در لاکچری‌ ترین هتل‌ های ایران چه خبر است؟ (معرفی گران‌ ترین هتل‌های ایران)

لاکچری ترین هتل های ایران

 

از گرانترین هتل ایران چه می‌دانید؟ شاید برای خیلی از ما هزینه‌ای که بعضی‌ها برای اقامت در یک هتل لاکچری می‌کنند عجیب باشد؛ ولی این موضوع برای بیشتر افراد نوعی تفریح است. کسانی که به تجمل و امکانات لوکس علاقه دارند هیچ چیز برایشان لذت بخش‌تر از این نیست که در سفرشان اقامتی همه‌چیزتمام در هتلی گران قیمت داشته باشند. البته هیچ کس از رفاه بدش نمی آید. شما خودتان روی تختی خوب با منظره‌ای ایده‌آل بهتر خوابتان می‌برد یا در اتاقی که استرس حشرات گزنده یا آلودگی ملحفه‌هایش را دارید؟ امروز می خواهیم سری بزنیم به لاکچری‌ترین و گران ترین هتل های ایران تا اگر روزی خواستید اقامتی لوکس را در تور کیش یا هر یک از شهرهای ایران تجربه کنید، بدانید چه خدماتی را باید از هتل‌ها مطالبه کنید.

 

 

1.هتل لاکچری ترنج کیش (Toranj Hotel)

 

آدرس: کیش، میدان جاسک، ابتدای جاده جهان، مجموعه گردشگری و هتل دریایی ترنج

 

 

اگر اهل سفرهای خارجی و رفتن به نقاط ساحلی و تفریحی جهان باشید، لابد متوجه شده‌اید که هتل‌های آبی یا بهتر بگوییم هتل‌های روی آب از لاکچری‌ترین هتل‌ها در صنعت توریسم به شمار می‌روند. اتاق‌های این هتل‌ها همچون جزیره‌ای در میان آب قرار می‌گیرند و گردشگران جهان برای آن‌ها سر و دست می‌شکنند. جالب است بدانید که این نوع هتل‌ها در کیش نیز احداث شده‌اند و امکاناتی برابر با هتل‌های آبی جهان ارائه کرده‌اند.

یکی از هتل های لاکچری ایران که در جزیره کیش ساخته شده است، هتل ترنج کیش با چشم اندازی خیره کننده از بهترین و شفاف‌ترین آب‌های مروارید خلیج فارس و مجموعه‌ای بی نهایت چشم‌گیر است. شاید اگر عکس آن را برای اولین بار دیده باشید باور نکنید که این مجموعه در ایران است. مهمان‌ها می‌توانند از درون اتاق‌هایشان کف دریا را ببینند. اگر شانس بیاورند و آبزیان منحصر به فرد جزیره از زیر اتاقشان رد شوند خیلی صحنه خاطره‌انگیزی خواهد شد.

 

لوکس ترین هتل های ایران، هتل ترنج کیش

 

هتل ترنج کیش با هتل‌های دریایی جهان برابری می‌کند.  تصویر هوایی آن مثل یک ترنج یا بته‌جقه و شبیه به هتل دریایی مالدیو است. هتل ترنج نه تنها ظاهری زیبا در پیوند با طبیعت دارد، بلکه از نظر امکانات نیز سنگ تمام گذاشته است. به هر قیمتی که شده یک بار در عمرتان باید اقامت در این هتل را تجربه کنید. شک نکنید که چند سال به عمرتان اضافه خواهد شد. در حاشیه مجموعه، انواع تفریحات دریایی جزیره کیش از غواصی، پاراسل و شاتل تا شنا فراهم است؛ ولی جای نگرانی نیست. هیچ چیز آرامش محدوده اتاق‌های هتل را به هم نمی‌زند. نکته آخر اینکه رستوران‌های هتل بهترین منوی غذایی را پیش روی شما قرار می‌دهند.

