بهترین کافه‌های ساحلی کیش؛ با ویوی دریا و موسیقی

اشتراک گذاری
عکس فائزه حسین زاده خسرویه (نویسنده تورگردان) به قلم : فائزه حسین زاده خسرویه تاریخ انتشار : 31 مرداد 1403 به روزرسانی : 4 مهر 1403
بهترین کافه ساحلی کیش

حضور در بهترین کافه‌های ساحلی کیش با نسیم خنکی که موهایتان را نوازش می‌دهد، صدای دل‌نشین امواج و منظره بی‌نظیر دریا، همیشه جذابیت خاصی برای مسافرها و حتی خود کیشوندها دارند. چرا کافه‌های ساحلی با ویوی دریا، این قدر محبوب‌اند؟ کافه‌های ساحلی کیش معمولاً دارای فضای باز و دلنشینی هستند که به شما امکان می‌دهند در هوای آزاد بنشینید و از منظره لذت ببرید. این فضا به‌خصوص در روزهای گرم، بسیار مطبوع و دلچسب است. چه بخواهید صبح زود به تماشای طلوع آفتاب بنشینید، چه بخواهید بعدازظهر در کنار دوستان‌تان به گفتگو بپردازید یا حتی شب هنگام از منظره ماه و ستارگان لذت ببرید، کافه‌های ساحلی آرام و دنج در جزیره کیش همیشه آماده پذیرایی از شما هستند. 5تا از بهترین کافه‌های ساحلی کیش را در ادامه این مطلب معرفی و بررسی کردیم تا آرامش، تفریح و لذت را در کنار هم داشته باشید.

فهرست مطالب

1- گپ کافه؛ کافه ساحلی با قیمت مناسب در کیش

آدرس: جزیره کیش، میدان ساحل، پشت هتل شایان (نزدیک به اسکله تفریحی کیش)

عکس کافه ساحلی رو به دریا کیش

گپ کافه از بهترین کافه‌های ساحلی رو به دریا کیش است. در واقع، اولین کافی شاپ ساحلی رو به دریا کیش که به گردشگران معرفی می‌شود، همین کافه است. مسافرهایی که با تور کیش هتل شایان سفر به جزیره را تجربه کرده‌اند، با اسم این کافه آشنایی دارند؛ چرا که از نظر موقعیت مکانی، گپ کافه در پشت ساختمان هتل 5 ستاره شایان کیش قرار دارد. اگر در مجموعه‌های اقامتی مانند هتل‌های فرودگاهی کیش هستید، با کرایه تاکسی در کیش می‌توانید خودتان را به این کافی شاپ ساحلی و دنج برسانید.

کافه رستوران گپ، یکی از معروف‌ترین و بهترین کافه‌های ساحلی آرام و دنج در کیش برای گذراندن اوقات خوش در جزیره است. این کافه با موقعیت مکانی بی‌نظیر خود در نوار ساحلی، فضایی دلباز و دوست‌داشتنی را برای مهمانان فراهم کرده است. براساس نظرات مسافران، گپ کافه برای هر سه وعده صبحانه، ناهار و شام، غذاهای باکیفیتی را ارائه می‌کند. اینکه بخواهید طعم غذاهای دریایی را در فضای سربسته یا محیط آزاد آن سرو کنید، به خودتان بستگی دارد.

به لحاظ قیمت، منوی غذایی گپ کافه کیش نسبتا خوب است و با سفارش غذا، هزینه‌ سفر به کیش برای وقت‌گذرانی در این کافه برایتان به صرفه تمام می‌شود.

