها بوده است، اشاره کرد. روستا و قبرستان هندورابی نیز به دلیل بافت سنتی و قدیمی آن از مکان‌های گردشگری کیش به شمار می‌روند. تعداد ساکنان این جزیره کمتر از 200 نفر است؛ پس اگر به دنبال این هستید که چند روزی را به دور از شلوغی و هیاهو در منطقه‌ای دنج و بکر بگذرانید، جزیره هندورابی یکی از بهترین انتخاب‌ها خواهد بود. علاوه بر این در سواحل این جزیره می‌توانید از تفریحات آبی نظیر غواصی نیز لذت ببرید.

برای رفتن به جزیره هندورابی سه راه پیش روی شماست. یکی از راه‌ها این است که از طریق هوایی این مسافت را طی کنید و در فرودگاه هندورابی فرود آمده و پس از آن به گشت و گذار در جزیره بپردازید. راه دوم این است که از جزیره کیش با قایق مسافت بین کیش و هندورابی را طی کنید. در این صورت یک ساعت و نیم در راه خواهید بود. آخرین و کوتاه‌ترین راه نیز این است که به بندر چیرویه رفته و از آنجا با قایق موتوری در مدت زمان 20 دقیقه خود را به جزیره هندورابی برسانید.

 


کسب اطلاعات بیشتر درباره این جاذبه: جزیره هندورابی کیش


جزیره لاوان

 

جزیره لاوان از جاهای دیدنی اطراف کیش
جزیره لاوان از جاهای دیدنی اطراف کیش - منبع گوگل مپ

 

لاوان بزرگ‌ترین جزیره پس از کیش و قشم به شمار می‌رود و حدود 2000 نفر جمعیت دارد. بهترین راه رسیدن به این جزیره این است که ابتدا به بندر مقام بروید و از آنجا ادامه مسیر را با کشتی طی کنید. از جاهای دیدنی لاوان می‌توان به سواحل بکر و مرجانی این جزیره اشاره کرد. اگر خوش شانس باشید و در اواسط زمستان به این جزیره سفر کنید، می‌توانید شاهد تخم‌گذاری لاک پشت‌ها نیز باشید.

جزیره فرور کیش

 

دیدنی های اطراف کیش، جزیره فرور کوچک
جزیره فرور کوچک یا فارورگان - منبع گوگل مپ

 

یکی از مکان های دیدنی کیش که در بین مسافران، چندان شناخته شده نیست، جزیره فرور کوچک است. این جزیره غیرمسکونی از دیدنی‌های اطراف جزیره کیش است که به دلیل زیبای‌های طبیعی، پوشش گیاهان شورپسند و خشکی پسند و همچنین زیست‌گاه پرندگان دریایی در مسیر مهاجرت، مورد توجه طبیعت‌گردان قرار گرفته است. جزیره فرور کوچک که با نام‌های بنی فارور، فارور کوچک یا فارورگان نیز شناخته می‌شود، در شمال غربی جزیره ابوموسی قرار گرفته و حدود 5 کیلومتر مربع مساحت دارد.

در نتیجه اگر به بازدید از چنین جاذبه‌هایی علاقه دارید، می‌توانید چند ساعتی را به فارور کوچک اختصاص دهید و با قایق خود را به این جزیره برسانید.

جاهای دیدنی کیش در شب

 

جاهای دیدنی کیش در شب
جاهای دیدنی کیش در شب - منبع گوگل مپ

 

جزیره کیش برای گردشگرانی که دوست دارند، در شب به کیش به گشت‌وگذار بپردازند نیز دارای جاذبه‌های بسیاری است. چراکه هوای جزیره در طول روز اغلب گرم و شرجی است و اغلب افراد تمایل دارند شب‌ها در جزیره گشت بزنند و لذت ببرند. گردش در شب و لذت بردن از سکوت و آرامش حاکم بر جزیره حال و هوای دیگری دارد و افراد بسیاری را به سوی خود می کشاند. قدم زدن کنار ساحل آرامش بخش کیش به شما کمک می کند فکری آسوده از دغدغه های روزمره داشته باشید و به آرامش بیشتری دست یابید.

 از جمله جاهای دیدنی کیش در شب می‌ به موارد زیر اشاره کرد:

  • گذر هنرمندان

  • شهربازی هایلند کیش

  • کشتی‌های کروز و تفریحی در شب

  • گشت‌زنی در مراکز خرید کیش

  • شهر زیرزمینی کاریز

  • پارک مرد ماهیگیر

  • اسکله تفریحی کیش

  • سواحل کیش مانند ساحل مرجان، ساحل سیمرغ و ساحل نارگیل

علاوه بر این اگر شما هم جزء آن دسته گردشگرانی هستید که هیجان و شلوغی را به آرامش ترجیح می‌دهید، جنگ‌های شبانه کیش در انتظار شماست. با رزرو تور می‌توانید از تمامی جاهای دیدنی جزیره کیش در شب بازدید کنید و به جنگ‌های شبانه و کنسرت‌هایی که با خوانندگان مشهور و مورد علاقه‌تان برگزار می‌شود، بروید و شبی شاد و مفرح را به عزیزان خود هدیه بدهید.

جاهای لاکچری کیش و تفریحات گران قیمت

 

جاهای لاکچری کیش
جاهای لاکچری کیش و تفریحات لوکس - منبع گوگل مپ

 

اگر نگاهی به جاهای گردشگری کیش در مقاله حاضر انداخته باشید، متوجه شده‌اید که بخش زیادی از این تفریحات جزء تفریحات لاکچری کیش محسوب می‌شوند. می‌توان گفت تفریحاتی مثل تفریحات آبی تا چند سال پیش جزو تفریحات لاکچری محسوب می‌شد؛ ولی هم اکنون کمتر کسی است که نتواند در کیش یکی دو تا از تفریحات آبی مثل شاتل سواری و قایق سواری و حتی پاراسل را تجربه کند. لاکچری‌ترین تفریحات آبی در حال حاضر قایق های بادبانی، غواصی و فلای بورد محسوب می شود. بعضی از مراکز خرید نیز جزو مکان‌های لاکچری و مراکز خرید لوکس به شمار می‌روند و دارای برندهای معتبر و محصولات گران‌تری نسبت به سایر بازارها هستند.

