گران‌ترین و لوکس‌ ترین هتل‌های کیش کدامند؟+ قیمت گرانترین هتل کیش

گران‌ترین هتل کیش

سفر از گزینه‌هایی است که می‌تواند به‌خوبی کیفیت زندگی‌مان را برای چند روزی به‌شدت افزایش دهد. حالا تصور کنید که قرار باشد در بهترین و گران‌ ترین هتل کیش زندگی کنید. به نظرتان زندگی در این چند روز به چه شکل خواهد بود؟ اقامت در «گرانترین هتل کیش» با آن همه امکانات لوکس و لاکچری که شباهت به زندگی در ویلای شخصی دارد چگونه است؟ در مجله تورگردان همراه ما باشید تا با جزئیات بیشتری درباره امکانات و ویژگی‌های لوکس‌ترین و گران‌ترین هتل‌های کیش صحبت کنیم. 

فهرست مطالب

گرانترین هتل‌ کیش کدام است؟

 

دیگر الان سفر به کیش تابستان و زمستان نمی‌شناسد، در هر فصل از سال که به این جزیره سفر بکنید، برای مدتی تجربه زندگی لاکچری و ایده‌آل را به معنای واقعی کلمه خواهید داشت. حالا به زیبایی‌های طبیعی این جزیره، اقامت لاکچری در هتل ترنج، هتل داریوش، هتل پالاس کیش، هتل مارینا پارک، هتل شایان، هتل پانوراما، هتل ایران و هتل امیرکبیر، هشت تا از لوکس‌ترین، بهترین و گران‌‌ترین هتل‌های جزیره کیش را اضافه کنید. اگر هنوز نمی‌توانید تصور کنید که در چنین تور مسافرتی کیش، چه تجربه‌های طلایی‌ خواهید داشت، هیچ نگران نباشید ما این تجربه را با جزئیات تمام برای شما به تصویر می‌کشیم.

هتل ترنج؛ اولین و گران‌ترین هتل کیش

 

آدرس: کیش، میدان جاسک، ابتدای جاده جهان، مجموعه گردشگری و هتل دریایی ترنج
شماره رزرو هتل ترنج، بهترین و گران‌ ترین هتل کیش: 02147627800
قیمت گرانترین و لوکس‌ترین هتل کیش: شروع قیمت به‌ازای یک شب اقامت در اتاق دوتخته در سال 1402 از 9 میلیون و 500 هزار تومان شروع و به گران‌‌ترین آن، سوئيت امپريال پنج نفره با قیمت شبی 63 میلیون و 500 هزار تومان ختم می‌شود.
 

اولین هتل ایران که بر روی آب ساخته شده، هتل ترنج کیش است و به همین دلیل از آن به‌عنوان گران‌ترین هتل ایران یاد می‌کنند؛ اما این تنها جاذبه هتل رویایی ترنج نیست. راه رفتن بر روی اسکله چوبی آن، لذت تماشای خلیج فارس زیبا از دریچه کف اتاق و خوردن صبحانه در رستوران و کافه‌های زیبا همراه با صدای دلنشین موج دریا و مرغان دریایی، حسی را به شما القا می‌کند که انگار در وسط رویای شیرین و اما واقعی قرار دارید. مشابه این تجربه را می‌توانید در سفر به مالدیو و بالی و اقامت در سوئیت‌های دریایی این دو منطقه نیز بدست بیاورید؛ اما با صرف هزینه و زمان کمتر تمام این زیبایی‌ها را می‌توانید در تور هتل ترنج کیش تجربه کنید.

هتل ترنج؛ اولین و گران‌ترین هتل کیش
عکس گرانترین هتل کیش

تورهای هتل ترنج از شهرهای مختلف:

 تور هتل ترنج کیش از تهران

تور هتل ترنج کیش از شیراز

تور هتل ترنج کیش از مشهد

تور هتل ترنج کیش از اصفهان

تور هتل ترنج کیش از تبریز

تور هتل ترنج کیش از یزد


اتاق‌های لاکچری‌ترین هتل جزیره کیش به گونه‌ای طراحی شده که همگی دارای بالکن هستند و از طریق آن‌ها می‌توان مناظر دریایی زیبا مثل مرجان‌ها، غروب خورشید، پرندگان دریایی و... مشاهده کرد. علاوه‌براین، کف اتاق‌ها دارای دریچه‌ای است که می‌توان حیات در خلیج فارس را از پشت چارچوب آن مشاهده کرد. در این هتل به همه چیز توجه شده است؛ از رعایت نکات مربوط به محافظت از اکوسیستم دریایی تا توجه به نماد و آثار فرهنگی ایرانی. نحوه قرارگیری اتاق‌ها در کنارهم به گونه‌ای است که یکی از نمادهای فرهنگی‌مان یعنی بته جقه را پدیدار می‌سازد.  

