لاکچری‌ترین و گران‌ترین هتل‌های قشم کدامند؟

گرانترین هتل قشم

بیشتر از 56 هتل در جزیره قشم در حال فعالیت‌اند. تنها تعداد محدودی از بین آن‌ها، گران‌ترین هتل قشم محسوب می‌شوند. با افتتاح هتل آراکتا به‌عنوان اولین هتل 5ستاره در قشم، این مجموعه اقامتی، بهترین و گرانترین گزینه برای سفر به این جزیره است. بعد از آن، هتل بوتیک فولتون و هتل‌های 4ستاره معروفی مثل هتل بوتیک ایرمان، هتل آوینا، هتل آتامان و هتل ارم در لیست هتل‌های لاکچری جزیره قشم قرار می‌گیرند. در ادامه، جزئیات بیشتری از هتل‌های گران و لوکس قشم را معرفی و بررسی می‌کنیم. پس در مجله تورگردان همراه ما باشید.

فهرست مطالب

1- هتل آراکتا (بهترین و گرانترین هتل قشم)


آدرس: قشم، شهرک سام و زال، سام و زال غربی، بخش جنوبی بیمارستان پیامبر اعظم
شروع قیمت گرانترین هتل قشم: 4 میلیون و 360 هزار تومان

 

جزیره قشم تا شش ماه دوم سال 1402، هیچ هتل 5 ستاره‌ای نداشت که از آن بهره برداری شود. اولین هتل 5ستاره قشم، هتل آراکتاست. این هتل در ماه مهر سال 1402 افتتاح شده و استاندارد بالایی در مقایسه با سایر مراکز اقامتی 4ستاره جزیره دارد. 

عکس اتاق لاکچری‌ترین هتل قشم - هتل 5 ستاره آراکتا

 

قیمت هتل آراکتا چقدر است؟

 

قیمت هتل آراکتا در مقایسه با سایر هتل‌های قشم، یک سروگردن بالاتر است؛ زیرا هزینه اقامت در هتل آراکتا برای هر شب از 4 میلیون و 360 هزار تومان در ایام غیر پیک شروع می‌شود. در صورتی که شروع قیمتی برای هر شب اقامت در هتل‌های 4ستاره قشم از 2 میلیون تومان در ایام غیر پیک است. 

 

رزرو تور هتل آراکتا قشم

 

برای اطلاع از قیمت و رزرو تور قشم برای هتل آراکتا 5ستاره از طریق لینک‌های زیر تورها را به صورت انلاین رزرو کنید: 

اگر مبدا شما شهرهایی غیر از تهران یا مشهد است،مبدا تور را از سایت تغییر بدهید. 

 

امکانات و خدمات هتل لوکس آراکتا 

 

واحدهای اقامتی آن شامل اتاق یک تخته، اتاق دو تخته توئین، دبل، دبل تراس‌دار، کینگ و سوئیت یکخوابه دونفره است. وضعیت دید هتل لوکس آراکتا رو به دریاست و تمامی واحدهای اقامتی آن در 5 طبقه واقع شده‌اند. وعده صبحانه، تنها خدمت واحدهای اقامتی این هتل است. خدمات تور هتل آراکتا برای هر واحد اقامتی هم یک وعده صبحانه رایگان است.

 

امکانات و خدمات هتل لوکس آراکتا

 

‎ نظر مسافران درباره هتل آراکتا چیست؟

 

با توجه به تازه تاسیس بودن هتل آراکتا، هنوز عده‌ای نمی‌دانند که هتل 5ستاره‌ای به این نام در جزیره قشم وجود دارد. اگر شما تجربه اقامت در این هتل را دارید، در بخش نظرات برای ما بنویسید.

2- هتل زیگورات (اولین هتل 5ستاره ساحلی شهر قشم)


آدرس: قشم، ساحل جنوبی جزیره قشم
شروع قیمت از: -

 

برجسته‌ترین ویژگی هتل زیگورات در میان هتل‌های لاکچری قشم، واقع شدن آن در ساحل جزیره است. با رزرو هتل زیگورات که از گرانترین هتل‌های قشم محسوب می‌شود، برای رفتن‌به ساحل و دسترسی به دریا، اصلا دغدغه‌ای ندارید؛ چون به‌محض باز کردن درب خروجی، روبروی ساحل هستید!

