معرفی رستوران ها و غذاهای خوشمزه بین المللی در مشهد

milan-italian-food-Mashhad-international-food-eravel-com16

مشهد شهری پر گردشگر و همواره میزبان مسافرانی از ملیت های مختلف است. طبیعی است که این ملیت های مختلف فرهنگ غذایی خودشان را نیز به این شهر بیاورند. از این گذشته خود مشهدی ها به شکم گردی علاقه زیادی دارند. مسافرانی هم که تور مشهد را رزو می کنند معمولا سعی می کنند هزینه ای برای رفتن به رستوران های برتر و معروف مشهد کنار بگذارند. امروز قصد داریم چند نمونه از رستوران های بین المللی مشهد را خدمتتان معرفی کنیم. می توان گفت بعضی از این رستوران ها یا در سایر شهرهای کشور سابقه ندارد یا اینکه مشهد آغازگر آن بوده است. مثلا چیزی درباره غذاهای لبنانی یا غذاهای افغانی شنیده اید؟؟ با تورگردان همراه باشید تا رستوران های مشهد برای غذاهای چینی، ایتالیایی، عربی، افغانی، ترکی و ترکمنی را خدمتتان معرفی کنید.

 

فهرست مطالب

غذاهای ترکی در رستوران‌های مشهد

 

رستوران‌هایی که غذای ترکی سرو می‌کنند در مشهد فراوان است؛ چه غذاهای سنتی مثل کباب و چه فست فودهای ترکی. اما ما امروز سه تا از معروف‌ترین‌هایشان را خدمتتان معرفی می‌کنیم تا در رزرو تور مشهد بهترین رستوران‌ها با غذای بین المللی را به راحتی شناسایی کنید. اول از هر چیز بد نیست بدانید کباب ترکی که معرف حضور همه هست اسم اصلی اش «دونر» یا «دُنر» است. رستورانی هم در مشهد به همین نام وجود دارد که اختصاص به فست فودهای ترکی دارد. در ادامه بیشتر راجع به آن بخوانید.

رستوران بابا دنر مشهد

 

آدرس رستوران بابا دنر: مشهد، انتهای هاشمیه 62، نبش شهید حسینی 2 (فراز)

تلفن: 05138849017 - 05138825544

 

فست فود بابا دنر رستوران ترکی مشهد است که با داشتن منویی از غذاهای ترکیه و ساندویچ‌ها، توجه افرادی را که به فود تور و شکم گردی علاقه دارند به خودش جلب کرده است. دنرهای محبوبش ساندویچ دنر گوشت و پنیر، دنر گوشت پرسی و پیده دنر است. غذاهای محبوب دیگری مثل اسکندر کباب، لاح معجون، بورک گوشت و پنیر، بورک اسفناج و پنیر و بورک سیب زمینی و پنیر هم در آنجا پر طرفدار است. این رستوران که به ادعای صاحبش اولین رستوران ترکی ارگانیک کشور به شمار می‌رود، پرسنلی بسیار محترم دارد و با چای کمر باریک ترکی از شما استقبال می‌کند. در ضمن اینترنت هم در فضای رستوران رایگان است. پس تا می‌توانید عکس بگیرید و در فضای مجازی به اشتراک بگذارید تا آن‌هایی که عاشق غذای ترکی هستند دلشان آب شود. این رستوران با غذای خوشمزه و معروفش مانند اسکندر کباب مشهد معروف شد.

 

بابا دنر از بهترین رستوران‌های ترکی مشهد
رستوران بابا دنر مشهد

رستوران بورک

 

آدرس رستوران بورک: مشهد، بلوار استقلال، بین استقلال 7 و 9

تلفن: 051361083850 

 

در مشهد هم رستورانی به نام بورک وجود دارد که از فضایی شیک در محله‌ای خوب برخوردار است. این رستوران مناسب مهمانی‌ها و مجالس است و برای 30 نفر ظرفیت دارد. همه غذاها با کره سرخ می‌شود و در مواد اولیه از سوسیس و کالباس خبری نیست. گوشت‌ها از کشتار روز تهیه می‌شود و غالبا ران گوساله برای غذاهای ترکی استفاده می‌شود. این رستوران از 12 ظهر تا 12 شب در خدمت مشتریان است. یکی از معروف‌ترین غذاهای این رستوران کره کباب است و گردشگرانی که بخواهند کره کباب مشهد را سفارش دهند به این رستوران می‌آیند تا پس از کمی استراحت و سرو یک غذای خوشمزه به بازدید از جاهای دیدنی مشهد بپردازند.