 

امکانات و خدمات هتل ترنج کیش

 

از اصلی‌ترین امکانات هتل ترنج، تنوع در اتاق‌ها، امکانات تفریحی و رفاهی آن است. این هتل لوکس در کیش شامل 100 واحد اتاق روی آب است و امکان دیدن طلوع و غروب‌های دلنشین را در کنار دریای خلیج فارس فراهم کرده است. اتاق‌های لاکچری‌ این هتل کیش شامل سوئیت سه نفره رویال رو به غروب و سوئیت چهار نفره یا پنج نفره امپریال است. برای هر یک از واحدهای اقامتی هتل ترنج، خدمات زیر به مسافران ارائه می‌شود:

  • مینی‌بار رایگان
  • چای‌ساز
  • کمد لباس
  • بالکن
  • اینترنت در اتاق
  • سیستم گرمایش و سرمایش (اسپیلت)
  • بالکن
  • روم سرویس

از امکانات کلی هتل که می‌توان برای رفاه بیشتر و حتی سرگرمی استفاده کرد، موارد متعددی قابل اشاره است. کافی شاپ ساحلی جزو آن مکان‌هایی است که دنج‌ترین فضا را برای گپ‌وگفتی دوستانه دراختیارتان قرار می‌دهد. بعد از آن، چایخانه سنتی و تفریحات آبی مانند استخر، سونا، جکوزی و ماساژ، پر جنب‌وجوش‌ترین بخش‌های هتل دریایی ترنج محسوب می‌شوند. از دیگر امکانات هتل 5 ستاره ترنج می‌توانیم به زمین ورزشی، سالن ورزشی و سالن بیلیارد را نام ببریم که تلفیقی آرام‌بخش از تفریح و سفر را برایتان فراهم می‌کند.

هتل امیرکبیر؛ نوسازترین و جدیدترین هتل کیش

 

آدرس هتل امیرکبیر: کیش، بلوار میرمهنا، شهریار، بین شمس و خیابان اقبال لاهوری
تلفن رزرو هتل امیرکبیر کیش: 02147627800
قیمت هتل لوکس کیش: شروع قیمت به ازای یک شب اقامت در اتاق دو تخته در سال 1402 از 5 میلیون و 500 هزار تومان شروع و به گران‌‌ترین اتاق‌ آن، کانکت پنج تخته با قیمت شبی 8 میلیون و 340 هزار تومان ختم می‌شود.
 

در لیست گران‌ترین و لوکس‌ترین هتل جزیره کیش نام هتل امیرکبیر به چشم می‌خورد. این هتل تازه تاسیس توانسته رضایت حداکثری مهمانان خود را بخاطر طراحی و معماری زیبای اتاق‌ها، راهرو ولابی، تنوع صبحانه، بهداشت و تمیزی محیط، برخورد مناسب کارکنان، آرامش و چشم‌انداز زیبای اتاق‌ها بدست آورد. اگر شما هم به‌دنبال آن هستید که برای مدتی غرق در معماری تاریخ ایران به دور از هیاهوی شهری اقامتی در یک هتل پنج ستاره را تجربه کنید، پیشنهاد ما به شما تور هتل امیرکبیر کیش است.

هتل امیرکبیر کیش
هتل امیرکبیر کیش

 

امکانات و خدمات هتل امیرکبیر کیش


هتل امیرکبیر در سال 1401 افتتاح شده و با وجود تازه تاسیس بودنش در لیست هتل‌های لوکس کیش قرار دارد. آنچه که موجب معروف شدن این هتل در میان گران‌قیمت‌ترین مجموعه‌های اقامتی شده، امکانات و خدماتش است. از امکانات هتل امیرکبیر برای سرگرمی و تفریح می‌توانیم به استخر، سونا، جکوزی و ماساژ اشاره کنیم. فکرش را کنید؛ با انتخاب یک هتل لاکچری در کیش، هم موقعیت استراحت دارید و هم فرصت استفاده از خدمات رفاهی متنوع را. 
اتاق‌های نوساز و لاکچری هتل امیرکبیر از امکانات زیادی برخوردارند که شرایط سفر را در هر فصلی فراهم می‌کنند. سیستم سرمایش و گرمایش در تمامی اتاق‌ها تعبیه شده و در هر زمانی از شبانه‌روز می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید. تعدادی از اتاق‌ها که شامل سوئیت‌های vip می‌شود، بالکن دارند و با منظره رو به دریا، اقامتی لذت‌بخش را رقم می‌زنند.
سیستم تهویه مطبوع، سرویس بهداشتی ایرانی در لابی و طبقات به‌همراه مبلمان و مینی‌بار با هزینه از خدمات دیگری است در این هتل لاکچری دریافت می‌کنید. کرایه اتومبیل‌های لوکس، کافی‌شاپ و کافی‌نت هم جزو خدماتی است که در هتل امیرکبیر به تمامی مسافرها ارائه می‌شود. 

