همه چیز درباره هتل مجلل درویشی مشهد

mashhad-darvishi-hotel-facade

هتل درویشی مشهد (ناگفته ها و نادیده هایی که دلتان می‌خواهد بدانید!)

 

مهم نیست در کدام شهر زندگی می‌کنید! بدون شک تا به حال آوازه هتل درویشی مشهد به گوشتان خورده است. احتمالا با شنیدن تعریف‌هایی از این هتل لوکس، نام آن را در اینترنت جستجو کرده‌اید و با دیدن عکس‌هایی از اتاق‌های اعیانی و امکانات منحصر به فردش دلتان خواسته است تا چند شبی را در این هتل بگذرانید و خاطره‌ای شگفت انگیز را برای خود رقم بزنید. هتل 5 ستاره درویشی به عنوان یکی از گران‌ترین و شیک‌ترین هتل‌های ایران در شرق کشور با میزبانی از گردشگران و زائران حرم مطهر امام رضا (ع) در تور مشهد توانسته است اعتماد و رضایت آنان را جلب کرده به شهرت برسد. در این مطلب قصد داریم به معرفی هتل مجلل درویشی پرداخته و هرآنچه باید از این هتل لاکچری بدانید را بیان مطرح کنیم. با ما همراه باشید.

 

آنچه در این مطلب می‌خوانید: (کلیک کنید!)

 

داستان ساخت هتل درویشی مشهد

مالک هتل درویشی مشهد کیست؟

امکانات هتل مجلل درویشی

فاصله هتل درویشی تا حرم و جاهای دیدنی مشهد

قوانین هتل درویشی

معرفی تور هتل درویشی از شهرهای مختلف

مقایسه هتل درویشی با هتل‌های برتر کشور

مقایسه هتل درویشی با سایر هتل‌های لوکس مشهد

سایت هتل درویشی مشهد

تجربیات و نظرات میهمانان هتل مجلل درویشی

 

مقایسه هتل درویشی، هتل بین المللی و هتل قصر طلایی مشهد

 

هتل درویشی مشهد

 

سال ساخت هتل درویشی و داستان احداث آن

 

«هتل درویشی مشهد» را می‌توان به عنوان لوکس‌ترین، گران‌ترین و بهترین هتل مشهد برگزید که به دلیل نزدیک بودن به حرم و ارائه با کیفیت‌ترین خدمات و امکانات بسیار پرطرفدار است. این هتل دارای 23 طبقه و 223 باب واحد اقامتی می‌باشد که سال 1391 افتتاح شد و تنها هتل آتریوم در شرق کشور به شمار می‌رود. آتریوم در معماری به معنی فضایی بزرگ و باز میان دو ساختمان است و کمک زیادی به نورگیری فضا و تهویه محیط می‌کند. با این حال اگر می‌خواهید اطلاعات بیشتری از این هتل کسب کنید ادامه این مطلب را از دست ندهید.

 

رزرو تور هتل درویشی مشهد از تهران با 30 درصد تخفیف ویژه!

 

صاحب هتل درویشی مشهد کیست؟

 

صاحب هتل درویشی مشهد، آقای علی درویشی است که با هدف مهمان نوازی، ارائه خدمات مناسب به زائران امام رضا (ع) و کار آفرینی تصمیم به ساخت این هتل گرفت. همچنین او گفته است که می‌خواهد هتلی بسازد که شئونات اسلامی در آن رعایت شده و میهمانان امنیت داشته باشند. او پس از آغاز این پروژه در سال 1386، ایده‌های دیگری مانند آژانس مسافرتی هتل درویشی، دانشگاه علمی کاربردی درویشی، مجله درویشی و... نیز داشت که پس از شروع ساخت هتل درویشی برای آن‌ها اقدام کرد و به بهره برداری رسید و به شدت مورد استقبال همگان قرار گرفت.

 

صاحب هتل درویشی مشهد کیست؟

 

معرفی امکانات هتل درویشی مشهد

 

از یک هتل 5 ستاره لاکچری و گران قیمت انتظار می‌رود امکانات و خدمات ویژه و منحصر به فردی را برای میهمانان خود فراهم کرده باشد. همین طور است؛ هتل درویشی مشهد مجموعه‌ای از تفریحات و خدمات را تدارک دیده است تا مسافران ضمن داشتن اقامتی خاطره انگیز در اتاق‌های شیک هتل، لحظاتی شاد و آرام را تجربه کنند. می‌توان گفت اگر در سفر به مشهد این هتل را برای اقامت خود انتخاب کنید، با یک تیر چند نشان می‌زنید. در ادامه درباره امکانات هتل مجلل درویشی مفصل‌تر توضیح داده‌ایم.

