هتل‌های استخردار کیش؛ بهترین‌ها + آدرس و عکس

اشتراک گذاری
عکس فائزه حسین زاده خسرویه (نویسنده تورگردان) به قلم : فائزه حسین زاده خسرویه تاریخ انتشار : 9 مهر 1403 به روزرسانی : 16 مهر 1403
هتل‌های استخردار کیش
هتل‌های استخردار کیش هتل‌های استخردار کیش هتل‌های استخردار کیش هتل‌های استخردار کیش

بهترین هتل استخردار کیش که می‌توانید آب‌تنی و شنا را در آن تجربه کنید، متعلق به یکی از لوکس‌ترین هتل‌های جزیره است. هتل داریوش و هتل پالاس، بهترین و تمیزترین استخرهای هتلی را دارند و برای شنا کردن روی آن‌ها می‌توانید حساب باز کنید. سایر هتل‌های کیش که استخر دارند، از نوع سرپوشیده هستند و خانم‌ها و آقایان در سانس‌هایی مجزا می‌توانند از آن‌ها استفاده کنند. در ادامه، توضیحاتی کامل‌تر راجع به هتل با استخر در کیش آورده‌ایم.

فهرست مطالب

هتل داریوش کیش با استخر روباز و چشم انداز رو به دریا


آدرس: كيش، میدان داریوش

هتل داریوش کیش با استخر روباز و چشم انداز رو به دریا

هتل 5 ستاره داریوش با ارائه طیف گسترده‌ای از امکانات رفاهی، از جمله استخرهای روباز مجزا برای بانوان و آقایان، به یکی از بهترین هتل‌های کیش از نظر مسافران تبدیل شده است. در میان لوکس‌ترین هتل‌های کیش، داریوش، اولین هتلی است که استخر روباز دارد که رو به دریا هم نما دارد. علاوه‌بر استخر می‌توانید از سونا، جکوزی، ماساژ و سایر خدمات اسپا نیز بهره‌مند شوید. با اقامت در این هتل، تجربه‌ای لوکس و به یاد ماندنی را برای خود رقم بزنید. در کنار استفاده از تفریحات آبی پیشنهاد می‌کنیم تا به سراغ رستوران هتل داریوش کیش هم بروید؛ چون غذاهای لذیذی، منتظر شما هستند.

یک خبر خوب برای شما داریم. با رزرو تور کیش هتل داریوش برای استخر روباز این مجموعه می‌توانید تخفیف ویژه بگیرید.

هتل پالاس؛ استخر روباز روف گاردن اسکای مون


آدرس: كيش، مابین میدان سیری و میدان داریوش

هتل پالاس کیش؛ استخر روباز روف گاردن اسکای مون

استخر روباز روف گاردن اسکای مون در هتل 5 ستاره پالاس کیش، مکانی ایده‌آل برای فرار از هیاهوی روزمره و تجدید قوای مسافرهاست. طبق نظرات مسافران درباره این هتل نوساز کیش، تضمین شده که با شنا در آب‌های زلال و لذت بردن از نسیم دریا بتوانید به آرامش کامل برسید؛ چون طراحی منحصر به فرد این استخر روباز به طوری بوده است که بتواند فضایی آرام و دلنشین را برای هر سلیقه‌ای فراهم کند.

چه مهمانانی که با تور کیش هتل پالاس سفر می‌کنند و چه خودروی شخصی را ترجیح می‌دهند، استخر روباز با هزینه‌های تعریف شده این هتل محاسبه می‌شود. 

استخر هتل ویدا کیش


آدرس: جزیره کیش، بلوار موج

استخر هتل ویدا کیش

استخر سرپوشیده برای استفاده مجزای بانوان و آقایان در هتل ویدای کیش برای مهمانان رایگان است. چنانچه با تور کیش هتل ویدا به جزیره سفر کنید، هزینه‌ای از شما دریافت نمی‌شود. در کنار استخر می‌توانید از سونا، جکوزی، اسپا، حمام سنتی و حوضچه آب سرد این هتل 5 ستاره هم استفاده کنید.

