هتل الماس 2 مشهد + لینک خرید و رزرو تور

هتل الماس 2 مشهد

هتل الماس 2 مشهد یکی از بهترین گزینه‌ها برای تجربه اقامتی لوکس و لاکچری در سفر به مشهد به شمار می‌رود. تاکنون هتل‌های زیادی در این شهر برای میزبانی و پذیرایی از زائران امام هشتم ساخته شده است که با بهترین امکانات و خدمات آماده خدمت‌رسانی هستند. هتل الماس 2 از هتل‌های 5 ستاره و خوش نام مشهد است که در این مقاله قصد داریم به بررسی تجربیات و نظرات هتل الماس 2 مشهد، معرفی اتاق های هتل، امکانات و موقعیت مکانی آن در تور مشهد بپردازیم. پس با «معرفی هتل الماس 2 در مشهد» همراه ما باشید.

آنچه در این مطلب می‌خوانید: (کلیک کنید)

 

هتل الماس 2 در مشهد

مالک هتل الماس 2 مشهد

امکانات هتل الماس 2

اتاق های هتل الماس 2 مشهد

فاصله هتل الماس 2 تا حرم و جاذبه‌های گردشگری مشهد

قوانین و مقررات هتل الماس 2

سایت رسمی هتل الماس 2 مشهد

تور مشهد هتل الماس 2

نظرات هتل الماس 2 مشهد

نقشه هتل الماس 2

 

با رزرو تور هتل الماس 2 مشهد اقامتی لاکچری را با مناسب‌ترین قیمت تجربه کنید

 

هتل الماس 2 مشهد

 

معرفی هتل الماس 2 مشهد

 

هتل الماس 2 مشهد یکی از گروه هتل‌های الماس است که در فروردین ماه سال 1396 فعالیت خود را آغاز کرد. هتل مجلل الماس 2 با 25 طبقه از مرتفع‌ترین هتل‌های مشهد است و به دلیل چشم انداز بی نظیری که به میهمانان ارائه می‌دهد، طرفداران زیادی دارد. معماری این هتل بسیار شیک و خاص بوده و با طراحی اتاق‌هایی به سبک ملل و تمدن‌های مختلف، نظر میهمانان را به خود جلب کرده است. علاوه بر این امکانات هتل نظیر چندین رستوران و کافی شاپ، مجموعه آبی مجهز، بازارچه خرید و... رفاه و آسایش را برای میهمانان خود فراهم کرده و اقامتی بی کم و کاست را برای آنان رقم می‌زند.

 

مالک هتل الماس 2 مشهد کیست؟

 

مالک هتل الماس 2 مشهد جناب آقای قلمیان است و این مجموعه به ارگان دولتی خاصی وابسته نیست. همان‌طور که گفتیم این هتل زیر مجموعه گروه هتل‌های المای در مشهد است که شامل هتل چهار ستاره الماس 1، هتل پنج ستاره الماس 2 و هتل چهار ستاره الماس نوین بوده و هر سه این هتل‌ها تحت مالکیت خاندان قلمیان مشغول فعالیت هستند.

 

جهت رزرو و مشاهده قیمت تور هتل الماس 2 مشهد از تبریز کلیک کنید

 

صاحب هتل الماس 2 مشهد

 

امکانات هتل الماس 2 مشهد

 

امکانات هتل الماس 2 مشهد بسیار قابل قبول بوده و انتظارات میهمانان از یک هتل 5 ستاره را کاملا برآورده می‌سازد. به طوری که تمام خدمات و امکانات مورد نیاز میهمانان جهت تفریح و سرگرمی و رفاه هرچه بیشتر آنان فراهم شده و با وجود چندین رستوران و کافی شاپ نیازی به خارج شدن از هتل جهت صرف غذا نیست. در ادامه امکانات هتل الماس 2 را با جزئیات بیشتری بررسی کرده‌ایم.