 

این مطلب را نیز می‌پسندید: گران ترین هتل های کشور

 

اتاق‌های هتل مجلل درویشی سازگار با سلایق مختلف

 

هتل درویشی 223 واحد اقامتی شیک و خاص اعم از اتاق‌ها و سوئیت‌های یک خوابه یا دو خوابه را با تمام امکانات رفاهی در خود جای داده است. ویژگی جذاب اتاق‌های هتل درویشی این است که دکوراسیون هر اتاق با توجه به سبکی که دارد با دیگری متفاوت است و همین تنوع بالا سبب شده است تا بتوانید با توجه به سلیقه خود، بهترین اتاقی که باب دلتان است را انتخاب کنید. به طور کلی اتاق‌های این هتل در سه نوع رویال، ملل و VIP طراحی شده‌اند که هرکدام از آن‌ها نیز با دکوراسیون‌های مختلف شما را به وجد می‌آورد.

 

هتل درویشی مشهد

 

اتاق‌های رویال

 

اتاق‌های رویال هتل مجلل درویشی شامل پنت هاوس اسپا، اتاق آینده و دوبلکس پرزیدنتال می‌شود و لذت یک اقامت منحصر به فرد را برایتان به ارمغان می‌آورد.

 

برای مشاهده امکانات هتل جواد مشهد کلیک کنید

 

اتاق‌های ملل

 

همان‌طور که از نام این اتاق‌ها پیداست، دکوراسیون و چیدمان هر یک از این اتاق‌ها با فرهنگ کشورها و ملت‌های گوناگون همخوانی دارد و به صورت دوبلکس طراحی شده‌اند یا در پنت هاوس هتل قرار گرفته‌اند. انواع اتاق‌های ملل به شرح زیر است:

 

        - دوبلکس مصر

        - دوبلکس ایران اسلام

        - دوبلکس ایران باستان

        - دوبلکس هند

        - دوبلکس عرب

        - دوبلکس چین

        - پنت هاوس رم

 

هتل درویشی مشهد

 

اتاق‌های VIP

 

اتاق‌های VIP در طبقه 15 و 16 هتل واقع شده‌اند و شامل اتاق‌ها و سوئیت‌های امپریال و اتاق‌های کوئین می‌باشد. اتاق‌های کوئین برای ماه عسل زوج‌های جوان پیشنهاد می‌شود. سوئیت امپریال نیز دارای یک اتاق خواب و فضای نشیمن است که برای اقامت سه نفر انتخاب بسیار خوبی به شمار می‌رود.

 

اتاق‌های فصل

 

اتاق‌های فصل، واحدهای اقامتی هستند که متناسب با هر فصلی از سال طراحی شده‌اند و شما هر زمان که به مشهد سفر کنید می‌توانید برای رزرو آن‌های اقدام کنید. این اتاق‌ها در طبقات 1 تا 12 هتل قرار گرفته‌اند و شامل امکاناتی نظیر تلویزیون هوشمند، سیستم تهویه مطبوع، کمد لباس، مبلمان، دراور و... می‌باشد. اتاق دو تخته فصل، اتاق سه تخته و اتاق چهار تخته از انواع اتاق‌های فصل هستند.

 

هتل درویشی مشهد

 

رستوران هتل درویشی مشهد

 

هتل درویشی چندبن رستوران و کافی شاپ را برای میهمانان و همچنین مجاوران امام رضا (ع) طراحی کرده است و با تنوع غذایی فوق العاده به تمام سلیقه ها پاسخ می دهد. در این هتل مجلل دو رستوران با شکوه، یک فست فود، یک سالن صبحانه خوری، سه کافی شاپ و یک چای خانه سنتی وجود دارد که با پرسنلی حرفه ای و خوش برخورد آماده پذیرایی از میهمانان عزیز هستند و در تلاش اند اوقاتی خوش و ماندگار را برای آنان رقم بزنند. 

