هتل قصر بهتر است یا قصر طلایی و درویشی؟

مقایسه هتل های مشهد

گردشگران زیادی هنگام رزرو تور مشهد میان انتخاب دو هتل درویشی یا قصر طلایی به چالش کشیده می شوند و هنگام سفر به شهرهای بزرگ مردد می شوند که کدام یک از هتلهای آن شهر را انتخاب کنند. به خصوص اگر آن شهر هتل هایی خاص و مشهور داشته باشد که باهم برابری کنند. سفر به مشهد با هتل های مختلف برگزار می شود. قشری خاص از مسافران مشهد هستند که ترجیح می دهند در سفر به این شهر بهترین هتل ها را انتخاب کنند ولی بین هتل هایی مثل هتل درویشی، هتل قصر و هتل قصر طلایی نمی توانند یک کدام را انتخاب کنند. این سه هتل از بهترین هتل های مشهد و حتی کل کشور محسوب می شوند و به دلیل نزدیکی به حرم مطهر طرفداران پر و پا قرصی دارند. در ادامه به مقایسه این سه هتل پرداخته ایم تا انتخاب کردن را برای گردشگران  مشهد آسان سازیم.

 

آنچه در این مطلب می خوانید: (کلیک کنید)

 

فاصله هتل بین المللی قصر، قصر طلایی و درویشی تا حرم

کدام یک از این هتل ها مجلل ترند؟

هتل قصر قدیمی تراست یا هتل درویشی و قصر طلایی؟

مقایسه استخرها و خدمات اسپا هتل درویشی، قصر و قصر طلایی

رستوران کدام هتل بهتر است؟

فروشگاه های داخلی سه هتل مطرح مشهد

تفاوت انواع اتاق های هتل قصر طلایی، درویشی و بین المللی قصر

مالک هتل درویشی و قصر طلایی

 

مقایسه هتل درویشی و قصر طلایی

 

مقایسه هتل های مشهد به خصوص هتل درویشی، هتل بین المللی قصر و هتل قصر طلایی که هر سه جزو هتل های پنج ستاره  و برترین جاهای دیدنی مشهد محسوب می شوند کار سختی است. این هتل ها هر سه در خیابان امام رضا که از مناطق مشهور مشهد و منتهی به حرم مطهر است، قرار گرفته اند. بیشتر هتل ها و مراکز اقامتی شهر در این خیابان قرار گرفته و بازار رضا یعنی بازار سنتی شهر هم در همین منطقه قرار گرفته است. در ادامه موقعیت این هتل ها را بیشتر شرح می دهیم و خواهیم گفت که هتل قصر بهتر است یا قصر طلایی؟

 

کدام یک از هتل ها به حرم مطهر نزدیک ترند؟

 

هتل قصر از همه هتل های پنج ستاره مشهد در خیابان امام رضا به حرم مطهر نزدیک تر است. هتل بین المللی قصر بین خیابان امام رضا 14 و 16 قرار گرفته است. افرادی که به مشهد سفر کرده باشند به خوبی می دانند که این خیابان بسیار طولانی است. ابتدای این خیابان از حرم مطهر شروع می شود و بعد از عبور از سه میدان اصلی بیت المقدس، میدان بسیج و میدان 15 خرداد در آخر به ترمینال مسافربری یعنی خیابان امام رضای 69 می رسد. بنابراین همینکه یک هتل در خیابان امام رضا قرار داشته باشد به معنی نزدیکی به حرم نیست ولی تقریبا جزو مسیرهای سرراست و محدوده حرم محسوب می شود. هتل قصر مشهد به عنوان بهترین هتل های مشهد خدمات کاملی به گردشگران ارائه می دهد. 

 

مقایسه فاصله های هتل های نزدیک به حرم

هتل بین المللی قصر از هتل درویشی و قصر طلایی به حرم نزدیک تر است

 

هتل بین المللی قصر طلایی مشهد بین امام رضای 34 و 36 قرار گرفته و به بنای با ابهتش به خصوص در شب ها از خیابان هایی مثل سیدی و محدوده سینما اطلس به خوبی پیداست. بنابراین بین این سه هتل، هتل قصر طلایی از حرم دورتر است چرا که هتل درویشی مشهد بین این دو قرار گرفته است. آدرس هتل مجلل درویشی بین امام رضا 24 و 26 است. هر سه هتل جزو هتل های پنج ستاره نزدیک به حرم به شمار می روند و نمی توان به طور صددرصد گفت که هتل قصر بهتر است یا قصر طلایی و درویشی. بنابراین اولین ویژگی برای انتخاب بهترین هتل های مشهد توجه به میزان نزدیکی به حرم مطهر است.

