بهترین هتل‌ های کیش از نظر مسافران و کاربرها کدام است؟

بهترین هتل های کیش از نظر مسافران

ما ایرانی‌ها، سفر به کیش را در تمامی فصل‌های سال دوست داریم و از حق نگذریم، انتخاب بهترین هتل‌های کیش از نظر مسافران تا حدودی سلیقه‌ای است. اقامتگاه‌هایی مثل هتل ترنج، هتل داریوش، هتل شایان و هتل پالاس بهترین هتل پنج ستاره کیش از نظر مسافران در تور کیش هستند. مهم‌ترین مزیت اقامت در «بهترین هتل‌های کیش از نظر کاربران» تطابق خدمات و امکانات فعلی با تعریف‌ها و توصیه‌های مسافران قبل‌از خودتان است. اگر گران بودن هزینه‌های اقامت در هتل‌های لاکچری و لوکس، شک و تردید شما را بیشتر می‌کند، لیست بهترین هتل‌های کیش از نظر مسافرین را برای رده‌بندی هتل‌های 5 ستاره تا 3 ستاره در مجله تورگردان کمکی ویژه به شما می‌کند. در ادامه، همراه ما باشید.

فهرست مطالب

معرفی 10 تا از بهترین هتل‌های پنج ستاره کیش از نظر مسافران

 

در نگاه اول، بهترین هتل‌های کیش از نگاه مسافران همان هتل‌های پنج ستاره‌اند؛ زیرا اقامت لوکس در هتل‌های پنج ستاره جزیره کیش، تضمین شده است. آنقدری امکانات این هتل‌ها باکیفیت‌اند که می‌توانند گزینه ایده‌آلی از نظر اقامت در بهترین هتل کیش برای ماه عسل باشند. هتل‌های ترنج، داریوش، پانوراما، ویدا، پارمیس، آرامیس پلاس، مارینا، داریوش، میراژ و هتل بین‌المللی، 10تا از بهترین هتل‌های کیش از میان لیست نظرات هتل‌ها توسط کاربران‌اند. در ادامه، توضیحاتی کاربردی از نگاه مسافران آورده‌ایم تا اقامتی مورد رضایتتان را تجربه کنید.

1- هتل داریوش با امتیاز 8.4 از 10؛ اقامتگاهی قدیمی و لاکچری

 

  برای رزرو تماس بگیرید

آدرس: كيش، میدان داریوش
وضعیت دید هتل: دریا، ساحل، محوطه هتل

هتل داریوش از بهترین هتل های کیش از نظر مسافرین و کاربران
منبع: گوگل مپ

 

بهترین هتل کیش از نظر مسافرها با امتیاز 8.4 از 10، هتل داریوش کیش است. این هتل پنج ستاره و تور کیش هتل داریوش جزو بسته‌های لاکچری و قیمت بالا برای سفر به جزیره کیش به حساب می‌آیند؛ چرا که هتل 5 ستاره داریوش از همه لحاظ عالی است. زمانی که هتل دریایی ترنج ساخته نشده بود، بالاتر از هتل داریوش در کیش، اقامتگاه دیگری نبود؛ اما از زمانی که هتل ترنج ساخته شده و در شرایط فعلی، محبوبیت هتل داریوش کمرنگ‌تر شده است. با این حال، همچنان جزو اقامتگاه‌های توصیه شده برای جزیره کیش طبق نظر مسافران است. تعدادی از اتاق‌ها با ویوی دریای کیش هستند که کمی گران‌تر بوده و سایر اتاق‌ها رو به محوطه هتل‌اند و معمولا آفرهای رزرو مخصوص همین اتاق‌هاست.


با رزرو هتل داریوش برای سفر بعدی‌تان، این را بدانید که اتاق‌ها فقط یک وعده صبحانه رایگان دارند. تعجب نکنید؛ هتل‌های هافبرد کیش خیلی انگشت شمارند. مواردی که هتل داریوش را خاص و توریست پذیر کرده، شامل باغ اختصاصی نزدیک به دریا، معماری شیک هتل، اتاق‌های بزرگ و تمیزی فضاهای هتل است. 

 

نمای اتاق هتل داریوش - بهترین هتل پنج ستاره کیش از نظر کاربران
منبع: گوگل مپ

نظرات مسافران درباره هتل داریوش کیش:

 

  1. بهترین هتل کیش از نظر موقعیت مکانی
  2. صبحانه کامل و عصرانه خوب
  3. کیفیت غذا خوب
  4. رفتار محترمانه پرسنل
  5. تمیزی و بهداشت در حد عالی
  6. اتاق بزرگ و جادار
  7. بهترین هتل کیش و ایران از هر لحاظ؛ مخصوصا برای سفر خانوادگی
  8. سرویس‌دهی عالی
  9. شارژ خوب وسایل حمام و چایی
  10.  دسترسی به مراکز عالی 

 

نکات منفی براساس نظرات کاربرها:


قیمت بالای هر شب اقامت در هتل پنج ستاره داریوش در کنار بعضی موارد مثل قدیمی بودن بنا، کم بودن فضای پارکینگ و پرسروصدا بودن کافی شاپ و استخر در زمان‌های پیک سفر از جمله نکات منفی هتل داریوش از نظر کاربران است. 

 

خدمات و امکانات هتل داریوش

 

  • رستوران طبقه همکف
  • استخر، جکوزی و ماساژ
  • سالن و زمین ورزشی
  • سالن بیلیارد
  • زمین تنیس
  • گیم‌نت
  • کافی‌شاپ
  • مرکز خرید

2- هتل ویدا با امتیاز 8.3 از 10 از نظر کاربرها؛ بهترین هتل کیش 

 

  برای رزرو تماس بگیرید

آدرس: کیش، میدان سنایی، بلوار موج
وضعیت دید هتل: دریا و خیابان

 

بهترین هتل کیش از نظر کاربرها؛ هتل ویدا

 

بعد از مجموعه اقامتی داریوش، هتل ویدا دومین مورد از بهترین هتل‌های پنج ستاره کیش از نظر مردم و مسافرهاست. هتل ویدا در سال 1396 افتتاح شده و با داشتن 10 طبقه توانسته امتیاز 8.3 را از نظر مسافران بدست بیاورد. این هتل از امکانات خوبی برخوردار است و در جدول مقایسه هتل‌های کیش بخاطر موقعیت مکانی خوبش، انتخاب خوبی برای مسافرهای جدید محسوب می‌شود. 


رزرو هتل ویدا کیش و پرواز را به کارشناسان سایت تورگردان بسپارید. تور هتل ویدا کیش شامل اقامت در هتل و بلیط پرواز رفت‌وبرگشت است. برای هر تاریخی که بخواهید و تعداد روزهای سفرتان می‌توانید تور کیش از تهران را سفارشی‌سازی کنید.

 

نظرات مردم درباره هتل ویدا کیش

 

نظرات مردم درباره هتل ویدا کیش


تمامی مواردی که در ماه‌های گذشته موجب رضایت خاطر مسافران و کاربرهای قبلی از هتل ویدا شده، لیست کرده‌ایم تا بدانید که با انتخاب این هتل، از چه خدمات و امکاناتی رضایت خواهید داشت.

  1. برخورد مناسب پرسنل
  2. امکانات عالی پذیرایی
  3. صبحانه عالی با تنوع بالا
  4. محیطی آرامبخش
  5. نزدیکی‌به اسکله و بازار
  6. فضای کافی اتاق
  7. بزرگ بودن پنجره‌های نورگیر
  8. نظافت بالای اتاق‌ها

 

نظرات منفی در مورد هتل ویدا

 

  1. نبود وان در حمام
  2. نبود موسیقی زنده در رستوران هتل
  3. هزینه بالای سفارش غذا از رستوران هتل
  4. بوی نامطبوع سرویس بهداشتی در بعضی از روزها
  5. سانس نامناسب استخر
  6. تعمیرات هتل در هنگام استراحت مسافرها

 

خدمات و امکانات هتل ویدا
 

  • ماساژ، استخر و سونا
  • فضای سبز
  • کافی‌شاپ
  • سالن و زمین ورزشی
  • فضای سبز
  • فروشگاه
  • سالن کنفرانس
     

3- هتل پالاس با امتیاز 8 از 10؛ بهترین هتل‌ نوساز کیش و رو به دریا از نظر مسافران

 

  برای رزرو تماس بگیرید

آدرس: كيش، مابین میدان سیری و میدان داریوش
وضعیت اتاق‌ها: دریا، خیابان و محوطه هتل

فضای هتل پالاس، بهترین هتل 5 ستاره کیش برای مسافرین
منبع: گوگل مپ
 
 

از نظر مسافرها، هتل پالاس بعد از هتل داریوش و هتل ویدا، با امتیاز 8 در «لیست بهترین هتل‌های کیش» قرار می‌گیرد. هتل پالاس، بهترین هتل پنج ستاره کیش از نظر مسافران است که می‌شود روی کیفیت اقامت در آن حساب باز کرد. مهم‌ترین مزیت انتخاب هتل 5 ستاره پالاس، نوساز بودن آن است. تور کیش هتل پالاس هم با توجه به همین مورد، از پرفروش‌ترین تورهای داخلی است. 
 

