معرفی هتل قصر طلایی (گلدن پلاس) مشهد، تجربه اقامتی شاهانه

هتل-قصر-طلایی-مشهد-تور-تورگردان (1)

هتل قصر طلایی مشهد(گلدن پلاس) هتلی مجلل و شاهانه در مجاورت حرم امام رضا (ع) است. این هتل به درستی نام قصر بر خود گرفته است؛ چرا که از سرسرا تا اتاق‌ها و سوئیت‌های آن، معماری کاخ گونه و مبلمان و دکوراسیونی لوکس و گران قیمت دارد. هتل قصر طلایی جزو لوکس‌ترین و باشکوه‌ترین هتل‌های ایران و خاورمیانه است و به لحاظ طراحی سنتی و نمایش هنر اسلامی در جهان نیز کم نظیر است. اگر قصد سفر به مشهد و اقامت در این هتل را دارید تا انتهای این مقاله با معرفی «هتل قصر طلایی مشهد» همراه ما باشید.

 

آنچه در این مطلب می خوانید: (کلیک کنید)

 

معرفی هتل قصر طلایی مشهد

تاریخچه هتل قصر طلایی

مالک هتل قصر طلایی

امکانات هتل قصر طلایی مشهد

انواع سوئیت ها و اتاق های هتل قصر طلایی مشهد

قوانین هتل قصر طلایی

فاصله هتل قصر طلایی تا حرم

مقایسه هتل قصر طلایی با دیگر هتل های لوکس مشهد

نقشه هتل قصر طلایی مشهد

 

هتل قصر طلایی مشهد

 

معرفی هتل قصر طلایی مشهد (Ghasr Talaee Hotel)

 

هتل گلدن پالاس(قصر طلایی) مشهد (Ghasr Talaee Hotel) از بهترین هتل‌های لوکس و پنج ستاره مشهد است. . این هتل‌ تا بارگاه منور امام هشتم تنها ده دقیقه فاصله دارد و دسترسی به سایر جاذبه‌ها و جاهای دیدنی مشهد را نیز آسان کرده است. هتل قصر طلایی مشهد از بهترین سبک‌ها و طرح‌های ساختمانی در جهان بهره برده و نمایی بی نظیر را در 20 طبقه جای داده است. زیربنای این هتل حدود ۷۰ هزار مترمربع است و در آن جدیدترین و لوکس‌ترین امکانات اقامتی به کار رفته است. همه این عناصر دست به دست هم داده تا تور مشهد هتل قصر طلایی به اقامتی مجلل در قصری باشکوه تبدیل شود. همچنین به نظر می‌رسد در بین هتل‌های لاکچری مشهد با تعداد 358 باب واحد اقامتی، بیشترین تعداد اتاق و سوئیت را در خود جای داده است. در ادامه درباره اتاق های هتل قصر طلایی مشهد و امکانات رایگان هتل برای میهمانان بیشتر خواهیم گفت.

 

جهت خرید و مشاهده قیمت تور هتل قصر طلایی مشهد کلیک کنید

 

داستان ساخت هتل قصر طلایی

 

در شهر مشهد دو هتل به نام‌های هتل بین المللی قصر و هتل قصر طلایی مشهد وجود دارد که هر دوی آن‌ها از هتل‌های لوکس و پنج ستاره شهر به شمار می‌روند. پایه گذاری و احداث این دو بنا نیز به همت حاج محمود سزاواربندی انجام شده است که پس از مرگ ایشان، مدیریت و مالکیت هر یک از این هتل‌ها به فرزندان ایشان واگذار شد. در ابتدا ساختمان هتل قصر طلایی در سال 1360 توسط بانک ملی بنا شد اما به صورت نیمه کاره باقی ماند. تا اینکه حاج محمود سزواربندی این ملک را خریداری کرد و به ساخت آن مشغول شد اما به دلیل فوت نا به هنگام ایشان به سرانجام نرسید و به پسر ایشان واگذار شد.

