پاساژ مرکز تجاری کیش؛ بزرگ‌ترین و قیمت مناسب‌ترین مرکز خرید جزیره

مرکز تجاری کیش

اگر با تور کیش سفر کرده‌اید و به دنبال بهترین بازار جزیره برای خرید هستید و می‌خواهید با دست پر برگردید، پیشنهاد می‌کنیم سری به مرکز تجاری کیش بزنید. پاساژ مرکز تجاری کیش یکی از محبوب‌ترین مقصدهای خرید در جزیره است که در قلب شهر واقع شده و مکانی مناسب برای خرید هدایا، لباس‌های محلی، زیورآلات، صنایع دستی و سوغات به شمار می‌رود. به همین دلیل در این مطلب از مجله تورگردان به معرفی و بررسی کامل امکانات و غرفه‌های بازار مرکز تجاری کیش پرداخته‌ایم. همراه ما باشید.

فهرست مطالب

معرفی پاساژ مرکز تجاری در کیش

 

بازار مرکز تجاری از بزرگ‌ترین و بهترین مراکز خرید کیش است که در سال 1379 در زمینی به مساحت 11000 مترمربع افتتاح گردیده است. این مرکز خرید در 3 طبقه بنا شده و بیش از 450 فروشگاه و غرفه تجاری با اجناس مختلف داخلی و خارجی را در خود جای داده است. در کل، بازار مرکز تجاری کیش یک مقصد خرید محبوب است که می‌توانید انواع کالاها و سوغات جزیره را در آن پیدا کنید.

 

بازار مرکز تجاری کیش کجاست؟

 

آدرس مرکز تجاری کیش: بلوار فردوسی، بعد از تقاطع پروین اعتصامی، حدفاصل بانک کشاورزی و بانک سپه

 

مرکز تجاری کیش کجاست؟
بازار مرکز تجاری واقع در شرق جزیره کیش - منبع گوگل مپ

 

مرکز تجاری در شرق جزیره و مرکز کیش واقع شده و موقعیت مکانی بسیار خوبی دارد. این بازار در بلوار فردوسی و در نزدیکی سایر مراکز خرید معروف مانند بازار پردیس 1 و 2، بازار پانیذ، بازار زیتون و میکامال قرار دارد و به راحتی می‌توانید برای خرید در این بازارها در رفت و آمد باشید. همچنین لوکیشن مرکز تجاری کیش بسیار نزدیک به جاذبه‌های گردشگری و اسکله تفریحی کیش است و می‌توانید بعد از خریدی لذت‌بخش به اسکله تفریحی بروید و با تفریحات آبی کیش مهیج‌ترین لحظات را سپری کنید.

برای رسیدن به بازار مرکز تجاری می‌توانید از ون‌ها و تاکسی‌های جزیره استفاده کنید یا اگر هتل‌تان به این بازار نزدیک است با کمی پیاده‌روی خود را به آن‌جا برسانید. اگر هم خودرو اجاره کرده‌اید که به راحتی می‌توانید ماشین را در پارکینگ مرکز تجاری پارک کنید و با خیالی آسوده به خرید و گشت و گذار بپردازید.

ساعت کاری مرکز تجاری کیش

 

ساعت کاری مرکز تجاری کیش همه روزه از ساعت 9:30 صبح تا ساعت 13:45 و بعدازظهرها از ساعت 17:00 تا ساعت 22:45 است.

تلفن مرکز تجاری کیش: ۰۷۶۴۴۴۵۲۶۱۴

فروشگاه‌ها و اجناس مرکز تجاری کیش

 

بازار مرکز تجاری کیش به عنوان یک مجموعه تجاری بزرگ شامل فروشگاه‌ها و مغازه‌های عرضه‌کننده انواع کالاها و خدمات مختلف است. در این بازار می‌توانید انواع لباس‌های محلی، پوشاک طراحان معروف، زیورآلات، عطر و ادکلن، صنایع دستی، چرم و محصولات چرمی، شکلات‌های خارجی، کیف و کفش، لوازم الکترونیکی، لوازم آرایشی و بهداشتی و... را پیدا کنید. پاساژ مرکز تجاری در کیش همچنین دارای رستوران‌ها، کافه‌ها و فروشگاه‌های غذایی است که می‌توانید در آنها از غذاهای محلی و بین‌المللی لذت ببرید.