با توجه به اینکه هتل پالاس نوساز و تازه تاسیس بوده، کمتر شناخته شده است. همین مورد خاص باعث شده که این هتل به یکی از پرآرامش‌ترین هتل‌های کیش تبدیل شود و از نظر خانواده‌ها، گزینه بسیار خوبی باشد. همچنین، هتل پالاس، بهترین هتل کیش برای ماه عسل است و اقامتی رویایی و رمانتیک را برای‌تان رقم خواهد زد. برای رزرو اتاق پالاس می‌توانید اتاق‌های دو تخته، سه تخته، چهار تخته و حتی سوئیت را انتخاب کنید. تمامی المان‌ها و لوازمی که برای تزئین‌ این اتاق‌ها در نظر گرفته شده اند، کاملا نو بوده و از این جهت، همه چیز سفرتان باب میل است.
 
 
اتاق هتل پالاس از بهترین های جزیره کیش از نظر کاربران
منبع: گوگل مپ

نظرات درباره هتل پالاس کیش:

 

نقاط قوت هتل پالاس کیش نسبت‌به نقاط منفی آن بسیار بیشتر است. این موضوع مهم را می‌توانید براساس نظرات هتل‌های کیش که در ادامه آمده، به‌خوبی متوجه شوید. لیست نظرات مثبت مسافرها در مورد هتل پالاس کیش، حاصل جمع‌آوری نظرات مسافرهایی است که در شش‌ماه گذشته، از امکاناتش بهره‌مند شده‌اند.

 

  1. کارکنان عالی برای پذیرش حرفه‌ای اتاق‌ها
  2. چشم‌انداز رو به دریای اتاق‌ها
  3. صبحانه بسیار متنوع با کیفیت عالی
  4. امکانات نوین اتاق‌ها
  5. کیفیت بالای غذاهای سلف سرویس
  6. شکوه و زیبایی هتل
  7. بهترین هتل از نظر موقعیت مکانی
  8. رایگان بودن مینی‌بار برای بار اول
  9. راحتی تخت‌ها برای استراحت شب
  10. محوطه شیک و موردپسند مسافرها
  11. تمیزی و نظافت تمامی اتاق‌ها
  12. برخورد خوب پرسنل
  13. رسیدگی‌به درخواست‌ها در اسرع وقت
  14. فضای دنج و آرام هتل
     
 

نظرات منفی برای هتل پالاس:

 

از نظر موقعیت مکانی، هتل پالاس فاصله کمی تا ساحل و دریا دارد؛ اما به اندازه هتل شایان و ترنج نزدیک‌به دریا نیست. برای دسترسی به مراکز خرید هم بهتر است با خودرو تردد داشته باشید؛ چون بیشتر از یک کیلومتر از این هتل تا بازار پردیس 2، پردیس 1 و رویال مال فاصله است. 

 

امکانات و خدمات هتل پالاس:

 

  • رستوران
  • کافی‌شاپ 
  • سالن ورزشی
  • استخر و ماساژ
  • آتلیه
  • فضای سبز
  • خدمات برای معلولین
     

4- هتل ترنج با امتیاز 7.5 از 10؛ عجیب‌ترین و لوکس‌ترین هتل در دل آب‌های خلیج فارس

 

  برای رزرو تماس بگیرید

آدرس: کیش، میدان جاسک، ابتدای جاده جهان، مجموعه گردشگری و هتل دریایی ترنج
وضعیت دید هتل و اتاق‌ها: دریا، ساحل، محوطه هتل

بهترین هتل کیش از نظر مسافرین؛ هتل ترنج
منبع: گوگل مپ
 

بدون شک هتل 5 ستاره و دریایی ترنج، معروف‌ترین و بهترین هتل کیش از نظر مسافران است. با آفرهای ویژه‌ای که شامل تور کیش هتل ترنج می‌شود، این فرصت‌ را به‌راحتی از دست ندهید و اقامت در محبوب‌ترین و خاص‌ترین اقامتگاه ایران را تجربه کنید. معماری خاص و طراحی مدرن هتل ترنج باعث شده که در لیست جاهای دیدنی ایران و همچنین در میان اسامی بهترین هتل‌های ایران برای ماه عسل قرار بگیرد. 


بنویسید هتل ترنج، بخوانید اولین هتل روی آب در خاورمیانه و جزیره کیش. این هتل، اولین مجموعه اقامتی است که روی آب قرار گرفته و برخی از اتاق‌های آن هم کف شیشه‌ای دارند. در این اتاق‌ها، آب دریا از کف زمین مشخص است. اگر این سبک از اتاق‌ها را دوست ندارید، در اتاق‌های دیگری از این مجموعه می‌توانید اقامت داشته باشید مثل سوئیت‌های سه نفره و چهار نفره رو به دریا. حتی اگر بخواهید غروب‌های دریا را ببینید، مجموعه گردشگری ترنج، این فرصت را در اختیارتان قرار می‌دهد. 


راستی هتل ترنج از هتل‌ های هافبرد کیش به حساب می‌آید و می‌توانید صبحانه را با یکی از وعده‌های غذایی ناهار یا شام انتخاب کنید. برای سرو وعده‌های غذایی در طول سفرتان می‌توانید از رستوران خورشید (روی دریا) و رستوران گلف استفاده کنید. اگر مایلید درون جزیره قدم بزنید و بیشترین فرصت برای سر زدن به جاهای دیدنی کیش را داشته باشید، رستوران‌های مرکز جزیره انتخاب بهتری هستند.

 

اتاق کف شیشه ای هتل ترنج کیش
منبع: گوگل مپ

نظرات مسافران در مورد هتل ترنج کیش:

 

مهم‌ترین بخش معرفی هتل ترنج به نقاط قوت آن از نگاه مسافرها مربوط می‌شود. در بخش زیر، 10 تا از مهم‌ترین نقاط قوت هتل ترنج را طبق جدیدترین نظرات مسافرها آورده‌ایم تا این مجموعه اقامتی بی‌نظیر را عمیق‌تر بشناسید:

 

  1. پرسنل كاربلد و مهربان
  2. فضاسازي مناسب و زيبا 
  3. نزديك‌بودن‌به محيط زيست
  4. موقعیت خوب هتل
  5. امکانات و تمیزی اتاق
  6. تنوع غذا بابت صبحانه و نهار
  7. سرویس‌دهی منظم و عالی
  8. آرامش هتل
  9. رفتار پرسنل عالی و بسیار مودبانه 
  10. ترانسفر رفت و برگشت و برخورداری‌از سرویس به مراکز خرید

 

نکات منفی از نظر مسافران:


به طور معمول، هتلی که در جزیره کیش معروف باشد و اسمش روی زبان‌ها بچرخد، قیمتی گران دارد. تنها عیب و ایراد هتل ترنج از نظر مسافران و کاربرها، دور بودن از مراکز خرید کیش است. البته خیلی هم ایراد بزرگی نیست؛ چون با استفاده از تاکسی، فاصله هتل تا بازار خیلی کوتاه و آسان می‌شود.

 

امکانات و خدمات هتل ترنج

 

  • رستوران روی دریا 
  • رستوران عادی
  • مرکز خرید
  • استخر، سونا، جکوزی و ماساژ
  • سالن بیلیارد
  • سالن و زمین ورزشی
  • اتاق بازی
  • کافی‌شاپ
  • چایخانه سنتی
  • سالن کنفرانس روی دریا

 


این مطلب را هم می‌پسندید: مقایسه هتل داریوش و ترنج در کیش


5- هتل مارینا پارک با امتیاز 7.5 از 10؛ معروف‌ترین هتل کیش با سابقه فعالیت بالا

 

  برای رزرو تماس بگیرید

آدرس: کیش، بلوار مرجان، جنب برج های دوقلو
وضعیت دید هتل: دریا و محوطه هتل

 

هتل مارینا، بهترین هتل کیش از نظر کاربران

 

بعد از هتل ترنج، معروف‌ترین هتل‌ کیش، هتل مارینا پارک است. این هتل بیشتر از یک‌دهه فعالیت دارد و به‌دلیل خدمات عالی پرسنل، بهترین هتل پنج ستاره کیش از نظر کاربرها و مردم است. از نظر امکانات هم هتل مارینا پارک جزو کامل‌ترین مجموعه‌های اقامتی است؛ به‌طوری که می‌توانید برای مسافرت‌های کاری، این هتل را انتخاب کنید و از سفرتان لذت ببرید.


مدتی است که هتل مارینا در لیست هتل‌های هافبرد جزیره کیش قرار ندارد. در تور هتل مارینا پارک کیش هم فقط وعده غذایی صبحانه به مسافرها ارائه می‌شود. برای سرو دو وعده ناهار و شام، رستوران باغ گل کاغذی از بهترین رستوران‌های کیش در انتظار شماست. هتل مارینا دارای ساحل اختصاصی است. با رسیدن‌به این ساحل می‌توانید از امکانات غواصی، کلوب ورزشی، جت اسکی، تفریحات کیش در تابستان و پارک آبی آن استفاده کنید.

