بهترین هتل‌های ایران برای ماه عسل و تجربه سفری رویایی

بهترین هتل های ایران برای ماه عسل

بهترین هتل های ماه عسل در ایران کدامند؟ ماه عسل از چهار هزار سال پیش در بابل باستان مرسوم بوده و اکنون در تمام جهان، رویایی‌ترین و مهم‌ترین سفر هر زوج جوانی به شمار‌ می‌رود. در این سفر اغلب ترجیح می‌دهند لوکس‌ترین هتل با خدمات عالی را برای اقامتی دلچسب انتخاب کنند و با رزرو اتاق ماه عسل، شیرین‌ترین لحظات شروع زندگی مشترک خود را به ثبت برسانند. در این مقاله از مجله تورگردان با معرفی بهترین هتل‌های ایران برای ماه عسل همراه ما باشید.

فهرست مطالب

بهترین هتل‌های ایران برای ماه عسل که اتاق هانی مون دارند

 

شهرهای کیش، مشهد، شیراز، اصفهان، تبریز، یزد و شهرهای شمال کشور، از جمله مقاصدی به شمار می‌روند که برای ماه عسل بسیار محبوب و پر طرفدار هستند. در لیست زیر هتل‌هایی که اتاق ماه عسل دارند و تاکنون بیشترین رزرو را از سوی زوج‌های جوان داشته‌اند را آورده‌ایم:

 

  • هتل ترنج کیش
  • هتل داریوش کیش
  • هتل مارینا پارک کیش
  • هتل درویشی مشهد
  • هتل قصر طلایی مشهد
  • هتل الماس 2 مشهد
  • هتل لاله پارک تبریز
  • هتل عباسی اصفهان
  • هتل زندیه شیراز
  • هتل داد یزد

کدام هتل‌های کیش را برای ماه عسل انتخاب کنیم؟

 

جزیره کیش مقصدی رویایی و هیجان‌انگیز برای تازه عروس و دامادها است که می‌توانند کنار ساحل نیلگون خلیج فارس، زیباترین لحظات زندگی خود را ثبت کنند. علاوه بر این تفریحات آبی کیش، مراکز خرید لوکس، رستوران‌های دریایی و بین المللی و سایر جاذبه‌های گردشگری جزیره کیش، همگی از مواردی هستند که تور ماه عسل کیش را به یک مقصد مطلوب برای ماه عسل تبدیل کرده است. در ادامه بهترین هتل‌های کیش برای ماه عسل را معرفی کرده‌ایم.


هتل ترنج کیش

 

آدرس: کیش، میدان جاسک، ابتدای جاده جهان، مجموعه گردشگری و هتل دریایی ترنج

تلفن: 07644496600

 

 

هتل ترنج کیش از بهترین هتل‌های ماه عسل در ایران
اتاق ماه عسل هتل ترنج کیش - منبع گوگل مپ


شاید اولین انتخاب هر زوج جوان برای رزرو هتل ماه عسل در کیش، هتل ترنج باشد. اقامت در این هتل پنج ستاره که روی آب بنا شده، تجربه اقامت در هتل‌های مالدیو را برایتان رقم می‌زند. اتاق ماه عسل هتل ترنج با دریچه‌ای شیشه‌ای، رقص ماهی‌ها در دنیای زیر آب را به نمایش می‌گذارد و با گل آرایی و شمع آرایی فوق‌العاده زیبا، لحظاتی خاطره‌انگیز از سفر را برای زوج‌های جوان به ارمغان می‌آورد. 
علاوه بر این با انتخاب هتل ترنج برای ماه عسل، از امکانات ویژه هتل مانند مجموعه آبی شامل استخر، سونا، جکوزی و ماساژ، سالن بدنسازی، چندین رستوران با سرو انواع غذاهای ایرانی، فرنگی و دریایی، تفریحات دریایی، خدمات یوگا و... بهره‌مند خواهید شد.
 

هتل داریوش کیش

 

آدرس: کیش، میدان داریوش

تلفن: 07644444900

 

 

اتاق هانی مون هتل داریوش کیش
اتاق ماه عسل هتل داریوش کیش - منبع گوگل مپ


یکی دیگر از بهترین هتل‌های کیش برای ماه عسل، هتل داریوش است که با معماری لاکچری و چشم‌انداز رو به دریا و رو به باغ واحدهای اقامتی خود، نظر تازه عروس و دامادهای را جلب کرده است. اتاق ماه عسل هتل داریوش برای شما به سبک ماه عسل دیزاین می‌شود و می‌توانید لحظات رویایی و شیرین آغاز زندگی مشترک خود را در این اتاق ثبت کنید. 
معماری این هتل لوکس و پنج ستاره به سبک دوران هخامنشی است و امکانات منحصر به فردی نظیر ساحل اختصاصی، استخر روباز و سرپوشیده برای آقایان و بانوان، سونا، جکوزی، خدمات اسپا و ماساژ، سالن بدنسازی، سالن بیلیارد، رستوران، کافی شاپ، دریاچه اختصاصی، محوطه باغ دلباز و سرسبز و... برای میهمانان فراهم شده است. 