 

اگر به دنبال نزدیک ترین هتل 5 ستاره به حرم امام رضا می گردید باید در هتل قصرالضیافه مشهد اقامت کنید که دیوار به دیوار حرم است و ورودی مخصوص به صحن متبرکه دارد. 

 

کدام یک از هتل های درویشی، قصر و قصر طلایی مجلل ترند؟

 

هتل درویشی یا قصر طلایی؟ کدام یک لوکس تر و مجلل ترند؟ به این سوال نمی توان به سادگی پاسخ داد؛ چرا که هر سه هتل جزو برترین هتل های مشهد با برترین امکانات محسوب می شوند. هتل درویشی مشهد تنها هتل آتریوم شرق کشور به شمار می رود. آتریوم به سبکی از طراحی گفته می شود که در آن یک فضای باز و میانی احداث می شود و سایر عناصر با اطراف اپآن شکل می گیرد. این شیوه به نورگیری و زیبایی هتل درویشی کمک شایانی کرده است. ضمن اینکه طرح مدرن نما و لابیو  بخش هایی مثل رستوران را منحصر به فرد کرده است. کمتر واحد اقامتی یا حتی تجاری در ایران توانسته است چنین طرحی را به خوبی پیاده کند. این در حالی است که هتل درویشی اتاق ها و سوئیت های منحصر به فردی با تم ملل دارد و بعد از آن هتل های دیگری نیز در مشهد این شیوه را ادامه دادند.

 

مقایسه هتل های مشهد

عکس هتل درویشی مشهد

 

مجلل بودن هتل قصر طلایی از نمای بیرونی اش کاملا پیداست. شب ها هتل نورپردازی شده و به نمایی طلایی رنگ و درخشان تبدیل می شودکه از دوردست ها نمایان شده و به بنای شاخص در مشهد تبدیل می شود. هتل اتاق ها و سوئیت هایی بسیار شیک و لوکس با سرویس هایی مجلل را از آن خود کرده است.

هتل بین المللی قصر مشهد نمایی پلکانی و تراس دار داشته و از این نظر به راحتی قابل تشخیص است. تجمل و شکوه این هتل از بیرون دست کمی از شکوه بنا از داخل ندارد. هتلی پنج ستاره که رستوران های خاص و منحصر به فرد، انواع اتاق ها و سوئیت ها و... دارد و برای میزبانی از گردشگران و زائران ایرانی و خارجی احداث شده است. 

 

مقایسه هتل های مشهد

لابی مجلل هتل بین المللی قصر

 

کدام یک از هتل ها، قدیمی تر می باشند؟

 

هتل بین المللی قصر مشهد از سال 1357 آغاز به کار کرده است و با این حساب جزو قدیمی ترین هتل های مشهد است و طبیعتا بین سایر هتل های پنج ستاره نیز از همه قدیمی تر است؛ اما اگر عکس های هتل بین المللی قصر دیده باشید اثری از قدیمی بودن در آن نخواهید دید. زیرا این هتل در سال 1396 بازسازی شده و با امکانات و استانداردهای روز در صنعت هتلداری تجهیز گردیده است. این هتل پیش از بازسازی یعنی در سال 1394 به عنوان واحد نمونه انتخاب شده است. هتل قدیمی قصر به اندازه سابقه کاری اش در زمینه خدمتگزاری به میهمانان تور مشهد از اصفهان با سابقه است و بهترین پرسنل هتلداری را آموزش داده و وارد این شهر کرده است.

هتل قصر طلایی نیز در سال 1389 افتتاح شده است و هتل درویشی از سال 1390 آغاز به کار کرده است. بنابرین این دو هتل اخیر تقریبا نزدیک به هم افتتاح شده اند و می توان گفت رقبای اصلی هم محسوب می شوند چرا که بسیاری از امکاناتشان مشابه است. با این همه باز هم مسافران مشهد برای انتخاب بین این سه هتل قدرت تصمیم گیری شان را از دست می دهند و این سوال همیشگی برایشان پیش می آید که «هتل قصر بهتر است یا قصر طلایی» ؟

 

عکس هتل بین المللی قصر

هتل بین المللی قصر از سال 1357 افتتاح شده است

 

