آدرس : خیابان امام رضا، بین امام رضا 14 و 16
شماره تماس : 051-38090
سال ساخت : 1357
سال بازسازی : 1396
ساعت تحویل اتاق : 14:00
ساعت تخلیه اتاق : 12:00

نمایش همه امکانات

امکانات و خدمات ویژه هتل
ترانسفر فرودگاهی رایگان اینترنت روزانه 3 گیگابایت پذیرایی CIP در بدو ورود عکس رایگان پارکینگ رایگان با ظرفیت 100 خودرو مجموعه آبی 5 رستوران با سرو انواع غذاهای ایرانی، فرنگی، دریایی و فست فود کافی شاپ قصر شهربازی و پارک کودک سالن زیبایی زنانه و مردانه مرکز خرید قصر

معرفی هتل قصر مشهد و هر آنچه باید درباره این هتل بدانید

هتل قصر مشهد

اگر تاکنون به مشهد سفر کرده باشید و در خیابان امام رضا (َع) قدم زده باشید، هتل‌های زیادی به چشمتان خورده است. هتل بین المللی قصر مشهد نیز در این خیابان واقع شده و از لاکچری‌ترین هتل‌های پنج ستاره در مشهد و حتی در کشور به شمار می‌رود. شکوه و عظمت «هتل قصر مشهد» چشم هر بیننده‌ای را به خود خیره می‌کند و تجربه اقامتی رویایی را برای میهمانان خود به ارمغان می‌آورد. در این هتل با واحدهای اقامتی زیادی رو به رو می‌شوید که هرکدام با چیدمان و دکوراسیون منحصر به فرد، نظر شما را به خود جلب می‌کند. علاوه بر این امکانات ويژه هتل قصر بین المللی مانند استخر، شهربازی کودکان، مراکز خرید و... باعث شده میهمانان سفری به یاد ماندنی را تجربه کنند. اگر قصد دارید تور مشهد و اقامت در این هتل را برای سفر بعدی خود انتخاب کنید، تا انتهای این مطلب با «معرفی هتل قصر بین المللی مشهد» با ما همراه باشید.

 

هتل بین المللی قصر مشهد

 

هتل بین المللی قصر مشهد (Ghasr Hotel)

 

هتل قصر مشهد (Ghasr Hotel) یکی از قدیمی‌ترین هتل‌های شرق کشور است که از سال 1374 فعالیت خود را آغاز کرد. این هتل در حال حاضر از لوکس‌ترین هتل‌های 5 ستاره مشهد به شمار می‌رود که در نزدیکی حرم واقع شده و به همین دلیل یکی از اولین گزینه‌ها برای کسانی است که می‌خواهند در هتل‌های نزدیک به حرم اقامت داشته باشند. هتل بین المللی قصر با پرسنلی مجرب و آموزش دیده در امر هتلداری با ارائه بهترین خدمات و امکانات آماده میزبانی از زائران امام رضا (ع) و توریست‌های خارجی می‌باشد. 

 

جهت مشاهده قیمت و خرید تور هتل بین المللی قصر مشهد کلیک کنید

سرگذشت و تاریخچه ساخت هتل قصر مشهد

 

ساخت این هتل داستانی شنیدنی دارد. این هتل توسط فردی به نام محمود سزاواربندی ساخته شده است و اجداد او در پیشه گچ بری در شیراز بسیار شهرت داشته‌اند؛ به طوری که از استاد مراد، پدربزرگ محمود سزاوار، در زمان ساخت حرم امام رضا، برای گچبری‌های حرم و مساجد دعوت می‌کنند. حاج محمود پدر خود را در سن 12 سالگی از دست می‌دهد و پس از آن برای امرار معاش خود کارهایی مانند گلدوزی و بنکداری پتو و پارچه مشغول شده اما چندان موفق نمی‌شود و به ساختمان سازی و پیشینه اجداد خود رو می‌آورد.