 

خفن ترین هتل های ایران

 

حداقل مدت اقامت در اتاق‌های این هتل 2 شب است و برای کمتر از آن نمی‌توانید برای رزرو اقدام کنید. قیمت اتاق‌های هتل برای دو شب اقامت حدودا از 8 میلیون تومان با اقامت در اتاق‌های دو تخته رو به ترنج شروع می‌شود. بیشترین نرخ اتاق‌های این هتل مربوط به سوئیت امپریال 4 نفره است که برای دو شب اقامت باید هزینه‌ای نزدیک به 45 میلیون تومان را پرداخت کنید. همچنین اقامت در این هتل به صورت هافبرد می‌باشد. (آخرین به روز رسانی قیمت مهرماه 1401)

 

برای مشاهده قیمت و رزرو تور هتل ترنج کیش کلیک کنید!

 

2. هتل مجلل درویشی (Darvishi Hotel)

 

آدرس: مشهد، خیابان امام رضا، بین امام رضا ۲۴ و ۲۶

 

 

در مشهد نمی‌توان طبیعت گردی کرد، از تفریحات دریایی لذت برد یا به یک کنسرت موسیقی رفت؛ ولی می توان با کمی لاکچری‌بازی در هتل‌ها و رستوران‌های اعیانی، حس خوب پولدار بودن و لذت غذاهای دلپذیر را تجربه کرد. اگر مورمورتان می‌شود که این حس را درک کنید بهتر است برای اقامت در هتل درویشی مشهد دست به کار شوید. هتل لاکچری درویشی مشهد ۲۵ طبقه است و بهترین امکانات اقامتی در سطح جهانی را به گردشگران ارائه می‌کند. معماری هتل به اندازه‌ای لوکس و مجلل هست که شما را حیرت زده کند. می‌توانید به این موضوع که در یکی از بلندترین و لوکس ترین هتل‌ های ایران اتاق رزرو کرده‌اید افتخار کنید و پُزش را به رفقا و دوستانتان بدهید.

 

هتل قصر درویشی مشهد از لاکچری ترین هتل های ایران

 

هتل مجلل درویشی تنها هتل آتریوم شرق کشور است. اگر نمی‌دانید آتریوم چیست باید بگویم که من هم به عمرم این اسم را نشنیده بودم ولی هنگام نوشتن این مقاله متوجه شدم که در معماری، به فضاهای باز و بزرگی که میان ساختمان‌‌ها وجود دارد آتریوم یا ایتریوم می‌گویند که برای گرفتن نور بیشتر و تهویه بهتر تعبیه می‌شود. اگر بخواهیم از تازه‌های معماری هتل درویشی بگوییم باید به رستوران روف گاردن، رستوران سقف شیشه‌‌ای، لمکده سنتی و دیگر امکانات تفریحی و رفاهی آن اشاره کنیم.

مجموعه آبی هتل درویشی نیز فضایی لاکچری با گران‌ترین نوع خدمات است. برای نمونه حمام ترکی vip آن به طرز قابل توجهی گران‌تر از همه حمام ترکی‌های کشور است. خبر خوب اینکه مشهدی‌ها هم می‌توانند در تور مشهد از امکانات رستوران‌ها و بخش‌های تفریحی هتل درویشی بهره مند شوند. با این همه، حدس آن که اتاق‌های رویال و وی‌آی‌پی این هتل تا چه حد لاکچری و شیک است چندان دور از ذهن نیست.

 

شیک ترین هتل ایران

 

حداقل قیمت یک شب اقامت در این هتل لوکس و انتخاب اتاق یک تخته استاندارد حدود 1 میلیون و 600 هزار تومان است. بیشترین قیمت اتاق‌های هتل درویشی مشهد متعلق به اتاق‌های دوبلکس مصر، ایران باستان و ایران اسلام می‌باشد که چیزی حدود 9 میلیون تومان باید برای آن هزینه کنید. (آخرین به روز رسانی در مهرماه 1401)

 

تخفیف 30 درصدی تور مشهد هتل درویشی

 

3. هتل لاکچری عباسی اصفهان (Abbasi Hotel)

 

آدرس: اصفهان، میدان انقلاب، خیابان گلدسته، چهارراه آمادگاه سمت چپ، (خیابان سنگ فرش)

 

 

هتل عباسی اصفهان همان‌طور که از اسم شاهانه‌اش پیداست، گران‌ترین و مجلل ترین هتل‌ ایران بوده و هست. این هتل مجلل تِمی تاریخی دارد و علاقمندان به فرهنگ و هنر سنتی را شیفته خود کرده است. ساختمان هتل عباسی تقریبا ۳۰۰ سال پیش در حکومت شاهان صفوی احداث شد و هم اکنون نیز اتاق‌های شاهانه صفوی و قاجاری آن که متعلق به همان دوران‌ها هستند، مجلل‌ترین اتاق‌های آن به شمار می‌روند. هتل لاکچری عباسی در ابتدا کاروانسرایی بود که مسافران را اسکان می‌داد و به همین دلیل از قدیمی‌‌ترین اقامتگاه‌‌های عمومی جهان است.