2 - بوم لانژ؛ کافه رستوران ساحلی کیش برای ناهار و شام

آدرس: جزیره کیش، پارسیس مال، طبقه دوم

عکس بوم لانژ؛ کافه رستوران ساحلی کیش برای ناهار و شام

بوم لانژ هم در لیست بهترین کافه‌های ساحلی کیش قرار دارد و با فضای خوبش، یکی از بهترین لوکیشن‌های عکاسی در کیش است. این کافه رستوران ساحلی به غذاهای ایتالیایی‌اش معروف است. البته روی غذاهای ایرانی کافه ساحلی بوم لانژ هم می‌توانید حساب باز کنید و از صرف غذا در محیط آن برای ساعت‌های تقریبا طولانی، رضایت بالایی داشته باشید. پرطرفدارترین غذاها در منوی کافه رستوران ساحلی بوم لانژ شامل فهرست زیر است:

  • استیک فرانسوی
  • استیک ایتالیایی
  • استیک نیویورکی
  • چیکن استیک
  • ناچوز مخصوص
  • پیتزا مخصوص بوم لانژ
  • چیکن باربیکیو
  • اسموک برگر
  • همبرگر مخصوص بوم لانژ
  • اسباگتی میت بال
  • سیب زمینی ویژه بوم لانژ

قیمت منوی غذایی کافه رستوران بوم لانژ کیش در رنج متوسط ارزیابی می‌شود و برای هر بودجه‌ای، متناسب است. 

علاوه‌بر قرارگیری این کافه رستوران در لب ساحل، اجرای موسیقی در زمان حضور مشتریان از جذاب‌ترین بخش‌های بوم لانژ است. در آخر هفته‌ها هم دی‌جی‌ها به بوم لانژ می‌آیند و موسیقی زنده در اینجا برپا می‌شود. البته که برگزاری کنسرت‌های کیش 1403، فرصت‌های بیشتری در اختیار شما قرار می‌دهند تا از موسیقی‌های زنده جزیره با حضور خوانندگان معروف، لذتی بیشتر ببرید. 

3- کافه رستوران ساحلی لمکده هتل ترنج

آدرس: کیش، میدان جاسک، ابتدای جاده جهان، مجموعه گردشگری و هتل دریایی ترنج

عکس کافه رستوران ساحلی ترنج

کافه رستورانی رو به دریا در کیش و کمی گران، دوتا از مهم‌ترین نکته‌هایی است که برای کافه رستوران لمکده هتل ترنج می‌توان گفت. در مجموعه رستوران هتل ترنج کیش، دو کافه وجود دارد. یکی از کافه‌ها در لب ساحل و کنار امواج دریاست و دیگری در محدوده اطراف دریا و ساحل. منوی هر دو کافه شبیه به یکدیگر است و فقط به لحاظ موقعیت مکانی با یکدیگر فاصله دارند. 

در کافه رستوران ساحلی لمکده ترنج، انواع دمنوش، غذاهای فست‌فودی و آبمیوه‌های طبیعی قابل سرو است. با موقعیت آرام و دنجی که این کافه ساحلی دارد، می‌توانید جشن‌ها و دورهمی‌های خانوادگی‌ را برگزار کنید. برای رفتن به کافه ساحلی ترنج می‌توانید درخواست تاکسی در کیش بدهید و بعد از پشت‌سر گذاشتن درب ورودی هتل، وارد محوطه کافه شوید.

4- طهرون؛ بهترین کافه ساحلی با فضای باز در کیش

آدرس: کیش، کیبل اسکی

عکس طهرون؛ بهترین کافه ساحلی با فضای باز در کیش

کافه طهرون در سال 1402 جزو بهترین و زیباترین هتل‌های ساحلی کیش شناخته شد. از دید مشتریانش، موقعیت مکانی این کافی شاپ مانند فیلم‌های کوبایی است؛ چرا که کافه طهرون از ویوی ساحلی خوبی برخوردار است و از اولین ساعت‌های صبح، آدم‌ها به محیط این کافه پا می‌گذارند. علاوه‌بر نمای آبی دریا، طراحی دکوراسیون کافه طهرون کیش بسیار تماشایی و دیدنی است. در ساعت‌های ابتدایی صبح با سرو صبحانه انگلیسی می‌توانید دوپامین بیشتری به بدنتان تزریق کنید؛ چرا که این غذا در منوی کافه طهرون قیمت خوبی دارد و البته کافه هم خلوت‌تر است. اگر قصد دارید در بهترین زمان سفر به کیش، به کافه طهرون بروید، لازم است با مسئول رزرواسیون آن در تماس باشید. اطلاعات تماس کافه طهرون کیش را در پیج اینستاگرامی آن‌ها می‌توانید ببینید.