عکس هتل درویشی مشهد

هتل درویشی مشهد از سال 1390 آغاز به کار کرده و تازه تاسیس تر از سه هتل دیگر است

 

عکس هتل قصر طلایی مشهد

هتل قصر طلایی در سال 1389 و کمی قبل از هتل درویشی افتتاح شده است

 

استخر در هتل های درویشی، قصر و قصر طلایی مشهد

 

هر سه هتل از مجموعه آبی برخوردار می باشند که علاوه بر میهمانان هتل، ساکنان مشهد نیز می توانند از آن ها استفاده کنند چرا که بعضی از امکانات این استخرها همچون حمام ترکی و اسپا جزو لاکچری ترین و گران ترین امکانات آبی شهر مشهد محسوب می شوند. استفاده از مجموعه آبی هتل درویشی و هتل قصر طلایی برای میهمانان رایگان است ولی شرایط استفاده از استخر در تور مشهد هتل بین المللی قصر بر طبق تعرفه هتل است. شاید به دنبال هتل های وان دار مشهد باشید، پیشنهاد ما به شما هتل قصر طلایی است. 

 

سالن ماساژ هتل قصر طلایی

ماساژ در هتل قصر طلایی

 

اتاق ماساژ هتل درویشی مشهد

اتاق ماساژ هتل درویشی مشهد

 

ماساژ هتل قصر طلایی

اتاق ماساژهتل قصر طلایی

 

طبیعتا این مجموعه ها با وجود برخورداری از امکانا متعدد اسپا و سونا و جکوزی در زمینه ابعاد استخر به پای استخرهای حرفه ای شنا نمی رسند چرا که بیشتر مجموعه ای تفریح محسوب می شوند و نه استخری حرفه ای برای ورزشکاران. هتل بین المللی قصر نیز خدماتی همچون اسپا و ماساژ  دارد ولی هتل درویشی به خدمات تخصصی اسپا و ماساژ معروف تر است. استخر شیک و تمیز در تور مشهد هتل قصر طلایی نیز به سونا، جکوزی، حمام ترکی و انواع ماساژ مجهز شده است.   

 

رستوران های کدام یک از هتل ها بهتر است؟

 

سه هتل قصر، هتل درویشی و قصر طلایی برترین امکانات هتلی را از آن خود کرده است. هر سه هتل از رستوران با ظرفیت بیش از 400 نفر برخوردارند ولی بعضی از آن ها رستوران های بیشتری دارند. تور مشهد هتل درویشی تنها با یک رستوران همراه است و آن هم رستوران آتریوم با ظرفیت 400 نفر است.

 

هتل بین المللی قصر در کیفیت غذاهای رستوران خود بسیار پر مدعاست. البته این ادعا کاملا به جاست و قطعا اگر تجربه چشیدن طعم غذاهای این هتل را داشته باشید و تنوع منوهای غذایی را دیده باشید این مطلب را راحت‌تر درک خواهید کرد. رستوران های هتل قصر عبارت‌اند از:

 

- رستوران خاطره با مفصل‌ترین بوفه صبحانه ایران با منویی متنوع شامل 156 قلم اغذیه سرد و گرم و ظرفیت 1000 نفر

- رستوران رویال مرسده با سرو انواع غذاهای دریایی

- رستوران سنتی رز با متنوع ترین غذاهای سنتی و اصیل ایرانی در فضایی دنج و دلنشین

- رستوران قصر با ظرفیت 1500 نفر با منوی روزانه و سرو انواع غذاهای ایرانی و فرنگی

 

رستوران هتل قصر

یکی از رستوران های هتل بین المللی قصر

 

هتل قصر طلایی نیز شش رستورلن دارد که رستوران اصلی هتل با ظرفیت 600 نفر طراحی شده است. رستوران های هتل قصر طلایی مشهد عبارت‌اند از:

 

- رستوران ضیافت هتل قصر طلایی، بزرگ‌ترین سالن صبحانه خوری مشهد با متنوع‌ترین منوی صبحانه

- رستوران ترنم هتل قصر طلایی با سرو غذا به صورت سلف سرویس و انواع دسر و سالاد به صورت بوفه

- رستوران سنتی ترمه با سرو ناهار و شام با سرو انواع غذاهای سنتی و محلی کشور

- رستوران پنج قاره زوشا با منویی متنوع از 5 قاره جهان و سرو غذاهای ملل

- رستوران تابستانی بارگاه، با فضای روباز و دلنشین و چشم انداز حرم مطهر به همراه سرو انواع غذاهای سنتی و نوشیدنی‌های سرد