برخی از جاذبه‌های گردشگری لوکس، مراکز خرید و تفریحات لاکچری کیش عبارت‌اند از:

  • کنسرت‌های کیش در جایگاه vip

  • اجاره ماشین‌های گران قیمت و لوکس و گشت زدن با آن‌ها در جزیره

  • جایروکوپتر و پرواز بر فراز آب‌های نیلگون خلیج فارس

  • پارک آبی اوشن کیش

  • غواصی تفریحی

  • فلای بورد

  • اسکوتر زیر دریایی

  • جت اسکی کیش

  • کشتی‌های کروز با خدمات لوکس

  • مرکز خرید کوروش

  • مرکز خرید دامون کیش

  • مرکز خرید رویا مال

تفریحات رایگان کیش

 

تفریحات رایگان کیش
تفریحات رایگان کیش - منبع گوگل مپ

 

رزرو تور کیش از مشهد در هتل های دو تا پنج ستاره

 

در ابتدا به نظر می‌رسد که جزیره کیش در مقایسه با سایر مقاصد گردشگری، گران‌تر باشد، ولی این موضوع کاملا به انتخاب خودتان بستگی دارد. در این جزیره از یک سو امکانات تفریحی کیش با قیمت‌های گران و لاکچری به چشم می‌خورد و از سوی دیگر امکان سفری ارزان و تفریحاتی بدون هزینه فراهم است.

در ادامه به صورت خلاصه تفریحات رایگان کیش و مکان‌های گردشگری بدون هزینه را ذکر می‌کنیم:

  • تماشای طلوع و غروب خورشید در سواحل بکر کیش، بی هزینه‌ترین تفریح و در عین حال لاکچری

  • پیاده روی در ساحل

  • والیبال ساحلی و توپ بازی در ساحل

  • آفتاب گرفتن

  • پارک ساحلی سیمرغ

  • پارک ساحلی مرجان کیش

  • اسکله میرمهنا

  • باغ راه ایرانی کیش

  • پارک شهر کیش

  • گشت وگذار در مراکز خرید کیش

  • عکاسی با دوربین یا موبایل شخصی

  • بازدید از محله های قدیمی قشم

  • بازدید از کشتی یونانی

  • بازدید از حیات وحش کیش مثل آهوها در بوستان آهوان

  • پرنده نگری و تماشای پرندگان خاص بومی و مهاجر کیش 

 

علاوه بر این اگر با تور به این جزیره زیبا سفر باشید، می‌دانید که معمولا یک روز برنامه گشت جزیره رایگان ارائه می‌شود و به صورت رایگان با ترنسفر به جاذبه‌هایی مثل شهر باستانی حریره، کاریز کیش، مجموعه درخت سبز و.. خواهید رفت. به علاوه تورگردان ورودی بسیاری از تفریحات کیش مثل سافاری، شهربازی هایلند، کافه یخی و رستوران موزیکال را نیز به صورت رایگان ارائه می‌کند. خوشبختانه مکان‌های دیدنی جزیره کیش بسیار متنوع است و برای گردشگرانی که به دنبال تجربه تفریحات آرامش‌بخش تا تفریحات هیجانی هستند، گزینه مناسبی است.

بهترین فصل سفر به کیش

 

پیش از هر چیز بهترین فصل سفر به کیش را معرفی می کنیم چون مسافران زیادی در این خصوص از ما سوال می پرسند. بهار، تابستان، پاییز و زمستان، کیش همیشه به راه است ولی هر مسافری با توجه به معیارهایی که مدنظرش است یکی از این فصول را برای سفر انتخاب می کند. معیارهایی مثل بودجه، مرخصی داشتن و تعطیلات، آب و هوا و… تعیین کننده فصل سفر به کیش است. در هر حال هر فصلی را که انتخاب می کنید بهتر است قبل از بستن چمدان ها جاذبه های متناسب با آن فصل را بشناسید. 

 

جاهای دیدنی کیش در زمستان

 

زمستان جزو بهترین فصل ها برای سفر به کیش است. جاهای دیدنی کیش در زمستان در آن هوا بینهایت مطبوع دیدنی است. می توان به راحتی از هر جاذبه ای بازدید کرد. با این همه مجموعه ای از تفریحات مثل سافاری و بازدید از لاک پشت هایی که در کیش تخم گذاری کرده اند، مختص همین فصل است. ساحل کلبه هور، جزیره هندورابی، خانه مردم شناسی، بوستان آهوان، پایاب، روستای باغو و… معمولا جزو جاذبه‌های زمستانی کیش به‌شمار می‌روند. ما در مقاله «جاهای دیدنی کیش در زمستان» به طور مفصل به این موضوع پرداخته‌ایم. به آن صفحه نگاهی بیندازید تا بتوانید برنامه مفیدتری برای سفر به کیش در زمستان تدارک ببینید. در ادامه‌ی این مقاله نیز هر کدام از جاذبه ها را به‌صورت مجزا معرفی کرده‌ایم. 

 

جاهای دیدنی کیش در تابستان

 

در این میان عده‌ای از گردشگران به‌دنبال سفر ارزان می‌گردند یا از شرجیِ هوا لذت می‌برند. این افراد عموما «جاهای دیدنی کیش در تابستان» را جستجو می‌کنند. تابستان قیمت اقامت در هتل‌ها و پروازهای کیش فروکش می‌کند و برای آن‌هایی که بیشتر وقت خود را در مراکز خرید زیر کولرها می‌گذرانند مطبوع است. با این حال بعضی جاهای دیدنی کیش در تابستان طرفداران زیادی دارد. می‌توانید از هتل سوار تاکسی یا ماشین کرایه‌ای شوید و جلوی آن جاذبه پیاده شوید. با این شرایط گرمای هوا اصلا اذیت نخواهد کرد. ما برای علاقمندان به سفر در تابستان نیز لیستی آماده کرده ایم. حتما مقاله جاهای دیدنی کیش در تابستان را بخوانید. 