 

تاریخچه هتل قصر مشهد

 

در سال 1356 زمینی را در نزدیکی چهارراه دانش می‌خرد و پاساژی را افتتاح می‌کند. اما باز هم موفق نمی‌شود و مغازه‌ها به فروش نمی‌رسد. به حرم می‌رود و از امام رئوف می‌خواهد گشایشی در کارش حاصل کند. تا اینکه روزی زائری نزد او می‌آید و چون هتل و مسافرخانه‌ای را برای اقامت پیدا نکرده بود، یکی از مغازه‌های پاساژ حاج محمود را اجاره می‌کند. البته حاج محمود این غرفه را با سخاوت تمام به صورت رایگان در اختیار او قرار می‌دهد و همین کار خیر او در بین مردم پخش شده و پس از آن تمام مغازه‌های این پاساژ با زائران امام رضا (ع) پر می‌شود. حاج محمود نیز برای رفاه بیشتر آنان، شروع به ساخت سرویس بهداشتی و حمام در آن محل می‌کند. پس از آن مامور اماکن از آنجا بازدید می‌کند و به او می‌گوید باید مجوز بگیرد و به دلیل امکانات این محل، درجه دو ستاره را به آن می‌دهد.

این هتل دو ستاره با همین روال حدود 12 سال فعالیت می‌کند و در سال 1374 مورد بازسازی قرار می‌گیرد و درجه چهار ستاره را به خود اختصاص می‌دهد. در سال 1391 نام هتل به قصر الماس تغییر می‌کند؛ اما در سال 1393 با افزایش امکانات به هتل پنج ستاره ارتقا می‌یابد و نام آن نیز به هتل بین المللی قصر در مشهد تغییر می یابد.

مالک هتل قصر مشهد کیست؟

 

پیش از این گفتیم که این هتل توسط مرحوم حاج محمود سزاوار بندی ساخته شد. در حال حاضر صاحب هتل بین المللی قصر مشهد فرزند اول ایشان، علی سزاوار بندی است که پس از فوت پدر مدیریت و مالکیت آن به ایشان واگذار می‌شود. هم اکنون نیز با مدیریت علی سزاوار این هتل به بهترین شکل اداره می‌شود و پذیرای زائران و گردشگران عزیز است.

 

مالک هتل قصر مشهد

امکانات هتل قصر مشهد

 

قطعا همه افراد از یک هتل لوکس و 5 ستاره که در مجاورت حرم مطهر رضوی واقع شده، انتظار دیگری دارند. امکانات هتل بین المللی قصر مشهد و خدمات ویژه آن نیز به خوبی به این انتظار و نیاز گردشگران پاسخ داده است. به طوری که با کیفیت‌ترین و عالی‌ترین امکانات را به میهمانان خود ارائه می‌کند. در ادامه این امکانات را به طور مفصل معرفی خواهیم کرد.

 

امکانات هتل بین المللی قصر

 

 رستوران هتل قصر مشهد و کافی شاپ های دنج آن

 

هتل بین المللی قصر 4 رستوران و 2 کافی شاپ را در خود جای داده است. رستوران هتل قصر مشهد در تنوع و کیفیت غذاهای خود ادعای زیادی دارد، چرا که بزرگ‌ترین سالن صبحانه خوری با ظرفیت 1000 نفر و متنوع ترین منوی صبحانه را دارد. بدون شک صرف صبحانه هتل بین المللی قصر تجربه‌ای لذت بخش را برای میهمانان رقم می‌زند. به طور کلی رستورا‌ن‌ها و کافی شاپ های هتل قصر عبارت‌اند از:

 

بوفه صبحانه هتل قصر مشهد

 

1ـ رستوران خاطره (صبحانه خوری) با منویی متنوع و متشکل از 156 قلم اغذیه سرد و گرم به همراه سه نوع املت و نیمروی ایرانی

            2ـ رستوران قصر با ظرفیت بیش از 1500 نفر و سرو انواع غذاهای ایرانی و فرنگی در محیطی لوکس و بی نظیر

3ـ رستوران رویال مرسده، اولین و بهترین رستوران بین المللی مشهد با سرو انواع غذاهای دریایی با لذیذترین و تازه‌ترین آبزیان شمال و جنوب ایران

4ـ رستوران سنتی رز، با متنوع‌ترین و خوشمزه‌ترین غذاهای سنتی و اصیل ایرانی

5ـ کافی شاپ قصر، با سرو انواع نوشیدنی‌ها، عرقیات سنتی، انواع دسر، غذاهای سبک و... در فضایی آرامش بخش

6ـ کافی شاپ ملودی با سرو انواع نوشیدنی، دسر، اسنک، پیراشکی، پیتزا، پاستا و... قابل سرو در اتاق و رستوران ملودی

 

رستوران هتل بین المللی قصر مشهد

 

مجموعه آبی هتل قصر بین الملل

 

از بهترین و لذت بخش‌ترین امکانات هتل می‌توان به مجموعه آبی آن اشاره کرد. استخر هتل بین المللی قصر مشهد یکی از خدمات ویژه هتل نسبت به هتل‌های دیگر به شمار می‌رود و لحظاتی به یاد ماندنی را برای میهمانان خود به ارمغان می‌آورد و آرامش را به روح و جسمتان هدیه می‌کند.