 

نظرات درباره هتل مارینا پارک کیش


نظرات مسافران هتل مارینا پارک:

 

  1.  خدمات عالی
  2. خلوتی و آرامش اطراف هتل
  3. نزدیک‌بودن هتل به بهترین ساحل کیش
  4. تمیزی اتاق‌ها و امکانات خوب
  5. تنوع بالای منوی ناهار و کیفیت خوب غذاها
  6. برخورداری‌از ساحل و پارک اختصاصی
  7. دسترسی‌به تفریحات آبی

 

نظرات منفی هتل مارینا پارک:

 

  1. نداشتن استخر
  2. نظافت اتاق‌ها در حد متوسط
  3. نامناسب بودن موکت اتاق‌ها
  4. نیازمند بازسازی هتل
  5. قیمت بالای یک شب اقامت در هتل


خدمات و امکانات هتل مارینا پارک

 

  • رستوران
  • استخر، سونا، جکوزی و ماساژ
  • فضای سبز
  • زمین تنیس
  • سالن ورزشی
  • سالن کنفرانس
  • سالن اجتماعات 
  • بیزنس روم
  • مرکز خرید
  • فروشگاه

6- هتل آرامیس پلاس با امتیاز 7.4 از 10؛ بهترین هتل پنج ستاره کیش

 

  برای رزرو تماس بگیرید

آدرس: کیش، میدان پردیس
وضعیت دید هتل: دریا و خیابان

 

بهترین هتل پنج ستاره کیش از نظر مسافران

 

نظرات مسافران کیش درباره هتل آرامیس پلاس، یکی از هتل‌های پنج‌ستاره کاملا واقعی است و برای سفر پیش‌رویتان می‌توانید به حقیقی بودن آن‌ها اطمینان داشته باشید. در جدول مقایسه هتل‌های کیش، هتل آرامیس پلاس بعد از هتل ترنج، بیشترین امتیاز را دارد. بیشتر مسافرهایی که به هتل آرامیس پلاس امتیاز بالا داده‌اند، برای مسافرت خانوادگی مهمان این مجموعه اقامتی بوده‌اند. 


هتل پنج ستاره آرامیس پلاس جزو هتل‌های نوساز جزیره کیش به‌شمارمی‌رود. این هتل در سال 99 افتتاح شده و با 14 طبقه آماده پذیرایی از مسافرهاست. علاوه‌بر نظرات خوب مسافران و مردم، موقعیت مکانی هتل هم جزو مواردی است که از چشم کاربرها دور نمانده است. برای رزرو تور هتل آرامیس پلاس کیش، مسافرهای بسیاری به این نقطه قوت اشاره کرده‌اند.

 

نظرات در مورد هتل آرامیس پلاس کیش

 

نظرات در مورد هتل آرامیس پلاس:

 

  1. بهترین هتل های کیش از نظر موقعیت مکانی (دسترسی راحت به مراکز خرید)
  2. پذیرایی با صبحانه متنوع و خوب
  3. برخورد خوب پرسنل
  4. نظافت بالای اتاق‌ها
  5. آرامش و تمیزی هتل

 

نظرات منفی درباره هتل آرامیس پلاس:

 

  1. نبود رستوران
  2. تمیز نبودن موکت کف طبقات و اتاق‌ها
  3. مناسب نبودن جنس ملافه‌ها
  4. وجود سر و صدا در آسانسور مجموعه
  5. نداشتن استخر
  6. نبود موزیک زنده 
  7. بالا بودن قیمت ناهار و شام

 

خدمات و امکانات هتل آرامیس پلاس

 

  • سونا و جکوزی
  • چایخانه سنتی
  • فروشگاه
  • آتلیه
     

7- هتل شایان کیش (امتیاز 7.5 از 10) از قدیمی‌ترین و بهترین‌ هتل‌های کیش

 

  برای رزرو تماس بگیرید

آدرس: کیش، میدان ساحل، بلوار ساحل
وضعیت دید هتل و اتاق‌ها: دریا، خیابان و محوطه هتل
مسیریابی

محوطه هتل شایان کیش - بهترین هتل 5 ستاره جزیره از نظر کاربران
منبع: گوگل مپ

 

هتل مارینا پارک و شایان، دو هتل معروف جزیره کیش‌اند که براساس نظرات مسافران، امتیاز 7.5 را دریافت کرده‌اند. هر دوی این هتل‌ها از جنبه‌های ویژه‌ای مورد رضایت کاربرها و مسافرها هستند. هتل شایان، بهترین هتل پنج ستاره کیش از نظر مردم به‌دلیل موقعیت مکانی خوب، فضای زیبای محوطه و چشم‌انداز دریا توانسته امتیاز خوبی را مسافرهای قبلی خود بگیرد. تور کیش هتل شایان با بهترین نرخ تورهای مسافرتی در سایت تورگردان قابل رزرو است. اگر تهرانی نیستید و مبدا سفرتان جای دیگری است، برای رزرو پرواز و هتل شایان کیش با تیم پشتیبانی ما در تورگردان به شماره  02147627800 تماس بگیرید.


شاید از این لحاظ که گفتیم، این هتل قدیمی است، دچار شک و تردید شوید؛ اما هتل شایان هنوز سرپاست و خدماتش در سطح بهترین هتل پنج ستاره کیش از نظر مسافران است.
 

از نظر موقعیت جغرافیایی، هتل شایان کیش فاصله بسیار کمی با ساحل و تفریحات دریایی کیش دارد. اگر برای اولین بار است که به جزیره کیش سفر می‌کنید و به هیچ وجه نمی‌خواهید تفریحات آبی کیش را از دست بدهید، گزینه انتخابی خوبی است. هر چند که این هتل، امکاناتی مثل استخر، سونا و جکوزی هم دارد و اگر زمان کمی داشته باشید، می‌توانید از سرگرمی‌های داخل هتل استفاده کنید. هتل شایان جزو آن هتل‌های اقامتی است که تنها وعده صبحانه را دارد. 

 

تصویر داخل اتاق هتل شایان از بهترین هتل های کیش از نظر مسافران
منبع: گوگل مپ

 نظرات مسافرها درباره هتل شایان:

 

  1. بهترین هتل در کیش از نظر موقعیت مکانی (دسترسی‌به دریا، اسکله، بازار زیتون و ونوس)
  2. محوطه بزرگ و زیبا
  3. نظافت بالای هتل
  4. تنوع بالای صبحانه
  5. برخورد خوب پرسنل
  6. تمیز بودن استخر
  7. پرسنل با ادب و خوش‌برخورد
     

نظرات منفی درباره هتل شایان:

 

باورش شخت است که یکی از هتل‌های کیش، بدون نکته منفی باشد. هتل شایان از همان بهترین‌های جزیره کیش بوده که کمترین نکته منفی برای آن ثبت شده است. اگر تجربه اقامت در این هتل را دارید، در بخش نظرات سایت تورگردان بنویسید.


امکانات و خدمات هتل شایان کیش:
 

  • رستوران
  • ماساژ، استخر و سونا
  • سالن بیلیارد
  • کافی‌شاپ
  • مرکز خرید
  • آرایشگاه
  • فضای سبز
  • سالن کنفرانس
  • آتلیه

8- هتل پانوراما با امتیاز 6.9 از 10؛ بهترین هتل کیش برای لذت بردن از آرامش

 

  برای رزرو تماس بگیرید

آدرس: کیش، بلوار رودکی، روبروی برج دیپلمات
وضعیت دید هتل و اتاق‌ها: محوطه هتل

 

هتل پانوراما، بهترین هتل‌های پنج ستاره کیش از نظر مسافرها

 

هتل پانوراما مثل هتل میراژ جزو بهترین هتل‌های پنج ستاره کیش از نظر مسافرهاست. این هتل در سال 1398 افتتاح شد و از نظر موقعیت مکانی هم در فاصله خوبی نسبت‌به مراکز خرید جزیره قرار دارد. رویال مال، بازار زیتون و مرکز خرید سارینا 2 جزو بهترین مراکز خرید جزیره کیش‌اند که تا هتل پانوراما، کمتر از یک کیلومتر فاصله دارند. با قدم زدن در اطراف این هتل، فرصت‌های زیادی برای خرید و گشت‌وگذار دارید که توصیه می‌کنیم از دست ندهید.


اقامت در هتل به‌همراه بلیط پرواز دوطرف را می‌توانید با تور کیش هتل پانوراما تجربه کنید. قیمتی به‌صرفه و سفارشی‌سازی بسته‌های سفر از ویژگی‌های اصلی تورهای مسافرتی در سایت تورگردان است. برای دریافت مشاوره تخصصی از طریق شماره 02147627800 می‌توانید اقدام کنید.

 

نظرات مسافران درباره هتل پانوراما کیش

 

نظرات مسافران درباره هتل پانوراما:

 

  1. بهترین هتل پنج ستاره از نظر موقعیت مکانی
  2. سرویس‌دهی خوب
  3. کیفیت بالای غذای رستوران
  4. پرسنل خوش‌رو و خوش‌برخورد
  5. برخورداری‌از سالن کنسرت
  6. اتاق‌های بزرگ و تمیز
  7. صبحانه خوب

 

نظرات منفی درباره هتل پانوراما:

 

  1. فنری نبودن تشک‌ها
  2. کم‌عمق بودن استخر
  3. نداشتن پارکینگ
  4. کیفیت نامطلوب ارائه خدمات برای عکاسی

 

خدمات و امکانات هتل پانوراما

 

  • رستوران
  • استخر، سونا و جکوزی
  • کافی‌شاپ
  • کرایه اتومبیل (بدون راننده)
     

9- هتل میراژ با امتیاز 6.9 از 10؛ یکی‌از بهترین هتل‌ها از نظر موقعیت مکانی

 

  برای رزرو تماس بگیرید

آدرس: کیش، بلوار دریا
وضعیت دید هتل و اتاق‌ها: دریا، خیابان و محوطه هتل

 

بهترین هتل‌ها از نظر موقعیت مکانی، هتل میراژ

 

هتل پنج ستاره میراژ به‌دلیل نزدیک‌بودن‌به ساحل و برخی مراکز خرید جزیره جزو بهترین هتل‌های کیش از نظر موقعیت مکانی است. این مجموعه اقامتی در بلوار دریا قرار دارد و جزو هتل‌های تازه‌تاسیس جزیره کیش به حساب می‌آید. نظرات مسافرانی که در بازه ابتدای سال 1402 تا به امروز از مهمانان این هتل بوده‌اند، نشان می‌دهد که خدمات و امکانات آن از کیفیت بالایی برخوردار است. 