 

رستوران هتل الماس 2 مشهد

 

رستوران‌های هتل الماس 2 با چشم انداز و دکوراسیون خاص و ویژه از بهترین امکانات این هتل به شمار می‌روند. 3 رستوران در هتل الماس 2 وجود دارد که با ظرفیت‌های مختلف آماده پذیرایی از میهمانان است. منوی غذایی هتل الماس 2 مشهد بسیار متنوع و کامل بوده و انواع غذاهای ایرانی، فرنگی، فست فود و... را در خود جای داده است. علاوه بر این قیمت رستوران هتل الماس 2 با توجه به کیفیت غذاها بسیار معقول بوده و هرگز از صرف غذا در این رستوران‌ها پشیمان نخواهید شد.

 

رستوران فیروزه هتل الماس 2 مشهد

 

رستوران و تالار پانوراما: رستوران گردان هتل الماس 2 مشهد یا همان رستوران پانوراما با ظرفیت 150 نفر در طبقه بیستم هتل واقع شده است. چشم انداز 360 درجه این رستوران میهمانان را شگفت زده کرده و نمایی فوق العاده از شهر و گنبد طلایی را به آنان نشان می‌دهد.

رستوران و تالار فیروزه: رستوران دیگر هتل، رستوران فیروزه است که با ظرفیت 200 نفر و چشم انداز 360 درجه از میهمانان خود پذیرایی می‌کند. این رستوران در طبقه هفدهم واقع شده و صبحانه هتل الماس 2 به صورت بوفه در همین رستوران سرو می‌شود.

کافه رستوران روف گاردن: در کافه رستوران روف گاردن می‌توانید غذای خود را در محیطی متفاوت و آرام نوش جان کنید. این رستوران در طبقه نوزدهم هتل واقع شده و با انواع غذا و نوشیدنی میزبان میهمانان است.

 

کافه رستوران روف گاردن هتل الماس 2

 

کافی شاپ هتل الماس 2

 

بهترین مکان برای دور هم جمع شدن و صرف عصرانه یا شب نشینی، کافی شاپ هتل است. در این هتل علاوه بر کافی شاپ روف گاردن، دو کافی شاپ دیگر نیز وجود دارد و بهترین نوشیدنی‌ها، کیک‌ها، دسرها و... در آن‌ها سرو می‌شود.

 

کافی شاپ یاقوت: در کافی شاپ یاقوت هتل الماس 2 خود را به صرف فنجانی چای، انواع نوشیدنی‌های سرد و گرم، کیک و دسرهای لذیذ، فست فود و... میهمان کنید. این کافی شاپ با ظرفیت 60 نفر در طبقه اول هتل واقع شده و چشم اندازی از لابی و خیابان را در اختیار میهمانان قرار می‌دهد. بدون شک لحظاتی به یاد ماندنی را در کافی شاپ یاقوت تجربه خواهید کرد.

کافی شاپ اسپا: اگر به مجموعه آبی استخر رفتید می‌توانید در کافی شاپ اسپا، نوشیدنی‌ای خنک سفارش دهید و لذت ببرید. کافی شاپ اسپا، کافی شاپ اختصاصی مجموعه آبی هتل الماس 2 است که با انواع نوشیدنی از شما پذیرایی می‌کند.

 

کافی شاپ یاقوت هتل الماس 2 مشهد

 

استخر هتل الماس 2 مشهد

 

بهترین مکانی که می‌توانید خستگی روحی و جسمی خود را در طول سفر و اقامت از بین ببرید، مجموعه آبی و استخر هتل الماس 2 مشهد است. این مجموعه شامل سونا خشک و بخار، جکوزی، استخر بزرگسالان، استخر کودکان، خدمات اسپا و ماساژ و سالن بدنسازی است و شادابی و طراوت را به برای پوست شما به ارمغان می‌آورد.