 

رستوران ترکی بورک مشهد
رستوران بورک مشهد

رستوران برکت کباب

 

آدرس رستوران برکت کباب: مشهد، بین وکیل آباد 27 و 29 (حد فاصل دانش آموز و دانشجو)

تلفن: 38907474 - 38907373 - 38907272

 

رستوران معروف ترکی بعدی برکت کباب است که یک ترک خوش ذوق با سر آشپزهای ترک آن را تابستان گذشته (سال 97) راه انداخته است. در این رستوران می‌توانید طعم واقعی غذاهای استامبول را تجربه کنید. غذاهایی که تا به حال اسمشان را نشنیده‌اید مثل: بیتی کباب، بیتی سارما، گورچ، آلی نازیک بره، آباگانوش سورمه، ازگارا کوفته، آدنا کباب، کباب پاتلی جان و اورفا کباب. این رستوران برای نهار و شام در خدمت مشتریان است و غذاهای فست فودی مثل کباب ترکی و پیتزا تنوری و... هم دارد. یکی از معروف‌ترین غذاهای رستوران برکت، کره کباب است که گردشگران تور مشهد از تبریز را به سوی خود جذب می‌کند.

 

رستوران ترکی برکت کباب از بهترین رستوران‌های بین المللی در مشهد
رستوران برکت کباب در مشهد

رستوران‌های ایتالیایی مشهد

 

می‌توان گفت نه تنها ما ایرانی‌ها که همه دنیا با غذاهای ایتالیایی مثل پیتزا و لازانیا و پاستا آشنا هستند. خیلی از ما در خانه‌ها این غذاها را درست می‌کنیم ولی امتحان کردن غذاهای ایتالیایی در یک رستوران ایتالیایی که تمرکزش را بر یونیک بودن این غذاها گذاشته لطف دیگری دارد. به خصوص که به دلیل فست فودی بودن غذاهای ایتالیایی امکان سفارش آنلاین و تلفنی آن هم وجود دارد. خلاصه اینکه کار حسابی برایمان راحت شده است. این نوع رستوران‌ها در تور مشهد زیاد دیده می‌شود ولی چند تا از معروف‌ترین‌هایش رستوران پای، رستوران میلان، نارون، لیو و... است.

رستوران ایتالیایی پای

 

آدرس رستوران پای: مشهد، بین وکیل آباد 77 و 79، شماره 48

تلفن: 35025597

 

رستوران پای انواع غذاهای ایتالیایی از پاستا و لازانیا و استراگانوف تا استیک و فیله پارمُران را ارائه می‌کند و منویی دور و دراز دارد. هر گردشگری که به دنبال غذای ایتالیایی مشهد باشد، می‌تواند به این رستوران مراجعه کند. کیفیت غذاهای آن خوب است ولی اگر خواستید غذا را با پیک برایتان بیاورند حتما از مدت زمان رسیدن غذا اطمینان حاصل کنید و سفارش کنید غذایتان سرد به دستتان نرسد. محبوب‌ترین غذای این رستوران در نظر مشتریان پیتزا پلو بوده است.

 

رستوران ایتالیایی پای بهترین رستوران با غذای بین المللی در مشهد
رستوران ایتالیایی پای مشهد

رستوران لیو

 

آدرس رستوران لیو: مشهد، بلوار احمدآباد، نبش ملاصدرا 19

تلفن: 38403390

 

رستورانی خلوت، آرام و دنج با انواع پیتزاها و غذاهای ایتالیایی است. این رستوران منویی فوق العاده با انواع سالادهای دلپذیر دارد. رستوران لیو گرچه فضای شیک و بزرگ در محله ای خوب دارد ولی رستوران گرانی محسوب نمی شود. می‌توان گفت قیمت‌ها کمی از سطح متوسط بالاتر است. ساعت کاری آن از 3 عصر تا 12 شب است.

