اسکله های تفریحی کیش از مارینا پارک تا پلاژ بانوان

اسکله های کیش

کیش چندین اسکله تفریحی معروف دارد که گردشگران معمولا برای شنا، پیاده روی، تفریحاتی آبی کیش و دوچرخه سواری به آنجا می روند. این اسکله ها هدف و مقصد اصلی گردشگرانی است که تور کیش را انتخاب می کنند. شاید یک گردشگر در طول سفرش چندان به مراکز خرید کیش نرود؛ شاید کسی باشد که علاقه ای به جاذبه های تاریخی و دیدنی های کیش نداشته باشد؛ یا اینکه شب ها به جنگ های شبانه و کشتی های تفریحی نرود ولی حتما حتما همه حتی شده یک بار به یکی از اسکله های تفریحی کیش می آیند چرا که سفر تفریحی کیش بدون سواحلش بی معنی است.

در وبلاگ تورگردان به طور مفصل این اسکه های کیش را خدمتتان معرفی کرده ایم و آدرس و شرایط هر یک را ذکر نموده ایم تا با تا مقاصد گردشگری خرید تور کیش بیشتر آشنا شوید.

 

اسکله های کیش

 

1. اسکله تفریحی کیش

 

پیش از این در مقاله ای مفصل و مجزا اسکله تفریحی کیش را معرفی کرده بودیم ولی اینجا نیز باید حتما از آن یاد کنیم. در واقع مقاله را با آن شروع می کنیم چون این ساحل مهمترین اسکله تفریحی کیش و در حقیقت عمومی ترین ساحل جزیره است. اسکله بزرگ تفریحی کیش مشهورترین ساحل جزیره است و اگر نگاهی به نقشه جزیره بیندازید کاملا از سایر قسمت ها متمایز است. در این اسکله همه تفریحات آبی کیش از شاتل سواری و بنانا سواری گرفته تا غواصی و اسکوتر زیر دریایی موجود است. انواع قایق های پارویی، پدالی، سه چرخه های آبی، قایق های آکواریومی و کف شیشه ای و حتی قایق های ماهیگیری نیز در عرشه اش به چشم می خورد.

در این ساحل مرکز جت اسکی و غواصی به صورت تخصصی به آموزش و ارائه بلیت های تفریحی این بازی ها مشغول اند. کافی شاپ، رستوران و سایر خدمات رفاهی و گردشگری نیز در نزدیکی اسکله برای آن هایی که خسته از آب تنی و تفریحات آبی حوصله بازگشت به هتل و توانایی تحمل گرسنگی را ندارند، فراهم شده است. اسکله تفریحی کیش غلغله است. با نزدیک شدن به آن پاراسل هایی را می بینید که در رنگ های زیبا به هوا رفته اند و آدم هایی را در میان آبی آب و آسمان خواهید دید که مشغول فلای بورد سواری اند. از این ها گذشته تماشای منظره طلوع و غروب آفتاب در اسکله نیز طرفداران خاص خودش را دارد.

  

اسکله بزرگ تفریحی کیش

 

آدرس اسکله بزرگ تفریحی کیش : خیابان سنایی، بلوار دریا

هزینه و ساعت ورود: رایگان – 24 ساعته

 

اسکله بزرگ تفریحی کیش

 

2. اسکله و پارک تفریحی میرمهنا کیش

 

اسکله تفریحی میر مهنا در شمال و شمال غربی جزیره قرار گرفته است. این اسکله وسعت زیادی دارد و پارکی زیبا و با صفا در این ساحل قرار گرفته است. امکاناتی همچون مسیر دوچرخه سواری، آلاچیق های اسکان گردشگران، باربکیو، زمین بازی، کافی شاپ و رستوران و انواع امکانات رفاهی در این اسکله فراهم است تا گردشگران بتوانند در آنجا اتراق کنند و از طبیعتی با هوای مطبوع و منظره زیبای دریا لذت ببرند.