هتل داریوش کیش؛ اقامتی لاکچری در تاریخ باستان ایران

 

آدرس هتل داریوش: جزیره کیش، میدان داریوش
تلفن رزرو هتل داریوش کیش: 02147627800
قیمت هتل لوکس کیش: شروع قیمت به‌ازای یک شب اقامت در اتاق کابانا دونفره در محوطه باغ در سال 1402 از 5 میلیون تومان شروع و به گران‌‌ترین آن که سوئیت رویال لوکس چهار نفره رو به دریا با قیمت شبی 18 میلیون و 300 هزار تومان ختم می‌شود.


به لحاظ قیمتی، هتل داریوش از گران‌ترین هتل‌های کیش است و محبوبیت زیادی بین هتل‌های لاکچری جزیره دارد. نمای فاخر، خدمات حرفه‌ای و موقعیت مکانی عالی هتل پنج ستاره داریوش تقریبا تمام گردشگران را متقاعد می‌کند برای یکبارهم که شده، سفر با تور هتل داریوش کیش را تجربه کند. فعالیت این هتل از سال 1382 شروع شد. اتاق‌های رو به دریای آن جزو لوکس‌ترین واحدهای اقامتی جزیره محسوب می‌شود.

هر زمان که وارد این هتل می‌شوید فارغ از دوره زمانی و تاریخی که در آن هستید، ناگهان حس می‌کنید که همچون داریوش کبیر در کاخ آپادانا در حال قدم زدن هستید. همچنان که در چنین افکاری غرق شده‌اید، صدای موج‌های دریا شما رابه زمان حال می‌آورد و دعوتتان می‌کند تا برای تماشا غروب خلیج فارس به بالکن اتاق خود بروید. تمام این زیبایی با اقامت در هتل لاکچری داریوش امکان پذیر می‌شود.

هتل داریوش کیش؛ اقامتی لاکچری در تاریخ باستان ایران
هتل‌های لاکچری کیش عکس

تورهای هتل داریوش از شهرهای مختلف:

تور کیش هتل داریوش از تهران

تور کیش هتل داریوش از مشهد

تور کیش هتل داریوش از گرگان

تور کیش هتل داریوش از کرمان

تور کیش هتل داریوش از یزد

تور کیش هتل داریوش از ساری

تور کیش هتل داریوش از کرمانشاه


این هتل با امکانات لاکچری مانند چشم‌اندازی زیبا به خلیج فارس، مجموعه آبی، دریاچه اختصاصی، زمین‌های ورزشی و نزدیکی به بازار مرکز تجاری کیش در رقابتی تنگاتنگ با هتل ترنج برای رسیدن به مقام گرانترین و لوکس‌ترین هتل جزیره است. علاوه‌براین، موقعیت مکانی هتل بین‌المللی داریوش کیش به گونه‌ای است که با فاصله نزدیکی با جاهای دیدنی کیش مانند پلاژ آقایان، استادیوم والیبال ساحلی کیش، صخره خرچنگ‌ها و بازارچه حافظ دارد.

 

امکانات و خدمات هتل لوکس داریوش

 

مدرن‌ترین امکانات و تجهیزات هتل داریوش به هر مسافری این اطمینان را می‌دهد که در یکی‌از بهترین هتل‌های لوکس کیش اقامت دارد. با اینکه هتل داریوش در سال 1382 افتتاح شده، تمامی لوازم و امکانات به‌کاررفته در آن، کاملا تمیز و نو هستند؛ به‌گونه‌ای که برای اولین‌بار است که از آن‌ها استفاده می‌شود. بنای هتل 5 ستاره داریوش شامل سه طبقه می‌شود و 190 واحد اقامتی دارد. اتاق‌های قابل رزرو این هتل لاکچری برای سفرهای دونفره، سه‌نفره، چهارنفره و بیشتر ظرفیت دارد. در میان واحدها، کابانای دونفره روبه‌دریا و سوئیت رویال، گران‌تر محسوب می‌شود. با رزرو هر کدام‌شان می‌توانید از خدمات ویژه هتل بهره‌مند شوید. این خدمات عبارتند از:

  • چای‌ساز
  • آب رایگان
  • لوازم بهداشتی
  • مینی‌بار با هزینه
  • اینترنت در اتاق
  • سرویس بهداشتی فرنگی در اتاق
  • کمد لباس

اقامت در هتل داریوش همراه با صبحانه است و مدیریت جهت حفظ جایگاه هتل داریوش در میان هتل‌های لاکچری کیش در تلاش است که باکیفیت‌ترین مواد غذایی را برای صبحانه بوفه تدارک ببیند. در این هتل لاکچری، امکانات تفریحی متعددی دارید و در طول برنامه سفرتان، همواره یک گزینه جدید وجود دارد که از آن لذت ببرید.