مراکز خرید و بازارهای کیش

 

در مورد مراکز خرید کیش چه می‌دانید؟ گردشگرانی که به کیش سفر می‌کنند بخشی از برنامه‌های سفر خود را به بازارگردی و خرید کردن اختصاص می‌دهند. بنابراین مراکز خرید کیش بخشی از جاهای دیدنی کیش به حساب می‌آیند و گردشگران زیادی را به سوی خود جذب می‌کنند. در خیابان‌های جزیره که قدم می‌زنید قدم به قدم، پاساژها و بازارها لوکس یا معمولی خودنمایی می‌کنند. کیش بیش از همه به دلیل برخورداری از مراکز خرید در منطقه آزاد اهمیت پیدا کرده است و جنبه‌های تجاری و اقتصادی در آن اهمیت زیادی دارد.

بسیاری از برندها و محصولات برتر، ابتدا به کیش می‌آیند. به همین دلیل گردشگرانی که به کیش سفر می‌کنند، نمی‌توانند در برابر وسوسه خریدن این محصولات رنگارنگ از خود مقاومت نشان دهند. در بسیاری از فصول سال به خصوص در ایامی که سفر کیش با استقبال کمتری مواجه می‌شود، بسیاری از محصولات و فروشگاه‌ها، تخفیف‌های باورنکردنی ارائه می‌دهند. 

 

مراکز خرید کیش، جاهای دیدنی کیش
مراکز خرید کیش، هم تفریح و هم خرید - منبع گوگل مپ

 

بهترین مراکز خرید و بازارهای کیش که در میان گردشگران شهرت دارند، عبارت‌اند از:

  •  بازار پردیس 1 و 2

  • مرکز خرید کوروش

  • مرکز خرید رویا مال

  • بازار ونوس

  • مرکز خرید مروارید

  • بازار سارینا 1 و 2 کیش

  • بازار مرجان کیش

  • بازار پانیذ

  • بازار زیتون

  • بازار پارس خلیج

  • بازار مرکز تجاری کیش

  • بازار مریم

  • بازار عرب‌ها

  • مرکز خرید دامون

  • مرکز خرید پدیده

  • بازار صدف

  • بازار دیپلمات

  • بازار شارستان

  • بازار پادنا

 


ما در مقاله‌ای مفصل، تمامی بازارها و مراکز خرید کیش را معرفی کرده‌ایم؛ مقاله « 22 مرکز خرید در کیش » را از دست ندهید. 


رستوران‌های کیش، از سنتی تا لوکس و موزیکال

 

رستوران‌های کیش از جاذبه‌های کیش
رستوران‌های کیش - منبع گوگل مپ

 

رستوران‌های کیش نیز از جمله مکان‌های دیدنی کیش برای استراحت و تفریح محسوب می‌شوند. هر یک از این رستوران‌ها با تنوع در منوی غذایی و دکوراسیون، جاذبه‌ای منحصربه‌فرد به شمار می‌آیند. بعضی رستوران‌ها به ارائه غذاهای سنتی و غذاهای محلی کیش به خصوص غذاهایی که با ماهی تهیه می‌شوند، مشهورند. بعضی غذاخور‌ی‌ها نیز به ارائه فست فود یا حتی غذاهای خیابانی مشغول‌اند. علاوه بر صرف غذا، در فصل پیک سفر معمولا برنامه اجرای زنده موسیقی و برنامه‌های شبانه نیز در رستوران‌ها اجرا می‌شود.

پیشنهاد ما به شما این است که در سفر خود چند وعده ناهار یا شام را در بهترین رستوران‌های کیش که در ادامه معرفی می‌کنیم، نوش جان کنید.

  • رستوران نهنگ سفید

  • رستوران پدیده شاندیز

  • رستوران کوه نور

  • رستوران دریایی میر مهنا

  • رستوران دارچین

  • رستوران رویال استار

  • رستوران دریایی توتی فروتی

  • رستوران شاندیز صفدری کیش

  • فودکورت دامون کیش

  • رستوران پایاب کیش

  • رستوران پاشا کیش

  • فودلند کیش

 


برای کسب اطلاعات کامل در خصوص رستوران‌های کیش،آدرس آن‌ها، منوی غذایی و قیمت غذاها مقاله « رستوران‌های کیش » را مطالعه کنید. 


هتل‌های کیش؛ 2 ستاره تا 5 ستاره لاکچری

 

هتل‌های کیش
هتل‌های کیش، از دیدنیهای کیش با امکانات تفریحی اختصاصی - منبع گوگل مپ

 

کیش کجا بریم؟ کدام هتل را برای اقامت انتخاب کنیم؟ این سوالی است که بسیاری از گردشگران کیش از خود می‌پرسند. باید گفت در کیش، قدم به قدم، یکی از هتل‌های کیش را مشاهده می‌کنید که با توجه به تنوع بالایی که دارند، از استقبال بالا هم برخوردارند. هتل‌های پنج ستاره و لوکس، برای کسانی مناسب است که سفر را به شیوه‌ای لوکس و لاکچری می‌پسندند و آن‌هایی که به دنبال انتخاب سفر ارزان هستند، می‌توانند روی هتل‌های سه ستاره و پایین‌تر، امکانات خوبی با تخفیف به دست بیاورند.

هتل‌های کیش به دلیل برخورداری از امکاناتی مثل استخر و مجموعه‌های آبی و همچنین رستوران‌ها و کافی‌شاپ‌های متنوع نه تنها برای میهمانان هتل، بلکه برای دیگر گردشگران نیز قابل استفاده است. برخی از هتل‌های کیش از دسترسی خوبی برخوردارند و فاصله نزدیکی با جاذبه‌های دیدنی کیش دارند.