 

خاص ترین هتل ایران، هتل عباسی اصفهان

 

سوئیت‌‌های تاریخی هتل عباسی گچبری‌‌ها و تزئیناتی به شکل تشعیر و تذهیب و مقرنس‌‌هایی بی نظیر دارد. این مایه هنر معماری ایرانی –اسلامی در شهری مثل اصفهان چندان دور از ذهن نیست. اگر اقامت در هتل عباسی برایتان به هر دلیل مقدور نبود می‌توانید از رستوران یا کافه‌های آن استفاده کنید و قدری از کم و کیف اقامت در این هتل لاکچری را درک کنید. بلیط ورودی این هتل نفری 25000 تومان است و باید معادل این مبلغ از کافه یا فروشگاه‌های صنایع دستی واقع در محوطه خرید کنید. بهتر است این فرصت را از دست ندهید؛ چون حتی اگر این مبلغ را خرج نکنید، باز هم پولی به شما برگردانده نمی‌شود. پس بهتر است از گشت و گذار در لوکس ترین هتل ایران در اصفهان لذت ببرید.

 

هتل های لوکس ایران

 

اگر قصد داشته باشید برای رزرو این هتل اقدام کنید باید برای اتاق‌های دو تخته دبل حدود 2 میلیون و 400 هزار تومان و برای سوئیت‌های معمولی این هتل حدود 3 میلیون تومان هزینه کنید. توجه داشته باشید که اقامت در این هتل با صبحانه است و وعده نهار و شام به عهده خودتان است. (آخرین به روز رسانی در مهرماه 1401)

 

کمترین قیمت تور اصفهان هتل عباسی را در تورگردان مشاهده کنید!

 

4. هتل کایا لاله پارک تبریز (Laleh Park Hotel)

 

آدرس: تبریز، اتوبان پاسداران، میدان شهید فهمیده، جنب مرکز خرید لاله پارک

 

 

اگر بخواهیم گرانترین هتل ایران در تبریز را معرفی کنیم، هتل کایا لاله پارک بهترین گزینه است. هتل لاکچری کایا لاله پارک تبریز از مجموعه هتل‌‌های زنجیره‌ای کایا در ترکیه به شمار می‌رود که حدود سه دهه پیش آغاز به کار کرده‌اند. بنابراین این هتل یک هتل ترکی است. هتل لاله پارک کمی پس از شروع به کار مشهور شد و گردشگران را برای اقامت و خرید به سمت خود جذب کرد. هتل کایا از آن هتل‌هایی است که مرکز خرید نیز دارد و ۱۲۶ فروشگاه از برندهای معتبر جهان در آن مشغول به فعالیت هستند.

 

قیمت گرانترین هتل ایران

 

در هتل کایا لاله پارک می‌توان از بهترین محصولات روز برخوردار شد. سیستم تهویه هوا، مینی ‌بار، گاوصندوق و… در کایا لاله پارک جزو اولین‌ها و برترین‌ها در هتل‌های ایران است. مرکز سونا و سلامت هتل کایا با بخش‌های سونا، حمام ترکی، ماساژ و… برای آن‌هایی که به دنبال اقامت نیستند هم قابل استفاده است. لاله پارک امکانات تفریحی پر طرفداری مثل سالن‌های ورزشی برای پیلاتس و یوگا دارد. اگر به تور تبریز رفتید این هتل را از دست ندهید.

