لوکس‌ترین هتل‌های شیراز؛ 7تا از گران‌ترین هتل‌های شیراز برای اقامت لاکچری

لوکس‌ترین هتل‌ شیراز

یکی از مقصدهای رویایی و وسوسه‌کننده برای سفر در اردیبهشت، شهر شیراز است. برای اقامت در شهر بهارنارنج‌ها، لوکس‌ترین هتل‌های شیراز، کیفیت و لذت سفرتان را چندبرابر بیشتر می‌کند، طبق آنچه که مسافران این هتل‌های گران مطرح کرده‌اند. در این مقاله از مجله تورگردان قصد داریم تا گران‌ترین و لوکس‌ترین هتل‌های شیراز را معرفی کنم تا در سفر بعدی‌تان به این جای باستانی، تعطیلات کاملا بی‌دغدغه‌‌ای را تجربه کنید.

فهرست مطالب

لوکس‌ترین و گران‌ترین هتل‌های شیراز در یک نگاه

 

نام هتل

شروع قیمت (تومان)

آدرس

تور برای این هتل

هتل بزرگ

4,880,000

دروازه قرآن

تور هتل بزرگ شیراز

هتل چمران

4,900,000

بلوار چمران

تور هتل چمران شیراز

هتل زندیه

4,391,000

خیابان هجرت، پشت ارگ کریم‌خان

تور هتل زندیه شیراز

هتل هما

4,391,000

میدان گاز، خيابان مشكين فام، جنب پارک آزادی

تور هتل هما شیراز

هتل پرسپولیس

3,825,900

حد فاصل چهارراه حافظ به ميدان قائم (اطلسی)

تور هتل پرسولیس شیراز

هتل الیزه

2,521,000

معالی آباد، کوی پزشکان، پلاک ۲۰

تور هتل الیزه شیراز

هتل پارس

2,001,000

خيابان كريم‌خان زند

تور هتل پارس شیراز

 

برای اینکه دست پر و راضی، شهر شیراز را ترک کنید، تمامی سعی‌مان را می‌کنیم تا بهترین و لوکس‌ترین هتل شیراز را بشناسید. وقتی اسم «لاکچری‌ترین و گرانترین هتل‌های شیراز» به میان می‌آید، فکر به این سمت می‌رود که تمامی هتل‌های 5 ستاره در این لیست می‌گنجند. هتل‌های چهارستاره شیراز که بین‌المللی هم هستند، هتلی لاکچری به حساب می‌آیند. این را گردشگران بین‌المللی خارج از ایران هم تایید می‌کنند. هتل بین‌المللی پارس، یکی از همین نمونه‌هاست. شما چقدر با هتل‌های لوکس و گران‌بهای شیراز آشنایی دارید؟

هتل بزرگ، اقامت در مجلل‌ترین هتل شیراز

 

آدرس: شیراز، دروازه قرآن
 

تصویر هتل بزرگ، لوکس‌ترین هتل شیراز

هتل بزرگ، لوکس‌ترین هتل شیراز است و با اعمال طرح و نقشه‌ای دیدنی، باشکوه‌ترین فضاها را برای پذیرایی مسافرها دارد. اسم هتل بزرگ برای بیشتر شیرازی‌ها با نام دروازه قرآن برابری می‌کند؛ چرا که این مجموعه 5 ستاره، کمترین فاصله را تا دروازه قرآن دارد و از هر طرف که دروازه قرآن را ببینید، هتل بزرگ هم به چشم می‌خورد. نمای هتل بزرگ شیراز شبیه به کشتی است و در هر یک از اتاق‌ها، بروزترین امکانات برای مسافرها و گردشگران در دسترس است. 

امکانات هتل بزرگ شیراز متناسب با استانداردهای بین‌المللی است و همین ویژگی‌ها باعث شده تا این مجموعه برای تجربه بالاترین سطح رفاهی جزو اولین پیشنهادها باشد. برجسته‌ترین ویژگی‌های این هتل لوکس را می‌توانید در رستوران گردان و لابی تمام‌عیار آن ببینید. 