 تفریحات دریایی اسکله تفریحی میر مهنا شامل مواردی زیادی است، ماهیگیری و انواع قایق های تفریحی در این اسکله منتظر شماست . فرقی نمی کند به دنبال چه نوع تفریح باشید. آن چه مهم است این است که در اسکله تفریحی کیش شرایط گردشگری برای عزیزانی فراهم شده که به جاهای دیدنی کیش سر می زنند. 

از دیگر جاذبه های اسکله تفریحی کیش می توان به تماشای لاک پشت ها اشاره کرد که بعضی فصل ها به آنجا می آیند. در این ساحل امکان شنا کردن نیز فراهم است و مجوز ماهیگیری نیز فقط در همان ساحل برای گردشگران وجود دارد. می توانید قلاب های ماهیگیری را به همراه بیاورید و به صورت تفریحی ماهیگیری کنید. خیلی ها همانجا ماهی صید می کنند و آن را در همان فضای پارک کباب کرده به همراه دوستان و خانواده شان نوش جان می‌کنند.  

 

ساحل میر مهنا کیش

 

آدرس اسکله تفریحی میر مهنا کیش : خیابان میر مهنا، بلوار نیایش، بلوار پیامبر

هزینه و ساعت ورود : رایگان – 24 ساعته

ساحل میر مهنا در کیش

 

3. ساحل مرجان کیش

 

در ساحل مرجان کلوپ های دریایی متعددی مستقر شده اند که می توان در آنها انواع تفریحات آبی کیش از جمله جت اسکی ، چتر بازی با پاراسل، بنانا سواری، قایق سواری، غواصی و ... را انجام داد. از همه تفریحات خاص تر غواصی است چرا که پوشش مرجانی زیر آب های این ساحل جزو قشنگ ترین جاذبه های زیر دریایی جزیره محسوب می شود. می توان دراعماق ساحل مرجانی زیباترین پدیده های مرجانی و آبزیان رنگارنگ را نظاره کرد. برای انجام این تفریح لازم است که ابتدا آموزش ببینید. اگر شما هم دوست دارید از ساحل مرجان کیش بازدید کنید و تمام تفریحات آبی اش را امتحان کنید، می توانید تور کیش آذر 1400 را خریداری کنید و با ما مشاوران ما تماس بگیرید.

تفریحات دیگری نیز در ساحل مرجان کیش وجود دارد . صندلی هایی زیبا برای نشستن با سایه بان های حصیری بومی و کافی شاپی بزرگ با سقف حصیری بزرگ تر که همخوانی زیبایی به ساحل داده است. مسیر دوچرخه سواری دقیقا از کنار ساحل می گذرد و گردشگران می توانند دوچرخه های تک نفره و دو نفره، موتورهای برقی، اسکوتر و غیره را کرایه کنند و جزیره را دور بزنند. در این ساحل یک فود کورت باصفا و مراکز خرید متنوعی وجود دارد که انواع اجناس اورجینال برند های معرفو را ارائه می دهند.

تماشای منظره طلوع و غروب آفتاب در ساحل مرجان کیش آن هم از کنار آلاچیق های حصیری اش بسیار دل انگیز است. دقیقا یکی از مهم ترین دلایل خرید تور کیش هتل داریوش رفتن به ساحل زیبای مرجان است.

 

غواصی در ساحل مرجانی کیش

 

آدرس ساحل مرجان کیش : جاده جهان جزیره کیش

هزینه و ساعت ورود : رایگان

 

ساحل مرجان کیش

 

4. کلوپ تفریحات ساحلی مارینا پارک

 

مارینا پارک از هتل های پنج ستاره کیش است که ساحلی اختصاصی با انواع تفریحات آبی راه اندازی کرده است. مارینا پارک هتل شرقی ترین نقطه جزیره کیش را زیبا کرده و به تفریحات آبی آن منطقه رونق داده است. این کلوپ در واقع اختصاص به میهمانان هتل مارینا پارک دارد ولی دیگر گردشگران نیز می توانند از آن استفاده کنند.