طراحی و معماری هتل زیگورات در مقایسه با همه مراکز اقامتی جزیره قشم متفاوت است. ساختمان این مرکز اقامتی، بلند و شاخص است؛ به‌طوری که ظاهر آن به یکی از نمادهای جزیره بکر قشم در کنار ساحل تبدیل شده است.

 

هتل زیگورات (اولین هتل 5ستاره ساحلی شهر قشم)

 

قیمت هتل زیگورات چقدر است؟

 

با تفاسیر و توصیفی که برای هتل زیگورات قشم و معماری بنای آن گفتیم، این بنا هنوز در حال ساخت است. به‌ همین دلیل، هنوز قیمتی برای رزرو واحدهای اقامتی آن نمی‌توانیم اعلام کنیم.

 

هتل زیگورات - عکس اولین هتل 5ستاره ساحلی شهر قشم

 

رزرو تور برای هتل زیگورات قشم

 

این هتل هنوز در حال ساخت بوده و تاسیس نشده است. بعد از تاسیس شدن آن، اطلاعات تور قشم از تهران برای هتل زیگورات را اعلام می‌کنیم. 

3- هتل سورینت (هتل لاکچری درحال احداث)

 

هتل سورینت جزو لاکچری‌ترین اقامتگاه‌های جزیره کیش است؛ زیرا این معماری بسیار جالبی دارد که شبیهش را نمی‌توانید در هتلی دیگر از جزیره پیدا کنید. این مجموعه اقامتی، 5 ستاره بوده و درحال احداث است. به‌همین خاطر، فعلا هتل سورینت 5 ستاره قشم، مسافر نمی‌پذیرد و نمی‌توانیم قیمتی هم برای هر شب اقامت در آن اعلام کنیم. به‌محض افتتاح رسمی، شروع قیمت اتاق‌های آن و نحوه رزرو تور هتل سورینت قشم را اطلاعرسانی می‌کنیم.

4- هتل ساحل طلایی به‌همراه ساحل اختصاصی


آدرس: قشم، جاده ساحلی جنوبی، مقابل زیارتگاه شاه شهید
شروع قیمت لاکچری‌ترین هتل 4 ستاره قشم: 3 میلیون و 324 هزار تومان

 

لاکچری بودن تعدادی از اقامتگاه‌های قشم به‌دلیل داشتن ساحل اختصاصی است. هتل ساحل طلایی قشم جزو آن دسته از مجموعه‌های گران‌قیمت بوده که ساحلی اختصاصی دارد. این هتل 4 ستاره در نزدیک‌ترین موقعیت به ساحل قرار دارد و اقامتی لاکچری را برای تمامی مسافران رقم می‌زند. ساحل آن تمیز است و با فضای دلنشینی که دارد، رضایت مسافران بسیاری را پیدا کرده است. 

 

بهترین و لاکچری ترین هتل 4 ستاره قشم

 

قیمت هتل ساحل طلایی برای یک شب چقدر است؟

 

اتاق دوتخته هتل ساحل طلایی با قیمت 3 میلیون و 324 هزار تومان برای یک شب قابل رزرو است. بعد از آن، اتاق سه‌تخته، اتاق چهارتخته و اتاق دوبلکس برای ظرفیت‌های بیشتر تا 7 میلیون تومان، قیمت‌گذاری شده‌اند. 

 

رزرو تور هتل ساحل طلایی

 

اقامت در بهترین و لاکچری‌ترین هتل قشم، نیازمند رزرو بلیط پرواز رفت‌وبرگشت است. برای رزرو همزمان هتل و بلیط رفت‌وبرگشت، خیلی بهتر است تور هتل ساحل طلایی قشم از تهران را رزرو کنید. این تور برای هر تاریخی که بخواهید، قابل رزرو است. حتی می‌توانید تعداد شب‌های اقامتتان را به بیشتر از 2 شب تغییر بدهید. برای ثبت نام در تور و استعلام قیمت از مبداهای تهران و مشهد، به دو صفحه زیر سربزنید:

 

امکانات و خدمات هتل ساحل طلایی

 

  • اتاق‌های دوتخته، سه‌تخته، چهارتخته، پنج‌تخته؛ دوبلکس شش‌نفره و هشت‌نفره.