علاوه بر استخر، امکانات دیگری نیز در این مجموعه فراهم شده است. سونای خشک، سونای بخار، جکوزی، حمام ترکی، دوش‌های اختصاصی و... از جمله این خدمات هستند. همچنین هتل قصر اولین مجموعه‌ای است که ارائه خدمات تخصصی ماساژ و اسپا را در مشهد آغاز کرد.  این مجموعه با برترین تکنولوژی و اساتید آموزش دیده، سلامتی و شادابی را به شما هدیه می‌کند.

 

کمترین نرخ تور هتل بین المللی قصر مشهد از اصفهان را در تورگردان مشاهده کنید

 

استخر هتل بین المللی قصر مشهد

 

سالن همایش و اتاق کنفرانس

 

اگر به خاطر کار و موقعیت شغلی خود راهی مشهد شده‌اید و باید جلسات کاری خود را در این شهر برگزار کنید، با رزرو هتل قصر مشهد خیالتان از کیفیت برگزاری اینگونه جلسات راحت باشد. این هتل با داشتن سالن همایش و کنفرانس، مجهز به پیشرفته‌ترین سیستم‌های صوتی و تصویری مدرن، آماده برگزاری جلسات، سمینارها و همایش‌های مهم شماست.

 

سالن کنفرانس هتل قصر مشهد

 

فروشگاه های داخلی هتل قصر

 

اکثر افرادی که به مشهد سفر می‌کنند. با دست خالی به شهر خود بازنمی‌گردند و سوغاتی را به عنوان تبرک امام رضا (ع) برای عزیزان خود تهیه می‌کنند. در هتل قصر مراکز خرید لوکس و برند نظیر فروشگاه‌های پوشاکَ، عطر و ادکلن، جواهرات، لوازم دکوری و تزیینی، فروشگاه‌های آجیل و زعفران و... به چشم می‌خورد و نیازهای شما را به طور کامل بر طرف می‌کند.

 

قیمت هتل بین المللی قصر مشهد

 

سایر امکانات هتل قصر بین المللی مشهد

 

خدمات و امکانات هتل بین المللی قصر در مشهد تنها به همین مواردی که ذکر شد، ختم نمی‌شود. از دگر خدمات ویژه و منحص به فرد هتل قصر می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

 

- امکانات تفریحی و سرگرمی نظیر شهربازی کودکان، سالن بیلیارد و اسنوکر، سالن بازی‌های رایانه‌ای و...

- باشگاه بدنسازی مجهز و پیشرفته

- دفتر خدمات مسافرتی

- صرافی

- قنادی قصر

- تاکسی سرویس

- گل آرایی قصر

- سالن ارایش بانوان و آقایان قصر

- برگزاری مراسم تولد برای متولدین هر ماه در آخرین جمعه همان ماه

- و...

 

اتاق بازی کودک هتل قصر بین المللی در مشهد

اتاق ها و سوئیت های هتل بین المللی قصر

 

هتل قصر بین المللی مشهد در 12 طبقه ساخته شده و 220 باب واحد اقامتی را در خود جای داده است. به طور صددرصد می‌توان گفت که تنوع اتاق‌های هتل قصر بین المللی در کل کشور نظیر ندارد و شکوه و زیبایی این اتاق‌‌ها بسیار خاص و منحصر به فرد است. در جدول زیر انواع اتاق های هتل قصر را به همراه ظرفیت، نوع تخت و امکانات ویژه اتاق آورده ایم تا به راحتی اتاق مورد نظر خود را انتخاب کرده و برای رزرو آن اقدام کنید.

 

آفرهای ویژه گردشگری با خرید تور هتل بین المللی قصر مشهد از تبریز از تورگردان

 

نام اتاق یا سوئیت

ظرفیت

نوع تخت

امکانات ویژه اتاق

سینگل

1

1 تخت دبل

سیستم IPTV

 

کانکت

4

2 تخت دبل

سیستم IPTV

 

