معرفی اتاق‌های لوکس هتل داریوش کیش + عکس‌ها

اتاق‌های لوکس هتل داریوش کیش

هتل داریوش کیش 5 ستاره دارد و اتاق‌های آن لوکس و لاکچری به حساب می‌آیند، از اتاق دوتخته گرفته تا سوئیت برای ظرفیت‌های چهارنفر. واحدهای لاکچری هتل داریوش کیش همگی از امکاناتی کافی برخوردارند و نمای داخلی‌شان به سبک معماری ایران باستان طراحی شده است. اتاق‌های لوکس هتل داریوش کیش با دو ویوی باغ و دریا قابل استفاده‌اند و وعده صبحانه در تمامی آن‌ها ارائه می‌شود. در ادامه با تمامی اتاق‌های باشکوه و مجلل این هتل 5 ستاره آشنایی پیدا می‌کنید.

فهرست مطالب

درباره هتل داریوش کیش

 

درباره هتل داریوش کیش و اتاق های آن

داریوش، هتلی 5 ستاره در کیش است که نمایی باشکوه دارد و از همه نظر برای سفری لاکچری به جزیره مناسب است. هتل داریوش کیش در سال 82 ساخته شد و بعدها در سال 95 مورد بازسازی قرار گرفت. بنای هتل داریوش سه طبقه دارد و شامل 190 واحد اقامتی می‌شود. دریا، ساحل و محوطه سرسبز هتل، هر سه نمایی هستند که با اقامت در اتاق‌های هتل داریوش می‌توانید تجربه کنید.

آنچه که اقامت در هتل داریوش را جذاب و موردپسند کرده، معماری شکوهمند بناست. این معماری برگرفته از طرح‌های تاریخی تخت جمشید و کاخ‌های آپاداناست. کاخ آپادانا یکی‌از کاخ‌های اندرونی تخت جمشید در استان فارس است و بنایی تاریخی به شمار می‌آید.

از نظر موقعیت مکانی، هتل داریوش در شمال شرقی جزیره قرار دارد و به دلیل دسترسی راحت به ساحل، جاذبه‌های کیش و مراکز خرید، اقامتگاهی مورد پسند برای بسیاری از مسافرهای جزیره کیش است. تور هتل داریوش کیش هم به همین لحاظ، رضایت مسافرها را در پی داشته است.

لیست اتاق‌های هتل داریوش کیش

 

نمای اتاق‌های لوکس هتل داریوش کیش

اقامت در یکی‌از لوکس‌ترین هتل‌های کیش یعنی هتل داریوش، فراموش‌نشدنی‌ترین خاطرات را در ذهن‌ها ایجاد می‌کند. اتاق‌های هتل داریوش، بیشتر از 10 نوع هستند و تعدادی از آن‌ها، ویوی ساحلی و رو به دریا دارند. بعضی‌از واحدهای اقامتی داریوش هم در محوطه باغ قرار دارند و با هوایی دلپذیر و مطبوع از مسافران و مهمانان خود پذیرایی می‌کنند. 

در بخش زیر، فهرست کامل اتاق‌های هتل داریوش را در یک نگاه می‌توانید ببینید:

  1. اتاق دوتخته کابانا در محوطه باغ (حمام سانروف)
  2. اتاق دوتخته استاندارد رو به باغ 
  3. اتاق دوتخته لوکس رو به باغ
  4. اتاق دوتخته استاندارد رو به دریا
  5. سوئیت دونفره استودیو لوکس رو به دریا
  6. اتاق دوتخته لوکس رو به دریا
  7. سوئیت دونفره آتوسا لوکس رو به باغ
  8. سوئیت دونفره آتوسا لوکس رو به دریا
  9. اتاق دوتخته کابانا در محوطه باغ
  10. اتاق دوتخته کابانا رو به دریا در محوطه باغ
  11. سوئیت رویال لوکس چهارنفره رو به باغ
  12. سوئیت رویال لوکس چهارنفره رو به دریا 
  13. ویلاهای ساحلی 

هتل‌ داریوش شامل اتاق‌های دوتخته، کابانا، لوکس، رویال، سوئیت‌ها و ویلاهای ساحلی‌ است. بیشتر واحدهای لوکس برای دونفر ظرفیت دارند و برای ظرفیت‌های چهارنفری، سوئیت‌های رویال از فضا و امکانات کافی برخوردارند.

کابانا؛ یکی‌از اتاق‌های لوکس هتل داریوش کیش

 

عکس کابانا؛ یکی‌از اتاق‌های لوکس هتل داریوش کیش

اتاق‌های کابانا در هتل داریوش، لوکس محسوب می‌شوند و در نزدیکی ساحل و استخر قرار دارند. از نظر موقعیت قرارگیری، اتاق‌های کابانا معمولا در طبقه اول هتل و محوطه باغ هستند. برای اقامت در اتاق‌های کابانا هتل داریوش می‌توانید چشم‌انداز باغ یا دریا را انتخاب کنید.

تمامی اتاق‌های کابانا با متراژ 45 متری به تخت خواب باشکوه و پارچه‌های مخملی مجهز هستند. البته بعضی‌از این اتاق‌های لوکس در هتل داریوش، حمام سانروف دارند و برای وقت‌هایی که هوای کیش گرم و مرطوب است، این حمام‌ها طرفداران بسیار زیادی پیدا می‌کنند.