 

رستوران آتریوم

 

می توان گفت که رستوران اصلی هتل درویشی، رستوران آتریوم است. در این رستوران انواع غذاهای ایرانی و فرنگی با بهترین کیفیت و طعمی منحصر به فرد سرو شده و شما را شگفت زده می کند. این رستوران با سقفی شیشه ای و مرتفع طراحی شده است و شکوه و عظمت هتل را به چشم می کشد.

 

رستوران روف گاردن

 

در روف گاردن هتل درویشی مشهد آسمان به زمین آمده و حیرت انگیز است این همه زیبایی! بدون شک رستوران روف گاردن همان جایی است که تجربه ای متفاوت را برایتان رقم می زند و محال است آن را فراموش کنید. می توانید جلسات خود را در این محیط برگزار کنید و عزیزان خود را به صرف غذاهای بین المللی دعوت کنید.

 

هتل درویشی مشهد

 

فست فود فیروزه

 

اگر با دوستان خود به مشهد سفر کرده اید و تمایلی به صرف غذاهای ایرانی ندارید، می توانید به فست فود هتل درویشی رفته و در محیطی دلنشین و دنج طعم بی نظیر انواع پیتزاها، کنتاکی و دیگر فست فودها را امتحان کنید.

 

سالن صبحانه خوری ارغوان

 

تصور کنید صبحانه خود را به طور مفصل در محیطی دل انگیز و مملو از نور خورشید نوش جان کنید. سالن صبحانه خوری ارغوان با منویی کامل و متفاوت و چشم اندازی رو به شهر، بهترین لحظات آغازین صبح را برای میهمانان خود رقم می زند.

 

هتل درویشی مشهد

 

چای خانه سنتی برکه

 

بهترین مکان هتل مجلل درویشی برای صرف عصرانه و دورهمی های خانوادگی و دوستانه چای خانه سنتی برکه با فضایی سرسبز و فوق العاده زیبا است که آرامش را به شما هدیه می کند. در برکه می توانید عکس هایی بی بدیل را ثبت کنید و با هر بار دیدن آن ها اوقات خوش سفر را تداعی کنید.

 

کافی شاپ هتل درویشی مشهد

 

علاوه بر ستوران های هتل درویشی که با منوی متنوع از میهمانان خود پذیرایی می‌کنند، کافی شاپ های هتل درویشی مشهد نیز، از دیگر خدمات هتل هستند که با خدمات ویژه از زائران عزیز پذیرایی می‌کنند.

 

کافی شاپ مرکزی هتل درویشی

 

یکی از بهترین مکان‌هایی که می‌توانید قرارهای دوستانه و دورهمی‌های کوچک خود مانند تولد یا جلسات کاری غیر رسمی را برگزار کنید، کای شاپ است. کافی شاپ مرکزی هتل درویشی مشهد با طراحی و دکوراسیونی بسیار شیک در یک محیط دنج آرام با سرو انواع نوشیدنی‌های سرد و گرم، دسرهای خوشمزه، کیک‌ها و... از میهمانان عزیز پذیرایی می‌کند.

 

کافی شاپ هتل درویشی مشهد

 

کافی شاپ اسپا

 

هیچ چیز به اندازه یک نوشیدنی خنک بعد از شنا و ماساژ نمی‌چسبد. کافی شاپ اسپا هتل درویشی که به  مجموعه آبی هتل اختصاص دارد، با انواع آبمیوه‌های طبیعی و نوشیدنی‌های خنک آماده خدمت رسانی به شما عزیزان است.

 

کافی شاپ بیلیارد

 

بیلیارد یکی از بازی‌های محبوب میان جوانان است که در هتل درویشی مشهد نیز یک سالن بیلیارد مجهز طراحی شده است. علاوه بر این در این سالن می‌توانید در حین بازی نوشیدنی مورد علاقه یا دسرهای هوس انگیز کافی شاپ بیلیارد را سفارش داده و لحظاتی به یاد ماندنی را برای خود خلق کنید.

 

تالار‌ها و سالن‌های کنفرانس لوکس

 

شاید باورش برایتان سخت باشد، اما هتل درویشی مشهد برای میهمانی های بزرگ و مراسم های مهم شما نیز تالارهای لوکس و مجلل با بهترین امکانات را فراهم کرده است. چشم انداز رو به شهر این تالارها میهمانی شما را متمایز کرده و تجربه ای تکرار نشدنی را رقم می زند.