جکوزی، استخر و ماساژ از جمله تفریحات آبی هستند که هتل داریوش برای سرگرمی و اوقات فراغت مهمانان دراختیارشان قرار داده تا از همه جهت، رفاه و آسایش داشته باشند.

هتل شایان؛ گران‌ ترین هتل 5 ستاره ساحلی جزیره کیش

 

آدرس: کیش، میدان ساحل، بلوار ساحل
شماره تماس هتل شایان کیش: 02147627800
قیمت هتل لوکس کیش: شروع قیمت به‌ازای یک شب اقامت در اتاق کابانا دوتخته محوطه در سال 1402 از 5 میلیون تومان شروع و به گران‌‌ترین اتاق‌های آن که دوبلکس چهارنفره روبه جزیره با قیمت شبی 20 میلیون تومان ختم می‌شود.

 

با انتخاب هتل شایان، خود را برای یک مهمانی پنج ستاره تمام عیار در لوکس‌ترین هتل کیش آماده کنید. هرآنچه که بتواند یک اقامت معمولی را به اقامتی لوکس و خاطره انگیز تبدیل کند در این هتل مهیاست؛ اتاق‌های متنوع، کیفیت غذای بالا، امکانات ورزشی رفاهی، محوطه زیبا و دل‌انگیز، کادر حرفه‌ای و موقعیت جغرافیایی مناسب. افزون بر تمام این موارد، دسترسی مناسب و راحت به تفریحات دریایی کیش آن را تبدیل به گزینه اول اقامت در کیش برای علاقه‌مندان به هیجان کرده است. 

هتل شایان؛ گران‌ترین هتل 5 ستاره ساحلی جزیره کیش
تصویر هتل شایان؛ گران‌ترین هتل 5 ستاره ساحلی جزیره کیش

بهترین موقعیت‌های سفر را در این صفحه‌ها ببینید: 

تور هتل شایان کیش از تهران

تور هتل شایان کیش از مشهد

تور هتل شایان کیش از تبریز

تور هتل شایان کیش از اصفهان

تور هتل شایان کیش از شیراز


با نگاهی به نظرات مردم متوجه خواهید که چرا تور هتل شایان کیش این قدر مورد استقبال قرار گرفته است. از جمله موارد پرتکرار در نظرات مهمانان این هتل، رضایت از اخلاق حرفه ای و پیگیری کادر هتل، نزدیکی به ساحل و مراکز خرید، اتاق های بزرگ، منوی صبحانه متنوع، فضای داخلی زیبا و وقت‌شناسی مسئولین این هتل بوده است. با درنظر گرفتن این موارد می‌توان از هتل شایان کیش به‌عنوان بهترین هتل کیش برای ماه عسل نام برد.
 

امکانات و خدمات هتل شایان کیش


هتل شایان یک هتل لوکس در کیش است و اتاق‌های آن، طراحی مدرن و شیکی دارند. هر اتاقی را که برای اقامت و استراحت انتخاب کنید، دارای سرویس بهداشتی، سشوار و لوازم بهداشتی است. در تمامی واحدها، اینترنت رایگان قابل دسترسی است و یک صندوق امانات برای نگهداری کالاهای مهم در اختیارتان قرار می‌گیرد. 
هتل شایان مانند تمامی هتل‌های 5 ستاره جزیره، امکانات رفاهی و سرگرمی متعددی را دارد. استخر، سالن ورزشی و بخش‌هایی مانند رستوران لوشاتو، رستوران شمبلیر و سفره‌خانه سنتی برای ثبت خاطره‌هایی خوش و دلپذیر، مناسب‌ترین شرایط را برای پذیرایی، ورزش و تفریح دارند. 
 فراهم کردن اقامت ساحلی جزو آن خدماتی است که هتل‌های لاکچری کیش ارائه می‌دهند. در هتل شایان هم این امکان برای استراحت در ویلای ساحلی فراهم شده است. برای شروع ماجراجویی و تجربه چندشب اقامت کافی است ویلای ساحلی داخل محوطه (روبه باغ) را برای تاریخ موردنظرتان انتخاب کنید.