هتل میراژ در سال 1397 تاسیس شده و می‌توانید انتظار داشته باشید که طراحی داخلی اتاق‌ها، مدرن و شیک است، خبری از حضور سوسک و پشه نیست و سیستم سرمایش و گرمایش عالی آن، شما را به وجد می‌آورد.

 

نظرات مردم درباره هتل میراژ کیش


نظرات مردم درباره هتل میراژ:


مسافرانی که در ماه‌های گذشته مهمان هتل میراژ بودند، به 7 مورد از نقاط قوت آن اشاره کردند. اگر با تور کیش هتل میراژ بسته‌های پرواز دوطرفه و اقامت در هتل را دریافت کنید، خدمات استقبال فرودگاهی هم شامل شما خواهد شد. این موضوع از این جهت حائز اهمیت است که تعدادی‌از کاربران به نبود ترانسفر فرودگاهی در بین خدمات هتل 5 ستاره میراژ، اشاره ویژه داشته‌اند.

 

  1. بهترین هتل‌ کیش از نظر موقعیت مکانی (نزدیکی‌به ساحل و برخی مراکز خرید)
  2. نوساز بودن
  3. سوئیت‌های بزرگ
  4. سرویس‌دهی کامل و منظم
  5. کادر خوب
  6. سکوت هتل در راهروها
  7. موزیک زنده در رستوران

 

نظرات منفی در مورد هتل میراژ کیش:


نبود تراس در اتاق‌ها و اختلال سیستم تهویه از جنبه‌های منفی و نظرات مردم درباره هتل میراژ است. این موارد را ممکن است شما هم تجربه کنید.

 

خدمات و امکانات هتل میراژ:
 

  • رستوران
  • استخر، سونا و جکوزی
  • سالن بیلیارد
  • فضای سبز
  • کافی‌شاپ
  • سالن کنفرانس
     

10- هتل بین‌المللی کیش با امتیاز 6.5 از 10

 

  برای رزرو تماس بگیرید

آدرس: کیش، تقاطع بلوار سنایی و بلوار دریا
وضعیت دید هتل و اتاق‌ها: دریا، ساحل و محوطه هتل

 

هتل بین المللی کیش، بهترین هتل کیش برای مسافرها و مردم

 

هتل بین‌المللی کیش با قرار گرفتن در یکی‌از زیباترین بخش‌های جزیره به‌عنوان هتل‌های موردعلاقه مسافرها و کاربران شناخته می‌شود. این هتل پنج ستاره در سال 96، فعالیتش را شروع کرد. ساختمان هتل بین‌المللی شامل 13 طبقه و 342 واحد اقامتی است. برای اقامت در هتل بین‌المللی، وعده صبحانه برای تمامی اتاق‌ها به‌صورت رایگان ارائه می‌شود. 


علاوه‌براینکه هتل بین‌المللی در »لیست بهترین هتل‌های کیش از نظر مسافرها» می‌درخشد، این هتل بهترین موقعیت مکانی را هم دارد. دسترسی‌به مراکز تجاری، اسکله و سایر نقاط مهم جزیره کیش، مسافرها و کاربرها را از انتخابشان راضی نگه‌داشته‌است. در کنار نقاط قوت و مثبت‌ترین نظرات هتل‌های کیش، موارد نیازمند بهبود را در بخش زیر بررسی کرده‌ایم تا براساس واقعیت‌ها، رزرو تور کیش هتل بین‌المللی را انجام دهید. همچنین با مراجعه‌به این صفحه تور می‌توانید نظرات کاربران را نسبت‌به اقامتشان در هتل بین‌المللی بخوانید.

 

نظرات درباره هتل بین‌المللی کیش

 

نظرات درباره هتل بین‌المللی کیش:

 

  1. نزدیکی‌به مراکز تجاری و اسکله
  2. پرسنل مودب و وظیفه شناس
  3. نظافت روزانه منظم
  4. لابی خوب
  5. قيمت مناسب

 

نقاط منفی هتل بین‌المللی کیش:

 

  1. کند و شلوغ بودن آسانسورها
  2. پخش صدا از اتاق‌های کناری
  3. شلوغی هتل
  4. مدیریت ضعیف زمان صبحانه
  5. خرابی سونا خشک و بخار

 

خدمات و امکانات هتل بین‌المللی در جزیره کیش

 

  • رستوران
  • آسانسور
  • استخر، سونا، جکوزی و ماساژ
  • کافی‌شاپ
  • آتلیه
  • فضای سبز
  • کرایه اتومبیل بدون راننده

بهترین هتل چهار ستاره کیش از نظر مسافران کدام است؟

 

تنها تفاوت بین هتل‌های چهار ستاره و پنج ستاره در تضمین کیفیت خدمات آن‌هاست؛ یعنی کیفیت اقامت در هتل‌های پنج ستاره تضمین‌شده است، اما در هتل‌های چهار ستاره، نه. بهترین هتل‌ها و هتل‌های خوب کیش از نظر مسافرها شامل امکاناتی مثل رستوران، سالن ورزشی و استخر، کافی‌شاپ مجهز، اتاق‌های استاندارد با سرویس بهداشتی اختصاصی و دکوراسیون اصولی اتاق‌هاست.

 

1- هتل فلامینگو امتیاز 7.9 از 10؛ تاپ‌ترین هتل 4 ستاره کیش از نظر کابران

 

  برای رزرو تماس بگیرید

آدرس: کیش، تقاطع بلوار سنایی و بلوار دریا
وضعیت دید هتل و اتاق‌ها: محوطه هتل

 

هتل فلامینگو، تاپ‌ترین هتل 4 ستاره کیش از نظر کابران

 

امسال هتل فلامینگو از هتل لیلیوم، دو قدم فاصله گرفته و به ایده‌آل‌های مسافران کیش نزدیک‌تر شده است. از آنجایی‌که بیشترین امتیاز براساس نظرات مسافران برای بهترین هتل چهار ستاره کیش 7.9 بوده و هتل فلامینگو هم این امتیاز را دارد، به‌راحتی می‌توانید متوجه شوید که فلامینگو بهترین هتل چهار ستاره بین مجموعه‌های خوب اقامتی جزیره است.


شروع فعالیت هتل فلامینگو از سال 1376 است و در مقایسه‌با سایر هتل‌های چهار ستاره نشان می‌دهد که سابقه بسیار بالایی دارد. علیرغم قدیمی بودن ساختمان هتل فلامینگو، مسافران از وضعیت خوب اتاق‌ها رضایت کافی دارند و لوازم باکیفت اتاق‌ها توانسته تا اقامت راحت‌تری را برای میهمانان رقم بزند. 

شرایطی ویژه و استثنایی برای رزرو بهترین هتل چهار ستاره و بلیط پرواز دوطرفه در تاریخ‌های انتخابی‌تان همان چیزی است که با رزرو تور هتل فلامینگو کیش می‌توانید داشته باشید. در سایت تورگردان، تخفیف‌های مشخصی را برای رزرو بهترین هتل‌های جزیره در نظر گرفته‌ایم که مشابهش را کمتر می‌توانید پیدا کنید.

عکس داخل هتل فلامینگو کیش، هتل خوب کیش از دید مسافرها

 

نظرات درباره هتل فلامینگو کیش:

 

نظرات مسافران درباره هتل فلامینگو کیش

 

  1. تمیزی اتاق‌ها
  2. برخورد خوب پرسنل
  3. محوطه عالی هتل
  4. دسترسی نسبتا مناسب به ساحل و مراکز خرید
  5. بودن تراس در اتاق‌های ویلایی
  6. راحتی و آسایش اتاق و تخت‌ها

 

سایر نظرات برای هتل فلامینگو:


تنها موردی که مسافرهای کیش نسبت‌به آن نقطه نظرات منفی داشتند، قیمت بالای غذاهای رستوران است. برای مسافرها و کاربرهایی که به‌دنبال اقامت در بهترین هتل کیش با بیشترین میزان رضایت و کمترین نقطه نظر منفی هستند، هتل فلامینگو واقعا گزینه‌ای ایده‌آل و کم‌یاب است.

 

خدمات و امکانات هتل فلامنیگو کیش
 

  • رستوران
  • کافی‌شاپ
  • فضای سبز
  • چایخانه سنتی
  • سالن کنفرانس
  • سالن اجتماعات
  • بیزنس روم

2- هتل لیلیوم کیش امتیاز 7.7 از 10 به‌همراه شیک‌ترین اتاق‌ها

 

  برای رزرو تماس بگیرید

آدرس: کیش، میدان پردیس، بلوار رودکی
وضعیت دید هتل و اتاق‌ها: دریا، خیابان و محوطه هتل

 

نمای هتل لیلیوم، بهترین هتل چهار ستاره جزیره کیش از دید مسافرها


هتل لیلیوم از هتل‌های نوساز جزیره کیش و استاندارد با قیمتی مناسب از مجموعه‌های اقامتی است که مسافرها علاقه دارند تا برای یکبار هم که شده، آن را تجربه کنند. به‌دلیل نزدیکی‌به ساحل، اتاق‌های رو به دریای این هتل تقاضای بیشتری نسبت‌به اتاق‌های رو به محوطه دارند. شروع‌به فعالیت هتل چهار ستاره لیلیوم از سال 98 بود، زمانی که کرونا مانع‌از هر گونه سفری در سراسر جهان شده بود. ساختمان هتل لیلیوم شامل 8 طبقه است. در این 8 طبقه، 154 واحد اقامتی قرار گرفته که برای ارائه بهترین خدمات خود را برای پذیرایی از مسافرها ارائه می‌کند. 