مهم‌ترین و بهترین هتل‌های کیش در جدول زیر آمده است: 

 

بهترین هتل‌های کیش

5 ستاره

4 ستاره

3 ستاره

2 ستاره

هتل دریایی ترنج

هتل لیلیوم

هتل گامبرون

هتل فانوس

هتل داریوش

هتل سورینت مریم

هتل ریان قائم

هتل شباویز

هتل مارینا پارک

هتل فلامینگو

هتل پارسیان

هتل ققنوس

هتل کوروش

هتل ارم

هتل گراند

هتل پانیذ

هتل شایگان

هتل آرامیس

هتل لوتوس

هتل ستاره

هتل امیرکبیر

هتل صدف

هتل آبادگران

-

 

بعضی هتل‌ها مثل مارینا پارک یا هتل داریوش به دلیل برخورداری از ساحل اختصاصی بیش از بقیه هتل‌ها مورد توجه واقع شده‌اند. همچنین هتل‌هایی مانند هتل ترنج کیش، به تنهایی یک جاذبه گردشگری مجزا محسوب می‌شود. چراکه فقط تماشای طراحی کلبه‌های درون آب می‌تواند برای انسان لذت‌بخش و روح‌انگیز باشد. 

در رزرو تور کیش از تورگردان می‌توانید در بهترین هتل‌ها با قیمت مناسب و خدمات عالی اقامت داشته باشید.

برای رزرو تورهای لحظه آخری و تورهای ارزان قیمت با تورگردان همراه باشید. 

وضعیت آب و هوا
خلاصه مقاله

کیش، جزیره‌ای تفریحی با وسعت 91.5 کیلومتر مربع در شهرستان بندرلنگه، استان هرمزگان، در سواحل جنوبی ایران در خلیج فارس است. به دلیل وضعیت منطقه آزاد تجاری، این جزیره دارای مراکز خرید، جاذبه‌های گردشگری و هتل‌های تفریحی متعددی نظیر هتل مارینا پارک است. جاهای دیدنی کیش و تفریحات آبی و غیر آبی جزیره برای کودکان و بزرگسالان آنقدر زیاد و متنوع است که در سفر خود برای بازدید از تمام مکان‌های دیدنی کیش باید برنامه‌ریزی خوبی داشته باشید. مکا‌ن‌های طبیعی، مکان‌های تاریخی و فرهنگی، رستوران‌های جزیره با موسیقی زنده و مکان‌های تفریحی همگی از دیدنی‌های کیش هستند که در ادامه به معرفی هر یک از آن‌ها پرداخته‌ایم.

انتشار :  22 خرداد 1401 به روزرسانی :  9 فروردین 1403 نویسنده :   عفیفه خدنگی
تصاویر مرتبط
پلاژهای تفریحی بانوان و آقایان در کیش
  • پلاژهای تفریحی بانوان و آقایان در کیش
  • فلای بورد از تفریحات آبی کیش
  • جت اسکی کیش از تفریحات آبی جزیره
  • کایت بوردینگ از هیجانی‌ترین تفریحات کیش
  • آب انبار کیش از اماکن تاریخی کیش
  • شاتل سواری از تفریحات هیجانی کیش
  • بوستان آهوان کیش از جاذبه‌های طبیعی کیش
  • سافاری کیش از بهترین تفریحات هیجانی کیش
  • بنانا سواری از تفریحات هیجان‌انگیز در کیش
  • بیگ بال از تفریحات آبی مهیج کیش
  • اجاره خودرو در کیش
  • جزیره هندورابی از زیباترین جزیره‌های دیدنی اطراف کیش
  • مناطق دیدنی کیش، کلبه هور کیش
  • خانه اعیانی از جاذبه‌های تاریخی کیش
  • چتر پاراسل از تفریحات مهیج جزیره کیش
  • کشتی‌های تفریحی کیش
  • شهر زیر زمینی کاریز از مکان‌های تاریخی کیش
  • گذر هنرمندان از مکان‌های فرهنگی کیش
  • لاک پشت‌های دریایی جزیره از جاهای دیدنی کیش
  • غواصی در کیش
  • اسکوتر زیر دریایی از بهترین تفریحات آبی کیش
  • اسکی روی آب از هیجان‌انگیزترین تفریحات آبی در کیش
  • مسیر دوچرخه سواری، از تفریحات رایگان کیش
  • پارک آبی اوشن از بهترین تفریحات آبی کیش
  • ساحل مرجانی کیش
  • قایق‌های تفریحی، تفریحات آبی کیش
  • کریزی بوت از تفریحات هیجانی کیش
  • کشتی آکواریوم از بهترین مکان‌های تفریحی کیش
  • اسکله تفریحی هتل مارینا پارک کیش
  • جنگ های شبانه کیش
  • پارک آبشار از بهترین پارک‌های کیش
  • پارک ساحلی سیمرغ از بهترین پارک‌های ساحلی کیش
  • شهر باستانی حریره از اماکن تاریخی کیش
  • کنسرت‌های کیش از بهترین جاهای دیدنی کیش در شب
  • درخت انجیر معابد از مکان‌های طبیعی کیش
  • ماهیگیری در کیش
  • اسکله تفریحی از بهترین مکان‌های تفریحی کیش
  • دیدنیهای کیش، خانه مردم شناسی بومیان کیش
  • جاهای دیدنی کیش، کشتی یونانی
  • تفریحات رایگان کیش
  • هتل‌های کیش
  • جاهای لاکچری کیش
  • روستای باغو از جاهای دیدنی کیش
  • پارک ساحلی میرمهنا از جاهای دیدنی کیش
  • جاهای دیدنی کیش پارک دلفین‌ها
  • رستوران‌های کیش از جاذبه‌های کیش
  • جاهای دیدنی کیش، کاخ الیت
  • مراکز خرید کیش، جاهای دیدنی کیش
  • جاهای دیدنی کیش در شب
  • جاهای دیدنی کیش، پارک برفی
  • باغ پرندگان از بهترین جاذبه‌های گردشگری کیش
  • جاهای دیدنی کیش، پارک خانواده کیش
  • ساخل درختان نارگیل کیش
  • کاخ ولیعهد یا کاخ فرح کیش از اماکن تاریخی کیش
  • مسجد ماشه از اماکن مذهبی و تاریخی کیش
  • نماد فرهنگی کیش از جاهای دیدنی کیش
  • جزیره هرمز از دیدنی‌های اطراف کیش
  • بازار فرانسه از جاهای دیدنی کیش
  • جزیره لاوان از جاهای دیدنی اطراف کیش
  • محله سفین از مکان‌های تاریخی کیش
  • تله کابین کیش
  • قلعه وحشت از هیجان انگیزترین تفریحات کیش
  • بولینگ مریم از مکان های تفریحی کیش
  • شهربازی هایلند کیش
  • پارک ساحلی مرد ماهیگیر کیش
  • پدل بورد کیش از تفریحات آبی آرام در جزیره
  • کایاک سواری در کیش تفریحی مهیج
  • سی باب از مهیج‌ترین تفریحات آبی در کیش
  • عکس‌های برج ایفل کیش
  • مرکز فلای دامون کیش
  • پارک آبی بادی مارینا کیش، مکان های دیدنی کیش
  • پیست اسکی روی یخ دامون
  • جاهای دیدنی و تفریحی کیش، باشگاه سوارکاری کیش
  • دیدنی های اطراف کیش، جزیره فرور کوچک
  • مکان های دیدنی کیش، کافه یخی کیش
  • نمایشگاه خزندگان کیش
  • پارک هنگام کیش
  • اسکی-کیش
  • پارک-آبی-اوشن
  • آفرود-پارس-سافاری-کیش
  • قایق-های-بادبانی-کیش
  • شاتل-سواری-دختران-در-کیش
  • تم-پارک-اوشن
  • کشتی-تفریحی-اوستا-در-کیش
  • ساحل-کیش
  • حریره-کیش
  • کریزی-بوت-کیش
  • کنسرت-در-کیش
اشتراک گذاری
درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید
119 دیدگاه در رابطه با این مطلب وجود دارد .
خدابنده
مطلب جامع و کاملی بود، خدا قوت
احمدی
قیمت اماکن تفریحی کیش برای تعطیلات نوروز ۱۴۰۳ عوض‌نمیشه؟
خدنگیعفیفه خدنگی