  • امکانات سرگرمی مانند استخر و کافی‌شاپ.

  • امکانات و خدمات رفاهی مثل خدمات خانه‌داری، خشک‌شویی، صندوق امانات، خدمات باربری، خدمات بیدارباش و صندوق امانات.

  • رستوران با ظرفیت 150 نفر.

 

عکس واحد لوکس هتل ساحل طلایی قشم

 

نظرات درباره هتل ساحل طلایی

 

  • دسترسی مناسب به ساحل

  • ساحل بسیار تمیز

  • زیبایی طراحی اتاق‌ها و بنای هتل

  • آرام بودن فضای اطراف هتل و درون واحدها

5- هتل آوینا (4 ستاره لوکس)


آدرس: قشم، بلوار باهنر
شروع قیمت هر شب اقامت: 3 میلیون و 251 هزار تومان

 

بهترین و لاکچری‌ترین هتل قشم در میان هتل‌های 4 ستاره، هتل آویناست. طراحی دکوراسیون اتاق‌های این هتل بسیار چشم‌نواز است و مدرنیته را به‌وضوح می‌توانید در بخش‌های متعدد آن‌ها ببینید. این مجموعه اقامتی در سال 1399 افتتاح شده و از این لحاظ، بنای کاملا نوسازی دارد. از نظر موقعیت جغرافیایی، این هتل لوکس جایگاه خوبی دارد. نزدیکی‌به قلعه پرتغالی‌ها و بازار سنتی قشم از مزیت‌های مهم هتل آوینا بوده که دسترسی‌به نقاط معروف جزیره را برای همه مسافران امکانپذیر کرده است.

 

هتل آوینا (4 ستاره لوکس)

 

قیمت هتل آوینا چقدر است؟


قیمت‌ها برای هر شب اقامت در هتل آوینا، بیشتر از 3 میلیون و 251 هزار تومان تعریف شده‌اند. این بازه قیمتی با تخفیف درنظرگرفته‌شده است. در ایامی که تخفیف اعمال نشده باشد، 3 میلیون و 317 هزار تومان، شروع قیمت رزرو اتاق‌های هتل آویناست. ترتیب ارزانترین به گرانترین اتاق مجموعه اقامتی آوینا عبارت است از:
 

  • اتاق دوتخته اکونومی
  • اتاق دوتخته استاندارد
  • سوئیت یک‌خوابه دونفره
  • سوئیت یک‌خوابه دونفره روبه قلعه


هزینه‌ای را که برای رزرو واحد اقامتی در هتل لاکچری آوینا می‌پردازید، ارزشش را دارد؛ چرا که این اتاق‌ها با داشتن پاسیو و قرار گرفتن روبروی قلعه، چشم‌انداز خوبی دارند. 
 

رزرو تور هتل آوینا قشم

 

تصمیم دارید با هواپیما سفر کنید و در هتل لوکس آوینا جزیره قشم اقامت داشته باشید؟ تور هتل آوینا قشم، تمامی آنچه را که از یک سفر بدون دغدغه و مملو از آرامش می‌خواهید، در اختیارتان قرار می‌دهد. برای رزرو این تور می‌توانید به صفحه‌های زیر مراجعه کنید:

 

امکانات و خدمات هتل آوینا قشم

 

  • اتاق‌های دوتخته اکونومی، استاندارد و سوئیت یک‌خوابه دونفره.
  • امکانات و خدمات سرگرمی مانند کافی‌شاپ و گشت نیم‌روزی.
  • خدمات رفاهی مثل خدمات بیدارباش، خدمات باربری، خدمات خانه‌داری، کافی‌نت، تاکسی سرویس، پارکینگ و دستگاه واکس کفش.

