صبحانه هتل قصر طلایی مشهد (گلدن پالاس): فیلم + عکس + منو

اشتراک گذاری
عکس فائزه حسین زاده خسرویه (نویسنده تورگردان) به قلم : فائزه حسین زاده خسرویه تاریخ انتشار : 27 تیر 1403 به روزرسانی : 13 مرداد 1403
صبحانه هتل قصر طلایی مشهد (گلدن پالاس)

صبحانه هتل قصر طلایی که به‌تازگی این مجموعه به هتل گلدن پالاس تغییر نام داده، لذیذترین و بهترین بوفه صبحانه در هتل‌های مشهد است که می‌توانید تجربه کنید. تنوع بالای منوی صبحانه سرد و گرم، محیطی تمیز و زیبا با نورپردازی کامل برای سرو و البته تناسب قیمت با امکانات ارائه‌شده از برجسته‌ترین ویژگی‌های صبحانه در هتل قصر طلایی مشهد است. در ادامه به موارد مهمی از جمله قیمت سرو صبحانه، ظرفیت سالن و منوی سرد و گرم آن اشاره می‌کنیم. در تورگردان همراه ما باشید.

فهرست مطالب
عکس صبحانه‌های هتل قصر طلایی مشهد
عکس صبحانه‌های هتل قصر طلایی مشهد
عکس صبحانه‌های هتل قصر طلایی مشهد
عکس صبحانه‌های هتل قصر طلایی مشهد

سالن ویژه سرو صبحانه هتل قصر طلایی (گلدن پالاس) + فیلم

  • ظرفیت سالن صبحانه‌خوری: 600 نفر
  • موقعیت: طبقه منفی یک هتل قصر طلایی

هتل گلدن پالاس در لیست هتل‌های 5 ستاره مشهد قرار دارد و شامل 7 رستوران است. یکی از رستوران‌های هتل قصر طلایی، رستوران ضیافت بوده که برای سرو صبحانه، فضا و امکاناتی ویژه دارد. این مجموعه 5 ستاره به دلیل امکانات متعددی که در واحدهای خود ارائه می‌دهد، جزو گران‌ترین هتل‌های مشهد است.

در کنار تنوع بالا، امکان انتخاب چندین مدل غذا برای سرو صبحانه در سالن ضیافت هتل قصر طلایی وجود دارد؛ چرا که نام این مجموعه در لیست بهترین هتل‌های سلف سرویس مشهد می‌درخشد. با تور مشهد هتل گلدن پالاس در تمامی مدتی که اقامت دارید، می‌توانید هر روز به‌صورت رایگان برای سرو وعده صبحانه به سالن صبحانه‌خوری آن بروید و غذای انتخابی‌تان را در ظرف بکشید. مقایسه کردن این سالن با بهترین رستوران‌های مشهد نزدیک حرم، شما را به این باور می‌رساند که ایده‌آل‌ترین رستوران‌ را انتخاب کرده‌اید.

ظرفیت سالن سرو صبحانه در هتل قصر طلایی، 600 نفر است و برای رفتن به آن باید به طبقه منفی یک هتل بروید. علاوه‌بر ویژگی‌های خوب محیط رستوران می‌توانید روی مهارت آشپزهای حرفه‌ای رستوران گلدن پالاس هم حسابی ویژه باز کنید. برای اینکه به سالن ضیافت بروید و صبحانه‌تان را تمام و کمال میل کنید، باید از قبل هماهنگی‌های لازم را با مسئول تدارکات و پشتیبانی سالن انجام دهید.

منوی صبحانه هتل قصر طلایی مشهد (گلدن پالاس) + ویدئو

در منوی صبحانه هتل قصر طلایی مشهد می‌توانید لیست انواع خوراکی‌های گرم و سرد را ببینید و سفارش دهید. تنوع صبحانه این رستوران باشکوه به همین جا ختم نمی‌شود. شما می‌توانید لیستی از بهترین غذاهای رژیمی ویژه افراد گیاهخوار و گوشتخوار را ببینید که باز هر کدام، دسته‌‌بندی سرد و گرم خاص خودشان را دارند. توضیحات کامل‌تر منوی صبحانه هتل قصر طلایی مشهد را در ادامه آورده‌ایم.