سلام دوست عزیز!
هنوز قیمت‌ها تغییری نکرده

Amir
خیلی مطلب مفیدی بود. من تور کیش رو هم هر سال از خودتون می خرم و جاهای دیدنی رو هم از مقاله های خودتون انتخاب می‌کنم
خدنگیعفیفه خدنگی

امیر جان باعث افتخار ماست. تیم تورگردان همین هدف رو دنبال می‌کنه که سفر رو برای مردم عزیزمون آسان کنه. پیروز باشی

علی
فکر نمی کردم کیش این همه دیدنی داشته باشه
ماهک
سلام وقت بخیر من و همسرم و پسر سه ساله مون برا اولین بار که میخوایم به کیش سفرکنیم اواخر دی ماه، ممنون میشم مراکز خرید اجناس خوب پوشاک مثل کاپشن و شلوار و بلوز و... برای بزرگسال و کودک با قیمت مناسب و جنس خارجی معرفی کنید. و همچنین تفریحاتی که کودک سه ساله میتونه ازش لذت ببره با تشکر از شما
سمیرا
سلام من اخر دی ماه قسط سفر ب کیش و دارم ک در کل3روز بیشتر نیستم بجز هزینه هتل بنظرتون بیست ملیون کافی برای تفریح ممنونم میشم پاسخ بدید
حسینیسیده تکتم حسینی

سلام وقت بخیر

دوست عزیز بودجه ای که برای تفریحات در تور کیش در نظر گرفتید، هزینه معقول و مناسبی هست و می تونید از بیشتر تفریحات استفاده کنید.

رضا
درباره جاده جهان کیش هم میشه توضیح بدید
محمد
با سلام وقت بخیر میخاستم درباره رزرو لحظه آخری تور کیش اطلاعات داشته باشم درباره قیمتهاش
حسینیسیده تکتم حسینی
سلام برای اطلاع از قیمت های تور کیش از مبدا مورد نظر خود با شماره های پشتیبانی تماس حاصل نمایید.
فرزانه
سلام وقت بخیر بنظرتون با بیست میلیون سه شب هتل و تفریحات برای چهارنفر کافی باشه یا کمه
حسینیسیده تکتم حسینی

دوست عزیز سلام، با این هزینه میتونید به کیش سفر داشته باشید البته باید به این نکته توجه کنید که بسته به هتل و روزی که برای سفر انتخاب میکنید هزینه های تور کیش متفاوت هست، پس برای دریافت راهنمایی بهتر و دریافت قیمت پکیج های تور با شماره های پشتیبانی سایت تماس داشته باشید.

مهسا امینی
مطلب عالی بود. دستتون درد نکنه. حایروکوپتر عالیه
علی
سلام عالی هست فقط
فاطمه اسدی
جای کوچک و گرمی فقط باید پول خرج کنی برای تفریحی‌ات بیخود
احمدظاهر
مطالب مفیدی بود ... آیا تورهای جزیره کیش بلیط هواپیما هزینه هتل و نشان دادن جاذبه های جزیره کیش را با قیمتی که اعلان میکنند شامل است یا خیر. ؟ نشان دادن جاذبه ها هزینه جدا گانه دارد چطور ؟
سحر علیزاده

با سلام خوشحالیم که مطلب مکان های دیدنی کیش همراه با عکس مفید بوده است. 
ما در تور کیش، در حال حاضر خدمات زیر را ارائه می دهیم:

بلیط هواپیما رفت و برگشت

ورودی سافاری هایلند و سینما 7 بعدی رایگان

تخفیف روی تمامی تفریحات هیجانی کیش

گشت دور جزیره

جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص نحوه بازدید از جاذبه های دیدنی و استعلام قیمت تفریحات هیجانی تور کیش با کارشناسان ما تماس بگیرید.

علی
واقعا مقاله کاملی بود ممنون از شما
عبدالغفار قاسمي
واقعاً كه جزيره كيش جاي ديدني وتفريحي أست
سحر علیزاده

با سلام
بله رزرو تور کیش و بازدید از جاهای دیدنی و تفریحی اش هیچگاه تکراری نمی شود.

از توجهتون متشکرم.