همه تفریحات آبی جزیره کیش نظیر پاراسل، گشت دریایی با قایق های متنوع، تیوپ سواری، شناورهای فرانوسی، غواصی و غیره به ساحل مارینا حال و هوایی با نشاط داده اند. با این همه سکوت آن نیز مثال زدنی است. در کلوپ دریایی مارینا استخری مختص شنا تعبیه شده که با آموزش های تفریحات آبی مثل غواصی در خدمت گردشگران تور کیش هستند. امکانات رفاهی همچون رستوران و کافی شاپ برای گردشگران در دسترس است و قیمت آن ها تا حدودی از سایر اسکله های تفریحی کیش بیشتر است. با این همه قیمت تفریحات آبی، تفاوتی با سایر سواحل کیش ندارد.

 

اسکله تفریحی مارینا

 

آدرس ساحل تفریحی مارینا پارک : بلوار مرجان، هتل مارینا پارک

هزینه و ساعت ورود : رایگان – از ساعت 10 صبح تا 6 و نیم بعد از ظهر

 

مارینا پارک کیش

 

5. پلاژ بانوان کیش

 

گر چه بسیاری از گردشگران به دلیل شور بودن آب خلیج فارس استقابل چندانی از شنا کردن در این آب ها نمی کنند ولی باز هم شناکردن در آب های خلیج فارس طرفداران خاص خودش را دارد. پلاژ بانوان در شمال شرقی جزیره قرار گرفته و به لحاظ امنیتی بسیار مطمئن و راحت است. بانوان می توانند با حضور در این سواحل هم شنا کنند و هم نمک درمانی در دریای آزاد را تجربه کنند. فضایی بسیار زیبا با آلاچیق های خوش رنگ و رو در این ساحل قرار گرفته و غریقان نجان امنیت گردشگران را تامین می کنند.

در پلاژ بانوان امکاناتی همچون وسایل بازی برای کودکان، فروشگاهِ وسایل مورد نیاز برای شنا و آفتاب گرفتن، سایه بان استراحت ، تخت های راحتی، سالن ماساژ و امکاناتی در حد مجموعه های آبی و سواحل تفریحی موجود است.

 

پلاژ بانوان کیش

 

آدرس پلاژ بانوان کیش : بلوار ایران، انتهای خیابان اریان، پلاژ بانوان

هزینه و ساعت ورود : 25 هزار تومان ورودی – 10 صبح تا 5 بعد از ظهر

اگر شما هم تجربه بازدید از سواحل و اسکله های کیش را داشته اید می توانید تجربیات خود را از طریق درج کامنت با ما به اشتراک بگذارید. همچنین برای رزرو تور کیش در قیمت های اقتصادی یا تورهای لاکچری وارد منوی تورهای داخلی تورگردان شوید. 

 

وضعیت آب و هوا
خلاصه مقاله

کیش چندین اسکله تفریحی معروف دارد که گردشگران معمولا برای شنا، پیاده روی، تفریحاتی آبی کیش و دوچرخه سواری به آنجا می روند. این اسکله ها هدف و مقصد اصلی گردشگرانی است که تور کیش را انتخاب می کنند. در وبلاگ تورگردان به طور مفصل این اسکه های کیش را خدمتتان معرفی کرده ایم و آدرس و شرایط هر یک را ذکر نموده ایم تا با مقاصد گردشگری خرید تور کیش بیشتر آشنا شوید.

انتشار :  27 آذر 1400 به روزرسانی :  4 مرداد 1402 نویسنده :   عفیفه خدنگی
تصاویر مرتبط
ساحل مرجان کیش
  • ساحل مرجان کیش
  • اسکله بزرگ تفریحی کیش
  • اسکله تفریحی مارینا
  • ساحل میر مهنا کیش
  • مارینا پارک کیش
  • ساحل میر مهنا در کیش
  • پلاژ بانوان کیش
  • غواصی در ساحل مرجانی کیش
  • اسکله بزرگ تفریحی کیش
  • اسکله های کیش
  • اسکله های کیش
اشتراک گذاری
درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید
در رابطه با این مطلب دیدگاهی وجود ندارد