منوی صبحانه هتل قصر طلایی مشهد (گلدن پالاس)

منوی سرد صبحانه هتل قصر طلایی (گلدن پالاس)

منوی سرد صبحانه هتل قصر طلایی مشهد (گلدن پالاس)
  1. انواعی از نان ایرانی و خارجی (از نان تنوری و ساده گرفته تا نان تست داغ؛ مانند نان گرد ساده، نان تنوری، گردویی، شکلاتی، سبزیجات، شیرمال، کشمشی، تست و تست روگن)
  2. انواعی از مربای شیرین (مانند مربای هویج، به، گل محمدی، انجیر، کیوی، بالنگ، زردآلو، توت فرنگی و…)
  3. انواع مارمالاد تازه با چندین طعم شیرین 
  4. انواع پنیر (از پنیر خانگی گرفته تا پنیر کارخانه‌ای؛ مانند محلی، کردی، کنجدی، خامه‌ای، سفید، لیقوان، چدار، سبزیجات، فتا، گودا، کم چرب و…)
  5. انواع خامه صبحانه (مانند خامه ساده از برندهای معروف یا محلی، عسلی و سرشیر)
  6. انواع دیگر لبنیات برای صبحانه (مانند انواع شیر تازه، ماست میوه‌ای، محلی و کره)
  7. انواع نوشیدنی‌های خنک برای ابتدای صبح (مانند آب سیب، آب کرفس، آب هویج، شیر و…)
  8. حلوا ارده (ساده یا ویژه اردکان)
  9. انواع فراورده‌های گوشتی و پروتئینی (ژامبون، سوسیس و کالباس) با مرغوبیت بالا 
  10. انواعی از کیک و شیرینی (از کیک‌های رژیمی گرفته تا شیرینی‌های معروف؛ مانند کروسان تازه، پنکیک، کیک هویج، یزدی، برانیز، کیک اسفناج، کیک ویژه صبحانه و شیرینی پادرازی)
  11. انواع میوه‌های تازه فصل (از میوه‌های رایج گرفته تا میوه‌های شب یلدا؛ مانند انبه، سیب، کیوی، موز، شلیل، هلو، آلو، نارگیل، نارنگی، هندوانه، پرتغال و دیگر میوه‌های ویژه آن فصل)
  12. انواع کمپوت با چند طعم مختلف (کمپوت سیب، گیلاس و…)
  13. انواع خشکبار تازه (مانند کشمش، کنجد، رطب، خرما، توت خشک و برگه زردآلو)
  14. دسرهای شیرین صبحانه (دسرهای آماده مانند کورن فلکس، شکلات صبحانه و کارامل یا دسرهای دست‌ساز مانند باسلق و انواع ژله)
  15. انواع سالاد تازه و آماده (مانند سالاد ماکارونی، الویه و…)

برای سرو صبحانه، مواد غذایی مانند سبزی خوردن، کشک، زیتون، خیارشور و کاهو هم در سردیس‌های روی میز قرار دارند تا به همه‌چیز با هم دسترسی داشته باشید و صبحانه را با هر طعمی که دل‌تان بخواهد، میل کنید.

منوی سرد صبحانه هتل قصر طلایی مشهد (گلدن پالاس)

منوی گرم صبحانه هتل قصر طلایی (گلدن پالاس)

منوی گرم صبحانه هتل قصر طلایی مشهد (گلدن پالاس)

لیست غذاهای گرم صبحانه هتل قصر طلایی مشهد شامل طیف وسیعی از انواع نیمروها و املت‌ها به‌همراه انواعی از غذاهای مقوی و مفید مانند لوبیا داغ، عدسی داغ، فرنی ویژه صبحانه، حلیم تازه، سوپ خوش‌طعم و عطر، کوکو سبزی و سمبوسه است. لیست کامل‌تر منوی گرم صبحانه هتل قصر طلایی (گلدن پالاس) را در بخش زیر آورده‌ایم: 

  1. عدسی و لوبیا داغ
  2. فرنی داغ
  3. حلیم تازه
  4. سیب زمینی سرخ شده و آب‌پز
  5. بورانی اسفناج و ماست
  6. کشک بادمجان با دورچین
  7. رولت ویژه سبزیجات
  8. خوراک بادمجان مانند بادمجان شکم‌پر
  9. کوکو سیب زمینی
  10. فلافل دست‌ساز
  11. سمبوسه
  12. دلمه
  13. پاستا
  14. خوراک کدو
  15. پیتزا
  16. انواع کوکو
  17. سبزیجات گرم و بخارپز
  18. خوراک قارچ
  19. رولت لبنانی و فرانسوی
  20. نازخاتون (طبخ‌شده به روش شمالی‌های اصیل)
  21. کرپ همراه با هلو و بادام گرم
  22. شلغم 
  23. سوپ جو
منوی گرم صبحانه هتل قصر طلایی مشهد (گلدن پالاس)

علاوه‌بر 23 نوع غذایی که معرفی کردیم، نوشیدنی‌های داغ مانند انواع چای، دمنوش‌، قهوه، کاپوچینو و شیر داغ نیز در منوی غذاهای گرم هتل قصر طلایی (گلدن پالاس) قرار می‌گیرند. 