 

تالار آینه هتل مجلل درویشی

 

تالار آینه در طبقه 17 هتل واقع شده است و مکانی دلچسب برای برگزاری عروسی، همایش، کنفرانس و... می باشد. ظرفیت این سالن با چیدمان آمفی تئاتر حدود 350 تا 400 نفر است و اگر به صورت U شکل چیده شود، با ظرفیت 90 نفر میزبان میهمانان خود است.

 

هتل درویشی مشهد

 

تالار دیپلمات

 

تالار دیپلمات سالنی چند منظوره برای برگزاری انواع مراسمات و جشن های شما می باشد. تالار دیپلمات در طبقه -1 و در انتهای مرکز خرید هتل مجلل درویشی واقع شده است و با ارائه بهترین خدمات و امکانات سبب برگزاری مراسمات به شکلی فوق العاده می شود.

 

اتاق جلسات

 

اتاق کنفرانس و جلسه در طبقه 17 هتل واقع شده و بدون سک یکی از مجهز ترین و پیشرفته ترین سالن های کنفرانس در کشور به شمار می رود. در این سالن تمام تجهیزات و امکانات صوتی و تصویری وجود دارد و 30 تا 45 نفر را در خود جای می دهد. همچنین قابلیت نصب میکروفون تک نفره برای میهمانان نیز وجود دارد.

 

مجموعه آبی هتل درویشی

 

مجموعه آبی هتل درویشی اولین مجموعه‌ای است که در مشهد خدمات اختصاصی اسپا و ماساژ را به معنای واقعی به راه انداخت. فضای استخرها بسیار شیک و لوکس است و با بهره گیری از تکنولوژی روز و ارائه خرماتی حرفه‌ای نه تنها در خدمت میهمانان هتل بلکه در خدمت دیگر مشتریان مشهد نیز می‌باشد. بیشتر مشهدی‌ها آرزو دارند یک شب اقامت در این هتل را تجربه کنند. به دلیل قوانین هتلداری چنین امری امکان پذیر نیست؛ ولی آن‌ها می‌توانند از امکانات مجموعه آبی و رستوران هتل استفاده کنند و تجربه‌ای لاکچری و منحصر به فرد را برای خود رقم بزنند.

قیمت استخر هتل درویشی مشهد و مجموعه آبی آن در بخش‌های مختلفی مثل سونای خشک، سونای بخار، جکوزی، سالن بدنسازی و... همچون دیگر مجموعه‌های آبی مشهد با همان بلیت ورودی محاسبه می‌شود؛ ولی برای استفاده از امکاناتی مثل حمام ترکی، اسپا و ماساژ قیمتی چندین برابر مجموعه‌های آبی معمولی در مشهد باید پرداخت کنید. دلیل این تفاوت قیمت فضای خاص و لاکچری استخر هتل درویشی و از سوی دیگر خدمات حرفه‌ای آن می‌باشد. از دیگر خدمات مجموعه آبی هتل می توان به موارد زیر اشاره کرد:

 

  • سالن های زیبایی
  • سنگ رودخانه
  • دکتر ماهی
  • حمام سنتی

 

استخر هتل درویشی مشهد

 

مراکز خرید هتل درویشی

 

در هتل درویشی جهت رفاه بیشتر میهمانان، بازارچه و فروشگاه‌های مختلفی به چشم می‌خورد. از این رو دیگر نیاز نیست میهمانان برای خرید به بیرون از هتل رفته و دچار سردرگمی شوند؛ بلکه می‌توانند خرید خود را با بهترین کیفیت از فروشگاه‌های لوکس و برند هتل انجام دهند.

 

جهت مشاهده قیمت و رزرو تور هتل درویشی مشهد از اهواز کلیک کرده و سفری رویایی را تجربه کنید!

 

امکانات تفریحی و فضای بازی کودکان

 

اغلب خانواده‌هایی که فرزند کوچک دارند، ترجیح می‌دهند در هتلی اقامت داشته باشند که فضای بازی مخصوص کودکان داشته باشد. در این صورت هم به کودکان خوش می‌گذرد و هم والدین می‌توانند با خیال راحت به خرید و کارهای دیگر خود بپردازند. در هتل درویشی نیز شهربازی و فضای بازی مخصوص کودکان وجود دارد و با داشتن فضایی امن و تمیز برای آنان، لحظاتی شاد و مفرح را به ارمغان می‌آورد.