دبل استاندارد

2

1 تخت دبل

سیستم IPTV

دبل ویژه

2

1 تخت دبل

سیستم IPTV - حمام مجهز به تلویزیون - BMS

دبل پاناروما

2

1 تخت دبل

سیستم IPTV - حمام مجهز به تلویزیون - اسپیلت - BMS

دبل لاکچری

2

1 تخت دبل

سیستم IPTV - حمام مجهز به تلویزیون - اسپیلت - BMS

دبل رویال لاکچری

2

1 تخت دبل

حمام مجهز به تلویزیون - وان جکوزی - سینما خانواده

دبل کلاسیک

2

1 تخت دبل

سیستم IPTV - اسپیلت - BMS

دبل هخامنش

2

1 تخت دبل

حمام مجهز به تلویزیون - سینما خانواده

دبل قاجار

2

1 تخت دبل

حمام مجهز به تلویزیون - وان جکوزی - سینما خانواده

پرزیدنت

2

1 تخت دبل

سیستم IPTV

پرزیدنت ویژه

2

1 تخت دبل

حمام مجهز به تلویزیون - وان جکوزی - سینما خانواده

پرزیدنت مدرن

2

1 تخت دبل

حمام مجهز به تلویزیون - اسپیلت - BMS

پرزیدنت رویال

2

1 تخت دبل

حمام مجهز به تلویزیون - وان جکوزی - سینما خانواده - اسپیلت - BMS- دستگاه بازی Xbox

هانی مون

2

1 تخت دبل

سیستم IPTV - وان جکوزی

هانی مون رومانتیک

2

1 تخت دبل

حمام مجهز به تلویزیون - اسپیلت - BMS

کیدز روم

4

1 تخت دبل و 2 تخت سینگل

سیستم IPTV

 

پرنسس روم

2

1 تخت دبل

سیستم IPTV - حمام مجهز به تلویزیون - BMS

سوئیت معمولی

2

1 تخت دبل

سیستم IPTV - حمام مجهز به تلویزیون - وان جکوزی

آپارتمان یک خوابه

2

1 تخت دبل

سیستم IPTV - حمام مجهز به تلویزیون

آپارتمان یک خوابه رویال

2

1 تخت دبل

سیستم IPTV - وان جکوزی - اسپیلت - تراس چمن کاری شده با میز عصرانه

آپارتمان دو خوابه

4

1 تخت دبل و 2 تخت سینگل

سیستم IPTV 

آپارتمان دو خوابه امپریال

4

1 تخت دبل و 2 تخت سینگل

سیستم IPTV - وان جکوزی - اسپیلت - BMS

تراس چمن کاری شده با میز عصرانه

 
 
اتاق های هتل قصر بین المللی مشهد
 

امکانات اتاق های هتل بین المللی قصر در مشهد

 

تمام واحدهای اقامتی در هتل قصر بین المللی مشهد مجهز به پیشرفته ترین امکانات رفاهی و لوازم مورد نیاز هستند. از برخی امکانات مشترک اتاق‌ها می توان به مبلمان، تلویزیون، یخچال، چای ساز، دراور، کمد لباس و رخت آویز، میز کار، روم سرویس، لوازم بهداشتی، اینترنت رایگان و تلفن، صندوق امانات، حمام و سرویس بهداشتی فرنگی، سیستم اعلام حریق، سیستم تهویه مطبوع، سیستم گرمایش و سرمایش و... اشاره کرد.

 

اتاق پرزیدنت ویژه هتل قصر

فاصله هتل قصر تا حرم و جاذبه های گردشگری مشهد

 

هتل قصر در خیابان امام رضا مشهد و اصلی‌ترین خیابان منتهی به حرم واقع شده و فاصله بسیار کمی تا آن است. به طوری که تا ورودی باب الرضا تنها 2 دقیقه با خودرو و 10 دقیقه به صورت پیاده باید طی کنید. علاوه بر این برای بازدید از دیگر مکان های دیدنی مشهد نیز کارتان راحت است؛ زیرا این هتل تا ایستگاه مترو بسیج حدود 1 کیلومتر فاصله دارد. نزدیک‌ترین جاذبه‌های شهر به هتل قصر، موزه آستان قدس، موزه نادرشاه افشار، مسجد گوهرشاد، سینما هویزه، بازار رضا،  و... هستند.

 

آدرس هتل بین المللی قصر مشهد: خیابان امام رضا (ع)، بین امام رضا 14 و 16

 

فاصله هتل بین المللی قصر تا حرم

قوانین هتل بین المللی قصر مشهد

 

1- پذیرش افراد تنها با ارائه شناسنامه و کارت ملی امکان پذیر است.

2- ارائه گواهی محرمیت زوجین هنگان پذیرش الزامی است.

3- استعمال دخانیات در هتل ممنوع می باشد.