 

رستوران لیو
رستوران ایتالیایی لیو مشهد

رستوران میلان

 

آدرس رستوران میلان: مشهد، بلوار سجاد، بزرگمهر شمالی 2، هتل آپارتمان آران، طبقه اول

تلفن: 37662777-38815265

 

رستوران میلان در یکی از بهترین نقاط تجاری مشهد قرار گرفته است. فضایی آرام با منویی از بهترین غذاهای فرنگی و به خصوص ایتالیایی مثل پاستا، لازانیا، اسپاگتی، استیک، ماهی سالمون و میگو دارد. پیتزاهای میلان با خمیر نازک یک میلی‌ متری در تنور سنگی طبخ می‌شود. این پیتزاها از پرطرفدارترین غذاهای میلان به شمار می‌رود. ساعت کاری رستوران از 11 و نیم ظهر تا 12 و نیم شب است.

 

رستوران ایتالیایی میلان
رستوران ایتالیایی میلان مشهد

 


این را نیز می پسندید: رستوران های شاندیز مشهد


رستوران‌های عربی مشهد

 

همانطور که مستحضر هستید به دلیل اینکه مشهد شهری مذهبی و پایتخت معنوی جهان اسلام به شمار می‌رود هر ساله تعداد زیادی مسافر عرب به این شهر رفت و آمد می‌کنند. طبیعی است که این مردم غذا و سلایق خودشان را نیز به این شهر منتقل کرده باشند. به همین مناسبت مشهد از نظر رستوران‌های عربی با منوی غذاهای عربی و به خصوص لبنانی تقریبا غنی است. رستوران‌های غذای محلی و فست فودهای لبنانی مثل نسیم لبنان و لیالی خیلی پر طرفدار شده‌اند و تقریبا همه مشهدی‌ها و مسافران آن‌ها را می‌شناسند و غذاهایشان را امتحان کرده‌اند. اگر اهل سفر به مشهد از تهران باشید، کمتر کسی را می‌بینید که علاقه‌ای به امتحان کردن غذاهای عربی نداشته باشد.

نسیم لبنان

 

آدرس شعبه اول: بین وکیل آباد 29 و 31

تلفن: 31893

آدرس شعبه دوم: سه راه ادبیات، روبروی جهاد دانشگاهی

 

نسیم لبنان بهترین رستوران بین المللی مشهد با انواع غذاهای خوشمزه و وسوسه کننده عربی و لبنانی است. تنها با یک بار امتحان کردن غذاهای مخصوص آن مشتری ثابت خواهید شد. منوی نسیم لبنان شامل غذاهایی مثل کبه، سجق گوشت، فطایر زعتر، توشکا لحمه، فطایر پنیر، متبل، بابا غنوج، حمص، بادنجانیه، فتوش، انواع پیتزاها با طعم عربی و... است. خاص ترین غذای نسیم لبنان شاورمای عربی است. برای نهار و شام می‌توانید روی نسیم لبنان حساب کنید یا اینکه به صورت آنلاین یا تلفنی غذایتان را سفارش دهید.

 

رستوران نسیم لبنان از بهترین رستوران‌های بین المللی مشهد
رستوران بین المللی نسیم لبنان با سرو انواع غذای عربی و لبنانی

 

لیستی از تفریحات و جاهای دیدنی مشهد که باورتان نمی شود 

 

لیالی فرات

 

آدرس رستوران لیالی فرات: خیابان امام رضا، داخل امام رضا 16، قطعه دوم

تلفن: 09152041117

 

رستوران لیالی فرات آدم را یاد عراقی‌ها می‌اندازد. واقعا که مشهد با این همه مسافر و گردشگر عراقی به یک رستوران عراقی هم احتیاج داشت. در لیالی فرات انواع چلو به سبک عربی توسط سرآشپزهای عرب طبخ می‌شود و همان حوالی حرم مطهر از گردشگران تور تهران به مشهد پذیرایی می‌کند. فضای رستوران دنج و آرام است و برای مراسم و جشن‌ها انتخاب خوبی به شمار می‌رود. این رستوران برای 100 نفر ظرفیت دارد. منوی عربی آن شامل ماهی زغالی، سِمک محشی، تکه لحم، معلاگ، مرگه تِبسی و... است. برای صبحانه، نهار و شام می‌توانید روی لیالی فرات حساب کنید ولی صبحانه‌ها فرقی با صبحانه خودمان ندارد.