 

نظرات درباره هتل لوکس آوینا

 

  • نظافت مناسب
  • مکانی آرام و خلوت به‌همراه چشم‌انداز دریا
  • صبحانه متنوع و خوب
  • موقعیت مکانی ایده‌آل
  • طراحی زیبای اتاق‌ها
     

6- هتل آتامان (از بهترین هتل‌های قشم)

 
آدرس:  قشم، میدان حافظ، به سمت میدان امام قلی خان، بلوار گلستان
شروع قیمت هر شب اقامت: 3 میلیون تومان

 

هتل آتامان، گران‌ترین و بهترین هتل قشم روبه‌دریاست. این هتل 4 ستاره از هتل بوتیک ایرمان و هتل بوتیک فولتون، گران‌تر بوده و در چندین امکانات، با آن دو تفاوت دارد. اتاق‌های هتل آتامان مثل واحدهای سایر هتل‌های لاکچری قشم، از تمیزی و نظافت بسیاری برخوردار است. از نظر قیمت، هتل آتامان قشم و هتل پانورامای کیش، در یک رده‌بندی قرار دارند؛ اما هتل آتامان، امکانات کمتری در مقایسه با هتل پانوراما دارد. این را بدانید که هتل‌های جزیره قشم در مقایسه با هتل‌های جزیره کیش، در نوع امکاناتشان متفاوت‌اند و تقریبا تمامی اقامتگاه‌های قشم، خدمات مدرن کمتری دارند. 

 

هتل آتامان (از بهترین هتل‌های قشم)


 

قیمت هتل آتامان قشم


لاکچری‌ترین هتل 4 ستاره قشم، هتل آتامان است. قیمت یک واحد آن برای یک شب اقامت از 3 میلیون تومان شروع می‌شود. با این هزینه می‌توانید اتاق دوتخته دبل با نمای پاسیو و صبحانه رایگان رزرو کنید. سوئیت می‌خواهید؟ قیمت این واحدهای اقامتی از 3 میلیون و 800 هزار تومان به بالا تعریف شده‌اند و برای سفرهای دونفری قابل رزروند.


رزرو تور هتل آتامان قشم


سفری لاکچری به قشم را می‌توانید با تور هتل آتامان تجربه کنید. در سایت تورگردان، تخفیف 30 درصدی برای این تور لحاظ می‌شود. تور هتل آتامان قشم از تهران، مشهد و هر شهر دیگری را می‌توانید در سایت تورگردان رزرو کنید. با ورود به این صفحه می‌توانید مشاوره رایگان بگیرید و هم تخفیف 30 درصدی رزرو تور هتل آتامان از مشهد و سایر شهرها را دریافت کنید.

 

امکانات و خدمات هتل لوکس آتامان

 

  • اتاق‌های دوتخته دبل، دو‎تخته توئین؛ سوئیت یک‌خوابه دونفره.
  • امکانات سرگرمی مانند سالن بیلیارد و وسایل بدنسازی.
  • خدمات رفاهی مانند خدمات خانه‌داری، خدمات بیدارباش، خدمات برای معلولین، گشت شهری (با هزینه)، لاندری (خشکشویی)، تاکسی سرویس و صندوق امانات.
  • سالن کنفرانس (ظرفیت 40 نفر)، رستوران (70 نفری) و بیزنس روم (ظرفیت 15 نفر).

 

هتل آتامان (از بهترین هتل‌های قشم)

 

نظرات درباره هتل آتامان 

 

  • صبحانه عالی
  • نزدیکی‌به مراکز خرید
  • تمیزی بسیار زیاد اتاق‌ها
  • آرامش منطقه اطراف آن
  • برخورد عالی پرسنل
  • دسترسی‌ نزدیک به ساحل
  • قیمت مناسب رستوران و کافی‌شاپ

7- هتل بوتیک ایرمان (اولین بوتیک هتل جزیره قشم)


آدرس: قشم، نخل زرین، خیابان پژوهش، نبش خیابان پیام
شروع قیمت برای اتاق دوتخته دبل استاندارد (اقامت با صبحانه): 2 میلیون و 900 هزار تومان

 

چهارمین گزینه از بین گرانترین هتل‌های قشم، هتل بوتیک ایرمان است. همچنین هتل بوتیک ایرمان، اولین بوتیک هتل جزیره قشم است که طراحی تلفیقی مدرن و سنتی دارد. از نظر امکانات هم به‌دلیل نوساز بودن، این هتل بسیار تمیز بوده و هزینه‌ای را که برای آن پرداخت می‌کنید، واقعا ارزشش را دارد.