ساعت سرو صبحانه در هتل قصر طلایی (گلدن پالاس)

هر روز از ساعت 7 صبح الی 10:30 را برای میل کردن صبحانه در رستوران هتل قصر طلایی می‌توانید انتخاب کنید. منتهی باید در نظر داشته باشید که برای رزرو میز صبحانه باید هماهنگی‌های لازم را با مسئول رستوران ضیافت انجام دهید.

با توجه به اینکه گلدن پالاس از هتل‌های نزدیک به حرم امام رضا (ع) است، ظرفیت‌های آن برای سرو صبحانه به‌سرعت پر می‌شود. شاید نیاز باشد که یک تا دو روز قبل از مراجعه به رستوران ضیافت و سرو صبحانه با مسئول آن در ارتباط باشید.

قیمت صبحانه سلف سرویس هتل قصر طلایی (گلدن پالاس) چقدر است؟

چون که رستوران ویژه صبحانه در هتل قصر طلایی مشهد، سلف سرویس است و مراجعه‌کنندگان از هر غذای منو می‌توانند میل کنند، ورودی مشخصی برای مهمانان غیر مقیم آن در نظر گرفته شده است. افرادی که با تور مشهد هتل قصر طلایی از شیراز، تهران و سایر شهرها با تورگردان سفر می‌کنند، ورودی این صبحانه از آن‌ها دریافت نمی‌شود و رایگان است.

قیمت صبحانه سلف سرویس هتل گلدن پالاس برای رده‌‌های سنی بزرگسال، 2 تا 6 سال و زیر 2 سال در بخش زیر به تفکیک آمده است: 

  • هزینه ورودی برای سرو صبحانه در هتل قصر طلایی مشهد سال 1403 برای هر نفر، 440 هزار تومان است.
  • برای مهمانان 2 تا 6 سال، هزینه سرو صبحانه به‌صورت نیم‌بها دریافت می‌شود.
  • مهمان‌های زیر دو سال به‌صورت رایگان می‌توانند از خدمات صبحانه سلف سرویس هتل استفاده کنند.

موقعیت مکانی هتل قصر طلایی در محدوده اطراف حرم به‌قدری خوب است که بعد از سرو صبحانه می‌توانید به لیستی از جاهای دیدنی نزدیک حرم امام رضا سر بزنید و جاذبه‌گردی کنید.

سخن پایانی

سرو صبحانه در هتل گلدن پالاس از گران‌ترین هتل‌ها به یکی از لوکس‌ترین تجربه‌های شما در سفر به مشهد تبدیل خواهد شد. کیفیت صبحانه‌های سرد و گرم در سالن صبحانه‌خوری هتل قصر طلایی بالاست و از این لحاظ می‌توانید اطمینان داشته باشید که برای ادامه روزتان، انرژی کافی دارید.

وضعیت آب و هوا
خلاصه مقاله

هتل قصر طلایی مشهد (گلدن پالاس) دارای سالن صبحانه‌‎خوری است. این سالن، رستوران ضیافت نام دارد و در طبقه منفی یک قرار گرفته است. ظرفیت سالن صبحانه‌خوری هتل قصر طلایی، 600 نفر است و انواعی از صبحانه‌های گرم و سرد را به مهمانان مقیم و غیر مقیم خود ارائه می‌کند. قیمت ورودی رستوران سلف سرویس این هتل برای هر نفر بزرگسال، 440 هزار تومان در سال 1403 است. برای رده‌های سنی کوچک‌تر از دو سال، این هزینه رایگان و برای افراد 2 تا 6 سال هم، هزینه به صورت نیم‌بها محاسبه می‌شود.

تصاویر مرتبط
  • منوی گرم صبحانه هتل قصر طلایی مشهد (گلدن پالاس)
  • منوی سرد صبحانه هتل قصر طلایی مشهد (گلدن پالاس)
  • منوی سرد صبحانه هتل قصر طلایی مشهد (گلدن پالاس)
  • منوی گرم صبحانه هتل قصر طلایی مشهد (گلدن پالاس)
  • منوی صبحانه هتل قصر طلایی مشهد (گلدن پالاس)
نظرات کاربران
در رابطه با این مطلب دیدگاهی وجود ندارد