 

سالن اشراف هتل قصر طلایی

سالن اشراف هتل قصر طلایی

 

در هتل درویشی مشهد نیز 3 رستوان اصلی وجود دارد که بهترین و با کیفیت‌ترین غذاها را در محیطی لوکس سرو می‌کند. انواع رستوران های هتل درویشی مشهد به شرح زیر است:

 

- سالن صبحانه خوری ارغوان با منویی مفصل و متنوع

- رستوران آتریوم با سرو انواع غذاهای ایرانی و فرنگی در محیطی لوکس و بی نظیر

- رستوران روف گاردن با سرو انواع غذاهای بین المللی در فضای باز

- فست فود فیروزه با انواع پیتزا، کنتاکی و...

 

رستوران هتل درویشی

رستوران روف گاردن هتل درویشی مشهد

 

علاوه بر تنوع رستوران در این هتل‌ها، کافی‌شاپ‌های متعددی نیز در هر یک از آن‌ها وجود دارد که می‌توانید دورهمی‌های دوستانه و قرارهای کاری خود را در آن‌ها برگزار کنید. کافی شاپ لابی، کافی شاپ لانژ، کافی شاپ آتریوم مینوتا و کافی شاپ اسپا از جمله کافی شاپ‌های هتل قصر طلایی مشهد به شمار می‌رود و می‌توانید انواع نوشیدنی‌های سرد و گرم، کیک‌ها و میان وعده‌ها را نوش جان کنید.

هتل بین المللی قصر دو کافی شاپ قصر و ملودی را در خود جای داده است. در کافی شاپ قصر انواع نوشیدنی و عرقیات سنتی، دسرهای متنوع و غذاهای سبک مانند پیراشکی، پیتزا، پاستا و... سرو می‌شود.

هتل درویشی مشهد نیز سه کافی شاپ و یک چایخانه سنتی دارد و تجربه‌ای متفاوت را برایتان به ارمغان می‌آورد. کافی شاپ مرکزی، کافی شاپ بیلیارد و کافی شاپ اسپا از جمله کافی شاپ‌های هتل درویشی هستند.چایخانه سنتی برکه با فضای باز و محیطی سرسبز و چشم نواز طراحی شده و لذت صرف چای با منویی متنوع در محیطی دنج را برای شما به ارمغان می‌آورد.

 

فروشگاه های داخلی لوکس هتل بین المللی قصر، قصر طلایی و درویشی

 

اگر بخواهیم هتل قصر، هتل درویشی یا قصر طلایی را با مراکز خرید داخلی هتل مقایسه کنیم، بسیار کار دشواری است. در لابی هر یک از سه هتل مورد نظر، مراکز خرید لوکس و برند و فروشگاه‌های سوغات وجود دارد و افرادی که در این هتل اقامت دارند، می‌توانند سوغات خود را از همین فروشگاه‌ها با بهترین کیفیت تهیه کنند. در هتل قصر طلایی انواع فروشگاه‌های کیف و کفش چرم، شال و روسری‌های ، لوازم تزیینی و دکوری بی نظیر، جواهرات گران قیمت و لوکس و... به چشم می‌خورد.

در هتل بین المللی قصر نیز انواع فروشگاه‌های پوشاک با کیفیت، لوازم آرایشی برند، عطر و ادکلن و... دیده می‌شود. هتل درویشی مشهد هم با بزرگ‌ترین مرکز خرید داخلی آماده ارائه خدمات به مجاوران حرم مطهر و میهمانان هتل است. در هتل درویشی فروشگاه‌های ساعت، کانتر شکلات‌های خارجی، گالری‌های هنری، فروشگاه پوشاک کودک و بزرگسال، فروشگاه‌های لوکس عطر و ادکلن، گالری نقره و جواهر، خانه حجاب صدف، فروشگاه اسباب بازی، فروشگاه آجیل و زعفران و... وجود دارد. 