اتاق دوتخته توئین، دبل و سوئیت یکخوابه دونفره از واحدهای اقامتی هتل بوتیک ایرمان‌اند. 

 

هتل بوتیک ایرمان (اولین و بهترین هتل بوتیک قشم)

 

قیمت هتل بوتیک ایرمان قشم چقدر است؟

 

اگر در ایام خارج از پیک به قشم سفر کنید، قیمت واحدهای اقامتی هتل بوتیک ایرمان از 3 میلیون تومان شروع می‌شود. در صورتی هم که در بازه پیک سفر به این جزیره سفر کنید، قیمت آن گران‌تر از این مقدار خواهد بود. در میان واحدهای اقامتی هتل بوتیک ایرمان، سوئیت یکخوابه دو نفره آن، نسبت به اتاق‌های دو تخته دبل ویژه و حتی دبل لوکس قیمت بیشتری دارد. 

 

رزرو تور هتل بوتیک ایرمان قشم

 

تور قشم هوایی هتل بوتیک ایرمان قشم برای 2 الی 4 شب، بهترین سفر لاکچری در جزیره قشم را می‌تواند برای شما رقم بزند. از خدمات این تور می‌توانیم به رزرو بلیط هواپیما رفت‌وبرگشت و رزرو اتاق مدنظرتان در این هتل اشاره کنیم. برای رزرو تور هتل بوتیک ایرمان به‌همراه تخفیف‌های ویژه کافی است که برای ورود به صفحات زیر کلیک کنید:

 

امکانات و خدمات هتل بوتیک ایرمان 

 

  • اتاق‌های دوتخته توئین، دبل استاندارد، دبل اکونومی، دبل لوکس، دبل ویژه و سوئیت یکخوابه دونفره.
  • خدمات رفاهی مثل خدمات بیدارباش، خدمات رفاهی، ترانسفر رفت با هزینه، ترانسفر برگشت با هزینه و تاکسی سرویس.

 

عکس اقامتگاه های لوکس قشم - هتل بوتیک ایرمان

 

 

نظر مسافران درباره هتل لاکچری ایرمان چیست؟

 

  • تمیزی اتاق‌ها
  • رفتار محترمانه پرسنل
  • تنوع زیاد صبحانه‌ها
  • نزدیکی هتل به مراکز خرید 
  • سکوت و آرامش در فضای هتل
  • دکوراسیون سنتی و قابل توجه اتاق‌ها 

8- هتل ارم (پیشنهادی برای سفری لوکس به جزیره قشم)

 


آدرس: قشم، بلوار آزادگان، روبروی شیلات
شروع قیمت از: 2 میلیون و 600 هزار تومان

 

با قیمت 2 میلیون و 550 هزار تومان هم می‌توانید هتلی لوکس در جزیره قشم، رزرو کنید. هتل ارم جزو هتل‌های گران و لاکچری قشم است که همه مسافران، آن را به‌دلیل لوکس بودن طراحی و امکانات واحدهای اقامتی‌اش می‌شناسند. این هتل، واحدهای اقامتی متنوعی دارد که هر کدام‌شان، لوکس‌ترین اتاق‌ها محسوب می‌شوند. در هتل ارم، واحدهای اقامتی، رده‌بندی می‌شوند. اتاق‌های کلاس B در لابی 1 و 2 و اتاق‌های C در طبقه منفی یک قرار دارند. به‌لحاظ رده‌بندی قیمتی، اتاق‌هایی که در طبقه منفی یک قرار دارند، ارزان‌ترند. 

