سفر تنهایی به کیش

سفر تنهایی به کیش

سفر تنهایی به کیش برای افراد، یک فرصت خوب برای پیدا کردن دوباره آرامش است. افرادی که تجربه کمی از سفرهای مجردی دارند، شاید دغدغه ذهنی داشته باشند. چگونه تنهایی به کیش بروم؟، تنهایی کیش رفتن خوش می‌گذرد؟، امنیت سفر به کیش تضمین شده است؟، مزیت‌های سفر مجردی چیست؟ و چندین سوال دیگر مربوط به این نوع سفر را در ادامه بررسی کرده‌ایم. در مجله تورگردان همراه ما باشید.

فهرست مطالب

سفر تنهایی به کیش، ترس دارد؟


سفر انفرادی، مجردی یا تنهایی به کیش برای آن‌هایی که اولین بار می‌خواهند تجربه کنند، کمی سخت است؛ چرا که دلایل متعددی و بی‌شماری برای دوری از مسافرت تنهایی به جنوب کشور از سوی مخالفان این نوع سفرها به میان می‌آید. امنیت شهر مقصد از مهم‌ترین دلایل برای مخالفت با سفر مجردی به کیش است. برای اینکه مطمئن شوید در طی سفر انفرادی، امنیت برقرار است یا نه، تجربه‌ها و نظرات بقیه افراد را بخوانید.

سفر تنهایی به کیش، ترس دارد؟
 


طبق تحقیقاتی که انجام شده، مردم جزیره کیش با امنیتی که برای مسافرها برقرار کرده‌اند، خیلی‌ها از بابت سفر تنهایی و مجردی، اطمینان خاطر دارند. حتی اگر خانم تنها باشید، شما هم به تنهایی و با تورهای مستقل می‌توانید به این جزیره زیبا سفر کنید. به ندرت اتفاق می‌افتد که با مشکلی روبرو شوید؛ چون آمار و ارقام به خوبی ثابت می‌کنند که چه تعدادی از مسافران این مقصد در طی سفرشان با هیچ مشکلی روبرو نبوده‌اند. 

سفر به کیش با تور بهتر است یا شخصی، سوال دیگری است که بعد از قطعی شدن سفرتان ممکن است به دنبال پاسخ آن باشید. در مطلب دیگری، راهنمای جامعی درباره این موضوع مهم آورده‌ایم تا به سوال‌های شما پاسخ بدهیم.

چگونه تنهایی به کیش سفر کنم؟


سفر تنهایی به کیش در هر بازه از سال، شدنی است، اگر بتوانید تور مستقل انتخاب کنید. تور مستقل همان تور انفرادی است. در تور انفرادی، فقط هزینه بلیط هواپیما و اقامتگاه را پرداخت کرده و نیازی نیست تا به همراه افراد دیگر سفر کنید. 
تورگردان (موتور جستجوی رزرو تور ارزان) یکی از مجموعه‌های توانمند در حوزه گردشگری است که تورهای مستقل برای کیش و سایر مقصدهای داخل کشور ارائه می‌کند. برای رزرو تور کیش از تهران، از مشهد و از هر شهری که فرودگاه داشته باشد، ما در تیم پشتیبانی تورگردان می‌توانیم شما را همراهی کنیم.
برای رزرو و اطلاع از قیمت‌ها به صفحه تور کیش در سایت تورگردان مراجعه کنید. همچنین می‌توانید از طریق 02147627800 با تیم پشتیبانی تورگردان تماس بگیرید.


 

تنهایی کیش رفتن خوش می‌گذرد؟


اگر هنوز مردد هستید که سفر تنهایی به شما خوش می‌گذرد یا نه، بیایید پارامترهای مهم برای برنامه ریزی یک سفر خوب را در نظر بگیریم و بررسی کنیم. همچنین، برنامه ریزی سفر به کیش و موضوعات مشابه با آن را در مطلب دیگری از تورگردان می‌توانید مطالعه کنید.
در بخش زیر، برخی از دلایلی را که در سفر تنهایی به کیش می‌تواند جذاب باشد، آورده‌ایم:

  • آرامش و استراحت 
    کیش با ساحل‌های زیبا، آب‌وهوای معتدل و فضایی آرام و آرامش‌بخش شناخته می‌شود. اگر به دنبال تجربه‌ای برای استراحت و آرامش هستید، سفر به تنهایی به کیش می‌تواند انتخاب خوبی باشد.
  • تفریحات دریایی کیش 
    جزیره کیش، فرصت‌های زیادی برای تفریحات دریایی در اختیار مسافران قرار می‌دهد؛ از شنا و غواصی گرفته تا قایق‌رانی و جت‌اسکی. این سرگرمی‌ها به تنهایی هم قابل انجام هستند و شما نیز می‌توانید از این فعالیت‌ها به تنهایی لذت ببرید.
  • ماجراجویی در جزیره
    سفر مجردی به کیش فرصتی است تا مکان‌های جدیدی را بشناسید و از جاذبه‌ های دیدنی کیش لذت ببرید. از جمله مکان‌هایی که می‌توانید در کیش ماجراجویی کنید شامل ساحل پارک، مراکز خرید کیش، پارک دلفین‌ها، بوستان آهوان جزیره کیش و ...است.
  • شکم‌گردی در رستوران‌ها 
    کیش دارای رستوران‌های متنوعی است که امکان لذت بردن از غذاهای محلی و بین‌المللی را فراهم کرده‌اند. میرمهنا، کوه نور، شاندیز صفدری و فودلند جزو رستوران‌های معروف و سرشناس جزیره کیش بوده که در سفرتان، دست کم یکبار باید تجربه کنید.
     