امکانات رفاهی و لاکچری هتل بزرگ شیراز

عکس امکانات رفاهی و لاکچری هتل بزرگ شیراز

شکی در این نیست که هتل بزرگ نماد به‌تمام معنای بهترین و لوکس‌ترین هتل شیراز است. اتاق‌های سینگل، توئین و سوئیت کانکت در عین زیبایی و شیک بودن به امکانات متنوعی مجهزند؛ از سرویس بهداشتی مجزا گرفته تا لوکس‌ترین لوازم برای استراحت چندروزه. در بعضی از واحدها مانند سوئیت‌های کانکت هتل بزرگ شیراز، بالکن‌های بزرگی در دسترس‌اند که برای صرف صبحانه روبروی منظره‌ای زیبا، نقطه دنجی به حساب می‌آید. در مقابل، اتاق‌هایی که به بالکن مجهز نیستند، پنجره‌ای دلباز دارند که رو به شهر شیراز باز می‌شوند و از آن نقطه می‌توان چندساعت بی‌وقفه، نمای شهر را دید. 

هتل لوکس شیراز به فضاهایی نظیر بیزنس روم، سالن کنفرانس، سالن اجتماعات و رستوران مجهز است. چه برای سفری لاکچری و شخصی و چه برای مسافرت‌های کاری، این مجموعه بهترین پیشنهاد است. هتل بزرگ شیراز گران است؛ چون هر چه را که برای رفاه بیشتر نیاز است، در اینجا دارید. 

فهرستی از این امکانات و خدمات لوکس را در بخش زیر می‌خوانید: 

  • مجموعه‌های آبی (استخر، سونا و جکوزی)
  • ماساژ
  • کافی‌شاپ
  • آرایشگاه 
  • پارکینگ
  • کافی‌شاپ
  • فضای سبز
  • صندوق امانات
  • اینترنت در لابی و اتاق
  • لوازم بهداشتی
  • مینی‌بار
     

قیمت لوکس‌ترین هتل شیراز (قیمت هتل بزرگ)

عکس اتاق لاکچری هتل بزرگ شیراز

هزینه برای اجاره اتاق لوکس در هتل بزرگ شیراز با ظرفیت دو نفر از 4 میلیون و 880 هزار تومان شروع می‌شود. اگر بخواهید در اتاقی با فضایی بیشتر اقامت داشته باشید، اتاق کانکت چهارتخته شما را به مطلوب‌تان می‌رساند. لوازم بهداشتی، رخت‌آویز، یخچال، درآور، مبلمان و آب رایگان، امکاناتی هستند که در تمامی اتاق‌های این هتل به مسافران ارائه می‌شود. 

هتل چمران؛ مرتفع‌ترین هتل لاکچری شیراز


آدرس: شيراز، بلوار چمران
 

عکس هتل چمران؛ مرتفع‌ترین هتل لاکچری شیراز

از جنبه لوکس بودن اتاق‌ها گرفته تا تمیزی همه بخش‌ها و فضاها، هتل چمران یکی از هتل‌های لاکچری شیراز به حساب می‌آید. علاوه‌بر لوکس و گران بودن می‌توان آن را جزو مرتفع‌ترین هتل‌های ایران دانست؛ چرا که بنای هتل 30 طبقه دارد و با 250 واحد اقامتی از مسافران بسیاری پذیرایی می‌کند.

هتل چمران به‌واسطه قرارگیری در بهترین منطقه شیراز، محوطه‌ای رویایی دارد و اکسیژن را به‌خوبی در رگ‌ها تزریق می‌کند. برای قدم زدن در محوطه هتل، بیشتر از این‌ها می‌توانید روی زیبا بودنش حساب باز کنید. باغ‌های سرسبز اطراف هتل چمران، منظره‌ای زیبا و بکر دارند که برای قدم زدن و گردش، منطقه‌های بکری در نزدیکی هتل‌ هستند.