 

غرفه‌های مرکز تجاری کیش
فروشگاه‌ها و غرفه‌های بازار مرکز تجاری کیش - منبع گوگل مپ

 

لیست بهترین مغازه‌های مرکز تجاری کیش

 

در ادامه لیست مغازه‌های مرکز تجاری کیش را آورده‌ایم تا خرید خوبی را تجربه کنید. لیست سایر فروشگاه‌ها را نیز می‌توانید در صفحه اینستاگرام مرکز تجاری کیش به آدرس @markaz_tejari_kish مشاهده کنید.

 

فروشگاه

موقعیت مکانی

فروشگاه محصولات آشپزخانه و لوازم خانگی کنت

طبقه دوم، واحد 29

نمایندگی پوشاک و کفش پوما

طبقه دوم، واحد 25 و 26

فروشگاه دانته نمایندگی محصولات سیج انگلستان و گاستروبک آلمان

طبقه اول، واحد 19 و 20

فروشگاه لوازم نوزاد و کودک مادرکر تنها نمایندگی رسمی مادرکر انگلستان

طبقه اول، واحد 18

نمایندگی کفش و پوشاک لی-نینگ

طبقه دوم، واحد 28

نمایندگی محصولات ریباک در کیش

طبقه دوم، واحد 12 و 13

فروشگاه دلونگی و لوازم خانگی میگل (نمایندگی رسمی)

طبقه همکف

فروشگاه چمدان و کیف پیجن

طبقه همکف، واحد 30

نمایندگی کیف و چمدان دلسی

طبقه همکف، واحد 57

فروشگاه شکلات آرتا

طبقه همکف، واحد 10

فروشگاه عطر و ادکلن پرفیوم شاپ

طبقه همکف، واحد 103

نمایندگی پوشاک زارا در کیش

طبقه اول، واحد 187

امکانات رفاهی و تفریحی مرکز تجاری جزیره کیش

 

پاساژ مرکز تجاری در کیش از جمله بازارهایی است که علاوه بر خرید، تجربه تفریحی لذت‌بخش را نیز برای گردشگران فراهم می‌کند. از امکانات رفاهی این مجموعه می‌توان به رستوران گردان، کافی شاپ، فست فود، پارکینگ، آسانسور و پله برقی، آژانس مسافرتی و... اشاره کرد.

 

بازار مرکز تجاری کیش
مرکز تجاری کیش، بزرگ‌ترین مرکز خرید جزیره - منبع گوگل مپ

 

رستوران گردان

 

یکی از بهترین امکانات مرکز تجاری جزیره کیش رستوران گردان است که گردشگران را به این مجموعه جذب می‌کند. در این رستوران انواع غذاهای ایرانی ایرانی، دریایی و بین المللی سرو می‌شود و می‌توانید خوش‌طعم‌ترین غذاها را در رستوران گردان مرکز تجاری امتحان کنید.

 

کافی شاپ

 

قطعا بعد از خرید و استراحت صرف یک نوشیدنی خنک یا بستنی حسابی می‌چسبد. در کافی شاپ این مجموعه منویی متنوع از دسرها، نوشیدنی‌های سرد و گرم، کیک و شیرینی و... ارائه می‌شود و می‌توانید در کنار خانواده و دوستان لحظاتی خاطره‌انگیز را برای خود رقم زده و به ادامه خرید بپردازید.

 

کافی شاپ میتا پاساژ مرکز تجاری در کیش
امکانات رفاهی مرکز تجاری کیش - منبع گوگل مپ

 

قرعه کشی و اجرای موسیقی زنده

 

یکی از بهترین خدمات این مرکز خرید، قرعه‌کشی‌های آن است. به طوری که قرعه کشی مرکز تجاری کیش برای همه گردشگران جذاب است و سبب شده حداقل یک بار در این بازار خرید کنند. قرعه کشی این مجموعه به این صورت است که هرشب راس ساعت 10 به طور زنده از میان کسانی که خرید کرده‌اند، قید قرعه جوایز نفیس اهدا می‌کند. علاوه بر این یک ماشین هم جایزه‌ی ویژه‌ی سالیانه است که آن هم به قید قرعه به برنده‌ی خوش‌شانس تعلق می‌گیرد. همچنین اجرای موسیقی زنده در مرکز تجاری کیش لحظاتی پر شور و نشاط را برای افراد به ارمغان می‌آورد.