 

عکس داخل اتاق هتل لیلیوم از بهترین هتل های کیش از دید مسافرها


نظرات مسافران کیش درباره هتل لیلیوم:


 

نظرات در مورد هتل لیلیوم کیش

 

بیشتر نظرات مثبت مسافران کیش درباره هتل لیلیوم به موقعیت مکانی خوب آن از لحاظ دسترسی‌به ساحل و مراکز خرید مربوط می‌شود. در سایت تورگردان، شرایط اقامت را به‌همراه بلیط پرواز دوطرفه کیش فراهم کردیم تا در تاریخ‌های موردنظرتان طبق برنامه‌ریزی سفر به کیش خوش بگذرانید. برای خواندن نظرات و تصمیم‌گیری برای رزرو به صفحه تور هتل لیلیوم کیش مراجعه کنید.


لیست نظرات مسافرهای کیش در مورد هتل لیلیوم به‌صورت زیر است:

 

  1. داشتن بالکن در اتاق
  2. تمیزی حوله‌ها و ملحفه‌ها
  3. فضای آرام و شیک هتل
  4. خوش‌برخوردی پرسنل
  5. موسیقی زنده در لابی
  6. تنوع و کیفیت بالای صبحانه
  7. جدا بودن رستوران سنتی و فست فود
  8. بزرگی فضای اتاق‌ها


سایر نظرات برای هتل لیلیوم:


برای اینکه از خدمات ترانسفر هتل چهار ستاره لیلیوم استفاده کنید و به‌محض فرودآمدن هواپیما در فرودگاه کیش مورد استقبال قرار بگیرید، تور مسافرتی رزرو نمایید؛ زیرا خدمات ترانسفر فرودگاهی این هتل تنها شامل مسافران تورهای مسافرتی است!

 

  • به تاخیر افتادن پیگیری‌ها برای برخی‌از درخواست‌ها
  • دریافت نکردن خدمات ترانسفر برای مسافرهایی که تور رزرو نکرده بودند
  • نامناسب‌بودن اتاق بعد از نظافت روزانه
  • دیده‌شدن سوسک در برخی‌از اتاق‌ها
  • شارژ نشدن خوراکی‌های داخل یخچال
  • کوچک‌بودن فضای حمام بعضی‌از اتاق‌ها

 

خدمات و امکانات هتل لیلیوم
 

  • رستوران
  • فضای سبز
  • کافی‌شاپ
  • مرکز خرید
  • چایخانه سنتی
  • فروشگاه 

3- هتل صدف کیش امتیاز 7.1 از 10 با درخشان‌ترین نما

 

  برای رزرو تماس بگیرید

آدرس: کیش، میدان پردیس، بلوار رودکی
وضعیت دید هتل و اتاق‌ها: دریا، خیابان و محوطه هتل

 

نمای هتل صدف یکی از هتل‌های خوب جزیره کیش


هتل صدف از آن مجموعه‌های اقامتی است که مسافران از تناسب قیمت نسبت‌به خدماتش رضایت نسبتا بالایی دارند؛ به‌ویژه افرادی که برای بیشتر از 3 شب تصمیم دارند که سفر تنهایی به کیش داشته باشند. هتل صدف کیش با ساختمانی دو طبقه در سال 1381 آغاز به کار کرد. این هتل چهار ستاره، دسترسی مناسبی به مهم‌ترین مسیرهای رفت‌و‌آمد مثل بلوار ساحل و مروارید دارد. با یک پیاده‌روی ساده در اطراف هتل می‌توانید حال‌وهوایتان را عوض کنید.


معماری داخلی هتل صدف کیش به سبکی مدرن است. در انتخاب دکوراسیون داخلی آن از آیتم‌های کاربردی  برای افزایش کارایی در عین زیبایی در نظر گرفته شده است. در کنار محوطه این هتل، یک کوه بلند به ارتفاع 27 متر قرار دارد و آبشاری که از دل آن می‌آید، نمای بیرونی هتل را برای مسافرها و حتی مردم، دوست‌داشتنی‌تر کرده است. هتل صدف براساس استانداردهای بین‌المللی ساخته شد تا در قلب جزیره کیش، با قیمتی مناسب در اختیار گردشگرها قرار بگیرد. خوشبحتانه در این مسیر با کسب امتیاز 7.1 توانست رضایت مهمانان را به دست بیاورد.

نمای اتاق هتل صدف کیش

 

نظرات مسافران برای هتل صدف کیش:

 

نظرات مسافران برای هتل صدف کیش


مسافران تور هتل صدف کیش هم از رعایت استانداردها توسط پرسنل خوش‌برخورد در حین سفرشان لذت می‌برند. می‌خواهید بدانید که نقطه قوت این هتل برای مسافران قبلی تور هتل صدف کیش چه بوده است؟ لیست زیر به شما کمک می‌کند نظرات مسافرهای کیش را راجع‌به آن بدانید:
 

  1. تمیزی و مرتب بودن اتاق و سرویس بهداشتی
  2. موقعیت مکانی نسبتا خوب
  3. رفتار خوب پرسنل 
  4. سیستم سرمایش اتاق‌ها
  5. آرامش هتل
  6. قیمت خوب رستوران و کافی شاپ
  7. اتاق بزرگ، نوساز و وسایل نو
  8. محوطه زیبای هتل

 

سایر نظرات درباره هتل صدف:
 

  • گرانی قیمت غذاها در رستوران
  • ورودی کوچک هتل
  • تنوع نسبتا کم صبحانه‌های هتل
  • ضعف آسانسور در برخی‌از روزها
  • ساعت کاری کافی‌شاپ

 

امکانات و خدمات هتل صدف کیش

 

  • رستوران
  • کافی‌شاپ
  • فضای سبز
  • آتلیه
  • شبکه پخش فیلم
  • مینی‌بار
  • لابی
  • اینترنت پرسرعت
  • بوفه صبحانه (سرد و گرم)
  • استقبال فرودگاهی
  • سالن کنفرانس
     

4- هتل سورینت مریم با امتیاز 7.1 از 10، مجلل و باشکوه 


  برای رزرو تماس بگیرید

آدرس: كيش، ميدان امير كبير
وضعیت دید هتل و اتاق‌ها: محوطه هتل

 

عکس نمای بیرونی هتل سورینت مریم کیش

 

هتل سورینت مریم یک هتل چهار ستاره است. این هتل به سبک معماری باروک طراحی شده، در سال 83 شروع‌به فعالیت کرده، 3 طبقه است و 55 واحد اقامتی دارد. در نزدیکی هتل سورینت مریم، اسکله تفریحی و مراکز خرید قرار دارند. از دید مسافرها، هتل سورینت مریم به‌دلیل سکوت و آرامش جزو هتل‌های خوب جزیره کیش است. اگر مختصر بودن صبحانه را فاکتور نگیریم، این هتل شاید نتواند رضایت شما را آنطور که باید، کسب کند. 


قبل‌از اینکه وارد هتل سورینت مریم شوید، تکنولوژی هوشمندش، اتاقتان را از لحاظ سرمایش، گرمایش و تهویه مطبوع آماده می‌کند. این قابلیت برای افرادی که همواره دنبال تکنولوژی‌اند، گزینه‌ای همه‌چیز تمام محسوب می‌شود. 

عکس داخل اتاق های هتل سورینت مریم کیش


نظرات درمورد هتل سورینت مریم:

نظرات درباره هتل سورینت مریم کیش
  1. رفتار مناسب پرسنل
  2. نزدیک‌بودن‌به ساحل و بازارها
  3. نظافت عمومی هتل
  4. دنج‌بودن لابی هتل
  5. سکوت و آرامش فضای هتل
  6. مناسب بودن محیط لابی برای عکاسی
  7. کیفیت بالای رستوران


در کنار نظراتی که مسافرهای قبلی در بسترهای آنلاین نوشته‌اند، همچنان تور هتل سورینت مریم کیش تقاضای زیادی دارد. برای مشاهده نظرات کاربرها می‌توانید به این صفحه از تورگردان مراجعه کنید.


نقدهای مسافران برای هتل سورینت مریم:


فرسوده‌بودن لوازم اتاق و کم‌تنوع بودن صبحانه‌ها در بوفه از جمله نقدهایی است که کاربرها درباره هتل سورینت مریم داشته‌اند. کمبود امکانات ورزشی و تفریحی را هم می‌توانیم به لیست نقدهای مسافران اضافه کنیم.

 

امکانات و خدمات هتل سورینت مریم

 

  • رستوران
  • کافی‌شاپ
  • آرایشگاه
  • اینترنت 
  • بوفه صبحانه (سرد و گرم)
  • صندوق امانات

5- هتل آریان با امتیاز 7.1 از 10، هتل‌ خوب کیش از دید مسافران


  برای رزرو تماس بگیرید

آدرس: کیش، میدان امیر کبیر، روبروی پارک شهر
وضعیت دید هتل و اتاق‌ها: خیابان و محوطه هتل

 

هتل آریان، هتل‌ خوب کیش از دید مسافران

 

هتل آریان در میدان امیرکبیر کیش قرار دارد، در سال 78 افتتاح شد و وضعیت دید اتاق‌های آن رو به خیابان و محوطه هتل است. این هتل، نمایی کلاسیک دارد و نسبت‌به موقعیت مکانی تا بازار زیتون و مروارید، فاصله چندان زیادی ندارد. از دیدگاه کاربران، نزدیکی‌اش به رویال مال و مرکز تجاری هم رضایت بالای آن‌ها را در پی داشته است.