 

استخر هتل الماس 2 مشهد

 

سالن کنفرانس و همایش هتل الماس 2

 

سالن کنفرانس و همایش هتل الماس 2 از امکانات ویژه هتل الماس 2 است که برای برگزاری جلسات کاری مهم شما فراهم شده است. در این سالن‌های همایش و کنفرانس، تجهیزات پیشرفته‌ای نظیر ویديو پروژکتور، پرده نمایش، سیستم صوتی و تصویری، تریبون، اینترنت پر سرعت و... نیز وجود دارد.

 

سالن جلسات: با ظرفیت 40 نفر در طبقه اول واقع شده است.

سالن فیروزه: با ظرفیت 70 نفر در طبقه هفدهم واقع شده است.

سالن پانوراما: با ظرفیت 120 نفر در طبقه بیستم واقع شده است.

 

خرید تور هتل الماس 2 مشهد از شیراز به همراه آفرهای ویژه گردشگری

 

سالن همایش و کنفرانس هتل الماس 2

 

سایر امکانات هتل

 

  • اتاق بازی کودک
  • سرویس رایگان حرم (8 نوبت در روز)
  • ترانسفر فرودگاه و راه آهن
  • پارکینگ با ظرفیت 60 خودرو
  • مرکز خرید
  • سرویس بهداشتی ایرانی در طبقات
  • خودپرداز
  • و...

 

امکانات هتل الماس 2 مشهد

 

اتاق های هتل الماس 2 مشهد

 

طراحی اتاق های هتل الماس 2 مشهد آنقدر خاص، منحصر به فرد و لوکس است که یک شب اقامت در این هتل به ارزوی بیشتر افراد تبدیل شده است. هتل الماس 2 دارای 216 باب واحد اقامتی متنوع بوده که شامل 6 سوئیت پرزیدنت، 24 سوئیت امپریال، 15 سوئیت یک خوابه، 4 سوئیت ماه عسل، 15 اتاق کانکت و 137 اتاق دبل است.

 

اتاق های هتل الماس 2 مشهد

 

اگر عکس اتاق های هتل الماس 2 مشهد را دیده باشید، احتمالا دکوراسیون و رنگ‌های متفاوت هر اتاق نظر شما را به خود جلب کرده است. دلیل این امر طراحی اتاق‌ها به سبک ملل و تمدن‌های مختلف نظیر آفریقا، ایتالیا، تایلند، روسیه، هند، صفویه، ایران باستان و... بوده که سبب شهرت هتل الماس 2 نیز شده است. البته در این میان هتل درویشی مشهد نیز تنها رقیب هتل الماس 2 است که با طراحی اتاق به سبک ملل با یکدیگر رقابت می‌کنند. قیمت اتاق های هتل الماس 2 مشهد نیز نسبت به امکانات و معماری خاصشان برای کسانی که می‌خواهند اقامتی شاهانه را تجربه کنند، معقول به نظر می‌رسد. انواع این اتاق‌ها عبارت‌اند از:

 

یک تخته الماس: اگر تنها به مشهد سفر کرده‌اید می‌توانید اتاق یک تخته الماس را رزرو نمایید. این اتاق ظرفیت یک نفر را دارد و امکان پذیرش ظرفیت نفر اضافه در این اتاق ممکن نیست.

دو تخته دبل الماس: اتاق دو تخته دبل الماس اقامتی به یاد ماندنی را برای زوجین رقم می‌زند. این اتاق شامل یک عدد تخت دبل است و ظرفیت یک نفر اضافه را دارد.

دو تخته تویین الماس: برای اقامت در سفرهای دوستانه دو نفره یا سفرهای کاری، اقامت در اتاق های تویین الماس را به شما پیشنهاد می‌دهیم. در این اتاق دو عدد تخت سینگل قرار گرفته و ظرفیت نفر اضافه ندارد.

سه تخته الماس: اتاق سه تخته الماس برای اقامت‌های خانوادگی انتخاب بسیار خوبی است. در این اتاق یک عدد تخت دبل و یک تخت سینگل موجود است و ظرفیت یک نفر اضافه نیز دارد. در نتیجه برای خانواده‌های چهار نفره گزینه مناسبی به شمار می‌رود.