امکانات رفاهی و لوکس هتل چمران

تصویر  هتل چمران یکی از هتل‌های لاکچری شیراز

دکوراسیون تمامی اتاق‌ها در هتل چمران به‌گونه‌ای است که بعد از اولین ورود به اتاق‌تان، هیجان‌زده می‌شوید؛ چرا که هر المان استفاده شده در طراحی، هماهنگی متناسبی با فضای اتاق‌ها دارد و ظرافت آن‌ها بسیار به چشم می‌آید. نرمی سرویس خواب و فاکتوری مانند تمیزی فضای اتاق‌ها در هتل چمران تضمین شده است.
امکانات لوکس و رفاهی که هتل چمران دارد، شامل موارد زیر می‌شود: 

  • مجموعه آبی (سونا، جکوزی و استخر)
  • اینترنت در اتاق و لابی
  • مبلمان
  • گیم‌نت
  • آرایشگاه
  • کافی‌نت 
  • پارکینگ

شکم‌گردی در هتل لاکچری چمران، تجربه‌ای دلپذیر می‌تواند باشد، اگر به رستوران آن در طبقه منفی یک بروید و طعم بی‌نظیر غذاها را بچشید. 

قیمت هتل چمران برای اجاره اتاق لوکس

عکس هتل چمران برای اجاره اتاق لوکس

با رزرو اتاق در هتل چمران می‌توانید در مرتفع‌ترین اتاق لوکس شیراز اقامت داشته باشید. قیمت اتاق دو تخته برای یک نفر از چهار میلیون و 900 هزار تومان شروع می‌شود. با رزرو هر اتاق، وعده صبحانه را رایگان دریافت می‌کنید. به‌طور معمول، اتاق‌های دوتخته برای سفرهای دونفره و دوستانه پیشنهاد می‌شوند. بعد از آن، سوئیت‌های دوتخته vip و حتی کانکت‌های چهارتخته از متراژ کافی برای سفرهای خانوادگی برخوردارند.

هتل زندیه؛ لاکچری‌ترین هتل شیراز برای زوج‌ها و خانواده‌ها


آدرس: شیراز، خیابان هجرت، پشت ارگ کریم‌خان

عکس هتل زندیه؛ لاکچری‌ترین هتل شیراز برای زوج‌ها و خانواده‌ها

در کدام هتل 5 ستاره دیگر می‌توان سفری لاکچری به شیراز را تجربه کرد؟ هتل زندیه، بهترین انتخاب از میان لوکس‌ترین و گرانترین هتل‌های شیراز برای اقامت شماست. این هتل با بنایی فاخر در شش طبقه به‌همراه اتاق‌های یک‌تخته، دوتخته توئین و دبل، سوئیت هانی‌مون، سوئیت لوکس و سوئیت بیزینس است.

امکانات رفاهی هتل لوکس و پنج ستاره زندیه

عکس هتل زندیه یکی از هتل های لوکس شیراز

هر چه از تنوع امکانات هتل‌ لوکس زندیه بگوییم، کم‌گویی کرده‌ایم؛ چون با امکانات داخل هتل، نیازی پیدا نمی‌کنید که به بیرون از ساختمان بروید، مگر برای شیراز گردی و تفریح در مرکزی‌ترین نقطه شهر. با وجود وسایل بدنسازی، کافی‌شاپ و مجموعه‌های آبی، ترکیب ورزش، تفریح و آرامش را در کنار هم می‌توانید تجربه کنید.

حتی اگر هوس شکم‌گردی کنید، رستوران سنتی و کلاسیک، نزدیک‌ترین موقعیت برای تجربه‌های جدیدتان در فضای لوکس هتل به حساب می‌آیند. سالن کنفرانس و سالن اجتماعات، دو فضای دیگر در هتل زندیه هستند که برای برگزاری مراسم‌های رسمی، پتانسیل مناسبی دارند.