هتل پانوراما؛ بهترین هتل لوکس کیش با موقعیت خوب

 

آدرس هتل پانورما: کیش، بلوار رودکی، روبروی برج دیپلمات
تلفن رزرو هتل پانورما: 02147627800
قیمت گران‌ ترین هتل کیش: شروع قیمت به ازای یک شب اقامت در اتاق دو تخته در سال 1402 از 5 میلیون تومان شروع و به گرانترین اتاق‌ آن که کانکت لوکس (لوکس+توئین) با قیمت شبی 11 میلیون و 400 هزار تومان ختم می‌شود.

 

با نگاهی به لیست هتل‌های هافبرد کیش، متوجه نام هتل پانوراما می‌شویم؛ هتلی پنج ستاره مدرن با 15 طبقه و 267 باب اتاق. کسانی که با هدف خرید و گشتن در مراکز تجاری به جزیره کیش سفر کرده‌اند، همچنین به لوکس بودن مکان اقامت خود نیز اهمیت می‌دهند، تور کیش هتل پانوراما انتخاب اول آن‌ها خواهد بود. از جمله مراکز خرید نزدیک به گران ترین هتل کیش می‌توان به رویال مال، بازار زیتون، بازار کیش مال، مرکز تجاری کیش، بازار مروارید، بازار پردیس1، بازار پانیذ و بازار ونوس اشاره کرد.

هتل پانوراما کیش
عکس هتل پانوراما کیش

امکانات و خدمات هتل پانوراما کیش


با مرور امکانات و خدمات هتل پانوراما، به چرایی قرار گرفتن آن در میان لوکس‌ترین هتل‌های کیش پی خواهید برد. این هتل مجهز به اتاق دوتخته، سه‌تخته و کانکت چهارنفره بوده و مدرن‌ترین تجهیزات در فضای هر واحد اقامتی قابل دسترس گردشگران است. از امکانات هتل پانوراما برای استراحت مسافران می‌توانیم اینترنت، تلفن، سیستم سرمایش و گرمایش، مینی‌بار و سیستم تهویه مطبوع را نام ببریم. فضای اتاق‌ها، بیشتر از حد نرمال و معمول است تا از فرصتی که برای اقامت لاکچری دراختیارتان قرار داده شده رضایت داشته باشید.
امکانات رفاهی هتل پانوراما شامل کافی‌شاپ، رستوران و فضاهایی استاندارد برای ورزش و تفریح است. استخر، سونای خشک، بخار، جکوزی، سالن ماساژ، اسپا و حوضچه آب سرد در طول مدت اقامتتان قابل دسترس هستند.

هتل مارینا پارک؛ هتلی لاکچری برای اقامت دلچسب

 

آدرس هتل مارینا پارک: کیش، بلوار مرجان، جنب برج های دوقلو
تلفن رزرو هتل مارینا پارک: 02147627800
قیمت هتل لوکس کیش: شروع قیمت به ازای یک شب اقامت در اتاق دوتخته استاندارد در سال 1402 از 3 میلیون تومان شروع و به گران‌ترین آن که سوئیت دوخوابه دو نفره با قیمت شبی 36 میلیون و 470 هزار تومان ختم می‌شود.

 

با نگاهی به نظرات مهمان این هتل و امکاناتی که هتل مارینا پارک دارد مانند ویو جذاب و رو به دریا، اتاق‌های زیبا و دلباز، کادری مجرب و حرفه‌ای، فضای سبز زیبا، کیفیت غذاها، ترانسفر فرودگاهی به‌همراه پوشش‌دهی عالی اینترنت، اقامتی دل‌چسب را برایتان رقم می‌زند. از همه مهم‌تر آرامشی که در این هتل پنج ستاره کیش وجود دارد، متوجه می‌شویم که چرا مارینا پارک در لیست بهترین و گرانترین هتل کیش قرار می‌گیرد. همه این موارد به اضافه موقعیت جغرافیایی خوب آن و دسترسی به مکان‌های مهم جزیره کیش باعث شده تا تور هتل مارینا پارک کیش جزو یکی از پرطرفدارترین تورهای مسافرتی قرار بگیرد.

بهترین و گران‌ترین هتل کیش
عکس  هتل مارینا پارک، بهترین و گران‌ترین هتل کیش

مقایسه قیمت تورهای هتل مارینا از مبداهای مختلف

تور کیش هتل مارینا پارک از تهران

تور کیش هتل مارینا پارک از مشهد

تور کیش هتل مارینا پارک از تبریز

تور کیش هتل مارینا پارک از اصفهان

تور کیش هتل مارینا پارک از شیراز


با اقامت در اتاق‌های دلباز و بزرگ هتل مارینا کیش و وجود امکانات تفریحی مثل استخر، کافی‌شاپ و رستوران لاکچری لوتوس ترجیح می‌دهید که تمام وقت خود را در هتل بگذارنید و از ویو زیبا، آرامش و تمیزی هتل لذت ببرید؛ اما اگر هوس رفتن به مکان‌های تفریحی و دیدنی کیش به کردید، می‌توانید به قلعه جنی کیش سر بزنید.

