هتل آپارتمان مشهد با صبحانه ناهار شام؛ آدرس و عکس

اشتراک گذاری
عکس فائزه حسین زاده خسرویه (نویسنده تورگردان) به قلم : فائزه حسین زاده خسرویه تاریخ انتشار : 4 مهر 1403 به روزرسانی : 25 مهر 1403
هتل آپارتمان مشهد با صبحانه ناهار شام
هتل آپارتمان مشهد با صبحانه ناهار شام هتل آپارتمان مشهد با صبحانه ناهار شام هتل آپارتمان مشهد با صبحانه ناهار شام هتل آپارتمان مشهد با صبحانه ناهار شام

انتخاب و رزرو هتل آپارتمان مشهد با صبحانه، ناهار و شام (فولبرد) برای اقامت در جوار بارگاه ملکوتی امام رضا (ع)، پیشنهادی مطلوب و به‌صرفه‌ برای هر مسافر و زائری است. هتل‌ آپارتمان‌های مشهد با غذا که صبحانه، ناهار و شام را برای هر اتاق ارائه می‌کنند و اتاق‌های تمیز برای اقامت دارند، شامل 5 گزینه می‌شوند. در لیست زیر، بهترین هتل آپارتمان‌های فولبرد مشهد را معرفی و بررسی کرده‌ایم.

فهرست مطالب

هتل آپارتمان حیات شرق مشهد


آدرس: مشهد، خیابان نواب صفوی، نواب صفوی ۱۰، شوشتری ۱۰

هتل آپارتمان حیات شرق از هتل‌ آپارتمان‌های فولبرد مشهد

لوکس‌ترین هتل آپارتمان مشهد با غذا که می‌توانید رزرو کنید، هتل آپارتمان حیات شرق است. واحدهای اقامتی این مجموعه به صورت سوئیت و آپارتمان با ظرفیت دو، سه، چهار و شش نفره است. از بین آپارتمان‌های این مجموعه، آن‌هایی که با غذا و رو به بارگاه ملکوتی هستند، قیمت بیشتری دارند. توجه داشته باشید که قیمت هر شب اقامت در هتل آپارتمان حیات شرق، خیلی کمتر از گرانترین هتل‌های مشهد است و در هر صورتی، روی به‌صرفه بودنش می‌توان حساب باز کرد. اگر بخواهید بلیط پروازتان را به‌همراه رسید رزرو هتل بگیرید، در پکیج تور مشهد هتل حیات شرق شامل این دو خدمت می‌شود.
 

هتل آپارتمان رسالت مشهد


آدرس: مشهد، امام رضا 8، نبش چهارراه دوم

بهترین هتل آپارتمان فولبرد مشهد در خیابان امام رضا

بهترین هتل آپارتمان فولبرد مشهد در خیابان امام رضا با قیمتی کمتر از مجموعه‌های هم‌رده، هتل آپارتمان رسالت است. این مجموعه یک ستاره دارد و جزو هتل‌های نوساز مشهد محسوب می‌شود. نزدیکی به حرم امام رضا و جاهای دیدنی نزدیک به حرم، از دلایل خوب دیگری است که راضی‌تان می‌کند تا این هتل را در اولویت انتخاب‌هایتان قرار دهید. اینکه بخواهید سوئیت مشهد نزدیک حرم را به هتل آپارتمان‌های فولبرد ترجیح بدهید، انتخاب با خودتان است.


برای چشیدن طعم‌های عالی بخوانید: بهترین رستوران‌های مشهد نزدیک حرم


هتل آپارتمان بشری مشهد


آدرس: مشهد، میدان بیت المقدس، شهید اندرزگو ۸ (مقابل باب الجواد)، بین سرشور ۳ و ۵

هتل آپارتمان بشری با وعده‌های صبحانه، ناهار و شام

هتل آپارتمان بشری با ارائه وعده‌های صبحانه، ناهار و شام در محدوده حریم رضوی، از بهترین مجموعه‌های اقامتی در مقایسه با مسافرخانه‌های نزدیک به حرم امام رضا (ع) است. این هتل آپارتمان، سه ستاره دارد و برای سوئیت‌های دونفره رویال و واحدهای سه و چهار نفره‌اش، هر سه وعده غذا را ارائه می‌کند. بشری، یکی از بهترین هتل‌های مشهد از نظر مسافران است؛ چرا که متنوع‌ترین وعده غذایی را در ازای قیمت کم و خوبش ارائه می‌کند.

هتل آپارتمان صادقیه توس مشهد


آدرس: مشهد، میدان بیت المقدس به سمت خسروی نو، خیابان اندرزگو ۱۲ (ابتدای کوچه آیت الله خامنه‌ای)

هتل آپارتمان صادقیه توس از هتل آپارتمان‌های مشهد با غذا

با رزرو اتاق‌های هتل آپارتمان صادقیه توس مشهد می‌توانید سه وعده غذایی صبحانه، ناهار و شام را دریافت کنید. این هتل آپارتمان یک ستاره در محدوده خسروی نو قرار دارد. این هتل در سال 86 افتتاح شده و آخرین بازسازی آن در سال 93 بوده است. اتاق برای ظرفیت‌های کمتر از سه نفر و سوئیت برای ظرفیت‌های بیشتر، از واحدهای قابل رزرو این مجموعه به همراه صبحانه، ناهار و شام هستند. از مقایسه این مجموعه با بهترین هتل‌های فولبرد مشهد می‌توانید پی ببرید که برچسب ارزانی واقعی در نزدیکی حرم را به کدام یک می‌توان داد.