قیمت اجاره اتاق لاکچری در هتل زندیه

رزرو گرانترین هتل شیراز، هتل زندیه

برای اجاره اتاق لوکس در بهترین هتل‌ شیراز یعنی هتل 5 ستاره زندیه، هزینه‌ها از چهار میلیون و 391 هزار تومان شروع می‌شود. با این مبلغ می‌توانید اتاق دوتخته دبل و توئین بگیرید. با مبلغی در حدود دو تا سه میلیون تومان بیشتر می‌توانید روی سوئیت هانی مون، سوئیت بیزینس و سوئیت لوکس یکخوابه دونفره حسابی ویژه باز کنید.

هتل هما با بیشتر از 50 سال قدمت


آدرس: شيراز، میدان گاز، خيابان مشكين فام، جنب پارک آزادی
 

عکس هتل هما از گران‌ترین و لوکس‌ترین هتل‌های شیراز

هتل هما از آن هتل‌هایی است که شیرازی‌ها به لوکس و لاکچری بودنش می‌شناسند، هر چند که هتل در سال 51 فعالیتش را شروع کرده و علی‌رغم باقدمت‌بودنش، همچنان گران و لاکچری است. 

هتل لاکچری هما در مرکز شهر شیراز قرار دارد و فاکتور نزدیکی به جاذبه‌های دیدنی را می‌توان در وصف خوبی‌اش به میان آورد. چشم‌انداز اتاق‌های هتل رو به باغ‌های پر گل و کوه‌های بلند است. 

امکانات رفاهی هتل پنج ستاره هما

عکس هتل هما؛ یکی از گرانترین هتل های شیراز

با انتخاب مجموعه هما از لیست گران‌ترین و لوکس‌ترین هتل‌های شیراز، امکان انتخاب اتاق یک تخته، دو تخته و سوئیت جنرال برای‌تان فراهم است. همه این واحدها لوکس هستند و تنها تفاوت‌شان در متراژ اتاق براساس ظرفیت استاندارد است.

چه برای آب‌تنی و چه برای ورزش‌ روزمره، نیازی نیست پایتان را بیرون از ساختمان هتل بگذارید؛ چون هتل هما به استخر، سونا و جکوزی و البته وسایل بدنسازی مجهز است. با وجود کافی‌شاپ هم می‌توان برنامه خوبی برای گپ‌وگفت دوستانه داشت.

قیمت اتاق‌های لوکس هتل هما

عکس اتاق لاکچری هتل هما شیراز

واحدهای لوکس هتل هما شامل اتاق‌های یک‌تخته، دوتخته و سوئیت جنرال می‌شوند. حداقل قیمت رزرو اتاق دوتخته در هتل هما از چهار میلیون و 390 هزار تومان شروع می‌شود. برای رزرو سوئیت و اقامت در اتاقی با متراژی بیشتر، حدود یک میلیون و 500 هزار تومان به مبلغ حداقلی اضافه کنید. 

هتل پرسپولیس برای اقامتی لوکس و گران


آدرس: شيراز، حد فاصل چهارراه حافظ به ميدان قائم (اطلسی)
 

تصویر هتل پرسپولیس برای اقامتی لوکس و گران

هتل پرسپولیس جزو هتل‌های لوکس شیراز به حساب می‌آید، درست از وقتی که مورد بازسازی قرار گرفت. آخرین بازسازی این مجموعه در سال 95 بود و به جهت ارتقای کیفیت اقلام و امکانات داخل اتاق، این بازسازی انجام شد. علاوه‌بر لوکس بودن، هتل پرسپولیس به بسیاری از اماکن تاریخی شهر شیراز نزدیک است و تجربه بی‌نظیری را برایتان رقم خواهد زد.

امکانات رفاهی هتل لوکس پرسپولیس

عکس اتاق لاکچری هتل پرسپولیس شیراز

حتی برای هتل‌های گران‌قیمت شیراز، بحث انتخاب بهترین اتاق مطرح است. اتاق دوتخته، اتاق سه‌تخته، اتاق چهارتخته و کانکت در هتل پرسپولیس شیراز به لوازمی باکیفیت تجهیز شده‌اند و می‌توانید روی کیفیت ماندگارشان حساب باز کنید.