 

هتل ارم (پیشنهادی برای سفری لوکس به جزیره قشم)

 

قیمت هتل لوکس ارم چقدر است؟

 

اتاق دوتخته توئین C و دوتخته دبل C که در طبقه منفی یک قرار دارند، با پرداخت مبلغ 2 میلیون و 600 هزار تومان قابل رزروند. در طبقه همکف، اتاق‌ها با همین قیمت به مسافران ارائه می‌شوند. قیمت‌ واحدهای روبه‌دریا و در طبقات هوایی، نزدیک‌‎به 3 میلیون تومان و بیشتر است. از بین تمامی واحدها هم، سوئیت 4 تخته هتل ارم، گرانترین نرخ را به خود اختصاص داده است.

 

رزرو تور هتل ارم از تهران و سایر شهرها

 

سفری لوکس به جزیره قشم را از هر کجای ایران که باشید، با تورگردان می‌توانید تجربه کنید. بسته‌های تور قشم هتل ارم از تهران را می‌توانید ببینید و خدمات سفرتان را شخصی‌سازی کنید. همچنین، برای مسافران مشهد و سایر شهرها هم تور هتل ارم قشم از مشهد را ارائه می‌کنیم. برای ثبت درخواست رزرو تورهای لاکچری جزیره قشم کافی است که به صفحه این تور مراجعه کنید.

 

خدمات و امکات هتل ارم

 

  • اتاق‌های دوتخته توئین و دبل؛ اتاق سه‌تخته روبه‌دریا و سوئیت چهارتخته.

  • امکانات و خدمات سرگرمی مثل سالن بیلیارد، فضای سبز و ماساژ.

  • امکانات و خدمات رفاهی مثل کافی‌شاپ، خشک‌شویی، خدمات بیدارباش، خدمات خانه‌داری، اتاق چمدان، مینی‌بار (با هزینه) و صندوق امانات.

  • رستوران با ظرفیت 150 نفر.

 

هتل ارم (پیشنهادی برای سفری لوکس به جزیره قشم)

 

نظرات درباره هتل 4ستاره ارم

 

  • سیستم سرمایش و گرمایش عالی برای سفر در تابستان و فصل‌های سرد

  • دسترسی خوب از هتل به نقاط مهم جزیره 

  • تمیز بودن هتل و واحدهای اقامتی آن

  • داشتن پارکینگ

  • داشتن امکانات کافی برای سرگرمی مثل سالن ماساژ و سالن بیلیارد

  • بالا بودن قیمت غذا در رستوران هتل

  • تمیز بودن سرویس‌های بهداشتی

9- هتل آرتا؛ نزدیک‌ترین به‌ دریا


آدرس: قشم، بلوار شهید بهشتی، رو به روی منازل مسکونی علی بن ابی طالب
شروع قیمت اتاق دو تخته دبل (اقامت با صبحانه): 2 میلیون و 475 هزار تومان

 

از هتل‌های لاکچری و گران‌ترین هتل‌های جزیره قشم می‌توانیم به هتل آرتا اشاره کنیم. هتل آرتا جزو هتل‌های 4ستاره جزیره قشم است و دنج‌ترین اتاق‌ها را در اختیار گردشگران و مسافران قرار می‌دهد. تمامی واحدهای اقامتی از اتاق‌های دو تخته گرفته تا سوئیت‌ها، چشم‌اندازی روبه‌دریا دارند و نمایشگاه خوبی برای نشان دادن زیبایی‌های پنهان جزیره دست‌نخورده قشم‌اند.

 

هتل آرتا؛ نزدیک‌ترین هتل لوکس قشم به دریا

 

قیمت هتل آرتا قشم چقدر است؟

 

هزینه هر شب اقامت در سوئیت‌های هتل لوکس آرتا، تقریبا دو برابر بیشتر از اتاق‌های دو تخته توئین، دبل و دریاست. بعد از سوئیت‌ها، اتاق‌های سه تخته که شامل دو تخت سینگل و یک کاناپه‌اند، قیمت بیشتری دارند. از بین واحدهای اقامتی هتل آرتا، اتاق دو تخته دبل به‌همراه اقامت با صبحانه، ارزان‌تر است.
قیمت هتل آرتا در مقایسه با هتل‌های ارزان قشم در رده قیمتی بالاتری قرار دارد. بعد از سر زدن به مطلب هتل‌های ارزان قشم، شما هم می‌توانید به این نتیجه برسید. 