 

تاریخچه هتل قصر طلایی

 

مالک هتل قصر طلایی مشهد

 

در حال حاضر مالک هتل قصر طلایی مشهد جناب آقای امیر سزاوار بندی است. ایشان پس از مرگ پدرشان ساخت هتل قصر طلایی را ادامه دادند و در نهایت در سال 1389 افتتاح شداین خانواده تاثیر زیادی در رونق گرفتن صنعت هتلداری در مشهد داشته‌اند؛ چرا که با تجهیز و توسعه‌ این هتل شاخص‌هایی جدید و تعیین‌کننده‌ای را در این صنعت بنا نهادند.

 

تجربه اقامتی لوکس و به یاد ماندنی با خرید تور هتل قصر طلایی مشهد از شیراز

 

امکانات هتل قصر طلایی مشهد

 

عکس های هتل قصر طلایی مشهد نشان می‌دهد با مجموعه‌‌ای کامل از امکانات اقامتی . برترین تجهیزات و خدمات رو به رو هستید. این هتل با جدیدترین استانداردهای اقامتی در جهان انطباق پیدا کرده و به همین دلیل میهمانانی از سرتاسر جهان را پذیرایی می‌کند. بسیاری از ثروتمندان شیعه هنگام انتخاب تور مشهد، هتل قصر طلایی را برای اقامت انتخاب می کنند. نزدیکی این هتل به حرم و کامل بودن امکانات آن، زائران را از دغدغه فکر کردن به ملزومات سفر بی نیاز می‌کند. گرچه از نظر نزدیکی به حرم نمی‌تواند تنه به تنه هتل قصرالضیافه مشهد بزند. برخی از مهم‌ترین «امکانات هتل قصر طلایی مشهد» به شرح زیر است:

 

امکانات هتل قصر طلایی مشهد

 

1- رستوران ها و کافی شاپ های هتل قصر طلایی مشهد

 

از مهم‌ترین امکانات تور مشهد هتل گلدن پالاس( قصر طلایی) چندین رستوران، کافی شاپ و مجموعه پذیرایی است. در رستوران ترنم غذاهای ایرانی و بین ‌المللی سرو می‌شود. رستوران پنج قاره زوشا بیشتر به غذاهای ملل و خارجی معروف است. رستوران سنتی ترمه با فضایی کلاسیک غذاهای بومی و محلی و خوراکی‌های سنتی نظیر دیزی مشهد را سرو می‌کند. علاوه بر این مشهدی‌ها نیز می‌توانند با اطلاع از قیمت بوفه ناهار هتل قصر طلایی و منوی آن، برای صرف غذا به این هتل بروند.

 

رستوران هتل قصر طلایی مشهد

 

همچنین این هتل یک رستوران تابستانی نیز دارد که دور تا دور آن نمایی از شهر مشهد پیداست و چشم اندازی بی نظیر از گنبد و بارگاه رضوی را به خود اختصاص داده است. رستوران مجلل پرستیژ و رستوران ضیافت نیز از رستوران‌های هتل قصر طلایی هستند که از شهروندان مشهدی و میهمانان هتل پذیرایی می‌کنند.

کافی ‌شاپ‌ فرانسیسکو، کافی ‌شاپ‌ آتریوم مینوتا، کافی ‌شاپ‌ لانژ، کافی‌ شاپ مجموعه آبی و کافی ‌شاپ لابی نیز علاوه بر ارائه انواع نوشیدنی‌های سرد و گرم و دسر، غذاهای سبک و فست فودی را در منوی خود جای داده‌اند.