 

رستوران بین المللی لیالی فرات مشهد
رستوران لیالی فرات

 

این را نیز می پسندید: بهترین شییشلیک ها در مشهد 

فلافل فروشی‌های شهرک عرب‌ها

 

در شهرک شهید بهشتی مشهد یک راسته فلافل فروشی شبیه لشکرآباد اهواز وجود دارد که می‌توانید در آن بهترین فلافل‌های مشهد را نوش جان کنید. در این مغازه‌ها علاوه بر فلافل، سمبوسه و خوراک‌های تند و تیز بندری نیز سرو می‌شود. به سبک اغذیه‌های عربی پیچیدن ساندویچ با خودتان است و می‌توانید از هر کدام از سالادهایی که روی میز قرار گرفته برای گذاشتن در ساندویچ‌هایتان استفاده کنید. 

 

فلافل فروشی شهرک عربا مشهد
فلافل فروشی شهرک عرب‌ها در مشهد

 


درباره فلافل فروشی‌های شهرک عرب ها در مشهد بیشتر بخوانید. 


رستوران‌های چینی و ژاپنی در مشهد

 

اگر علاقه به سوشی و غذاهای ژاپنی دارید باز هم می‌توانید در مشهد آن را پیدا کنید. رستوران سوشی ناین و رستوران لوکس فرنی با انواع غذاهای ژاپنی از برنج، ماهی سالمون و جلبک با سس مخصوص از مهمانان پذیرایی می‌کنند. این غذاها به امتحان کردن می‌ارزد. می‌توانید به انتخاب خودتان با چاپستیک (چوب‌های مخصوص خوردن غذاهای ژاپنی و چینی) یا با قاشق و چنگال غذایتان را میل کنید. از ما می‌شنوید حالا که به رستوران چینی رفته‌اید، سعی کنید غذا خوردن با چاپستیک را یاد بگیرید، خیلی کار سختی نیست. ضمن اینکه غذا خوردن با این نی‌های چوبی حس و حال دیگری دارد و شما را با طبیعت پیوند می‌زند.

 

رستوران‌های بین المللی مشهد با غذای چینی و ژاپنی
رستوران‌های چینی و ژاپنی مشهد

 

یکی از معروف ترین سوشی فروشی مشهد رستوران آنلاین سوشی ناین است که بهترین سوشی ها را برای طرفداران پر و پا قرصِ سوشی و همینطور آن هایی که تجربه ی اولشان است، ارسال می کند. می توانید به پیج سوشی ناین بروید و از منو ی موجود در هایلایت، سوشی مورد علاقه خود را سفارش دهید.

منوی سوشی ناین:

سوشی دراگون رول

سوشی وج رولف

سوشی هات ماما رول

سوشی چیکن چیپس رول

سوشی شریمپ رول

سوشی تونا رول

سوشی گینزا رول

سوشی پاپریکا رول


آیدی اینستاگرام سوشی ناین
https://www.instagram.com/sushi_nine

شماره تماس سوشی ناین
09055058003

 

آدرس سایر رستورانهای چینی و ژاپنی مشهد

بلوار سجاد، پاساژ ایران زمین، طبقه 2-   تلفن: 05137676721

در ضمن در رستوران بین المللی گاچ و سایر رستوران های بین المللی مشهد هم می توانید غذای چینی و ژاپنی سفارش بدهید. 

شماره تماس گروه آشپزی چند ملیتی گاچ: 09031117144-37666060

 

  برای کسب اطلاع کامل راجع به این غذاهای چینی کلیک کنید  

رستوران‌های ترکمنی مشهد

 

ترکمن‌ها طبق رسوم خود روی زمین و دور سفره‌ای به نام ثاچاق غذا می‌‌خورند. از غذاهای محلی این خطه می‌توان به بولامه، بورک، اکمک، باسترمه و... اشاره کرد ولی معروف‌ترین و محبوب‌ترین غذای آن‌ها چکدرمه است که شباهت زیادی به استانبولی پلو دارد. چکدرمه اصلی را مردم عزیز بندر ترکمن، گنبد، آق ‌قلا و... می‌پزند. آن‌ها چکدیرمه یا چگدیرمه را در دیگی به نام قازان طبخ می‌کنند. مواد اولیه این غذا گوشت، برنج، پیاز و رب گوجه فرنگی است که ماهی و مرغ  را هم می‌توان جایگزین گوشت قرمز کرد.