از مهم‌ترین مزیت‌های هتل آریان می‌توانیم به اتاق‌های 4 تخته بزرگ، موقعیت مکانی مناسب و تمیزی واحدهای اقامتی اشاره کنیم. تجربه‌ای آرام و لذت‌بخشی در هتل آریان کیش خواهید داشت؛ شک نکنید. همچنین با تور هتل آریان کیش، دغدغه‌ای بابت برنامه‌ریزی در طول سفرتان نخواهید داشت؛ چون در تورگردان، با این هدف خدمات گردشگری را ارائه می‌کنیم.

 

عکس از داخل اتاق هتل آریان کیش

 

نظرات هتل آریان از دیدگاه مسافران کیش:


 

نظرات هتل آریان از دیدگاه مسافران کیش
  1. برخورد مناسب پرسنل
  2. صبحانه خوب
  3. تمیزی اتاق‌ها
  4. نزدیک‌بودن هتل به مراکز تجاری

 

نقدهایی درباره هتل آریان:

 

  • تنوع پایین صبحانه‌ها
  • مبلمان قدیمی در اتاق‌های عادی
  • مجلل نبودن لابی نسبت‌به لابی سایر هتل‌ها
  • فرسوده‌بودن لوازم اتاق‌ها
  • نبود چای‌ساز در برخی واحدها
  • عدم شارژ رایگان آب معدنی

 

خدمات و امکانات هتل آریان کیش
 

  • رستوران
  • سالن بیلیارد
  • اینترنت
  • چایخانه سنتی
  • کافی‌شاپ
  • سالن بیلیارد
  • مینی‌بار
  • سالن کنفرانس

6- هتل پارمیدا کیش با امتیاز 6.4 از 10

 

برای رزرو تماس بگیرید

آدرس: کیش، خیابان رودکی، جنب ساختمان دیپلمات، هتل پارمیدا
وضعیت دید هتل و اتاق‌ها: دریا، کوچه، خیابان و محوطه هتل

 

عکس از نمای بیرونی هتل پارمیدا کیش


نوبتی هم باشد، نوبت معرفی یکی دیگر از گزینه‌های اقتصادی و بهترین هتل‌های 4 ستاره از دید مسافران و کاربرهاست. هتل پارمیدا یک هتل چهار ستاره است که بیشتر از 60 درصد مسافرها بعد از استفاده از خدمات این مجموعه اقامتی رضایت داشته‌اند. 
 

روبان افتتاحیه هتل پارمیدا در سال 93 بریده شد. از آن موقع تا هم‌اکنون به‌دلیل فضای بزرگ، تمیزی اتاق‌ها، برخورد خوب کارکنان، موقعیت مکانی عالی و صبحانه مفصل توانسته جایگاه خودش را بین هتل‌های خوب کیش از نظر مسافرها حفظ کند. پیشنهاد می‌کنیم برای رزرو و خواندن نظرات کاربران این هتل فوق‌العاده به صفحه تور کیش هتل پارمیدا در تورگردان مراجعه کنید.

 

تصویری از نمای داخلی اتاق هتل پارمیدا در کیش

 

نظرات مسافران برای هتل پارمیدا کیش:

 

نظرات مسافران برای هتل پارمیدا کیش
  1. موقعیت مکانی خوب (نزدیکی‌به مراکز خرید)
  2. تمیزی اتاق‌ها
  3. روشنایی و دل‌بازی اتاق‌ها
  4. سیستم سرمایش خوب در تابستان‌ها و بهار
  5. قیمت مناسب
  6. رسیدگی به‌موقع به درخواست‌های مسافرها

 

سایر نظرات درباره هتل پارمیدا:

 

  • ساده بودن صبحانه در برخی‌از بازه‌های سفر
  • نبود چای‌ساز داخل اتاق‌ها
  • تعطیلی استخر برای بعضی از روزها

 

خدمات و امکانات هتل پارمیدا

 

  • رستوران
  • اینترنت پرسرعت
  • بوفه صبحانه (گرم و سرد)
  • فضای سبز
  • کافی‌شاپ
  • سالن کنفرانس
  • چایخانه سنتی
  • زمین تنیس و زمین ورزشی
  • آتلیه

7- هتل آرامیس کیش با امتیاز 5.7 از 10؛ هتلی خوب از نظر قیمت

 

برای رزرو تماس بگیرید

آدرس: كيش، ميدان پرديس
وضعیت دید هتل و اتاق‌ها: کوچه و خیابان


 

تصویر هتل آرامیس از بهترین هتل های چهار ستاره کیش

 

هتل آرامیس یک هتل چهار ستاره است. این هتل از دید کاربرها در طی ماه‌های گذشته، امتیاز 5.7 را دریافت کرده است. با یک یا دو دقیقه پیاده‌روی می‌توانید به بازارهای پردیس 1 و 2 و همچنین رویال مال بروید و در کمترین زمان ممکن، شلوغ‌ترین بخش‌های تجاری جزیره را ببینید. این فاصله زمانی کم نشان می‌دهد که از نظر موقعیت مکانی، هتل آرامیس به مهم‌ترین مراکز خرید جزیره نزدیک است و همانطور که انتظار می‌رود، مهمانان جدید از دسترسی خوبشان رضایت بالایی خواهند داشت.


هتل آرامیس در سال 87 افتتاح شده و هم‌اکنون با 64 واحد اقامتی در 4 اتاق آماده پذیرایی از مسافرهای جدید است. با ورودبه صفحه تور کیش هتل آرامیس می‌توانید از کیفیت خدمات آن و نظرات کاربرها اطلاع پیدا کنید.

 

عکس از داخل اتاق هتل آرامیس کیش


نظرات درباره هتل آرامیس کیش:

 

نظرات درباره هتل آرامیس کیش

 

  1. موقعیت مکانی عالی (نزدیک‌بودن‌به تمامی مراکز خرید)
  2. رفتار مودبانه و حرفه‌ای پرسنل
  3. بهداشت کامل اتاق‌ها
  4. سرویس‌دهی منظم
  5. تراس داشتن اتاق‌ها

 

ادامه نظرات درمورد هتل آرامیس:

 

  • آسانسور خراب در بازه‌های پیک‌ سفر به کیش
  • خراب‌بودن دستگیره درب دستشویی
  • فشار پایین آب

 

خدمات و امکانات هتل آرامیس

 

  • رستوران
  • اینترنت 
  • بوفه صبحانه
  • کافی‌شاپ
  • فضای سبز
  • چایخانه سنتی

بهترین هتل سه ستاره کیش از نظر مسافران برای سفری به‌صرفه

 

قبل‌از معرفی بهترین هتل‌های سه‌ ستاره کیش از دید مسافران می‌بایست یک موضوع مهم را بررسی کنید. هتل‌های چهار ستاره همان هتل‌های سه ستاره‌اند که امکانات و خدماتشان در درجه کیفی بالاتری قرار می‌گیرند. نام دیگر هتل‌های سه ستاره، هتل‌های کامفورت کلاس است؛ یعنی هر آنچه که مسافران برای اقامت راحت نیاز داشته باشند، در این هتل‌ها دارند. این توضیح برای قابل‌اطمینان بودن راحتی مهمانان در هتل‌های سه ستاره کیش است.

1- هتل آرامش کیش با امتیاز 6.7 از 10؛ سفر با عصاره آرامش


برای رزرو تماس بگیرید

آدرس: کیش، میدان ساحل، جنب بازار زیتون
وضعیت دید هتل و اتاق‌ها: کوچه و خیابان

 

هتل آرامش، بهترین هتل 3 ستاره کیش از نظر مسافران

 

اولین گزینه‌ای که برای بهترین هتل 3 ستاره کیش می‌توانیم معرفی کنیم، هتل آرامش است. اگر نبود استخر و تفریحات آبی را نادیده بگیریم، هتل آرامش جزو بهترین هتل‌های کیش از دید مسافرها و کاربرها به‌حساب‌می‌آید.
 

هتل آرامش در سال 89 فعالیتش را به‌طور رسمی شروع و بعد از آن هم در سال 97، مراحل مربوط‌به فرآیند بازسازی را طی کرد. این هتل سه طبقه دارد و شامل 67 واحد اقامتی است. پیاده‌روی چنددقیقه‌ای از هتل آرامش به‌سمت بازار ونوس و زیتون از مزیت‌های خوبش محسوب می‌شود. درصورتی‌که واقعا بخواهید همانند اسم این هتل با آرامش سفر کنید و به شهرتان برگردید، پیشنهاد می‌کنیم تور هتل آرامش کیش را از سایت تورگردان رزرو کنید.