در نهایت، سفر به کیش به تنهایی یک تجربه‌ جدید و خوشایند می‌تواند باشد؛ اما باید دقت داشته باشید که برنامه‌ریزی دقیقی داشته باشید، از خودتان مراقبت کنید و همچنین از امکانات و خدمات موجود در مقصد بهره ببرید. در حقیقت، انتخاب برنامه‌های سفر تنهایی به کیش، بستگی به ترجیحات شخصی و هدف از سفرتان دارد.
 

مزیت‌های سفر انفرادی به کیش

 

اگر سفر کردن را نوعی تجربه کردن بدانیم، ارزش آن همانند کسب مهارت‌های لازم برای زندگی است. اینجا 5 مزیت سفر مجردی را برای افراد علاقه‌مند آورده‌ایم:
1- آزادی در تصمیم‌گیری
در سفر انفرادی به کیش، شما می‌توانید تمام تصمیم‌های مربوط به برنامه سفر را به تنهایی بگیرید؛ بدون اینکه نیازی به تطابق خواسته‌های‌تان با دیگران داشته باشید. همچنین، دست شما برای تغییر برنامه سفرتان، باز است.
2- استقلال در کسب تجربه
در جای جای سفر انفرادی به کیش، این نوع فرصت را دارید که به تنهایی جاهای جدید را کشف و ماجراجویی کنید و فرصت تجربه‌های نو و مستقل از دیگران را داشته باشید.
3- آرامش و انعطاف
انعطافی که برنامه‌ریزی سفر انفرادی کیش می‌تواند داشته باشد، در هیچ سفر دیگری نیست. شما با سفر مجردی می‌توانید زمان‌تان را هر طور که بخواهید سفر کنید. مثلا طوری که اول به کشتی یونانی کیش بروید. بعد چمدان‌ها را در اقامتگاه‌تان بگذارید و باقی روز را تا شب در بازارهای کیش بگذرانید. 
حتی اگر فرصت کمی برای خوش‌گذرانی دارید و تنها چندین جای دیدنی کیش در تابستان را انتخاب کردید، باز هم سفر انفرادی، سهم بیشتری در رساندن شما به هدف‌تان دارد. 
4- رشد شخصی
پشت هر انسانی که رشد شخصی زیادی را تجربه کرده، چالش‌های متعددی بوده که با آن‌ها دست و پنجه نرم کرده است. سفرهای تنهایی به کیش و یا هر مقصد دیگری، چالش‌های بسیاری را هم دارد که با یاد گرفتن مهارت‌های جدید و به تنهایی می‌توانید از پس این مشکلات بربیایید. 
وقتی به این بخش از مزایای سفر تنهایی به کیش می‌رسیم، خیلی‌ها با ترس روبرو می‌شوند. همین حس ترس باعث می‌شود که پا پس بکشند و تصمیم خود برای سفر رفتن را کنسل کنند. واقعیت این است که سفر انفرادی با تمام موضوعات جدیدی که به همراه دارد، به شما اثبات می‌کند که می‌توانید از پس همه چی بربیایید. 
5- تمرکز بر تجربه فردی
چون که همسفر ندارید، در سفر انفرادی به کیش می‌توانید به طور کامل بر تجربه‌های شخصی خود تمرکز کنید و لذت ببرید؛ بدون نیاز به در نظر گرفتن نیازها و ترجیحات دیگران.
 

وضعیت آب و هوا
خلاصه مقاله

تنهایی به کیش برویم یا نه؟ اهداف سفر، میزان تجربه، امکانات و بودجه‌ای که برای سفر مجردی دارید، مشخص می‌کند که آیا این سفر به‌صرفه است یا خیر. در یک نگاه کلی، تجربه مسافرت رفتن به تنهایی به جزیره کیش از لحاظ نبود اختلاف سلیقه یا حتی زمان بیشتر برای استراحت، بسیار بهتر از سفرهای خانوادگی یا دوستانه است. سفر به کیش و آن هم از نوع مجردی‌اش، برای بسیاری از افراد بدون محدودیت است؛ اما اگر شرایط سنی‌تان کمتر از 18 سال بوده و به تنهایی نمی‌توانید با هواپیما سفر کنید، شاید بهتر باشد که سفر خانوادگی را تجربه کنید.

انتشار :  3 مهر 1402 به روزرسانی :  8 بهمن 1402 نویسنده :   فائزه حسین زاده خسرویه
تصاویر مرتبط
سفر تنهایی به کیش، ترس دارد؟
  • سفر تنهایی به کیش، ترس دارد؟
اشتراک گذاری
درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید
در رابطه با این مطلب دیدگاهی وجود ندارد