 

تفاوت واحدهای اقامتی هتل درویشی مشهد، قصر طلایی و بین المللی قصر

 

حقیقت این است که مقایسه اتاق‌ها و سوئیت‌های این هتل‌ها و مطرح کردن تفاوت‌های هر یک، کار بسیار دشواری است. اما به نظر می‌رسد تنوع اتاق‌های هتل درویشی مشهد و هتل بین المللی قصر از نظر معماری و چیدمان بسیار متفاوت تر از هتل قصر طلایی است. در هتل درویشی مشهد 223 باب واحد اقامتی وجود دارد و در این هتل انواع 3 نوع اتاق VIP، 3 نوع اتاق رویال، 7 نوع اتاق ملل شامل دوبلکس مصر، دوبلکس ایران اسلام، دوبلکس ایران باستان، دوبلکس هند، دوبلکس عرب، دوبلکس چین و پنت هاوس رم و 3 نوع اتاق فصل وجود دارد و به طور قطع می‌توان گفت سخت‌پسند ترین افراد، یکی از اتاق‌ها و سوئیت‌های هتل درویشی را با رضایت کامل انتخاب می‌کنند.

هتل قصر طلایی با تعداد 358 باب واحد اقامتی، بیشترین تعداد اتاق و سوئیت را نسبت به دو هتل دیگر به خود اختصاص داده است. اتاق های هتل قصر طلایی مشهد در انواع مختلف دبل لاکچری کانکت، دبل لندسکیپ، دبل آتریوم، دبل لاکچری تراس دار، دبل پانوراما، دبل پانوراما تراس دار، اتاق سینگل و... بسیار لوکس و شیک طراحی شده‌اند و در بدو ورود به هر یک از آن‌ها حیرت شما را بر می‌انگیزد.

 

مقایسه هتل های مشهد

نمای زیبا و طلایی هتل بین المللی قصر طلایی

 

در هتل بین المللی قصر 220 باب واحد اقامتی در انواع مختلف طراحی شده است. تنوع سوئیت‌ها و اتاق‌های ویژه در این هتل بسیار زیاد است و با خاص‌ترین دکوراسیون میزبان زائران امام هشتم می‌باشد.

 

امکانات واحدهای هتل درویشی، هتل قصر طلایی و اتاق های هتل بین المللی قصر مشهد با یکدیگر قابل مقایسه نیست؛ چراکه هر سه هتل بهترین و لوکس‌ترین امکانات رفاهی و وسایل مورد نیاز را برای میهمانان خود فراهم کرده‌اند و همین امر مقایسه هتل های مشهد را دشوار می کند.

 

مالک هتل درویشی مشهد و مالک هتل قصر طلایی

 

مالک هتل قصر طلایی مشهد مرحوم حاج محمود سزاوار بندی است. در حال حاضر فرزند ایشان آقای امیر سزاوار بندی مالکیت و مدیریت هتل را به عهده گرفته است. به گفته مالک فعلی هتل قصر طلایی ( آقای امیر سزاوار بندی) شغل اجدادی ایشان گچبری بوده است. اصالت آن ها هم شیرازی بوده که جد ایشان به نام استا مراد گچ بر، در شیراز معروف بوده اند. استا مراد به قدری زیبا و تمیز گچ بری می کرده است که آوازه اش به خراسان و آستان قدس رضوی می رسد. از این رو از استا مراد دعوت می کنند کارهای گچ بری حرم مطهر را بر عهده بگیرد.

حاج محمود اوایل انقلاب زمینی را در نزدیکی چهارراه دانش خریداری می کند و آن را تبدیل به پاساژ می کند. متاسفانه یا خوشبختانه مغازه ها به فروش نمی رسد و کار ایشان و به کسادی می رود. یک روز زائری به او مراجعه می کند و درخواست می کند یکی از مغازه را برای ماندن در آن به جای مسافرخانه به او اجاره دهد. بعد از او این پاساز معروف می شود  و دیگران هم برای اجاره به آنجا مراجعه می کنند. اینچنین این پاساژ به مسافرخانه تبدیل می شود و کم کم در آن سرویس بهداشتی و حمام هم برای رعایت حال مسافران احداث می کند.

بعد از چند هفته پاساژ مجوز کسب می کند و به هتلی درجه دو تبدیل می شود. بعد از 12 سال، در سال 1374 هتل دو ستاره بین المللی قصر تبدیل به هتلی 4 ستاره می شود. بعد از آن دومین هتل حاج محمود سزاوار به نام هتل قصر طلایی ساخته می شود.

مدیر عامل و مالک هتل درویشی مشهد آقای علی درویشی است. وی در راستای فعالیت های گردشگری اش بعد از احداث هتل مجلل درویشی به احداث آژانس گردشگری، انتشارمجله گردشگری و افتتاح دانشگاه علمی-کاربردی درویشی و... مبادرت ورزید. از مدیرعاملان این هتل می توان به مهندس امینیان اشاره نمود که در دانشگاه علمی کاربردی درویشی نیز تدریس می کند. مدیر کل فعلی هتل مجلل درویشی نیز شخصی به نام آقای باقر نژاد می باشد. 