عکس بهترین کافه ساحلی با فضای باز در کیش: کافه طهرون

پیتزا، ساندویچ و پاستا، سه غذای اصلی در کافه طهرون کیش هستند. در کنار این‌ها می‌توانید نوشیدنی‌های سرد و گرم متنوعی را هم انتخاب کنید. از نظر کیفیت، غذاها و نوشیدنی‌های کافه طهرون کیش، عالی هستند و خیلی کم پیش می‌آید که کسی به اینجا بیاید و راضی نباشد. برای سرو غذا می‌توانید روی فضای داخلی و البته محوطه بیرونی آن حساب باز کنید. کافه طهرون جزو کافه رستوران‌های لاکچری کیش است و یادتان باشد که حتما از چیدمان غذاها روی میز و بشقاب‌های لذیذتان عکس بگیرید.

بعد از وقت گذراندن در کافه طهرون می‌توانید تفریحات دریایی کیش را شروع کنید و به مرکز تفریحی کیبل اسکی بروید؛ چون این کافه ساحلی دقیقا روبروی مجموعه کیبل اسکی است. 

5- باس مارین؛ جذاب‌ترین کافه ساحلی کیش با موسیقی زنده

آدرس: جزیره کیش، بلوار دلیران

عکس کافه ساحلی کیش رو به دریا

باس مارین، کافه ساحلی کیش است که تمامی خدمات آن در داخل محوطه روباز و نزدیک به نوار ساحلی انجام می‌شود. تصور کنید در کنار یک اتوبوس قدیمی و زرد رنگ نشسته‌اید و از محیط روباز اطراف آن به دریای نیلگون خلیج فارس خیره شده‌اید. این همان چیزی است که در کافه ساحلی باس مارین انتظارتان را می‌کشد. این کافه با تبدیل یک اتوبوس قدیمی و محیط احاطه شده با کاکتوس‌های اطرافش به یک فضای دنج و دلنشین، فضایی متفاوت و جذاب را برای مشتریان خود فراهم کرده است.

در محوطه کافه باس مارین کیش، موسیقی پخش می‌شود و در طول تمام مدت حضورتان می‌توانید از موسیقی‌های لایت این کافه ساحلی لذت ببرید. انواع و اقسام نوشیدنی‌های سرد، نوشیدنی‌های گرم، بهترین و تازه‌ترین کیک‌ها، دسرها، میان‌وعده‌های تازه و خوشمزه، اسنک‌ها، آبمیوه‌های صددرصد طبیعی از منوی غذایی کافه ساحلی باس مارین کیش قابل رزرو هستند.

وضعیت آب و هوا
خلاصه مقاله

بهترین کافه‌های ساحلی کیش رو به دریا هستند، مانند کافه‌های باس مارین، کافه طهرون و کافه هتل ترنج. در تعدادی از کافه‌های ساحلی قیمت مناسب هم می‌توانید نمای آبی رنگ دریا را ببینید. کافی است که گپ کافه یا کافی شاپ بوم لانژ را انتخاب کنید. 5تا از گزینه‌هایی که برای رزرو کافه ساحلی در جزیره کیش می‌توانید انتخاب کنید، در این مطلب آمد‌اند.

تصاویر مرتبط
  • عکس کافه ساحلی رو به دریا کیش
  • عکس طهرون؛ بهترین کافه ساحلی با فضای باز در کیش
  • عکس کافه ساحلی کیش رو به دریا
  • عکس بوم لانژ؛ کافه رستوران ساحلی کیش برای ناهار و شام
  • عکس کافه رستوران ساحلی ترنج
  • عکس بهترین کافه ساحلی با فضای باز در کیش: کافه طهرون
پرسش و پاسخ
نظرات کاربران
در رابطه با این مطلب دیدگاهی وجود ندارد