دو تخته یاقوت: اتاق یاقوت هتل الماس 2 از پر رزروترین اتاق‌های هتل است که دارای یک تخت بوده و با ظرفیت دو نفر و یک نفر اضافه طراحی شده است.

 

اتاق یاقوت هتل الماس 2

 

علاوه بر اتاق‌هایی که ذکر شد، اتاق‌های ملل هتل الماس 2 شامل سبک تمدن آفریقا، ایتالیا، ایران باستان، تایلند، ترکیه، روسیه، عرب، هند و صفویه است که از محبوب‌ترین اتاق‌های هتل به شمار می‌روند. هر سبک از این اتاق‌ها در انواع امپریال، دو تخته برلیان، پرزیدنت، هانی مون، سوئیت یک خوابه، کانکت و دو تخته دبل طراحی شده است که در ادامه جزئیات هر یک را بررسی می‌کنیم.

 

نام اتاق

نوع تخت

ظرفیت

متراژ

طبقه

امپریال جونیور (سبک هند)

دبل

۲+۱

۳۳ متر

ششم و هفتم

امپریال جونیور (سبک آفریقا)

دبل

۲+۱

۲۷ متر

هشتم

امپریال جونیور (سبک تایلند)

دبل

۲+۱

۲۸ متر

نهم و دهم

امپریال جونیور (سبک روسیه)

دبل

۲+۱

۳۱ متر

یازدهم و دوازدهم

امپریال سوپریور (سبک ترکیه)

دبل

۲+۱

۳۲ متر

سوم

امپریال سوپریور (سبک ایتالیا)

دبل

۲+۱

۴۰ متر

چهارم و پنجم

امپریال سوپریور (سبک عرب)

دبل

۲+۱

۳۳ متر

سیزدهم و چهاردهم

دو تخته برلیان

دبل

۲+۱

۳۲ متر

دوم تا چهاردهم

پرزیدنت (سبک ترکیه)

دبل

۲+۲

۶۶ متر

دوم

پرزیدنت (سبک صفویه)

دبل

۲+۲

۵۲ متر

شانزدهم

پرزیدنت (سبک ایران باستان)

دبل

۲+۲

۴۵ متر

پانزدهم

هانی مون

دبل

۲

۳۰ متر

پانزدهم و شانزدهم

سوئیت یک خوابه

دبل

۲+۲

۳۸ متر

اول تا شانزدهم

کانکت

دبل و سینگل

۴+۲

۵۶ متر

دوم تا شانزدهم

 

 

هتل الماس 2 مشهد عکسها

 

فاصله هتل الماس 2 مشهد تا حرم، مراکز خرید و جاذبه‌های گردشگری

 

فاصله هتل الماس 2 مشهد تا حرم و موقعیت مکانی بسیار خوب آن نسبت به مراکز خرید و سایر جاهای دیدنی مشهد، از مهم‌ترین عواملی است که گردشگران و زائران را به سوی خود می‌کشاند. هتل الماس 2 در خیابان امام رضا، از مهم‌ترین خیابان‌های منتهی به حرم مطهر واقع شده و به همین دلیل با 10 تا 15 دقیقع پیاده روی به حرم مشرف خواهید شد. علاوه بر این در این خیابان سایر هتل‌های معروف و لوکس مشهد مانند هتل قصر طلایی، هتل درویشی، هتل بین المللی قصر و... نیز قرار دارند. هچنین این هتل تا ایستگاه مترو بسیج نیز حدود 10 دقیقه پیاده فاصله دارد و از این طریق به سایر نقاط شهر و جاذبه‌های گردشگری دسترسی خواهید داشت. در جدول زیر فاصله هتل الماس 2 در مشهد تا برخی از بازارهای مشهد و مکان‌های تفریحی و دیدنی آورده‌ایم.