4- ورود حیوانات خانگی به داخل هتل ممنوع است.

5- اگر مایل به رزرو ترانسفر هتل هستید، باید حداکثر تا 24 ساعت قبل از ورود اطلاعات پرواز را به شرکت ایران هتل اعلام نمایید.

6- برای کنسلی در ایام غیر پیک اگر تا 20 روز قبل از ورود به هتل برای کنسلی اقدام کنید، مشمول پرداخت جریمه نخواهید شد. 11 روز قبل از ورود 20 درصد، 6 روز قبل از ورود به هتل 30 درصد و 2 روز قبل از ورود به هتل 50 درصد از قیمت هر اتاق به ازای یک شب به عنوان جریمه کسر می گردد. چنانچه روز ورود به هتل برای کنسلی اقدام کنید، هیچ مبلغی عودت نخواهد شد.

 

قوانین هتل قصر بین المللی مشهد

سایت هتل قصر مشهد

 

سایت هتل قصر مشهد یکی از جامع ترین و کامل‌ترین سایت‌های هتلی در کشور است. طراحی این سایت به درستی صورت گرفته و با کاربری بسیار آسان راهنمای شماست. اگر به سایت هتل بین المللی قصر مراجعه کنید، امکانات هتل، انواع اتاق‌ها، جدید‌ترین نرخ قیمت اتاق‌های هتل قصر و بهترین عکس های هتل بین المللی قصر را مشاهده خواهید کرد. علاوه بر این، یکی دیگر از امکانات ویژه این سایت، تور مجازی هتل قصر است. اگر به بخش تور مجازی در سایت بروید، می‌توانید پیش از سفر و رزرو هتل، سری به تمام بخش‌های هتل از جمله اتاق‌های مختلف، رستوران‌ها، سالن همایش، مجموعه آبی و... بزنید و از انتخاب خود اطمینان حاصل کنید.

 

شماره تلفن هتل بین المللی قصر: 05138090

 

رزرو هتل بین المللی قصر مشهد

تور هتل بین المللی قصر مشهد از مبادی مختلف کشور

 

تور هتل قصر مشهد از تمام شهرهای ایران در تمام فصول سال برگزار می شود و یکی از خاطره انگیزترین سفرها را برای افراد رقم می زند. با خرید این تور یکی از بهترین هتل های مشهد به همراه بهترین پرواز برایتان رزرو می شود و دیگر دغدغه ای بابت محل اقامت یا خورد و خوراک خود نخواهید داشت. تور هتل بین المللی قصر مشهد نیز همواره یکی از پر رزروترین تورها است و در هر کجای ایران که باشید می توانید به سایت تورگردان مراجعه کنید و از شهر خود تور مشهد هتل قصر را رزرو کنید.

 

عکس هتل قصر مشهد

مقایسه هتل قصر با سایر هتل های لوکس مشهد

 

هتل های ارزان مشهد بسیار زیادند و گزینه های متعددی برای کسانی که می خواهند هزینه مقرون به صرفه ای را برای اقامت خود پرداخت کنند وجود دارد. اما اگر می خواهید در هتلی لوکس اقامت داشته باشید، گزینه های پیش رویتان کمتر شده و البته مقایسه این هتل‌ها راحت‌تر خواهد بود. اگر بخواهید هتل قصر را با دیگر هتل‌های 5 ستاره این شهر نظیر هتل مدینه الرضا مشهد، هتل قصر طلایی، هتل هما، هتل درویشی یا با هتل های 4 ستاره تاپ مانند هتل الماس نوین مشهد و هتل جواد مقایسه کنید، کمی کار سختی است. چرا که تمام این هتل ها بهترین و با کیفیت‌ترین امکانات را برای میهمانان خود فراهم کرده است و مقایسه آن‌ها با یکدیگر کار سختی است. با این حال در ادامه هتل قصر را با دیگر هتل‌های لاکچری مشهد به طور مختصر مقایسه کرده‌ایم تا بتوانید راحت‌تر تصمیم بگیرید.