 

امکانات و خدمات هتل مارینا پارک


علاوه‌بر اتاق‌های لوکس و چشم‌اندازی رو به دریا، امکانات تفریحی و رفاهی هتل مارینا برای گذراندن اوقاتی خوش، مورد توجه تمامی سلیقه‌هاست. مجموعه آبی این هتل دارای استخر، سونا، حوضچه آب سرد و جکوزی است. علاوه‌براین‌ها، اسپا و ماساژ به سبک تایلندی هم در مجموعه آبی هتل ارائه می‌شود.
جذاب‌ترین بخش معرفی هتل مارینا پارک به‌عنوان هتل لوکس در کیش، اشاره به ساحل اختصاصی آن است. در محدوده این ساحل، خدمات آموزشی و تفریحی ارائه می‌شود. خدمات آموزش کایت بردینگ، تیوب سواری، پاراسل، قایق‌های بادبانی، پدل بورد، جت فلایر، ماهیگیری در آب‌های کم‌عمق و مرکز آموزش غواصی به‌صورت اختصاصی به مهمانان هتل مارینا ارائه می‌شود. 
در کنار ورزش‌ها و سرگرمی‌هایی که می‌توانید در محدوده هتل مارینا پارک تجربه کنید، کافه‌های ساحلی به‌عنوان پاتوقی مناسب برای گفتگوهای دوستانه و دورهمی‌ها، تجربه‌ای ایده‌آل را رقم می‌زند. انواع غذاهای دریایی، سنتی و فست‌فودی به‌همراه نوشیدنی‌های سرد و گرم در کافه‌های ساحی و رستوران این هتل قابل رزرو است. 

هتل پالاس کیش؛ مدعی تازه وارد!

 

آدرس: کیش بین میدان سیری و میدان داریوش
تلفن رزرو هتل پالاس کیش: 02147627800
قیمت گران‌ ترین هتل کیش: شروع قیمت به‌ازای یک شب اقامت در اتاق دو تخته دبل استاندارد در سال 1402 از 4 میلیون تومان شروع و به لوکس‌ترین آن که اتاق کانکت پنج تخته جزیره با قیمت شبی 12 میلیون تومان ختم می‌شود.
 

وقتی در سال 1400 هتل پالاس در 15 طبقه آماده استفاده شد، کمتر کسی فکر می‌کرد که در عرض دوسال بتواند در لیست بهترین و گران‌‌ترین هتل‌های کیش قرار بگیرد؛ ولی امکانات لاکچری ویژه آن، کادر حرفه ای، البته اتاق‌های زیبا و مجهز و البته موقعیت مکانی آن باعث شد که در لیست یکی از 5 تا بهترین هتل‌های کیش از نظر مسافران قرار بگیرد.

عکس هتل پالاس، هتل گران کیش
عکس هتل پالاس، هتل گران کیش

تورهای هتل پالاس کیش از شهرهای مختلف:

تور کیش هتل پالاس از تهران

تور کیش هتل پالاس از مشهد

تور کیش هتل پالاس از تبریز

تور کیش هتل پالاس از اصفهان

تور کیش هتل پالاس از شیراز


از امکانات ویژه هتل پالاس کیش که در کمتر مجموعه اقامتی در ایران یافت می‌شود، فراهم کردن امکان اجاره خودروهای لاکچری برای گردشگران است. این قابلیت باعث شده که هتل پالاس کیش برای کسانی که علاوه‌بر مکان اقامت به داشتن خودروی لاکچری نیز اهمیت می‌دهند، بسیار جذاب و وسوسه‌کننده باشد. موقعیت جغرافیایی این هتل همانند هتل داریوش بسیار مناسب است؛ به‌طوری که چه خواسته باشید به دریا بروید و چه مراکز تجاری و بازار، فاصله شما تنها پنج الی ده دقیقه است.

 

خدمات و امکانات هتل پالاس کیش

 

اقامت در هتل 5 ستاره پالاس، ایده‌آل و جذاب است. اتاق‌های این هتل امکاناتی مانند تلویزیون، یخچال، اینترنت و تلفن را دارند. به‌علاوه، سرویس بهداشتی و حمام در هر اتاق با انواع لوازم بهداشتی مجهز دراختیارتان قرار دارد. چای‌ساز، کمد، جالباسی و صندوق امانات برای برطرف‌کردن نیازهای ضروری هر مسافری قابل دسترسی است.