 

آدرس هتل الماس 2 مشهد: خیابان امام رضا، امام رضا 20

 

فاصله جاذبه های گردشگری مشهد تا هتل الماس 2

ورودی باب الرضا حرم

حدود 3 دقیقه با خودرو (1 کیلومتر و 280 متر)

بازار رضا

حدود 3 دقیقه با خودرو (1 کیلومتر و 175 متر)

مراکز خرید 17 شهریور

حدود 4 دقیقه با خودرو (1 کیلومتر و 430 متر)

خیابان شیرازی

حدود 5 دقیقه با خودرو (2 کیلومتر و 105 متر)

سینما هویزه

حدود 6 دقیقه با خودرو (2 کیلومتر و 690 متر)

بوستان بابا قدرت

حدود 11 دقیقه با خودرو (4 کیلومتر و 555 متر)

پارک کوهسنگی

حدود 13 دقیقه با خودرو (6 کیلومتر و 320 متر)

رستوران پسران کریم

حدود 15 دقیقه با خودرو (7 کیلومتر و 124 متر)

میدان جانباز (مراکز خرید پروما، پاژ و...)

حدود 17 دقیقه با خودرو (8 کیلومتر و 816 متر)

پارک ملت

حدود 18 دقیقه با خودرو (10 کیلومتر و 352 متر)

مجتمع الماس شرق

حدود 18 دقیقه با خودرو (10 کیلومتر و 830 متر)

سرزمین موج‌های آبی

حدود 23 دقیقه با خودرو (15 کیلومتر و 801 متر)

باغ وحش و پارک جنگلی وکیل آباد

حدود 27 دقیقه با خودرو (19 کیلومتر و 850 متر)

ییلاقات طرقبه و شاندیز

حدود 35 دقیقه با خودرو (25 کیلومتر و 220 متر)

 

 

قوانین و مقررات هتل الماس 2

 

1- تحویل اتاق (چک این) ساعت 15:00 و ساعت تخلیه اتاق (چک اوت) ساعت 12:00 است.

2- بازه سنی اقامت رایگان کودکان زیر 5 سال و بازه سنی برای اقامت نیم بها بین 5 تا 12 سال است.

3- ارائه شناسنامه عکس‌دار و کارت ملی برای تمامی میهمانان و صیغه نامه با مهر برجسته محضر جهت پذیرش زوجین الزامی است.

4- مهر ویزا و مهر ورود به ایران با تاریخ اعتبار و انقضا جهت پذیرش میهمانان خارجی الزامی است.

5- استعمال دخانیات در هتل الماس 2 مشهد ممنوع است.

6- در ایام غیر پیک کنسلی رزرو تا 72 ساعت پیش از ورود بدون جریمه، تا 48 ساعت قبل از ورود شامل 50 درصد جریمه، و تا 24 ساعت قبل از ورود یا همان روز ورود شامل 100 درصد جریمه از قیمت اتاق به ازای یک شب می‌باشد. در ایام پیک نیز تا 72 ساعت قبل از ورود بدون جریمه و در غیر این‌صورت شامل 100 درصد جریمه شده و مبلغی عودت داده نمی‌شود. البته در برخی ایام هزینه کنسلی از سوی هتل به طور کامل رایگان می‌شود اما این شرایط متغییر است.

 

سالن ماساژ هتل الماس 2

 

سایت هتل الماس 2 مشهد

 

سایت هتل الماس 2 مشهد به آدرس almas2.hotelalmas.com در دسترس است. سایت رسمی هتل مرجعه بسیار خوبی جهت مشاهده قوانین و مقررات هتل، آپدیت نرخ‌ها در ایام پیک و غیر پیک، مشاهده انواع اتاق‌ها به همراه امکانات و ظرفیت آن‌ها و اطلاع از امکانات و خدمات ویژه هتل الماس 2 است. این سایت با کاربری بسیار آسان و راحت طراحی شده و امکان رزرواسیون آنلاین را نیز برای گردشگران فراهم کرده است.