بهترین فست فود مشهد نزدیک حرم کجاست؟


هتل آپارتمان جوادیه مشهد


آدرس: مشهد، خیابان طبرسی، طبرسی ۲۵

هتل آپارتمان جوادیه از بهترین هتل آپارتمان‌های مشهد با صبحانه ناهار شام

به دنبال اقامت در یکی از بهترین هتل آپارتمان‌های مشهد با صبحانه ناهار شام هستید؟ هتل آپارتمان جوادیه با ارائه سه وعده غذایی لذیذ و متنوع، شما را از مراجعه به رستوران‌ها بی‌نیاز می‌کند. از صبحانه بوفه گرفته تا ناهار و شام با انتخاب از منوی سلف سرویس، در رستوران این هتل از طعم‌های بی‌نظیر غذاهای ایرانی لذت ببرید. هتل آپارتمان جوادیه، دو ستاره دارد و از درب خروجی آن تا درب ورودی حرم هم 12 دقیقه فاصله است. 


بهترین هتل‌های سلف سرویس مشهد نزدیک حرم کدامند؟


هتل آپارتمان میرمفیدی مشهد با منوی انتخابی


آدرس: مشهد، خیابان امام رضا، نبش امام رضا ۵

هتل آپارتمان میرمفیدی با صبحانه، ناهار و شام

هتل آپارتمان میرمفیدی با صبحانه، ناهار و شام و ارائه خدماتی باکیفیت و امکاناتی مدرن، اقامتی خاطره‌انگیز را برای شما رقم می‌زند. موقعیت مکانی عالی این هتل آپارتمان، تنها چند قدم با حرم مطهر فاصله دارد. اتاق‌هایی تمیز و مجهز به همراه پرسنلی مجرب، آماده پذیرایی از شما زائران عزیز هستند. قیمت هر شب اقامت در هتل آپارتمان میرمفیدی به قدری خوب است که آن را به عنوان یکی از گزینه‌های پیشنهادی در هتل‌های ارزان با سه وعده غذا معرفی و بررسی کرده‌ایم. برای داشتن اطلاعات بیشتر، پیشنهاد می‌کنیم تا این مطلب را مطالعه کنید.

هتل آپارتمان بیستون


آدرس: مشهد، خیابان اندرزگو، اندرزگو 2

هتل آپارتمان بیستون با صبحانه ناهار شام

هتل آپارتمان بیستون با صبحانه ناهار شام و داشتن دو ستاره، جزو گزینه‌های خوب و ارزان در برنامه بهترین زمان سفر به مشهد است. این هتل آپارتمان از هتل‌های نزدیک به حرم امام رضا (ع) است و با پیاده‌روی 5 دقیقه‌ای می‌توانید خودتان را به بارگاه ملکوتی حضرت برسانید.

هتل آپارتمان سلمان مشهد


آدرس: مشهد، خیابان امام رضا، انتهای امام رضا ۳

عکس هتل آپارتمان مشهد با غذا

با رزرو واحدهای 2 تخته، 3 تخته و 4 تخته در هتل آپارتمان سلمان مشهد می‌تونید سه وعده صبحانه، ناهار و شام را هم به صورت رایگان دریافت کنید. البته اگر بخواهید اتاقی را صرفا با صبحانه دریافت کنید، این امکان برای شما فراهم است. از هتل آپارتمان سلمان تا ورودی حرم امام رضا (ع) حدودا سه دقیقه فاصله است و بدون نیاز به درخواست تاکسی در مشهد می‌توانید به جاهای دیدنی حرم رفت و آمد داشته باشید. 

وضعیت آب و هوا
خلاصه مقاله

هتل آپارتمان حیات شرق، هتل آپارتمان رسالت، هتل آپارتمان بشری، هتل آپارتمان صادقیه توس، هتل آپارتمان جوادیه، هتل آپارتمان میر مفیدی و هتل آپارتمان بیستون در محدوده‌های نزدیک به حرم از مجموعه‌های اقامتی هستند که اتاق‌های آن را با سه وعده غذا (فولبرد) می‌توانید رزرو کنید.

تصاویر مرتبط
  • هتل آپارتمان جوادیه از بهترین هتل آپارتمان‌های مشهد با صبحانه ناهار شام
  • هتل آپارتمان حیات شرق از هتل‌ آپارتمان‌های فولبرد مشهد
  • هتل آپارتمان صادقیه توس از هتل آپارتمان‌های مشهد با غذا
  • عکس هتل آپارتمان مشهد با غذا
  • بهترین هتل آپارتمان فولبرد مشهد در خیابان امام رضا
  • هتل آپارتمان بشری با وعده‌های صبحانه، ناهار و شام
  • هتل آپارتمان میرمفیدی با صبحانه، ناهار و شام
  • هتل آپارتمان بیستون با صبحانه ناهار شام
  • هتل آپارتمان مشهد با صبحانه ناهار شام
  • هتل آپارتمان مشهد با صبحانه ناهار شام
  • هتل آپارتمان مشهد با صبحانه ناهار شام
  • هتل آپارتمان مشهد با صبحانه ناهار شام
نظرات کاربران
در رابطه با این مطلب دیدگاهی وجود ندارد