استخر هتل کوروش کیش


آدرس: کیش، میدان پردیس

استخر هتل کوروش کیش

استخر هتل کوروش با ارائه امکانات حرفه‌ای و قیمت‌های مناسب، یکی از بهترین گزینه‌ها برای تفریح آبی در کیش است. این استخر، سرپوشیده است و خانم‌ها و آقایان به طور مجزا می‌توانند از آن استفاده کنند. تهویه مطبوع هوا و استفاده از آب تصفیه شده، از نقاط قوت این استخر محسوب می‌شود. 
برای هر مسافری که تور کیش هتل کوروش را رزرو می‌کند، هزینه استخر رایگان است.
 

استخر هتل پانوراما کیش


آدرس: کیش، بلوار رودکی، روبروی برج دیپلمات

استخر هتل پانوراما کیش

هتل پانوراما از گرانترین هتل‌های ایران است که استخر سرپوشیده دارد. افرادی که با تور کیش هتل پانوراما در این مجموعه اقامت دارند، یک نوبت استخر را می‌توانند رایگان استفاده کنند. سونا خشک، سونا بخار و جکوزی از دیگر امکانات تفریحی و آبی این مجموعه است که برای سرگرم شدن از محیط کاملا تمیز مجموعه، اطمینان خاطر می‌توان داشت.

استخر هتل ترنج کیش


آدرس: کیش، میدان جاسک، ابتدای جاده جهان، مجموعه گردشگری و هتل دریایی ترنج

استخر هتل ترنج کیش

با اینکه هتل ترنج به دلیل قرارگیری روی آب، خاص‌ترین هتل ایران است، استخر هم دارد. هزینه آن طبق تعرفه هتل محاسبه می‌شود. در کنار استخر، خدمات ماساژ، جکوزی و سونا در فضای هتل ترنج ارائه می‌شود.  


به تور مجازی دعوتید: اتاق‌های هتل ترنج کیش


استخر هتل شایان کیش (یک نوبت رایگان)


آدرس: کیش، میدان ساحل، بلوار ساحل

استخر هتل شایان کیش

استخر، جکوزی، حوضچه آب سرد و ماساژ، همه این امکانات در هتل شایان کیش در انتظار شماست. طبق نظرات با استفاده از تمامی امکانات مجموعه آبی در تور کیش هتل شایان می‌توانید به آرامش کامل دست پیدا کنید.
استخر هتل شایان از نوع سرپوشیده است. برای حضور بانوان و آقایان در استخر، سانس‌هایی مجزا در نظر گرفته شده است.


به تور مجازی دعوتید: اتاق‌های هتل شایان کیش


استخر هتل شایگان کیش


آدرس: کیش، ابتدای بلوار رودکی

استخر هتل شایگان کیش

اگر بخواهید در یکی از هتل‌های نزدیک فرودگاه کیش اقامت داشته باشید و همچنان از بهترین استخرهای هتلی جزیره استفاده کنید، هتل شایگان کیش را انتخاب کنید. هزینه استفاده از استخر شایگان، رایگان است. استخر بانوان و استخر آقایان در تور کیش هتل شایگان با سانس‌های مجزا قابل استفاده هستند. 
 

استخر هتل پارمیس کیش


آدرس: كيش، میدان پردیس

استخر هتل پارمیس کیش

استخر هتل پارمیس، تنها برای مهمانان این هتل قابل استفاده است. رزرو تور کیش هتل پارمیس به دلیل اینکه جزو هتل‌های نزدیک به مراکز کیش به حساب می‌آید، نظر هر مسافری را جلب می‌کند که این اقامتگاه را انتخاب کند.
برای مهمانان هتل پارمیس، هزینه استفاده از استخر، رایگان در نظر گرفت شده است.