 

تجربه سفری لوکس و لاکچری با رزرو تور هتل بین المللی قصر مشهد از یزد

 

مقایسه هتل بین المللی قصر و قصر طلایی

 

اگر بخواهیم نگاهی اجمالی به این دو هتل بیندازیم، باید گفت که تفاوت چندانی بین این دو هتل نیست و هردوی آن ها بهترین خدمات را ارائه می‌دهند. مالک هتل قصر طلایی، امیر سزاوار و مالک هتل قصر مشهد، برادر ایشان، علی سزاوار است. بدون شک راه و رسم این خانواده در صنعت هتلداری یکی است و هر دو مجموعه در تلاش‌اند تجربه‌ای شگفت انگیز را برای میهمانان خود به ارمغان آورند. هتل قصر طلایی مشهد با 20 طبقه و 358 باب واحد اقامتی، تعداد اتاق‌های بیشتری را نسبت به هتل قصر در خود جای داده و از تنوع خوبی برخوردار است. علاوه بر این، هتل قصر طلایی با داشتن 6 رستوران و 3 کافی شاپ نسبت به هتل قصر پیشرو است. با این حال کیفیت و خدمات هر دو هتل در یک سطح است و تفاوت چندانی از این نظر با یکدیگر ندارند. سایر خدمات نیز مانند مجموعه آبی، مراکز خرید و امکانات نیز در هر دو هتل ارائه می‌شود. تنها تفاوت قابل توجه این دو هتل فاصله آن‌ها از حرم است. هتل قصر طلایی بین امام رضا 34 و 36 واقع شده و در مقایسه با هتل قصر فاصله بیشتری تا حرم دارد.

 

این مطلب را نیز می‌پسندید: هتل های ارزان مشهد

 

کیدز روم هتل قصر بین المللی در مشهد

 

هتل درویشی بهتر است یا هتل قصر؟

 

یکی دیگر از هتل‌های 5 ستاره لوکس مشهد، هتل درویشی است. این هتل در خیابان امام رضا، بین امام رضا 24 و 26 واقع شده است و با داشتن 223 اتاق یکی از گران ترین هتل های ایران به شمار می‌رود. حقیقت این است که مقایسه اتاق‌های این دو هتل با یکدیگر بسیار سخت است. چرا که اتاق‌های هتل درویشی مشهد نیز مانند هتل قصر از تنوع زیاد و دکوراسیونی خارق العاده برخوردار است و نمی توان گفت کدام یک بهتر است.

 

می توانید مقاله ما درباره مقایسه هتل بین المللی قصر، درویشی و قصر طلایی را بخوانید و از تفاوت‌های این هتل‌ها به طور کامل مطلع شوید.

 

نقشه هتل قصر بین المللی در مشهد

 

وضعیت آب و هوا
خلاصه مقاله

اگر تاکنون به مشهد سفر کرده باشید و در خیابان امام رضا (َع) قدم زده باشید، هتل‌های زیادی به چشمتان خورده است. هتل قصر مشهد نیز در این خیابان واقع شده و از لاکچری‌ترین هتل‌های پنج ستاره در مشهد و حتی در کشور به شمار می‌رود. شکوه و عظمت هتل بین المللی قصر مشهد چشم هر بیننده‌ای را به خود خیره می‌کند و تجربه اقامتی رویایی را برای میهمانان خود به ارمغان می‌آورد. اگر می خواهید با امکانات این هتل بیشتر آشنا شوید، همراه ما باشید.

انتشار :  19 آذر 1401 به روزرسانی :  3 مرداد 1402 نویسنده :   زهرا بادفرسا
تصاویر مرتبط
مالک هتل قصر مشهد
  • مالک هتل قصر مشهد
  • فاصله هتل بین المللی قصر تا حرم
  • امکانات هتل بین المللی قصر
  • رستوران هتل بین المللی قصر مشهد
  • رزرو هتل بین المللی قصر مشهد
  • اتاق پرزیدنت ویژه هتل قصر
  • عکس هتل قصر مشهد
  • قیمت هتل بین المللی قصر مشهد
  • استخر هتل بین المللی قصر مشهد
  • قوانین هتل قصر بین المللی مشهد
  • بوفه صبحانه هتل قصر مشهد
  • اتاق بازی کودک هتل قصر بین المللی در مشهد
  • اتاق های هتل قصر بین المللی مشهد
  • کیدز روم هتل قصر بین المللی در مشهد
  • تاریخچه هتل قصر مشهد
  • هتل بین المللی قصر مشهد
  • سالن کنفرانس هتل قصر مشهد
  • هتل قصر مشهد
  • هتل قصر مشهد
  • هتل قصر مشهد
  • هتل قصر مشهد
  • هتل قصر مشهد
  • هتل قصر مشهد
  • هتل قصر مشهد
  • هتل قصر مشهد
  • هتل قصر مشهد
  • هتل قصر مشهد
اشتراک گذاری
درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید
در رابطه با این مطلب دیدگاهی وجود ندارد