 

رزرو تور هتل آرتا قشم

 

آفر ویژه برای اقامت در هتل‌های لاکچری جزیره را می‌توانید بعد از رزرو تور هتل آرتا دریافت کنید. تور قشم هتل آرتا شامل بلیط رفت‌وبرگشت، سرو یک وعده صبحانه و اقامت 2 الی 4 شب در بهترین اتاق این هتل است. به بررسی بیشتری برای رزرو هتل‌های گران قشم نیاز دارید؟ از طریق لینک صفحه‌های زیر می‌توانید قیمت تور برای هتل لاکچری آرتا را ببینید و در صورت تمایل، رزرو کنید:

 

امکانات و خدمات هتل آرتا قشم

 

  • خدمات رفاهی مثل ترانسفر رفت با هزینه، ترانسفر برگشت با هزینه، خدمات بیدارباش، خدمات باربری و خدمات خانه‌داری. 
  • امکانات سرگرمی مثل وسایل بندسازی و سالن ورزشی.
  • رستوران (ظرفیت 150 نفر) و سالن کنفرانس (ظرفیت 30 نفر). 

 

عکس واحدهای بهترین هتل قشم رو به دریا

 

مسافران درباره هتل لاکچری آرتا چه نظراتی دارند؟
 

  • تنوع خوب صبحانه‌ها
  • سکوت و آرامش هتل و فضای اطراف آن
  • برخورده عالی کارکنان هتل
  • غذای باکیفیت رستوران‌ها
  • نزدیکی‌به نقاط مهم شهر
  • شیک بودن طراحی هتل
  • گشت گردشگری عالی
  • چشم‌انداز خوب اتاق‌ها 

10- هتل بوتیک فولتون قشم


آدرس: قشم، میدان استقلال، بزرگراه خلیج فارس، بعد از کمپ هامون
شروع قیمت برای اتاق دوتخته دابل (اقامت با صبحانه): 2 میلیون و 199 هزار تومان

 

با رزرو هتل بوتیک فولتون، سفری لاکچری را در گرانترین هتل قشم تجربه می‌کنید! مهم‌ترین دلیل لاکچری بودن این هتل، محوطه دلباز و فضای زیبای واحدهای اقامتی آن است. در تصاویر مربوط به نمای ظاهری و حتی اتاق‌های آن می‌توانید از ایده‌آل بودن محوطه هتل بوتیک فولتون اطمینان پیدا کنید. از لحاظ دسترسی‌به جاهای دیدنی قشم مثل باغ گیاهشناسی و حتی تفریحات و سرگرمی‌های آبی، بوتیک فولتون جزو گزینه‌های لاکچری اقامتی در جزیره محسوب می‌شود.

این مرکز اقامتی لاکچری، رو به دریا، ساحل یا محوطه هتل است. از بین اتاق‌های دوتخته آن می‌توانید چشم‌انداز روبه‌دریا یا محوطه هتل را انتخاب و رزرو کنید. 

 

گرانترین هتل قشم - عکس هتل بوتیک فولتون قشم

 

قیمت هتل بوتیک فولتون چقدر است؟

 

اتاق‌های دوتخته توئین و دبل در هتل بوتیک فولتون، قیمتی بیشتر از 2 میلیون و 199 هزار تومان دارند. این قیمت مربوط به زمانی است که رزرو اتاق در هتل بوتیک فولتون همراه با تخفیف باشد. در غیر اینصورت، قیمت این واحدهای اقامتی از 3 میلیون تومان به بالا هستند.