بهترین هتل‌های مشهد برای ماه عسل کدامند؟

 

بسیاری از زوج‌های جوان دوست دارند ماه عسل خود را در جوار امام رئوف بگذرانند و از حضور با برکت امام رضا (ع) برای داشتن یک زندگی خوب و شیرین کمک بخواهند. فرقی هم ندارد مذهبی باشید یا نه؛ در مشهد آنقدر جاذبه‌های دیدنی زیاد است که به یکی از مقاصد محبوب برای سفر ماه عسل به شمار می‌رود. اگر جزو افرادی هستید که عقد در حرم امام رضا داشته اید و حالا دنبال مکانی مناسب برای مراسم می‌گردید این بخش را بخوانید. در ادامه پر رزروترین و بهترین هتل‌هایی که می‌توانید برای ماه عسل در مشهد انتخاب کنید را آورده‌ایم:


هتل مجلل درویشی مشهد

 

آدرس: مشهد، خیابان امام رضا، بین امام رضا ۲۴ و ۲۶

تلفن: 05138080

 

 

اتاق ماه عسل هتل درویشی مشهد
اتاق ماه عسل هتل درویشی مشهد - منبع گوگل مپ


در میان تمام هتل‌های لوکس و پنج ستاره مشهد، بدون شک هتل درویشی، بهترین هتل ایران برای ماه عسل در شرق کشور است. این هتل خدمات ویژه‌ای را برای زوج‌های جوان تدارک دیده است و تا سه ماه پس از تاریخ عقدتان می‌توانید از پکیج ویژه ماه عسل هتل درویشی استفاده کنید. در این صورت گل‌آرایی و دیزاین اتاق به صورت رایگان انجام خواهد شد.
هتل درویشی مشهد تا حرم، مراکز خریدی مثل بازار رضا و هفده شهریور و جاهای دیدنی مشهد فاصله بسیار کمی دارد و با داشتن امکاناتی همچون استخر، سونا، جکوزی، ماساژ، دکتر ماهی، حمام ترکی، سالن بدنسازی، سالن بیلیارد، چندین رستوران و کافی شاپ، روف گاردن، چایخانه سنتی، مرکز خرید، آتلیه عکاسی و... اقامتی دلنشین و خاطره‌ای ماندگار از روزهای ابتدایی زندگی برایتان رقم می‌زند.


هتل الماس 2 مشهد

 

آدرس: مشهد، خیابان امام رضا، امام رضا ۲۰

تلفن: 05131414

 

 

اتاق ماه عسل هتل الماس 2 مشهد
سوئیت ماه عسل هتل الماس 2 مشهد - منبع گوگل مپ


هتل الماس 2، هتلی دیگر در مشهد است که با داشتن اتاق ماه عسل لاکچری، از بهترین هتل‌های مشهد برای ماه عسل شناخته شده است. یقینا دیزاین و طراحی سوئیت ماه عسل هتل الماس 2 را در هیچ کجا ندیده‌اید. تور تخت خواب جلوه‌ای خاص و زیبا به اتاق بخشیده و دکوراسیون و وسایل شیک اتاق، فضایی منحصر به فرد را خلق کرده است. با رزرو اتاق ماه عسل این هتل پذیرایی میوه و شیرینی به صورت روزانه برای تازه عروس و دامادها انجام می‌شود و همه چیز برای داشتن سفری لوکس و به یاد ماندنی فراهم است.
از امکانات این هتل پنج ستاره نیز می‌توان به 5 سالن غذاخوری و پذیرایی، استخر، سونا، جکوزی، بازارچه اختصاصی، خدمات CIP، گیم نت، آتلیه عکاسی و... اشاره کرد.

 


برای کسب اطلاعات بیشتر بخوانید بهترین هتل مشهد برای ماه عسل


گالری عکس
عکس اتاق ماه عسل هتل الماس 2 مشهد
ماه عسل رویایی در هتل الماس 2 مشهد
اتاق ماه عسل هتل الماس 2 مشهد
  • عکس اتاق ماه عسل هتل الماس 2 مشهد
  • ماه عسل رویایی در هتل الماس 2 مشهد
  • اتاق ماه عسل هتل الماس 2 مشهد

هتل‌های اصفهان برای ماه عسل

 

بسیاری از زوج‌های جوان علاقه زیادی به بازدید از اماکن تاریخی دارند و اولین سفر مشترک و ماه عسل خود را نیز در شهرهای تاریخی می‌گذرانند. اصفهان، با جاذبه‌های دیدنی و تاریخی بی‌شمارش، نصف جهان را در خود جای داده و به مقصدی پر طرفدار برای ماه عسل تبدیل شده است. اگر قصد سفر به اصفهان را دارید، خوب است بهترین هتل‌های اصفهان برای ماه عسل را هم بشناسید.