 

کافی شاپ سان فرانسیسکو هتل قصر طلایی

 

صبحانه هتل قصر طلایی

 

یکی از لذت‌بخش ترین تجربه‌های هر فرد در سفر، صرف یک صبحانه مفصل و متنوع است. بوفه صبحانه هتل قصر طلایی مشهد از پر و پیمان‌ترین و شاهانه‌ترین بوفه‌های صبحانه است که علاوه بر میهمانان، مشهدی‌ها هم می‌توانند از آن استفاده کنند. سرو صبحانه هتل قصر طلایی در رستوران ضیافت بین ساعت 7 تا 10 صبح انجام می‌شود. تنوع منوی صبحانه هتل قصر طلایی شهرت دارد و شامل انواع نوشیدنی‌های سرد، گرم، انواع نیمرو و املت، انواع سوسیس، انواع دسر و سالاد، انواع لبنیات و مرباهای متنوع، انواع میوه، خشکبار، شیرینی، نان، کیک و... می باشد. قیمت بوفه صبحانه هتل قصر طلایی مشهد نیز با توجه به تنوع غذایی آن معقول است و ارزش این را دارد که یک بار خود را به صرف یک صبحانه لوکس و اعیانی دعوت کنید.

 

بوفه صبحانه هتل قصر طلایی مشهد، رستوران ضیافت قصر طلایی

 

2- استخر هتل قصر طلایی مشهد

 

هتل گلدن پالاس( قصر طلایی) مشهد جدیدترین امکانات اقامتی را، حتی بالاتر از یک هتل پنج ستاره در اختیار میهمانانش قرار داده است. مجموعه آبی هتل با خدماتی مثل استخر، سونا، حمام ترکی، سالن ماساژ و جکوزی با طراحی بسیار شیک و لاکچری در خدمت میهمانان است و اقامتی خاطره انگیز را برای آنان به ارمغان می‌آورد.

 

استخر هتل قصر طلایی

 

3- امکانات ورزرشی و تفریحی قصر طلایی مشهد

 

از دیگر امکانات هتل قصر طلایی مشهد می‌توان به امکانات ورزشی و تفریحی آن اشاره کرد. میهمانان می‌توانند در زمان استراحت و فراغت خود از این خدمات استفاده کنند و لحظاتی شاد و مفرح را سپری کنند. سالن بدنسازی، سالن بیلیارد، گیم نت و... از جمله این امکانات به شمار می‌روند که به صورت رایگان در اختیار میهمانان قرار دارد.

 

سالن بدنسازی هتل قصر طلایی

 

4- سالن همایش و کنفرانس هتل قصر طلایی

 

هتل قصر طلایی چندین سالن همایش و کنفرانس و اتاق جلسات دارد و امکان پذیرایی از کارکنان شرکت‌‌ها و سازمان‌ها را در قالب تور ارزان مشهد فراهم کرده است. سالن اشراف، سالن میتینگ، سالن پرستیژ، سالن آمفی تئاتر آذین و سالن الیزه از اتاق‌های کنفرانس هتل هستند که مجهز به پیشرفته‌ترین تجهیزات صوتی و تصویری بوده و تلاش این مجموعه بر این است تا مراسمات شما به بهترین شکل برگزار شود.

 

سالن کنفرانس هتل قصر طلایی مشهد

 

سایر خدمات هتل

 

از دیگر امکانات این هتل ترنسفر شبانه روزی به حرم امام رضا است تا افرادی که امکان پیاده روی تا مرقد نورانی را ندارند بتوانند در هر ساعت از شبانه روز خود را به پنجره فولاد امام پیوند بزنند.

امکاناتی همچون اتاق بازی کودک، آرایشگاه و پیرایش زنانه و مردانه، بیزینس سنتر، خدمات لاندری، دفاتر خدمات مسافرتی، خدمات راهنمای مهمان، بانک، کتابخانه، پارکینگ، تاکسی سرویس و خدمات ترنسفر فرودگاهی و ترنسفر راه‌ آهن همگی با بهترین کیفیت و با شرایطی لوکس و لاکچری ارائه می‌شود.