 

رستوران ترکمنی مارال
رستوران ترکمنی مارال در مشهد

 

چند سالی است که در مشهد رستورانی ترکمنی به نام مارال افتتاح شده است که غذاهایی مثل چکدرمه، مانته، بورک، سمسا و فیچه را سرو می‌کند. این غذاهای خوش رنگ و بوی محلی به شیوه‌ای بسیار زیبا دیزاین می‌شود و تجربه سیاه چادر ترکمن‌ها را در محیطی لوکس برایتان تداعی می‌کند. لباس‌های ترکمنی در چوب لباسی‌ها قرار گرفته و میهمانان می‌توانند لباس‌ها را پوشیده و مانند یک ترکمن اصیل غذا نوش جان کنند. بیشتر میهمانان از این لباس‌ها و کلاه‌های زیبا برای عکس‌های یادگاری استفاده می‌کنند.

رستوران ترکمنی مارال دو شعبه دارد و در آن‌ها می‌توان غذاهای محلی، فست فود و فرنگی را سفارش داد. این رستوران‌ها همه روزه از 10 صبح تا 12 شب باز هستند. در ضمن امکان سفارش تلفنی و اینترنتی هم وجود دارد ولی از ما می‌شنوید این غذا را در فضای خود رستوران نوش جان کنید.

 

رستوران‌های ترکمنی مشهد
رستوران‌های ترکمنی مشهد

 

آدرس شعبه های رستوران ترکمنی مارال :

خیابان وکیل آباد، بین وکیل آباد 55 و 57- تلفن: 05138649989

خیابان کوهسنگی، مقابل کوهسنگی 8- تلفن: 09151145659-05138449575

 

  برای کسب اطلاع راجع به غذاهای خیابانی هند کلیک کنید  

 

 

رستوران‌های افغانی مشهد با سرو انواع قابلی و کباب هراتی

 

قابُلی پلو یا کابُلی پلو در واقع غذای ترک تباران افغانستان است. این غذا در بیشتر نقاط افغانستان، مناطقی از آسیای مرکزی مثل پاکستان، ازبکستان و... غذای اصلی به شمار می‌رود. در ایران عزیزمان نیز به عنوان غذای افغانی محبوبیت پیدا کرده و حتی نزد ترک‌های تبریز و آذربایجانی‌ها هم معروفیت دارد. اما اگر به دنبال رستورانی برای خوردن قابلی می‌گردید باید بگوییم که مرکزش در خیابان گلشهر از مناطق حاشیه شهر مشهد است. این منطقه که سکنه افغانی قابل توجهی دارد میدان معروفی به نام «شلوغه بازار» دارد که اصل قابُلی را می‌توان آنجا پیدا کرد. پیدا کردن بهترین قابلی مشهد با وجود رستوران‌های غذای افغانی اصلا کار سختی نیست. کافی است به رستوران‌های افغانی سری بزنید و از خودتان پذیرایی کنید.

اگر به شلوغه بازار رفتید، رستوران‌های متعددی مثل هزاره‌گی، گل آقا، هانی و... را می‌توانید سراغ بگیرید که قابلی‌هایشان حرف ندارد. علاوه بر قابلی، انواع کباب‌ها و غذاهای افغانی مثل کیچیری و کباب هراتی هم آنجا پیدا می‌شود. بهتر است به جای غذاهای تکراری این غذاها را هم امتحان کنید. غذاهای افغانی این روزها در سایر رستوران‌های سطح شهر نیز یافت می‌شود. برای نمونه قابلی و کباب هراتی را در رستوران سنتی گل در اول طرقبه نیز می‌توانید سفارش دهید ولی میزان گوشت قابلی‌های پایین شهر خیلی بیشتر از اینجاست.

 

رستوران‌های بین المللی مشهد با غذای افغانی
بهترین رستوران‌های بین المللی مشهد با سرو انواع غذای افغانی

 

مواد لازم برای تهیه قابلی پلو عبارتند ازبرنج دانه بلند یا به قول خودشان باریک، گوشت گوسفند، خلال پسته و بادام، خلال پوست نارنج، خلال هویج فرنگی، کشمش پلویی، شکر، هل و زعفران. پس اگر طرفدار غذاهای شیرین هستید حتما تا الان دهانتان آب افتاده است. اگر هم طرفدار غذاهای شیرین نیستید باز هم حیف است که قابلی پلو با ماهیچه را از دست بدهید.