 

فضای بازی مخصوص کودکان در هتل مجلل درویشی

 

 فاصله هتل درویشی تا حرم و جاهای دیدنی مشهد

 

یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های هتل درویشی مشهد نسبت به سایر هتل‌های هم امتیاز خود، فاصله کوتاه آن تا بارگاه ملکوتی امام رضا (ع) است. به طوری که اگر عزم رفتن به حرم را کرده باشید، در کمتر از 10 دقیقه به صورت پیاده به مقصد می‌رسید. هتل درویشی در خیابان امام رضا (ع)، بین امام رضا 24 و 26 واقع شده و حدود 1 کیلومتر و 400 متر تا ورودی باب الرضا فاصله دارد. علاوه بر این جاهای دیدنی مشهد و مراکز خرید در اطراف حرم نیز بسیار زیاد است که دسترسی به آن‌ها بسیار راحت می‌باشد. فاصله برخی از جاذبه های مشهد تا هتل درویشی به صورت زیر است:

 

        - فاصله هتل درویشی بازار رضا حدود 1 کیلومتر و 270 متر

        - فاصله هتل درویشی تا موزه آستان قدس رضوی حدود 1 کیلومتر و 630 متر

        - فاصله هتل درویشی تا باغ خونی حدود 1 کیلومتر و 310 متر

        - فاصله هتل درویشی تا خیابان 17 شهریور حدود 1 کیلومتر و 60 متر

        - فاصله هتل درویشی تا پارک میرزا کوچک خان حدود 1 کیلومتر و 140 متر

        - فاصله هتل درویشی تا مسجد گوهرشاد حدود 2 کیلومتر و 870 متر

        - فاصله هتل درویشی تا سینما هویزه حدود 3 کیلومتر و 160 متر

        - فاصله هتل درویشی تا بیمارستان موسی بن جعفر (ع) حدود 1 کیلومتر و 70 متر

        - فاصله هتل درویشی تا پارک کوهسنگی حدود 6 کیلومتر و 790 متر

        - فاصله هتل درویشی تا فرودگاه بین المللی حدود 7 کیلومتر و 250 متر

 

این مطلب را نیز می‌پسندید: جاهای دیدنی مشهد

 

قوانین هتل درویشی که باید آن‌ها را بدانید!

 

طبیعی است که هر هتل قوانین و مقررات مخصوص خود را دارد که اگر پیش از رزرو هتل از آن‌ها مطلع باشید کمتر به مشکل برخواهید خورد. مهم‌ترین قانون هتل درویشی مشهد مربوط به کنسلی است. بدین معنی که اگر پس از رزرو اتاق مورد نظر قصد کنسل کردن آن را داشته باشید، اگر تا 72 ساعت قبل برای کنسلی اقدام کنید، هزینه یک شب اقامت کسر شده و مابقی آن به شما باز می‌گردد.

علاوه بر این اقامت در هتل درویشی برای نوزادان و کودکان زیر 2 سال رایگان بوده و هزینه اقامت کودکان بین 2 تا 12 سال در صورت استفاده نکردن سرویس نیم بها محاسبه می‌شود.

 

هتل درویشی مشهد

 

معرفی تورهای هتل درویشی از شهرهای مختلف

 

تور مشهد از تمامی شهرهای ایران طرفدار دارد. دلیل این امر هم وجود با برکت بارگاه ملکوتی امام هشتم در این شهر است. از این رو تمام اقشار جامعه اعم از پیر، جوان، فقیر و غنی برای سفر به مشهد شوق فراوان دارند. در این بین تعداد مسافران از برخی شهرهای ایران بسیار بیشتر از سایر شهرهاست و در شمار پر رزرو ترین تورهای مشهد قرار گرفته‌اند. برای اصفهانی‌های شیرین زبان تفاوتی ندارد که قصد سفر داشته باشند یا نه؛ هر زمان که هوای حرم به سرشان بزند راهی می‌شوند. به همین دلیل تور هتل درویشی مشهد از اصفهان همواره و در تمام فصول سال از پر رزرو ترین تورهای داخلی بوده است.