 

برای مشاهده اتاق های مجلل هتل جواد مشهد کلیک کنید

 

اتاق های هتل قصر طلایی مشهد

 

اتاق های هتل قصر طلایی مشهد

 

هتل بین المللی قصر طلایی مشهد، از انواع اتاق، سوئیت و آپارتمان با طراحی های لوکس و متفاوت برخوردار است؛ تا جایی که هر شخص با توجه به سلیقه و نیاز خود می‌تواند یکی از آن‌ها را برگزیند. امکانات و تجهیزات متنوع این اتاق‌ها متناسب با تعداد نفرات، نیاز و سلیقه هنری میهمانان تدارک دیده شده و به فضایی امن ودلنشین تبدیل شده است. انتخاب بهترین اتاق هتل قصر طلایی مشهد به دلیل تنوع واحدهای اقامتی هتل کار سختی است. چراکه چنین انتخابی به سلیقه افراد باز می‌گردد؛ اما باز هم در این بین اتاق دبل لاکچری هتل قصر طلایی در بین میهمانان بسیار محبوب بوده است. در جدول زیر انواع اتاق های هتل قصر طلایی مشهد را به همراه امکانات خاص هتل آورده‌ایم.

 

کمترین نرخ تور هتل قصر طلایی مشهد از اصفهان در تورگردان

 

نام اتاق

ظرفیت

نوع تخت

متراژ

طبقه

سینگل

۱ نفر

۱ تخت دبل

۲۴ متر

۳ تا ۱۶

دبل لاکچری

۲ نفر

۱ تخت دبل

۳۰ متر

۲ تا ۱۶

دبل لاکچری تراس دار

۲ نفر

۱ تخت دبل

۳۵ متر

۴ و ۷

دبل لاکچری کانکت

۴ نفر

۲ تخت دبل

۷۴ متر

۲ تا ۱۶

دبل لندسکیپ

۲ نفر

۱ تخت دبل

۴۴ متر

۱۶

دبل آتریوم

۲ نفر

۱ تخت دبل

۳۰ متر

۵ تا ۱۶

دبل پانوراما

۲ نفر

۱ تخت دبل

۳۷ متر

۷ تا ۱۶

دبل پانوراما تراس دار

۲ نفر

۱ تخت دبل

۳۷ متر

۷

جونیور سوئیت

۲ نفر

۱ تخت دبل

۵۱ متر

۴ تا ۱۶

سنیور سوئیت

۲ نفر

۱ تخت دبل

۷۲ متر

۵ تا ۱۶

امپریال سوئیت

۴ نفر

۲ تخت دبل

۱۲۳ متر

۵ تا ۱۶

پرزیدنت سوئیت

۴ نفر

۲ تخت دبل

۱۱۰ متر

۳

قاجاری سوئیت

۴ نفر

۱ تخت دبل و ۲ تخت سینگل

۱۰۳ متر

۳

کیدز سوئیت

۴ نفر

۱ تخت دبل و ۲ تخت سینگل

۷۲ متر

۴

پرنسس سوئیت

۲ نفر

۱ تخت دبل

۵۵ متر

۲ و ۳

وسترن سوئیت

۲ نفر

۱ تخت دبل

۵۱ متر

۳

پرنسس رویال

۲ نفر

۱ تخت دبل

۵۵ متر

۳

آپارتمان رویال

۴ نفر

۲ تخت دبل

۱۱۹ متر

۳ تا ۱۶

 

اتاق دبل لاکچری هتل قصر طلایی

 

امکانات مشترک سوئیت ها و اتاق های هتل قصر طلایی

 

در تمام واحدهای اقامتی هتل امکاناتی نظیر مبلمان، یخچال، تلویزیون، دراور، آباژور، چای‌ساز، روم سرویس، لوازم بهداشتی، شبکه پخش فیلم، صندوق امانات، حمام، سرویس بهداشتی فرنگی، سیستم تهویه مطبوع، سیستم اطفاء حریق، سیستم گرمایش و سرمایش و... وجود دارد و اقامتی راحت را تجربه خواهید کرد. همچنین در برخی از واحدها چای ساز، کمد لباس و میز تحریر نیز موجود است.