هتل عباسی اصفهان

 

آدرس: اصفهان، میدان انقلاب، خیابان گلدسته، چهارراه آمادگاه سمت چپ، (خیابان سنگ فرش)

 تلفن: 03132226010

 


اگر عکس‌هایی از هتل عباسی اصفهان را دیده باشید، بدون شک شیفته معماری سنتی و لوکس آن شده‌اید. یکی دیگر از بهترین هتل‌های ایران برای ماه عسل، هتل پنج ستاره عباسی اصفهان است که با اتاق ماه عسل خود میزبان کسانی است که این شهر را برای ماه عسل خود انتخاب کرده‌اند. این هتل قدیمی‌ترین هتل جهان و از بزرگ‌ترین هتل‌های ایران است که از زمان صفویان به یادگار مانده و در حال حاضر از هتل‌های لاکچری اصفهان است. از امکانات ویژه این هتل نیز می‌توان به استخر، سونا، جکوزی، ماساژ، فضای سبز، رستوران، کافی شاپ، چایخانه سنتی، پارکینگ و... اشاره کرد.

بهترین هتل‌های شیراز برای ماه عسل

 

اگر در فصل بهار زندگی مشترک خود را آغاز کرده باشید، شیراز می‌تواند یکی از دل‌انگیزترین مقاصد گردشگری برای سفر ماه عسل شما باشد. شیراز در ماه‌های فروردین و اردیبهشت بسیار دیدنی است و خاطره‌ای خوش را برایتان رقم می‌زند. بهترین هتل‌های شیراز برای ماه عسل را در ادامه بررسی کرده‌ایم که می‌توانید پیش از سفر برای رزرو هریک اقدام نمایید.


هتل زندیه شیراز

 

آدرس: شیراز، خیابان هجرت، پشت ارگ کریم‌خانa

تلفن: 07132234234

 

 

سوئیت ماه عسل هتل زندیه شیراز
سوئیت ماه عسل هتل زندیه شیراز - منبع گوگل مپ


هتل زندیه شیراز از بهترین هتل‌های ایران برای ماه عسل است که با با معماری و طراحی جذاب، به اولین گزینه زوج‌های عزیز برای ماه عسل تبدیل شده است. این هتل پشت ارگ کریم خان، از جاهای دیدنی شیراز، واقع شده و به دلیل موقعیت مکانی خوب هتل، تا سایر جاذبه‌های گردشگری نیز فاصله کوتاهی دارد. با رزرو سوئیت ماه عسل هتل پنج ستاره زندیه، به همراه تزئینات میوه، گل‌آرایی و همچنین کیک و شیرینی مخصوص ماه عسل، اقامتی دلپذیر را تجربه خواهید کرد.
علاوه بر این امکانات متعددی نظیر استخر، سونا، جکوزی، سالن ورزشی، رستوران، کافی شاپ، فضای سبز، پارکینگ، اینترنت رایگان و... برای رفاه هر چه بیشتر میهمانان نیز فراهم شده است.
 

وضعیت آب و هوا
خلاصه مقاله

خاطرات ماه عسل، به یاد ماندنی‌ترین روزهایی است که از اولین روزهای زندگی برای هر زوج به یادگار می‌ماند؛ پس مهم است که کجا و چگونه بگذرد. به طور معمول تا حرفی از ماه عسل می‌شود، سفر به کیش، مشهد و شمال ایران در ذهن افراد نقش می‌بندد و به دنبال آن یافتن بهترین هتل‌های ایران برای ماه عسل، دغدغه زوج‌های جوان می‌شود. همراه ما باشید تا لوکس‌ترین هتل‌های ایران برای ماه عسل را معرفی کنیم.

انتشار :  21 مرداد 1402 به روزرسانی :  3 تیر 1403 نویسنده :   زهرا بادفرسا
تصاویر مرتبط
اتاق ماه عسل هتل درویشی مشهد
  • اتاق ماه عسل هتل درویشی مشهد
  • اتاق هانی مون هتل داریوش کیش
  • اتاق ماه عسل هتل الماس 2 مشهد
  • هتل ترنج کیش از بهترین هتل‌های ماه عسل در ایران
  • سوئیت ماه عسل هتل زندیه شیراز
اشتراک گذاری
نظرات کاربران
در رابطه با این مطلب دیدگاهی وجود ندارد