.
سلام ممنون بابت مطالب جالب بود ما قراره هفته بعد بریم کیش خیلی خوشحالیم که سایتی عالی و درجه یک مثل شما پیدا کردیم
حسینیسیده تکتم حسینی

دوست عزیز سلام ، سپاسگذاریم از اینکه زمان ارزشمند خودتونو در اختیار ما گذاشتید و مطلب رو با دقت مورد بررسی قرار دادید . سفر بسیار خوبی براتون آرزومندیم.

قبادی هستم
من هفته آینده می‌خوام بیام کیش برا دفعه اول لطفاً سایت قیمت و جاهای دیدنی رو برام میفرستین
حسینیسیده تکتم حسینی

سلام دوست عزیز مقاله ای که مطالعه کردید تمام مکان های تفریحی کیش ذکر شده و اگر قصد رزرو دارید با شماره پشتیبانی ارتباط بگیرید تا همکارانم راهنمایی کنن

سیده هانیه
خیلی بد است
مهدا
من 20 دی تا 24 دی میخوام کیش باشم.با وسیله شخصی بدون تور.و با حداقل هزینه.لطفا جاهایی را ک بریم و هزینه نکنیم رو معرفی کنیدو جاهایی ک هزینه واقعا بالاست الکی وقت تلف نکنم.اولین بار میخوام برم.
حسینیسیده تکتم حسینی

سلام دوست عزیز. لطفا برای آشنایی با مکان های تفریحی کیش به بخش وبلاگ تورگردان مراجعه بفرمایید. لینک مقاله جاهای دیدنی کیش هم براتون گذاشتیم همینجا برای دسترسی آسان:  https://tourgardan.com/blog/detail/594/%D8%AC%D8%A7%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D8%AF%DB%8C%D8%AF%D9%86%DB%8C-%DA%A9%DB%8C%D8%B4

باران
مطالب سایت بسیار عالی بود. متشکرم. ما هم هتل فلامینگو رو انتخاب کردیم. انشالله به همه مسافران در کیش خوش بگذره.
محمد
برای ورود به کیش پاستور مبخواد
حسینیسیده تکتم حسینی

خیر

سعید
من ساکن تهران ولی محل کارم کیشه و کیش ساکنم اینجا همه چی خوبه فقط برای پول خرج کردن .هزینه های تفریحات ابی فوق العاده بالاس .ولی اب هواش زمستان عالیه.در کل زندگی اینجا هزینه هاش بالاس
یاسمین
سایت خیلی خوبیه
بلک شادو
با سلام و خسته نباشید خدمت مدیریت سایت و نویسندگان این مطلب،ممنون از مطالب عالی شما
زهره
من هفته دیگه برای اولین بار به کیش سفر خواهم کرد هتل فلامینگو رو رزرو کردم خوبه؟
خدنگیعفیفه خدنگی
به سلامتی. خوش بگذره. بله فلامینگو از بهترین هتل های کیشه
مانی
سلام پارک دلفین خوب بود
خدنگیعفیفه خدنگی
خوشحالیم که لذت بردید
مهسا
سلام میخواستم بدونم برای ابان ماه سفر ب کیش چطوره از نظراب و هوا؟
حسینیسیده تکتم حسینی

سلام دوست عزیز فصل پائیز بهترین فصل برای سفر به جزیره کیش می باشد و آبان ماه هم هوای کیش بسیار مطبوع است.

bh
عالی
خدنگیعفیفه خدنگی
سپاس
خدنگیعفیفه خدنگی
بیشتر تفریحات کیش تا 6 شهریور تعطیل است ولی تفریحات آبی به جز غواصی باز است. بازارها نیز 3 ساعت صبح و سه ساعت عصر دایرند؛ از ساعت 18 تا 22
Fatemeh
بیشتر تفریحات کیش تا 6 شهریور تعطیل است ولی تفریحات آبی به جز غواصی باز است. بازارها نیز 3 ساعت صبح و سه ساعت عصر دایرند؛ از ساعت 18 تا 22
زهرا
چه جوری میشه بلیط لحظه اخر گرفت؟
حسینیسیده تکتم حسینی

برای خرید بلیط لحظه آخری باید روز سفرتون یا روز قبل با بچه های پشتیبانی تماس بگیرید و قیمت دریافت کنید و یا بر روی سایت بخش پرواز داخلی و پرواز خارجی با ثبت مبدا و مقصدتون پروازهای موجودو چک بفرمایید.

زهــرا
سایت تون خیلی خوب و مفیده ولی اصلا قیمت هاش این جوری که نوشتید نیس ما یه ماه پیش رفتیم خیلی گرونه در کل همه چی در کیش گرونه مخصوصا عکاسان که خیلی بیشتر از این میگیرن
حسینیسیده تکتم حسینی

ممنون از اینکه زمان گذاشتید و مقالات رو بررسی کردید و خوشحالیم که سایت براتون مفید واقع شده. دوست عزیز میدونید قیمت ها برای خدمات همه جای دنیا هر روز در حال تغییر هست و متاسفانه امکانش وجود نداره هر روز بشه قیمت هایی که توی مقالات ثبت میشه آپدیت بشه ولی سعی کردیم بتونیم هرماه یک آپدیت قیمت اگر به دستمون برسه توی سایت هم ثبت بشه.