 

وسترن سوئیت هتل قصر طلایی

 

قوانین هتل قصر طلایی مشهد

 

زمان تحویل اتاق(چک این) در هتل بین المللی قصر طلایی بعد از ساعت ۱۴ و زمان تخلیه اتاق(چک اوت) ساعت ۱۲ است.

 

رزرو تور هتل قصر طلایی مشهد از کرمان به همراه آفرهای ویژه گردشگری

 

فاصله هتل قصر طلایی تا حرم و جاذبه های مشهد

 

هتل قصر طلایی مشهد در خیابان امام رضا (ع) قرار گرفته و به میدان بسیج (دارای ایستگاه مترو) و سایر جاذبه های مشهد دسترسی آسانی دارد. فاصله این هتل تا حرم با پای پیاده حدود ۱۵ دقیقه است و این فاصله با سرویس‌های رفت و برگشت هتل به حرم کوتاه تر هم می‌شود. به دلیل این موقعیت مکانی، هتل قصر طلایی به فرودگاه بین ‌المللی شهید هاشمی‌ نژاد، ایستگاه راه آهن مشهد و ترمینال نزدیک است. فاصله هتل تا راه آهن و ترمینال، تنها 15 دقیقه، و تا فرودگاه حدود 20 دقیقه است. برای رفتن از هتل قصر طلایی به ترمینال یا فرودگاه تنها کافی است از ترافیک خیابان امام رضا بیرون بیایید تا از طریق کمربندی در عرض 5 دقیقه به مقصد برسید.

 

فاصله هتل قصر طلایی تا حرم

 

دسترسی آسان و نزدیک این هتل به ایستگاه مترو و قطار شهری مشهد امکان بازدید از سایر نقاط مهم شهری را بدون دغدغه ترافیک، میسر کرده است. از طریق مترو می‌توان به راحتی تا ییلاقات مشهد در طرقبه و شاندیز یا مراکز خرید مهم شهر مشهد از زیست خاور، تا احمدآباد و خیابان دانشگاه یا مرکز خرید آرمیتاژ رساند. آرمیتآژ گلشن نه تنها یک مرکز تجاری بلکه مجموعه‌ای گردشگری با جاذبه های متنوع برای گردشگران است.

برای رفتن به قدیمی ترین بازارهای مشهد مثل بازار رضا یا بازار 17 شهریور نیازی به سوار شدن به مترو نیست، چون هتل قصر طلایی درست در قلب این بازارهاست و می‌توان با کمی پیاده روی خود را به آنجا رساند و انواع عطر یا سنگ‌های قیمتی را به عنوان سوغات تهیه کرد. از دیگر جاذبه‌های نزدیک به هتل قصر طلایی مشهد می توان به موزه مردم شناسی، خانه تاریخی داروغه، باغ ملی، بازار قماش، مدارس تاریخی و جاذبه‌های درون حرم اشاره کرد.

 

آدرس هتل قصر طلایی مشهد: خیابان امام رضا، بین امام رضا 34 و 36

 

مقایسه هتل قصر طلایی با دیگر هتل‌های لوکس مشهد

 

تا به حال هتل‌های لوکس زیادی در نزدیکی حرم ساخته شده است که شکوه و عظمت آن‌ها هر بیننده‌ای را مجذوب خود می‌کند و مقایسه آن‌ها با یکدیگر نشدنی است. چرا که تمام این هتل‌ها بهترین خدمات و امکانات را برای میهمانان خود فراهم کرده‌اند. البته تفاوت‌های کوچکی بین آن‌ها وجود دارد؛ در نتیجه تصمیم نهایی برای رزرو هتل به سلیقه افراد و انتظاراتی که از هتل دارند بستگی دارد.

به عنوان مثال هتل قصر طلایی، درویشی و هتل بین المللی قصر هرسه از هتل‌های لاکچری مشهد هستند که در خیابان امام رضا واقع شده‌اند. در میان این سه هتل، هتل بین المللی قصر مشهد فاصله کمتری تا حرم دارد و هتل قصر طلایی به نسبت این دو هتل دورتر است. در این صورت اگر فاصله تا حرم برایتان مهم است گزینه‌های دیگری پیش رویتان است.