علاوه بر این تبریزی‌های و آذری‌های غیور ایران نیز از مسافران پر و پا قرص مشهد هستند. پس عجیب نیست که حسینیه تبریز‌ی‌ها و رستوران‌های تبریزی در مشهد به چشم می‌خورد. تبریز به شهری بدون گدا شهرت دارد و افراد ثروتمند آن بسیار زیاد است. با این حال طبیعی است که این افراد در سفر به مشهد بخواهند در هتل های گران قیمت اقامت داشته و سفری لوکس را تجربه کنند و هتل‌های پنج ستاره را برای اقامت خود انتخاب نمایند.

 

جهت مشاهده کمترین نرخ رزرو تور هتل درویشی مشهد از تبریز کلیک کنید!

 

به طور کلی تور مشهد از تمام مبادی کشور همواره رزرو بالایی دارد و اگر بخواهید سفری با خیال آسوده و راحت را پشت سر بگذارید؛ بهترین راه ، سفر با تور است. 

 

مقایسه هتل درویشی با هتل‌های برتر کشور

 

هتل درویشی برترین هتل شرق کشور است که برای میزبانی از زائران امام هشتم و گردشگرانی که به مشهد سفر می کنند ساخته شده است تا لذت یک اقامت به یاد ماندنی را برای آنان به ارمغان آورد. مشهد و کیش گردشگر پذیرترین شهرهای ایران هستند. به همین دلیل انواع اقامتگاه ها، هتل آپارتمان ها و هتل های تک ستاره تا پنج ستاره لوکس ساخته شده است تا آرامش را برای آنان فراهم کند.

هتل های پنج ستاره در سراسر کشور می کوشند تا با ارائه خدمات ویژه، وجه تمایزی را ایجاد کنند و به شهرت برسند. به عنوان مثال هتل مارینا پارک، هتل داریوش و هتل ترنج کیش از گران ترین و خاص ترین هتل های جنوب کشور هستند که هر کدام امکانات منحصر به فردی را برای میهمانان خود در نظر گرفته اند. مثلا هتل ترنج اولین هتل روی آب در کشور است، هتل داریوش معماری خاص مربوط به دوران هخامنشی دارد و هتل مارینا پارک اولین هتلی است که خط ساحلی اختصاصی داشته و تفریحات آبی ارائه می کند. به همین دلیل این هتل ها اولین گزینه برای اقامت لوکس مسافران به شمار می روند.

هتل درویشی مشهد نیز در مقایسه با این هتل ها علاوه بر موقعیت مکانی بسیار خوب و امکاناتی که ذکر شد، ویژگی هایی دارد که باعث شده است تا در بین گردشگران و توریست های خارجی در اولویت رزرو قرار بگیرد. از ویژگی‌های بارز این هتل اتاق‌های خاص با دکوراسیونی منحصر به فرد است که جایی دیگر آن‌ها را پیدا نخواهید کرد. تعداد زیاد رستوران‌ها و کافی شاپ‌های متعدد که هر کدام با طراحی متفاوت دیزاین شده‌اند نیز از دیگر مزیت‌های هتل درویشی می‌باشد.

 

مقایسه هتل درویشی با سایر هتل های لوکس کشور

 

مقایسه هتل درویشی با دیگر هتل‌های لوکس مشهد

 

همان طور که گفتیم هتل درویشی مشهد یکی از لوکس‌ترین و گران ترین هتل های کشور است و شاید بتوان گفت مانند آن وجود ندارد. در مشهد هتل‌های پنج ستاره و لاکچری دیگری مانند هتل بین المللی قصر، هتل قصر طلایی، هتل الماس و... نیز ساخته شده اند اما باز هم به گرد پای هتل درویشی نمی رسند. عوامل متعددی در قیمت رزرو این هتل‌ها و درجه آن‌ها مانند موقعیت مکانی، معماری ساختمان، خدماتی که ارائه می‌دهد و... اثرگذار است و همین عوامل سبب برتری هتل درویشی نسبت به سایر هتل‌های گران قیمت و حتی هتل‌های ارزان مشهد شده است.

 

این مطلب را نیز می پسندید: هتل های ارزان قیمت مشهد

 

اتاق های هتل درویشی مشهد

 

علاوه بر این‌ها هتل درویشی نسبت به سایر هتل‌های هم رده خود مانند هتل قصر طلایی مشهد از امکانات ویژه و منحصر به فردی برخوردار است که دیگر هتل‌ها فاقد این امکانات و خدمات هستند. از این رو اغلب مسافران مشهد که می‌خواهند اقامتی لوکس در بهترین هتل را تجربه کنند، پس از مقایسه هتل‌های پنج ستاره مشهد با یکدیگر « هتل مجلل درویشی » را انتخاب می‌کنند.