تنوع اتاق‌ها در هتل‌های لوکس کیش، بالاست. در هتل پالاس هم طیف اتاق‌های قابل رزرو برای مسافرها و گردشگران، متنوع است. اتاق‌های دونفره این هتل با چشم‌انداز رو به جزیره یا دریا قابل رزرو هستند. اتاق دوتخته دبل استاندارد، توئین جزیره، دبل دریا و توئین دریا، اتاق‌های پیشنهادی هتل پالاس برای سفرهای دوتایی است. اگر قصد رزرو بهترین هتل کیش برای ماه عسل را داشته باشید، واحدهای روبه‌دریا مناسب‌ترین گزینه‌ها هستند. 

برای ظرفیت‌های بالاتر، اتاق‌های سه‌نفره، چهارنفره و بیشتر، پذیرای حضور گرم مسافرهاست. از بین اتاق‌های سه‌تخته، امکان رزرو اتاق‌های رو به دریا امکانپذیر است. راحتی و استراحت در اتاق‌های کانکت هتل پالاس هم تضمین شده است. در اتاق چهارتخته استاندارد و کانکت‌های پنج‌تخته دریا و جزیره مانند سایر واحدهای اقامتی، همراه با وعده صبحانه رایگان است.

استخر، ماساژ و سالن ورزشی از امکانات رفا‌هی است که هتل لاکچری هتل پالاس به تمامی مسافرانش ارائه می‌کند. کافی‌شاپ و فضای سبز این مجموعه از بخش‌های همیشه فعال و پرجنب‌وجوش آن محسوب می‌شود. 

هتل شایگان؛ هتلی لاکچری در بهترین نقطه جزیره

 

آدرس هتل امیرکبیر: جزیره کیش، ابتدای بلوار رودکی 
تلفن رزرو هتل امیرکبیر کیش: 02147627800
قیمت گرانترین هتل کیش: شروع قیمت به ازای یک شب اقامت در اتاق دو نفره در سال 1402 از 2 میلیون و 500 هزار تومان و گران‌ترین آن که سوئیت ویلایی است به قیمت شبی 4 میلیون و 500 هزار تومان می‌رسد. 

این قیمت بین 5ستاره جزو به‌صرفه‌ترین قیمت‌هاست؛ چون صبحانه و ناهار را نیز با پرداخت همین هزینه دریافت می‌کنید.

شایگان هتلی با سابقه است که از سال 1382 در کیش راه اندازی شده و در سال 1396 با استانداردهای روز هتلداری بازسازی شده است. این هتل در یکی از بهترین موقعیت‌های مکانی کیش از نظر دسترسی به مراکز خرید و سواحل قرار گرفته است. اتاق‌های 2 و 3 نفره، سوئیت‌ها و همچنین واحدهای کابانا باعث شده مسافران با هر تعدادی به سراغ این هتل بروند. به‌خصوص که هتل شایگان هافبرد است و با رزرو اتاق، صبحانه و ناهار نیز در اختیار میهمانان قرار می گیرد. این امتیازات سبب شده شایگان در ذهن طرفدارانش ماندگار بماند و همیشه اولین انتخابشان برای سفر به کیش آنجا باشد. 

هتل شایگان؛ هتلی لاکچری در بهترین نقطه جزیره

 

امکانات و خدمات هتل شایگان کیش


هتل شایگان به‌عنوان هتل لاکچری در کیش، امکانات متعددی را در هر اتاق دارد. اینترنت رایگان، تلفن و تلویزیون به‌همراه دو وعده غذای صبحانه و ناهار در تمامی اتاق‌ها قابل دسترس است. امکانات عمومی هتل شایگان برای مهیا کردن شرایط اقامت راحت و بدون استرس شامل اینترنت رایگان در لابی، باغی جذاب در خارج از هتل، کافی‌شاپ، چایخانه سنتی و رستوران است. فروشگاه‌های پوشاک و لوازم آرایشی هم از امکانات این هتل برای رفاه حال مسافرهاست. 

با انتخاب هتل شایگان، فرصت ورزش و تفریح را هم دارید. سونا، استخر، جکوزی، سالن بدنسازی و ماساژ از جمله امکانات قابل دسترس این هتل برای مهمانان این هتل است.

هتل ایران کیش

 

آدرس هتل ایران: کیش، میدان امیرکبیر، بلوارخلیج فارس (بلوار سیاحتی)
تلفن رزرو هتل ایران کیش: 02147627800
قیمت گرانترین هتل کیش: شروع قیمت به ازای یک شب اقامت در اتاق دو تخته توئین جزیره در سال 1402 از 2 میلیون و 200 هزار تومان شروع و به گران‌ترین اتاق‌ آن سوئیت یک خوابه چهار نفره VIP جزیره، با قیمت شبی 5 میلیون و 200 هزار تومان تومان ختم می‌شود.