sara

سایت خیلی خوبی دارید امیدوارم موفق باشید 

حسینیسیده تکتم حسینی

ممنون دوست عزیز

بی نام
عالی
خدنگیعفیفه خدنگی
سپاس از خواندن مقاله جاذبه های کیش در تورگردان
.
فکر کنم با این قیمتا باید یه وام گرفت بعد اومد کیش
خدنگیعفیفه خدنگی
بله متاسفانه در حال حاضر قیمت تفریحات کیش افزایش پیدا کرده
منا فرجاد
مرسی واقعا، مرسی، همه تفریحات نرخشون به روز بود، دست مریزاد
خدنگیعفیفه خدنگی
ممنونم. ما از طریق لیدرهای گردشگری تورگردان در کیش، نرخ ها رو همیشه به روز نگه می داریم
مهدی
کاریز بازه یا تعطیل
خدنگیعفیفه خدنگی
سلام دوست عزیز. همه جاهای دیدنی کیش در حال حاضر بازه
امیر
قیمت ها بروزه؟؟ فک نکنم اینقد قیمت ها مناسب باشه
خدنگیعفیفه خدنگی
قیمت ها از حدود 3 هفته پیش تغییر کرده. همین امروز تا قبل از ظهر به روز رسانی می کنیم. ممنون از یادآوری تون
حسین عبدالهی نصرآبادی ازتهران
سلام ازسفیدشهر همان نصرآبادکویر در۱۷کیلومتری شمال کاشان وآران وبیدگل بازدید فرمایید. -آستانه مقدسه بی بی سکینه خاتون (س )واقع درمحله زیارت سفیدشهر ۲-آستان مقدس شاهزاده ابراهیم (ع) واقع در دشت های سرسبز جاده سفیدشهر به مشکات ۳- آب انبار تاریخی سفیدشهر ۴-قلعه های تاریخی سفید، ملک اباد ، رضاآباد ، قاسم اباد و وزیر و امین آباد سفید شهر ۵-منطقه تاریخی چاله غم تاریخی در شمال سفیدشهر محل اولیه سکونت مردم سفیدشهر ۶-پار ک زیبای زنده یاد باقری ورودی شهر سفیدشهر ۷-خانه های تاریخی آقاسیدمحمد، وکیل و ملامحمدنصرآبادی و کدخدافرج اله سفیدشهر ۸-شهرزیرزمینی طسمیجان وچهارطاقی سفیدشهردرمحله زیارت ۹-مهرکده تاریخی نرسه کلیسای سفیدشهر درمحله قدمگاه ۱۰-قدمگاه علی (ع) سفیدشهر درمحله قدمگاه سفیدشهر ۱۱-دشت های وسیع و زیبای پنبه و طالبی و زعفران وباغ های پسته سفیدشهر ۱۲-دشت های وسیع و زیبای کشت گل محمدی در سفیدشهر ۱۳-کمپ جنگلبانی شهید دستغیب (درختان دست کاشت کویری )در شمال سفیدشهر ۱۴-ساختمان تاریخی چهل دختران زیارت بی بی سکینه خاتون( س ) ۱۵-مسجد تاریخی زیارت بی بی سکینه خاتون (س) سفیدشهر ۱۶-دکا
خدنگیعفیفه خدنگی
سلام و سپاس از محتوایی که به اشتراک گذاشتید. به زودی این اطلاعات رو در مقاله ای مجزا منتشر می کنیم.
فرزام
بهترین تایم برای سفر به کیش کیه ؟ شنیدم تابستان خیلی خیلی گرمه و بدرد مسافرت نمیخوره
خدنگیعفیفه خدنگی
کیش تقریبا تمام سال مسافر داره. تابستان ها هم طرفدارانی داره که به دلیل خلوت بودن و لذت بردن از شرجی و رطوبت هوا به اونجا میرن تا سونای بخار طبیعی رو تجربه کنن... ولی شما اگر به گرما حساس هستید این فصل رو برای سفر به کیش انتخاب نکنید. همه چیز به خود شما بستگی داره ولی به طور کل زمستان و اوایل بهار آب و هوای کیش معتدل تر از همیشه است.
اکرم
شهر کاریزما قشنگ هست به غیر از اینکه تاریخیه جذابیت داره؟
خدنگیعفیفه خدنگی
شهر زیرزمینی کیش بسیار هیجان انگیز است و ارزش دیدن دارد. البته به سلیقه خود شما بر می گردد ولی امکانات زیاد مثل کافی شاپ، رستوران و بخش های مختلف آن توجه هر بیننده ای را جلب می کند و چند ساعتی سر شما را گرم خواهد کرد. توصیه می کنم مقاله شهر زیر زمینی کاریز را ببینید تا بهتر بتوانید تصمیم بگیرید.
امیرحسین
ببخشید قیمت ها برای کی است؟؟
خدنگیعفیفه خدنگی
سلام و عرض ادب. بیشتر قیمت ها در سال 1400 به روز شده اند
فرشاد
سلام میخواستم بدنم مراکز تفریحی کیش برای عید فطر باز هستند
خدنگیعفیفه خدنگی
در حال حاضر تنها تفریحات دریایی و گشت جزیره و پلاژ ها بازگشایی شده اند و وضعیت تفریحات در عید فطر بستگی به رنگِ کرونا در کیش دارد.
احسان
ببخشید این قیمت ها بروز است
خدنگیعفیفه خدنگی
ممنون از یادآوری تون دوست عزیز. قیمت بعضی تفریحات به روز نبود که امروز اصلاح شد
مدیر
مقاله جالبی بود.ممنون از زحمات شما
احسان
سلام میخواستم بدونم کیش تا 5یا7سال دیگه هم است با تمام جاهای دیدنی سوال مسخره ای است مگه نه
خدنگیعفیفه خدنگی
اگر جاذبه ای بهتر از کیش مثل تور چابهار احیا بشه، احتمالا بیشتر گردشگرا به اون سمت متمایل بشن... هر چند که کیش سر جای خودش میمونه، همونطور که تا به حال مونده
مريم
واي عالي خيلي خوبه
خدنگیعفیفه خدنگی
چقد خوب که توجهتون رو جلب کرد. موفق و سربلند باشید.
آرشام
عالی بود من همه ی این جاها رو بلدم و رفتم
خدنگیعفیفه خدنگی
خیلی خوبه دوست عزیز براتون حال خوش و سفرهایی به یادماندنی آرزو می کنم
Zahra
ببخشید برای برج ۳ سال ۱۴۰۰ کیش تمام مکان های تفریحی اش بازه ؟ ما می‌خوایم مجلس عروسی رو در کیش برگزار کنیم آیا آتلیه و مزون خوب و آرایشگاه سراغ دارین ؟