از نظر فضاسازی، اتاق‌های کابانا نسبت‌به واحدهای معمولی، یک تفاوت برجسته دارد. وجود یک تراس بزرگ با دید مستقیم به دریا، صبح‌های دل‌انگیزی را در اتاق‌های کابانا رقم می‌زند.

سوئیت‌های هتل داریوش

 

عکس سوئیت‌های هتل داریوش

هتل داریوش یکی‌از هتل‌های ساحلی جزیره کیش است و تمامی سوئیت‌های آن لوکس به حساب می‌آیند. براساس ظرفیت‌های دونفره یا چهارنفره، متراژ سوئیت‌ها از فضای کافی برخوردار است. چشم‌انداز سوئیت‌ها در هتل داریوش، صرفا رو به دریا نیست. اگر محوطه رو به باغ را ترجیح می‌دهید، می‌توانید سوئیت رو به باغ را انتخاب کنید. جزئیاتی بیشتر از متراژ سه نوع سوئیت هتل داریوش در بخش زیر آوردیم: 

  • سوئیت استودیو یک‌خوابه: این سوئیت لوکس، یک تخت دبل و یک اتاق نشیمن دارد و متراژ آن معادل 80 متر است. 
  • سوئیت رویال چهارنفره: متراژ این سوئیت 65 متری بوده و شامل یک اتاق نشیمن و دو اتاق خواب است. یک تخت دبل و دو تخت سینگل در سوئیت‌های رویال در دسترس مسافرهاست. 
  • سوئیت آتوسا لوکس: متراژ سوئیت آتوسا لوکس به 80 متر مربع می‌رسد و فضای آن شامل یک اتاق خواب و یک نشیمن است.
     

اتاق‌های لوکس دونفره

 

اتاق‌های لوکس دونفره هتل داریوش کیش

در بنای هتل داریوش کیش، اتاق‌های دوتخته در دو نوع لوکس و استاندارد برای مهمان‌ها قابل استفاده‌اند. از بارزترین تفاوت‌های میان این اتاق‌های دوتخته، متراژ آن‌هاست. اتاق‌های دوتخته‌ای که لوکس هستند، متراژ 180 متری دارند و فضای بیشتری دراختیار دارید. در مقابل، فضای اتاق‌های دوتخته استاندارد به 29 متر می‌رسد.

به‌لحاظ چشم‌انداز، هر دوی این اتاق‌ها با دو چشم‌انداز دریا و باغ قابل رزرو هستند و تنها تفاوت‌شان در متراژ است. 

عکس کابانا؛ یکی‌از اتاق‌های لوکس هتل داریوش کیش

ویلاهای ساحلی؛ ترکیب زیبایی طبیعت و لوکس بودن

 

عکس ویلاهای ساحلی؛ ترکیب زیبایی طبیعت و لوکس بودن

ویلاهای ساحلی هتل داریوش، همگی منظره‌های خیره‌کننده‌ای از ساحل و دریا دارند. ویلاها، طرح‌ها و اندازه‌های مختلفی دارند و براساس سلیقه‌تان می‌توانید اقامتی لوکس و دلچسب را تجربه کنید. اتاق‌ خواب‌های راحت، حمام‌های مجهز و آشپزخانه کامل، جزئیات آن چیزهایی است که در ویلاهای ساحلی هتل داریوش دراختیارتان قرار می‌گیرد.

با اقامت در ویلاهای ساحلی و لوکس هتل داریوش، دسترسی آسانی به ساحل و فضای باز دارید و به‌راحتی می‌توانید از آب‌وهوای مطلوب اطراف‌تان، نهایت لذت را ببرید. 

وضعیت آب و هوا
خلاصه مقاله

هتل داریوش در مقایسه‌با سایر هتل‌های جزیره کیش، لوکس و لاکچری است، 5 ستاره دارد و طراحی اتاق‌ها به‌لحظ زیبایی طراحی، حرف اول را می‌زند. برای رزرو واحدهای لوکس می‌توانید اتاق‌هایی با چشم‌انداز باغ یا دریا را انتخاب کنید. اتاق‌های لوکس هتل داریوش کیش شامل اتاق‌های کابانا، سوئیت استودیو یکخوابه، سوئیت رویال چهارنفره، سوئیت آتوسا لوکس، اتاق‌های دوتخته لاکچری و ویلاهای ساحلی است. برای رزرو تور هتل داریوش و اقامت در اتاق‌های لاکچری آن می‌توانید با کارشناسان ما در تورگردان تماس تلفنی بگیرید.

انتشار :  21 خرداد 1403 به روزرسانی :  21 خرداد 1403 نویسنده :   فائزه حسین زاده خسرویه
تصاویر مرتبط
اتاق‌های لوکس دونفره هتل داریوش کیش
  • اتاق‌های لوکس دونفره هتل داریوش کیش
  • درباره هتل داریوش کیش و اتاق های آن
  • عکس کابانا؛ یکی‌از اتاق‌های لوکس هتل داریوش کیش
  • عکس ویلاهای ساحلی؛ ترکیب زیبایی طبیعت و لوکس بودن
  • نمای اتاق‌های لوکس هتل داریوش کیش
  • عکس کابانا؛ یکی‌از اتاق‌های لوکس هتل داریوش کیش
  • عکس سوئیت‌های هتل داریوش
اشتراک گذاری
نظرات کاربران
1 دیدگاه در رابطه با این مطلب وجود دارد .
اصغر مشتی

مطلب خیلی خوبی بود. هتل داریوش عالی بود

بستن