استخر هتل مارینا پارک کیش


آدرس: کیش، بلوار مرجان، جنب برج های دوقلو

استخر هتل مارینا پارک کیش

یکی از بهترین هتل‌های استخردار در کیش، هتل مارینا پارک است. استخر این مجموعه در مقایسه با سایر استخرهای هتلی، چند درجه‌ای تمیزتر است و با استفاده از دستگاه تصفیه‌کننده، آب این مجموعه تمیز می‌شود. در ورودی استخر، حوله و کمدی برای هر نفری قرار گرفته شده تا به‌راحتی بتواند به دمپایی و سشوار دسترسی داشته باشد. 
مهمانانی که با تور کیش هتل مارینا پارک سفر می‌کنند، باید بدانند که کودکان زیر پنج سال مجاز به استفاده از استخر مجموعه نیستند. در کنار این استخر می‌توانید از حوضچه آب سرد، جکوزی، سونای بخار و خشک هم استفاده کنید و دلی از عزا بیرون بیاورید.
 

استخر هتل میراژ کیش (غیرفعال)


آدرس: كیش، بلوار دریا

استخر هتل میراژ کیش

هتل میراژ جزو بهترین هتل‌های استخردار کیش است، اما به علت تعمیرات، استخر این هتل قابل استفاده نیست. در سال گذشته، استخر هتل میراژ قابل استفاده بود و مهمانان تور کیش هتل میراژ با پرداخت هزینه طبق تعرفه می‌توانستند از آن بهره‌مند شوند.

استخر هتل پارمیدا کیش (4 ستاره)


آدرس: کیش، خیابان رودکی، جنب ساختمان دیپلمات

استخر هتل پارمیدا کیش

یکی از بزرگ‌ترین استخرهای جزیره کیش را در هتل پارمیدا تجربه کنید. با تور کیش هتل پارمیدا و اقامت در این هتل می‌توانید به صورت رایگان از استخر بزرگ و امکانات جانبی آن بهره‌مند شوید.

هتل ارم کیش


آدرس: كيش، بلوار خيام

استخر هتل ارم کیش

برای تخلیه انرژی و آبتنی می‌توانید روی استخر هتل ارم کیش حساب باز کنید. این استخر سرپوشیده است و خانم‌ها و آقایان برای استفاده می‌توانند سانس‌هایی مجزا از آن را رزرو کنند. همچنین مسافران تور کیش هتل ارم با پرداخت هزینه‌ای به صرفه می‌توانند در استخر هتل ارم، شنا و آب‌تنی کنند.

وضعیت آب و هوا
خلاصه مقاله

بهترین هتل‌های استخردار کیش شامل هتل‌های 5 ستاره می‌شوند. بعد از آن، دوتا از هتل‌های 4 ستاره مانند هتل ارم و هتل پارمیدا، استخرهایی بزرگ و تمیز دارند. درباره هتل‎‌های سه ستاره کیش نیز باید بگوییم که این هتل‌ها استخر و مجموعه آبی ندارند.

تصاویر مرتبط
  • استخر هتل ویدا کیش
  • استخر هتل ترنج کیش
  • استخر هتل میراژ کیش
  • استخر هتل شایگان کیش
  • استخر هتل ارم کیش
  • هتل داریوش کیش با استخر روباز و چشم انداز رو به دریا
  • هتل پالاس کیش؛ استخر روباز روف گاردن اسکای مون
  • استخر هتل مارینا پارک کیش
  • استخر هتل پانوراما کیش
  • استخر هتل کوروش کیش
  • استخر هتل شایان کیش
  • استخر هتل پارمیس کیش
  • استخر هتل پارمیدا کیش
  • هتل‌های استخردار کیش
  • هتل‌های استخردار کیش
  • هتل‌های استخردار کیش
  • هتل‌های استخردار کیش
نظرات کاربران
در رابطه با این مطلب دیدگاهی وجود ندارد