 

این مطلب را نیز می پسندید: معرفی هتل مدینه الرضا مشهد

 

سایت هتل درویشی مشهد

 

اگر اهل وب گردی هستید و علاقه دارید اطلاعات بیشتری از هتل‌های لوکس بدست آورید، سایت هتل مورد نظر بهترین منبع برای کسب این اطلاعات است. سایت هتل درویشی مشهد نیز از این قاعده مستثنی نیست و تمام اطلاعات مورد نیاز میهمانان را در اختیار آنان قرار داده است. یکی از جذاب‌ترین امکانات سایت هتل درویشی، بازدید مجازی آن است. در این صورت می‌توانید با مراجعه به سایت هتل قبل از سفر سری به اتاق‌ها و بخش‌های مختلف آن بزنید و بدون تردید انتخاب خود را نهایی کنید.

 

تلفن هتل درویشی: 05138080

 

سایت هتل درویشی مشهد

 

تجربیات و نظرات میهمانان هتل مجلل درویشی

 

 هتل درویشی مشهد بهترین امتیاز را از میهمانانش کسب کرده است و تقریبا می‌توان اذعان کرد که کمتر کسی از اقامت در این هتل ابراز نارضایتی کرد است. بیشتر فاکتو‌رهای نظرسنجی از قبیل امکانات، کیفیت اتاق‌ها و موقعیت مکانی و قیمت بیشترین رضایت را جلب کرده است. بالاترین امتیاز از آنِ امکانات هتل است که 90 درصد میهمانان از آن رضایت کامل داشته‌اند. پس از آن موقعیت مکانی هتل بوده که با کسب 84 درصد مقام دوم را به دست آورده است. علت اینکه این امتیاز به 100 درصد نرسیده است موقعیت پر ازدحام خیابان‌های منتهی به حرم و به خصوص خیابان امام رضاست؛ وگرنه هتل در این زمینه چیزی کم نگذاشته است.

کیفیت اتاق ها 80 درصد از میهمانان را به شگفتی کشانده است و با رضایت کامل از اتاق‌ها ابراز خرسندی کرده‌اند و دست آخر قیمت هتل با همه حرف و حدیث‌هایی که درباره گرانی هتل مطرح می‌شود 72 درصد از امتیازها را کسب کرده است. این درصد، رقم بالایی است و نشان دهنده این است که قیمت هتل درویشی مشهد به نسبت خدمات و امکاناتی که در اختیار میهمانان قرار داده می‌شود قابل قبول است.

 

برای رزرو تورهای مشهد و سایر تورهای داخلی با تورگردان همراه باشید. 

وضعیت آب و هوا
خلاصه مقاله

هتل درویشی مشهد بر خلاف نامش تناقضی عجیب را به نمایش می گذارد. این هتل که نام درویش را بر سر در خود آویخته در واقع جزو مجلل ترین هتل های ایران و جهان است. هتل مجلل درویشی مشهد به عنوان یکی از گران ترین هتل های کشور معروف شده ولی در مقایسه امکاناتی که ارائه می کند، به هیچ وجه گران نیست.

انتشار :  28 دی 1398 به روزرسانی :  4 مرداد 1402 نویسنده :   عفیفه خدنگی
تصاویر مرتبط
هتل درویشی مشهد
  • هتل درویشی مشهد
  • هتل درویشی مشهد
  • هتل درویشی مشهد
  • هتل درویشی مشهد
  • هتل درویشی مشهد
  • هتل درویشی مشهد
  • مقایسه هتل درویشی با سایر هتل های لوکس کشور
  • استخر هتل درویشی مشهد
  • فضای بازی مخصوص کودکان در هتل مجلل درویشی
  • صاحب هتل درویشی مشهد کیست؟
  • هتل درویشی مشهد
  • هتل درویشی مشهد
  • سایت هتل درویشی مشهد
  • کافی شاپ هتل درویشی مشهد
  • اتاق های هتل درویشی مشهد
  • mashhad-darvishi-hotel-facade
اشتراک گذاری
درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید
در رابطه با این مطلب دیدگاهی وجود ندارد