خدنگیعفیفه خدنگی
قوانین کرونا در لحظه و روزانه اعلام میشه و از الان نمیشه اون زمان رو پیش بینی کرد دوست عزیز. براتون آرزوی خوشبختی می کنم و توصیه می کنم به صورت تلفنی از پشتیبانان توگردان استعلام بگیرید. شماره تماس 021476278 داخلی 410
محمدمهدی غلامی
عالی حتما دو باره سفر میکنم
خدنگیعفیفه خدنگی
بهترین کار همینه
....
ببخشید من اواخر اسفند میخوام سفر کنم به این جزیزه ی زیبا و دیدنی کیش.آیا باز هست؟ممنون میشم جواب بدید
خدنگیعفیفه خدنگی
با توجه به محدویت های سفر در شرایط شیوع کرونا وضعیت جاهای دیدنی روز به روز تغییر می کنه. بهتره به صورت تلفنی استعلام لحظه ای بگیرید دوست عزیز شماره تماس 021476278 داخلی 410
کاربر
کیش خیلی جای خوبی هستش من هر سال به کیش میرم مخصوصا الان تو کرونا که ۴ و ۵ ماه یک بار میرم
خدنگیعفیفه خدنگی
درسته، به دلیل محدودیت سفر به تورهای خارجی، تور کیش جایگزین خوبی است. براتون حال خوش و سفری دلپذیر آرزو می کنم
سمانه
میشه بدونم این قیمت ها برای کی هستش؟ و اینکه محدودیت ساعت ۹ الان هستش ؟ و مکان های تفریحیش بازه؟
خدنگیعفیفه خدنگی
قیمت ها تغییر چندانی نکرده ولی برای ممنوعیت های کرونایی بهتر است از پشتیبانان تورگردان استعلام لحظه ای بگیرید. شماره تماس 021476278 داخلی 410
میلاد
باور نمیکنم کیش این همه جاذبه داشته باشه، با این ک بارها کیش رفتم خیلی جاهاشو ندیدم
خدنگیعفیفه خدنگی
کیش جاذبه های متنوعی داره که باعث می شه در سفرهای متعدد باز هم چیزهای جدیدی اونجا کشف کنید
آیسل رفیعی
من میخوام برم کیش بلیط رو اینترنتی بگیرم یا از آژانس
خدنگیعفیفه خدنگی
اگر تمام مراحل خرید بلیط با تمام تغییرات لحظه ای را بلدید خودتان خرید کنید، در غیر اینصورت به صورت تلفنی یا اینترنتی با پشتیبانان فروش ما در ارتباط باشید تا برایتان بلیط، هتل و سایر خدمات را رزرو کنند. راه دوم راحت تر است. شماره تماس 021476278 داخلی 410
یلدا
اطلاعات شما برای من که بار اول میخوام برم کیش ، بسیار خوب بود ممنون از زحمات شما
خدنگیعفیفه خدنگی
هدف ما هم همین بوده. خیلی خوشحالیم که اطلاعاتی که در اختیارتون میزاریم برنامه ریزی سفر رو براتون آسون می کنه
Aminahmadi
سلام. من. واسه. اولین بار می‌خوام. برم کیش
خدنگیعفیفه خدنگی
خوش بگذره. قطعا علاقمند می شین و از این به بعد بیشتر به کیش سفر می کنین
قربانی
خیلی کامل بود ممنون
خدنگیعفیفه خدنگی
زنده باشید. چه خوب که به دردتون خورد
بهروز
سلام در حال حاضر محدودیت کرونایی وجود دارد یا همه ی مراکز تفریحی باز هستند؟
خدنگیعفیفه خدنگی
از تاریخ 18 فروردین 1400 جاهای تفریحی کیش به صورت موقت تعطیل شده اند. در این زمینه از پشتیبانان تورگردان استعلام دقیق بگیرید. شماره تماس 021476278 داخلی 410
مانلی
مادر کیش زندگی می کیم
خدنگیعفیفه خدنگی
چی بهتر از این؛ خوش به حالتون
نگین
سلام کدام یک ازین موارد درین ایام کرونایی تعطیل هستن؟
خدنگیعفیفه خدنگی
سلام گردشگر عزیز هفتاد تا هشتاد درصد جاهای دیدنی کیش در ایام قرمز و نارنجی تعطیل است. توصیه می کنیم در این زمینه قبل از سفر از طریق پشتیبانان تورگردان استعلامِ روز بگیرید. با این شماره همی می توانید در تماس باشید: 021476278 داخلی 410 و 402
mohamad
پاساژهای کیش هم بزارین چه چیزی داره ...
خدنگیعفیفه خدنگی
سلام. حتما. البته در مقاله مراکز خرید کیش به صورت مستقل به بازارهای کیش پرداخته ایم: https://tourgardan.com/blog/detail/576/%D9%85%D8%B1%D8%A7%DA%A9%D8%B2-%D8%AE%D8%B1%DB%8C%D8%AF-%DA%A9%DB%8C%D8%B4
بیتا
کاش پاساژهای کیش رو کامل تر معرفی می کردین ولی در کل اطلاعات خوب و کاملی بود
خدنگیعفیفه خدنگی
در یک مقاله مجزا مراکز خرید کیش رو معرفی کردیم دوست عزیز، می تونید اونجا مطالعه کنید
nima shahrokh shahi
یک دور دیگه به کیش سفر میکنم
خدنگیعفیفه خدنگی
بهترین کار رو می کنید... یک بار هم کمه، بارها سفر کنید
کاربر
مطلب مفیدی بود
خدنگیعفیفه خدنگی
تمام تلاشمون رو کردیم که همه اطلاعات راجع به کیش رو یکجا خدمتتون ارائه کنیم. خوشحالیم که مفید بوده
امیری
باتشکر مطالب بسیار عالی بود
خدنگیعفیفه خدنگی
تشکر از شما که اهل سفرید، برای گردشگری وقت میگذارید و مطالعه می کنید
داود دهقانی
سلام و خسته نباشید هتل لیلیوم خوب هست جهت رزرو؟؟
حسینیسیده تکتم حسینی

دوست عزیز سلام . بله هتل لیلیوم کیش یکی از هتل های 4 ستاره تاپ هست که در مرکز جزیره واقع شده و با اقامت در این هتل، دسترسی شما به مراکز گردشگری کیش نیز راحت خواهد بود.