 

مجلل ترین هتل های ایران

 

در این هتل می‌توانید انواع اتاق‌های یک تخته، دو تخته، سوئیت‌های جونیور و اگسکیوتیو و اتاق‌های کانکت چهارنفره را با توجه به سلیقه و نیاز خود رزرو نمایید. کمترترین قیمت اتاق‌ در این هتل برای یک شب اقامت حدود 1 میلیون و 950 هزار تومان و بیشترین قیمت آن متعلق به سوئیت رویال با قیمت 9 میلیون و 500 هزار تومان می‌باشد. (آخرین به روز رسانی در مهرماه 1401)

 

جهت رزرو تور تبریز هتل لاله پارک و اقامت درلاکچری ترین هتل غرب کشور کلیک کنید!

 

5. هتل اسپیناس پالاس تهران (Espinas Palace Hotel)

 

آدرس: تهران، سعادت آباد، انتهای بزرگراه یادگار امام، میدان بهرود، خیابان عابدی، کوچه ۳۳

 

 

گرانترین هتل تهران و ایران کدام است؟ تهران پر است از برج‌های عجیب و غریب و ساختمان‌های شیک. طبیعی است که بخش اعظمی از این ساختمان‌های شیک، اگر به مراکز دولتی یا سفارتخانه‌ها اختصاص نداشته باشد متعلق به صنعت هتلداری است. از مهم‌ترین ساختمان‌های تهران که در ارتفاعات خودنمایی می‌کند هتل اسپیناس پالاس در یکی از مناطق لاکچری شمال تهران است. ترانسفر این هتل لاکچری در فرودگاه تهران با هلی برد (تاکسی هوایی) به استقبال مسافرانش می‌آید. این هتل مثل یک کاخ است و اتاق‌هایی شاهانه دارد.

 

هتل اسپیناس پالاس تهران، گران ترین هتل ایران

 

نمی‌دانم شما جزو کدام طبقه هستید، یک مقام دولتی، یک آقازاده، یک تاجر بزرگ یا... ولی مطمئنا ثرومتمندید که توانسته‌اید در «گرانترین هتل ایران» به سبکی کاملا لاکچری اقامت داشته باشید. رستوران‌‌های هتل اسپیناس نیز به تناسب بقیه بخش‌ها شیک است و غذاهایی گران قیمت سرو می‌کند. به علاوه مسافران می‌توانند از امکاناتی مثل سالن‌های ورزشی، مراکز خرید، سالن‌های ماساژ و غیره لذت ببرند. ثروت گوارایتان باد.

 

گرانترین هتل ایران شبی چند

 

احتمالا حالا این سوال برایتان پیش آمده است که گرانترین هتل ایران شبی چند است؟  قیمت بالای اتاق‌های هتل اسپیناس پالاس چندان دور از ذهن نیست. برخی از اتاق‌های این هتل گران قیمت دارای بالکن هستند و با چشم انداز رو به شهر احساس وصف ناپذیری را به شما هدیه می‌کند. کمترین قیمت برای یک شب اقامت در هتل اسپیناس پالاس تهران حدود 4 میلیون و 300 هزار تومان و بیشترین قیمت آن با رزرو سوئیت رویال دو خوابه حدود 20 میلیون تومان می‌باشد. (آخرین به روز رسانی در مهرماه 1401)

 

تجربه سفری به یاد ماندنی و لوکس با تور تهران هتل اسپیناس پالاس!

 

6. هتل داریوش کیش (Dariush Grand Hotel)

 

آدرس: كيش، میدان داریوش

 

 

در کیش هتل‌های زیادی برای اقامت توریست‌های خارجی و گردشگران ساخته شده است؛ اما کمتر هتلی وجود دارد که علاوه بر خدمات بی نظیر و با کیفیت از جاذبه‌های توریستی جزیره نیز به شمار رود. هتل پنج ستاره داریوش به عنوان یکی از شیک ترین هتل های ایران، به دلیل داشتن معماری باشکوه و منحصر به فرد آن که الهام گرفته از تخت جمشید و ایران باستان است، بسیار پر طرفدار بوده و اغلب افرادی که می‌خواهند اقامتی لوکس و لاکچری را تجربه کنند، این هتل را انتخاب می‌کنند.

یکی از امکانات متفاوت هتل داریوش که وجه تمایز آن با دیگر هتل‌های کیش است، داشتن اتاق‌های کابانا است. اتاق‌های کابانا، اتاق‌هایی هستند که در محوطه هتل قرار گرفته‌اند و همانند یک سوئیت ویلایی و شخصی در آن احساس راحتی خواهید کرد.