تا به اینجا با بهترین و لاکچری‌ترین هتل‌های کیش آشنا شدید. در ادامه به معرفی هتل ایران به‌عنوان یکی از گران‌ترین هتل‌های پنج ستاره کیش می‌پردازیم.

 

هتل ایران ا زهتل‌های گران کیش
هتل ایران؛ گران‌ترین هتل 5 ستاره جزیره کیش

 

گران‌ترین هتل کیش، هتل ایران با نمایی خاص و امکاناتی در حد یک میزبانی پنج ستاره در سال 1393 در هفت طبقه با 128 باب اتاق افتتاح گردید. موقعیت مکانی این هتل به گونه‌ای است که ظرف پنج الی ده دقیقه به بسیاری از مراکز تجاری، مال‌ها، مراکز تفریحی و گردشگری دسترسی پیدا می‌کنید. علاوه‌بر موقعیت جغرافیایی عالی، برخورد خوب کارکنان و قیمت مناسب اتاق‌های این هتل به نسبت پنج ستاره بودن آن باعث شده که تور کیش هتل ایران از تهران با محبوبیت زیادی مواجه شود.

 

امکانات و خدمات هتل ایران کیش


اتاق‌های هتل ایران کیش دارای تنوع بالایی هستند. برای اقامتی لاکچری می‌توانید اتاق‌ها را با چشم‌انداز رو به جزیره یا رو به دریا رزرو کنید و از مدت استراحتتان لذت ببرید. همه اتاق‌ها عایق صدا هستند تا سروصدای اتاق‌های دیگر شما را اذیت نکند. همچنین در همه اتاق‌ها مینی بار، سرویس بهداشتی فرنگی، اینترنت رایگان، تلویزیون و تلفن وجود دارند. علاوه‌بر امکانات گفته شده، سالن ورزشی مطمئن و متنوعی دارد تا سفر بهتری را برای شما و عزیزان‌تان رقم بزند. این سالن ورزشی، محدودیت سنی ندارد و امکانات رفاهی آن برای کودکان نوجوانان و بزرگسالان افراد میان‌سال کاملا مناسب است و می‌تواند اوقات خوشی را برای شما رقم بزند.
هتل ایران در جزیره کیش، پرسنل خود را از کارشناسان تحصیل‌کرده و آموزش‌دیده در صنعت هتل‌داری استخدام کرده است. بنابراین کوچک‌ترین سلب مسئولیت و برخورد نامناسبی را از سمت پرسنل محترم هتل نخواهید دید. 

وضعیت آب و هوا
خلاصه مقاله

قبول دارید که لوکس‌ترین هتل‌های کیش جذابیتی وصف‌نشدنی دارند؟ گران‌ترین هتل‌های جزیره برای اقامتی بی‌نقص با کامل‌ترین تجهیزات عبارتند از: هتل ترنج، هتل داریوش، هتل پالاس، هتل مارینا پارک، هتل شایان، هتل پانوراما، هتل ایران، هتل امیرکبیر و هتل شایگان.

انتشار :  15 آبان 1402 به روزرسانی :  19 اسفند 1402 نویسنده :   زهرا مطلق
تصاویر مرتبط
عکس هتل پالاس، هتل گران کیش
  • عکس هتل پالاس، هتل گران کیش
  • هتل پانوراما کیش
  • هتل امیرکبیر کیش
  • بهترین و گران‌ترین هتل کیش
  • هتل ترنج؛ اولین و گران‌ترین هتل کیش
  • هتل داریوش کیش؛ اقامتی لاکچری در تاریخ باستان ایران
  • هتل شایان؛ گران‌ترین هتل 5 ستاره ساحلی جزیره کیش
  • هتل ایران ا زهتل‌های گران کیش
  • هتل شایگان؛ هتلی لاکچری در بهترین نقطه جزیره
اشتراک گذاری
درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید
3 دیدگاه در رابطه با این مطلب وجود دارد .
شادی
ترنج الکی گرونه، اصلا نرید، داریوش هم امکاناتش خوبه هم قیمتش با خدماتش تناسب داره. شایان هم خوبه
دانیال
گرون ترین هتل کیش به نظر من ترنجه چون فقط سلبریتی ها می تونن برن اونجا. فقط از ما بهترون
ندا
نه اشتباه نکن فقط جای سلبریتی ها نیست. جای مردایی که می خوان مخ دخترا رو بزنن و ببرن کیش هم هست. دختره هم بره تور تراس عکس یادگاری بگیره و پز بده که من چقدر خوشبختم که اکسم منو آورده هتل به این گرونی