تصویر از داخل اتاق هتل آرامش کیش

 

نظرات درباره هتل آرامش کیش:

نظرات درباره هتل آرامش کیش
  1. موقعیت مکانی عالی (دسترسی آسان به بازار)
  2. برخورد خوب پرسنل هتل
  3. کیفیت خوب غذای رستوران
  4. سرویس‌دهی خوب در بخش خانه‌داری
  5. بهداشت و تمیزی ملافه‌ها
  6. دل‌نشین‌بودن فضاهای هتل
  7. مستقل‌بودن سیستم آب گرم حمام

 

نکته‌های قابل‌توجه در مورد هتل آرامش:

 

  • نبود فلاسک یا چای‌ساز در اتاق
  • فرسوده‌بودن برخی‌از لوازم هتل
  • تنوع پایین صبحانه

 

خدمات و امکانات هتل آرامش

 

  • رستوران
  • فضای سبز
  • کافی‌شاپ
  • صندوق امانات
  • بوفه صبحانه (گرم و سرد)
  • مینی‌بار
  • خدمات برای معلولین

2- هتل هلیا امتیاز 6.5 از 10؛ هتلی خوش‌قیمت از دید مسافرها


برای رزرو تماس بگیرید

آدرس: کیش، میدان ساحل، روبروی بازار دیپلمات
وضعیت دید هتل و اتاق‌ها: کوچه و خیابان

 

عکس هتل هلیا یکی از بهترین هتل های کیش از دید مسافرها


هتل هلیای کیش یک هتل سه ستاره است. این هتل میان ساحل و میدان امیر کبیر قرار گرفته است. فعالیت رسمی هتل هلیا از سال 85 شروع شده و لابی آن، در مقایسه‌با سایر هتل‌های سه‌ ستاره و حتی چهار یا پنج ستاره، خیلی متمایز است. محوطه لابی هتل با درخت‌های سبز و حوضچه‌های آبی به جایی دنج و باصفا تبدیل شده است. در کنار طبیعی‌ترین المان‌ها، نیمکت‌های چوبی برای حضور میهمانان و مسافرها قرار داده شده‌اند تا صمیمیت پذیرایی با میزبانی هتل هلیا را زیر انگشت‌هایتان لمس کنید. بعید به‌نظرمی‌رسد که قبلا مسافر هتل هلیا بوده باشید، اما زیبایی وسوسه‌کننده لابی، شما را به این نقطه خاطره‌انگیز نکشانده باشد!
 

پیشنهاد ما این است که این هتل را از طریق تور کیش هتل هلیا رزرو کنید؛ زیرا قبل‌از تکمیل ظرفیت واحدهای اقامتی، بلیط تمامی بسته‌های سفرتان را دارید.

عکس از داخل اتاق هتل هلیا کیش

 

نظرات مسافران کیش درباره هتل هلیا:

نظرات مسافران کیش درباره هتل هلیا

 

  1. موقعیت مکانی مناسب (از نظر نزدیکی‌به بازار و ساحل‌ها و قرار گرفتن در مرکزی‌ترین نقطه کیش)
  2. برخورد خوب کارکنان
  3. سیستم سرمایشی عالی برای سفر در تابستان
  4. کیفیت بالای وعده‌های غذایی برای صبحانه و ناهار

 

نظراتی دیگر درمورد هتل هلیا:

 

  • نبود کتری برقی داخل اتاق
  • اختلال در آسانسور
  • فرسوده‌بودن لوازم خواب در اتاق‌ها
  • هزینه بالای عکاسی

 

خدمات و امکانات هتل هلیا

  • رستوران
  • اینترنت
  • بوفه صبحانه (گرم و سرد)
  • کافی‌شاپ
  • فضای سبز
  • صندوق امانات 

3- هتل سیمرغ امتیاز 6.4 از 10، مناسب برای هر بودجه‌ای

 

برای رزرو تماس بگیرید

آدرس: كيش، ابتدای خیابان جهان، بعد از بازار مرجان
وضعیت دید هتل و اتاق‌ها: ساحل

 

تصویری از نمای هتل سیمرغ از بهترین هتل های 3 ستاره کیش


اقامت در بهترین هتل 3 ستاره کیش با داشتن ساحلی اختصاصی و پرداخت قیمتی ارزان، گزینه محبوب خیلی‌ها برای سفری دو سه روزه به این جزیره است. ترکیب استراحت و تفریح در ساحلی اختصاصی و قیمتی ارزان برای هر شب اقامت در نزدیک‌ترین هتل به ساحل، برگ برنده هتل سیمرغ در مقایسه‌با سایر هتل‌های کیش است.


خدمات هتل سیمرغ نسبت‌به سایر هتل‌های ساحلی جزیره مثل هتل ترنج، داریوش و حتی ارم و هلیا، هزینه‌های کمتری را روی دستتان می‌گذارد. از دید 64 درصد از کاربرها و مسافرهای قبلی، هزینه سفر به کیش با تور کیش هتل سیمرغ واقعا به‌صرفه است و توجیهی منطقی دارد.

تصویری از داخل هتل سیمرغ کیش از بهترین هتل های سه ستاره از دید مردم و کاربرها

نظرات مسافران کیش درمورد هتل سیمرغ:

نظرات مسافران کیش درمورد هتل سیمرغ

 

  1. برخورد خوب پرسنل 
  2. کیفیت بالای غذای رستوران
  3. نزدیک‌بودن‌به دریا و ساحل

 

سایر نظرات درباره هتل سیمرغ کیش: 

 

  • نبود سرویس بهداشتی ایرانی در اتاق‌ها
  • غلظت بالای رایحه مایع ضدعفونی‌کننده در برخی‌از واحدها
  • تنوع نسبتا کم برای صبحانه
  • فرسودگی تشک و تخت در بعضی‌از واحدها
  • دوری از مراکز خرید و مرکز شهر
  • قدیمی‌بودن هتل

 

خدمات و امکانات هتل سیمرغ

 

  • رستوران
  • اینترنت
  • کافی‌شاپ
  • فضای سبز 

4- هتل شایلی با امتیاز 6.3 از 10، ارزانی و کیفیت در یکجا


برای رزرو تماس بگیرید

آدرس: کیش، انتهای بلوار دریا
وضعیت دید هتل و اتاق‌ها: خیابان

تصویر هتل شایلی از بهترین هتل های 3 ستاره کیش از نظر مسافرها

 

هتل شایلی یک هتل 3 ستاره خوب از نظر کاربرهاست. افتتاحیه هتل شایلی در سال 85 انجام شد و در سال 94 هم بازسازی‌ را برای بهتر شدن حال مهمانانش تجربه کرد. نمای بیرونی هتل شایلی را رنگی سفید پرکرده‌است و چترهایی قرمز بالای هر اتاق، طراحی آن را مینیمال‌تر نشان می‌دهد. هر چند که لابی هتل شایلی به پای لابی هتل هلیا نمی‌رسد، اما فضایی دنج دارد که قبل‌از رفتن‌به اتاقتان می‌توانید استراحت کنید یا دوستی را ببینید.


تجربه اقامتی راحت و رزرو قبل‌از تکمیل ظرفیت واحدها در تور کیش هتل شایلی در تورگردان تضمین‌شده‌است.

تصویر داخل هتل شایلی کیش

 

نظرات مسافران کیش درباره هتل شایلی:

نظرات مسافران کیش درباره هتل شایلی

 

  1. موقعیت مکانی خوب (نزدیک‌بودن‌به اسکله تفریحی)
  2. دسترسی آسان به تمام مناطق جزیره
  3. آرام و صمیمی‌‌بودن فضای هتل
  4. برخورداری‌از پارکینگ

 

سایر نظرات درمورد هتل شایلی کیش:

 

  • ضعیف‌بودن اینترنت
  • پایین‌بودن کیفیت آب حمام و دستشویی

 

خدمات و امکانات هتل شایلی

  • رستوران
  • کافی‌شاپ
  • مینی‌بار
  • صندوق امانات
  • گشت نیم‌روزی
  • اتاق چمدان

5- هتل گامبرون با امتیاز 6 از 10

 


برای رزرو تماس بگیرید

آدرس: کیش، میدان ساحل
وضعیت دید هتل و اتاق‌ها: خیابان، دریا و محوطه هتل

 

عکس ورودی هتل گامبرون یکی‌از هتل‌های 3 ستاره جزیره کیش


 

هتل گامبرون یکی‌از هتل‌های 3 ستاره جزیره کیش است که اهمیت زیادی برای مسافرهایش قائل است. میدان ساحل کیش، جایی است که هتل گامبرون از سال 95 در آن قرار گرفت. محوطه دلباز و نظم در سرویس‌دهی پرسنل از جمله مواردی است که مسافرهای تور کیش هتل گامبرون نسبت‌به آن رضایت نسبتا بالایی داشته‌اند.

 

نظرات مسافران کیش درباره هتل گامبرون: 

نظرات مسافران کیش درباره هتل گامبرون

 

  1. نوساز بودن اتاق‌های هتل
  2. پخش موسیقی‌های متنوع در فضای محوطه
  3. کیفیت بالای غذاهای رستوران
  4. درک بالای پرسنل هتل
  5. دسترسی راحت به مراکز خرید

 

سایر نظرات درمورد هتل گامبرون:

 

  • تاخیر داشتن آسانسور
  • نبود پریز برق در سوئیت‌ها
  • نبود کتری برق در اتاق‌ها
  • تنوع کم صبحانه
  • کوچک‌بودن برخی اتاق‌ها

 

خدمات و امکانات هتل گامبرون

 

  • رستوران
  • کافی‌شاپ
  • اینترنت
  • فضای سبز
  • فروشگاه
  • پارک کودک
  • چایخانه سنتی

6- هتل پارسیان امتیاز 5.9 از 10 با محوطه چشم‌نواز


برای رزرو تماس بگیرید

آدرس: کیش، میدان ساحل، بین بازار مرکزی تجاری و زیتون، روبرروی تالار شهر
وضعیت دید هتل و اتاق‌ها: خیابان

 

تصویری از نمای بیرونی هتل پارسیان در جزیره کیش


اگر سابقه فعالیت را در انتخاب بهترین هتل کیش موثر بدانید، هتل پارسیان در رده‌های بالا قرار می‌گیرد. حد فاصل بازار مرکزی تجاری و زیتون، هتل پارسیان از سال 1374 واقع شده است. این هتل 3 ستاره با 2 طبقه و 98 واحد اقامتی آماده پذیرایی از مسافرها در تاریخ‌های پیش‌رو است. 