مکان‌های دیدنی و تفریحات نزدیک به بازار مرکز تجاری جزیره کیش

 

جاهای دیدنی کیش بسیار زیاد است و باید برای بازدید از آن‌ها برنامه‌ریزی خوبی داشت. پیشنهاد ما این است که در هر روز اقامت در جزیره، علاوه بر گشت و گذار در بازارها و خرید سوغات، چند مورد از دیدنی‌های نزدیک به این مراکز خرید را انتخاب کنید تا هم بهترین استفاده را از زمان‌تان بکنید و هم جاذبه‌های گردشگری کیش را از دست ندهید. در ادامه بهترین مکان‌های دیدنی نزدیک به مرکز تجاری کیش را معرفی کرده‌ایم:

  • اسکله تفریحی کیش
  • تله کابین میکامال
  • پارک هنگام
  • شهربازی هایلند
  • پلاژ آقایان کیش
  • بولینگ مریم
  • کارتینگ کیش

 

بازار مرکز تجاری کیش
عکس‌های مرکز تجاری جزیره کیش - منبع گوگل مپ

هتل‌های نزدیک مرکز تجاری کیش

 

اگر به قصد خرید با تور کیش از تهران یا از سایر شهرها راهی جزیره شده‌اید، بهتر است محل اقامت‌تان نزدیک به مراکز خرید مهم و معروف باشد. ما در ادامه هتل‌های نزدیک مرکز تجاری کیش را به همراه موقعیت مکانی و مسیر دسترسی آورده‌ایم.

 

  • هتل 5 ستاره داریوش

آدرس: كيش، میدان داریوش


  • هتل 5 ستاره شایگان

آدرس: کیش، ابتدای بلوار رودکی


  • هتل 5 ستاره آرامیس پلاس

آدرس: کیش، میدان پردیس


  • هتل 5 ستاره شایان

آدرس: کیش، میدان ساحل، بلوار ساحل


  • هتل 4 ستاره لیلیوم

آدرس: کیش، میدان پردیس، بلوار رودکی


  • هتل 3 ستاره ریان قائم

آدرس: کیش، بلوار ساحل، مقابل بازار زیتون


  • هتل 3 ستاره گامبرون

آدرس: کیش، میدان ساحل

وضعیت آب و هوا
خلاصه مقاله

از نظر بومیان و گردشگران مرکز تجاری کیش یکی از بزرگ‌ترین و بهترین بازارهای کیش برای خرید است و از شیر مرغ تا جان آدمیزاد در این مرکز خرید پیدا می‌شود. انواع اجناس داخلی و خارجی نظیر پوشاک مردانه، زنانه و بچگانه، کیف و کفش، لوازم خانگی، لوازم الکترونیکی، لوازم آرایشی و بهداشتی، شکلات‌ها و خوراکی‌های خارجی، زیورآلات، صنایع دستی، محصولات چرمی، عطر و ادکلن و... از جمله اجناسی است که در فروشگاه‌های بازار مرکز تجاری در کیش به چشم می‌خورد و تمام افراد با هر بودجه‌ای توان خرید در این بازار را خواهند داشت. علاوه بر این امکاناتی همچون کافی شاپ، فست فود، رستوران گردان، قرعه‌کشی‌های شبانه و سالانه، پارکینگ و... این بازار را به گزینه‌ای برای تفریح نیز تبدیل کرده است. پس اگر قصد تفریح و خرید دارید از پاساژ مرکز تجاری کیش غافل نشوید.

انتشار :  18 مهر 1402 به روزرسانی :  8 بهمن 1402 نویسنده :   زهرا بادفرسا
تصاویر مرتبط
بازار مرکز تجاری کیش
  • بازار مرکز تجاری کیش
  • غرفه‌های مرکز تجاری کیش
  • مرکز تجاری کیش کجاست؟
  • کافی شاپ میتا پاساژ مرکز تجاری در کیش
  • بازار مرکز تجاری کیش
اشتراک گذاری
درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید
در رابطه با این مطلب دیدگاهی وجود ندارد