 

جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره هتل داریوش کیش به سایت تورگردان مراجعه نمایید!

 

هتل داریوش کیش از بهترین هتل های لاکچری

 

معمولا رزرو اتاق‌های هتل داریوش برای افرادی که می‌خواهند هزینه مناسبی را صرف اقامت در جزیره کنند، بسیار بالا است. کمترین قیمت اتاق‌های این هتل مربوط به اتاق‌های کابانا است که حدود 3 میلیون 400 هزار تومان آب می‌خورد. این حداقل قیمت است و برای رزرو اتاق‌های دیگر باید هزینه بیشتری را پرداخت کنید. قیمت سوئیت رویال لوکس چهار نفره رو به دریا در این هتل برای یک شب اقامت حدود 12میلیون و 600 هزار تومان است که بیشترین قیمت اتاق‌های هتل داریوش به شمار می‌رود. (آخرین به روز رسانی در مهرماه 1401)

 

جهت مشاهده بهترین قیمت‌های لحظه آخری تور کیش هتل داریوش کلیک کنید!

 

7. هتل بین المللی قصر مشهد (Ghasr Hotel)

 

آدرس: مشهد، خیابان امام رضا، بین امام رضا ۱۴ و ۱۶

 

 

باید بگوییم که اگر قصد سفر به مشهد را دارید و می‌خواهید اقامت در یکی از گران ترین و لاکچری ترین هتل های ایران را تجربه کنید، هتل بین المللی قصر بهترین انتخاب است. این هتل هم نزدیک حرم است و هم با داشتن امکانات خاص، حیرت شما را برمی‌انگیزد. این هتل با 12 طبقه و 220 باب واحد اقامتی انواع اتاق‌های لوکس با طراحی و دکوراسیون‌های مختلف را در خود جای داده است؛ به طوری که تنها در مشهد می‌توانید اقامت در چنین هتل‌هایی را تجربه کنید.

 

هتل بین المللی قصر مشهد از مجلل ترین هتل های ایران

 

قیمت یک شب اقامت در هتل بین المللی قصر با صبحانه حداقل حدود 1 میلیون و 400 هزار تومان و حداکثر حدود 9 میلیون و 400 هزار تومان می‌باشد. (آخرین به روز رسانی در مهرماه 1401)

 

اقامت در شیک ترین هتل نزدیک به حرم را با رزرو تور مشهد هتل بین المللی قصر تجربه کنید!

 

8. هتل مارینا پارک کیش (Marina Park Hotel)

 

آدرس: کیش، بلوار مرجان، جنب برج های دوقلو

 

  مسیریابی

 

یکی دیگر از «گرانترین هتل های ایران»، هتل مجلل مارینا پارک کیش است. اگر زیاد به کیش سفر می‌کنید احتمالا نام این هتل را شنیده‌اید. هتل مارینا پارک به دلیل داشتن یک نوار ساحلی اختصاصی به طول 750 متر و تفریحات آبی متنوع نظیر قایق‌های تندرو، شاتل سواری، پدل بورد، غواصی، ماهیگیری و... به سرعت سر زبان ها افتاد و به شهرت رسید. علاوه بر این پارک آبی بادی هتل که مخصوص آقایان است، در آب‌های نیلگون خلیج فارس قرار گرفته و از امکانات ویژه و منحصر به فرد هتل مارینا به شمار می‌رود.

 

جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره هتل مارینا پارک کیش به سایت تورگردان مراجعه نمایید!

 

هتل مارینا پارک از بهترین هتل های لاکچری کشور

 

دور از انتظار نیست که قیمت اتاق‌ها و سوئیت‌های این هتل 5 ستاره با توجه به موقعیت مکانی بسیار عالی و امکانات متعدد و متنوع بسیار بالا باشد. در نتیجه افرادی که می‌خواهند سفری لوکس و دلنشین را تجربه کنند، اقامت در هتل مارینا بهترین انتخاب است. اگر می‌خواهید برای رزرو این هتل اقدام کنید باید بدانید که حداقل مدت اقامت در هتل مارینا پارک، 2 شب است و حداقل قیمت اتاق‌های آن حدود 3 میلیون و 200 هزار تومان می‌باشد. (آخرین به روز رسانی در مهرماه 1401)

 

مشاهده کمترین قیمت تور هتل مارینا پارک کیش!