 

رزرو تور قشم هتل فولتون

 

سفر با تور قشم هتل فولتون، پاسخگوی تمامی نیازهای شما برای تجربه سفری لاکچری به جزیره قشم است؛ زیرا بلیط رفت‌وبرگشت و رزرو آنی واحدهای اقامتی هتل را به‌طور همزمان انجام می‌دهیم تا از همه‌نظر، سفری بدون دغدغه را تجربه کنید و فقط به فکر خوش‌گذرانی و تفریح باشید. برای رزرو تور قشم از مشهد و هتل فولتون به صفحه‌های تور مورد نظرتان مراجعه کنید و نرخ فعلی را برای این هتل و بلیط هواپیما رفت‌وبرگشت ببینید و رزرو کنید:

 

امکانات و خدمات هتل لوکس فولتون 

 

  • اتاق‌های دوتخته دبل، دوتخته تویین؛ سوئیت یک‌خوابه چهارتخته؛ آپارتمان دوخوابه چهارنفره.
  • امکانات سرگرمی مانند استخر (نیم بها).
  • خدمات رفاهی مانند خدمات خانه‌داری و بیدارباش، ترانسفر رفت‌وبرگشت با هزینه، باربری، تاکسی سرویس، کرایه اتومبیل بدون راننده و تشریفات ویژه. 
  • سالن کنفرانس (ظرفیت 250 نفر)، بیزینس روم (25 نفری) و رستوران (ظرفیت 70 نفر).

 

عکس واحدهای اقامتی هتلهای لوکس قشم

 

نظر مسافران درباره هتل لوکوس فولتون چیست؟

 

  • موقعیت مکانی آرام و دنج
  • صبحانه خوب
  • تمیز بودن سوئیت
  • سیستم سرمایشی عالی
  • مهمان‌نوازی و احترام پرسنل
  • فضای دوست‌داشتنی اتاق‌ها و محوطه هتل
  • موسیقی زنده هر شب

وضعیت آب و هوا
خلاصه مقاله

بهترین و لاکچری‌ترین هتل قشم به‌دلیل تجهیزات کافی که دارند، بیشتر موردپسند مسافرها هستند. هتل آراکتا (اولین هتل 5 ستاره قشم) بخاطر امکانات متعددش در مقایسه با سایر اقامتگاه‌ها، هتل زیگورات در جایگاه بهترین هتل ساحلی، هتل بوتیک فولتون از نظر نزدیکی‌به ساحل و طراحی ایده‌آل اتاق‌ها، هتل بوتیک ایرمان به‌دلیل دکوراسیون شیک و چند هتل 4 ستاره معروف قشم، جزو گران‌ترین‌ها و بهترین‌های اقامتی‌اند. به مشاوره ویژه برای مقایسه گرانترین هتل‌های قشم نیاز دارید؟ به صفحه تورهای قشم سایت تورگردان مراجعه کنید.

انتشار :  1 آبان 1402 به روزرسانی :  27 فروردین 1403 نویسنده :   فائزه حسین زاده خسرویه
تصاویر مرتبط
هتل آتامان (از بهترین هتل‌های قشم)
  • هتل آتامان (از بهترین هتل‌های قشم)
  • هتل ارم (پیشنهادی برای سفری لوکس به جزیره قشم)
  • عکس اتاق لاکچری‌ترین هتل قشم - هتل 5 ستاره آراکتا
  • امکانات و خدمات هتل لوکس آراکتا
  • گرانترین هتل قشم - عکس هتل بوتیک فولتون قشم
  • هتل آتامان (از بهترین هتل‌های قشم)
  • هتل زیگورات (اولین هتل 5ستاره ساحلی شهر قشم)
  • عکس اقامتگاه های لوکس قشم - هتل بوتیک ایرمان
  • عکس واحدهای بهترین هتل قشم رو به دریا
  • هتل ارم (پیشنهادی برای سفری لوکس به جزیره قشم)
  • بهترین و لاکچری ترین هتل 4 ستاره قشم
  • عکس واحد لوکس هتل ساحل طلایی قشم
  • هتل زیگورات - عکس اولین هتل 5ستاره ساحلی شهر قشم
  • هتل آرتا؛ نزدیک‌ترین هتل لوکس قشم به دریا
  • هتل آوینا (4 ستاره لوکس)
  • هتل بوتیک ایرمان (اولین و بهترین هتل بوتیک قشم)
  • عکس واحدهای اقامتی هتلهای لوکس قشم
اشتراک گذاری
درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید
در رابطه با این مطلب دیدگاهی وجود ندارد