آنچه که هتل پرسپولیس را به مجموعه اقامتی لاکچری تبدیل کرده، امکانات متنوعش است. این امکانات محدود به اتاق‌ها نمی‌شود. برای نمونه، سونا، جکوزی و استخر از امکانات سرگرم‌کننده هتل به حساب می‌آیند که هر مسافری در رده‌های سنی متفاوت، علاقه‌مند آن است. برای افرادی هم که دوستدار ورزش و سلامتی هستند و در روزهای سفرشان، این امر مهم را به خطر نمی‌اندازند، سالن ورزشی، امکانی ایده‌آل در هتل برای آن‌هاست.

قیمت اتاق‌های بین‌المللی و لاکچری هتل پرسپولیس چقدر است؟

عکس اتاق‌های بین‌المللی و لاکچری هتل پرسپولیس

اتاق‌های هتل پرسپولیس به‌لحاظ کیفی در رده‌بندی بین‌المللی قرار می‌گیرند. برای رزرو این اتاق‌ها، حداقل قیمت از سه میلیون و 825 هزار تومان شروع می‌شود. اتاق‌هایی که ظرفیت بیشتری دارند، تا مبلغ هفت میلیون و 500 هزار تومان قابل رزرو هستند.

هتل الیزه؛ یکی از بهترین هتل‌های لوکس شیراز


آدرس: شیراز، معالی آباد، کوی پزشکان، پلاک ۲۰
 

عکس هتل الیزه؛ یکی از بهترین هتل‌های لوکس شیراز

متفاوت‌ترین و البته لوکس‌ترین هتلی که در شیراز می‌توانید خاطره‌ای خوش در آن داشته باشید، هتل الیزه است. چهارستاره بودن هتل الیزه با لاکچری بودنش، تضادی ندارد؛ چرا که اتاق‌ها در حد هتل‌های پنج‌ستاره لوکس هستند، اما با قیمتی کمتر می‌توان اقامت در آن‌ها را تجربه کرد.

لاکچری بودن هتل الیزه در طی سال‌ها فعالیتش به قدری است که شیرازگردهای سایت بین‌المللی و گردشگری «تریپ ادوایزر دات کام» هم درباره تجربه سفر لاکچری‌شان به شیراز و اقامت‌شان در این هتل، اسم آورده‌اند.

امکانات رفاهی هتل لوکس الیزه

عکس امکانات لاکچری در هتل الیزه

اتاق‌های هتل لوکس الیزه، به‌خصوص آن‌هایی که رو به کوه بوده، از نظر مسافرها، خاص‌تر هستند و به همین خاطر، تقاضای بیشتری دارند. در میان واحدهای لوکس، اتاق‌های دوتخته که به بالکن‌ مجهزند، طرفداران خاص خودشان را دارند. اگر هم سفری خانوادگی در پیش دارید، سوئیت‌های جونیور و رویال، فضای کافی برای حضور و استراحت دارد.

هزینه اجاره اتاق لاکچری در هتل الیزه

عکس امکانات رفاهی هتل لوکس الیزه

برای اقامت دو نفر، قیمت اتاق‌ها در هتل مجلل الیزه از از دو میلیون و 521 هزار تومان شروع می‌شود. حداقل قیمت سوئیت برای ظرفیت دو نفر هم از چهار میلیون تومان است

هتل پارس؛ تجربه اقامت در هتلی بین‌المللی و لاکچری


آدرس: شيراز، خيابان كريم‌خان زند

عکس هتل لاکچری پارس شیراز

اگر آن‌قدر که به امکانات و لوکس بودن هتل اهمیت می‌دهید تعداد ستارگان برایتان خیلی مطرح نیست، هتل بین‌المللی پارس یک انتخاب ایده‌آل از میان لیست هتل‌های لاکچری شهر شیراز است.

هتل پارس، هتلی چهارستاره در شهر باستانی شیراز است که در سال 81 به لیست هتل‌های بین‌المللی کشور اضافه شد. این هتل بین‌‌المللی دارای دو برج است، هر کدام 9 طبقه دارند و به اتاق‌های یک‌تخته، دوتخته و سوئیت مجهزند.