 

9. هتل بزرگ شیراز (Shiraz Grand Hotel)

 

آدرس: شیراز، دروازه قرآن

 

 

اگر به دنبال لاکچری ترین هتل ایران در شیراز زیبا می‌گردید، هتل بزرگ شما را شگفت زده خواهد کرد. این هتل تنها هتل پنج ستاره گرید A است که در شرق شیراز و نزدیک به دروازه قرآن و جاذبه‌هایی نظیر تخت جمشید، آرامگاه حافظ و سعدی و... واقع شده است. معماری مدرن و زیبای هتل بزرگ شبیه کشتی است و با 13 طبقه و 158 باب واحد اقامتی شیک و لوکس، گردشگران را به سوی خود می‌کشاند. 

 

مجلل ترین هتل ایران در شیراز

 

انواع اتاق‌های هتل در سه دسته دبل، تویین و کانکت قرار می‌گیرند که با بهترین استانداردهای روز دنیا در صنعت هتلداری طراحی شده‌اند. یکی از جالب‌ترین موضوعاتی که در بررسی این هتل به چشم می‌آید، رنگ آمیزی طبقات هتل است. به طوری که هر چه به طبقات بالاتر هتل می‌روید، با طراحی متفاوت و رنگ آمیزی تیره‌تر مواجه می‌شوید. همچنین هتل بزرگ به عنوان گران ترین هتل ایران در شیراز، امکانات ویژه و منحصر به فردی نظیر چندین رستوران شامل رستوران دریایی، رستوران ایتالیایی، رستوران پانارامیک، رستوران ایرانی، کافی شاپ، سالن زیبایی آقایان و بانوان، سالن‌‌های همایش و کنفرانس، مجموعه آبی، سالن‌های ورزشی، فضای بازی مخصوص کودکان، پارکینگ سرپوشیده، مراکز خرید و... را برای میهمانان خود فراهم کرده است تا اقامتی لاکچری و به یاد ماندنی را برای آنان رقم بزند.

 

قیمت گرانترین هتل ایران در شیراز، هتل بزرگ شیراز

 

هزینه اقامت در هتل بزرگ نسبتا بالا است. به طوری که برای یک شب اقامت در این هتل باید حداقل حدود 1 میلیون و 342 هزار تومان برای اتاق سینگل و حداکثر حدود 3 میلیون و 170 هزار تومان برای اتاق کانکت چهار تخته پرداخت کنید. البته این قیمت با توجه به امکاناتی که در اختیار میهمانان قرار می‌گیرد، چندان به چشم نمی‌آید. (آخرین به روز رسانی در دی ماه 1401)

 

مشاهده کمترین نرخ تور شیراز هتل بزرگ شیراز در تورگردان

 

10. هتل مدینه الرضا مشهد (Madinah Al-Reza Hotel)

 

آدرس: مشهد، خیابان شیرازی، نبش خیابان شیرازی 2

 

 

اگر قصد سفر به مشهد و اقامت در گران ترین هتل ایران در این شهر دارید، گزینه‌های زیادی پیش رویتان است. یکی از لوکس ترین هتل های ایران هتل مدینه الرضا است که در خیابان شیرازی مشهد واقع شده و فاصله بسیار کمی تا حرم دارد. این هتل مجلل دارای 18 طبقه و 325 باب واحد اقامتی است که به سبک ایرانی اصیل و اسلامی طراحی شده است و هر بیننده‌ای را مجذوب خود می‌کند. از مهم‌ترین امکانات هتل می‌توان به مجموعه آبی مجزا برای آقایان و بانوان (شامل، سونا خشک و بخار، حمام ترکی، جکوزی، ماساژ و...)، چندین رستوران و کافی شاپ، مراکز خرید، کتابخانه، سالن بدنسازی، اتاق بازی کودک، پارکینگ، اینترنت رایگان و... اشاره کرد که برای رفاه هرچه بیشتر میهمانان و زائران امام رضا (ع) فراهم شده است.