 

نتیجه گیری

 

هتل درویشی، هتل قصر و هتل قصر طلایی هر سه جزو برترین هتل های مشهد به شمار می روند که به دلیل امکانات عالی و نزدیکی به حرم مطهر با استقبال خوبی از سوی گردشگران ایرانی و خارجی مواجه می شوند. این سه هتل در یک راسته از خیابان امام رضا قرار گرفته و از انواع اتاق ها و سوئیت های منحصر به فرد با تم ها و طراحی های مختلف برخوردارند. هتل قصر از همه هتل های قدیمی تر و هتل درویشی تازه تاسیس تر است. امکانات اسپا و ماساژ در هتل درویشی و قصر طلایی قابل توجه تر است.

هتل درویشی به اندازه هتل های قصر و قصر طلایی رستوران های متعددی ندارد ولی رستوران آتریوم آن از نظر زیبایی و کیفیت غذا با برترین رستوران های مشهد و برترین هتل های کشور برابری می کند. 

هر سه هتل جزو مجلل ترین هتل ها محسوب می شوند. هتل درویشی از نظر نمای ظاهری و طراحی آتریوم خاص تر است ولی اتاق های همه هتل ها مجلل و دکوراسیونی منحصر به فرد دارد. هر فرد با توجه به سلیقه اش می تواند یکی از این واحدهای اقامتی را برگزیند. امیدواریم پس از خواندن این مطلب بهترین تصمیم را متناسب با نیاز خود بگیرید و اقامتی ماندگار را در هر یک از این سه هتل تجربه کنید.

 

در مقاله های زیر به طور مفصل هر یک از هتل ها معرفی شده اند: 
معرفی هتل درویشی مشهد 
معرفی هتل قصر طلایی مشهد

 

برای رزرو تورهای مشهد به صورت اقتصادی یا لوکس و لاکچری با تورگردان همراه باشید. حتی اگر بخواهید تور شمال از مشهد و یا تور تهران از مشهد را رزرو کنید کافی است با ما تماس بگیرید. در صورتی که تور دیگری مد نظرشماست می توانید از صفحه تورهای داخلی تور مورد نظرتان را انتخاب کنید و برای رزرو با ما تماس بگیرید.

 

وضعیت آب و هوا
خلاصه مقاله

هتل قصر بهتر است یا قصر طلایی و درویشی؟ قشری خاص از مسافران مشهد هستند که ترجیح می دهند در سفر به این شهر بهترین هتل ها را انتخاب کنند ولی بین هتل هایی مثل هتل درویشی، هتل قصر و هتل قصر طلایی نمی توانند یک کدام را انتخاب کنند. این هتل ها، هر سه جزو برترین هتل های پنج ستاره محسوب می شوند. در این مطلب به مقایسه هتل های مشهد که در نزدیکی حرم واقع شده اند و از بهترین هتل های لوکس کشور هستند پرداخته ایم.

انتشار :  12 اردیبهشت 1401 به روزرسانی :  12 بهمن 1402 نویسنده :   عفیفه خدنگی
تصاویر مرتبط
سالن اشراف هتل قصر طلایی
  • سالن اشراف هتل قصر طلایی
  • عکس هتل درویشی مشهد
  • مقایسه هتل درویشی و قصر طلایی
  • اتاق ماساژ هتل درویشی مشهد
  • مقایسه هتل های مشهد
  • مقایسه هتل های مشهد
  • عکس هتل بین المللی قصر
  • مقایسه فاصله های هتل های نزدیک به حرم
  • رستوران هتل قصر
  • ماساژ هتل قصر طلایی
  • مقایسه هتل های مشهد
  • سالن ماساژ هتل قصر طلایی
  • رستوران هتل درویشی
  • عکس هتل قصر طلایی مشهد
  • مقایسه هتل های مشهد
اشتراک گذاری
درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید
2 دیدگاه در رابطه با این مطلب وجود دارد .
میلاد یوسفی
دمتون گرم مطلبتون عالی بود.من خودم مشهدیم ولی تاحالا این چیزا رو درمورد این هتل ها نمیدونستم
خدنگیعفیفه خدنگی
زنده باشی دوست عزیز. خوشحالیم که مطلب رو پسندیدی