رستوران دریایی مشهد (سرو هشت پا در مشهد)

 

آدرس رستوران دریایی سولو: مشهد، خیابان هاشمیه، هاشمیه 28، پلاک 80

تلفن: 051-38388838

 

شما هم دوست دارید سرو هشت پا در مشهد را تجربه کنید؟ رستوران سولو تنها رستوران دریایی مشهد است که به سرو غذاهای دریایی مانند: هشت پا، میگو، ماهی و از این دست خوراکی‌ها می‌پردازد. این رستوران در منطقه هاشمیه با آب و هوایی بی نظیر قرار دارد. اگر شما هم دوست دارید از غذاهای خوشمزه این رستوران میل کنید حتما به آن سر بزنید. اگر اهل سفر به کیش باشید، می‌توانید تور کیش از مشهد را رزرو کنید و به بهترین رستوران‌های کیش سر بزنید.

 

رستوران دریایی مشهد، سرو هشت پا در مشهد
رستوران‌های دریایی مشهد

 

سفر و شکم گردی خوبی را در تور مشهد برایتان آرزو می کنیم. اگر شما هم از جمله افرادی هستید که دوست دارند تور کیش از مشهد، یا تور کیش از تهران، یا تور کیش را از شهر خودشان رزرو کنند، کافی است همین الان با ما تماس بگیرید.

وضعیت آب و هوا
خلاصه مقاله

امروز قصد داریم چند نمونه از رستوران های بین المللی مشهد را خدمتتان معرفی کنیم. می توان گفت بعضی از این رستوران ها یا در سایر شهرهای کشور سابقه ندارد یا اینکه مشهد آغازگر آن بوده است. مثلا چیزی درباره غذاهای لبنانی یا غذاهای افغانی شنیده اید؟؟ با ما همراه باشید تا رستوران های مشهد برای غذاهای چینی، ایتالیایی، عربی، افغانی، ترکی و ترکمنی را خدمتتان معرفی کنید.

انتشار :  8 اردیبهشت 1401 به روزرسانی :  12 بهمن 1402 نویسنده :   عفیفه خدنگی
تصاویر مرتبط
رستوران ایتالیایی پای بهترین رستوران با غذای بین المللی در مشهد
  • رستوران ایتالیایی پای بهترین رستوران با غذای بین المللی در مشهد
  • رستوران ترکی برکت کباب از بهترین رستوران‌های بین المللی در مشهد
  • رستوران لیو
  • رستوران ترکی بورک مشهد
  • رستوران ایتالیایی میلان
  • رستوران‌های ترکمنی مشهد
  • رستوران بین المللی لیالی فرات مشهد
  • بابا دنر از بهترین رستوران‌های ترکی مشهد
  • رستوران‌های بین المللی مشهد با غذای افغانی
  • رستوران ترکمنی مارال
  • رستوران‌های بین المللی مشهد با غذای چینی و ژاپنی
  • رستوران نسیم لبنان از بهترین رستوران‌های بین المللی مشهد
  • رستوران دریایی مشهد، سرو هشت پا در مشهد
  • فلافل فروشی شهرک عربا مشهد
  • milan-italian-food-Mashhad-international-food-eravel-com16
اشتراک گذاری
مقالات مرتبط
درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید
7 دیدگاه در رابطه با این مطلب وجود دارد .
اصغر
هشت پا و لابستر حلال نیستند.خود دانید.
مجتبی حکیمیان
باسلام من مجتبی حکیمیان از مشهد هستم کارمند بانک ملی غذا ها عالی هست
Blink
میدونستی که سوشی ژاپنی هست نه چینی شما ها چرا همه ی کره ای ها و ژاپنی هارو چینی میبینین هم غذا هم خودشونو??
خدنگیعفیفه خدنگی
بله! حق با شماست. ولی چون این غذای ژاپنی عموما در رستوران های چینی سرو می شود بیشتر مردم آن را غذایی چینی می دانند.
نيكى
مرسى از اطلاعات مفيدتون، سوشى غذاى ژاپنيه نه چينى.
خدنگیعفیفه خدنگی
درست می گید. یک غذای ژاپنی که معمولا در رستوران های چینی هم سرو می شود
Reza
Mersi