 

کسب اطلاعات بیشتر درباره این هتل: هتل مدینه الرضا مشهد

 

گرانترین هتل ایران در مشهد، هتل مدینه الرضا

 

چنانچه قصد رزرو هتل مدینه الرضا را دارید، برای یک شب اقامت باید حداقل هزینه‌ای حدود 1 میلیون و 487 هزار تومان برای اتاق یک تخته فصل و حداکثر هزینه‌ای حدود 5 میلیون و 500 هزار تومان برای اتاق کانکت پنج نفره پرداخت نمایید. (آخرین به روز رسانی در دی ماه 1401)

 

جهت رزرو تور مشهد هتل مدینه الرضا کلیک کنید

 

کلام پایانی

 

سفر به کیش یکی از لاکچری‌ترین سفرهای داخلی به شمار می‌رود و علاقه‌مندان به سیر و سفر هرچند وقت یک بار برای دوری از مشغله‌های زندگی روزمره و استفاده از تفریحات آبی راهی این جزیره زیبا می‌شوند. اقامت در یک هتل لوکس با بهترین امکانات سبب بالا رفتن کیفیت سفر می‌شود و رضایت هرچه بیشتر شما را به همراه دارد. در این مطلب مجلل ترین و لوکس ترین هتل های ایران را معرفی کردیم تا هنگام سفر انتخاب بهتری داشته باشید. علاوه بر مواردی که ذکر شد هتل‌هایی مانند هتل شایگان کیش، هتل قصر طلایی مشهد و... نیز در شمار گران ترین هتل های ایران هستند که سفری به یاد ماندنی را برایتان رقم می‌زند. امیدواریم از این مطلب لذت برده باشید.

 

 

برای رزرو هر یک از این هتل ها می توانید از طریق سایت تورگردان اقدام کنید. تورگردان موتور جستجوی تورهای سرتاسر کشور است و بهترین تخفیف ها را می توانید در آن مشاهده کنید. 

وضعیت آب و هوا
خلاصه مقاله

شاید برای خیلی از ما هزینه ای که بعضی برای اقامت در گرانترین هتل های ایران میکنند عجیب باشد ولی این موضوع برای بیشتر افراد نوعی تفریح است. افرادی که به تجمل و امکانات لوکس علاقه دارند هیچ چیز برایشان لذت بخش تر از این نیست که در سفرشان اقامتی همه‌چیز تمام در هتلی گران قیمت داشته باشند... امروز به معرفی لاکچری ترین و لوکس ترین هتل های ایران پرداخته ایم. تا انتهای این مطلب همراه ما باشید.

انتشار :  23 خرداد 1402 به روزرسانی :  22 مرداد 1402 نویسنده :   عفیفه خدنگی
تصاویر مرتبط
  • هتل های لوکس ایران
  • هتل قصر درویشی مشهد از لاکچری ترین هتل های ایران
  • مجلل ترین هتل های ایران
  • شیک ترین هتل ایران
  • هتل مارینا پارک از بهترین هتل های لاکچری کشور
  • قیمت گرانترین هتل ایران
  • هتل اسپیناس پالاس تهران، گران ترین هتل ایران
  • خفن ترین هتل های ایران
  • لوکس ترین هتل های ایران، هتل ترنج کیش
  • خاص ترین هتل ایران، هتل عباسی اصفهان
  • گرانترین هتل ایران شبی چند
  • هتل داریوش کیش از بهترین هتل های لاکچری
  • هتل بین المللی قصر مشهد از مجلل ترین هتل های ایران
  • گرانترین هتل ایران در مشهد، هتل مدینه الرضا
  • مجلل ترین هتل ایران در شیراز
  • قیمت گرانترین هتل ایران در شیراز، هتل بزرگ شیراز
اشتراک گذاری
درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید
3 دیدگاه در رابطه با این مطلب وجود دارد .
داریوش
سلام کرمانشاهی هستم.کاش قیمتهاوامکانات رفاهی تون رو درج میکردید.ممنون
مهسا
چه اطلاعات جالبی و چقدر خوب که در ایران همچین امکاناتی برای طبقه مرفه موجود هست ،من که کلی لذت بردم
خدنگیعفیفه خدنگی
توجه شما باعث خرسندی ماست.