امکانات رفاهی هتل لاکچری پارس

عکس امکانات رفاهی هتل لاکچری پارس شیراز

هتل‌هایی که گران و لاکچری باشند، متنوع‌ترین امکانات و خدمات را دارند. هتل پارس از همان هتل‌های لوکس شیراز به حساب می‌آید؛ چرا که برای ماندن و سرو وعده‌های غذایی می‌توانید یکی از سه رستوران محبوب این هتل را انتخاب کنید. رستوران ایتالیایی، رستوران لوتوس و رستوران گل سرخ می‌توانند انتخاب شما باشند.

قیمت اقامت در هتل پارس چقدر است؟

عکس اتاق لاکچری هتل پارس شیراز

برای اقامت در هتل پارس روی مبلغی بیشتر از دو میلیون تومان حساب باز کنید. بیشترین قیمت رزرو اتاق در این هتل چهارستاره هم به سه میلیون تومان می‌رسد. علیرغم گرانی بهترین هتل‌های لوکس برای سفر در مدتی کوتاه، هتل پارس یک گزینه همیشه در دسترس برای افراد علاقه‌مند به مسافرت‌های لاکچری درون ایران است.

وضعیت آب و هوا
خلاصه مقاله

گران‌ترین و لوکس‌ترین هتل‌ شیراز کدام است؟ هتل بزرگ، هتل چمران، هتل زندیه، هتل هما، هتل پرسپولیس، هتل الیزه و هتل پارس از گران‌ترین هتل‌های شیراز به‌شمار می‌روند. به‌طور کلی، اقامت در این هتل‌های گران‌قیمت می‌تواند تجربه‌ای لوکس و بی‌نظیر را برای مسافران به ارمغان بیاورد. تضمین شده که با انتخاب یکی‌از این هتل‌های لوکس می‌توانید لحظاتی استثنایی و خاطره‌ای فراموش‌نشدنی را در مسافرت به شیراز تجربه کنید.

انتشار :  31 اردیبهشت 1403 به روزرسانی :  5 خرداد 1403 نویسنده :   فائزه حسین زاده خسرویه
تصاویر مرتبط
تصویر هتل بزرگ، لوکس‌ترین هتل شیراز
  • تصویر هتل بزرگ، لوکس‌ترین هتل شیراز
  • عکس اتاق لاکچری هتل بزرگ شیراز
  • رزرو گرانترین هتل شیراز، هتل زندیه
  • عکس هتل هما از گران‌ترین و لوکس‌ترین هتل‌های شیراز
  • عکس هتل هما؛ یکی از گرانترین هتل های شیراز
  • عکس اتاق لاکچری هتل پرسپولیس شیراز
  • عکس اتاق لاکچری هتل پارس شیراز
  • عکس هتل زندیه یکی از هتل های لوکس شیراز
  • عکس امکانات لاکچری در هتل الیزه
  • عکس امکانات رفاهی و لاکچری هتل بزرگ شیراز
  • تصویر هتل پرسپولیس برای اقامتی لوکس و گران
  • تصویر  هتل چمران یکی از هتل‌های لاکچری شیراز
  • عکس هتل چمران برای اجاره اتاق لوکس
  • عکس اتاق‌های بین‌المللی و لاکچری هتل پرسپولیس
  • عکس هتل الیزه؛ یکی از بهترین هتل‌های لوکس شیراز
  • عکس امکانات رفاهی هتل لوکس الیزه
  • عکس هتل چمران؛ مرتفع‌ترین هتل لاکچری شیراز
  • عکس هتل زندیه؛ لاکچری‌ترین هتل شیراز برای زوج‌ها و خانواده‌ها
  • عکس اتاق لاکچری هتل هما شیراز
  • عکس هتل لاکچری پارس شیراز
  • عکس امکانات رفاهی هتل لاکچری پارس شیراز
اشتراک گذاری
نظرات کاربران
در رابطه با این مطلب دیدگاهی وجود ندارد