 

شماره تلفن هتل الماس 2 مشهد: 05131414

 

تور هتل الماس 2 مشهد

 

اگر می‌خواهید به مشهد سفر کنید و در این هتل لاکچری اقامت داشته باشید، پیشنهاد ما به شما این است سفر با تور هتل الماس 2 مشهد را امتحان کنید. از مزایای خرید تور قیمت بسیار تور نسبت به رزرو هتل تک و خرید پرواز به صورت جداگانه است. در نتیجه اگر می‌خواهید با صرف هزینه‌ای معقول اقامتی بدون نقص در هتل 5 ستاره و همه چیز تمام را تجربه کنید، با خرید تور مشهد هتل الماس 2 تجربه‌ای متفاوت را برای خود رقم بزنید. با خرید تور از مجموعه تورگردان، علاوه بر رزرو هتل، پرواز رفت و برگشت به همراه آفرهای گردشگری مکان‌های دیدنی نظیر چالیدره نیز به مسافران و زائران عزیز ارائه می‌شود.

 

کمترین نرخ تور هتل الماس 2 مشهد از رشت را در تورگردان مشاهده نمایید

 

تور هتل الماس 2 مشهد

 

نظرات هتل الماس 2 مشهد

 

هتل الماس 2 مشهد نظرات مثبتی را تاکنون به خود اختصاص داده و نظرات منفی زیادی به چشم نمی‌خورد و این حاکی از آن است که هتل الماس 2 بهترین خدمات و امکانات را به میهمانان خود ارائه کرده و بیشترین میزان رضایت را جلب کرده است. به طوری که از 5 امتیاز، در مجموع 4 امتیاز کسب کرده که به بیشترین امتیاز به ترتیب به رعایت پروتکل‌های بهداشتی، موقعیت مکانی، امکانات هتل، کیفیت اتاق‌ها و قیمت هتل الماس 2 مشهد تعلق دارد. پس با خیال راحت با برای رزرو هتل الماس 2 مشهد اقدام کرده و تجربه‌ای به یاد ماندنی را برای خود رقم بزنید.

 

نقشه هتل الماس 2 در مشهد

 

وضعیت آب و هوا
خلاصه مقاله

هتل الماس 2 مشهد یکی از هتل‌های پنج ستاره و لوکس در نزدیکی حرم مطهر امام رضا (ع) است که توانسته رضایت میهمانان خود را با ارائه خدمات و امکانات کامل و با کیفیت بدست آورد. این هتل به صورت اقامت با صبحانه بوفه رزرو شده و نهار و شام به صورت آلاکارت در رستوران‌های هتل سرو می‌شود. هتل الماس 2 موقعیت مکانی خوبی نسبت به حرم و جاذبه‌های کیش داشته و به همین دلیل طرفداران زیادی دارد. در این مقاله به معرفی هتل الماس 2 مشهد و بررسی امکانات، اتاق‌ها و... پرداخته‌ایم.

انتشار :  23 بهمن 1401 به روزرسانی :  21 مهر 1402 نویسنده :   زهرا بادفرسا
تصاویر مرتبط
اتاق های هتل الماس 2 مشهد
  • اتاق های هتل الماس 2 مشهد
  • صاحب هتل الماس 2 مشهد
  • کافه رستوران روف گاردن هتل الماس 2
  • اتاق یاقوت هتل الماس 2
  • رستوران فیروزه هتل الماس 2 مشهد
  • استخر هتل الماس 2 مشهد
  • هتل الماس 2 مشهد عکسها
  • امکانات هتل الماس 2 مشهد
  • سالن ماساژ هتل الماس 2
  • کافی شاپ یاقوت هتل الماس 2 مشهد
  • تور هتل الماس 2 مشهد
  • هتل الماس 2 مشهد
  • سالن همایش و کنفرانس هتل الماس 2
اشتراک گذاری
نظرات کاربران
در رابطه با این مطلب دیدگاهی وجود ندارد