علاوه‌بر موقعیت خوب، هتل پارسیان محوطه بسیار زیبایی دارد که اکثر مسافرها آن را می‌پسندند. فواره‌ای که در حوضچه وجود دارد، هوای شرجی محوطه هتل را تا حد زیادی پایین می‌آورد. بعد از پاشش آب، رود چشم‌ها را نوازش می‌دهد و تا درب ورودی همراهیتان می‌کند. مسافرت‌رفتن‌با تور هتل پارسیان کیش این اطمینان را به شما می‌دهد که سفرتان به تاخیر نمی‌افتد و بدون اتلاف وقت برای رزرو بلیط برگشت، سفرتان را به‌خوبی می‌توانید به‌پایان‌برسانید. 

عکس از داخل هتل پارسیان

 


نظرات مسافران کیش درباره هتل پارسیان:

نظرات مسافران کیش درباره هتل پارسیان

 

  1. نزدیکی‌به مراکز خرید و اسکله تفریحی جزیره
  2. آرام‌بودن محیط
  3. تمیزی اتاق‌ها


سایر نظرات کاربران:

 

  • ضعیف‌بودن صبحانه 
  • فرسوده‌بودن شیرآلات
  • نبود نور کافی در اتاق‌ها
  • نبود آسانسور
  • قیمت بالای مینی‌بار

 

خدمات و امکانات هتل پارسیان

 

  • رستوران
  • کافی‌شاپ
  • فضای سبز
  • صندوق امانات
  • شبکه پخش فیلم
  • مینی‌بار
  • اینترنت
  • سالن کنفرانس

7- هتل گلدیس  با امتیاز 5.7 از 10

 

برای رزرو تماس بگیرید

آدرس: کیش، بلوار ایران ، جنب اداره آب و برق
وضعیت دید هتل و اتاق‌ها: محوطه هتل

 

هتل گلدیس از بهترین هتل های سه ستاره جزیره از دید مردم


از نظر سابقه فعالیت و کسب رضایت بیشتر از 50 درصد از دید کاربرها و مسافرها، هتل گلدیس در جایگاه اول قرار می‌گیرد. هتل گلدیس یکی‌از بهترین هتل‌های 3 ستاره در جزیره کیش است و فعالیتش از سال 54 شروع شد. آخرین تاریخ بازسازی آن هم به سال 95 مربوط می‌شود. در طی این بازسازی، بخش‌های نیازمند به بهبود آن تا 90 درصد بهینه شدند. 


برگ برنده هتل گلدیس به موقعیت مکانی خوبش برمی‎گردد. این هتل در شمال جزیره و نزدیک‌به دریا قرار گرفته و فرصت تفریح را برای گردشگران چندین‌برابر کرده است. برای مطالعه نظرهای مسافران قبلی به صفحه تور هتل گلدیس کیش مراجعه کنید.

عکس از داخل هتل گلدیس سه ستاره


نظرات مسافران کیش درباره هتل گلدیس:

نظرات درباره هتل گلدیس کیش

 

  1. بهداشتی‌بودن اتاق‌ها و ملحفه‌ها
  2. برخورد مناسب پرسنل
  3. آرام و دنج‌بودن هتل

 

سایر نظرات درباره هتل گلدیس:

 

  • بازسازی با دقت کم
  • دور بودن از مرکز شهر
  • تنوع کم منوی صبحانه
  • نبود آسانسور در هتل
  • معیوب‌بودن کولر

 

امکانات و خدمات هتل گلدیس

 

  • رستوران
  • اینترنت
  • گشت نیم‌روزی
  • زمین ورزشی
  • خدمات خانه‌داری
  • کافی‌شاپ
  • مینی‌بار
     

وضعیت آب و هوا
خلاصه مقاله

بهترین هتل‌‌ های کیش از نظر مسافران برای رده‌بندی هتل‌های پنج ستاره، چهار ستاره و سه ستاره متفاوت است. براساس نظرسنجی هتل‌های کیش از مسافران به‌ترتیب هتل‌های داریوش، ویدا، پالاس، ترنج، مارینا پارک، آرامیس پلاس، شایان، پانوراما، میراژ و هتل بین‌الملیی از تاپ‌ترین و بهترین هتل‌های 5 ستاره‌اند. بهترین هتل‌های چهار ستاره کیش از نظر مسافران و کاربرها به‌ترتیب شامل مجموعه‌های اقامتی فلامینگو، لیلیوم، صدف، سورینت مریم، آریان، پارمیدا و آرامیس است. از بین بهترین هتل‌های سه ستاره کیش از دید مسافران، هتل‌های آرامش، هلیا، سیمرغ، شایلی، گامبرون، پارسیان و گلدیس واقعا پیشنهاد خوبی به‌حساب‌می‌آیند. برای رزرو پرواز رفت و برگشت به همراه رزرواسیون اتاق‌های این مجموعه‌های اقامتی در کیش می‌توانید با تیم پشتیبان تورگردان به شماره 02147627800 تماس بگیرید.

انتشار :  12 شهریور 1402 به روزرسانی :  8 فروردین 1403 نویسنده :   فائزه حسین زاده خسرویه
تصاویر مرتبط
هتل داریوش از بهترین هتل های کیش از نظر مسافرین و کاربران
  • هتل داریوش از بهترین هتل های کیش از نظر مسافرین و کاربران
  • اتاق هتل پالاس از بهترین های جزیره کیش از نظر کاربران
  • بهترین هتل کیش از نظر مسافرین؛ هتل ترنج
  • اتاق کف شیشه ای هتل ترنج کیش
  • فضای هتل پالاس، بهترین هتل 5 ستاره کیش برای مسافرین
  • نمای اتاق هتل داریوش - بهترین هتل پنج ستاره کیش از نظر کاربران
  • محوطه هتل شایان کیش - بهترین هتل 5 ستاره جزیره از نظر کاربران
  • تصویر داخل اتاق هتل شایان از بهترین هتل های کیش از نظر مسافران
  • تصویر هتل شایلی از بهترین هتل های 3 ستاره کیش از نظر مسافرها
  • بهترین هتل پنج ستاره کیش از نظر مسافران
  • نظرات در مورد هتل آرامیس پلاس کیش
  • هتل مارینا، بهترین هتل کیش از نظر کاربران
  • نظرات درباره هتل مارینا پارک کیش
  • هتل پانوراما، بهترین هتل‌های پنج ستاره کیش از نظر مسافرها
  • نظرات درباره هتل بین‌المللی کیش
  • نمای اتاق هتل صدف کیش
  • نظرات درباره هتل سورینت مریم کیش
  • عکس از داخل اتاق هتل آرامیس کیش
  • عکس از داخل اتاق هتل هلیا کیش
  • تصویر هتل آرامیس از بهترین هتل های چهار ستاره کیش
  • نظرات درباره هتل آرامیس کیش
  • نظرات مسافران کیش درمورد هتل سیمرغ
  • تصویر داخل هتل شایلی کیش
  • عکس از داخل هتل پارسیان
  • تصویری از نمای بیرونی هتل پارسیان در جزیره کیش
  • نظرات مسافران درباره هتل پانوراما کیش
  • نظرات مسافران درباره هتل فلامینگو کیش
  • نمای هتل صدف یکی از هتل‌های خوب جزیره کیش
  • عکس نمای بیرونی هتل سورینت مریم کیش
  • عکس داخل اتاق های هتل سورینت مریم کیش
  • هتل آریان، هتل‌ خوب کیش از دید مسافران
  • تصویری از نمای هتل سیمرغ از بهترین هتل های 3 ستاره کیش
  • عکس از نمای بیرونی هتل پارمیدا کیش
  • نظرات مسافران کیش درباره هتل هلیا
  • تصویری از داخل هتل سیمرغ کیش از بهترین هتل های سه ستاره از دید مردم و کاربرها
  • عکس ورودی هتل گامبرون یکی‌از هتل‌های 3 ستاره جزیره کیش
  • نظرات مسافران کیش درباره هتل پارسیان
  • نظرات درباره هتل گلدیس کیش
  • بهترین هتل کیش از نظر کاربرها؛ هتل ویدا
  • نظرات مردم درباره هتل ویدا کیش
  • بهترین هتل‌ها از نظر موقعیت مکانی، هتل میراژ
  • هتل بین المللی کیش، بهترین هتل کیش برای مسافرها و مردم
  • عکس داخل اتاق هتل لیلیوم از بهترین هتل های کیش از دید مسافرها
  • هتل فلامینگو، تاپ‌ترین هتل 4 ستاره کیش از نظر کابران
  • عکس از داخل اتاق هتل آریان کیش
  • عکس هتل هلیا یکی از بهترین هتل های کیش از دید مسافرها
  • نظرات درباره هتل آرامش کیش
  • نظرات مسافران کیش درباره هتل گامبرون
  • هتل گلدیس از بهترین هتل های سه ستاره جزیره از دید مردم
  • نظرات مردم درباره هتل میراژ کیش
  • نظرات در مورد هتل لیلیوم کیش
  • عکس داخل هتل فلامینگو کیش، هتل خوب کیش از دید مسافرها
  • نظرات مسافران برای هتل صدف کیش
  • نظرات هتل آریان از دیدگاه مسافران کیش
  • هتل آرامش، بهترین هتل 3 ستاره کیش از نظر مسافران
  • نظرات مسافران برای هتل پارمیدا کیش
  • تصویری از نمای داخلی اتاق هتل پارمیدا در کیش
  • نظرات مسافران کیش درباره هتل شایلی
  • عکس از داخل هتل گلدیس سه ستاره
  • نمای هتل لیلیوم، بهترین هتل چهار ستاره جزیره کیش از دید مسافرها
  • تصویر از داخل اتاق هتل آرامش کیش
اشتراک گذاری
درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید
در رابطه با این مطلب دیدگاهی وجود ندارد