 

مقایسه هتل قصر طلایی مشهد

 

هتل درویشی مشهد نیز ه حرم نزدیک‌تر است و تنوع واحدهای اقامتی آن از هتل قصر طلایی بیشتر است. اگر می‌خواهید در بالا خیابان (خیابان شیرازی) اقامت داشته باشید بهترین و لوکس‌ترین هتلی که می‌توانید برای رزرو آن اقدام کنید، هتل مدینه الرضا مشهد است. این هتل نبش خیابان شیرازی 2 واقع شده و کمترین فاصله تا حرم را دارد. به طوری که با دو دقیقه پیاده روی به حرم خواهید رسید. با این تفاسیر شما می‌توانید با در نظر گرفتن سلیقه، بودجه و امکانات هتل برای رزرو هر یک از آن‌ها اقدام نمایید و سفری ماندگار را برای خود رقم بزنید.

 

تلفن هتل قصر طلایی مشهد: 05138038

 

مقایسه هتل درویشی، هتل بین المللی و هتل قصر طلایی مشهد

 

هتل قصر طلایی عکسها

 

قصر طلایی برای گردشگرانی که تور مشهد را با هدف زیارت انتخاب می کنند بهترین گزینه است. از سوی دیگر بسیاری از تجار و بازرگانان و زائران عرب در مشهد نیز اقامت در این هتل را به دلیل نزدیکی به بازار مشهد و همچنین برخورداری از امکانات عالی انتخاب می کنند. 

اگر قصد رزرو تور مشهد و اقامت در هتل قصر طلایی را دارید، توصیه می شود از طریق موتورجستجوی تورگردان اقدام کنید تا بتوانید به تور لحظه آخری مشهد و تورهای ارزان قیمت نیز دسترسی داشته باشید. 

 

نقشه هتل قصر طلایی مشهد

 

وضعیت آب و هوا
خلاصه مقاله

هتل قصر طلایی مشهد جزو لوکس ترین و باشکوه ترین هتل های ایران و خاورمیانه است و به لحاظ طراحی سنتی و نمایش هنر اسلامی در جهان نیز کم نظیر است. این هتل به درستی نام قصر بر خود گرفته است چرا که از سرسرا تا اتاق ها و سوئیت ها، معماری کاخ گونه و دکوراسیونی لوکس و گران قیمت دارد. در ادامه این مطلب با معرفی امکانات، اتاق ها و بررسی قیمت گلدن پالاس( قصر طلایی) همراه ما باشید.

انتشار :  20 شهریور 1398 به روزرسانی :  12 بهمن 1402 نویسنده :   عفیفه خدنگی
تصاویر مرتبط
کافی شاپ سان فرانسیسکو هتل قصر طلایی
  • کافی شاپ سان فرانسیسکو هتل قصر طلایی
  • تاریخچه هتل قصر طلایی
  • استخر هتل قصر طلایی
  • اتاق دبل لاکچری هتل قصر طلایی
  • هتل قصر طلایی مشهد
  • رستوران هتل قصر طلایی مشهد
  • بوفه صبحانه هتل قصر طلایی مشهد، رستوران ضیافت قصر طلایی
  • امکانات هتل قصر طلایی مشهد
  • وسترن سوئیت هتل قصر طلایی
  • سالن کنفرانس هتل قصر طلایی مشهد
  • فاصله هتل قصر طلایی تا حرم
  • مقایسه هتل قصر طلایی مشهد
  • سالن بدنسازی هتل قصر طلایی
  • هتل قصر طلایی عکسها
  • اتاق های هتل قصر طلایی مشهد
  • هتل-قصر-طلایی-مشهد-تور-تورگردان (1)
اشتراک گذاری
درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید
در رابطه با این مطلب دیدگاهی وجود ندارد